Poleg težav z navigacijsko napravo in gledalčev passat vgrajeno tudi sporno programsko opremo za goljufanje na testih izpušnih plinov. Foto:
Poleg težav z navigacijsko napravo in gledalčev passat vgrajeno tudi sporno programsko opremo za goljufanje na testih izpušnih plinov. Foto:

Ko je gledalec prodajalcu vozila prvič sporočil svojo težavo, so mu na pooblaščenem servisu vozil volkswagen odgovorili, da ima naprava tovarniško napako, kar zahteva zamenjavo celotnega navigacijskega sistema v avtomobilu. Tega so tudi zamenjali, a so se težave v nasprotju s pričakovanji še povečale. "Odstopanje nekaterih podatkov, ki jih naprava prikazuje, je bilo še slabše kot pred menjavo," pripoveduje gledalec. Ko je na to opozoril prodajalca, so se prave težave šele zares začele.

Porsche Ljubljana: zadeva je za nas zaključena

Gledalcu so v podjetju Porsche Ljubljana, kamor je prijavil napako pri delovanju navigacijskega sistema, odgovorili, da se bo s tehničnimi težavami moral zadovoljiti. Sporočili so, da je to največ, kar lahko naprava tega cenovnega razreda doseže. "Sporočili so mi torej, da ima naprava napako in da bom z njo pač moral živeti." Še bolj kot nedelovanje naprave jer gledalca razjezil aroganten odnos tako podjetja Porsche Ljubljana kot generalnega uvoznika teh vozil v Sloveniji Porsche Slovenija. "Predvsem me seveda moti nezmožnost stopiti v kontakt z mano, kljub temu, da jih nenehno pozivam, da bi se sestali, se pogovorili in našli rešitev."

Po mnenju ZPS je odnos uvoznika neprimeren

Gledalec je po neuspešnem uveljavljanju pravic ne samo pri prodajalcu, temveč pozneje tudi uvozniku Porsche Slovenija, tega prijavil Tržnemu inšpektoratu, kjer pa primer še preverjajo in ga zato niso želeli komentirati. Pomoč je iskal tudi pri Zvezi potrošnikov Slovenije, kjer so mu svetovali, naj se sklicuje na stvarno napako. Kot je pojasnil Boštjan Okorn, to pomeni, da imajo zdaj na voljo 45 dni, da napako odpravijo. "A tega očitno niso sposobni narediti, kot so tudi sami priznali." Nesprejemljivo se Okornu zdi tudi dejstvo, da gledalcu ponujajo vgradnjo sodobnejše navigacijske naprave, kar bi ga lahko stalo nekaj tisoč evrov.

"Nič več samo VW!"

Na naša vprašanja o tem, kakšne so aktivnosti podjetja Porsche Slovenija, da bi na navigacijskem sistemu odpravili napako ali mu zaradi nedelovanja sistema ponudili primerno obliko kompenzacije, niso konkretno odgovorili. Povedali so nam le, da so se obrnili na podjetje Volkswagen v Nemčiji, od koder pa odgovor še niso prejeli. "Nikakor pa naj gledalca ne skrbi, da bi ostal brez jamstva," so zagotovili. Garancijski rok vozila se namreč izteče sredi aprila. Gledalec ob tem pojasnjuje, da bo v prihodnje dobro premislil, ali bo še naprej njegova edina izbira avtomobila pregovorno kakovostni nemški proizvajalec vozil. Ob vsem naštetem ima namreč njegov avtomobil vgrajen motor s sporno programsko opremo za goljufanje na testih izpušnih plinov.