Koroška
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 41 glasov Ocenite to novico!
false
Zadnji boji na evropskih tleh so potekali do 15. maja na Koroškem, ko so se večinoma kvizlinške in nekatere nemške enote v spremstvu civilistov poskušale prebiti v Avstrijo, kjer bi se predale Britancem. Foto: BoBo

Na Koroškem so se spomnili zadnjih bojev 2. svetovne vojne

Poražene vojske so se poskušale prebiti v Avstrijo
13. maj 2017 ob 11:13,
zadnji poseg: 13. maj 2017 ob 18:12
Prevalje - MMC RTV SLO, STA

Na Poljani pri Prevaljah so s slovesnostjo zaznamovali 72. obletnico zadnjih bojev druge svetovne vojne na evropskih tleh. Nekaj sto ljudi se je zbralo ob spomeniku Svobodi in miru ter prisluhnilo slavnostnemu govorniku, zgodovinarju in kustosu vojaškega muzeja Slovenske vojske Martinu Premku.

Ta je dejal, da je 72 let po koncu druge svetovne vojne čas, da se ozremo naprej, vendar ne pozabimo, kaj se je med drugo svetovno vojno dogajalo. Na drugo svetovno vojno je treba gledati na podlagi dejstev in resnic, je poudaril govorec.

Kot je znano, sta Mislinjska in Mežiška dolina ob koncu 2. svetovne vojne postali zadnji izhod za umik ogromnih množic pripadnikov poraženih vojsk z jugoslovanskih bojišč, z njimi pa se je umikalo tudi veliko civilnih beguncev.

Cilj umikajočih je bil čim prej priti na ozemlje Avstrije in se tam predati Britancem. Cilj Jugoslovanske armade, v katero so bile takrat vključene tudi slovenske partizanske enote, pa je bil zadržati jih na slovenskem ozemlju. V dneh med 12. in 15. majem je tako prišlo do hudih bojev na območju Doliča, Dravograda in Poljane pri Prevaljah, s hudimi izgubami na obeh straneh.

V spomin na zadnje boje 2. svetovne vojne na evropskih tleh na Poljani v spominskem parku vsako leto pripravijo slovesnost ob spomeniku Svobodi in miru akademskega kiparja Stojana Batiča. Slovesnost priredi Združenje borcev za vrednote NOB Mežiške doline skupaj s koroškimi občinami.

VIDEO
Proslava v spomin na zadnje boje 2. sv. vojne
G. K.
Prijavi napako
Komentarji
alex961
# 13.05.2017 ob 12:16
@aktivist
O koncentracijskih taboriščih, kjer so umirali nedolžni Slovenci, je bilo že veliko povedanega in ni v kontekstu tega članka. Domobranci so bili pa vse prej, kot nedolžni. Že dajstvo, da so se hoteli skupaj s svojimi nemškimi kolegi predati Angležem pove, da so imeli občutek krivde.
aparat-čik
# 13.05.2017 ob 12:08
Cilj umikajočih je bil čim prej priti na ozemlje Avstrije in se tam predati Britancem.

za pripadnike wehrmahta bi še nekako razumel da hočejo v nemško Avstrijo. Kapitulacijo so podpisali 5 dni prej in bi jih britanci morali sprejeti. Domobranci so bili kolaboranti pod nemško komando in so jih angleži zavrnili. Ker da bo juga komunistična so določili že na Jalti in frančki domobrančki se bodo morali s tem sprijazniti, ne pa v igrati nedolžne ovčke, ki niso nič krive. Slabe računice so delali, in to je to...
as55
# 13.05.2017 ob 14:12
Fašisti prihodnosti se bodo imenovali antifašisti, je preroško napovedal Churchill in ta prihodnost je že nekaj let tukaj!
Hladilnik
# 13.05.2017 ob 12:39
jap danimmc,v kontekstu članka bi lahko najprej začeli s spoštovanjem določili kapitulacije... požgana in uničena Jugoslavija je bila slaba vest vseh teh hord, zato so tudi tako silile v naročje Britancev...
Homer.
# 13.05.2017 ob 14:29
Ni pomembno če so se kje bojevali še dlje.
Če smo zelo natančni, potem so se Japonci na nekaterih zapuščenih otokih bojevali še 20 let po vojni....
Pomembno je, da so po kapitulaciji vsi ti, ki niso odložili orožje bili navadni kriminalci, teroristi in morilci.
dopisnik
# 13.05.2017 ob 15:35
General Ivan Dolničar pravi nekoliko drugače:

Bil je pravi ( generalpolkovnik Alexander Löhr, komandant JV Evrope in armadne skupine E) rekel bi, profesionalni vojak in disciplinirani legalist. Spoštoval je podpis kapitulacije nemških oboroženih sil. Ko je 8. in 9. maja iskal stike z nekim predstavnikom Titove vojske, je razpolagal z ogromno vojaško močjo, s katero bi lahko poteptal vse na poti do Avstrije. Z lahkoto bi se prebil do britanske vojske, ki je prav takrat prišla do Celovca, vendar je spoštoval odredbe v listini o kapitulaciji in ravnal tako, kot je. Do zapletov po podpisu kapitulacije v Topolšici je prišlo zaradi nerodnosti na naši strani."
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 15:32
izdajalci in kolaboranti so mislili, da jih bodo Nemci in Avstrijci sprejeli za svoje, slednji pa so jih gladko zavrnili.
Kdo pa rad medse sprejema ljudi, ki so izdali svoj lastni narod in proti njemu vršili grozljive zločine?
------------------------------------------
bi drugače jaz rekel,čeprav seveda imaš načeloma prav...

Britanci bi jih sprejeli...samo ti kolaboranti so ob podpisu kapitulacije bili
na teritoriju,ki ga je nadzirala jugoslovanska armada...

in ukaz je bil jasen...
tam,kjer si dočakal kapitulacijo tam moraš odložiti orožje...

Alexander Löhr je podpisal kapitulacijo,potem zbežal in se predal Britancem...
a Britanci so ga predali nazaj yu armadi...
PRAVILA so PRAVILA...
pace
# 13.05.2017 ob 18:28
Kot zanimivost navajam, da so Anglo-amerikanci od novembra 1944 iz svojih bombnikov vso Spodnjo Štajersko obmetavali z letaki v nemščini in vsakih 14 dni tudi tiskani časopis "Rot-Weis-Rot". V tem časopisu so bile poleg vesti in slik iz vseh evropskih bojišč, podrobno opisane vse akcije "avstrijskih" partizanov in zraven propagandni pozivi v nemščini: Avstrijci naj vam bodo vaši sonarodnjaki in bratje na Sp. Štajerskem za vzgled, kako se je treba bojevati proti Hitlerju ipd.. Tako, da ti zavezniki takrat niti vedeli niso, da je prebivalstvo Sp. Štajerske večinsko slovensko.
Drugače pa so se ob umikanju preko našega ozemlja ob koncu vojne najbolj zločinsko do prebivalstva obnašali Bolgari, ki so tudi šli preko našega ozemlja in ustaši in so se jih ljudje grozovito bali.
kreden2
# 13.05.2017 ob 22:14
Ne, ne, ne!!! Nihče ne slavi povojnih pobojev. Tukaj se slavi zmago nad naci- fašizmom in njihovim pomagačem, ki je v prvi vrsti povzročil, da so se zgodile vse te grozote na vseh straneh.

Povojni poboji so zločin. Vsaka usmrtitev izven sodnega sistema je zločin. Zločin je tudi uboj nasprotnika po podpisani predaji, ker nočeš položiti orožja. Zločin je tudi uboj civilnega prebivalstva v vojnem času. Zločin je prekomerna uporaba vojaške sile v vojnem času, katere posledica je nepotrebna smrt civilnega prebivalstva. Kako bi recimo okarakterizirali smrt četrt milijona japonskih civilov leta 1945, od katerih je bilo recimo 10 000 dojenčkov in 50 000 otrok do 10 let? Ali smrt 25000 civilov v Dresdnu, od katerih je bilo recimo najmanj 1000 dojenčkov?
tesnilo
# 13.05.2017 ob 16:12
uf in toliko slik s prireditve? pa ne da se nobenem ni dalo odpeljat na korosko?
aparat-čik
# 13.05.2017 ob 11:32
tam, kjer se vojna konča (1945), se potem znova začne (1991)...
el CARTEL
# 13.05.2017 ob 19:21
Haso
# 13.05.2017 ob 16:01
Prijavi neprimerno vsebino
Vsi ki so se med 2. Vojno bojevali proti komunizmu so junaki.


naciji,
MVAC,
pavelić in ustaši,
?

edini, ki so se koliko toliko razumno borili, so bili rojalisti (čeprav za sistem, ki je bil zastarel - monarhijo namreč). a je bila parlamentarna monarhija pač bolj demokratična oz bližje demokraciji kot komunizem. pa še oni so ga "umazali" z zločini

ostali klavci, šovinisti in rasisti
pa so dobili svoje riti našeškane, kar je tudi prav
el CARTEL
# 13.05.2017 ob 19:17
Kot je znano, sta Mislinjska in Mežiška dolina ob koncu 2. svetovne vojne postali zadnji izhod za umik ogromnih množic pripadnikov poraženih vojsk z jugoslovanskih bojišč, z njimi pa se je umikalo tudi veliko civilnih beguncev.

zadnjih bojev na evropskih tleh - ko se ustaši (posebna kategorija klavcev) in kvizlingi niso odzvali pozivu zaveznikov, ki so rekli, da morajo odložiti orožje in se predati tisti vojski, ki je na tem ozemlju

ampak so raje pobijali še naprej in uporabljali civiliste kot žive ščite.
medtem pa je njihovo vodstvo (pavelić in Co.), ki je zbežalo na zahod po vatikanskih poteh, predlagalo zaveznikom, da naj jih kar oborožijo in pošljejo nazaj v jugoslavijo - da se bodo zopet borili proti partizanom.

poslali so jih nazaj.
kreden2
# 13.05.2017 ob 18:04
Slava in čast vsem zaveznikom, ki so v drugi svetovni vojni s skupnim bojem premagali naci fašizem in njihove sodelavce. V vojni premagani nosijo posledice. Angleži so v Dresdnu samo v enem mestu z bombardiranjem povzročili 25 000 civilnih žrtev, Američani v Hirošimi in Nagasakiju 220 000. Zavezniki so se na Jalti dogovorili kaj in kako in Angleži so v Pliberku samo sledili dogovoru. Na Jalti so se dogovorili, da ni milosti, sploh pa, če premagani ne položi orožja. Žal, oziroma na srečo, dokler bo obstajala zahodna civilizacija in zahodno zgodovinopisje, ne bo nikoli mogoče spremeniti zgodovinskih vlog v drugi svetovni vojni. Niti eden naci-fašistični kolaborant ne bo nikoli, nikoli, zgodovinsko predstavljal vrednot svobodne evropske zgodovine. Za vedno in v zgodovinopisju vseh svobodnih zahodno evropskih držav bodo ostali premagani naci-fašisti in njihovi kolaboranti.
kralj matjaž
# 13.05.2017 ob 17:31
A se ni vojna končala 9. maja?
Koga so pa potem komunisti pobijali?
m72
# 13.05.2017 ob 13:55
At the end of the war in Europe, Löhr received orders for unconditional surrender, but instead directed his forces to break out towards Austria. According to the historian Jozo Tomasevich, Löhr was captured by the 14th Slovene Division in Slovenia on 9 May 1945, and attempted to negotiate passage for his troops to Austria. This was refused and Löhr was prevailed upon to issue orders to cease fighting, which the troops nonetheless disobeyed. He escaped, countermanded his order to surrender and continued with the breakout attempt. After an intense manhunt, Löhr was recaptured on 13 May.[12] Vir

Morda še ta prispevek, domobranskih interpretacij pa je na medmrežju itak cel kup in jih ne bom navajal. Najde se tudi nekaj strokovnih člankov in knjig, čeprav v elektronski obliki ne kaj dosti.

V zadnji bitki druge svetovne vojne v Evropi, teden dni po brezpogojni kapitulaciji sil osi, so se okupator in domači izdajalci na vsak način hoteli prebiti na Koroško in predati Angležem in so zato napadli partizane, ki so jim zaprli pot in zahtevali, da se predajo njim.
GorskiVodnik
# 13.05.2017 ob 17:19
@Haso
Vsi ki so se med 2. Vojno bojevali proti komunizmu so junaki.

Aja, a tvoji, ki so bili v t. i. "SS Division Handscar" tudi ?
mirror
# 13.05.2017 ob 13:57
Spet se pogreva postana juha...
moj komentar
# 13.05.2017 ob 13:49
izdajalci in kolaboranti so mislili, da jih bodo Nemci in Avstrijci sprejeli za svoje, slednji pa so jih gladko zavrnili.
Kdo pa rad medse sprejema ljudi, ki so izdali svoj lastni narod in proti njemu vršili grozljive zločine?
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 16:19
uf in toliko slik s prireditve? pa ne da se nobenem ni dalo odpeljat na korosko?
-----------------------------
sem spremljal na HRT komemoracijo...
´´sto´´ ljudi je bilo...
ker so Avstrijci zapizdili glede uštaške ´´koreografije´´...

no,zdej vidimo namen obiska...
briga njih za pobite...
izkoriščali so stvar za ustaški dernek...
banda prekleta...

fuj in fej...
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 16:13
Ta isti Löhr, ki se je 'prostovoljno' vrnil iz Avstrije, z besedami 'kjer so moji vojaki, tam je moje mesto',
----------------------------------
to govori točno o tem kar jaz govorim...
gre za čast...
sploh ni važno koliko jih pobiješ v vojni...
saj vojna je eno samo pobijanje,če smo pošteni...

ampak,ko vojno izgubiš potem je treba reči,da je konec in častno in hrabro stopit pred sodišče...
ne pa narod pošiljat v nesrečo in preko trupel,predvsem nedolžnih zbežati...

in zdaj naj takim prižigamo svečo in izkazujemo pieteto?
dopisnik
# 13.05.2017 ob 16:07
Hej, bolero! Nisem komentiral tvojega posta, ampak navedbe v članku. Poleg tega, to sploh niso moje besede, ampak pričevanje (dobeseden citat) človeka (našega generala Ivana Dolničarja), kateremu se je Löhr predal). :)
dopisnik
# 13.05.2017 ob 15:55
Ta isti Löhr, ki se je 'prostovoljno' vrnil iz Avstrije, z besedami 'kjer so moji vojaki, tam je moje mesto', je poveljeval 300.000 glavi vojski, ki se je umikala iz Grčije (štab je bil v Solunu) in (danes bi rekli) Zahodnega Balkana proti Avstriji. Kakšna ogromna vojska je bila to, pove že podatek, da, ko je bila predhodnica (skupaj z Löhrom že v Avstriji), je bila zaščitnica še v Sarajevu. Po zajetju oziroma predaji, je bil odpeljan v Beograd. Tam je bil (predvsem) zaradi tega, ker je bil še kot generalporočnik Luftwaffe odgovoren za (teroristično) bombardiranje Beograda, na sodnem procesu, kot vojni zločinec, obsojen na smrt z ustrelitvijo. Njegov grob ni znan.
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 21:34
@no more bolero ... tukaj je vse kar je potrebno vedeti v zvezi z argumenti!
-----------------------------
to ni nič....
to je lari fari...
to je za vrtec...

gremo mi bolj globoko...
Dante-Božanska komedija...

ne bom odgovarjal na nivoju gostilniške debate...

ta mulc govori o stvareh,o katerih pojma nima in ima politično konotacijo...

to pri pametnemu človeku ne gre skozi....

ni NOB,kar so nam govorili 45 let,še manj pa je kar ta mladostnik govori..

in omenja TIGR in 13.maj...¸1941...
in ravno danes sem prebral blog,kker avtor govori,da so karabinierji pravzaprav iskali orjunaša in še dva tigrovca,ki so čakali bančnega uradnika,da bi zamenjali jugoslovanske dinarje v lire...

ma kdo tu koga jebe v glavo?

sem v srednjih letih in sem dal skozi to yu komunistično propagando...
in povem po pravici,da jim nisem verjel....
ampak ko pa sedaj vidim to,me ima strela udarit,da jim zmeraj bolj verjamem...

pa to,kar slišim ,pa to še Guliverja in Liliputance prekaša...

ena sama bedarija,predvsem pa izrazita NESPOSOBNOST razumevanja zgodovine...
človek mora najprej imeti nadarjenost se postaviti v določen čas zgodovine in šele potem lahko govori o njej...

kavč zgodovinarji pač niso relevantni...kot ne kavč selektorji...
s tem se pa ja strinjaš...
kako bo recimo fuzbal ali rokomet ali smučanje...ocenjeval nekdo,ki ni bil na ´˙igrišču´´....
to pač ne gre...
GorskiVodnik
# 13.05.2017 ob 21:20
@Sklonjen
tukaj je vse, kar je potrebno vedeti


Seveda. In pričevanje tega gospoda ima visoko dokumentarno vrednost, ker je bil sam priča vsem tem dogodkom.
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 21:10
Nedvomno je to kar so naredili partizani vojni zločin. Pobijanje vojnih ujetnikov in civilnih beguncev je največja sramota za vsako vojsko. Mi pa ta zločin slavimo kot neko zmago. Ljudstvo z opranimi možgani.
-----------------------------
seveda je zločin...
samo,kot prvo tega niso storili partizani ampak jugoslovanska armada...
in,kot drugo-
po bitki so vsi generali pametni...

kaj pa bi ti storil?

ne postavljaj se v vlogo sodnika...
če nisi bil zraven...

2WW je bila eno samo klanje...
če bi zmagala nacifašistčna stran bi nas danes bilo pol manj...danes...
a veš kaj pomenijo povojni poboji napram 50-im miljonom+ mrtvih v vojni sami?
kaplja v morje...

a veš kako je rekel nacist v Nurnbergu?
˙´vi ne razumete,mi smo hoteli Žide in ostale manj vredne rase-IZTREBITI˙´...

razumeš?

ni primerjave...
človeško življenje nima cene...to vemo vsi...in tako so tudi rekli v OZN-u v San Franciscu...

čemu torej nekaj deset tisoč primerjati z miljoni?(govorim za Evropo)
dragi moj,nacizem je bil povzročitelj zla...
in nacizem je krvnik...
vsi vemo,da je sovjetski komunizem pomoril na miljone ljudi še pred 2WW...
ampak svet se je pač 1.9.¸1939 OBRNIL...

in nazaj ni poti...
je vse zastonj...
svetovne velesile so se obrnile proti nacizmu...
in tu je konec besede...

je to pošteno?
ja seveda ni...
ampak tako pač je...

še malo abstraktno-
a je res,da drži Pitagorov izrek?
mi pravimo,da drži..in tudi znanstveno in matematično je dokazano,...
ampak kaj pa,če se motimo?

svet ima SVOJA PRAVILA...
in ta med drugim pravijo,da je nacizem zlo...

z glavo skozi zid se pa ne da...
manrose.
# 13.05.2017 ob 13:21
Pomislite. Domobranci, ustasi in cetniki so s sabo povlekli cele druzine, ceprav sem preprican, da so se zavedali, da kot teoristi tistega casa ne bodo zasciteni nikakor po mendarodnem pravu. Vedeli so, da jih lahko doleti krvav spopad, pa so vseeno povlekli s sabo druzine... Po drugi strani se je pa seveda Nemcem zdelo fajn, ker so imeli dodatne enot po poti do Avstrije, ceprav so vedeli, da teh kolaborantov nihce ne bo sprejel med zavezniki in da bodo zavrnjeni - tu se potem vidi, koliko je bilo Nemcem res do teh druzin kvizlingov.

Tako kot je nekdo ze povedal zgoraj - kolaborantje so se usteli, pri tem pa v pekel potisnili tudi svoje druzine...
nikoli
# 15.05.2017 ob 07:48
Vsako ubijanje ljudi v mirnem času brez regularne obsodbe pred sodiščem je zločin. Pa naj to počno Nemci, ustaši, domobranci, četniki ali partizani.
Mnogim je to seveda skoreaj nemogoče razumeti.
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 18:53
kralj matjaž@

ki pod Peco spi(he,he)...
raje,kot minus bi sprejel kakšen komentar(argumentiran,se razume)

no...
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 16:14
Hej, bolero! Nisem komentiral tvojega posta, ampak navedbe v članku. Poleg tega, to sploh niso moje besede, ampak pričevanje (dobeseden citat) človeka (našega generala Ivana Dolničarja), kateremu se je Löhr predal). :)
-------------------------------
se ti iskreno opravičujem...
vaški stražar
# 13.05.2017 ob 14:13
Na Koroškem so se spomnili zadnjih bojev 2. svetovne vojne
Če je že naslov neresničen, potem je ponavadi taka celotna zgodba. Ni res, da so takrat potekali zadnji boji 2. svetovne vojne v Evropi. Niti v Jugoslaviji ne. V Evropi so se zadnji boji proti Nemcem končali šele 20. maja na nizozemskem otoku Texel, v nekdanji Jugoslaviji pa še nekaj dni pozneje pri Odžaku v Bosni. Kogar zanima kaj več o teh zares zadnjih bojih v 2. svetovni vojni si lahko prebere TUKAJ
bilzerian
# 13.05.2017 ob 13:51
angleži so tudi vedeli, da je edina poštena kazen za izdajalce svoje domovine smrt in so domobrančke, belčke in ustaše poslali nazaj od koder so prišli.
nemce, ki so se (pa čeprav na napačni strani) borili za svojo domovino, pa so spustili mimo, da jih partizani ne bi več preganjali.....
danimmc
# 13.05.2017 ob 12:16
^ kakorkoli že, tudi v vojski obstajajo določena pravila.
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 18:41
pace@

zanimivo pišeš...

velja prisluhniti...
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 18:16
kreden2@

bravo...
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 17:34
Vsi ki so se med 2. Vojno bojevali proti komunizmu so junaki.
-----------------------------------
Hitler,Mussolini,Himmler,Goebels,Goering
...

junaki kaj...

kako je rekel Hitler...
nemški narod naj crkne,ker smo vojno izgubili,Goebels pa cinično pripomnil-
saj so nas demokratično izvolili in se nasmejal...

junaki kaj...
Siouxie
# 14.05.2017 ob 17:39
@no more bolero71:
uf in toliko slik s prireditve? pa ne da se nobenem ni dalo odpeljat na korosko?
-----------------------------
sem spremljal na HRT komemoracijo...
´´sto´´ ljudi je bilo...
ker so Avstrijci zapizdili glede uštaške ´´koreografije´´...

no,zdej vidimo namen obiska...
briga njih za pobite...
izkoriščali so stvar za ustaški dernek...
banda prekleta...

fuj in fej...


Ja, ampak proslava iz članka je potekala na Koroškem, ustaška pa na avstrijskem Koroškem, torej v Avstriji ...
Kekec99
# 14.05.2017 ob 17:28
Slava junakom.
kapljač
# 14.05.2017 ob 13:57
Slava jim!
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 16:01
Bil je pravi ( generalpolkovnik Alexander Löhr, komandant JV Evrope in armadne skupine E) rekel bi, profesionalni vojak in disciplinirani legalist. Spoštoval je podpis kapitulacije nemških oboroženih sil. Ko je 8. in 9. maja iskal stike z nekim predstavnikom Titove vojske, je razpolagal z ogromno vojaško močjo, s katero bi lahko poteptal vse na poti do Avstrije. Z lahkoto bi se prebil do britanske vojske, ki je prav takrat prišla do Celovca, vendar je spoštoval odredbe v listini o kapitulaciji in ravnal tako, kot je. Do zapletov po podpisu kapitulacije v Topolšici je prišlo zaradi nerodnosti na naši strani."
--------------------------------------
nisem jaz govoril o Löhru,iz profesionalnega vidika ampak sem govoril o tem,da je podpisal kapitulacijo,se predal partizanom,potem pa pobegnil in se predal Britancem...

a so ga Britanci izročili nazaj našim...
samo iz enega razloga...
in ta je ta,da je 8.5.1945 bil na teritoriju,ki ga je nadzorovala JA...

in večina ljudi na Pliberku,ki so jih vrnili nazaj so bili ob podpisu kapitulacije v jugoslaviji...
sej tisti,ki so prišli tja pred kapitulacijo so jih naprej spustili...
in ravno med tistimi prvimi so bili največji zločinci in so se izmuznili...

če pa pogledamo primorske domobrance in nekaj ostalih kvizlingov,ki so se predali v Italiji,vemo,da jih niso predali nazaj...
to pa zaradi tega,ker je takrat še veljala Rapalska meja...
no more bolero71
# 13.05.2017 ob 22:00
sklonjen@

pa še to...
mi je zelo žal,da moram to povedat ampak imam te za iste,kot sem imel funkcionarje v bivši državi...
s to razliko,da so mi oni vsaj delo dali,ti pa mi ničesar ne daješ...

in kaj naj torej s tabo?
iščem resnico?

kratko malo se mi jebe za resnico,če imam prazno kozico...
če pa ob tem imaš ti polno kozico potem te pa sploh preziram...
jebat ga ampak jaz imam svojo rit rajši,kot tvojo...
bolje rečeno-ŽELODEC...

s polno ritjo se ni težko usrat...bi rekel Iztok Mlakar...
vaški stražar
# 13.05.2017 ob 14:59
Ni pomembno če so se kje bojevali še dlje.
Kako ni pomembno? Zakaj pa se potem oglašuje prireditev kot spomin na zadnje boje v 2. svetovni vojni. Spet se iz muhe dela slona, oziroma se napihuje vloga in pomen partizanstva. Zapomnite si, tudi brez partizanov bi bilo vojne konec, okupatorji bi odšli, pa še 80 tisoč Slovencev več bi bilo med živimi in prve povojne večstrankarske volitve imeli leta 1945 (najkasneje 1946), ne pa šele 1990.

admin, zakaj brišete moje komentarje, originalne komentarje, katere komentiram, pa puščate.
GorskiVodnik
# 13.05.2017 ob 15:27
@as55
Fašisti prihodnosti se bodo imenovali antifašisti, je preroško napovedal Churchill in ta prihodnost je že nekaj let tukaj!


Ne laži !
http://siol.net/novice/svet/velika-laz-ki-so-jo-podtaknili-slavnemu-churchillu-439330
Kazalo