Koliko stane avtomobil na mesec?
Tako v uredništvu Avtomobilnosti izračunamo mesečne stroške testnih avtomobilov
Objavljeno: 3. februar 2016 ob 11:08,
zadnji poseg: 3. februar 2016 ob 11:52
MMC RTV SLO

Koliko avtomobil stane na mesec?
V uredništvu Avtomobilnosti ceno na mesec izračunavamo za 5-letno rabo in letno prevoženih 15.000 km.

Če menite, da avtomobil stane toliko, kot piše v spletnih cenikih, se motite. O ne, precej dražji je! Dodatni stroški lahko prvotno sliko celo obrnejo na glavo, zgodi se, da je dražji avto lahko celo cenejši!

Skupni stroški z avtomobilom so najbolj odvisni od naših voženj, od tega, koliko kilometrov prevozimo in koliko let uporabljamo avtomobil. A vse stroške se da vnaprej izračunati, s podaljševanjem števila garancijskih let pa tudi ne bi smelo priti do pretiranih odklonov. Razen seveda tistih, ki izhajajo iz spremenjenih cen. Predstavljamo vam torej, kako podatek o ceni na mesec za testne avtomobile izračunamo v našem uredništvu.

Ker se konkretnih številk ne da dobiti brez konkretnih vnosnih podatkov, mi ceno na mesec izračunamo:

  • za 45-letnega Janeza Novaka, ki
  • letno prevozi 15.000 kilometrov,
  • kupi nov avtomobil,
  • ga uporablja pet let,
  • avto polno kasko zavaruje pri največji slovenski zavarovalnici,
  • uveljavlja 50-odstotni bonus in dejstvo, da kot varen voznik ne uveljavlja nobene škode,
  • kupi letno vinjeto,
  • gume redno menja vsako sezono (v izračunu premontaže in en komplet zimskih oziroma letnih gum)
  • avto redno servisira pri pooblaščenih serviserjih.

V izračun vzamemo najcenejšo gumo, ki je na zadnjem testu gum zveze Avtomoto zveze Slovenije dosegla oceno zelo priporočljivo. Strošek za gorivo izračunamo po cenah, ki veljajo na dan računanja, po porabi, ki jo izmerimo na našem testnem krogu. Podatke o vzdrževanju nam priskrbijo PR-službe avtomobilskih uvoznikov - izračunane pa so po parametrih, ki jih določijo tovarne ob razvoju avtomobila, ter povprečnih cenah servisnih storitev. Napoved vrednosti po 5-letni rabi nam priskrbi Eurotax, povprečno ohranjanje vrednosti pa je določilo 40-odstotni polog, s katerim računamo stroške finančnega leasinga.

Miha Merljak
Prijavi napako

<< Pojdi nazaj
Komentarji
Baba Tečna
# 03.02.2016 ob 11:52
To je Janez Novak
Janez nima denarja za takšne stroške,
zato janez uporablja razum.
Janez servisira avto po privat strani, brez računa.
Janez ne zmore menjati gum vsako sezono, ampak ne jamra, ker je Slovenec.
Janez je kul.
Bodi Janez
Binder Dandet
# 03.02.2016 ob 11:48
Vzeli ste namreč povprečnega Janeza s povprečnim številom kilometrov in povprečnim novim vozilom. In povprečni Janez zasluži 1000€ neto. Torej povprečni Janez da 40% prihodka za nov avto.

Ker sam imam občutek za okvirne stroške (znam računat:)), se s toliko večjim začudenjem vozim po cestah in opazujem, kaj vse ljudje vozijo.
pjandura
# 03.02.2016 ob 12:01
V avto je brezveze zabijati denar. Moj ima 15 let, pa ne razmišljam o menjavi.
tureavanture
# 03.02.2016 ob 11:59
Kupit avto ni problem. A vsako leto plačevat takso, vinjeto in obvezno zavarovanje, zraven pa še ob vsakem polnem tanku podariti en tank slovenski vladi brez dna?
rdečinavijač
# 03.02.2016 ob 11:56
Koliko stane če ga dnevno rabiš in ga nimaš?
Alchemist
# 03.02.2016 ob 12:22
Avto sem imel, in se mu odpovedal prav zaradi tega. Enostavno nimam denarja za zaganjat za gorivo, za popravila, za registracijio ipd. To so enormni stroški (vsaj zame) in tega enostavno ne zdržim.

Že nekaj časa sem torej odvisen od javnega prevoza + prevozi.org. Ravno za to pa pravim, da bi moral biti javni potniški promet veliko boljši, sploh v urbanih območjih. Če bi res bil, sem prepričan, da bi se marsikdo avtu odpovedal.
shearer alan
# 03.02.2016 ob 12:01
Tile izracuni so itak brezzvezni..mislim da gume vsako leto nobeden ne menja ampak na vsake dve ali tri leta..odviano kaj z njimi delas..strinjam pa se da so slovencki cist nori na nove avte..rajsi bi jedu kruh pa vodo sam da ima pred blokom,bajto novega jeklenega konjicka..jst imam astro 11let staro in mi cist zadostuje pa delam vsak dan 100km...ne razumem pa ljudi ki komaj shajajo in se potem se zakreditirajo za nov avto..drgac pa brez avta ne mores razn ce imas delo v svojem kraju
ZZK-1c
# 03.02.2016 ob 12:27
Jaz točno vem koliko pride moja stara Opel Astra G :).

V letu 2015 sem prevozil 15.968 km in zanjo zapravil 2.163,266€ oz. 5,888 €/dan ali 0,134 €/km.
Od tega 1256,48€ za gorivo, 318,960€ za vzdrževanje in 587,83€ za ostale redne izdatke kot so zavarovanja, vinjeta itd...

Počasi se bližam 250.000 prevoženih km in kar težko mi jo bo prodati, tako dobro mi ne bo noben avto več služil.
member04
# 03.02.2016 ob 12:00
@Binder....
tisti podjetnik, ki redno ne odvaja davkov in mu biznis dobro laufa, si lahko privošči marsikaj. Mar ni tako?
janez1234
# 03.02.2016 ob 12:37
Javni prevoz pri nas je tako v pi***, da je ceneje imeti avto. Za pot v službo in nazaj potrebujem z avto 40 minut, z vlakom pa 2 uri. Čas je denar....
[_azi_]
# 03.02.2016 ob 12:20
megla111

Potem predvidevam, da ne dobiš potnih stroškov, in je to tvoj edini "minus".
Itak da bi se večina odločila za službeni avto (če bi to izbiro sploh lahko imela).
DrMinistr
# 03.02.2016 ob 12:38
Počasi se bližam 250.000 prevoženih km in kar težko mi jo bo prodati, tako dobro mi ne bo noben avto več služil.

Eh, ma še rezervo. Meni je prejšnji "segnil" (dobesedno) pri 425k, sedanji ma pa 271k in ga mam namen uporabljat še par let :)
izo
# 03.02.2016 ob 13:03
5 let uporabljam iste zimske in letne gume, menjavam jih sam. Ene predpostavke so res smesne.

ja in potem beremo o izletih in naletih..
Modrijan6
# 03.02.2016 ob 12:21
Tule sem se pa moral oglasiti. Tema je sicer zanimiva, toda izračunati stroške za avtomobil skozi leto, ali celo za več let, je zelo nehvaležna zadeva. Vsi vemo, da večina Slovencev zasluži zelo slabo, mnogi o tisočaku na mesec lahko samo sanjajo. Ampak kljub krizi so se mnogi pripravljeni zadolžiti le, da imajo svoj lastni avto, pa je vredno, se sprašujem. Avto danes naj ne bi bil luksus pač pa potreba, saj itak vemo, kako je z javnim prevozom - avtobusi ali vlaki..... Pri lastnem prevozu je časovni prihranek izjemen in nikakor ni primerljiv s potovanjem vlaka ali avtobusa, pri nas sta omenjena prevoza zelo počasna, Ljubljana - Koper denimo, vlak to smer vozi tudi do dve uri in pol, da počasnih avtobusov sploh ne omenjam. Čez lastni avto ga pač ni.....
Robiland
# 03.02.2016 ob 12:31
Jaz avta nisem imel vec kot 3 leta v nekem 10 letnem obdobju. Zato sem pa lahko svoje stanovanje kupil za kes. :)
KavčarSfotelja
# 03.02.2016 ob 13:50
Vsaj mate dohodek, bodite veseli.
Sem na razgovoru že doživel, da so skoraj paniko zganjali, kako se bom peljal v službo, če nimam avta, a doma sem pa par km stran, lol. xD Edino pač bus ne vozi po tej trasi, vozi po glavni cesti, malo naokoli. Seveda, nisem dobil šihta (glavni razlog neimetja avta ne vem, če je bil).
Pač, vidi se ves ta paradkos. Rabš avto, da si čim hitrejši, a nimaš dnarja, da bi si ga privoščil, javni prevoz pa nima do vsake bajte svoje trase. -.-
SamoRes
# 03.02.2016 ob 13:37
Afnogunc-de lux
# 03.02.2016 ob 13:08
Mene avto nič ne stane. Sam javni uslužbenec in dobivam davkoplačevalski denar, pa še ostane mi.

Še dobro da nisi privatnik, katerega firma posluje z javnim sektorjem, on dobi preplačano storitev iz davkoplačevalskega denarja, svojega delavca pa plača manj kot bi moral in razliko spravi v žep
8-12-96
# 03.02.2016 ob 13:20
Eni ste slabo prebral članek:
- v strošek je vključen nakup enega kompleta gum in ne petih v petih letih.
- v strošek je vključena tudi izguba vrednosti vozila v petih letih.
beko
# 03.02.2016 ob 12:06
neumnost.. ja normalno če se peleš da košta.. ne imeti polni kasko ne leasing pa bo lažji
bobbek
# 03.02.2016 ob 13:49
pred dvema letoma prodal avto,sedaj se vozim z mestnim prevozom,letna me pride 365€,ko grem na obisk SLO me povratna zugkarta pride 38€ ,si z zeno prisparama vsako leto za super dopust z letalom,kar nimava vec avta,je pa res,ce zivis nekje,kjer ni takorekoc nobenega prevoza,si brez avta gotov.
p.s. zivim na Dunaju,ne rabim avta,nisem Janez
bonanza
# 03.02.2016 ob 11:24
Tule je odrešitev za denarnico:
http://carbusters.org/
MaBoZe1x
# 03.02.2016 ob 13:57
Eni niti brat ne znajo, kaj šele da bi računali/razmišljali. Gume so "kupili" samo 1 komplet, enega so dobili poleg. Kdo pravi da jih računajo 1 na leto? Ene zimske in ene letne. A bo šlo?

Izračun v prispevku je podkrepljen, da bolj ne bi mogel bit. Vse je navedeno. Ne zdaj neke čez prst izračune in servisi pod kozolcem. Sprijaznite se, da je avto drag luksuz.
kavkahill
# 03.02.2016 ob 13:10
Ne vem kako berete, vendar za gume jasno piše en komplet zimskih gum, saj letne so že na novem avtu, v petih letih. Plus 9 krat menjava v petih letih. Torej menja se dvakrat letno, gume so vseh 5 let isti komplet (letne + zimske).
Afnogunc-de lux
# 03.02.2016 ob 13:08
Mene avto nič ne stane. Sam javni uslužbenec in dobivam davkoplačevalski denar, pa še ostane mi.
alcatraz
# 03.02.2016 ob 12:49
dej dej računica zaradi računice.
kr ene predpostavke.
vsak let gume menjat? kdo to dela?
vzdev
# 03.02.2016 ob 12:39
@megla111, ja odvisno kaj ti je všeč. Najbolj važno za mene je, da imam streho na glavi, in to vsekakor mora biti hiša, ne blok. Druga stvar je, da imam dovolj denarja za hrano in vse nujne stvari. Nisem pa ljubitelj nekih potovanj, sem pa ljubitelj avtomobilov. Meni je avto hobi in zato mi ni problem dati toliko denarja za njega. Rajši kot, da grem na kakšno potovanje se grem za kak dan ali dva zapeljati na kakšno dirkališče, ki pa jih na žalost ni v Sloveniji. Pa se nikoli ne hvalim, ko si kupim nov avto. Npr. sosed več kot 2 meseca sploh ni vedel, da imam nov avto, ker ga nimam na razgledu pred hišo, temveč je lepo skrit v garaži. Jaz si avto kupim in urejam zaradi sebe in ne zaradi drugih.
DrMinistr
# 03.02.2016 ob 12:36
letno prevozi 15.000 kilometrov,
kupi nov avtomobil,
ga uporablja pet let,
avto polno kasko zavaruje pri največji slovenski zavarovalnici,
uveljavlja 50-odstotni bonus in dejstvo, da kot varen voznik ne uveljavlja nobene škode,
kupi letno vinjeto,
gume redno menja vsako sezono,
avto redno servisira pri pooblaščenih serviserjih.


Vi to resno? Povprečen Janez proda avto po 5 letih? Pomoje ne. Poznam veliko ljudi, pa bi take, ki nove avte menjajo na 5 let lahko preštel na prste (tudi tisti, ki imajo precej več kot jurja plače).
Poleg tega pri 15.000km/letno gume zdržijo povprečno vsaj 3-4 sezone (torej 2 kompeta gum, zimske in letne na 3-4 leta).
Pa ne vem kje ste dobili 90 €/gumo? Aja točno...povprečen Janez bi rad 16 ali celo 17 colske...ja, te pa so malo dražje. 15ke so pa s premontažo vred 60€ (srednaj kvaliteta, ne pa tiste najbolj cenene).
Hijena
# 03.02.2016 ob 12:30
@ ZZK-1c

Mislim, da je tvoj izračun bolj realen
kolnkista
# 03.02.2016 ob 13:18
Najbolj ''hudi'' so oglasi avtohiš, ki pozimi oglašujejo, da ob nakupu novega vozila dobite zraven še gratis zimske gume. Ne ga lomit!
In ja cena iz oglasa velja samo, če vzamete pri njih financiranje, beri kredit/lleasing. A bejžga no.
mikic007
# 03.02.2016 ob 13:17
Saj je prav, da napisejo malo vec, da se folk zave, koliko kaj stane. Da se ceneje, kot povsod, a ne spet toliko ..

Pri tem izracunu pa je potrebno vedeti naslednje. Pol stroska natsane, ker avto uporabljas. Ce ga ne bi imel, bi verjetno moral vseeno iti nekam, torej bi moral iti z javnim prevozom ali najeti avto, kar je oboje strosek. Ce si premikal familijo 4 oseb na pocitnice nisi samo hitreje in enostavneje prispel, tudi prihranil si. Marsikateremu slovencu potni stroski pomembno pokrijejo stroske avtomobila, medtem ko je javni prevoz npr. nula ...

Vsak zase mora preracunat in vedet, kaj si lahko oz. zeli privosciti. Ampak kot sem povedal, ni slabo, da se na to tudi opozori, marsikomu ne pride niti na misel, da bi si racunal realne stroske in kje lahko prihrani, medtem ko ima nekdo to v nulo postimano in mu je celo v izziv se s tem ukvarjati.
bori
# 03.02.2016 ob 12:21
S povprečno plačo 1.011,19 mu ostane 613,98 ...
Naj v enem prispevku razčlenijo vso to povprečje vseh stroškov..
Lillehammer
# 03.02.2016 ob 13:02
No, ta z gumami je res bosa. Vsaj povprecen Janez Novak jih zagotovo ne menja vsako leto.
DrMinistr
# 03.02.2016 ob 12:58
Še moj izračun...Janez kupi "generičnega" VWja...recimo Octavia. Za 5 let staro z ene 150.000km da 10.000€ (avto.net)

Če jo bo zvozil do konca jo bo pri 15.000km letno lahko uporabljal vsaj 10 let.
Avto bo potem praktično brez vrednosti, zato računam 1000€/leto. Cena nafte je 1€/l (aja, seveda govorim o dizlu). Ne vem, kašna bo v prihodnosti, zato vzamem sedanje povprečje. In pri porabi 6l/100km (je treba malo rezerve) pride gorivo 900€/leto.
Gume, kot sem že omenil, vsake 4 sezone ene letne in ene zimske. Pa če vzamemo 16ke (100€/komad s premontažo) je 200€/leto
Tehnični + cestna taksa mislim da pride okoli 180€
Zavarovanje, seveda brez kaska, računam samo divjad in stekla 250€
Potreben je še en servis letno. Pri neuradnem serviso je tisti osnoven (olje + filtri) 100-150€. Vsake toliko pride večji servis (zavorni diski,...) ki je potem dražji, zato nej bo povprečen servis 200€
Pa še dodatnih 200€ letno za morebitne okvare (ko do tega pride stane več, samo Octavi se načeloma ne kvari vsako leto).
Torej skupen strošek pride 2930€/leto ali 244€/mesec. Še vedno ne tako malo, pa vendar 2x manj kot MMC ocena. In ta ocena je zelo realna. Tudi sam se gibljem tu nekje, s tem da pač prevozim več km.
izo
# 03.02.2016 ob 11:54
kaj točno je namen tega prispevka? vsi vemo, da je avto sod brez dna in da slovenci plačujemo večino svojih dohodkov za pleh. stvare kupca pač..
bolj bi bilo fino opozorit na tista razna kreditiranja avto hiš, ki pa so v večini primerov nateg in čisto zavajanje, sploh pri oglaševanju, kjer nobeden ne prikaže končne cene, ko je avto denansko odplačan, torej pustimo zdej stroške zavarovanja ipd, in govorimo samo o dodatnih stroških kreditev ipd. in takoj zginejo vsi tisti kvaz popusti in akcije, gre samo za to, da recimo kupce prikključiš na tujo mašino oz njihove zavarovalnice ipd (lep primer je recimo porsche, pa še kateri). verjetno ni navaden potrošniki kredit iz banke nič bolj ali manj ugoden na koncu. ampak otom-potom..
pedalski
# 03.02.2016 ob 15:40
Lahko še izračunamo za enega povprečnega 35-letnega Boštjana Vidmarja. Nima avta. Je brezposeln. Njegov dohodek je socialna pomoč 288€. Živi v manjšem kraju, kjer ni ravno veliko delovnih mest. Službe ne more dobiti, ker zahtevajo lasten prevoz oziroma so na takih krajih, kamor avtobusi ne vozijo, oziroma rabijo več kot 2 uri. Nagradno vprašanje: kdo je na boljšem? a) Janez Novak z avtomobilom in vsemi povezanimi stroški
b) Boštjan Vidmar brez avtomobila in brez s tem povezanimi stroški
melanholik
# 03.02.2016 ob 14:43
izo

# 03.02.2016 ob 13:03
Prijavi neprimerno vsebino 5 let uporabljam iste zimske in letne gume, menjavam jih sam. Ene predpostavke so res smesne.

ja in potem beremo o izletih in naletih..

Ma dobro, saj 5 let res ni nič takega. Seveda guma ni več nova, je pa njena varnost še čisto sprejemljiva. Jaz jih običajno menjam na 4 sezone in res nisem opazil, da bi se zadnjo sezono že tako problematično obnašale.
ZeK
# 03.02.2016 ob 13:57
ne predstavljam si kakovostnega življenja brez avtomobila.
pa je vseeno, za kak avto gre, samo da je tehnično izpraven. lahko je vreden tudi samo par tisočakov.

daje mi svobodo, da se lahko kadarkoli usedem vanj in odpeljem.
sploh si ne predstavljam, kako bi brez lahko hodil v hribe. kako pa boš prišel ob štririh zjutraj v Vrat, Krmo, Trento....
študent88
# 03.02.2016 ob 13:06
Če janez naredi letno 15.000 km jih po petih letih ne bo imel 125.000. Razen, če še bo kakšna ljubica vozila njegov avto
Celt
# 03.02.2016 ob 12:57
A izgubo vrednosti novega avtomobila v 5-ih letih pa niste upoštevali... tudi to je strošek.
poldek_tedy
# 03.02.2016 ob 12:53
Se ne strinjam, avtomobil stane toliko kot pač daš zanj. Gorivo, nove pnevmatike, cestnine, servisi so pa drugi nakupi in storitve ter jih ne gre mešati s ceno avtomobila. Sploh pa, mene stroški ne motijo, ker v vožnji avtomobila enostavno uživam .

Aja, nekdo ki letno prevozi 15k kilometrov pnevmatik ne menja vsako sezono, niti vsako drugo ...
peacekeeper
# 03.02.2016 ob 12:39
@ ZZK-1c

Dodati je potrebno izredna popravila (če to ni zajeto med vzdrževanje), izgubo vrednosti avtomobila (ki pri starem avtu ni velika) in stroške garažiranja. LP
zelenko
# 03.02.2016 ob 14:42
Sicer sem si res kupil nadstandartni avto, vendar je bil ob nakupu star 7let, tako sa sem zanj odstel manj kot za novega twingota :) je pa avto zelo udoben in meni ljuba znamka in ga imam vsekakor raje kot pa nek mali nov avto za podobno ceno.
Letno delam cca 8-10 tisoc kilometrov in ob porabi 7 litrov to pomeni cca 600 do 700€ evrov na leto za nafto, ceprav je avto zelo zanesljiv sem v dobrih 4 letih lastnistva za servise in popravila dal cca 2500€( velik servis, mali servisi, akumulator, pa se kaksna malenkost) kar znese okoli 600€ letno, zavarovanje me pride 350€letno, registracija in cestni sklad 195€, gume letne 300, zimske 250 imam jih potem po 3 leta, torej 180 letno, na mesec placam 140€ kredita za avto...pa pride skupni strosek avta cca 2150€ na leto
Smartko
# 03.02.2016 ob 14:38
Gre torej za povprečnega Janeza.. Povprečni slovencelj ima baje plačo cca 1000 €.
Mislim, da se tale povprečni Janez nadpovprečno preserava s stroški avta..
Predlagam mu:
1) Povprečni Janez si naj kupi avto za max 8000€,
2) gume lahko Janez brez skrbi menja na 3-4 leta, ni potrebno vsako leto.
3) Janez bo prihranil obresti, če si ne bo kupil avtomobila na kredit. Če pa Janez 8000 € ne more zbrati pa si naj kupi avto za 4000€. Malce mu bo sicer nerodno pred sosedom, ampak si bo pa včasih lahko privoščil tudi kak boljši jogurt in kruh z orehi, ker ne bo vse zmetal za pleh...
Courage90
# 03.02.2016 ob 13:21
Da bi lahko položil 40% pologa, tole bi bilo super, ampak za marsikoga neizvedljivo.

Avtu pa se težko odpovemo, vsaj mlada generacija. Pa ne zato, da bi bili leni ali pa ga ne bi rabili. Nekateri smo bili prisiljeni iskati zaposlitev, kar daleč naokrog. Saj ti matična država ne ponuja, nič od ništa, kaj šele kakšno spodobno službo. Pa tudi ne jamramo, ali pa trajbamo luksuza. ;)

Tako, da trenutno prevozimo 45.000 km na leto, zdaj si pa izračunajte kakšni so stroški z avtomobilom. Tale izračun zgoraj, tole je nič od nič. ;)
Modrijan6
# 03.02.2016 ob 13:21
@izo

Jaz pa sem "všečkal" tvoj prvi post in z všečkom sporočil, da se z vsebino tvojega posta še kako strinjam.
DrMinistr
# 03.02.2016 ob 13:00
Aja, še vinjeta...še 9€ več na mesec...torej celih 253 :)
ZZK-1c
# 03.02.2016 ob 12:58
Je pa dejstvo, novejši kot je avto, bolj ga boš zavaroval. Jaz recimo o kasku ne razmišljam več.
ZZK-1c
# 03.02.2016 ob 12:54
@DrMinistr

V bistvu me ni strah toliko, da motor ne bi zdržal, ker so ti stari 1.6 bencinski motorji od Opla res kvalitetni, bolj me skrbijo ostale stvari, če in ko bi se začele :). Ampak, razen kakšne malenkosti, zaenkrat še vse drži.

@peacekeeper

Je zajeto v vzdrževanje. Od stroškov popravil me je lani prišlo 77€ nov zadnji lonec izpušnega sistema in 190€ popravilo tesnila glave na motorju. Od večjih stroškov sem imel lani še nove letne gume (čeprav sam vedno kupim rabljene, okoli eno leto stare, na zadnje sem dobil Sava Intensa z slabih 8 mm profila - 90€, tako da se da tudi tukaj nekaj prišparati, če pametno izbiraš in imaš malce sreče). Letos pa me čaka velik servis (na varnosti namreč nikoli ne šparam). Avto pa, kot pravim, ne garažiram, je 24/7 zunaj :).
Remix
# 03.02.2016 ob 12:54
5 let uporabljam iste zimske in letne gume, menjavam jih sam. Ene predpostavke so res smesne.
xlxs
# 03.02.2016 ob 12:36
Sem Janez Novak.

Z upoštevanjem enakih stroškov kot zgoraj, izvzemši kasko (namesto tega predvidevam vsaj eno izvenserijsko popravilo v vrednosti 1000 EUR), sem pri avtomobilu iz druge roke, za katerega sem odštel 6000 EUR in ga nameravam čez 5 let prodazi za 2000 EUR izračunal mesečni strošek slabih 220 EUR.