Foto: Reuters
Foto: Reuters
Foto: BoBo

Podjetje SHS Aviation, ki ima v lasti Aerodrom Maribor, ki upravlja letališko infrastrukturo, je že lani napovedalo megalomansko investicijo v letališče. Ta je napovedovala več milijonov potnikov in 660 milijonski vložek. Nekaj mesecev po napovedi, ko razen do občutnega zmanjšanja števila potnikov in prometa na letališču ni prišlo, pa so Kitajci neizvrševanje zastavljenih načrtov začeli povezovati s podaljšanjem letališke steze. Podlago za to zdaj pripravlja država, njeni predstavniki pa so na nedavni, za javnost zaprti predstavitvi državnega prostorskega načrta povedali, da uradno ne vedo, kdo je pravzaprav kitajski investitor, saj ti neposrednega stika z državnimi organi niso vzpostavili. Prav ta investitor, ki pravzaprav uradno še vedno ni znan in naj bi stal za družbo SHS Aviation, pa na danes napovedano predstavitev razvoja letališča nepojasnjeno ni utegnil priti. Pojasnilo podžupana Saša Pelka je bilo: "Se zgodi, na naslednjo predstavitev pa bomo z veseljem prišli."

Čeprav nekoliko presenečen pa je tudi župan občine Hoče Slivnica Marko Soršak prepričan, da bo do širitve letališča prej ko slej prišlo.

Za razliko od investitorja pa se je danes pred letališčem zbralo nekaj predstavnikov civilne pobude, ki pa širitvi letališča v napovedanih okvirih nasprotuje. Od države pa zahteva pojasnilo, čemu bi sploh bilo treba letališče širiti, saj po njihovem mnenju za potrebe regije zadošča trenutna letališka infrastruktura.