#MMCdebata
Javni prevoz v Ljubljani naj bi bil med najugodnejšemi v Evropi. Foto: BoBo
VIDEO
LPP-jeve avtobuse vozi tu...
VIDEO
Prometne minute: Ekološka...
VIDEO
Nakup vozovnic LPP
VIDEO
Osnova današnje sheme pro...
VIDEO
Občina Ljubljana ureja me...
VIDEO
Ljubljana najbolj poplavn...
VIDEO
Mesta prihodnosti 1/5: Lo...
VIDEO
"Javni prevoz, kdo bo teb...
VIDEO
Javni prevoz v Sloveniji,...
VIDEO
Javni vs. Osebni prevoz,...
VIDEO
Slovenci raje kot na mest...

Dodaj v

#MMCdebata: "To pa je ugoden javni prevoz, če plačaš in te kolesar prehiti."

108. MMC-debata o ljubljanskem javnem prevozu
20. oktober 2018 ob 16:38
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Kaj ti pomaga ljubljanski javni prevoz, če še do Ljubljane komaj prilezeš," je bil le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih uporabnikov na izjavo, da ima Ljubljana najugodnejši javni prevoz.

Ta teden je na MMC-jevem portalu zelo odmeval intervju z županom Ljubljane Zoranom Jankovićem, ki je med drugim dejal, da imamo "v primerjavi z drugimi mesti v Ljubljani najugodnejši javni prevoz".

Izjava je dvignila veliko prahu, bralci MMC-jevega portala so pod intervjujem pustili kopico komentarjev, delili so svoje izkušnje z javnim prevozom v Ljubljani in drugje po Evropi.

Dokler rabiš do Kopra manj časa kot iz enega konca Ljubljane do drugega se težko hvališ z Javnim prevozom pa tudi če vožnja stane samo 1,20€.
Sicer pa ne vem kakšne so cene drugje po evropi

— Regedit 2018-10-18 09:38:18

Pa te grozne reklame čez cele avtobuse, da kot potnik sploh nič ne vidiš ven!!! Že samo zaradi tega bi morali biti avtobus v Ljubljani zastonj.

— Nekdopac 2018-10-18 09:40:46

V primerjavi z drugimi evropskimi mesti imamo v Ljubljani najugodnejši javni prevoz

Ce se ne motim je letna vozovnica v Ljubljani 420€. Na Dunaju za letno vozovnico placam 365€.
V Ljubljani prej prides pes kot z avtobusom, pa se postaje so tako redko posejane, da moras vecji del itak pes.

— Wolfy 2018-10-18 09:24:22

Kaj ti pomaga ljubljanski javni prevoz če še do ljubljane komaj prilezeš ...prej poštimajte javne prevoze po sloveniji..

— P1X3L 2018-10-18 09:31:02

Kombiniranje javnega in zasebnega prevoza
Mestna občina se je že pred časom lotila težave čezmernega števila osebnih avtomobilov v mestnem središču. "Z uvedbo sistemov P+R na mestnih vpadnicah smo dnevnim migrantom, ki v Ljubljano prihajajo bodisi zaradi služb ali po drugih opravkih, omogočili kombiniranje javnega in zasebnega prevoza po zelo ugodni ceni 1,2 evra za parkiranje in dve vožnji z avtobusom, kar zmanjšuje število avtomobilov v samem mestu," je povedal Janković. "Po drugi strani pa nismo pozabili na meščane, ki prav tako imajo pravico parkirati v bližini svojega doma, zato smo v spalnih naseljih uredili enosmerni promet, s čimer smo pridobili 7.000 parkirnih mest."

Velja tudi: "V primerjavi z drugimi evropskimi mesti imamo v Ljubljani najbol neučinkovit in konfuzen javni prevoz"

— Urban 2018-10-18 09:18:58

Najugodnejši javni prevoz?
Saj se turist sploh ne more peljati, če ne nabavi urbame ali si skine aplikacijo, ker z denarjem ne gre, povsod drugod pa.
Pa še vstopa se lahko samo pri šoferju, v drugih mestih pa povsod pri vratih. Še v Beogradu imajo to bolje porihtano.

— Blaž 2018-10-18 09:51:05

To pa je ugoden javni prevoz, če plačaš in te kolesar prehiti.

— Mimobeznik 2018-10-18 09:36:16

Sem voznik turisticnega busa in sem bil ze skoraj v vsakem evropskem mestu.vsako ima svoje prednosti in pomanjkljivosti..ljubljana sodi v sam vrh.to so dejstva..ne da se mi razlagat.tisti ki je potoval po evropi ze ve..
Recimo
Povejte mi za eno mesto na zahodu EU kjer lahko pojes burek za 2e :)

— Krisha 2018-10-18 13:49:13

Ukrepi za izboljšanje kakovosti zraka
Janković se je med drugim dotaknil tudi kakovosti zraka v mestnem središču. Koncentracija črnega ogljika naj bi se po omejitvi vožnje z avtomobili po Slovenski cesti zmanjšala za 70 odstotkov. "Tudi sicer za izboljšanje kakovosti zraka v mestu delamo veliko, se pa strinjam, da bo treba na tem področju, posebej kar se tiče avtomobilov, še dodatno postoriti. Vendar je to, kar urejajo v Nemčiji, šele začetek," je še povedal.

Javni prevoz v Ljubljani je katastrofalen! iz enega konca Ljubljane do centra ob konicah 45min. Meni je to nerazumljivo, ker realen čas je 10min. In tukaj so potrebne korenite spremembe. Zoki tvoj čas je odbil.

— mica maca 2018-10-18 09:29:32

Komaj čakam da grem na avtobus!!

Ljubljana - Koper = 50-55min (odvisno koliko kopljejo po obvoznici)

LJ Rudnik - LJ BTC = 60min (linija 27)
LJ Polje - LJ Šentvid = 55min (linija 25)

— weylakuc 2018-10-18 09:49:50

Kako naj bo mestni promet hitrejši, če se pa v Ljubljano pripelje vsak dan približno 150.000 vozil in ti najbolj kritizirajo, ne samo, da delajo strašansko gnečo, tudi onesnažujejo zrak. Če komu Ljubljana ni všeč, naj ne hodi in naj kritizira svojega župana, naš Janković je najboljši župan do sedaj in še ga bomo izvolili.

— fridah 2018-10-18 09:46:09

Vidim da se še niste vozili v konicah z Metrojem po Parizu ali Undergoundom v Londonu. Vam povem da je gužva v Ljubljani še vedno znosna, čeprav neznosna. V Parizu ob 17h popoldan - raje grem 15 km peš kot da še enkrat grem na Metro. Dobesedno ljudi so potiskali noter in ko ni več šlo so zaprli vrata. Kot živina. In to 14 dni ... V Londonu pa v konici tako navasane tiste kantice male na Jubilee da ni več niti kisika. Ugh ... edina rešitev ki sem jo ugotovil je da preprosto 6 ur na dan ne uporabljaš transporta in takrat delaš kaj drugega.

Jamramo pa tisti, ki še v tujini bili nismo. Do sedaj sem videl dobro delujoč javni prevozni sistem na vseh ravneh samo na Dunaju. Ampak tam je dovolj velika masa ljudi da to deluje. Isti sistem v Ljubljani - bankrot v enem mesecu. Na Dunaju vse vozi na 4 - 7 minut cel dan. Ampak je toliko ljudi da je vseskozi ene 20-30 % polni in se splaca.

— Tao3 2018-10-18 09:42:25

Mitja Lisjak, G. C.
Prijavi napako
Komentarji
dusansilni
# 20.10.2018 ob 17:41
Vsak malo boljši kolesar zlahka prehiti avtobus sploh ni variante da bi bil bus hitrejši.
Popo
# 20.10.2018 ob 20:00
Uvesti bi morali zakon da se lahko poslanci peljejo samo izključno z javnim prevozom.
Juhu
# 20.10.2018 ob 20:42
Poslanci z javnim prevozom??, Kje drugje da, pri nas pa sigurno ne, ko so izvoljeni, se imajo za več vredne.
Eska
# 21.10.2018 ob 14:04
Ob konicah je gneča ob vseh mestih, ne glede na velikost mesta. Gradnja garažnih hiš in parkirišč v centru LJ je največja napaka, ki vabi motorna vozila v center. Tudi speljava množice motornih vozil mimo bolnišnic ustvarja neustrezne okoljske pogoje, saj motorna vozila onesnažujejo zrak, ki je bolnikom osnovni pogoj.
ClarenceVanKuyt
# 21.10.2018 ob 11:53
Omejiti avtomobile in urediti kolesarske steze (ne na pločnikih! - kdor si je to izmislil, je možgansko podhranjen).
hizli tren
# 20.10.2018 ob 22:53
najbolj smešne so mi primerjeve z mesti kot so London in Pariz....pa ne morete Pariz in Ljubljano primerjat. Kot da bi primerjal tipkovnico in hruške.
stewie
# 20.10.2018 ob 18:01
To, med kandidati sem!

Hitro glasujte zame, da si ne rabim preveč novih profilov nasrat...
ElTorro
# 20.10.2018 ob 23:35
@presenečen
Ja, Revozu bi recimo tak način dela prišel res prav....si bodo delavci odnesli dele domov, in sestavili vsak en avto doma.

Sicer pa - kaj ima s tem država? A država podjetjem prepoveduje, da bi lahko ljudje občasno delali od doma?
galoper
# 21.10.2018 ob 14:36
Kolesarski promet je klavrno urejen. Kolesarjenje hitreje kot avtobus ni verjetno in skladno s predpisi, ki dovoljujejo kolesarjem na kolesarski stezi hitrost do 25km/h. Črta po pločniku ni urejena kolesarska steza. Slišali smo samohvalo o zgrajeni 'naj' kolesarski stezi, ki zdaj klavrno razpada, ker ni ustreznega vodenja politike prometa. Kolesarska steza skupaj z voziščem za motorna vozila tvori prednostno prometno površino, toda ob križanjih s stranskimi priključki je kolesarska steza podrejena stranskim priključkom, to je znižana in za kolesarje so nastale odvečne grbine. Ob novejši Brdnikovi cesti v LJ so tudi priključki s kmetijskih površin pomembnejši kot kolesarska steza s prednostno prometno površino.
Za Ljubljano bo koristno, da naš glas na volitvah dobi ANŽE LOGAR
zapravico
# 21.10.2018 ob 09:01
Pri nas ne bo nikoli dober javni prevoz zato,ker imamo semaforje vsakih 50 metrov
presenečen
# 20.10.2018 ob 22:08
Naj država omogoči delavcem, da en dan v tednu delajo od doma ali domačem kraju, do 20% manj prometa bi lahko imeli po cestah zaradi tega ukrepa..
#MMCdebata


MMC-debata je rubrika, v kateri bomo na MMC-ju

vsak teden izpostavljali najboljše oziroma najbolj

odmevne komentarje uporabnikov našega portala.

Kazalo