Lokalne novice

Poudarki

  • Zaradi drugačnega prometnega režima se bodo dela najverjetneje zavlekla v prihodnje leto
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 9 glasov Ocenite to novico!
Cesta na Vršič
Obnovili bodo dober kilometer ceste na odseku Erika-Vršič in sanirali devet metrov visok močno dotrajan zid. Foto: Direkcija za infrastrukturo

Dodaj v

Zaradi snega prestavljen začetek obnove kilometrskega odseka na Vršiču

Na cesti bo več mesecev polovična zapora
18. april 2017 ob 08:36,
zadnji poseg: 18. april 2017 ob 13:34
Ljubljana - MMC RTV SLO/Radio Slovenija/STA

Načrtovan začetek obnove ceste čez Vršič, v okviru katere bodo obnovili dober kilometer ceste in podpornega zidu na odseku Erika-Vršič, se je zamaknil zaradi slabega vremena. V okviru 544 tisoč evrov vrednih del pa bodo obnovili tudi dva mostova. Izvajalec del je podjetje Inkaing.

Ponoči je na območju Vršiča zapadel sneg, zato je bil prelaz zjutraj zaradi snežnih razmer zaprt. Cesta je zdaj sicer prevozna, vendar pa se gradbena dela še niso začela, prav tako še ni vzpostavljena načrtovana polovična zapora ceste, so pojasnili na Direkciji RS za infrastrukturo in dodali, da se bodo dela začela, ko bodo vremenske razmere ustrezne.

Do 7. maja bo delna zapora, pojasnjuje Tomaž Willenpart z direkcije za infrastrukturo: "Nato bo do 15. junija polovična zapora, v tem času pa bo žal potrebnih pet dni neprekinjene zapore, se pravi 24 ur, saj bomo v tem času opravili ključna dela na tem opornem zidu."

Datum popolne zapore bodo med 8. majem in 15. junijem sporočili pozneje, je pa že znano, da v tem času avtobusni promet ne bo dovoljen (obvoz bo potekal čez Predel). Med 15. junijem in 18. septembrom bodo na vršiški cesti vzpostavili izmenično enosmerni promet, nato pa bodo med tednom znova uvedli popolno zaporo, in sicer od ponedeljka do četrtka med 8. in 17. uro, ob petkih pa med 8. in 15. uro.

Zaradi drugačnega prometnega režima se bodo dela najverjetneje zavlekla v prihodnje leto, a so kljub temu turistični delavci s takšno rešitvijo precej zadovoljnejši kot s sprva predlagano popolno zaporo ceste. Bovški župan Valter Mlekuž je ob tem dejal, da so s kompromisom zadovoljni, obenem pa opozarja tudi na dolgoletno težavo neurejenega parkirišča na vrhu prelaza.

L. L., Mariša Bizjak, Radio Koper
Prijavi napako
Komentarji
elektrupunk
# 18.04.2017 ob 09:08
globok poklon direkciji za ceste in vsem sodelujočim da bodo v cca 1 (enem) letu popravili dober! kilometer ceste.. I want this job!!!!!!!
Fleaa
# 18.04.2017 ob 09:32
stari to so višinska dela, tam je bolj redek zrak, zato bodo delali bolj počasi, pa investicija se bo iz začetnih 544.000 € povečala na končnih 1.544.000 €
rokovnjac
# 18.04.2017 ob 09:46
Čestitam, da so čakali tako dolgo,da je brežiina popolnoma razpadala - slika 1.
Lahko bi sicer cesto redno vzdrzevali a je veliko bolje po letih zanemarjanja generalno obnoviti vse, ko se stvar skoraj podre. Vazno, da se dela in da delajo pravi
alah
# 18.04.2017 ob 10:27
Direkcija je obljubila, da ne bo popolne zapore zaradi del. Prvi dan obnove je prelaz Vršič zaprt zaradi snežnih razmer. :)
+hellbastard+
# 18.04.2017 ob 10:33
a nima slovenija nobene firme ki je starejša od 5 let pa več kot 40 delavcev
Hector
# 18.04.2017 ob 10:44
Kaka komedija je ta Slovenija.
Skippy
# 18.04.2017 ob 10:18
Kaj je to sploh za eno firmo?

Da ne bo na koncu tako kot z "obnovljeno" avtocesto mimo Šempetra, kjer bolj skačeš in je bolj valovita cesta kot pred "obnovo".
slorest
# 18.04.2017 ob 10:01
@ Rokovnjac ... Se strinjam. Le kaj se bo zgodilo s cestami v Lj ... nekatere so take, da brez terenca niso prevozne. Ravno včeraj se peljal mimo Pivke ap popravljajo cesto, na eni strani pa je bil makadam. Spraševal sem se, če ne bo makadam po novem kar stalna praksa!
naš človek
# 19.04.2017 ob 00:19
+hellbastard+

Čisto možno. Če nisi opazil, je s krizo propadlo vsaj 20 največjih gradbincev, zraven pa še vsi dobavitelji, električarji itd. Ostale so samo male firme in kar nastaja novega na pogorišču.
Homer.
# 19.04.2017 ob 13:14
Če bi delali z glavo in ne birokratsko, bi za ta zid bila potrebna le delna polovična zapora. Namreč ob sedanji zid bi naredili novega, skoraj vsa dela pa bi lahko opravili z zunanje strani. Le za ulivanje betona bi bila potrebna delna zapora. Bonus pa bi bil še meter ali dva širše cestišče....
Kazalo