Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 91 glasov Ocenite to novico!
Mariborski župan Fištravec koncertu ostro nasprotuje, saj, kot je povedal, sam 'najostreje obsoja in zavrača vsako obliko nacizma in fašizma'. Foto: BoBo
Hrvaška predsednica Kolinda Grabar Kitarović ne skriva naklonjenosti do Thompsonovih domoljubnih viž. Foto: Reuters
       Travme, povezane s Pliberkom, Teznom ali Hudo Jamo, se v Sloveniji in na Hrvaškem artikulirajo na podoben način. Verjetno je to eno od mest, v katerem Thompson vidi možnost za ustvarjanje občinstva tudi v Sloveniji.       
 Hrvaški kulturni antropolog Tomislav Pletenac o razlogih, zakaj je Thompson za svoj koncert izbral ravno Maribor, Večer, 6. april 2017

Dodaj v

Nastopu Thompsona slabo kaže: "V Mariboru ni prostora za ustaško ikonografijo"

Župani slovenskih občin proti povzdigovanju sovraštva
16. april 2017 ob 14:36
Maribor - MMC RTV SLO

Datum napovedanega koncerta Marka Perkovića Thompsona v Mariboru je vse bliže, mnenja o hrvaškem pevcu, ki odkrito povzdiguje nacionalizem, pa se vse bolj krešejo.

Pred dnevi so se "spornemu koncertu", ki naj bi povzročil "veliko vstajo v hrvaškem sosedstvu" posvetili tudi v Jutarnjem listu, kjer pišejo o podpisovanju peticije proti Thompsonovemu nastopu v Mariboru, ki je v Festivalni dvorani Lent napovedan za 20. maj. Pobudnik prepovedi nastopa je po pisanju Jutarnjega lista kar mariborski župan Andrej Fištravec, pri čemer naj bi ga podprlo več sto ljudi. Njihov glavni argument je, da Perković promovira ustaštvo.

Prejšnji teden so o tem, ali je Thomsponov koncert v Mariboru sporen in zakaj, razpravljali tudi na 1. programu Radia Slovenija.

Fištravec je v izjavi za javnost, ki so jo objavili v časniku Večer, povedal: "V Mariboru ni mesta za ikonografijo in simboliko, ki povzroča nadaljnje delitve po drugi svetovni vojni, kot tudi ni mesta za fašizem ... vsako obliko nacizma in fašizma najostreje obsojam in zavračam! To je izredno pomembno poudariti predvsem danes, ko smo na žalost v Evropi ponovno priče vzponu skrajnih gibanj, ki črpajo svoje ideje prav iz najtemnejšega obdobja 20. stoletja. Poleg domoljubnih pesmi, ki jih izvaja Marko Perković Thompson, je tudi Jasenovac in Gradiška Stara, ki ne samo v Mariboru, temveč nikjer drugje ne bi smela imeti mesta. Zato v Mariboru nasprotujemo delitvam, ki jih s svojim delovanjem spodbuja Perković. Dovoljenja za ta najavljeni koncert izdaja UE, kot župan mesta pa nikoli ne bi dal dovoljenja za nastop na občinskem prostoru."

V štajerski prestolnici je bil sicer že pred leti prepovedan koncert hrvaškega "domoljuba", dodaja Jutarnji, ki piše še, da je proti prihodu "liderja desničarske glasbene scene na Hrvaškem" organizirana peticija, ki jo je podpisalo več znanih Slovencev in županov drugih mest, tudi Zoran Janković, župan Ljubljane, ki je o Thompsonu povedal, da "v nekaterih pesmih podpira ustaštvo in včasih koncerte odpira celo z ustaškim pozdravom". Za Večer je Janković dodal še: "Ljubljana kot mesto heroj, ki se je fašizmu in nacizmu uprla z vso svojo močjo, težko sprejme nekoga, ki tako zelo negira spoštovanje drugačnosti, spoštljivo in miroljubno sobivanje med narodi, nekoga, ki svojo svobodo gradi na račun poniževanja drugega."

Pisma podpore iz Slovenije
V Slobodni Dalmaciji pa so povzeli zapis iz Slovenskih novic, da se "od osamosvojitve naše države, pa tudi prej, [...] ni toliko razpravljalo o nastopu katerega ustvarjalca na slovenskih tleh, kot se o koncertu 50-letnega Thompsona iz Splita". V svojem prvem pogovoru za slovenske medije, ki ga je dal prav za omenjeni časnik, je Thompson, še posebej razvpit zaradi že omenjene pesmi na temo koncentracijskih taborišč, o kateri pa pravi, da z njo "nima nobene zveze, razen tega, da mu povzroča težave", izjavil: "Nisem začuden. Ljudje imajo različno mnenje o mnogočem, tako tudi o mojem glasbenem ustvarjanju. Verjetno se nekateri ne strinjajo z nazori, o katerih pojem. Moje največje vrednote so krščanska vera, ljubezen do domovine in svoje družine ter druge prioritete, ki so skupne vsem ljudem s takim vrednotenjem sveta, pri tem pa ni pomembno, ali gre za Hrvata, Slovenca, Nemca ali osebo katere koli druge narodnosti."

Dodal je še, da ga neresnice prizadenejo in da se ga nekateri trudijo na vsak način prikazati kot negativca. "Nekaj, kar nisem! V glavnem gre za tiste, ki zagovarjajo prejšnji sistem – komunizem, jugoslovanski režim." Na novinarsko vprašanje o namigovanjih, da s svojim glasbenim udejstvovanjem širi nestrpnost, ultranacionalistične ideje, poveličuje ustaški režim, pa odgovarja: "Vsak, ki želi, lahko preposluša moje pesmi, in jasno mu bo, da te navedbe še zdaleč niso točne!"

Marko Perković, kot je njegovo rojstno ime, je povedal še, da je iz Slovenije prejel na stotine pisem podpore. Na njegovem koncertu v mariborski dvorani Lent, za katerega pa kaže, da se vendarle ne bo zgodil, bojda ne bi manjkala niti hrvaška predsednica Kolinda Grabar Kitarović, ki pa bi jo zaman iskali med navadnimi smrtniki, saj bi sedela v VIP-loži, še pišejo Slovenske novice.

A. K.
Prijavi napako
Komentarji
redwinger
# 16.04.2017 ob 14:40
A zdaj še klape niso več zadosti?
Zdaj nas bodo še s tem ujkotom posiljevali.
On in razne cece kar naj ostanejo tm kjer so,,,,
spy rtv slo
# 16.04.2017 ob 14:49
hrvaško ustaštvo je ostalo nekaznovano zato se to dogajajo nepravilne stvari
jarožir
# 16.04.2017 ob 14:53
Končno lahko enkrat pohvalim Fištravca.
smuks
# 16.04.2017 ob 14:44
pravilno. kaj se pa to pravi vzpodbujat nacionalne nestrpnosti!
spy rtv slo
# 16.04.2017 ob 15:16
naj pride v mb ga bomo počakali tako kot leta 1945
stewie
# 16.04.2017 ob 15:17
Jure Godler je že prejšnji teden postavil retorično vprašanje, kdo pri zdravi pameti sploh posluša njegovo muziko? Pa ustaštvo gor ali dol.
https://www.youtube.com/
watch?v=UM8ss1dcfiQ
štajerc64
# 16.04.2017 ob 15:13
PROTI !!!
Pigglet
# 16.04.2017 ob 15:42
Kontro jim dat, Damjana Murko jim poslat!
zozozo
# 16.04.2017 ob 15:34
Cece in podobnih ne moreš kar prepovedat, ker za razliko od Tompsona na odru ne izvajajo kaznivih dejanj, tj. poveliičevanja nacizma. Je pa vsekakor preko vseh meja okusa to, da se Ceca občasno pojavlja na slovenski javni televiziji. Če se ne motim, jo je enkrat celo intervjuval Mario. Za kozlat.
tone7
# 16.04.2017 ob 15:49
Dejstvo, da pevec poveličuje ustaštvo in se na izredno primitiven način norčuje iz več deset tisoč žrtev, katere so ustaši zverinsko pobili. Če bo kljub nasprotovanju velikega dela zavednih Slovencev vseeno izveden koncert, bo to jasen dokaz da Slovenija podpira ustaštvo. S tem bomo dokazali, da nikakor ne sodimo v razviti svet.
Naj poje predsedniku države, ki je ustaše imenoval junake in ne nam
el CARTEL
# 16.04.2017 ob 15:29
sicer pa, še sami hrvati so ga porajtali:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/thomp
son--domoljub-ili-fasist-konacan-odgovor-je/178032.aspx

Uteha: vsaj bivša žena tega zloglasnega ustaša Danijela Martinović pride. Pa tudi oboževana Svetlana Veličković-Ražnatović-Ceca, vdova kriminalca in morilca, ima tako rekoč odprto povabilo.


žena lahko pride, pravzaprav obe ženi,
edino kar nam v tem primeru grozi je nekvalitetna glasba

ki pa ne promovira nacional-šovinizma in vojnih zločinov (vsaj kolikor mi je znano, moram reči pa, da ne poznam ravno celotne diskografije omenjenih dveh oseb).

to,d a si v zasebnem življenju nekaj in to skrivaš, ali pa da si v sorodu ali poročen z nekom, te ne inkriminira.
povsem drugo pa je, da javno poješ sporna besedila, širiš sporno ideologijo in si pravzaprav "posterboy" za šovinistično ideologijo
Paperino
# 16.04.2017 ob 16:29
Ja, zato so ga prepovedali v Švici, Avstriji, Nemčiji in celo v Puli.
el CARTEL
# 16.04.2017 ob 15:59
zakaj je moj prvi komentar izbrisan?

argumentirmo o thompsonu,
ali je ustaš. prilimal sem teks njegovega besedila, kjer se kaže,d a dejansko je.

vem,d a je teks pač bolan, ampak še vedno menim, da je prav, da ostane

tekst, ki govori o juri francetiču, vjekoslavu "maksu" luburiću, anteju paveliću "crni legiji" in ostalih ustaških zločincih, jih poveličuje, nato pa še omenja koncentracijska taborišča Jasenovac in Staro Gradiško (tekst si lahko preberete v mojem prvem linku)
nato pa izjava, da ga neupravičeno poskušajo prikazati kot negativca: "Nekaj, kar nisem! V glavnem gre za tiste, ki zagovarjajo prejšnji sistem – komunizem, jugoslovanski režim."

vse skupaj je tako banalno, da je na meji parodije.

kot rečeno, ustašovanja nočemo v sloveniji,
naj ustašujejo v "lijepi njihovi".
u qratz
# 16.04.2017 ob 14:58
odpadlo bo,kot univerziada..in še marsikaj
Leni
# 16.04.2017 ob 19:57
Sploh ne vem, kaj ga vleče v Slovenijo? Ne poznam in ne želim si poslušati njegove muzke. Če je sporen že v lastni državi, naj zdrahe dela še naprej doma. Če so znali nemci in nizozemci Erdoganu rečt ne, bomo znal tudi mi rečt enmu Thompsonu NE. Verjetno nisem dovolj razgledan, ampak ne poznam ravno partizanskih pesmi, ki bi opevale Barbara rov ipd. Če so pa partizanske pesmi opevale krvavi upor proti okupatorju, je pa to povsem nekaj drugega. Poglejte si samo obiskovalce Thompsonovih koncertov, pa vam je jasno, komu je ta glasba namenjena. Ne poznam niti CECI-nih pesmi dobro, ampak dvomim, da poje o žici-srebrenici, vukovarju in podobnih grozotah. Ne bi o kvaliteti njenih pesmi, ker mi je načeloma turbo folk poden od muzike, predvsem zato, ker poenumlja mlado in staro s svojim silikonsko-plastičnim oglaševanjem. Bora Čorba se je Sloveniji seveda zameril s svojimi konjušari in prav je, da bi Slovenci od njega zahtevali opravičilo pred koncertiranjem v Sloveniji. Vendar kolikor mi je znano on ne poveličuje nekega nasilja...

Skratka, THOMPSON imaš moj NE. Itak bodo pa Rusi počasi osvojili Hrvaško in boš potem bolj tanko piskal.
kapitalist
# 16.04.2017 ob 16:19
Ta clovek je velik provokator, nevem komu je padlo na pamet , da bi sploh to speljali? On nima v Sloveniji kaj iskati!
el CARTEL
# 16.04.2017 ob 15:35
Svoboda govora in nastopanja mora ostati, tudi Tomsonu bi morali omogociti koncert saj vse njegove pesmi niso ustaske, sovrazne itd.

thompson ima tudi ne-ustaške pesmi.

problem je, ker se ga povezuje z ustaštvom, ustaštvu se nikoli ni odpovedal (le zavil je to svoje ustaštvo kot "patritizem") prav tako pa njegov koncer obiskujejo v bistvu ustaši.

mislim, da če bi bil zvest tvoji ideji (ki btw ni napačna), bi se moral thompson najprej javno odpovedati ustaštvu in se opravičiti za svojo idiotsko preteklost, nato pa na koncertu dobro spremljati, da ne bo nikogar, ki bi prišel z majicami z ustaško ikonografijo, ali da ne bi bilo niobenega šovinističnega izpada.
kar je precej malo verjetno - in bi lahko koncert prepovedal tako ali tako, saj perković verjetno ne bi niti na oder stopil preden bi se ustašovanje začelo
rudes
# 16.04.2017 ob 17:53
Veliki gospod@,temu Tompsonu so prepovedani nastopi vsaj v Avstriji, Švici, Nemčiji, Nizozemskem, Švedskem. To so države za katere za sigurno vem. Zaradi tega take "svobode umetniškega izražanje" ne potrebujemo niti pri nas v Sloveniji. Pa ne zato, ker so emenjeni izrekli prepoved, ampak zato, ker je pri omenjenih demokratična tradicija na malo višjem nivoju.

Naj prepeva svoje pesmi Kolindi in svojim ustašem.

Apropo, če ga pa kdo želi poslušati, se lahko pa kamot odpelje na kak njegov koncert na Hrvaško. Za tako "umetnost" mu pa verjetno že ne bo prehudo počakati 2-3 urce na meji.
Taktobo
# 16.04.2017 ob 18:57
Ne mi primerjat partizanov in nevem koga še z ustaštvom. Ustaštvo nima kaj početi v Slovenij, tako kot ne glasbenikii, ki ga poveličujejo. Pa kaj se je našim čisto zmešalo. Kdo to dovoljuje bi moral iti v arest.
zozozo
# 16.04.2017 ob 16:28
Slovenski "domoljubi" podpirajo ustaše, enako kot podpirajo tudi avstrijske "svobodnjake". To nam še enkrat pove vse, kar moramo vedeti o njihovem "domoljubju".
balrog
# 17.04.2017 ob 09:30
Ni dvomov, da za malikovanje ustaštva ter za spodbujanje sovraštva na podlagi večvrednosti enega naroda nad drugimi v Sloveniji ni prostora. Slovenija z ustaši nima nič. Tudi Bora Đorđević iz Riblje čorbe je bil kar nekaj časa prepovedan v Sloveniji, in to samo zaradi svoje primerjave nas Slovencev z dunajskimi konjušniki. Sicer pa zgodovinsko je premalo znano in osvetljeno, ampak nacistična kvizlinška tvorba NDH je bila med okupatorji Slovenije. Ustaši so plenili in pobijali na slovenskem ozemlju, na območju Bele krajine. Pa nihče še ni zahteval, da bi Hrvaška plačala Sloveniji odškodnino ali da bi se Sloveniji vsaj opravičila.
smeško 562
# 16.04.2017 ob 16:30
Mene veliko bolj kot Thompson skrbijo tisti ki bodo sli to poslusat
Paperino
# 16.04.2017 ob 16:40
smeško 562 # 16.04.2017 ob 16:31

Veš kaj, je....e se meni tudi za komunizem, ne morem si pa predstavljati, da bi negiral vrednote NOB in partizanstva. In sva zaključila.
stewie
# 16.04.2017 ob 15:47
Mindmaster
# 16.04.2017 ob 14:58
Koliko koncertov zene znanega balkanskega vojnega zlocinca in kralja srbskega podzemlja so ze prepovedali v Ljubljani v zadnjih letih? Kolikokrat se je v teh primerih oglasil ljubljanski zupan, ki sedaj cuti potrebo, da diktira, kaj se sme poslusati v Mariboru?


Za nekoga, ki je še leto dni nazaj pisaril, kako je prav, da postajajo med slovensko mladino končno bolj od raznih balkanskih izvajalcev popularni slovenski narodnozabavni bendi, si pa nekam fejst prizadevaš, da bi pevec, ki slovi po poveličevanju ideologije, ki je med drugim morila tudi Slovence (in to na podlagin narodnosti!), smel koncertirati v Sloveniji.
Tebi je očitno najbolj pomembno to, da gre za domoljubje. Tudi če ni slovensko. Zate kot ponosnega Slovenca (ki si kruh služi v tujini) je še tako ekstremen tuji ( v tem primeru hrvaški) ultradesničarski "domoljub" bolj koristen za Slovenijo od kakega levičarja, magari slovenskega.
el CARTEL
# 17.04.2017 ob 13:24
ciracara @ Jasenovac in Gradiška Stara recimo.

sicer pa, thompson je notorno znan kot predstavnik ustašizma, na njegovih koncertih se sprehajajo ustaši, thompson pa redno dobi neke kazenske ovadbe zaradi klicanja ustaškega pozdrava "za dom spremni"

sicer pa, ti si ali trol (kar upam) ali pa si res tako neinteligenten, da braniš ustaše.
radijovandl
# 17.04.2017 ob 10:20
Pred leti nekje na Hvaru sem v neki gostilni prvič slišal tega pevca. Kelnerja sem vprašal ali je to Bjelo dugme, zvenelo je nekako tako, kot slaba kopija tega. Kelner je bil predrzno nesramen s svojim odgovorom: Pa to je Thompson! Dvignil je roko in zahajlal nad našo mizo, kot pravi naci ali ustaša. Mlad hrvat iz bosne je pokazal kdo in kaj je, zaradi mojega nevednega vpašanja se je precej razburil, zgledal je kot blazen in pripravljen na vse... Seveda smo takoj odšli od tam tega natakarja pa nisem več videl. Od taktat vedno, ko zaslišim ime ali glasbo tega pevca, vidim tisto iztegnjeno mlado roko nad našo mizo in tisti ubijalski pogled kelnerja, ki ni imel niti dvajset let. Kaj naj rečem, slaba kičasta muzika polna kričanja pastirjev ovc ali krav nekje, kjer je bil in bo nož močnejši kot um. Obvezno prepovedati nastop tako kot drugje v Evropi.
zozozo
# 16.04.2017 ob 23:17
@ciracara - Daj ne bluzi. Tip poje pesmi o Jasenovcu, Stari Gradiški, Juri in Bobanu, publika na njegovih koncertih pa nosi ustaške kape. Kaj naj iz tega sklepamo, da je mednarodni dobrodelnež?
johan1
# 16.04.2017 ob 17:38
V Švici so Petkovićev koncert in nameravane provokacije na hitro uredili. Za tri leta so mu provedali vstop v državo pa pika
stewie
# 17.04.2017 ob 18:19
vaški stražar
# 17.04.2017 ob 16:50
Zakaj pa vi "preprosto" ne obsodite partizanstva?


Zakaj bi obsojali gibanje, ki je pozivalo k odpravi izkoriščanja preprostih ljudi s strani izkoriščevalskega razreda, ter k uporu zoper okupatorja, ki je imel namen slovenski narod iztrebiti, ponemčiti, poitalijančiti in pomadžariti, ter je ljudi izključeval tako na podlagi narodnosti, kot na podlagi mišljenja? Zgolj zaradi kasnejših svinjarij, ki jih je počela partija? Tisto je že treba obsoditi, kar pa za partizanstvo nasploh ne velja. To je temelj slovenske državnosti, pa če se simpatizerji fašistov, nacistov in domobrancev na glavo postavite. Poleg tega partizanske pesmi pozivajo na obračun z izkoriščevalci, ki se jim ne da zlepa dopovedati, da ne morejo živeti na veliki nogi na račun stradanja naroda, to kar pa opeva Thompson, pa slavi pokol ljudi zgolj na podlagi njihovega etičnega in verskega porekla. Verjamem pa ti, da sam z veseljem naštevaš komunistične zločine, da bi le prikril in relativiziral zločine tebi ljube strani. Pa jo zagovarjaj, ampak potem ne prodajaj pravljic, kakšen domoljub in ponosen Slovenec da si, ker preprosto zagovarjaš gibanje, ki je Slovence želelo iztrebiti. In tu ti nobeno kazanje s prstom na komuniste ne bo pomagalo, sam nisi nič boljši, kvečejmu še hujši.
stewie
# 17.04.2017 ob 13:03
Še sam je priznal, da jo je pel: http://www.index.hr/vijesti/clanak/thompson-pjevao-sam-jasenovac-pa-sto/179581.aspx

Če pa že opravičuješ njega, kaj pa porečeš na to, da se publika na njegovih koncertih oblači v ustaške uniforme in ves čas koncerta salutira po nacistično, z dvignjeno desnico?
REsnica
# 16.04.2017 ob 22:25
Sploh pa so bili fašizem, njegova nadgradnja nacizem in ubogo ustaštvo, ki je obema lezlo v tazadnjo popolnoma potolčeni, premagani in poteptani s strani demokratičnega zahoda in socialističnega vzhoda. Zato je prav da je mali fašist, ki z dobro glasbo širi gnilobo prepovedan na zahodu in severu. Upam da ne bomo s koncertom dokazali da spet sodimo na balkan v tistem najslabšem pomenu.

RKC bi moral za take bolnike v svojih vrstah bolj poskrbeti in jim nuditi oporo in strokovno in laično pomoč, ne pa da jim daje neko lažno upanje, da si bodo z zločini in opevsnjem zločinov in zla priborili nebesa.

RKC molči...in praznuje veliko noč...s thompsonom v prvi vrsti.
zozozo
# 16.04.2017 ob 19:11
Pa s tem ne mislim, da si ti, @smesko, resen podpornik nacizma. Po moje ti to vse skupaj gledaš kot fuzbalsko tekmo, in se obnašaš tako, kot navijač Olimpije po zmagi Maribora ali pa obratno. Kriv je sodnik, nasprotniki so goljufali, itd.

Ampak to ni bila fuzbalska tekma, ampak blazno resen spopad, v katerem so se odločale blazno resne stvari. In takrat noben demokrat ni gledal komunistom v zobe, ne obratno, ker se je vedelo, da bi nacisti iztrebili ene in druge (pa še marsikoga drugega, npr. vse Slovence) če bi zmagali.

Drugače pa imamo v Ljubljani tudi ameriško in britansko ambasado, in če hočeš bit res dosleden, predlagam, da jim pošlješ protestno pismo za Hirošimo in Dresden.
rudes
# 16.04.2017 ob 18:21
Meni se ni težko peljati 300-400 km na dober koncert (Waters v BG, Dream Theater čez 3 tedne v I, itd.) pa, približno po njihovo, "ko voli, nek izvoli". Dosti koncertov ima po Hrvaškem, ki ni daleč, čeprav, kot berem, tudi pri sosedih ima menda prepovedi in omejitve, zato ne bo nič spornega, če se mu zahvalimo v naprej in ga obvestimo, da lahko ostane kar doma.
Bono
# 16.04.2017 ob 17:22
Edino pravilno! Prepovedat!

Slučajno sem lani naletel na njegov koncert ob njihovem dnevu državnosti in moram reči samo bolano...
severna zvezda
# 16.04.2017 ob 16:42
Marko Perković, kot je njegovo rojstno ime, je povedal še, da je iz Slovenije prejel na stotine pisem podpore.

No, daj jih na ogled javnosti, če si tak ''heroj'' ...... :)

A to so takšna konvencionalna pisma? Ali e-maili? :) So jih golobi miru dostavili? :P
severna zvezda
# 16.04.2017 ob 16:39
Đizs, pa kdo bo to kruljenje poslušal?

''Glasba'' te pištole je na istem nivoju kot od raznih Cecik ali slovenskih turbo narodnjakov (tititititititit ...........), ki so v sramoto Avsenikom in Slakom.

.....je pa nekaj res, če se ''sklensla'' ta koncert, bo kar nekaj samooklicanih domoljubov zelo užaloščenih.....Že njihovi tviti so zadnje dni zelo zgovorni; po kamandi V. V. (= Veliki Vodja) je zdaj njihova naloga, da ne - prvič, ne zadnjič - pljuvajo po partizanskih pesmih.

Če bi jih pa povprašali, da naštejejo iz glave najmanj 5 ljudskih pesmi iz slovenske glasbene zakladnice, bi le čukasto buljili ...... Namig: ne, niso tiste o zizikah ali rožicah, ki jih omanjajo ''junaki'', ki so izpustili obisk pri logopedu.
redwinger
# 16.04.2017 ob 16:21
@Sussudio
Saj tud Nacisti so pobrali pozdrav z itegnjeno roko in svastiko od Rimljanov,
P danes ko jih vidiš ne pomisliš najprej na njih(rimljane) ampak na naciste.
Radenm
# 16.04.2017 ob 20:00
Ne. On naj gre kar lepo kam drugam prepevat o ustaški superiornosti. Mi je zelo đal, če bi bilo po moje, bi tale poba bil v Sloveniji persona non grata.
Ljudstvo
# 16.04.2017 ob 19:04
zozozo
# 16.04.2017 ob 18:58
Prijavi neprimerno vsebino
@taktobo - Koncertov nihče ne dovoljuje. Na občini ni okenca, kjer oddaš prošnjo za koncert.

Vsak tak dogodek, kjer se zbere veliko ljudi, je treba prijaviti. Če se presodi, da bo dogodek dvignil prah, spodbujal nasilje, se ga onemogoči. Mi vemo, kdo je 1945 zmagal, oni se pa pretvarjajo, da živijo v neki drugi dimenziji realnosti in lahko zdaj nam vsiljujejo svoja prepričanja. Nekaj mi pravi, da če ta koncert bo, ne bo šlo vse gladko. Ne diraj lava, dok spava.
Ljudstvo
# 16.04.2017 ob 18:41
Za mejo naj ostane pa tam igra na ustaške strune, Kitarovička naj se mu pa pridruži, a ne v državi, ki je zmagala v boju protu fašizmu in nacizmu! Izgubili so in če se ne morejo sprijazniti, njihov problem. Življenje gre dalje, oni pa živijo v pravljici.
vzhodnik
# 16.04.2017 ob 16:51
Izgubljena pamet! Kaj se hoče?? A ni bilo zgodovine in krvi, fašizma in ustaštva zadosti? Komu je zopet zadišala kri??? Kaj se res mora zopet kri pretakat in se šele nato bomo zresnili? Kam vse to pelje?? Pamet v glavo! Vsemu sovraštvu prepoved, tisti ki odkrito spodbujajo sovraštvo pa jasno izreči od pravne države tisto kar po zakonu sledi!!!
Tu160
# 16.04.2017 ob 16:37
V svici so ga lepo prpovedali, rekli NE ustasiji in ustaskim simbolom, brez moraliziranja, komunistov, in nevem se cesa.

Ima precej lepih "ne-ustaskih" pesmi, dobro melodijo, a on zal vedno ponosno pove da podpira ustastvo, pozdravlja z za dom spremni, v splitu je skocil s padalom in na stadion prileletel s padalom in ustasko zastavo v rokah.

Ustastvo je njegov trade-mark in taksen naj nabija svoje politicno muzikalno propagando v svoji VJ imenovani Cavoglave.
pink panter
# 16.04.2017 ob 16:13
Fištravec rastiraj to bando, ker nima nič skupnega z umetnostjo, ki se ji reče glasba!
el CARTEL
# 16.04.2017 ob 16:04
Jankovič pameten sam pa gosti srbske mafijce in njihove zene. S prepovedjo Thompsona pa bi dosegli nasproten ucinek, takega ki ga nocem

vedno to skrivanje desnice za "svobodo govora"

glej, če kršiš zakon s poveličevanje fašizma in šovinizma, pač tvoje blodnje ne spadajo več v "svobodo govora" ampak pod kršitev prava.

edino ideologi desnice pa enačijo partizane in ustaše. ti dve ideologiji sploh nista enaki; je razlika, če poveličuješ genocid ustašev ali pa partizanske uspehe v bori proti okupatorju. seveda pa, če obsjata kje kdo, ki poveličuje povojne poboje partizanov, pa bi ga enako morali prepovedati. pa še takrat situacija ne bi bila ravno ista.
rudes
# 17.04.2017 ob 00:22
Mrgo@, kolikor mi spomin še dela, Gregorčič v pesmi Soči (iz katere je izpostavljena vrstica), poleg lepot reke Soče, napoveduje tudi prihod velikih svetovnih morij, ki so se par let kasneje ob Soči dejansko zgodile, prav tako o "napadu iz juga" (pomenljivo), ter obenem "naproša reko" naj pomaga ubraniti svoj dom, magari tudi s tem, da prestopi bregove in utopi tujce. Kar je vseeno malo drugače kot prepevanje o "neretvi ki nosi mrtve Srbe v Jadran". Nenazadnje, tisti Srbi niso bili tujci, živeli so na istih območjih s Hrvati in le teh dejansko niso ogrožali.

Da pa o umetniški vrednosti Simona in unega pevca sploh nebi.
General Maister
# 16.04.2017 ob 23:16
Tako kot je Bajanski primitivizem posledica Thompsonstev tako so Pliberki posledica Jasenovcev tako so Dresdni posledice Auschwitzev tako kot so Hiroshime posledice Pearl Harbourjev itd.

Ravno zato je potrebno takim izvoznikom domoljubja odmeriti mesto v preventivne namene, ker zna kasneje biti kurativa jako neprijetna.
Wasabi
# 16.04.2017 ob 19:51
Dobro je, po prebranih postih lahko zaključimo, da od komentatorjev samo Sussudio posluša Thompsona.
pepipepi
# 16.04.2017 ob 17:23
Model prepeva kao hrvaške domoljubne pesmi. Za kaj bi jih moral prepevati v Sloveniji?
Isto kot, da bi Avseniki prepevali "Slovenija, odkod lepote tvoje" na trgu bana Jelačiča.
el CARTEL
# 17.04.2017 ob 12:22
človek bi pričakoval, da bodo slovenski "domoljubi" pravzaprav proti ustaštvu, režimu, ki je pobijal tudi slovence. ampak ne, očitno je bratenje s skrajno desnimi idologijami, ki so blizu dolfijo, močnejše od njih.
rudes
# 16.04.2017 ob 23:33
Kake lahko prebereš med komentarji :-))))

Thompson ima dobro miziko, je celo dober rocker, pa tud Ceca ma baje "nekaj ful dobrih komadov" :-)))

Malenkost kritičnosti pa le ne bi bilo odveč no. Pa da kdokoli zagovarja Ceco? Napišeš, da je njena muzika pofl, da je zaradi mene tudi ne rabimo v Sloveniji, a, baba ni kriva, kar je počel Arkan, tega javno ne zagovarja in poveličuje, jo pa kar zagovarjam ali kaj? Kot je že nekdo napisal, če nekdo izvaja pofl tega ne moreš prepovedati. Če pa nekdo poveličuje klavce mu ni mesta tu.
Pa še to. Ali ni nikomur zanimivo, da mu tudi Nemci, nekdanji bratje po orožju ne dovolijo nastopa?
Kazalo