Okolje
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 14 glasov Ocenite to novico!
Zaradi podnebnih sprememb in tajanja ledu polarni medvedi izgubljajo svoj habitat in s tem hrano. Foto: Reuters

Dodaj v

Ogroženi polarni medved ubil očeta, ki je branil hčeri

Vedno več polarnih medvedov pogine zaradi lakote
5. julij 2018 ob 10:38
Nunavut - MMC RTV SLO

Majhno skupnost v kanadskem mestu Arviat je pretresla smrt Aarona Gibbonsa, ki ga je med ribolovom s hčerama napadel in ubil polarni medved; ta veličastna žival, ki postaja vedno bolj ogrožena, tudi zaradi turistov izgublja strah pred človekom.

Otok Sentry Island na zahodnem delu Hudsonovega zaliva je priljubljeno mesto predvsem med ljubitelji ribolova in lova. Tako se je 3. julija na ribolov s svojima osnovnošolskima hčerama odpravil tudi 31-letni Aaron Gibbons, ko jih je presenetil beli polarni medved.

Gibbons, ki ni bil oborožen, je skočil med napadalnega medveda in svoja otroka ter jima zakričal, naj se rešita in zbežita. Dekleti sta stekli na čoln in po radijski centrali poklicali pomoč, a za njunega očeta je bilo prepozno. Njegova smrt je pretresla stanovalce majhnega kraja Arviat, ki je od kraja dogodka na območju Nunavuta oddaljen dobrih deset kilometrov.

Kot poroča britanski BBC, so medveda ubili.

Turisti v divjini
Čeprav je bil primer tragičen za vse vpletene, nekateri opozarjajo na posledice, ki jih ima na vedenje divjih živali prihod turizma v divjino. Zaradi organiziranih turističnih ogledov divjih živali te izgubljajo strah pred človekom, zato bodo napadi vedno pogostejši. Zadnji napad medveda na človeka s smrtnim izidom je bil na območju Nunavuta pred 18 leti.

Belih polarnih medvedov na zahodnem delu Hudsonovega zaliva je okoli 840, naravovarstveniki pa opozarjajo, da je fizično stanje živali vedno slabše - zaradi globalnega segrevanja in izgube habitata postajajo vedno bolj ogroženi. Tanjšanje ledenih plošč pomeni krčenje njihovega lovnega območja, saj, predvsem tjulnje, lovijo, ko so ti na ledenih ploščah. Če ni hrane, se medvedi izstradajo do smrti, do česar prihaja vse pogosteje. Zaradi tajanja ledu in izginjanja hrane morajo plavati vedno dlje, kar je nevarno tudi za njihove mladiče, čeprav so medvedi odlični plavalci. Vedno bolj pa se približujejo tudi človekovemu okolju.

K. Št.
Prijavi napako
Komentarji
happy schimetzky
# 05.07.2018 ob 10:54
Bogi medved nič kriv, nič dolžen. Človek se vsiljuje v njegov prostor in ko medo naredi, kar medvedje pač delajo, ga ubijejo za njegovo dobro oz. "dobro vrste".

Človek se ima res za vsemogočnega
FBR
# 05.07.2018 ob 11:10
@Kobalt:
Ker medved išče hrano zase, 3 človečki pa so ljubiteljsko namakali trnke s polnimi želodci?
noprou
# 05.07.2018 ob 11:28
ne razumem, zakaj so ubili medveda. Saj ni bil na glavni avtobusni postaji
B in .
# 05.07.2018 ob 11:32
Vsa čast očetu, pa čeprav bi tako ali podobno reagiral skoraj vsak prav oče, biološki ali ne. Me pa prav zanima, kako bi reagiral povprečen "moderen" iz namodernejših familij.
Grof_von_Baron
# 05.07.2018 ob 11:32
Ker medved išče hrano zase, 3 človečki pa so ljubiteljsko namakali trnke s polnimi želodci?

Halo, tudi TI živiš na ozemlju, ki ga je nekdo nekoč iztrgal divjim zverem, pa tudi če je to center Ljubljane. Te sedaj vržemo vlokovom, da jih malo nahranimo? Taki "genialni" "okoljevarstveni" komentatorji boste morali malo manj vohati lastne prdce in pomisliti, kaj pišete. Seveda je tragedija če dva otroka na lastne oči vidita smrt svojega očeta - to ju bo preganjalo do konca življenja. (kar pa ne pomeni, da bi morali iztrebiti severne medvede).
Ocelot
# 05.07.2018 ob 12:10
Kakšne neumnosti trosiš, Ramus: "Lastno žrtvovanje je edino vrlina človeka ..." Resno? Se sploh zavedaš, da je večina samic sesalcev in ptičev (pogosto tudi samcev) in ne tako malo plazilcev pripravljeva do smrti varovati svoj zarod. Pa dvomim, da so brali citate iz Biblije.
iufhdfewd
# 05.07.2018 ob 12:03
"Lastno žrtvovanje je edino vrlina človeka, to nas dela ljudi. "

Ha,ha,ta je pa dobra.Pa ne poznam enega sesalca ki se nebi žrtvoval da reši svoje mladiče.
Lahko bi prej rekli da je človek še ohranil živalski nagon da ščiti svoje mladiče za vsako ceno.
discoversci
# 05.07.2018 ob 11:20
Kot poroča britanski BBC, so medveda ubili. In zdaj so rešili cel svet.
muzejčanka
# 05.07.2018 ob 11:18
Vesela sem za hčeri zelo žalostna za medveda. Kaj delamo našemu planetu!
5tane
# 05.07.2018 ob 11:35
Svaka mu čast. Tip ma jajca.
Kekec99
# 05.07.2018 ob 11:26
Hudič v sili muhe žre, medved pa ljudi če prav mu ti ne dišijo.
Grof_von_Baron
# 05.07.2018 ob 12:23
pametnemu ni potrebno...
saj ni tako nor,da bo lastne otroke v divjino vlekel...

otroke je treba ČUVAT...


Tako je pametni starš zavije otroke v vatko in se izogne vsaki možni nevarnosti, pa naj gre s strani živali, človeka, okolja,itd... S tem jih seveda pripravi na samostojno življenje in sploh nimajo nobenih psiho/socialnih težave kasneje.
FBR
# 05.07.2018 ob 11:57
Bistvo, vsaj moje, je bilo, da ne podpiram avtomatičnega ubijanja živali, zato ker so napadle nekega človeka, ki se je potikal po "njihovem" teritoriju. Če greš v hosto verjetno pričakuješ kakšno žival in bi bilo fino biti temu primerno pripravljen. Sicer pa kot piše, je bil to izoliran primer po kar nekaj letih.

Človek je zaradi straha in nadmoči iztrebil že premnogo vrst in mislim, da ima že počasi dovolj bivalnega prostora, da ne rabi iztrebiti ravno čisto cel planet na golo, kar se na žalost sicer gladko dogaja že cel čas.

Sicer pa za moje pojme, lahko da se motim, je takle zakol čisto maščevanje in nič drugega. In kakor človek misli, da reši problem na eni strani, naredi drugega na drugi strani.

Ne vem, če nam je želja, da ostanemo sami na tem planetu. Potem bo lažja preselitev na mars, pa še za tam pravijo, da ni čisto sterilno. Bogi človek
los-t
# 05.07.2018 ob 11:30
Da se medo ne razvadi sladkati s človeškim mesom, so ga ustrelili. Isto naredijo z levi v Afriki in tigri v Aziji. Leva, tigra ali medveda ne moreš poklicati na zagovor in mu reč, poslušaj, ne jej ljudi ali pa boš tepih v kakšni koči...ne? Ja, krivi smo tudi mi, ki se vtikamo v njihov habitat, ampak je treba vseeno potem poskrbeti za našo varnost. Ljudje se ne bodo kar izselili iz Kanade, ker tule gor par zelenih kavčarjev misli, da imajo živali prednost...
nuLanuLa
# 05.07.2018 ob 12:50
Žival je to naredila iz obupa. Ni to športni lov, kot se ga gremo ljudje. Žival obsojati po merilih človeka je velika neumnost. Žival ni kriva, ne zlobna ... samo je.
mare...k
# 05.07.2018 ob 11:45
Vsa čast očetu, pa čeprav bi tako ali podobno reagiral skoraj vsak prav oče, biološki ali ne.
--------------------
pametnemu ni potrebno...
saj ni tako nor,da bo lastne otroke v divjino vlekel...

otroke je treba ČUVAT...

a medved vzame mladiče s seboj,ko gre hrano iskat?
seveda ne...

da o tem,da žival ni objestna niti ne govorimo...
mare...k
# 05.07.2018 ob 11:13
Lastno žrtvovanje je edino vrlina človeka, to nas dela ljudi. Tragično za družino ubitega in žalostna novica za ves svet, da smo tako daleč spravili naš planet,....

Janez 15,13. "Nihče nima večje ljubezni, kakor je ta, da dá življenje za svoje prijatelje. "
----------------------------
ah dej no...

a so ti 'veleumi' pisali kaj o tem,da življenja ni POTRBNO dati za nobenega,če noben
ne sili v težave,oz. jih povzroča?

muka mi je poslušat te 'pravljice' o 'zapovedih' in 'priporočilih'...kako in kaj 'naj človek'...

ker je vse ena velika bedarija...

človek ima pamet v glavi...in,če jo uporablja v SMISELNE namene ni potrebno nobeno umiranje in žrtvovanje-ZA NIKOGAR !!!

z osnovnošolskima otrokoma na ribolov...v DIVJINO ?!

epilog-
smrt človeka,pogin(ustrelitev) medveda in žalost v družini...

'lepa reč', ni kaj...

na tej strani ni Boga...Bog je 'na uni strani'...če že...
na tej strani je samo butast človek...
generacija56
# 05.07.2018 ob 12:30
Napravite si piknik na mravljišču.
Potem pa tamanite....
Človek, najbolj neumno bitje na svetu.
Dokazujete vsak dan....
E24
# 05.07.2018 ob 10:50
Beli medved je ena redkih živali, ki v človeku vidi potencialni plen. Dejstvo. Nima to nobene povezave s turisti, taljenjem ledu, itd. itd.
NoriPlanet
# 05.07.2018 ob 15:08
Samo to bom povedal:
Človek ubija za zabavo, žival ubija za preživetje.
Bolek
# 05.07.2018 ob 13:36
popravek

samci iščejo hrano,ne pa samice...
----
Polarni medvedi so samotarji in celo kanibalizem med njimi ni nič nenavadnega.

Mladiči polarnih medvedov so vedno v nevarnosti, da jih bo starejši samec požrl, zato se samice, ki imajo mladiče izogibajo samcem, če pa se jim samci slučajno približajo, jih samice z grožnjami preženejo.

O kakšni družini samec, samica, mladiči tu ne more biti govora.
Mirko Tipka
# 05.07.2018 ob 11:59
Medved bo svoj teritorij branil.

Tako kot človek brani svojo hišo, ko ga napadejo mravlje, komarji, vešče, ose, čebele, mušice, muhe, ....
Ramus
# 05.07.2018 ob 10:52
"ki ni bil oborožen, je skočil med napadalnega medveda in svojima otrokoma ter jima zabičal naj se rešita in zbežita."

Lastno žrtvovanje je edino vrlina človeka, to nas dela ljudi. Tragično za družino ubitega in žalostna novica za ves svet, da smo tako daleč spravili naš planet,....

Janez 15,13. "Nihče nima večje ljubezni, kakor je ta, da dá življenje za svoje prijatelje. "
Chopin
# 05.07.2018 ob 20:25
Zalostna zgodba tako za medveda kot cloveka. Res ne vem zakaj je bilo potrebno medveda ubiti, take tragedije in nesrece se zal dogajajo, ce pridejo ljudje v divjino na teritorij divjega severnega medveda. Ni pa severni medved kriv za svoj nagon. S tem niso resili nic.
fritaja
# 05.07.2018 ob 17:49
E24
# 05.07.2018 ob 10:50
Beli medved je ena redkih živali, ki v človeku vidi potencialni plen.


Živi pač na področjih, kjer izbirčnost ni evolucijska prednost.
Ramus
# 05.07.2018 ob 15:17
"samci iščejo hrano,ne pa samice..."

Impresioniran sem s tvojim "poznavanjem" medvedov,.... ;)
HOR
# 05.07.2018 ob 16:12
Medtem pa se led na površini Grenlandije letos kar nadpovprečno dolgo noče začeti prav taliti, pri čemer vstraja že cel mesec. Če se bo zadeva nadaljevala še dva tedna bo pa to nadpovprečno stanje kar (blizu) rekordno visoke količine poletnega ledu za ta čas na površini Grenlandije, kjer se masa ledu sicer dolgoročno počasi zmanjšuje, čeprav je led narasel v sezoni 2016/2017, pozitivno pa kaže tudi letos...
2017/2018
2016/2017
Bolek
# 05.07.2018 ob 13:31
samci iščejo hrano,ne pa samice...
----
Polarni medvedi so samotarji in celo kanibalizem med njimi ni nič nenavadnega.

Mladiči polarnih medvedov so vedno v nevarnosti, da jih bo starejši samec požrl, zato se samice, ki imajo mladiče izogibajo samcem, če pa se jim samci slučajno približajo, jih samice z grožnjami preženejo.

O kakšni družini samec, samica, mladiči tu ne more biti govora. z nevarnimi gestami.
james blake
# 05.07.2018 ob 13:20
mislim, da je nejasno napisano. mogoče je ata bil turist. na avanturo je pripeljal še hčerkici, čeprav je vedel, da je to med drugim tudi domovanje polarnega medveda in, da so polarni medvedi danes na robu izumrtja in hudo, hudo podhranjeni (ata in njemu podobni pokoljejo vse tjulnje in ribe, ki so potencialna mrhovina). Posledično, bravo, še bolj napadalni.
Komentarji? To pa leti nanje: Eden pametnejši od drugega - deset milijard prepametnih, ki se non-stop derejo izumiramo, ki trenutno koljemo po planetu, vse kar ima vso pravico sobivanja z nami, ki sekamo v pregretem okolju gozdove, ki so eden in edini garant zmernega nihanja vremena, ki smo vrtove okoli hiš menjali za betonska parkirišča za avte,..ki tulimo in se deremo cele noči ob abotni ulični prehrani,.. no ja, medved pa je umrl. pametni? Hudo.
Skippy
# 05.07.2018 ob 11:56
Kater način pri vas vzbudi več sočutja, da te pokonča polarni medved ali povozi avto?

V Sloveniji si. Ljudje imajo do vsega več sočutja kot do sočloveka.

Človek se vsiljuje v njegov prostor in ko medo naredi, kar medvedje pač delajo, ga ubijejo za njegovo dobro oz. "dobro vrste".

A človek pa po tvoje ni del narave oz. Zemljinega ekosistema? Del česa pa smo po tvoje?
Kobalt
# 05.07.2018 ob 11:18
Kakšna pa je razlika, če te ob prostočanih dejavnostih dohiti smrt? Kater način pri vas vzbudi več sočutja, da te pokonča polarni medved ali povozi avto?
Kobalt
# 05.07.2018 ob 10:57

happy schimetzky je napisal(-a)

Človek se ima res za vsemogočnega

Ker pelje v tem primeru svoji osnovnošolski hčeri na ribolov?

o_0
realist65
# 05.07.2018 ob 21:58
Herojskega očeta bosta pomnili celo življenje. Vsi smo del narave. Včasih se poigra z nami in nam nameni izredne preizkušnje, ki jih eni žal končajo, z življenjem.
kislec
# 05.07.2018 ob 16:11
" "samci iščejo hrano,ne pa samice..."

mare, ne sklepaj po sebi - če ti svoji dragi nosiš "špežo iz betege", pa je pri medvedih drugače...
Kobalt
# 05.07.2018 ob 15:06

mare...k je napisal(-a)

a medved vzame mladiče s seboj,ko gre hrano iskat?
seveda ne...

A ti vzameš otroke s seboj v fabrko, ko greš delat?

Primerjat civilizacijske dosežke družbe s samotarsko naravo živali tudi veliko pove o vas; s čustvovanjem ni nič narobe, a za razmišljanje raje uporabljajte možgane.
seba goričan
# 05.07.2018 ob 13:31
So mogl ribe lovit?nikol nisem razumel navdušenja nad pokončanjem nemočnega bitja...
happy schimetzky
# 05.07.2018 ob 12:41
@Skippy
to, da je medved pokončal tega človeka in da so deklice ostale brez očeta je tragično, ni pa zato kriv medved. Če bi ta tip medveda ubil med samim napadom, da reši sebe in hčerke ok, normalno, boj med dvema vrstama. Ma to, da tip pelje hčerke v življenski prostor medveda brez puške ali drugih sredstev proti medvedom je neodgovorno z njegove strani in to da naslednji dan pridejo ljudje s puškami in poiščejo in ubijejo tega medveda, je revanšizem, ki ga živalski svet ne pozna, zato mi ne nabijaj o tem kako je tudi človek del narave in vse kar dela je naravno in zato opravičljivo.
O kakšnem delu ekosistema ti govoriš. Ekosistem je nek produkt, ki si ga je izmislil in definiral človek- zase. Kdo je človek, da lahko zdaj določa kateri del v tem "ekosistemu" ima pravico obstajati in kateri ne? (vsemogočnost?)

Staroselci tega revanšizma niso poznali, živeli so v sožitju z naravo, vzeli iz narave samo toliko kolikor so potrebovali in se z naravo niso igrali. Spoštovali so vse, od sonca, rastlin in živali, še posebej pa častili ravno take živali, ki so lahko človeku smrtno nevarne. Ok, mogoče so kdaj celo uprizorili kakšen revanšizem, ampak sigurno v manjši meri kot danes, ko je z zakonom predpisano, da se vsako žival, ki napade človeka eliminira. Moderni (zahodni če hočeš) človek se dejansko ima za vsemogočnega z nepotešljivo lakoto po nadzoru nad vsem in predvsem moči-pomembnosti. Vse skupaj pa opravičuje s tem, da gre za ohranjanje vrste, pestrosti, ustrezne velikosti populacije ali karkoli "pravilnega" pač hočeš.

Rapa Nui all over again, le da bomo tokrat zafurali še vse živalske vrste skupaj z nami
izo
# 05.07.2018 ob 19:28
ne razumem, zakaj so ubili medveda.

ker je okusil človeka in ker je napadalen. standardna procedura. ni mi všeč, ampak če bi se to zgodilo v tvoji soseščini, najbrž tudi bil za.
KojotFranci
# 13.07.2018 ob 10:58
Ta nesreča je bila tragičen splet okoliščin - ta oče bi imel statistično bistveno večjo verjetnost, da umre v prometni nesreči, kljub odhajanju v naravo na izlete in ribolov. Obsojati ga je zelo krivično, saj se je trudil hčerama omogočiti doživetje narave, ki je lahko čudovito, a se je žal izkazalo kot najbolj tragično. Življenje je nevarna reč - v civilizaciji te povozi avto, v divjini pa los ali te napade medved ... popolna varnost ne obstaja, razen, če si mrtev. Razmerje med varnostjo in intenzivnosjo življenja dobro ponazarja kitajski simbol jin - jang. Bolj ko intenzivno živiš, bližje si smrti, bolj ko iščeš varnost, bolj zaviraš življenje. Iskanje nekega dinamičnega ravnovesja med enim in drugim - to je to.
Mirko Tipka
# 06.07.2018 ob 09:23
los-t
# 06.07.2018 ob 06:13
Glede mladičev imaš prav, ampak človek se včasih žrtvuje tudi za druge ali pa samo za svoje prepričanje...tko da ;)


Kaj pa "mož od črne vdove" ? ... se žrtvuje za seks :-))
lyoto
# 06.07.2018 ob 08:38
"Gibbons, ki ni bil oborožen, je skočil med napadalnega medveda in svoja otroka ter jima zakričal, naj se rešita in zbežita"
Oče z veliko začetnico. Slava mu...

Precej drugačno mnenje pa imam za Abdulaha Kurdija, očeta triletnega Ajlana, ki je pred 3 leti dni utonil na begu iz Sirije v Grčijo. On, njegov bratec in mama so utonili, ker ni bilo dovolj rešilnih jopičev. Te so namreč pobrali odrasli moški, med drugimi tudi Abdulah...
los-t
# 06.07.2018 ob 06:13
"Lastno žrtvovanje je edino vrlina človeka, to nas dela ljudi. "

Ha,ha,ta je pa dobra.Pa ne poznam enega sesalca ki se nebi žrtvoval da reši svoje mladiče.
Lahko bi prej rekli da je človek še ohranil živalski nagon da ščiti svoje mladiče za vsako ceno.


Glede mladičev imaš prav, ampak človek se včasih žrtvuje tudi za druge ali pa samo za svoje prepričanje...tko da ;)
HOR
# 05.07.2018 ob 23:58
Led na morju Arktike pa je bil leta 1955 znatno tanjši, kot je sedaj...
klik...
izo
# 05.07.2018 ob 20:56
Včasih tudi razumni pokleknete....V moji soseščini ni ne polarnega, ne rjavega, ne črnega medveda...

si prepričan? v sloveniji to trdit niti ni tako ziher, ti garantiram, tudi sredi ljubljane mogoče ne. in spet, ne govorim, da jih je treba šicat, kot so očitno narobe razumel.

Če bi bil, ne bi hodil v njegovo lovišče brez zaščite lovit ribe z majhnjimi otroki...
Le butasti američani, Kanadčani in slični napihnjenci to počnejo...
Kam so gledali, jim je bilo všeč, ko se je bližal?
Tako so si prisvojili ameriko.
Prideš tja, pobiješ vse kal leze in gomazi.... Potem je vse to tvoje.
Milijoni indijancev, bizonov, karibujev, kougarji............. pa plačajo....
Medved ni ničesar kriv.
Tale amerika bo prazna, ko se bodo tile norci pobili med seboj.
Ker bodo prej pobili vse, kar sedaj tam živi.
Tako, za zabavo.

Kot so pobili 50.000.000 bizonov...
Ravna se po svoji naravi, ki bi jo morali idioti poznati.... Saj ni tako zahtevno.


moje stališče do amerike (kot sistema, ne ljudih sami) je po mojem jasno in se deloma strinjam. smo pa tudi mi praktično že iztrebili rise, volkove ipd. vseno pa gre verjetno za drugačen okraj kot ene velemesto in ljudje so pač primarni živeti z naravo, tako ali drugače. je pa res včasih turizem preko mej dobrega okusa in zdrave pameti, a ne gre za obtoževat kr povprek.
Chopin
# 05.07.2018 ob 20:29
Le butasti američani, Kanadčani in slični napihnjenci to počnejo...
Kam so gledali, jim je bilo všeč, ko se je bližal?
Tako so si prisvojili ameriko.
Prideš tja, pobiješ vse kal leze in gomazi.... Potem je vse to tvoje.
Milijoni indijancev, bizonov, karibujev, kougarji............. pa plačajo....


Ko so masovno pobijali zgoraj nastete skupine so bili se Evropejci. Od kar so dejansko postali americani so precej manj genocidno naravnani kot so bili evropski prisleki v obeh amerikah, da ne govorimo o Afriki, delih Azije in Avstralije. Evropejci so zadnji ki bi se lahko vzviseno trkali po prsih, ker so najvecjo stalo delali po svetu zadnja stoletja.
generacija56
# 05.07.2018 ob 20:09
A je tudi tukaj medved kriv?

https://www.youtube.com/watch?v=L56KOpZ6
vI4
generacija56
# 05.07.2018 ob 20:06
izo

Včasih tudi razumni pokleknete....V moji soseščini ni ne polarnega, ne rjavega, ne črnega medveda...
Če bi bil, ne bi hodil v njegovo lovišče brez zaščite lovit ribe z majhnjimi otroki...
Le butasti američani, Kanadčani in slični napihnjenci to počnejo...
Kam so gledali, jim je bilo všeč, ko se je bližal?
Tako so si prisvojili ameriko.
Prideš tja, pobiješ vse kal leze in gomazi.... Potem je vse to tvoje.
Milijoni indijancev, bizonov, karibujev, kougarji............. pa plačajo....
Medved ni ničesar kriv.
Tale amerika bo prazna, ko se bodo tile norci pobili med seboj.
Ker bodo prej pobili vse, kar sedaj tam živi.
Tako, za zabavo.
Kot so pobili 50.000.000 bizonov...
Ravna se po svoji naravi, ki bi jo morali idioti poznati.... Saj ni tako zahtevno.
fritaja
# 05.07.2018 ob 17:46
RIP.
Medvedu seveda, ne tistemu bebcu, ki je šel medvedu krast hrano.
kislec
# 05.07.2018 ob 16:08
" se bom pa dotaknil 'psiho/socialnih težav' tega konkretnega primera...
predstavljaj si 'travmo' teh dveh deklet potem,ko so pred svojimi očmi videle kako jim je medved raztrgal očeta..."

mare, a s )tem ko so fentali medveda (ki mimogrede ni prekršil nobenega zakona) ima je lažje?

(Kot v "svetilniku pravičnosti" ZDA, kjer bližnji umorjenega niso potešeni, dokler v živo ne opazujejo, kako scvrejko morilca na el. stolu).

Če bi isto storil človek, ga (v Kanadi) ne bi fentali, marveč samo poslali na popravek za rešetke -
pa bi s tem ustrezno rešili " 'psiho/socialne težave.

PS A kadar krokodil ali morski pes "kljune" človeka, ga tudi izsledijo in "evtanazirajo" - ker si je "pokvaril okus" in se navadil na človeško meso?
HOR
# 05.07.2018 ob 15:27
"...Zaradi podnebnih sprememb in tajanja ledu polarni medvedi izgubljajo svoj habitat in s tem hrano..."

To pa glede hrane sploh ne drži...!
Polarni medvedi na morskem ledu tradicionalno pojedo poleti in zgodaj jeseni (ko je znatno manj ledu) le malo tjulnjev...!
Tudi v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja so polarni medvedi, ki so preživeli poletje in zgodnjo jesen na morskem ledu na tem jedli bolj malo in nekateri verjetno sploh niso jedli...!
Le poleti in zgodaj jeseni pa je površina ledu na morju Arktike sedaj toliko znatno manjša, da bi mogoče lahko vplivala na hrano polarnih medvedov, saj je v ostanku leta zmanjšaje tega ledu le minorno. Medvedi tradicionalno opravijo večino svojega letnega hranjenja spomladi in zgodaj poleti, ko so tjulnji mladiči...
Skratka le še ena klima alarmistična lovsko ribiška hipoteza o" strašnih" posledicah klimatskih sprememb...
klik...
klik...
Kazalo