MMC priporoča

Poudarki

  • Podaljšala bi čas delovanja slabe banke
  • "Krizni davek še ni pozabljen"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.5 od 106 glasov Ocenite to novico!
Alenka Bratušek
Bratuškova je ponovila svojo zavezo o neodpiranju ideoloških tem. Foto: BoBo
Slaba banka
Bratuškova tudi od Bruslja pričakuje hitre potrditve prenosov terjatev na slabo banko. Sama ne ve, katera podjetja bodo prenesena, zagotavlja pa, da bodo seznami prišli v javnost. Foto: BoBo
Proslava
Bratuškova je poudarila, da se je udeležila tako lanske kot letošnje proslave ob dnevu državnosti, ne glede na to, da lani tam "nekateri niso bili zaželeni". Foto: MMC RTV SLO
Zoran Janković
Brez Jankovića PS-ja ne bi bilo, je dejala premierka. Foto: BoBo
Mercator
Če se pri prodaji Mercatorja nič ne bi zgodilo, Pivovarna Laško ne bi več dolgo zdržala, meni Bratuškova. Ponovila je, da pri prodaji ni sodelovala. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Bratuškova: Če bo Janković kandidiral, sama zagotovo ne bom

Intervju za Sobotno prilogo Dela
29. junij 2013 ob 12:34
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ne delamo isto kot Janševa vlada, saj so oni samo varčevali, mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran, je dejala premierka. Učinke ukrepov pričakuje v prihodnjem letu.

Po preteku prvih sto dni vladanja je predsednica vlade Alenka Bratušek v intervjuju za Sobotno prilogo izpostavila, da so se v tem času politične strasti umirile. Na prvem mestu je dialog, ideološke teme se ne odpirajo, vlada pa dela hitro, kar pričakuje tudi od Bruslja, je dejala.

Slaba banka
Kot enega glavnih ukrepov, ki bo poskrbel tudi za zagon gospodarstva, je navedla projekt slabe banke. "Mislim, da bomo za gospodarstvo največ naredili, če bomo sanirali bančni sistem," je izjavila. Po njeni oceni bo sicer treba čas delovanja slabe banke podaljšati s petih na deset let, ni pa še to končna odločitev.

Katera podjetja in naložbe se bodo iz NLB-ja, NKBM-ja in Abanke dejansko prenesle na Družbo za upravljanje terjatev bank (DUTB), Bratuškova ne ve, prav tako ne, ali so med njimi podjetja, povezana z gradnjo Stožic. Je pa zagotovila, da bodo imena ob prenosu javno znana.

Poudarila je, da si je državljani ne bodo zapomnili po ugodju, saj mora sprejemati ukrepe, ki niso priljubljeni, so pa "edina prava pot". Edini način za rešitev težkih gospodarskih razmer je po njeni presoji kombinacija varčevanja in dviganja davkov.

Zavrnila je trditev, da naj bi lani v opoziciji vladi "očitala marsikaj", danes pa počne praktično isto. Vlada Janeza Janše je samo varčevala, je poudarila, sama pa je vedno zagovarjala še dvig davkov - in prav to vlada zdaj počne.

Dvig DDV-ja in cene
Na sestanku na trgovinski zbornici je trgovce pozvala, naj zaradi višjega DDV-ja ne dvigujejo cen, še posebej ne osnovnih dobrin. Če pa jih bo kdo dvignil, bodo potrošniki pač šli h konkurenci, je dejala. Če se bodo cene dvignile, bo to škodilo potrošnji, kar bo na žalost "slabo za vse".

"Krizni davek ni pozabljen"
Vlada je t. i. krizni davek, ki bi bil začasno uveden na vse prihodke, pred meseci začasno umaknila. V koaliciji se poskušajo dogovoriti za ukrepe, da ta ne bi bil potreben. "Ne bi pa bilo pošteno danes reči, da je ta davek pozabljen," je v Sobotni prilogi Dela poudarila Bratuškova.

"Nismo sprejemali po tihem"
Bratuškova je zatrdila, da vlada s tem, ko je na dopisni seji vlade znižala nadomestila za brezposelne in porodniška nadomestila, ni delovala "potihoma". Ukrepe so predstavili na Ekonomsko-socialnem svetu v okviru sprejemanja programa stabilnosti, zato zadnja sprejeta ukrepa nista nič novega, je dejala. Poudarila je, da ne gre za znižanje porodniških nadomestil v celoti, poleg tega so še vedno mogoči popravki v parlamentu.

Bratuškova: Mercatorja nisem prodala
Na sestanku, ki se je zgodil v njenem kabinetu in na katerem so sodelovali ona ter predsednika uprav Pivovarne Laško in Mercatorja, ni dala zelene luči za prodajo največjega slovenskega trgovca, je zatrdila. Tam je bil tudi poslanec SD-ja Matjaž Han, govorili pa so o stanju v teh podjetjih, o vplivu DDV-ja in kaj se bo zgodilo, če "se nič ne zgodi", je dodala.

Zaradi prodaje Mercatorja, pa tudi podjetij s seznama petnajsterice za privatizacijo, sicer ne pričakuje težav s koalicijskimi partnerji. Tudi SD-jevci na sestankih, ki so redno vsak teden, kažejo povsem drugačno sliko, kot jo potem vidijo mediji, je izpostavila premierka.

Z javnimi očitki SD-ja, da se s prodajo krši koalicijska pogodba, se Bratuškova ne strinja. V pogodbi je bilo zapisano, da se bo prodalo vsaj eno večje podjetje. Na seznamu sta dve večji podjetji (Telekom in NKBM), vse ostalo pa so manjša podjetja, je pojasnila.

Jankoviću bi se umaknila
Naslednji kongres njene stranke PS bo pred naslednjimi volitvami. Ali bo to pred volitvami v Evropski parlament ali katerimi drugimi, ni želela konkretizirati. Je pa zatrdila, da če bi se nekdanji predsednik stranke in ljubljanski župan Zoran Janković odločil kandidirati za položaj predsednika stranke, sama kandidature ne bi vložila. "Dejstvo je, da Pozitivne Slovenije brez Zorana Jankovića ne bi bilo," je pojasnila.

Bratuškova: Janša je ravnal neustavno
Zavrnila je očitke prvaka opozicije Janše, da naj bi s sodelovanjem na državni proslavi, kjer so bili prisotni prapori z rdečo zvezdo, kršila ustavo. Če je tako, jo je še pred tem kršil Janša sam, saj so bile rdeče zvezde prisotne na vseh proslavah do zdaj, razen na lanski, je odgovorila v Sobotni prilogi Dela.

Kdaj bo konec krize, Bratuškova ne želi napovedovati. Ocenjuje pa, da bodo ukrepi njene vlade dali rezultate že prihodnje leto, da bo njena vlada preživela glasovanje o zaupnici in da si bodo državljani vlado Alenke Bratušek zapomnili po gospodarskem preobratu.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
vojnaslo91
# 29.06.2013 ob 12:43
Bratuškova: Če bo Janković kandidiral, sama zagotovo ne bom
----------------------------------
Ajjejej... še sama prizna, da je Jankovićeva lutka. (:
bondi
# 29.06.2013 ob 12:42
Plagiatorka je najslabša mandatarka v slo zgodovini.
Za dvig davkov ne potrebujemo vlade...to zna vsak.
bistri08
# 29.06.2013 ob 12:45
LAŽE !!!

Ko so govorili o prihodkovni strani, so govorili o zagonu gospodartva, odpiranju množice kvalitetnih in zdravih novih delovnih mest.
Ob tem so bili proti slabi banki, proti varčevanju in proti zlatemu fiskalnemu pravilu.
Zdajle se pa spet sprenevedamo, še malo pa bo opozicija kriva, ker ni hotela varčevati.
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 12:45
Kje ste vstajniki?

Ste že dosegli namen?

Meni se zdi, da ja!
miroslavm1
# 29.06.2013 ob 12:41
Bratuškova: Mercatorja nisem prodala

prodal ga je Jankovič da je deloma pokril svojo izgubo.... ne sprenevedaj se Bratuška
alonsodeportes
# 29.06.2013 ob 12:42
"... mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran, ..." ali po slovensko: "... mi pa dodatno gulimo državljane in skrbimo za njihove odhodke ..."

Država bo morda preživela - kaj pa državljanke in državljani?
Wasabi
# 29.06.2013 ob 12:43
"Dejstvo je, da Pozitivne Slovenije brez Zorana Jankovića ne bi bilo,"

A ni to žalostno? Da stranka ne nastane iz nekega vzgiba ljudi, da je treba nekaj spremeniti, pač pa vse zavisi od ene osebe.
Joe Malkovich
# 29.06.2013 ob 12:45
Že vnaprej je jasno, da bo Janković kandidiral, kongres pa bo tisti hip, ko bo začela vlada razpadati. To je jasno.
barezi
# 29.06.2013 ob 12:40
Samo domoljubne neparlamentarne politične stranke lahko rešijo Slovenijo. Volimo tiste, ki jim domovina pomeni več kot lastni žep.
bondi
# 29.06.2013 ob 12:46
Brez Jankovića PS-ja ne bi bilo, je ocenila premierka.

Točno tako in v SLO bi bolje živeli. Za vse je kriv Zoki and co. ter njegovi LDS predhodniki s palčkom, ki so so zgradili korito, se nanj prisesali in še 50 let ne bodo dopustili koga zraven.
vonbongo
# 29.06.2013 ob 12:40
Uf ti politiki sam lažejo ;)
MYX8
# 29.06.2013 ob 12:41
Spet je tu neko šlatanje kdo je kriv pa kdo ni, folk pa še temu nesmislu verjame. Že zadnjih 20 let poslušamo in iz ene kot iz druge politične opcije sama obtoževanja. Dejansko so pa za nastalo situacijo krivi VSI politiki, ki so imeli vsaj malo besede pri odločanju zadnjih 20 let. Pol pa bodo volitve pa bomo lahko gledali spet plakate lažnih nasmeškov in lažnih obljub, folk bo še pa vedno ujet v svojem razmišljanju, da bo pa ena politična opcija vendarle rešitelj iz neba. Norost.
vojnaslo91
# 29.06.2013 ob 12:45
Brez Jankovića PS-ja ne bi bilo, je ocenila premierka.
---------------------------
Brez Zorana Jankovića mi živeti ni... (:
7up
# 29.06.2013 ob 12:50
Janša je znižal porabo in dvigoval trošarine
Alenka je znižala porabo in dvignila davke in trošarine

Varčuje pa noben izmed omenjene dvojice. Čas bi že bil, da bi vsaj novinarji začeli uporabljati pravo terminologijo - če že politiki tega ne razumejo.
jure-kralj
# 29.06.2013 ob 12:49
Brez Jankovića PS-ja ne bi bilo
(in Baze Dante niti)
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 12:53
@Joe Malkovich

Že vnaprej je jasno, da bo Janković kandidiral, kongres pa bo tisti hip, ko bo začela vlada razpadati. To je jasno.

Ampak hec (ki ni smešen) bo, da bo Jankovič ponovno zmagal tako v Ljubljani kot v Sloveniji....

Še dobro, da grem venj iz te države. Če družbe ne moreš spremenit, jo moraš pač zamenjat.
Naj Bratuškova pove, koliko (inteligentnih) mladih se je že izselilo iz te države in kdo bo dajal za penzije?
pika_@
# 29.06.2013 ob 13:02
Joj, ženska. Se sploh zavedaš, kaj počneš?
Ali misliš, da vsi Slovenci živijo tako dobro, kot ti?
Zakaj ščitiš te, ki so pokradli Slovenijo in "piješ zadnjo kapljo krvi" tem, ki so pošteni?
the law1
# 29.06.2013 ob 13:01
Zavrnila je trditev, da naj bi lani v opoziciji vladi "očitala marsikaj", danes pa počne praktično isto. Vlada Janeza Janše je samo varčevala, je poudarila, sama pa je vedno zagovarjala še dvig davkov - in prav to vlada zdaj počne.

Že sama je priznala, da dvakrat bolj j*be folk kot Janša. Katastrofa.
MikM
# 29.06.2013 ob 12:42
Če kdo ob prejšnji desni vladi mislil, da levi vladi ne bo potrebno zategovati pasu, je živel v velikih iluzijah. Nasesel je levičarskim lažem...
Hephaestus
# 29.06.2013 ob 13:01
Laže čim odpre usta.

To se iz Marsa jasno vidi.
mietke10
# 29.06.2013 ob 13:21
Ko se je samo varčevalo, je bilo to uničevanje države in državljanov, ko se zraven varčevanja še skubi državljane z dodatnimi davki ter dvigom DDV pa je to odlična rešitev....Res pozitivno.....
Borox
# 29.06.2013 ob 12:53
Na začetku mi je bila simpatična, pa je porabila že ves kredit pri meni in nič učinka. Čisto nič. S svojim (ne)delom bo spet pripeljala Janšo na oblast. Na to državo sem obupal.
timoti
# 29.06.2013 ob 13:21
Ne delamo isto kot Janševa vlada, saj so oni varčevali, mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran, je dejala premierka.

AHAHAhahahahahahaha.... a je to penetriranje v glavo?
brane37
# 29.06.2013 ob 12:54
The end Jakovič je osumljenec
Mafija na vrhu.
Slovenija propada
PačNekdo
# 29.06.2013 ob 13:36
Men ful ni jasn kaj more ljudem delat v glavi, da podpirajo to vlado.
Ristoh
# 29.06.2013 ob 13:11
... mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran .....

Za tako 'prihodkovno stran' lahko skrbi tudi moja stara mama. Tak premier je lahko vsakdo.

In 'vstajniki' ? ....... Nič.
Branko57
# 29.06.2013 ob 13:35
neverjetno nesposobna ženska s svojo komunikacijo z mediji, kot da bi jo kdo programiral v 10 minutah z najbolj generičnimi one linerji, s katerimi nas znova in znova terorizira. če s takim načinom prepričuje Evropo potem smo že propadli.
jales
# 29.06.2013 ob 13:17
A.B.: Z.J. me je postavil h koritu, zato se mu bom umaknila, ko se vrne s paše......

To je tipično za naše kvazi politike: narod barvajo, da ne moremo živeti brez izbrancev, ter si tako zagotavljajo, da ne bo novih ***** h koritu....
Mateo
# 29.06.2013 ob 13:36
"Dejstvo je, da Pozitivne Slovenije brez Zorana Jankovića ne bi bilo."
Stranka, ki je utemeljena na kriminalu, torej?
the law1
# 29.06.2013 ob 13:17
Ti ukrepi te vlade bodo pač dali rezultat, ki bo po napovedih prinesel 4,9% padca BDP. Ta napoved pa je po mojem še preveč optimistična.
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 13:02
@mikijevi

JenezDolžan

Ti bi pa kar družbo spreminjal.
Družbeni inžiniring?
Komunizem?


Jaz bi rad živel v proevropski demokratični državi, kjer so vsi enaki pred zakonom.
Zato se selim iz Slovenije v državo, kjer to imajo.
Caetano
# 29.06.2013 ob 13:50
Sepravi Bratuškova priznava, da je na razpolago Jankoviču, kot lojalen pudelj. Ker če vodi največjo vladno stranko je jasno, da vodi tudi vlado.
Hephaestus
# 29.06.2013 ob 13:36
Ko je bila v parlamento poslanka z neveljavno diplomo je bil to (pravilno) problem.
Sedaj pa, ko šivilja, ki je plagirala magistrsko nalogo, sedi na fotelju predsednice vlade to ni noben problem!

Ko je na tem fotelju sedel človek obremenjen s poročilom KPK je bil to (pravilno) problem. Sedaj pa, ko Zoki, obremenjen z istim poročilom sedi na fotelju župana in napoveduje kandidature tu pa tam, to ni noben problem. Celo obratnmo, plagiatorka ga pri temu celo podpira!

Ma kaj takega ne vidiš niti v Nigeriji.
ZalifMulafa
# 29.06.2013 ob 13:02
sramota no
Hephaestus
# 29.06.2013 ob 13:51
Prejšnja vlada je nameravala dvigniti DDV na pasjo hrano in frizerske storitve, pa so bili naslednji dan vsi LDS/PS-ovci na ulicah.

Ta ''vlada'' je:

- dvignila obe stopnji DDV-ja na VSE
- podvojila davek na hišo
- dvignila dohodnino
- napovedala davek na osebne dohodke
- znižala nadomestila za brezposlenost
- ukinila rekreacijski dodatek upokojencem
- zmetala 500 mio € v svoj mafijski bankomat imenovan NLB
- zadolžila Slovenijo za nove 3,5 milijarde USD
- porušila vse bonitetne oceve države
- itd. itd. itd.

Tile ne grozijo z besedami, tile grožnje udejanjajo!
LDS/PS-ovci pa veselo molčijo in se veselijo.
Siromaki pa naj crknejo.
dr.nejc veliki
# 29.06.2013 ob 13:50
Ne delamo isto kot Janševa vlada, saj so oni varčevali, mi pa tudi dvigamo davke.

pa sej to ne moreš verjet, da obstaja drzava na svetu, kjer se lahko šef vlade pohvali s čim takim. to je res absurd. ne vem ali je ta zenska tako neumna in butasta (kar najbrz je) ali je dejansko tako zabit narod, da se mu lahko hvališ, da boš več njihovega denarja porabil za svoje neumnosti. česa tako bizarnega kot je to še nisem slišal od drzavnika, če že se kdo hvali z dohodnino, ko trosi bučke o pravičnosti prerazdelitve, o tem da dviguje vse davke po vrsti, kjer se le da, pa se lahko hvali samo imbecil. ne delam isto kot jansa, saj dvigujemo še davke. torej prevedeno: smo napram janši še veliko bolj obupni, ker on vsaj davkov ni dvigoval. smo tako obupni, da nas je res za zbrcat v zadnjico.

v normalni drzavi bi drzavljani ob takem ravnanju invalidne premierke zahtevali predčasne volitve z vsemi razpolozljivimi sredstvi. v slov. pa je očitno to normalno, da se odira ljudi za neumnosti, ki jih bo izvajal nek mišič, ki nima pojma o ekonomiji, tako da bo delil denar po politicnem koritnistvu v podjetja.

zame je ta izjava premierke vojna napoved davkoplačevalcem.
rooster
# 29.06.2013 ob 13:49
saj so oni varčevali, mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran

izjava stoletja za darwin award
timoti
# 29.06.2013 ob 13:47
Ne delamo isto kot Janševa vlada, saj so oni varčevali, mi pa tudi dvigamo davke in skrbimo za prihodkovno stran, je dejala premierka.

bravo vlada! kako je mogoče da ste se spomnili tako briljantnega predloga kot je dvig davkov, da bi poskrbeli za prihodkovno stran. ko ste bili v opoziciji so vas bila polna usta zagona gosdpodarstva, odpiranja novih delovnih mest itn... ali pač se samo "švoh" spomnim.

a je nam jasno kakšno premierko imamo, če izusti stavek, kot je zgornji?
Hephaestus
# 29.06.2013 ob 13:42
O njenem plagiatu bo sodil Stanislav Pejovnik, bivši rektor LJ univerze, in njegovi univerzitetni kolegi. Sodil bo Pejovnik, ustanovni član njene stranke in osebni prijatelj njenega šefa na Magistratu!!!
Približno tako kot, da bi o Janševem podkupovanju v aferi Patria sodil izvršni svet SDS-a z Grimsom na čelu!

Ma mislim, pa saj človek ne more verjeti temu kar vidi, preprosto ne more verjeti!
Hephaestus
# 29.06.2013 ob 13:21
Kakšni ''vstajniki'' takšna ''vlada''.
Po meri raznih Koršičev, Lubejev, Hanžkov, Močnikov, Stanovnikov, Kučanov, Štrajnov, Kurnikov in njim podobnih.

Siromaki pa naj crknejo.
the law1
# 29.06.2013 ob 13:11
@Homer

Edini možni ukrepi za izhod iz krize so privatizacija podjetij v državni lasti, delna privatizacija storitev javnega sektorja in znižanje davkov.

To, kar dela ta vlada je pa samo pot v propad.
mala riba
# 29.06.2013 ob 13:07
Eni dajo v desni žep kuverto, drugi pač v levi...
the law1
# 29.06.2013 ob 13:04
@K_ris

To, da se nekdo zadolžuje, še ne pomeni, da ne varčuje.

Seveda, da boš moral varčevati, če se boš zadolževal saj boš moral naslednje leto plačati kakšen EURO obresti več.
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 12:58
@K_ris

@7up

Se mi zdi, da si ti tisti, ki ne ve, kaj je varčevanje:

varčevati varčeváti -újem nedov. (á ȗ) prizadevati si porabiti čim manj a) denarja: varčuje, zato si lahko marsikaj kupi / varčevati za avtomobil, hišo / pog. nima za koga varčevati / varčevati pri izdatkih; varčevati z denarjem / varčevati pri banki, hranilnici ♦ fin. namensko varčevati za določen namen, ki ga organizira navadno banka b) dobrin sploh: varčuj, da nam ne zmanjka vode / varčevati pri hrani, obleki; varčevati z elektriko; varčevati s prostorom ● ekspr. starši pri njem niso varčevali s palico so ga velikokrat tepli; ekspr. z besedami je navadno zelo varčeval bil je redkobeseden


Daj prosim še definicijo zadolževanja.
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 12:55
Miki
bondi
"Za vse je kriv Zoki and co."

A ni za vse krivo preveč Jugoslavije?

Malo sem zmeden.


Jaz nisem niti malo zmeden, stvar je eno in isto.
Zoki je Jugoslavija v eni osebi...:"kao levi" v glavnem pa miš maš, malo meni, malo tebi...(več seveda meni).
Farmergirl
# 29.06.2013 ob 21:31
Ampak ta pa poka huj izjave, kot pa Pahor.
MartinK
# 29.06.2013 ob 13:42
Kača goljfiva !
timoti
# 29.06.2013 ob 13:34
Bratuškova: Če bo Janković kandidiral, sama zagotovo ne bom

kaj je pa z BIANCO, odstopno izjavo????
the law1
# 29.06.2013 ob 13:28
@janezdolzan

Kje je 4% gospodarska rast...

Seveda, da bo 4% gospodarska rast ampak bo imela negativen predznak.
janezdolzan
# 29.06.2013 ob 13:22
Kje je 4% gospodarska rast...
Kazalo