Po polžje zaviti stolžek je veliko več kot stolček, lahko je na primer klubska mizica ... Foto: Woodieful
Po polžje zaviti stolžek je veliko več kot stolček, lahko je na primer klubska mizica ... Foto: Woodieful
... ali prostor za odlaganje toaletnih potrebščin. Foto: Woodieful

Woodieful si predstavljam kot blagovno znamko, ki bo ponujala nabor izdelkov, ki jasno izražajo lepoto lesa, ne ostanejo neopaženi v prostoru in navdušujejo uporabnike s svojo obliko in uporabnostjo.

Vodilo ustvarjanja Klavdije Jarc je zavedanje o lepoti lesa, njegovi uporabnosti in trajnosti. Foto: Woodieful

Stolžek je stolček, ki je lahko polica, mizica, nočna omarica in še kaj. "Zamisel sega še v čas študija, ko smo dobili izziv oblikovati kos pohištva za otroke. Veliko se nas je odločilo za oblikovanje otroškega stola. Vendar pa nisem bila zadovoljna, da ima samo eno funkcijo (sedenje), zato sem ga razvijala toliko časa, da sem prišla do oblike, ki ponuja skoraj neomejene možnosti uporabe," se spominja oblikovalka, ki ustvarja pod znamko Woodieful.

Izdelano v Sloveniji
Mogoče je kombinirati tudi več stolžkov ... "Lahko jih nalagamo drugega na drugega vertikalno ter jih postavimo ob steno in tako dobimo razgibano kompozicijo, ki lahko služi kot sistem knjižnih polic. Enako lahko naredimo s horizontalno postavitvijo in tako dobimo malo drugačne police. Lahko pa bi več kosov služilo kot pregradni element v prostoru. Možnosti je res veliko," pojasnjuje Klavdija Jarc, ki si je svoj zmagovalni kos zamislila v več barvah. Najbolj priljubljeni sta bukova in smrekova različica v prosojno beli barvi, ki sta bili obe takoj razprodani. "Za zdaj še ni bilo povpraševanja po barvi, ki je ni v ponudbi, zagotovo pa bi izdelali tudi takšnega, ki je po želji naročnika," odgovori na naše vprašanje, ali bi bila pripravljena razširiti obstoječo barvno paleto. V načrtu je že širitev ponudbe v smislu vpeljevanja nove vrste lesa.

Prvo serijo stolžkov Jarčeve, ki je študirala notranje oblikovanje na Fakulteti za dizajn, je izdelalo mizarstvo iz Medvod. Gre torej za izdelek, ki je oblikovan in v celoti izdelan v Sloveniji, uporabljeni materiali pa so kombinacija uvoženega in slovenskega lesa. Zaradi optimizacije stroškov proizvodnje je bila prva serija izdelana naenkrat, zato potencialni naročnik prejme izdelek že v nekaj dneh po naročilu. Prodaja poteka prek spletne trgovine, mogoče pa ga je kupiti tudi v trgovini De Facto v Murski Soboti. Želja oblikovalke je tudi umestitev izdelka v vsaj eno izmed trgovin v Ljubljani.

O Woodieful je najti tudi precej objav iz tujine. Zanimalo nas je, kako so malo slovensko znamko "odkrili" tuji mediji in blogerji. "Konec prejšnjega leta sem poslala fotografije in opis izdelka v uredništvo Design Milka. Tam zaradi ogromnega števila elektronskih sporočil nikomur ne odgovorijo, ali te bodo objavili ali ne. Ker me kar nekaj časa niso objavili, sem popolnoma pozabila na to. V januarju pa sem med brskanjem po Twitterju opazila, da so me objavili. Kakšno veselje! (smeh) In potem ko te objavi velikan, kot je Design Milk, se objave začnejo širiti kot virus, saj manjši in večji časopisi ter spletne strani črpajo material za objave ravno s portalov, kot je omenjeni," pojasni oblikovalka.

Zaloga "napolitank" v delavnici
Kaj trenutno nastaja v njeni "delavnici", kaj bo stolžkov naslednik? "V načrtu je družina izdelkov, ki bo nedvomno temeljila na lesu, njegovi splošni uporabnosti, prijaznosti do okolja in lepoti, kar je tudi vodilo blagovne znamke. Zelo se nagibam k uporabi vezane plošče, saj izdelkom da poseben in drugačen videz zaradi svoje teksture, ki ji v šali rečem napolitanka," pove oblikovalka, ki se obenem ukvarja z več projekti: dela v podjetju Donar, ki proizvaja ergonomske stole, pomaga tudi v kreativni agenciji Vizenia in je članica Društva mladih umetnikov in oblikovalcev, ki smo ga na naših straneh predstavili pred kratkim.

"Lahko bi rekla, da me oblikovanje spremlja tako rekoč vsak dan in cel dan, ponoči še sanjam o njem - je slog življenja. Si pa konec tedna vzamem čas za ogled kakšnega dobrega filma v družbi najdražjih, nekajkrat na teden pa hodim plavat, saj mi zelo pomaga pri zbistritvi glave," pove mlada oblikovalka, ki ima za vzornico v tujini izjemno uspešno Niko Zupanc. "Pri njej mi je najbolj všeč to, kako dobro zna tržiti sama sebe. Vsi njeni izdelki imajo isti imenovalec, kar je zelo pomembno pri gradnji in rasti nekega branda. Hkrati poosebljajo njen slog, ki je zelo poseben in prepoznaven."

"Želja in cilj je poskusiti v tujini, najti trg, ki bi prvi izdelek dobro sprejel in tako ustvaril prostor še za druge izdelke. Woodieful si predstavljam kot blagovno znamko, ki bo ponujala nabor izdelkov, ki jasno izražajo lepoto lesa, ne ostanejo neopaženi v prostoru in navdušujejo uporabnike s svojo obliko in uporabnostjo," za konec razkrije nekaj o željah in načrtih za prihodnost.

Woodieful si predstavljam kot blagovno znamko, ki bo ponujala nabor izdelkov, ki jasno izražajo lepoto lesa, ne ostanejo neopaženi v prostoru in navdušujejo uporabnike s svojo obliko in uporabnostjo.