Vox populi: Vlada močno izgublja podporo
Pahor še vedno najpriljubljenejši
Objavljeno: 19. april 2015 ob 19:10,
zadnji poseg: 19. april 2015 ob 19:59
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Le 26 odstotkov vprašanih je delo vlade ocenilo kot uspešno. Foto: RTV SLO
Vlado kot uspešno ocenjuje manj vprašanih kot v prejšnji anketi. Foto: BoBo
VIDEO
Vox populi: Vladi pada podpora

Vlada Mira Cerarja močno izgublja podporo, saj jo kot neuspešno ocenjuje skoraj 65 odstotkov vprašanih, kaže anketa Vox populi. Manj podpore imata tudi SMC in SDS.

Medtem ko je še prejšnji mesec vlado kot uspešno ocenjevalo skoraj 38 odstotkov, zdaj tako meni le še 26 odstotkov.

Medtem ko vladi in največji vladni stranki SMC, pa tudi največji opozicijski strani SDS, podpora pada, pa priljubljenost raste SD-ju in NSi-ju. SMC sicer ohranja prvo mesto med strankami s 13,3 odstotka podpore. SDS uživa 12,4-odstotno podporo, kaže anketa. Glede podpore sledijo SD (9,6 odstotka), ZL (8,1 odstotka), NSi (6,7 odstotka), DeSUS (4,3 odstotka) in ZaAB (0,8 odstotka).

Anketo je na vzorcu 700 vprašanih med 14. in 16. aprilom opravila agencija Ninamedia.


T. i. afera Veberkom je očitno koristila dvema strankama. Socialni demokrati so se tako usidrali na tretjem mestu z 1,2-odstotne točke več kot marca. Še bolj pa so vprašani nagradili Novo Slovenijo. S 4 odstotkov marca je NSi-ju podpora narasla na 6,7 odstotka. Tretji koalicijski stranki DeSUS pa je podpora padla.

Še naprej je sicer največ neopredeljenih. Dobrih 26 odstotkov ne ve, koga bi volilo, slabih 17 pa sploh ne bi volilo.

Med politiki najpriljubljenejši Pahor
Med politiki sta na vrhu lestvice priljubljenosti predsednik Borut Pahor in evropska komisarka Violeta Bulc. Tretja je SD-jeva evropska poslanka Tanja Fajon, premier Miro Cerar pa je četrti. Z lestvice pa se ta mesec poslavljata nekdanja premierka Alenka Bratušek in poslanec Vinko Gorenak.

B. V.
Prijavi napako

<< Pojdi nazaj
Komentarji
G.Bruno
# 19.04.2015 ob 19:39
:) .
Največjo podporo imajo politiki in stranke, za katere ljudje sploh ne vedo kaj delajo.
jože1956
# 19.04.2015 ob 19:12
Janše pa zopet ni na lestvici popularnosti. To je krivica. Je pa prvi na lestvici najbolj nepriljubljenih politikov. Vsaj nekaj.
ti-ne
# 19.04.2015 ob 19:14
Kje je Janša? Zunaj konkurence: OUT!
TineB
# 19.04.2015 ob 19:54
Spet manipulacija prve klase v naslovu prispevka.

Vprašanje ni bilo "Ali podpirate vlado Mira Cerarja?", ampak "Kako ocenjujete delo vlade?" Marsikdo jo podpira, a meni, da njeno delo ni uspešno. Tudi bizarno je, da ne povprasajo ljudi, ZAKAJ delo vlade ocdnjuejo za neuspešno ali uspesno.

Da o podpori strankam niti ne govorim, ker spet med 100% vključijo tudi tiste, ki ne bi volili. Ti respondenti NISO relevantni. Šteje le mnenje tistih, ki bi volili.
Tudi ne poznamo napake. Verjetno je taksna, da tudi 3% mesecna razlika pade znoktraj napake in so te mesecne spremembe tako minimalne, da so statistično irelevantne.

Pri nas so ankete USTVARJANJE javnega mnenja. Npr medij poroca o kamem ministru, ki je kaj spornega storil in ga v clanmih ter komentarjih poziva k odstopu in kaze na njegovo krivdo. Potem pa narocijo anketo, s katero povprasajo ljudi, ce je mjnister kriv in če naj odstopi. Ddjansko samopreverijo, kako dobro so vplivali na mnenje ljudi ssvojo medijsko vsebino. Bljak!
Ceriš
# 19.04.2015 ob 19:41
Vlada in stranka MC-ja se mora večinoma
braniti in iskati nove ministre oziroma se
ukvarjati sama s sabo, zaradi česar nima časa
za reševanje akutnih problemov države. Za
takšno stanje pa ima glavne zasluge opozicija
s SDS-om na čelu, ki vedno skuša rušiti aktualne
vlade, takoj po volitvah, na katerih ne zmaga.
Dokaz za to je nenehno ponavljanje JJ-a,
da bodo kmalu predčasne volitve. Seveda je
zarukanost volilnega telesa tolikšna, da povedanega
ni sposobno dojeti, kar dokazuje tudi prvo mesto
Pahorja, ki s svojimi votlimi puhlicami in manekenstvom
omamlja preštevilno rajo.
ti-ne
# 19.04.2015 ob 20:15
domobrán

# 19.04.2015 ob 20:09
Končno ljudje spoznavajo bleferje iz ZL! Naslajanja koalicija pa naj bo SMC + NSI + SDS!

::::::::::::::::::
Ne bodi smešen.
Nobena stranka si ne želi sodelovanja s SDS doo Janeza Janše.
NSi je celo odklonil predlog o senčni vladi s SDS.
SDS je kaputt!
oliva
# 19.04.2015 ob 20:20
"NSi je celo odklonil predlog o senčni vladi s SDS. "

Vprašanje za 1 cent: kaj pa na soncu?
felipesko
# 19.04.2015 ob 20:03
Z lestvice pa se ta mesec poslavljata nekdanja premierka Alenka Bratušek in poslanec Vinko Gorenak.

Miličnik Vinko bo komentiral,da se je sam umaknil....,podobno,kot je izstopil iz komunistične partije (takoj ,ko so propali)
mostnica
# 19.04.2015 ob 19:43
Vladni veleizdajalci tečejo častni krog!
mostnica
# 19.04.2015 ob 19:30
Veleizdajalska razprodajalska združba jo ne bo poceni odnesla. Ne bodo izgubili samo volitev.
potemkin
# 19.04.2015 ob 20:53
Mene so tudi klicali, pa sem se konkretno skašljal.

Vlada je prnas že 15 let obup od obupa, ne samo trenutna sestava.
dominhio
# 19.04.2015 ob 20:23
domobran, SDS več nima stranke, ki bi želela iti z njimi v koalicijo. Še NSi je tak-tak tukaj. Kdo bi želel sodelovati s stranko cinikov, ki se jim krivica dogaja na dnevni bazi? Da ne omenjam raznih Pojbičev, Breznikov in ostalih jastrebov, ki lahko prepričajo samo prepričane, pa še te vedno težje. #resnicaboli
jože1956
# 19.04.2015 ob 19:56
Za naše politike bi bilo najboljše, da se za podporo obrnejo na tujce. Saj bolj delajo v njihovo korist, kot pa za našo.
Ivo Lola
# 19.04.2015 ob 19:23
V članku so omenjene vse stranke, tiste na četrtem mestu. Ve se, katere - Združene levice, Za RTV kot, da jih ni. Tudi v komentarju Sekuja Kondeja ZL, Violeta Tomič in Luka Mesec ne obstajajo. Ampak brez skrbi. Tudi to vam ne bo pomagalo...

Pošast komunizma straši po Evropi, bojita se je papež in neoliberalec.
venčeslav
# 19.04.2015 ob 19:21
to je ta zgodba o uspehu predvsem pokanja honorajev in množićnega zaposlovanja svoje klape na ministrstvu za finance (čudn da se o tem nič ne govori v medijih) pol pa k se nabašejo pa o "zmanjšanju apetitov"
slamič
# 19.04.2015 ob 20:46
Koga sploh še to zanima?? Politiki..sami sebi namen. Prodani smo tujcem, vodijo nas iz tujine, odločitve se sprejemajo v Brusellu. Vojno smo izgubili, edino za kar se še lahko borimo da bo ostalo zanamcem , je slovenski jewzik in slovesnka kultura. Ali pa se bo kar povsod govorilo angleško, pa ameriška zastava bo vihrala...
Ivo Lola
# 19.04.2015 ob 20:30
Samo tole; Dnevnik, ki je povsem enostranski levo usmerjeni časopis je naročil anketo agenciji Ninamediji, ki dela naročene anketa izključno po naročilu levo usmerjene politične opcije. Naj temu verjame kdor hoče. Jaz njihovim anketam nisem nikoli verjel in jim ne verjamem tudi sedaj!

Dnevnik je ćasopis namišljenih levičatjev, ki so v bistvu neoliberalci. Prave levičarje, ki jih imamo v parlamentu samo šest, pa najraje ignorirajo. Kdo sploh še verjame, da so tisti npr v SD-ju levičarji? Kdo sploh še ve, kaj je to "politična levica"?
Dami
# 19.04.2015 ob 19:53
A se še kdo spomni ankete Dela nekaj tednov nazaj, ki je NSi namerila dober odstotek podpore? Samo, da boste vedeli kakšna je kredibilnost delovih anket!
alcatraz
# 19.04.2015 ob 22:42
aja domobran, ti bi tko: kdor ni z nami je proti nam.
se ti ne zdi, da je na izbiro še kakšna opcija kje? :D
alcatraz
# 19.04.2015 ob 22:08
Tale vox populi je povedal sam to, da se folk iz sds seli v nsi.
kar je dobro.
ivod
# 19.04.2015 ob 21:05
... nič posebnega ...
vlda ne izgublja podpore ... ker je nikoli ni imela... nobena vlada !! ... je pač malo več ali manj nerganja ... neučakanosti ... zamerljivosti : stranke pa ob tem kot vedno ... taktizirajo ... izsiljujejo ... predlagajo interpretacije ... grozijo z izstopom iz koalicije ... itd ... itd ... dolgočasno ... zeeehhh
prim00z
# 19.04.2015 ob 21:02
ker gre vse skupaj vsem že na k.
galoper
# 19.04.2015 ob 20:44
Ločiti bi morali uspešno ali neuspešno delo od všečnega ali nevšečnega, da bi imeli rezultat na osnovi vsebine dela.
Follow Me
# 19.04.2015 ob 19:29
Je kaj čudno, eno leto bo kamlu od volitev , ta išče še vedno ministre, .. mah brez veze.
gernika
# 19.04.2015 ob 19:21
Vox populi: Vlada močno izgublja podporo

A res? Zakaj pa le? To ni bilo pričakovati :)))
SamoRes
# 19.04.2015 ob 22:47
domobrán
# 19.04.2015 ob 22:39
Prijavi neprimerno vsebino
@SamoRes
Volilec poštenjaka Zokija?

Evo, spet Zoki. J** vam zokije in janše! Koliko je dobil na zadnjih volitvah? Komunisti. Murgle. Domobranci.T o je to, ne? Ljudje božji a bi prosim na desnici sami počistili vaše smeti ali moramo zato vsi ostali pospravljati za vami? Že deset let moramo tiščati Janšo dol, ker ga vi gor rinete. A vas lahko prosimo, da nehate podpirat skorumpirane in po izjavah sodeč neuravnovešene politike?
SamoRes
# 19.04.2015 ob 22:18
Dokler ne spravimo sds pod 10% si ne zaslužimo domovine. Oni ali mi. Korupcija ali poštenje.
tom-znidarcic
# 19.04.2015 ob 20:51
Verjamem samo tisti anketi, ki sem jo sam priredil.
mb128
# 19.04.2015 ob 20:36
Ivo Lola, kateri časnik, katera agencija pa je zate uravnotežena?! O tem, da se gre Nekdo na Twiterju pravo vojno pa raje ne bi!
oliva
# 19.04.2015 ob 20:22
"spet se bodo poslužili tolažilnega stavka, kot so se ga še vsi pred njimi:
"jasno, saj izvajamo neprijetne ukrepe.""

Ja, jaz sem tud na to pomislila...
Kao.
Ampak zakaj so vedno za 'nas', nikoli 'zanje'?
(pa ne glede na to, za koga gre oz. kdo je 'gor' - celo istočasno, tudi ko eni niso gor, se pa ravno tu vsi strinjajo :o))
Valerija
# 19.04.2015 ob 20:13
Vlada močno izgublja podporo

spet se bodo poslužili tolažilnega stavka, kot so se ga še vsi pred njimi:
"jasno, saj izvajamo neprijetne ukrepe."

naj jim že nekdo dopove, da jim podpora pada, ker so NESPOSOBNI.
oliva
# 19.04.2015 ob 19:31
"Med politiki najpriljubljenejši Pahor
Med politki sta na vrhu lestvice priljubljenosti predsednik Borut Pahor in evropska komisarka Violeta Bulc."

:o)
Pahor in tisti, ki ga ni tukaj.
Zmagovalni par. :))

Meni je najbolj poveden tale podatek:
"Še naprej je sicer največ neopredeljenih. Dobrih 26 odstotkov ne ve, koga bi volilo, slabih 17 pa sploh ne bi volilo."

Se pravi 43%, torej skoraj polovica.

O vladi sami pa mislim kot pri prejšnji anketi: res da se nekaj premika, a vendar je več zgolj kozmetičnih popravkov, zraven pa preveč tistih res škodlljivih in dolgoročno uničujočih, da bi ji lahko dala kaj več kot pozitivno, torej dvojko. ;)

Ker čeprav je (zame) netransparentna razprodaja, 'pravna država', 'etika' in vse to, vredno za total kritiko in alarm, ampak vsaj ni odkrito fašistoidna in nek premik je vsaj v diskurzu.
Ker smo bili tako na podnu, že to jemljem kot plus in neke vrste stabilizacijo.
PRPA
# 20.04.2015 ob 00:44
stranka % ankete št. glasov
SMC 13,3 93
SdS 12,4 87
SD 9,6 67
ZL 8,1 57
Nsi 6,7 47
DeSUS 4,3 30
ZaAB 0,8 6
vsi 55,2 386

N=700; Opredeljenih 55,2% ((tabela) je 386 od 700 vprašanih. Iz teksta so neopredeljeni in tisti, ki ne bi volili 43%,, torej 57% opredeljenih. Razlika je 1,8% (ali 13 anketirancev). Dvakrat + večja kot podpora ZaAB in točno 2x večja kot razlika med 1. in 2. stranko. Tekst: 26% ne ve; 17% ne bi volili (skupaj: 301). No ja. Razlika v tekstu nima pojasnila.
Zanimive pa so mi tudi absolutne številke iz ankete. Nihče nima niti sto-tinje, sami deset-arji.
oliva
# 19.04.2015 ob 20:47
Ja, recimo, podobno kot v dveh tednih ne more bit nekih silnih razlik.
(kar se tiče N, je to normalno, po mojem tudi v večjih državah ni kej višji)
oliva
# 19.04.2015 ob 20:39
"Torej, na osnovi teh 700 mandeljcev ste vi prišli do takšnih sklepov?! "

Kdo mi?
Jaz sem ti sam prijazno posredovala podatek, ki ga v članku nisi opazil.

(men se 700 mandeljcev niti ne zdi majhen N)
mb128
# 19.04.2015 ob 20:33
Hvala olivia. Torej, na osnovi teh 700 mandeljcev ste vi prišli do takšnih sklepov?! Ježeš, ježeš, le kam smo prišli?! Pa je teh 700 vsaj kolikor tolikor enakomerno porazdeljeno po celi Sloveniji?! Mislim, sorry MMC, to ni vredno niti počenega groša! Pa saj ne podcenjujejem, ampak, takšni zaključki na vzorcu, ki ne predstavlja niti enega promila volilnega telesa?! Ježeš, ježeš, kam smo prišli. To je populizem!
venčeslav
# 19.04.2015 ob 20:00
PR te vlade je prava katastrofa, tok se hvalisajo kako je vse super, zlo kmal pride do izraza kako je to vse za rit obrisat, poleg tega pa pride do izraza še kako so si nekateri nabasali žepe
Jarik
# 19.04.2015 ob 19:21
Komaj čakam naslednje predčasne volitve, ker je tečno vsak dan gledat kako nas prevzemajo tujci.
Dajte politiki, naredite tisto kar znate najbolje.
Kdo hebe gospodarstvo, in državo, itak je več nimamo....
rok85
# 19.04.2015 ob 19:13
SDS močno preseneča!
Kvantni mehanik
# 20.04.2015 ob 08:54
Vlada izgublja podporo. Opozicija je hkrati ne pridobiva. Stara in večkrat ponovljena zgodba, iz katere se predvsem opozicija ne nauči nič.
Zgodovinar_666
# 19.04.2015 ob 22:05
Ninamedia. hahaha

Očitno se maneverski prostor Gregorja Golobiča oži. Sedaj se je iz POP TV zatekel na RTV. Medij, ki ni podvržen tržnim zakonitostim.

Enkrat bo prišel čas, ko bo nekdo vzel metlo in počistil ta Avgijev hlev medijske moči in javnega denarja za osebne koristi peščice ljudi.
paratrooper
# 19.04.2015 ob 21:37
"Vlada Mira Cerarja močno izgublja podporo, saj jo kot neuspešno ocenjuje skoraj 65 odstotkov vprašanih..."

V kakšni normalni demokratični državi, bi se premier ki da kaj nase, ob takem izidu zahvalil vsem nesposobnim ministrom za sodelovanje in sledil bi razpis predčasnih parlamentarnih volitev....
amigo
# 19.04.2015 ob 20:25
N je 700.
oliva
# 19.04.2015 ob 20:22
saj piše: 700.
DE(j)MOKRA(s)T
# 20.04.2015 ob 10:44
Dokler vodi sds Janša nočem imet nobenega opravka z njihovimi podporniki. Ignoriram.
ivod
# 20.04.2015 ob 10:01
dolžnijanez
je zapisal :
...so Slovenci kdaj veljali za pametne? Morda, takrat, ko so na sveže prišli iz Avstroogrske (Severa) v Jugoslavijo... potem pa balkanizacija...
... lej Janez
... nismo prišli iz Avstroogerske ... v Jugoslavijo ... ampak ... smo šli v Kraljevino Srbov Hrvatov in Slovencev na našo milo prošnjo kralju Petru I. Karađorđević-u leta 1918 ... itd itd ...
... toliko v vednost radi nevednosti janezadolžnega ... kaj več pa ... v wikipediji :)
samo.jst
# 20.04.2015 ob 09:43
Vsota vseh strank znaša cca 55% volilcev... se zavedate, da skoraj polovica volilcev NE zaupa nobeni od strank?! Zakaj nihče ne upošteva teh ljudi? Zakaj se na volilne lističe ne doda zadnja možnost - NIHČE OD NAVEDENIH!
PONOS
# 20.04.2015 ob 08:58
Vam ni čudno da vlada vedno izgublja podporo po nekaj mesečnem vladanju?
Tisti ki vemo kako deluje svet ,niti ni.
Vsaka vlada ima pač zavezane roke in morajo poslušat lastnike ZDA.
borut-blas
# 20.04.2015 ob 07:14
še zmeraj trdim, da je politika odraz kvalitete posameznih slovencev in padec podpore je v nistvu notranja dilema posaeznikov, ki ne vedo kako naprej s sojim življenjem
eni bi se najraje priključili avstriji, drugi so za nemčijo, tretji za ameriko, potem so proruski panslavisti - ni pa pristnega slovenskega sodelovanja razen morda pri gasilcih in gorski reševalni službi
gasilska stranka bi bila edina rešitev za slovence
veza
# 19.04.2015 ob 23:55
Podpora vladi pada,

Cerar je pa še vedno na vrhu, torej komu pada podpora?