Foto:
Foto:

Poleg tega je imel tudi večjo prodajo avtomobilov znamke Mini. Skupina je tako skupno prodala 74.530 avtomobilov, kar je 1,1 % več kot enak mesec lani.

K povečani prodaji znamke BMW je prispevala predvsem večja prodaja serije 5, ki je bila avgusta na večini evropskih trgov prvič naprodaj. Ta mesec so prodali 6.270 teh avtomobilov, v prihodnjih tednih pa bodo njegovo proizvodnjo še povečali.

V prvih osmih mesecih letos je prodaja znamke BMW sicer upadla, za 4,4 odstotka na 594.150 avtomobilov, skupina pa je zaradi izjemnega uspeha prodaje znamke Mini kljub temu zabeležila 0,5-odstotni porast prodaje na 712.650 skupno prodanih vozil.

Prodaja znamke Mini je imela avgusta le 2,2-odstotno rast, tako da so prodali 11.870 avtomobilov. Na manjši obseg prodaje pa je vplivala predvsem manjša ponudba, so sporočili iz koncerna. V prvih osmih mesecih je prodaja te znamke v primerjavi z enakim obdobjem lani narasla za 34,5 odstotka na 118.500 prodanih avtomobilov, vendar ti avtomobili na večini trgov v prvem polletju lani še niso bili na prodaj.