Hitrost na prenovljenem delu Slovenske ceste bo po novem omejena na 30 kilometrov na uro, namenjena pa bo pešcem, kolesarjem in javnemu prevozu. Foto: BoBo
Hitrost na prenovljenem delu Slovenske ceste bo po novem omejena na 30 kilometrov na uro, namenjena pa bo pešcem, kolesarjem in javnemu prevozu. Foto: BoBo
false
Novinarska konferenca je sicer danes potekala pred prenovljenim potniškim centrom LPP-ja, kjer so število prodajnih mest povečali s pet na 14. Zaradi te novosti pričakujejo skrajšanje dolge kolone čakajočih, ki vsako jesen nastane ob začetku šolskega in študijskega leta. Foto: BoBo

Gre za poskusno fazo s tako ureditvijo, ki bo trajala do konca leta, so na današnji novinarski konferenci pojasnili vodilni v občini in javnih podjetjih.

Hitrost na prenovljenem delu Slovenske ceste bo po novem omejena na 30 kilometrov na uro, namenjena pa bo pešcem, kolesarjem in javnemu prevozu. Po njej bo zjutraj mogoča dostava, pred hotelom Slon ne bo več mogoče parkirati, dovoljen bo le krajši postanek.

Poleg avtobusov in dostavnih vozil ter vozil, ki se bodo na kratko ustavila pred omenjenim hotelom, bodo po prenovljeni Slovenski lahko vozili še stanovalci.

Za zdaj semaforja med Čopovo in Cankarjevo ulico ne bo, so sklenili na ljubljanski mestni občini. Postavili ga bodo, če bi se izkazalo, da je potreben zaradi pretočnosti prometa. Ker gre za skupni prostor različnih udeležencev v prometu, na občini svetujejo previdnost, je danes opozoril ljubljanski župan Zoran Janković.

Avtobusi št. 1, 2, 6, 9, 11, 14 in 18
Po besedah direktorja LPP-ja Petra Horvata bodo po prenovljeni Slovenski cesti vozili avtobusi številka 1, 2, 6, 9, 11, 14 in 18. Kot je dejal, so za vrnitev na Slovensko izbrali linije, ki letno prepeljejo vsaj dva milijona potnikov, prav tako pa je bilo odločilno število prestopanj v tem delu mesta.

Po izračunih LPP-ja izbrane linije zajemajo 85 odstotkov potnikov, ki prestopajo v središču mesta. Linije 3, 19, 27, 51 in 56 bodo še naprej preusmerjene na Gosposvetsko in Bleiweisovo. So pa zato postajališča na novo postavljena tako, da bo njihovo stičišče na Ajdovščini, kar pomeni, da bodo potniki med temi postajališči lahko hitreje prehajali, če bodo avtobusi, s katerimi se bodo vozili, ustavljali na različnih postajah.

Glavno strnjeno prestopno stičišče bo na Ajdovščini
Veliko postajališče, kjer se bodo ustavljali avtobusi, ki bodo vozili po Slovenski, je postavljeno pri križišču z Dalmatinovo, postajališče na Gosposvetski proti centru pa precej bližje Slovenski kot do zdaj. Tudi postajališče Bavarski dvor proti centru, ki bo začelo delovati čez nekaj dni, je postavljeno bližje Ajdovščini.

Z novo ureditvijo se bo število avtobusov v samem središču mesta zmanjševalo za tretjino, pravi Horvat, ki je spomnil, da je prav zdaj v teku naročilo za 30 okolju prijaznih avtobusov, zato bodo prihodnje poletje po Slovenski vozili izključno ekološki avtobusi.