O nezadovoljstvu z SPL-om pričajo številne zgodbe stanovalcev, ki vsi pravijo enako – da upravnikov ni mogoče dobiti, ko jih potrebuješ, da so njihove cene visoke, da je pri novih objektih SPL velikokrat že določen kot upravitelj, ko pa ga želijo zamenjati, na vse mogoče načine to poskušajo preprečiti. Foto: BoBo
O nezadovoljstvu z SPL-om pričajo številne zgodbe stanovalcev, ki vsi pravijo enako – da upravnikov ni mogoče dobiti, ko jih potrebuješ, da so njihove cene visoke, da je pri novih objektih SPL velikokrat že določen kot upravitelj, ko pa ga želijo zamenjati, na vse mogoče načine to poskušajo preprečiti. Foto: BoBo

O nezadovoljstvu z SPL-om pričajo številne zgodbe stanovalcev, ki vsi pravijo enako – da upravnikov ni mogoče dobiti, ko jih potrebuješ, da so njihove cene visoke, da je pri novih objektih SPL velikokrat že določen kot upravitelj, ko pa ga želijo zamenjati, na vse mogoče načine to poskušajo preprečiti - po nekaterih informacijah celo tako, da si z lastništvom enega od stanovanj ali vsaj garaže zagotovijo pravico pri odločanju. SPL na vse to pravi – pritožb ni toliko, da bi nas skrbelo.

Pogovarjali smo se s stanovalci dveh sosesk, ki so se upravitelja, s katerim so bili nezadovoljni, po dolgih bitkah vendarle uspeli znebiti, ter s stanovalci soseske, ki so tik pred tem, da z upravnikom bloka prekinejo pogodbo, če ta ne bo znižal cene. V vseh primerih gre za družbo SPL.

Zgodba moderne stavbe metuljček v Kamniku je močno odmevala v javnosti. Ko so ljudje tam kupili stanovanja, je bil upravnik že določen. In ker svojih storitev ni opravljal, kot bi si želeli, so se odločili, da ga zamenjajo. Po enem letu in ob pomoči ministrstva, jim je naposled uspelo. Stanovalci v ljubljanskih Mostah so bili bitko z upravnikom kar dve leti, preden so z njim lahko prekinili pogodbo.

Stanovalcem Celovške ceste je po dveh letih končno uspelo dokazati, da jim je SPL narobe zaračunaval ogrevanje, dobili so povrnjen denar, zdaj pa resno razmišljajo, da bi upravnika zamenjali za drugega, enkrat cenejšega. Tudi pri njih je bil upravnik že določen, skupaj z nakupom stanovanja, in tudi v tej soseski je SPL lastnik parkirnih mest, kar mu omogoča pravico pri obveščanja in odločanja v zadevah, ki se tičejo stanovanjskega bloka.

V družbi SPL imajo vsako leto za 1,5 % novih strank, sodelovanje z njimi pa jih vsako leto prekine 1 %. Pravijo, da je to pričakovana fluktuacija, da ni skrb vzbujajoča.

Kaj še so povedali, pa v današnji Dobri uri z Jasno ob 16.45 na Prvem. V studiu se bomo pogovarjali z Vero Zevnik, predsednico Združenja upravnikov nepremičnin pri GZS-ZPN in odvetnico Anito Dolinšek. V oddajo pa se boste po telefonu lahko s svojimi pripombami in vprašanji vključili tudi gledalci.

Erika Pečnik, TV Slovenija