Ljubljanska avtobusna postaja nima pokritega postajališča in bi verjetno imela težave ob morebitnem inšpekcijskem pregledu, saj so potniki nezavarovani in pogosto delajo prometne prekrške, da lahko vstopijo na avtobus. Foto: BoBo
Ljubljanska avtobusna postaja nima pokritega postajališča in bi verjetno imela težave ob morebitnem inšpekcijskem pregledu, saj so potniki nezavarovani in pogosto delajo prometne prekrške, da lahko vstopijo na avtobus. Foto: BoBo

Eden od zapletov, ki je pripomogel k umiku madžarsko-kanadskega partnerja iz projekta Emonika, je bil spor med Avtobusno postajo in Slovenskimi železnicami o lastništvu nad platojem na Trgu OF, kjer ustavljajo avtobusi.

Ljubljanska avtobusna postaja namreč nima pokritega postajališča in bi verjetno imela težave ob morebitnem inšpekcijskem pregledu, saj so potniki nezavarovani in pogosto delajo prometne prekrške, da lahko vstopijo na avtobus.

Trdno prepričan o preselitvi postaje
Ljubljanski župan Zoran Janković pravi, da ne bo več dolgo tako in da se nekatere stvari vendarle premikajo: "Spor je trajal skoraj 10 let, zdaj pa je tisto avtobusno postajališče v lasti Slovenskih železnic. Tudi če ne bi bilo Emonike, bi oni selili postajališče na drugo stran. Ti razgovori tečejo. Avtobusna bo v dveh letih preseljena na Vilharjevo, o tem sem trdno prepričan."

Z novim potniškim centrom ali brez njega - na Slovenskih železnicah ne želijo govoriti o kakšnih novih pogajanjih o tem, a župan Janković vendarle pravi, da je "vroče".

Potencialni investitor?
"Pojavil se je potencialni investitor, ki je zdaj v dogovorih s Trigranitom. Ko bo podpisal pogodbo, sledi pogodba z železnicami, nato pa pridejo še k nam,
" pravi ljubljanski župan.

Upa, da bodo pogodbe o prenosu lastništva s Trigranita na novega investitorja sklenili še v tem letu, prihodnje leto pa bi lahko zaprosili za gradbeno dovoljenje. Ali bo del projekta poleg obeh postaj tudi poslovna stavba, hotel in trgovsko središče, bo verjetno odvisno od izida pogajanj.