Prejšnje leto je bilo za mariborsko letališče eno bolj klavrnih. Našteli so vsega 6.000 potnikov in prepeljali 200 ton blaga. Foto: BoBo
Prejšnje leto je bilo za mariborsko letališče eno bolj klavrnih. Našteli so vsega 6.000 potnikov in prepeljali 200 ton blaga. Foto: BoBo

Prejšnje leto je bilo za mariborsko letališče eno bolj klavrnih. Našteli so vsega 6.000 potnikov in prepeljali 200 ton blaga. Konec novembra pa so presenetili s predstavitvijo nekakšnega sporazuma med lastnikom letališča, podjetjem SHS Aviation, in kitajskim državnim gradbenim podjetjem, ki je pripravljeno v letališče s skoraj nič prometa vložiti 600 milijonov evrov.

Marsikomu ta sporazum ni šel v račun, tudi ministrstvu za infrastrukturo, lastniku letališke infrastrukture, ne. "Mi smo jih danes zelo resno opozorili, da sporazum ni izvedljiv v delu, ki se nanaša na javno letališko infrastrukturo v lasti Republike Slovenije in v tem delu je sporazum za nas mrtva točka na papirju," je opozoril državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo Jure Leben.

Vlaganja v javno infrastrukturo so stvar javnega razpisa in ne dogovora dveh zasebnikov. Zato Leben pričakuje, da bodo partnerji to zapisali v sporazum: "Državi je interes, da se letališče Maribor razvija naprej. Zato bo do maja sprejet DPN, podaljšanje letališke steze."

Kljub nejasnostim pa ministrstvo pozdravlja namero o rednih poletih v München in Antwerpen, ki naj bi jih vzpostavili 12. februarja. Redno linijo pa pozdravljajo tudi v turističnih agencijah. "Za zdaj pa je resnično hendikep mariborskega letališča, da tu ni stacioniran letališki prevoznik s floto enega ali dveh letal," pravi Jože Režonja s turistične agencije Relax Turizem.

Bo tokratni zagon letališča v Mariboru uspešen?
Bo tokratni zagon letališča v Mariboru uspešen?