Trenutno se predvaja:
4. december 2018 ob 12:09Novice

Bienale sodobne glasbe v Kopru

V prostorih Glasbene šole, Pokrajinskega muzeja in Dvorane sv. Frančiška se bo od 3. do 7. decembra zvrstilo šest koncertov, na ogled sta tudi dve razstavi.
Ansambel Stop in trobentar Franc Kosem. Foto: Radio Koper/Lea Hedžet

Obiskovalci preizkušajo zven kamna. Foto: Radio Koper/Lea Hedžet

V ponedeljek, na ta veseli dan kulture, se je v Kopru začel 6. Mednarodni bienale sodobne glasbe, ki sta ga v Pokrajinskem muzeju odprla izjemno obiskana koncerta Slovenskega tolkalnega projekta in Dekliškega zbora Glasbene šole Koper.

Skladba Prebujanja Tilna Slakana je v izvedbi ansambla Stop in Franca Kosma prebudila letošnji Bienale sodobne glasbe, ki ga prirejata Glasbena šola Koper in Društvo prijateljev glasbe. Umetniško vodstvo Festivala je letos ob Tatjani Jercog prevzel italijanski klarinetist in skladatelj Michele Marelli, ki je bil po otvoritvi navdušen nad izjemnim obiskom. Izredno številno in pozorno občinstvo je pohvalil tudi idejni oče bienala, Ambrož Čopi, ki je bil navdušen nad premikanjem meja in nad soustvarjanjem glasbene pripovedi mladih, ki pri tem zelo uživajo in so zelo ponosni. Gre za članice dekliškega zbora Glasbene šole Koper, ki je pod vodstvom Maje Cilenšek oblikoval res tehten spored v prepletu vokalne in instrumentalne glasbe, ter ob skladbah Merkuja, Glavine, Čopija in Lebiča krstil dve deli svojih pevk: poezijo Gaie Sluga in skladbo Federiche Lo Pinto. Do petka se bo na Bienalu sodobne glasbe v Kopru zvrstilo še pet koncertov, na katerih se bodo predstavili izvajalci z vsega sveta, med njimi Georges-Emmanuel Schneider, Michele Marelli, in Marco Accardi z glasbo Stockhausna, domačin Luka Batista, ki trenutno študira v Amsterdamu, s kitaro in elektroniko, Studio za sodobno glasbo ljubljanske Akademije in Nova Tergeste Contemporary Ensemble s tržaškega konservatorija G. Tartini. Petkov sklepni koncert pa bo izvedel ansambel Neofonia pod vodstvom Stevena Loya. S solistom Carlom Rosmanom bodo izvajali pri nas redko slišano Schönbergovo delo Pierrot Lunaire.

Uvodno dejanje letošnjega Bienala sodobne glasbe pa je bilo odprtje dveh razstav: "Karlheinz Stockhausen" v Glasbeni šoli Koper in "Zven kamna" v Pokrajinskem muzeju. Bienale je namreč letos uglašen na temo šestih čutov (torkov koncertu na vonj, sredin na intuicijo, ki je po Stockhausnu šesti čut, četrtkov na okus, petkova na sluh in vid) in v ponedeljek je bil na vrsti tip ali dotik.

Kamnitih skulptur – instrumentov Alenke Vidrgar se bodo namreč obiskovalci lahko dotikali še ves teden – do petka oziroma do sklepnega koncerta letošnjega bienala.

Prispevek Lee Hedžet:


Iščete ponudnika storitev na obali?
Brezplačno pridobite ponudbe in cene preverjenih ponudnikov

Pridobite cene in ponudbe


Zadnji prispevki