Koroška
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.4 od 37 glasov Ocenite to novico!
false
Korošci pravijo, da so naveličani več deset let dolgega čakanja (slika je simbolična). Foto: Goran Rovan
VIDEO
Korošci zaradi ceste groz...

Dodaj v

Korošci zahtevali gradnjo 3. razvojne osi in zagrozili z nepokorščino

Pravijo, da so cesto že zdavnaj plačali
5. junij 2017 ob 18:35,
zadnji poseg: 5. junij 2017 ob 19:42
Ravne na Koroškem - MMC RTV SLO, STA

V središču Raven na Koroškem je na shodu v podporo gradnji 3. razvojne osi okoli 400 ljudi izrazilo pričakovanje, da bo država čim prej zgradila hitro cesto na Koroško.

"Korošci sporočamo Ljubljani, da je dovolj čakanja. Več kot 40 let čakamo na to cesto, resnično smo že nestrpni in pričakujemo, da bo prišlo do gradnje," je na Ravnah dejal koordinator Mladinske iniciative za 3. razvojno os Aljaž Verhovnik. Razlogi, zakaj je nujna izgradnja hitre ceste na Koroško, so po njegovih besedah povezani z razvojnimi priložnostmi, novimi delovnimi mesti in socialno stabilnostjo regije. Zelo pomemben vidik je tudi varnost, je poudaril Verhovnik in ob tem dodal, da se dnevno več kot 5.000 Korošcev vozi po nevarni cesti iz Koroške proti Arji vasi.

Po njegovih besedah si gospodarstvi Koroške in Savinjsko-Šaleške v enem letu s plačili davščin državi plačata vrednost celotnega severnega dela 3. razvojne osi. Spomnil je tudi na napoved ministra za infrastrukturo Petra Gašperšiča, da bo država s predstavniki regije v juniju podpisala dogovor oz. protokol o izgradnji ceste.

"Če je vlada s časovnico obljubila, da se bomo leta 2023 peljali po hitri cesti do Slovenj Gradca, potem Korošci pričakujemo, da se bomo najpozneje do leta 2025 peljali tudi med Slovenj Gradcem in Holmcem. To je zahteva, ne prošnja. To cesto smo Korošci z našimi žulji že zdavnaj plačali, zato je konec izgovorov," je dejal Verhovnik in napovedal, da bo mladinska iniciativa spremljala vsak korak Ljubljane v zvezi s hitro cesto in če se v prestolnici ne bodo držali začrtanega, Verhovnik napoveduje državljansko nepokorščino.

Shoda so se udeležili tudi župani več koroških občin, predstavniki gospodarstva in obrti, vsi trije koroški poslanci ter predstavniki savinjsko-šaleške regije, ki so zahteve soglasno podprli.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
pobalin
# 05.06.2017 ob 19:08
Potem bo pa treba razlastit par gozdov, bojo pa protesti druge narave...
infostriker
# 05.06.2017 ob 19:15
"Korošci sporočamo Ljubljani, da je dovolj čakanja. Več kot 40 let čakamo na to cesto, resnično smo že nestrpni in pričakujemo, da bo prišlo do izgradnje.."

Korošcem predlagam da gredo to sporočiti v Šmartno ob Paki, kjer so krajani največje mašilo izgradnje hitre ceste v Šaleško dolino. Gre se za 5m njive in 3 vreče krompirja.
Dejte se najprej med sabo zmenit kje bo šla trasa za cesto, potem pa protestirajte.
Tao3
# 05.06.2017 ob 19:32
Korošci zahtevali izgradnjo 3. razvojne osi in zagrozili z nepokorščino

Hja, malo poglejte koliko civilnih iniciativ pa tole blokira. Vsak napredek v Sloveniji blokira ena vaška civilna iniciativa ...
tesnilo
# 05.06.2017 ob 19:15
lev4, ta cesta je bila obljubljena od vsaj 3 razlicnih vlad. ni to nekaj kar so se vceraj spomnili in sli zahtevat.
Kaj pa ti tle
# 05.06.2017 ob 19:34
Pravica za Koroško in Belo Krajino!
dharma
# 05.06.2017 ob 19:06
Uff
1.) Kemis
2.) Magna
3.) Tretji tir
4.) Prodaja Nlbja
in sedaj še 5.) 3. razvojna os.

Cerar bo šlo? No če ne drugega so vsaj parlamentarne počitnice na vidiku.
izo
# 05.06.2017 ob 19:13
bela krajina, slišiš? 3.os, asap!
Nha Trang
# 05.06.2017 ob 20:46
3. razvojna os je šla skozi odvode bankirjev.
Siouxie
# 05.06.2017 ob 19:37
Jez bi mel pa nemudoma 5 milijonov brezobrestnega kredita, z moratorijem plačila 99 let. Bi to šlo ? :D težko, ne da zahteve krajanov/državljanov RS niso upravičene vendar so glede na stanje državne blagajne praktično nemogoče. Sploh če pogledamo za kake cene bi naši vrli politiki gradili. (TEŠ 6, Avtoceste, drugi TIR,...), če prištejemo k temu še neučinkovito in predvsem drago javno upravo, pfff ... Nevem sam osebno trenutno ne vidim načina na kakšen način naj bi si RS in vsi njeni državljani to v tem trenutku lahko privoščili. Če primerjavo vašo zahtevo z zahtevo delavcev v nekem proizvodnem podjetju, ne bomo delali dokler ne bomo dobili nove hale. HM :) no vrjetno sploh ne boste delali več. Niste krajani krivi za to stanje, še enkrat, vas ne obsojam vendar kdaj pa kdaj je potrebno biti tudi malo REALEN, in se mogoče dogovoriti za nekakšen rok postavljen v prihodnost. Vrjamem da so vam politi marsikaj marsikje obljubljali, vendar zato kaznujte terjajte tistega, ki vam je to obljubil.

Ne vem, če so tvoje primerjave ravno realne. Mislim, da smo bili Korošci vsa ta leta še preveč realni, pa tudi zares, počasi ne bomo več delali, če bo fluktuacija prebivalstva silila proti severu in jugu in bo na tem kosu ostala puščava. Glede na to, da tudi večja podjetja na Koroškem hranijo take in drugačne vlade, je izgradnja ceste ,še posebej glede na realno stanje cest dandanes v teh koncih, nujna. Naj se vrne denar tudi na slovensko periferijo. Če smo enaki pod zakonom in plačujemo iste davke. Sicer pa se terjajo odgovori od tistih, ki obljubljajo in obljub ne izpolnjujejo.
raknac navi
# 05.06.2017 ob 22:28
Kaj ma Ljubljana s tem???? Imamo volitve. Izvolili ste svoje predstavnike. Na njih se obrnite. Na vlado itd.
veza
# 05.06.2017 ob 21:56
Čakajte, eni ne dajo zemlje za tovarne, drugi bi pa radi dali zemljo za avtocesto in tovarne in ostalo, naj se zamenjajo, pa bo vse v redu, Štajerci na Koroško, kjer bodo imeli zemljo in slabe ceste, Korošci na Štajersko, da bodo imeli avtocesto in industrijo!
BACK
# 05.06.2017 ob 20:08
Če bo gdo naredu red ( beri= obrnu in zažgau en auto) v Sloveniji, so to Korošci..mal si preberte zgodovino Koroščcev....jest sm z vami, lej.....
Alchemist
# 05.06.2017 ob 19:22
Še vedno mislim, da je zamujena priložnost, da bi namesto štiripasovnice gradili železnico+hitro dvopasovnico. Bil bi to precej bolj trajnosten model in ravno tako učinkovit.
KOR
# 10.06.2017 ob 12:01
Unssen# 06.06.2017 ob 13:58

Saj meni je vseeno katera od teh dveh tras bo sprejeta, važno, da čimprej ena bo. Drugače pa Koroška in Velenje v prvi vrsti potrebujeta navezavo na A1 avtocesto, drugo pa -hitrejši dostop do Ljubljane in ne do Celja.

Ja, tista modra črta (F6) zgleda lepše, ker je neprekinjena?! To traso močno zagovarja Celjski lobij, ki želi Celje postaviti za neko veliko regionalno središče (še za Koroško) in veliko prometno vozlišče, ker pač od tega mesto lahko veliko profitira.

Gotovo je pa dejstvo, da so razne civilne iniciative in predlogi neštetih drugih boljših tras samo polena pod noge, da se lahko zavlačuje z gradnjo, ker denarja ni. Povsod ima politika prste vmes!
In iz vašega pisanja @Unssen, dobivam točno ta občutek, da ste eden izmed rušilcev projekta 3.razvojne osi, ker mečete polena pod noge. Če se je stroka/politika/gospodarstvo že odločilo za neko traso, pač tako naj bo. Verjetno so naredili kakšne študije, pogovore ipd.. Verjamem, da so tudi drugje po Sloveniji ob gradnji avtocestnega križa bile podobne težave.

Ampak še enkrat poudarjam, vseeno mi je katera varianta bo, zgrajena bi morala biti že davno! Če pa sprašujete po osebnem mnenju, pa potrebujem hitri dostop do Avstrijske avtoceste in Ljubljane. V Celju nimam kaj početi, niti me tja kaj ne veže.
KOR
# 06.06.2017 ob 11:50
Največji mesti in gospodarski središči na severnem delu 3.razvojne osi (Velenje in Ravne/Kor) cesto potrebujeta! Hkrati pa je do obeh krajev speljana železnica, ki bi lahko bila glavna prometna žila gospodarstva (kot včasih). Ampak, dajmo raje ceste uničevat!

Dovolj bi bila že dvopasovna hitra cesta z izven-nivojskimi križanji.

Avstrijci imajo že 20 let splanirano traso do Holmeca, zdaj še hitro železnico gradijo mimo... Slovenijo pa vse nekdaj bolj revne in nerazvite države prehitevajo po levi in po desni. Ker se vzdržuje status quo in važno, da je oblast v rokah elit, ki samo izčrpavajo naše žepe, ustvarili pa niso v vsem tem času nič - pa saj niti ne znajo. Ampak sam, da so ta rdeči!



To je najbližje kar bo Koroška prestolnica videla avto/hitro-cesto! Denarja ni niti za obnovo in vzdrževanje obstoječih cest, kaj šele za gradnjo nove sodobne ceste!



Tako bi moral potekati nov železniški koridor iz vzhodne evrope proti Italiji. Pa slovenska vlada (Ljubljanska administracija) ni bila zainteresirana, ker bi šla trasa le skozi Maribor, Dravograd, Ravne-Prevalje in Holmec.

nelon
# 05.06.2017 ob 21:49
Korosci jaz sem z vami... od zalca do konca koroske je katastrofa...
Springbok
# 05.06.2017 ob 19:39
Tudi o (bolj proti) 3 osi bo referendum. Kot o 2, tiru.

Ropanje v TEŠ 6 je / bo zaustavilo marsikatero investicijo v Sloveniji,
KOR
# 10.06.2017 ob 12:02
In ja, se strinjam, da je žalostno, da je Slovenija tako centralizirana in tako odvisna od LJ. Da večina prebivalstava dnevno migrira na delo v glavno mesto, ker se periferija izsušuje!
kralj matjaž
# 06.06.2017 ob 08:51
rudes
Hm. Jaz se spomnim, da so leta 2007 trase bile predlagane, da je bilo že vse pripravljeno, samo še odločitev v Ljubljani bi bilo potrebno sprejet, da se gradnja začne. Kaj se je naredilo prej v desetih letih pod Drnovškom in kaj se je naredilo potem v desetih letih po Janši, pa se je potrebno vprašat, kje je cesta. Ceste ni, torej je odgovor NIČ.
Plavix
# 05.06.2017 ob 23:52
3.razvojno os, vam je rdeča elita naložila na račune v davčnih oazah! Pa jih še kar podpirate in bogato nagrajujete, da na vsakih volitvah poberejo preko različnih svojih satelitov največ glasov!
Torej, ne jamrajte! Točno tako hočete imeti in nič drugače!
Obrišite se pod nosom, ker ceste ne boste dobili!
Nekdopac
# 05.06.2017 ob 21:38
@MIRKOKING "Dejstvo je, da je Cerar pred volitvami veliko obljubljal, med drugim tudi 3.os, pa zaenkra slabo kaže. Račun mu bodo izstavili volivci, na prihajajočih volitvah..."

Daj da nou res no LOL :p Ni se treba sedaj kar izmišljati stvari, da bi dokazal svoj prav. V tistem predvolilnem mesecu je imel bore malo časa, da bi lahko veliko obljubil, so bile prej volitve ;)
nelon
# 06.06.2017 ob 08:24
Ma cesta se rabi... SD v Braslovčah in v Velenju blokira vse kar se da... Korosci zapomnite si SD na volitvah
sik
# 06.06.2017 ob 06:50
Popolnoma prav jim dam.
Bilo bi potrebno ukiniti inicijative ki stopajo ta projekt ze vsa ta leta.
Skippy
# 06.06.2017 ob 00:27
In kako naj sploh začnejo graditi, če zadevo blokira milijon iniciativ? Vsak polž, muha in mravlja ima v tej državi že svojega zastopnika.
offgrid
# 05.06.2017 ob 22:25
tale punt bi se moral zgodit ze pred petimi leti...
vsekakor pa brez političnih prisklednikov..

le ti pridejo z vijolicami in nagelčki... lih en tolk, da volitve minejo,
pol pa spustijo korenine in obrnejo roke k sebi...

no, Bukovnika bi blo treba izvzet... edini, k miga in tud kj porihta

ja ... je hudič na koroškem... hribi stiskajo... in ker ni razgledov,
eni mislijo, da tud razgledanosti ne rabmo,
cest pa še manj, ker če gremo v ''svet'',
se nam zgodi razsvetljenstvo,
v kakšni lukni pravzaprav živimo

svašta
MIRKOKING
# 05.06.2017 ob 20:38
Dejstvo je, da je Cerar pred volitvami veliko obljubljal, med drugim tudi 3.os, pa zaenkra slabo kaže. Račun mu bodo izstavili volivci, na prihajajočih volitvah...
kingestone
# 07.06.2017 ob 12:07
samo zaplankani komunajzerski slovenčki so se čudili zakaj so se koroški slovenci nekoč odločili za avstrijo.

naj ponovijo plebiscit; bo zdaj rezultat kaj drugačen ?????
M.R.S.
# 06.06.2017 ob 11:20
Zanimivo...pred leti je pa obstajala, mislim, da v Bukovski vasi, neka civilna iniciativa, ki je pa bila zelooo nasproti tej cesti...!! In tudi, če se ne motim, je bil njen idejni vodja in največji nasprotnik g. Prasnic Tomaž...?! Kako smo ljudje narejeni...kot veternice, a ne? :-)
@twwwter
# 05.06.2017 ob 23:21
Minister Gašperšič je ob nastopu mandata trdil, da tretje osi ne rabimo, ker se tam nič presunljivo gospodarskega ne dogaja. Tipična izjava politika, ki nima pojma, kako se stvari vrtijo. Najprej je treba zagotoviti pogoje, nato se bo morda kaj dogajalo.
V svojem medlem mandatu ni dosegel nič razen čudnih zapletov z osmi in tiri. Zakaj v Sloveniji denimo nimamo enotne vozovnice za avtobuse in vlake po enotni ceni recimo v dveh tarifah (lokalna 1,5€ in medkrajevna 2,5€)? Slovenije ni niti za celotno območje Pariza, kjer imajo tak sistem že desetletja. To je zato, ker minister, enako tudi pravnik Cerar, ne bi vedel, kaj s tem.
Vendar pa bi Akrapovič takoj dobil manjkajoče varilce v Črnomelj, stopnja brezposelnosti bi takoj kar sama padla za nekaj odstotnih točk, Magninih 400 novih delovnih mest pa bi bilo v primerjavi s tem boomom zanemarljivih. Če to funkcionira pri telefonskih impulzih, zakaj ne bi pri prevozu? Morebitno začetno subvencioniranje bi hitro odpadlo zaradi neslutenega razvoja transportnih možnosti itd. itd.
Minister Gašperšič pa nič.
Booch
# 05.06.2017 ob 21:34
Danes nisem mel časa pridet na shod, ker Korošci smo pač DELOVNI ljudje, bravo Aljaž ! Hočmo cesto !!!
dopisnik
# 05.06.2017 ob 20:34
Jaz bi dal na vašem mestu prednost odseku od Slovenj Gradca do Holmca. Koliko se vas pravzaprav vozi v Avstrijo na delo?
Unssen
# 06.06.2017 ob 13:41
@KOR

Tole si prilepil:


Pojasnilo tiste debele rdeče črte na grafiki pa, da je to 3. razvojna os. Ki se zate in izvajalca te grafike očitno konča ob dotiku z avtocesto LJ-MB. Kako? Tam se konča? A prav ne nadaljuje se od tam dalje? Resno?

Bravo. Kako širokogledno. Kako napredno. Kako zanimivo.

Zate je 3. razvojna os samo tisto, kar je pomembno tebi. Povezava Koroške v avtocesto LJ-MB, seveda ostro in daleč zasukana v smer proti LJ pri Braslovčah po varianbti F2-2, če bi se dalo, bi jo potisnil še malo bolj na zahod, kajne? Ne, 3. razvojna os je vse kaj drugega kot najkrajša povezana Koroške z Ljubljano. Je povezava v nekem drugem koridorju.



A zdaj vidiš celo koridor od severa proti jugu. Tako zgleda, če morda ne veš. Seveda veš, a nočeš slišati za to, kajne? No, kateri koridor - če si sploh upaš gledati to grafiko - se ti zdi boljši. In zakaj?

Da slišim. Ja, spet mi boš dal 16.987 minusov iz 16.987 profilov, a to ne spremeni dejstva, da gledaš samo svoj vrtiček, za os kot celoto pa ne želiš niti slišati.

Pa da ne bo pomote, Koroško in Korošce vas imam rad, vendar ne na tak ozkogled način, kot prikazuješ grafike ti.
vojislav-novak
# 06.06.2017 ob 10:42
In prav imajo.

Kot Ljubljančan lahko rečem, da smo v Ljubljani strašno razvajeni, saj vse dobimo prvi in vse se tukaj najbolje vzdržuje. Ko sem se peljal na Koroško, sem bil zgrožen po kakšni cesti se je treba peljati in kako dolgo vožnja traja.

Nekateri komentatorji tukaj sarkastično omenjajo "avtocesto do vsakega vikenda", pa nič ne bi moglo biti dlje od resnice. V smislu sodobnih prometnih povezav je cela pokrajina Koroška tako rekoč odrezana od sveta in Korošci imajo prav, ko zahtevajo hitro cesto (pozor, niti ne zahtevajo avtoceste, samo hitro cesto hočejo).

Vsi pošteni Slovenci bi morali podpreti to zahtevo Korošcev. Kar zahtevajo je legitimno, saj je bil tudi njihov davkoplačevalski denar porabljen za avtocestni križ, in je skrajni čas da tudi oni pridejo na vrsto.

Večina prebivalcev Slovenije, ki živimo relativno blizu avtoceste, si ne predstavlja, kaj pomeni, ko za 30km vožnje porabiš eno uro. To pomeni, da Korošci ne morejo kar tako sprejeti službe v enem od večjih mest. Pomeni, da imajo koroška podjetja težave pri dobavi surovin ali pri dostavi svojih izdelkov. Pomeni, da se koroški dijaki in študentje ne morejo vsakodnevno voziti v šolo, ampak so a priori obsojeni na dijaški/študentski dom. Zaradi slabih cest gre manj ljudi na Koroško na dnevni izlet, kar se pozna pri turističnem in gostinskem poslu. Služb je manj, ker so slabe ceste. Izobraževanje je oteženo, ker so ceste slabe.

Še enkrat; absolutno podpiram legitimno zahtevo Korošcev in mislim, da bi morali vsi Slovenci to zahtevo podpreti. Naj Korošci vodijo pritisk na vlado, jaz kot Ljubljančan pa se bom pridružil kakršnikoli akciji, ki jo bodo organizirali, morda državljanski nepokorščini, protestu z zapiranjem avtoceste, blokadi vladnih avtomobilov, etc.

Cesto na Koroško hočemo vsi Slovenci! Pa dvotirno železnico tudi!
megan
# 06.06.2017 ob 00:47
3.razvojno os, vam je rdeča elita naložila na račune v davčnih oazah! Pa jih še kar podpirate in bogato nagrajujete, da na vsakih volitvah poberejo preko različnih svojih satelitov največ glasov!
Torej, ne jamrajte! Točno tako hočete imeti in nič drugače!
Obrišite se pod nosom, ker ceste ne boste dobili!


Kot da na desni je pa kaj drugače?
Desni pa levi izgledajo res različni, v resnici pa ni velike razlike. Denar pa oblast diši obojim. Na obeh straneh so taki, ki so od tega kar bolani in jim je čisto vseeno kako, kakšne bodo posledice in če je pošteno ... oni rabijo denar in oblast.
sharkyslo
# 05.06.2017 ob 21:02
Tudi Zasavci hočemo svojo razvojno os!
megan
# 05.06.2017 ob 20:29
Po njegovih besedah si gospodarstvi Koroške in Savinjsko-Šaleške v enem letu s plačili davščin državi plačata vrednost celotnega severnega dela 3. razvojne osi.

Saj podpiram Korošce v njihovi želji po hitri cesti. Res bi bila nujna in že zdavnaj bi morala bit zgrajena, samo zgornja izjava je pa tutalno blesava.
Seveda Korošci in prebivalci Šaleške doline plačujejo davke, kot vsi ostali. Mogoče je celo res, da skupna vrednost v enem letu plačanih davkov znaša toliko, kot bi stala gradnja ceste, ampak - a morda Korošci samo plačujejo, pa nič ne porabijo? A pri njih ni šol, zdravtsvenih domov, bolnišnice, policijskih postaj ... in ostalega javnega sektorja, ki ga rabijo in ga država plačuje? Pa Korošci ne hodijo študirat v Ljubljano pa Maribor na univerze, ki jih financira država? Pa brezposelnih, ki prejemajo socialno podporo pri njih ni? Vse to pri njih je, kot povsod drugje in ravno tako kot ostali državljani plačujejo tudi zavožene kredite na slabi banki in morda so ravno zaradi tega prikrajšani za cesto, niso pa edini. V Beli krajini, na Kočevskem, Cerkljanskem, Posočju, Kozjanskem ... tudi živijo ljudje, ki imajo slabe cestne povezave pa so najbrž že plačali toliko davkov, kot bi stala gradnje ceste.
RJSlo
# 06.06.2017 ob 10:28
No ja. Je Suis Korošci!
Eska
# 05.06.2017 ob 18:43
Najprej AC do vsakega vikenda ob morju, šele potem kaj drugega
Unssen
# 06.06.2017 ob 14:00
Zdaj pa navali z zilijon minusi in 0 argumenti.
Unssen
# 06.06.2017 ob 13:58
@KOR

Še posebej hipokritsko pa mi je sledeče.

V 3. grafiki tvojega komentarja ob 11:50 si prilepil grafiko, kjer je bila predstavljena potencialna železniška povezava po naši dolini Drave. Ki zaradi Ljubljane - oh, kakšno presenečenje - ni bila podprta s strani Slovenije. Ker Slovenija = Ljubljana. Itak.

V tej grafiki piše ravno to: da za Ljubljano železniška povezava ni bila koristna, je zadeva padla v vodo.

In kaj ti misliš, da je s povezavo F2-2? Jah, koristna je za Ljubljano, ker južno od Velenje zavije kar se da proti zahodu in to je edini kriterij.

Edini kriterij.

Ostali kriteriji so nerelevantni:
- umestitev v okolje,
- kaj je s somestjem Velenje-Celje
- kaj je z umestitvijo v nadaljevanje in celovitost 3. razvojne osi (!!!)
- 12 viaduktov napram 1 var. (F6)
- 2x dražja gradnja
- 11x več uničenih kmetijskih zemljišč
- itd

Vse ostalo sploh ni bistveno. Važno je, da je koristno za Ljubljano. Potem se na vladi zadeve podprejo.

Ne samo, da je to važno. To je edino pomembno. Vse ostalo, četudi gre za 2x, 3x, 11x, 12x v škodo variante F2-2 ne spremeni tega, da ker je koristno za Ljubljano, ta argument povozi vse ostale.

Beda.

Patetika.

Smešna država, kjer je vse odvisno od koristi glavnega mesta.
samogledam
# 06.06.2017 ob 09:08
Zanimiva mentaliteta ljudi, eni bi radi razvoj, oni preko hriba ki imajo pa vso infrastrukturo za uspesen razvoj, pa nasprotujejo izgradnji tovarne.
ps11
# 06.06.2017 ob 10:51
BACK
mislim, da obrnit sosedov avto na streho in ga zažgat ni vzpostavitev nobenega reda. Verjetno bi cesta do SG že zdavnaj bila, če ne bi podkupljive primitivne civilne iniciative vedno najdle en izgovor, da se projektu vrže ovire na pot. Te podkupljive civilne iniciative sestavljejo janez jože mojca peter marija itd., posamezniki, ki jim paše na račun vseh sokrajanov par 100 eur v žep. Skoraj vedno so člani teh civilnih iniciativ podplačani s strani nasprotne politične stranke, ki z zaviranjem projektov poskuša očrniti aktualne vlade in nabirati točke. Ampak slovencu je to težko razumeti, ker verjame samo temu, kar sliši na poročilih. Je pa cesta sigurno nujno potrebna do SG, pa še naprej na konec sveta do Radelj ob Dravi, pa do kočevja, pa bela krajina, ilirska bistrica, pa še kam.
Unssen
# 06.06.2017 ob 10:26
Ves čas poslušam, da je trasa F2-2 super, ker je dobra povezava Šaleške in Koroške z Ljubljano.

Kako nelogičen razlog. To je tako kot bi rekel, da je trasa F6 super, ker je dobra povezava Šaleške in Koroške z Zagrebom (ki je od Polzele po zračni liniji 12 km dlje od LJ, poleg tega pa je Zagreb 2,9× večji).

Ključno je, kako trasa deluje kot celota. F2-2 jo razbije (rdeče), F6 jo logično poveže.

velenjcan
# 05.06.2017 ob 21:45

Lev4
# 05.06.2017 ob 19:09
Prijavi neprimerno vsebino
Jez bi mel pa nemudoma 5 milijonov brezobrestnega kredita, z moratorijem plačila 99 let. Bi to šlo ? :


Ti si pa gotovo z Marsa.
Mommy_Kitty
# 05.06.2017 ob 23:03
Js bi pa raje videla, da nam popravijo regionalne ceste, da se bomo vsaj toliko spodobno vozili, kot tisti na ljubljanski odvoznici, ki jo vsakih par let popravljajo. Sicer pa tudi ne vem zakaj večina Korošcev tako na vija za avtocesto, ki pa jo bodo mogoče 5x na leto uporabili, po regionalki pa se skoraj ne da več vozit a jo uporabljajo dnevno. Z glavo skozi zid, zato da bo lahko prišel 5x na leto v prestolnico pol ure hitreje mu je več vredno kot to da bi se normalno lahko vozil po regionalni cesti vsak dan. Narobe svet in Butale.
BOBERČEK
# 05.06.2017 ob 22:23
Ja vemo Korošci, da so tudi drugi kraji, ki rabijo dobre cestne povezave, sem se vozil po Prekmurju, še to soboto po Kozjanskem, pa tudi v Beli krajini sem že bil, pa lahko vsem samo sporočim, da so nihove ceste v primerjavi s koroškimi že AC...kdor ne verjame naj pride pogledat in se prepriča na lastne oči, potem pa komentira.
mooodeeel
# 05.06.2017 ob 21:51
Hja Cerar, tako je to ko 3 leta mandata ne naredis NIC in gledas samo na to, kako gladko zvoziti, kar se v Sloveniji da le tako, da furas status quo in se izogibas debatam o reformah. Sedaj se je pa nabralo za zadnja 3 leta. Srecno Cerar! Se zdalec nisem podpornik Janse, ampak menim, da bi pod njegovo vlado te zadeve laufale veliko bolje.
aka29
# 05.06.2017 ob 20:32
V Zgornje Posočje tudi ne vodi avtocesta oz hitra cesta. Ampak mi, ki živimo v ri*i od kokoši itak ne obstajamo.
rudes
# 05.06.2017 ob 22:56
Kralj matjaž, ne govori bedarij. V Drnovškovih časih so bile zadeve s hitro cesto pripeljane že zelo, zelo daleč. Pa so za časa Ivanove vlade projekt na gladko zminirali in ga vrnili nazaj v prihodnost. Eden glavnih akterjev pri tem je bil Petkov Miro, sicer Mežičan, takrat poslanec SDS, ki je glasoval proti in bil tudi eden glavnih akterjev za rušenje že doseženega. Kar povprašaj malo naokoli. Lahko tudi "cenjenega Petkovega Mira".
hexen
# 05.06.2017 ob 22:55
kralj matjaž
# 05.06.2017 ob 21:14
Če bi leta 2008 na volitvah zmagal SDS bi cesto že imeli.


Saj SDS je zgradil cesto, kliče se "Road to hell":
https://justpaste.it/g6ey
Kazalo