#MMCdebata
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 21 glasov Ocenite to novico!
Ljudmila Novak je desetletje vodila stranko Nova Slovenija. Foto: Radio Slovenija
       Strank je veliko, a le eni smo krščanski demokrati. Želim si, da bi to stranko peljali naprej v nove zgodbe.       
 Ljudmila Novak
Lani je kot kandidatka NSi-ja kandidirala na predsedniških volitvah in v prvem krogu med devetimi kandidati končala na četrtem mestu s 7,2 odstotka glasov. Foto: BoBo
       Tako kot doslej bom zagovarjal socialno-tržno gospodarstvo, boljše poslovno okolje in dostopnejše zdravstvo. Želim pa tudi nekoliko modernizirati stranko, in sicer bi rad pri tem poudaril digitalizacijo Slovenije, odnos do narave in zdrav način življenja.       
 Matej Tonin
VIDEO
Ljudmila Novak ni več na...
VIDEO
Stranke se že pripravljaj...
VIDEO
Tonin namesto Novakove
VIDEO
Odstop Ljudmile Novak
VIDEO
Ljudmila Novak položaj od...
VIDEO
Vroča predvolilna pomlad...
VIDEO
Novakova znova prevzela k...
VIDEO
Novakova kritična do tist...
VIDEO
Le Novakova za vodenje NSi-ja

Dodaj v

#MMCdebata: "V velike čevlje stopa Tonin ... "

88. MMC-debata po odstopu Ljudmile Novak s položaja predsednice stranke Nova Slovenija
3. februar 2018 ob 06:31
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Je kar prav, če se vodstva strank menjavajo vsakih 10 ali 12 let. Da ne pride do čaščenja kulta osebnosti," je le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih uporabnikov na odstop Ljudmile Novak s položaja predsednice stranke NSi.

Novakova je po 10 letih odstopila s položaja predsednice stranke Nova Slovenija (NSi). Svojo odločitev je sporočila na seji sveta stranke, na kateri se je kolegom zahvalila za dolgoletno podporo.

"Strank je veliko, a le eni smo krščanski demokrati. Želim si, da bi to stranko peljali naprej v nove zgodbe," je ob odstopu med drugim dejala Novakova. Svet stranke je nato imenoval Mateja Tonina za vršilca dolžnosti predsednika.

Škoda je stranke z dobrim gospodarskim programom, da je tako nefleksibilna pri določenih vprašanjih. Sam sem pričakoval obrat proti sredini in odprtje nekatoliškim volivcem po vzoru csu cdu ampak očitno jim je elitizem bolj pomemben od populizma.

— don_lavtarini 2018-01-31 21:40:29

Malo je bilo voditeljev doslej, ki so uživali tako veliko podporo med pristaši nasprotnega pola in o njem govorili z izbranimi besedami. V velike čevlje stopa Tonin.

— graf314 2018-01-31 23:17:16

Je kar prav, če se vodstva strank menjavajo vsakih 10 ali 12 let. Da ne pride do čaščenja kulta osebnosti.

— graf314 2018-01-31 22:28:06

Zdaj bo padalo po Toninu, ker zavrača rumeno kravato.

— SamoRes 2018-02-01 09:53:10

Vodenje stranke prevzela leta 2008
Novakova je vodenje stranke NSi prevzela po parlamentarnih volitvah 2008, ko se stranki ni uspelo prebiti v parlament in je posledično odstopil tedanji predsednik Andrej Bajuk. Stranka je pod njenim vodstvom leta 2011 na predčasnih volitvah znova postala parlamentarna stranka, Novakova pa je postala tudi podpredsednica parlamenta. Lani je kot kandidatka NSi-ja kandidirala na predsedniških volitvah in v prvem krogu med devetimi kandidati končala na četrtem mestu s 7,2 odstotka glasov.

Ljudmila je ena izmed redkih slovenskih politikov brez "smrtnih" grehov in ena redkih, ki ni nikoli žalila svojih političnih nasprotnikov. Seveda lahko krščanski stranki, kakršna je Nsi, očitamo tudi pobožnjakarstvo, vendar je pobožnjakarstva veliko ali še več tudi na levici in sredini. Samo bogovi so drugačni. Če bi bile danes volitve in bi moral izbirati samo med parlamentarnimi strankami, bi verjetno volil NSi. Glede na to, da sem zaprisežen ateist, to veliko pove o stanju v slovenski politiki
.

— Adder 2018-01-31 22:29:24

Edina prava desnica v Sloveniji, po načelih glede pravic sem nasprotnik, ampak tole pa spoštujem!

— Murpek 2018-01-31 22:13:35

Edina škoda pri NSi je, da so preveč religiozni. Če ni bi bili, bi jih še jaz kot ateist volil. Čeprav ne verjamem v boga, imam enake vrednote kot slovenski kristjani, take kot jih oni zagovarjajo. Navsezadnje so krščanske vrednote globoko vkoreninjene v našo kulturo.

— FDVjevec 2018-01-31 22:14:59

Mislim da je to posledica nezadovoljstva članstva, ki so ji zamerili podporo Pahorju v drugem krogu. Še vedno ne moremo iz svojih okopov.
Sicer pa sploh ni bila tako slaba.

— bernr 2018-01-31 21:58:57

Tonin želi modernizirati stranko
Tonin je v svoji ekipi za podpredsednika izbral Marijo Rogar in Valentina Hajdinjaka. "Nam mladim ste zaupali, dali ste nam priložnost in nam pustili, da lahko delamo. Prav tako vam je novo Slovenijo uspelo povezati v močno stranko," je povedal Tonin in dodal, da ji je uspelo nekaj, kar doslej še ni nikomur, in sicer vrnitev stranke v parlament. Tonin je tudi obljubil, da bo ostal zvest vrednotam krščanske demokracije. “Tako kot doslej bom zagovarjal socialno-tržno gospodarstvo, boljše poslovno okolje in dostopnejše zdravstvo. Želim pa tudi nekoliko modernizirati stranko, in sicer bi rad pri tem poudaril digitalizacijo Slovenije, odnos do narave in zdrav način življenja,” je še dodal.

kot volilec, ki že kakšno leto govori, da bo najverjetneje volil NSI, sem precej presenečen.

če že, je bil čas za menjavo na kongresu!

nisem si še ustvaril popolne slike, a mi ta poteza trenutno vzbuja nelagodje.

ga. Ljudmila je ena najbolj umirjenih, strpnih, kulturnih in artikuliranih politikov pri nas. tudi v predsedniški kampanji se je s svojim slogom utrdila kot odlična konservativna političarka.

zato te poteze ne razumem.

— ajvard 2018-01-31 23:24:00

V kratkem lahko pričakujemo še podobno potezo pri SDSu, da Janša prepusti krmilo stranke Mahniču ;)

— Blaž 2018-02-01 12:08:26

Kljub temu, da ni niti približno moja opcija, moram čestitati Novakovi, kako je stranko pripeljala nazaj v parlament, da se ni pustila ostalim desnim opcijam vmešavanja v stranko in nikoli ni bila revanšistična ali žalila drugih strank.

— bob 2018-01-31 22:11:55

Tako bom reko!

Volilci, ki nam je bližje desno pol, že leta nimamo kaj za volit.
SDS se je izgubila v branjenju lika in dela velikega vodje. Glavno vodilo jim je: ne preiskujte nas, komunisti kradejo že 70 let!

SLS še sploh obstaja?

NSI je preveč ozka ker je preveč zlizana s cerkvo! Ni pa rečeno da smo vsi ki smo bolj desno usmerjeni, verni!

Če bi se res pojavlja neka stranka na desni, brej velikega vodje, brez cerkve, brez programa "mi smo proti Kučanu", bi lahko dobila tudi zmago na volitvah...

Tako pa bo na desnici spet sama žalost - zgleda!

— pahorček 2018-02-01 12:13:40

Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
luckyss
# 03.02.2018 ob 07:13
"V velike čevlje stopa Tonin ... "

Pravzaprav stopa v čevlje z visoko peto in je vprašanje kako bo hodil v njih....
Če bo zaletav, lahko pade še pred volitvami....seveda v veliko veselje SDS..
RenatoP
# 03.02.2018 ob 08:57
Kot mercatorjev lumpi v novem pakiranju
Ramus
# 03.02.2018 ob 08:29
To niso zagovorniki slovenskih interesov, ti ljudje so v službi Vatikana. Sploh ni pomembno kdo je predsednik stranke, pravi šef sedi v Vatikanu.
severnik
# 03.02.2018 ob 08:25
Veliki čevlji??

Predvsem se ne vidim, da bi jih jaz kdaj volil. Cerkev je vedno prisotna, čeprav ne bi smela bit.
Verouk v šole, vračanje cerkvi 3/4 Slovenije,...ne hvala.
mostnica
# 03.02.2018 ob 07:40
Če se bo Nsi začela približevati Janši, ne bo prišla v parlament.
nonparel
# 03.02.2018 ob 12:58
Še zdaj ne razumem tiste njene izjave, da so se tudi v tej stranki odločili za nov obraz. Tonin, nov obraz???!!!
Vongobongo
# 03.02.2018 ob 09:42
Je pa zanimivo kako fani SDS-a kricijo kako NSI nima prihodnosti ;) Ceprav tudi SDS drasticno zgublja volilce ;)
Vongobongo
# 03.02.2018 ob 10:12
Lightning

Res me zanima od kod tvoja napoved o propadu NSI-ja, ali pa je samo to tvoja zelja?
Vongobongo
# 03.02.2018 ob 09:40
Sm ateist , a sm Ljudmilo vedno spostoval kot politika, ki proba delovat za prihodnist drzave ;)
Rtvrtv
# 03.02.2018 ob 08:36
Rode se še ni sezul.
SamoRes
# 03.02.2018 ob 08:40
Desni volilci so imeli ves čas na voljo Nsi, toda svoje glasove so nerazumljivo podeljevali SĐS.
iluvatar
# 03.02.2018 ob 07:31
Ja, ja, panika je...
Mord jim pa rata.
kamut
# 03.02.2018 ob 12:28
S kulti osebnosti imamo narodi slabe izkušnje, razen oligarhije, ki jih izgradijo, naj gre za cesarja, šefa partije ali osamosvojitelje. Če se odmaknemo od strankarskega razmišljanja - politika, kot zasebni pridobitniški interes in pogledamo na vlogo in moč strank v političnem sistemu, potem bi morali na ustavno-pravni ravni omejiti zaporednost mandatov predsednikov strank, na največ dva, morda tri. Demokraciji bi s tem naredili veliko uslugo.
Roko_europe
# 03.02.2018 ob 09:39
Dobro ga je Ljudmila naučila...mladenič, ki zna leporečiti, a malo udejanjiti! Če bo stopal po poteh Novakove, stranka nima perspektive!
oliva
# 03.02.2018 ob 10:56
@luckyss:
"Pravzaprav stopa v čevlje z visoko peto in je vprašanje kako bo hodil v njih...."

Hehe, dobra. :))
Krimsky
# 03.02.2018 ob 08:10
Si poleg krščanske …
~
… lahko zamislite še budistično, islamsko ali hinduistično demokracijo, kjer je na oblasti 'pravoverno' ljudstvo?

Mar ni takšno omejevalno pojmovanje demokracije njeno čisto nasprotje?
(podobno kot je Kristus čisto nasprotje neoliberalcev …)
stari maček
# 03.02.2018 ob 18:47
Horvat ja,je umirjen,ne pa ta slin....
stari maček
# 03.02.2018 ob 17:22
Pokazala je JJ,da je treba odditi.Bojim pa se,da bo Tonin JJ lutka,Ljudmila se je od njega distancirala,vsak pameten politik se.V ODMEVIH je stala daleč od Tonina,imela je mrki obraz in ga enkrat ni pogledala.
Nisem njen podpirnik ampak zato gesto ji pa čestitam.
Highland
# 03.02.2018 ob 15:32
Ena redkih strank ki ne goji kulta osebnosti.. Ceprav nisem pristas desne opcije, je menjava vodlilnega odraz dolocene zrelosti, iskreno lahko recem POHVALNO! Sprasujem se do kdaj bodo Jansa, Erjavec, ipd. na svojih polozajih v stranki.. Imam pa obcutek, da dlje kot so bili dinozavri..
mile952
# 03.02.2018 ob 15:19
Pa res, zakaj niso za vedeja postavili Jožefa Horvata? Ne da bi bil Tonin slab, bi pa v vsakem primeru bil Horvat boljša izbira.. Izraža se zelo artikulirano in kompetentno, govori izključno o stvareh ki ji razume (ne blefira), ni zaletav in je sprejemljiv za sodelovanje tudi z drugimi strankami. Vsekakor bi ob ustreznem številu glasov NSl na državnozborskih volitvah lahko bil res dober zunanji minister.
FDVjevec
# 03.02.2018 ob 11:32
Čeprav sem še zelo mlad, sem skeptičen, da bom dočakal čas, ko bomo imeli v Sloveniji veliko koalicijo - močno desno in levo stranko, ki bosta povezani z načelom poštenosti, bosta delovali za dobro celotnega slovenskega naroda in tako zastopali interese vseh. Je to le utopična misel ali potencialna realnost čez X let?
oliva
# 03.02.2018 ob 11:20
Bomo vse videli (kaj pa kako) in zelo kmalu.
Zoro27
# 03.02.2018 ob 08:12
Hm, a se meni samo zdi ali gre v članku za NSi? Ker večina komentatorjev tu piše o SDS.
zozozo
# 03.02.2018 ob 13:39
T.i. "žlahtna desna stranka" je SMC. Če ste za neoliberalizem, pasivno državo, kapital kot vir politične moči, in ostalo, za kar se v današnjem svetu zavzemajo "desnosredinske stranke", potem imate koga volit. Meni osebno sicer ne bi padlo na pamet volit za njih.

NSi je pa politično krilo RKC. In kdor voli za njih, voli za Zvonove, za cerkvene gozdove, za verouk v šoli, za odpiranje razprave o splavu, itd.
oliva
# 03.02.2018 ob 10:58
Res je, @Janezski: :|
Janezski
# 03.02.2018 ob 10:24

sLoVaN
# 03.02.2018 ob 10:04
Prijavi neprimerno vsebino
Kdaj je že Kučan rekel,
da v slo pogreša močno žlahtno desno stranko..
No, mogoče je pa to to ...


Sam pa že od osamosvojitve naprej pogrešam eno fer, pošteno, magari žlahtno stranko,..... ki bi delala v dobrobit vseh Slovencev, v dobrobit skupne države, ....

Vse kar je bilo, nastajalo na novo, je po istem kupitu uštimano, najprej gledanje na lastno .....

Ne vidim nič novega, ki bi to spremenilo.

Levi, desni, srednji, vse po podobnem kopitu.
heristalski166
# 05.02.2018 ob 21:55
FDVjevec totalno priklopljen na javni sektor že celo življenje ki tako pridiga da je treba študirat tehniko in bodo iz sirije prišli inženirji ker tega ne delamo, in oče enega otroka, ki tako pridiga o veliki rodnosti za preživetje naroda
gesan
# 05.02.2018 ob 17:48
Sicer pa, kaj me briga...
Dokler imamo lepo zloščenega in lepega prasednika namesto odgovornosti...

Tako dolgo je popolnoma vseeno katera banda nas vleče za nos!
Vleče nas, samo v tem je point.

No, tudi v tem vlečenju za lasten nos nekateri najdejo svojo zadoščenje in fetiš!
Bravo!
gesan
# 05.02.2018 ob 17:46
Jaz sem prepričano prepričan, da tale odhod ni bil njena želja ampak bolj brezizhodna mora.
gesan
# 05.02.2018 ob 17:43
"V velike čevlje stopa Tonin ... "
-----------------------
V velike čevlje?
Od koga velike?

Pa ne me hecat! Kaj pa je ona naredila tako bistroumno velikega?
Razen, da je končno tudi ona dojela pokvarjenost nekoga s katerim je še nedolgo nazaj nastopala na istem odru?!?
luckyss
# 03.02.2018 ob 08:22
@Zoro27
Saj v bistvu gre za SDS....
NSi lahko s pravilnim pristopom prav po krščansko pokoplje SDS ;)
heristalski166
# 05.02.2018 ob 21:48
od kje pa ma on kej delovnih izkušenj razen od sedenja v parlamentu, po moje bo to neki tazga kor LDS ko je šel drnovšek, sam da NSi nima tok za past ker nikoli ni bila tako visoko, po nulo pa ne more
evaevi
# 03.02.2018 ob 19:13
osladni ugajač
no72
# 03.02.2018 ob 14:18
Neumna dilema. O natikanju "velikh čevljev" bi lahko govorili kvečjemu v odnosu dr. Bajuka in Novakove, ki je prevzela oblast v NSI za njim.

Tonin, Novakova in celotna NSI imajo danes majhne noge za majhne čevlje, z izjemo cenjenega g. Hrovata, ki bi moral prevzeti vodenje stranke.

Pod Toninom je stranka v resni nevarnosti, da se ne uvrsti v parlament.
mihael1
# 03.02.2018 ob 09:46
Važno je, da se pije kavica.
Robiland
# 03.02.2018 ob 09:28
V krscanskem glasilu Slovenec je nekoc bilo zapisano "Srbe na vrbe!".
Taka mentaliteta je bila diktirana iz Vatikana.
Stranke naj se res oddaljijo od Vatikana.
rokers
# 04.02.2018 ob 16:53
Naš Tito: Evropska ustava je prepovedala vsako poveličevanje totalitarizmov, tako da tvoje ime je v neskladju z ustavo..In zakaj ne bi smeli muslimani delat stranke? Dokler spoštujejo zakone in ustavo.
Toninu želim dobro vodenje, Novakova je prijazna gospa, a vseeno kdaj premlačna. No kakorkoli resnih strank je v Sloveniji malo, kot vedno bo letos zmagala neka nova instant stranka, ki bo težko zdržala do naslednjih volitev.
sLoVaN
# 03.02.2018 ob 10:04
Kdaj je že Kučan rekel,
da v slo pogreša močno žlahtno desno stranko..
No, mogoče je pa to to ...
Janezski
# 03.02.2018 ob 10:01
Lightning
# 03.02.2018 ob 09:47
Prijavi neprimerno vsebino
"Velike" čevlje? Dajte no, bodimo resni. V 10 letih delovanja ni nikdar imela resnične politične moči


Meni je vseeno za leve, desne, srednje, tole pa, iz glave in spomina, se tudi sam sprašujem.
Lightning
# 03.02.2018 ob 09:47
"Velike" čevlje? Dajte no, bodimo resni. V 10 letih delovanja ni nikdar imela resnične politične moči, podpihovala je delitev ljudi z obiskovanjem domobranskih prireditev plus tega da je program NSi zgolj skupek črk na veliko listih papirja.
Mislim da Tonin ne bo uspel pridobiti volivcev in da NSi obeta izhod iz parlamenta po naslednjih volitvah. Na splošno se mi smilijo slovenski desni volivci, ki dejansko nimajo koga za volit če so vsaj kolko tolko pri zdravi pameti. xD

lp
RUBEŽ
# 03.02.2018 ob 08:59
Vse to samo zato, da se bo stranka lahko povezala za volitve z SDS. Ampak konce, bo pa če vedno vlekla. Ljudmila. Brez skrbi.
Naš Tito
# 04.02.2018 ob 12:48
Po slovenski ustavi so verske skupnosti ločene od države,
in so zato tudi stranke, formirane na verski osnovi članov,
popolnoma protiustavne!

Si predstavljate, kakšen halo bi bil, če bi se v Sloveniji ustanovila
stranka muslimanskih bratov?

Ali celo, bog ne daj, stranka pravoslavnih demokratov?

Nova Slovenija je katoliška stranka, ampak zelo širokogrudna, saj se predstavlja kot
krščanska stranka, stranka vseh kristjanov, od protestantov, ki papeža sploh ne priznavajo,
do pravoslavcev, na katerih izstrebljenje Vatikan deluje že več kot dvesto let!
Wasabi
# 03.02.2018 ob 17:49
Bolj medel od Ljudmile pač ne more biti.
foxhunt
# 03.02.2018 ob 15:00
V kratkem pricakujemse odstop v SD, ko Zidan zapustisvoj teran.
tonccy
# 03.02.2018 ob 12:37
Vseeno pa sta edina, ki sta poskušala stopiti iz okovov bila Janša in Pahor s tistim partnerstvom za razvoj, ko je Janša ponudil opoziciji kar nekaj vodilnih funkcij v nadzornih svetih...
Pahorja so njegovi seveda pojedli in ostala mu je še edino kandidatura za predsednika, kjer pa tudi deluje po tem principu. Da smo pravzaprav vsi "naši", ne le samo "naši".
Zadnja leta pa imamo itak brutalno kapitalistično yugo "levico", ki nas vodi v propad. Tako državo kot narod.
Ramus
# 03.02.2018 ob 08:34
Problem v Sloveniji pa je, da nimaš več koga volit. Tudi tisti kao v modernem centru, ki sem jih nazadnje volil, so se spravilina na eno od manjšin v Sloveniji in ji kratili človekove pravice, poleg tega, da so jasno podprli čisto ideološke predloge, kot je bilo zaprtje trgovin ob nedeljah,....

Skoraj zagotovo več ne bom šel na volitve,...
negasega
# 03.02.2018 ob 09:01
O kakšnih velikih čevljih pišete Ljudmila Novak je bila najslabša varianta od kar Nova Slovenija obstoja.
bathory
# 03.02.2018 ob 07:53
Zgleden dečko.
AMFIBIJA
# 03.02.2018 ob 06:55
Mateja Novšak

TONINNIJEVA SUPER NOVA

Astronom še malo znan Toninni
je iznajdbo to obelodanil,
tezo svojo z argumenti branil,
zvezda nova da je tu, v bližini.

Zvezdi tej se reče Super Nova,
pet milijonov le svetlobnih let
je od nje oddaljen ta naš svet,
to iznajdba nova je njegova.

Zvezda, pravi, je povsem normalna,
za normalnost njeno se zavzema,
vseh rešilnih bilk ob tem prijema,
tale pa kar najbolj je fatalna:

Super Nova kakor zvezda vsaka
več planetov naj bi privabila
in v vesolju tisto postorila,
kar načrte Božje šele čaka.

Štirideset in pa šest planetov
naj bi zbralo se krog Super Nove,
zvezda je privlačna za bogove,
ne boji se trkov ne kometov.

Super Nova to bo povzročila,
česar zmogla zvezda ni nobena,
da uspešna bo, je enkrat ena,
in predvsem zelo ljudem bo mila.

Znanstveni Toninnijev korak
se za zdaj preveč še ne razglaša,
da se ne pojé prevroča kaša,
v znanosti je namreč še novak.

Pa izkaže se za zmotno najdba,
ki Toninni si jo je prisvajal,
šestinštirideset lun osvajal,
hipotetična je le iznajdba.

Ni Toninni vešč astronomije,
zvezda Super Nova je v zagati,
znanstvenih dokazov se je bati,
da je le produkt astrologije.

Astrolog, priznan vedeževalec,
hitro je razgalil vso zadevo,
zvezdo da zanaša silno v levo,
čuden da je njen usmerjevalec.

Meteorjev skriva jo odeja
in od drugih zvezd da je ujeta,
od navez pa kozmičnih zakleta,
saj nahaja se v ozvezdju Geja.

Astronom pa znanstveno dokaže,
da je Super Nova zgolj planet,
v silnice vesoljske je ujet,
z zvezdo le oči ljudem se maže.

Ta planet zgubljen v vesolju tava
in zaman si išče satelite,
išče barvo, razne kolorite,
v vakuumu Nova ves čas plava.

Če v osončje hitro se ne vrne,
iz katerega se je zgubila,
ura zadnja bo prezgodaj bila,
res kot zvezda se planet utrne.

Le tako mordá ga sreča sreča,
da nazaj se v orbito utiri,
saj v nasprotnom ga, pri moji veri,
kar čez noč pogoltne luknja rdeča.
Kazalo