Naključna potovanja
Piše: Zvezdan Martič
Ljubljana iz zraka
Oddano: 16. 04. 2009 2009b 21:41:45
Polete z balonom čez Ljubljano v smeri zahod (Brezovica) vzhod (Zalog). Nekatere najbolj prepoznavne stavbe, trgi in ulice ter zanimivi pogledi na dele mesta, ki jih s tal vidimo kot navadne, iz zraka pa... Poglejte!
Piše: Metka Šalehar
POT V INDIJO
Oddano: 04. 04. 2009 2009b 19:14:40
Priti v Indijo po cesti, pomeni prevoziti dobrih 6000 km po neznanih cestah in večinoma neznanih deželah. Veseliš se novih izzivov, novih dežel, ljudi, ki jih boš srečal, običajev, ki jih boš spoznal, globoko v sebi pa se včasih zazna kanček strahu pred neznanim. To nenavadno mešanico občutkov verjetno pozna vsak, ki se je kdaj podal na pot.
Piše: boa.si
pocitnice egipt 2007
Oddano: 30. 12. 2007 2007b 11:56:26
zanimiva dezela
Piše: olympus-66
VRATA - GAMSOVEC
Oddano: 22. 10. 2007 2007b 12:06:07
S parkirišča nadaljujemo po makadamski cesti do Aljaževega doma. Le tega dosežemo po treh minutah lahkotne hoje. Od doma nadaljujemo po dnu doline po široki sprehajalni poti v smeri Triglava čez Prag. Pot nekaj metrov naprej obide kapelico, ki jo opazimo na desni strani in gre nato v gozd. Po približno 20 minutah hoje pa nas pot pripelje na razpotje, kjer nadaljujemo naravnost (desno Stenar, Pogačnikov dom). Po nadaljnjih nekaj deset korakih pa nas pot pripelje iz gozda do vsem poznanega klina, ki je spomenik ponesrečenim planincem. Pot naprej se vzpenja ob hudourniku in nas kmalu pripelje na razpotje. Ponovno nadaljujemo naravnost v smeri Luknje (levo pot čez Prag). Pot naprej preči kratek pas grmičevja nato pa preide pod melišča sten. Tu se desno odcepi pot k bivaku pod Luknjo (5min), mi pa nadaljujemo naravnost po vse bolj strmi poti. Zadnje metre pod Luknjo pa se pot še strmeje vzpne in nas pripelje do meje s Primorsko. Tu se nam odpre lep razgled na gore nad dolino reke Soče. Pri križišču na sedlu se usmerimo desno na travnata pobočja za oznakami Bovški Gamsovec. Leva pot pelje čez Plemenice proti Triglavu. Pot se nato vzpenja čez travnike pod ostenji Bovškega Gamsovca in Pihavca. Tu je običajno veliko kozorogov in alpskih svizcev. Ko pridemo pod greben Bovškega Gamsovca zavije pot v levo in se začne strmo vzpenjati proti grebenu po nekoliko izpostavljenih pobočjih. Pot po grebenu, ki je delno poraščen s travo, se še naprej dokaj strmo vzpenja in nas pripelje do zadnjega dela poti, ki je nekoliko zahtevnejši, vendar tudi zavarovan z jeklenico in klini. Ko se nam z desne priključi še pot s Kriških podov imamo do vrha le še nekaj metrov.
Piše: BINGA-BONGA
PTUJ in ORMOZ
Oddano: 05. 09. 2010 2010b 16:08:42
Enodnevni Izlet v prelepo mesto Ptuj
Piše: otka
Vlasinsko jezero, Srbija
Oddano: 28. 07. 2010 2010b 14:38:24
Če se odločate za dopust na jezeru ali v planinah, je Vlasinsko jezero prava destinacija za vas. To je mesto za ljubitelje počitka v naravi, za uživanje v miru zelenja, šumenja belih brez in cvetočih livad.