Dnevno se skozi Lenart pelje najmanj 600 tovornjakov. Foto: BoBo
Dnevno se skozi Lenart pelje najmanj 600 tovornjakov. Foto: BoBo

Tovorna vozila, ki so namenjena proti Gornji Radgoni, Tratam ali v lenarško industrijsko cono, bodo po novem morala avtocesto zapustiti na priključku Sveta Trojica in pot nadaljevati po državni cesti, nato pa pred naseljem Radehova zaviti desno na cesto Radehova-Spodnji Porčič, kjer je že zgrajen del vzhodne obvoznice.

Od tam bodo morali tovornjaki zaviti levo na državno cesto, peljati mimo industrijske cone in se priključiti na cesto proti Gornji Radgoni ali Tratam. Enak obvoz bo veljal za obratno smer in bo označen s prometno signalizacijo.

Kot še pojasnjujejo na direkciji, bodo s tem ukrepom središče Lenarta razbremenili težkega tovornega prometa, na območju najgosteje poseljenega dela mesta pa zmanjšali izpuste hrupa in izpušnih plinov ter izboljšali prometno varnost.

Poti, ki bo za tovornjakarje sicer daljša za okoli pet kilometrov, se najbolj veselijo v Lenartu, kjer so po končanju pomurske avtoceste že leta žrtev tovornega tranzita, ker se tovornjakarji izogibajo plačilu cestnine.

Severne obvoznice pred letom 2020 ne bo
Župan Janez Kramberger je ob tem spomnil, da si v Lenartu že dolgo želijo tudi gradnje severne obvoznice, vendar se to pred leta 2020 zagotovo ne bo uresničilo.

Minister za infrastrukturo Peter Gašperšič jim je sicer ob nedavnem obisku zagotovil, da se bodo postopki začeli prihodnje leto. A zapletlo se je že pri določitvi trase, saj ji delno nasprotujejo prebivalci enega izmed stanovanjskih naselij, ki bi jih trasa odrezala od mesta. Po Krambergerjevih besedah zato že razmišljajo o tem, da bi del trase pomaknili še nekoliko severneje.

Do zdaj se je skozi Lenart dnevno povprečno vozilo skoraj 25.000 vozil, od tega najmanj 600 tovornjakov, zato bodo še letos za ureditev gostega prometa v mestu preuredili dve največji semaforizirani križišči v krožišča, kar bo upočasnilo promet v najožjem mestnem središču in ga naredilo varnejšega.