Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1,7 od 34 glasov Ocenite to novico!
Slovenija je v poročilu omenjena zaradi diskriminacij dveh skupin. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Kje poročilo AI-ja omenja...

Dodaj v

AI: Še vedno diskriminacija izbrisanih in Romov

Letno poročilo Amnesty International
28. maj 2009 ob 11:58
Ljubljana - MMC RTV SLO

Amnesty International v svojem letnem poročilu omenja Slovenijo v dveh točkah: izbrisani še vedno nimajo zagotovljenih pravic, prav tako pa ni urejeno šolanje Romov.

Na svojo 48-letnico obstoja je slovenska podružnica Amnesty International v ljubljanskem Hostlu Celica predstavila svoje letno poročilo o kršenju človekovih pravic.

Slovenija je v poročilu ponovno omenjena zaradi problematike izbrisanih. "Zaradi izbrisa so bili številni stalni prebivalci prisilno izgnani iz Slovenije. Številni drugi so izgubili službe, niso imeli dostopa do izobrazbe in pravice do polne zdravstvene oskrbe. Izbrisanih so bili pomembna tema med predvolilno kampanjo pred septembrskimi parlamentarnimi volitvami."

Kot je za MMC dejala direktorica slovenskega oddelka Nataša Posel, so s spremembami, ki jih je napovedala notranja ministrica Katarina Kresal, zadovoljni, zdaj pa pričakujejo, kako se bo to obneslo v praksi.

Poudarek tudi na diskriminaciji romskih otrok
Tudi druga omemba Slovenije izhaja iz rubrike "diskriminacija": in sicer zaradi neizvedbe "neodvisne in temeljite evaluacije Bršljinskega modela, ki naj bi učencem, ki potrebujejo dodatno pomoč, omogočal, da nadoknadijo izgubljeno in se vrnejo k običajnemu pouku."

Po mnenju Amnestyja bi namreč model kljub drugačnemu izraženemu namenu vodil k segregaciji, "saj so bili nekatari ločeni razredi v preteklosti sestavljeni le iz romskih otrok". Oblasti prav tako niso posredovale nobenih dokazov, "da so imeli romski otroci koristi od teh ločenih razredov, namenjenih, da se nadoknadi snov".

Vsa poročila se pišejo v Londonu
V Amnesty International zaradi nevpletenost poročila za vse države pripravljajo v Londonu. To velja tudi za Veliko Britanijo, le da v tem primeru poročilo pripravljajo sodelavci drugih narodnosti.

B. K.

Prijavi napako
Komentarji
Variatio delecta
# 31.05.2009 ob 13:58
Hja, bolj bevskajo v AI, če se ne motim. Večina v evropskem parlamentu je spisala resolucijo, ki nalaga članicam, da uredijo mnoge stvari. Pač, za večino članic to sploh ne bo problem, Slovenija s trenutno oblastjo pa se ob tem počuti kot vampirji na sončni svetlobi. Jim ni nič luštno v njihovi koži, ko jim dajejo spet vedeti, da svet funkcionira v osnovi drugače. Zanje vsaka normalizacija pomeni manj glasov na volitvah.
Perro
# 31.05.2009 ob 13:25
@Variatio delecta
Ko imaš toliko dokazov - daj potem nekaj ukreni, daj prijavi te ljudi, zagotovo se jih da obtožiti glede česa, če ne drugega glede rušenja ureditve ali česa podobnega... Neko "bevskanje" ne bo pomagalo, bo treba kaj naredit, kajne?
japajde2
# 31.05.2009 ob 09:51
Običajno jih črne ovce poiščejo same in to ni ravno prijetno doživetje. Daj izmotaj se iz vate pa pojdi v Kočevje ali na Dolensko, z veliko začetnico, med prizadete pa se ozri okoli sebe. Je res žalosten pogled na nemoč pribivalstva in krajevnih oblasti. Najlažje je varno iz zaledja dogajanja se iti človekoljubca do nezavesti, če gre pa predaleč pa klicati oblast in zahtevati enakovrednost ki jo večini ne priznavate. Pa čeprav ni nikakršna posebna zahteva samo mirno in varno življenje zase in družino.
Variatio delecta
# 31.05.2009 ob 09:50
No, Perro, nič samo ne mislimo, da gre za neko "zaroto", iz dejanskih izkušenj vemo, za kaj gre. Levičarji iz ozadja (tvoja formulacija) natančno funkcionirajo/te tudi v temle trenutku. To so fakti z mnogo dokazi, kjer problem, da se ne ve tega toliko, problem tranzicijske, komajda pravne države. Da pa kdo od običajnih, povprečnih Slovencev dejansko sovraži "čefurje" in "Cigane", je pa več ali manj insinuiranje. Kot sem rekel, ta nasprotovanja, konflikti nastanejo na osnovi konkretnih primerov, ne pa na splošno. Če greva pogledat glavne akterje, ki so delovali v razvpitem primeru Strojanovih, ti (če bi bilo sprejemljivo z vidika Zakona o varstvu osebnih podatkov) do enega povežem z OZADJEM natančno določene politične organizacije, ki je že skoraj stoletje vajena funkcionirati na "družinski" način.
Perro
# 31.05.2009 ob 09:25
@Variatio delecta
Smešno je to, ko vsakič ko naletim na ljudi, ki se razburjajo na tematiko Romov, Ciganov, ti ljudje prej ali slej preidejo na temo "južnjakov", "ostankov prejšnjega sistema", "levičarjev iz ozadja" itd. To je naravnost smešno. S tem kažete neko svojo pozicijo sovraštva do teh skupin, nekateri celo mislite da gre za neko "zaroto", "planirano akcijo". In človek nič ne reče, če živijo in delajo kot vsi ostali državljani?! Seveda, potem pa ko nekdo od njih pride nekam, prileze do "stolčka" je pa spet "čefur" in se govori: "glej ga čefurja, kam se je zrinu, krade, južnjak!" Sami sebi ustvarjate neke slike, nepovezane dogodke in skupine ljudi povezujete v celoto da bi sami sebi dokazali neko diskriminacijo "Slovencev" in ogrožanje Slovenije. Zame je Slovenija država vseh svojih državljanov in državljank, tako kot piše že v naši ustavi, in ne le država Slovencev. Jaz ljudi ne delim po narodnosti, jaz jih delim po pogledih na svet in nekih občih nazorih. Večina komentatorjev zame spada v drugo skupino, v "slabo" skupino. Sam se nimam za Slovenca ravno zaradi takih, zaradi ljudi, ki kažejo sovraštvo in svojo neizobraženost na tak način. Če sem kdaj ponosen na Slovenijo, sem ponosen zaradi znanstvenih dosežkov, dosežkov naših študentov itd., vsekakor pa ne na moje sodržavljane, ki iščejo neke črne ovce med raznimi skupinami kot so Romi in priseljenci.
Variatio delecta
# 30.05.2009 ob 22:31
Strinjam se z Budilko in pomilujem demagoško pisarjenje komentatorja z vzdevkom Perro.
Drugič: V slovenski AI niso glavni kakšni filantropi (da ne bi kdo iluzorno mislil), ampak na demokratično verzijo sistema adaptirani nekdanji aktivisti totalitarnega sistema in njihovi mlajši indoktrinirani oboževalci. Morda so po naključju kje "sneli" še kakega pravega človekoljuba, v glavnem pa ne. Vsa ta druščina, ki jo je zgodovina v Sloveniji (seveda pa ne samo pri nas) odrinila na svoje smetišče, danes trmoglavo išče svoj raison d'etre tudi skozi takele na zunaj ugledne institucije in jih na tak način zlorablja. Zato je poročilo AI za Slovenijo že dve desetletji enako ciljem in težavam retencijskih strank in strančic. Že zdrava pamet človeku pove, da problemi, ki jih izpostavljajo kot najhujše, sodijo med težave premalo socializiranih ljudi v normalni družbi in še zdaleč niso osrednji problemi v tej državi. Romom zagotovo nihče nič noče, stvar je prej obrnjena. Tudi pri mnogih "izbrisanih" gre za pretkano kalkuliranje. Če so želeli biti državljani te države, so imeli dovolj zastonjskih možnosti, da bi to postali. Pa niso želeli, ker so bili v nekdanjem režimu zelo zaščiteni, dobivali so zastonj stanovanja in imeli razne druge privilegije in oni so tega vajeni. Tako bi oni še naprej, malo ali nič delali in "izigravali" institucije. Spomnimo se, kako je nekdaj vsaka bolj resna besedica čez "južnjake" v podjetju lahko imela posledice (obravnava na OO ZKS ali kaj takega), kar je običajno izredno slabo vplivalo na službeno kariero takega kritičneža. Morali smo jih imeti radi po službeni dolžnosti in oni so se tega zavedali kot razvajen otrok. Danes tega ni in tudi čeznje resen človek nič ne reče, če pač živijo in delajo kot vsi ostali državljani in če ne iščejo privilegijev, sklicujoč se na neko svojo nacionalnost ipd. Kjer pa tega ni, pa gotovo pride do konfliktov. Tudi z državo konec koncev.
ism
# 30.05.2009 ob 09:30
Ko bodo Cigani enkrat začeli hoditi v šole, plačevali davke in se prilagodili, se bodo asimilirali in izumrli. Zato pa nočejo tega delati.
ism
# 30.05.2009 ob 09:25
Vsaj slovensko ime naj uporabljajo.
Mojster91
# 29.05.2009 ob 19:44
http://projektnp.blogspot.com/2009/05/danasnji-dublin.html

Ljudje, spreglejte že, da današnja evropska elita diskriminira kvečjemu avtohtono prebivalstvo in ne teh manjšin, ki imajo dejansko več pravic kot mi.
V_n_u_k
# 29.05.2009 ob 18:55
85.zahod-west:
Bili so baje Romi ( ne vem )
zahod.west
# 29.05.2009 ob 18:52
Določene skupine so se pred kratkim pripeljale v obmejno vas s Hrvaško s kombijem ponoči,ko so ljudje spali ,ter jim pokradle vse kar jim je prišlo pod roke .Te barabe ščiti AI !

seveda, kajti drugače od česa bi živeli?
V_n_u_k
# 29.05.2009 ob 18:10
Določene skupine so se pred kratkim pripeljale v obmejno vas s Hrvaško s kombijem ponoči,ko so ljudje spali ,ter jim pokradle vse kar jim je prišlo pod roke .Te barabe ščiti AI ! Da so pa pri nas ljudje vedno v strahu pred njimi --to jih pa ne zanima ! Kakšna dvoličnost ! Kdo bo nas varoval pred temi izbranci ?
dmejz
# 29.05.2009 ob 12:22
AI je bedarija, obstaja zato, da enkrat na let neki povejo, ostale mesece pa lepo zbirajo prispevke, da se potem lahko zabavajo na banketih in letijo na AI konference po celem svetu.
SloMaSin
# 29.05.2009 ob 11:38
Amnesty International ni kredibilna inštitucija!!!

Kako da Amnesty International denimo ne poroča o kršitvah Austirje do Slovenske manjšine na Koroškem in Štajerskem??? In da lahko v neki kao 'civilizirani' državi kot je republika Austrija kršijo državno pogodbo in jemljejo pravice manjšini. Borijo se za uboge dvojizične table, pa še tega jim ne priznajo. Tako kot politika Austrije je nedosledna in neposštena tudi Amnesty international, ki jo orodje v boju velikih proti majhnim.
mojca111
# 29.05.2009 ob 11:26
Mene zanima kje so zdaj levičarji, da torej pomagajo bogim Romom. Ne dolgo nazaj so govorili celo o nekemu kuklux klanu, ki ogroža boge Rome.
Me pa zanima kaj bi morali še narediti za kao te ogrožene izbrisance in Rome?
Kaj še poleg tega, da romom praktično vse plačujemo preko davkoplačevalskega denarja? Kaj še za izbrisane? Najbolje, da jim šenkamo vse svoje plače.
Ni pa nič presenetljivo, da te obkladajo z fašisti, če ne zagovarjaš Strojanovih in izbrisancov.
Levica, ki je tako baje rahločutna do Romov, pa me zelo čudi, da za Rome ni še nič naredila.
kralj matjaž
# 29.05.2009 ob 10:50
Kaj pa sinti. Oni so se pa lepo vklučili v družbo.
lendava1
# 29.05.2009 ob 09:34
Naj omenim še eno diskrimanicjo ''romov''. Ko se vsi ostali vozijo z neregistriranimi avtomobili,so lahko kaznovani. Ko pa se ''romi'' vozijo z njimi,pa niso. Res so ubogi!
Perro
# 28.05.2009 ob 22:43
@fuksel
Z veseljem, zrihtaj mi obisk pri njej, ker vidim da si ti zgleda bolj v kontaktu z njo.

@zahod.west
To verzijo ki sem jo zapisal sem našel na strani: www.quotationspage.com nisem vedel da je taka prava verzija, zagotovo pa jo nisem sam spreminjal.
zahod.west
# 28.05.2009 ob 22:08
74. V_n_u_k (28. maj 2009 ob 20:50)
Prijavi neprimerno vsebino
A I pa res ne pozna razmer pri nas.....
poročilo pripravljajo naši "tipični" "nestrankarski" aktivisti.....
Kluzo
# 28.05.2009 ob 21:21
Posel
Caetano
# 28.05.2009 ob 21:12
Vnuk, žal nimaš prav. AI v Londonu je napisala, kar je napisala po poročilih njene slovenske sekcije. Ni v Londonu izvor podle dvoličnosti oz. krivičnosti, ampak v Ljubljani!
V_n_u_k
# 28.05.2009 ob 20:50
A I pa res ne pozna razmer pri nas . Najmanj človekovih pravic imajo tisti delavci ,ki so delali po 30 let za mizerme plače .sedaj so pa ostali še brez tega --na cesti .Največ jih pa imajo razne skupine ,ki jih za nalašč ne bom imenoval . SLOVENCEM so najbolj kršene človekove pravice ,ker znamo potrpeti ,znamo delati .Mi ne gremo takoj k varuhu človekovih pravic zahtevat nemogočega ,kar si pa nekateri pri nas vedno privoščijo !
deanozaver
# 28.05.2009 ob 20:44
najbolj bi bilo zanimivo poročilo AI za strojane. dobili so bajto zastojn oz. kolibo so zamenjali za bajto. imajo socialno v višini 1200 evrov, račune jim plačuje država. elektriko kurijo pune hamre. pozimi se spomnim članka kako so na pune se greli z el. grelci-mogo biti divji račun. Polovica jih je v obravnavi zaradi kaznivih dejanj, mlatijo ljudi po sodišču. sedaj razumem ljudi, ki so jih nagnali iz svojega kraja. samo takrat so jih kao nadljudje "tolerantni" jemali v bran, kako so si bogi in podobno. kje so zdaj, naj dajo svoj glas za njih.
abies
# 28.05.2009 ob 20:15
Amnesty International my ass.

Naj pridejo v Slovenijo in spijejo kavo z Strojani. Potem pa naj gredo v šolo, kjer mali cigančki in njihovi starši ustrahujejo vse po vrsti in jim poskusijo razložiti kaj so osnove bontona.
Caetano
# 28.05.2009 ob 20:10
Poročilo AI je navadna podla sramota! Še večja sramota pa je če takšna organizacija prejema državni denar. Vodstvo organizacije bi moralo takoj odstopiti in dati prostor drugim, boljšim! Kaj namreč beremo? Največ o nekih osebah, ki si niso uredile statusa, iz teh ali onih razlogov. In še več med vrsticami se napoveduje, da bodo celo tisti, ki so šli takrat iz Slovenije na razne vojne pohode po Hrvaški in Bosni upravičeni do odškodnin. Najhujša ob tem pa je dobesedno kriminalna dvoličnost in zavajanje! Zamolčevanje problemov slovenskih državljanov vsled krize, ignoriranje dejstva, o množičnih grobiščih v Sloveniji in o tem, da so svojcem že 65 let kratene osnovne pravice, nobenega poziva ni, da naj tisti Romi, ki se ukvarjajo s kriminalom to dejavnost opustijo. To je zopet ignoranca do žrtev teh kriminalnih dejanj. Nadalje neomemba problemov slov. manjšine v tujini itd. Skratka dvoličnost, nesposobnost, ignoranca, zavajanje, laži, polresnice.
izo
# 28.05.2009 ob 20:01
pozdrav Flaši,če bere to, hehe. (band pa take fore..)
DENSON
# 28.05.2009 ob 19:02
napišeš cigan pa ti brišejo komentar, poglejte SSKJ...
zahod.west
# 28.05.2009 ob 18:48
Perro,
katera je točna verzija?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/co
mmons/3/36/Martin_Niemoeller.jpg
fuksel
# 28.05.2009 ob 18:44
perro pejd elki na kafe pa eno đolico...pokličeta lahko še todorovića
Perro
# 28.05.2009 ob 18:19
Jaz se počutim ogroženega s strani tistih ki pravijo da bi morali ne vem kaj delati s cigani, kot na primer rtvsux. Gre namreč za tak princip:

"First they came for the Communists but I was not a Communist so I did not speak out. Then they came for the Socialists and the Trade Unionists but I was not one of them, so I did not speak out. Then they came for the Jews but I was not Jewish so I did not speak out. And when they came for me, there was no one left to speak out for me."
(Martin Niemoeller)
adnan1984
# 28.05.2009 ob 18:05
mal za hec!
Tojrsu
# 28.05.2009 ob 18:05
Zanimivo, da A.I. v sosednjih državah vsako leto spregleda kršenje pravic slovenske manjšine.
adnan1984
# 28.05.2009 ob 18:05
Kaj pa diskriminacija državljanov republike Slovenije? Bogi so samo Romi in izvrsani; kaj pa ostali folk ko mora delat, pol pa eni dobijo tako penzijo, da bi blo bolš da kr crkneš na licu mesta!
rtvsux
# 28.05.2009 ob 17:19
dejmo začet ubijat te cigane resno. ogrožajo nas!!!!
Perro
# 28.05.2009 ob 16:42
@budilka
preberi moj zadnji stavek še 7x in potem še vse stavke, ki stojijo pred njim še 14x
acer
# 28.05.2009 ob 16:27
Zapori Ig, marec 2009. V sobi je 12 ljudi. Vsi zaradi neplačila kazni. Naši doživljenski in nezamenljivi sodniki so jih kaznovali z denarjo kaznijo od 200 do 700€. Ker so med tem izgubili službo, niso mogli plačati kazni, ti isti nezmotljivi in nenadomestljivi sodniki so jih za 30 dni poslali v zapor. Med temi 12-timi ni nobenega izbrisanega in nobenega (zaradi brisanja) roma. Nobenega roma ali izbrisanega, po izjavi paznika niso videli več let. Romi so poznani da ne delajo prekrškov, če pa že katerega naredijo, pa takoj plačajo.
DO KDAJ???
budilka
# 28.05.2009 ob 16:23
Perro ! Zakaj pa ti nisi Peter ?
Če pa že želiš res spoznati ta prave ksenofobe, ves narod, ti priporočam bivanje v Grčijo za 6 mesecev, bo dovolj, potem se pa slišimo oz.beremo.
Slovenci smo daleč najbolj strpen, prijazen in gostoljuben narod ! Čefurji pa sraje delajo, to je res, beri kroniko, sodne spise, prebivalce zaporov itd..
Jamskimedved
# 28.05.2009 ob 15:42
Edina diskriminacija v Sloveniji je diskriminacija Slovencev!
Perro
# 28.05.2009 ob 15:40
Ljudje božji, a je kdo kaj vam ukradel, ko se tukaj pritožujete čez cigane in izbrisane!! A se kdaj pritožujete čez to, ko slovenski otroci v maltretirajo t.i. "čefurje", rečete takrat ko slovenski oče umori svojo ženo in otroke: "poglejte kaj delajo Slovenci!?" A se zavedate da je to diskriminacija? A se zavedate da tudi če (si npr. predstavljamo) da bi vsi od prvega do zadnjega cigana kradli to ne bi smelo imeti vloge... zakaj generalizirate ravno po narodnosti ali jeziku? Zakaj ljudi ne ločujete v skupine po barvi las, po barvi oči, po dolžini palcev na nogi?? Po znanju!?!?! Oprani možgani - to kar so vam vbili v glavo skozi medije to znate prenašati naprej, to prenašate na svoje otroke, širite sovraštvo in nasilje, sram naj vas bo! Vsi norci na tem svetu in v Sloveniji, ki so kadarkoli delali ogabne zločine so le odraz take družbe kot se kaže skozi te komentarje, oni se drugi vi, oni so enaki vam, le nekaj jih je pahnilo čez tisti rob med promoviranjem nasilja in svoraštva in dejanskim izvajanjem le-tega... Najbolj žalostno pa je to, ker ste vsi polpismeni in ne bo nihče razumel pomena mojih besed.
Guliarth
# 28.05.2009 ob 15:33
Zelo redki plačujejo davke, poznajo slovensko kulturo in upoštevajo pravilnike vedenja v Sloveniji. V bistvu sem jezen na državo, če bi jaz sredi sodišča enega na gobec, bi bil že v priporu in ker Jelka ni, krila še hitreje rastejo. Nobenega ne premakne niti posestvovanje orožja, ki je skoraj 50% pri njih. V glavnem, strah me postaja v naši državi, ki skrbi za manjšina bolj kot za korenine! V socialnih stanovanjih v MB, nova gradnja ni kontrole, zgradba zgleda kot 20 let stara, v okolici tam pa ni varno stati!
mile77
# 28.05.2009 ob 15:28
ne moreš verjet .... to naj bi bilo pošteno poročilo?

kaj pa to da so si cigani tujo zemljo kar prilastili!!!!!!!!!!!!!! da o črnih gradnjah ne govorim

zakaj ni tega v poročilu???????????????
če bi si slovenec prilastil tujo zemljo bi bil za to kaznovan.....če pa na črno gradi mu pa itak poderejo

zakaj ni tega v poročilu???????????????
graditelj
# 28.05.2009 ob 15:26
cepci, ki nimajo s sabo kaj počet in pametujejo drugim. naj se obrenejo na najnedemokratične vlade kot so npr. ameriška in podobno. kako tam skrbijo za reveže, indijance, ....
marš.
nam so začeli pamet solit. cigani majo več pravic kot drugi
izbrisani bodo dobili cela premoženja, MARŠŠŠŠ
zeks.peter1
# 28.05.2009 ob 15:17
ma a lahko sploh kdo izkorenini ta problem?! mal preveč iluzorno,
lahk pa se oblaži posledice, vzrok pa itak leži že stoletja nazaj v
izprijeni, šizofreni, pohlepni.....družbi - to je žalostna realnost...
- živeli hedonisti - črni Peter *****GYPSY KINGS*****
1sors1
# 28.05.2009 ob 15:17
Ne morš varjamt. Folk pa dela 50 ur tedensko za 520 Eur Bruto pa na zavodu za delo jih je 100.000, večino pridnih in željnih dela. Naša država je diskriminatorna do nas slovencev ne pa do romov. Kaj AI ni jasn??
zahod.west
# 28.05.2009 ob 15:11
Na Zahodu je A.I. za v koš.

Kdo sploh na Zahodu jemlje še resno A.I.?
A.I. is overrated......
Vse dobro kar so delali nekoč so v zadnjem desetletju pokvarili s pretirano politizacijo.
Ovijalka
# 28.05.2009 ob 15:07
Kakšen argument za diskriminacijo romov:

zaradi neizvedbe "neodvisne in temeljite evaluacije Bršljinskega modela, ki naj bi učencem, ki potrebujejo dodatno pomoč, omogočal, da nadoknadijo izgubljeno in se vrnejo k običajnemu pouku."

Evalvacija bi naj ravno dokazala, če gre za diskriminacijo. Neizvedba ne nadomesti evalvacije, ki se je končala z negativnim mnenjem. Nesprejemljivo.
elvog73
# 28.05.2009 ob 14:55
AI so diskriminatorni do nas SLOVENCEV. Od kar smo se osamosvojili, niso nikoli izpostavili Slovencev, ki moramo zaradi Evropske kvazi demokracije uklanjati vsem tujcem, sprejemati njihove navade in njihovo nekulturo, da postajamo nepomembna manjšina v lastni državi, da nas bodo veliki narodi in vere potujčile,... NE tega pa nočete videti. SRAM NAJ VAS BO AI !!!!
acer
# 28.05.2009 ob 14:54
To je narobe svet. Slovencem zaradi neplačila 2oo€ zarubijo stanovanje, pošiljajo jih spati na cesto in jih prisilijo v samomor.
Ti revčki pa živijo v hišah brez vode in elektrike, ki so sicer črnje gradnje, nameravajo jih legalizirati,

Slovenija nujno potrebuje revolucijo!
budilka
# 28.05.2009 ob 14:54
Ali to pomeni da bo ministrica Kresalova z Amnesty Internacionale prisilno vozila Romske otroke v šolo, se učit ? spotoma bodo pobrali še narkomane, klošarje, nasilneže... Kdo jim bo pa naloge delal? verjetno humanitarci iz Metelkove ?
zahod.west
# 28.05.2009 ob 14:53
Kdo sploh na Zahodu jemlje še resno A.I.?
A.I. is overrated......
Vse dobro kar so delali nekoč so v zadnjem desetletju pokvarili s pretirano politizacijo.

pa tudi za denar gre......
zahod.west
# 28.05.2009 ob 14:52
Kdo sploh na Zahodu jemlje še resno A.I.?
A.I. is overrated......
Vse dobro kar so delali nekoč so v zadnjem desetletju pokvarili z pretirano politizacijo.
deanozaver
# 28.05.2009 ob 14:51
bo kresalka poskrbela za še dodatne bonitete ubogim romom in prebrisanim. predlagam, da kar vsakemu romu naj se dodeli bajta, socialna 1500 eurov, račune vse kot že dosedaj naj plača SLO. Prebrisanim pa takoj mastna odškodnine. morda bo AI zadovoljna
iluzionistka
# 28.05.2009 ob 14:50
in kaj ni bilo pravično? da so samoizbrisane večkrat, tudi pisno, pozvali, da si naj uredijo status, ker smo novonastala država? če so ignorirali zahteve novonastale države in njenih organov si pa naj pripišejo posledice. če so špekulirali bi jih itak blo treba izgnat. tisti, ki so res bili nevedni pa so si stanje itak uredili z zakonom 1995, ko so lahko prijavili začasno prebivališče, potem še stalno, danes pa imajo zaradi števila let, ki so jih preživeli v sloveniji, že državljanstvo

TAK DA NEHAJTE NAKLADAT
kopibrejk
# 28.05.2009 ob 14:49
Portal poln rasistkov glistkov. Bljak!
budilka
# 28.05.2009 ob 14:45
Šole imamo zelo lepo urejene in dostopne vsakomur.
Če šolar, dijak, študent odklanja izobraževanje in šprica pouk,predavanje, vaje je to njegova osebna izbira in problem staršev, nikakor pa šole.
Jurček
# 28.05.2009 ob 14:28
Država Slovenija, z visoko stopnjo soglasja, zahteva od sosede Hrvaške, da se meja določa tudi načelu pravičnosti.

Nekaj takega, bi lahko uporabili tudi pri problemu izbrisanih.
spremljevalec
# 28.05.2009 ob 14:23
Ne vem kdo stoji za Amnesty Internacional v Sloveniji, ki pošilja taka bedasta poročila na svetovni sedež organizacije. Glede na osebne kontakte in poznanstva širom sveta VEM, da Slovenija skrbi zelo dobro za svoje ROME. Kar se pa tiče izbrisanih pa je problem malo širši in DOSEDAJ še noben izbrisani ni osebno dvignil glasu na ''krivice'' ki se mu dogajajo. Res pa je, da je zlorab statusa preveč in je potrebno rešiti problem posamično primer od primera.

Resnično pa me zanima, kdaj bo nekdo odgovarjal za neresnice in polresnice, ki jih posamezni prenapeteži širijo po svetu.
neo321
# 28.05.2009 ob 14:10
Novinarji - prosim, da k zadnjemu naslovu "vsa poročila se pišejo v Londonu" dodate še pojasnilo - kdo pa jim posreduje podatke o strašni diskriminaciji romov in izbrisanih v Sloveniji????

A morda ti podatki obstajajo tudi v Londonu?!?!

Ko pa še pri nas pri vsakem štetju izbrisanih dobimo drugačno številko... No morda pa Amnasty v Londonu ve za točno število diskriminiranih izbrisanih in romov! Morda pa bi jim bilo treba poslati še podatke številnih drugih diskriminiranih in ne samo tistih, ki so po volji trenutne politike! Banda!
la.sonrisa
# 28.05.2009 ob 14:08
ta AI pa odkar sem jaz osebno imela izkušnjo z njimi lahko zarad mene piska kar hoče. dobesedno te napadejo na ulici, češ minimalni prispevek, ena kava na mesec, kaj pa je to ena kava itd, in ko privoliš ker ti nardijo tako slabo vest, gre potem vse zelo na hitro, kar eni podpisi "samo zaradi formalnosti" in šele potem ugotoviš, da se tista "kava" za članarino poviša vsakih par mesecev. - res je, da itak ni pametno kar nekaj podpisovat ampak pri eni kao samaritanski organizaciji pač ne pričakuješ da te bodo nategnil že s prvim dnem.
resist
# 28.05.2009 ob 14:08
Ne vem kako bi bil ti zadovoljen, če bi se ti romska (da ne bojo brisal ) horda naselila na tvojo parcelo pa nebi hotl dol. Če bi jim pa kej hotu bi ti pa grozil. To ni izmišlena pravlica ampak se to dogaja.
neo321
# 28.05.2009 ob 14:07
Zdaj pa že enkrat čas, da se levičarji nehate delati norca iz vseh Slovencev!

V maju smo imeli 82.832 brezposelnih Slovencev!
Seveda pa bo ta levičarska vlada namenila rajši par miljnočkov romom in izbrisanim, na izrazito diskriminirane brezposelne Slovence pa se požvigajo! Banda!

Še posebej ker točno vemo v čigavih rokah je amnesty... in ob kakšnih prilikah so se oglašali! Banda!
JohnMichxx
# 28.05.2009 ob 14:01
In še to Amnesty. NISTA diskriminirani samo ti DVE skupini! Kaj niste sposobni narediti kaj sami? To vsak osnovnošolec ve da so na tapeti cigani in izbrisani iz medijev. Kaj vi svoje raziskave delate na podlagi medijev??? Takih skupin in POSAMEZNIKOV je 1000!
Nimate kredibilnosti!
master
# 28.05.2009 ob 14:00
Kaj pa pravice tistih, ki jih romi kratijo? Kaj pa črne naselbine? Kaj pa neplačevanje položnic mame elke??
Perro
# 28.05.2009 ob 13:59
Ja, tajkuni so krivi in levičarji, tako je ja, in kako je tebi ime? Napoleon praviš? V redu, gospod Napoleon, pojdimo zdaj, kosilo bo, potem boste šli v park in tablete boste dobili, danes bo lep dan tukaj na psihiatriji, kajneda, Napoleon?
MatejL
# 28.05.2009 ob 13:58
jebemti cigane
PanzerTIger
# 28.05.2009 ob 13:55
AI že sam diskriminira, sicer pa diskriminacija more bit, drugač tud zakonov ne bi blo, ker zakoni urejajo vse, da je red le tam kjer more bit. Tle se naredi pika in ne rabimo nobenega AI, da tle pametuje, še posebej pa, če kritizirajo kaj napadajo po svetu Talibane. Sam bi jim dal puško pa dal vmes, takrat bi se tud oni naučil strela po hitrem postopku.....Žalostno je za kaj si vzemajo čas v AI, raje si vzamite čas za brezposelne, socialno ogrožene, ne pa za takšne, ki so že tako ali tako dovolj zaščiteni s strani države, Cigani dobivajo podporo, Izbrisani pa so dobili odločbe več kot 2x na dom pa si niso podaljšali državljanstva, sedaj ko vidijo, da je Slovenija ena izmed čudovitih držav EU pa bi vsi v njej živel. Lenobe ne smemo podpirati še posebej pa ne izdajalskih kač, kar Izbrisani so.
carlos_vela
# 28.05.2009 ob 13:53
AI v vsem svojem sijaju...
vidim
# 28.05.2009 ob 13:51
AI je samo sredstvo manipulacije naših levičarjev. Dejnske kršitve, ki pa so večinoma posledica delovanja tajkunov in naših levičarjev, pa nočejo omenjati.
gta
# 28.05.2009 ob 13:49
kako ni urejeno šolanje romov?
oš je za njih zastonj (prav tako kakor vse drugo). samo v šolo se jim ne da hodit, glede besed staršev romskih otrok pa je itak škoda izgubljati besede...ai pejte spat. seronje ene.
Perro
# 28.05.2009 ob 13:48
In ko smo pri "poštenih" slovenskih delavcih... Pokažite mi enega poštenega, delavnega delavca... enega, ki se je trudil za svoj denar fizično in tudi Z GLAVO, ki je hodil v šolo, ki ga stvar, ki jo dela dejansko zanima, ki je na delu z glavo, z dušo in ne samo fizično, ki razmišlja kako bi lahko delal bolje, kako si izboljšal svoj položaj in položaj drugih... prosim vas, takih je zelo malo.
Perro
# 28.05.2009 ob 13:45
Pranje možganov tudi deluje na polno, objaviš eno novico na TVju da so Strojani "naredl ceuga vraga" in g.Plemeniti enkrat reče da imajo Romi (Cigani) privilegije in ljudje potem le ponavljajo za njim in trosijo to okoli... bedaki. Verjamem Amnesty International in NE verjamem Plemenitemu in medijem...
roksy_
# 28.05.2009 ob 13:43
Cenzura že deluje na polno, saj se gre za Rome. Ti so v Sloveniji nedotakljivi.
Tamburello
# 28.05.2009 ob 13:37
romi so izredno pozitivno diskriminirani...
Tamburello
# 28.05.2009 ob 13:36
ma kakšna diskriminacija....
iluzionistka
# 28.05.2009 ob 13:35
a da ni poskrljeno za šolanje romov?!!!!! WTF
naj si ženska malo pogleda v OŠ. če pa se cigani ne želijo šolati, dalje, da bi si pridobili poklic, pa to ni krivda države. proti njegovi volji ne moreš nekoga šolat. če bi jih pa prisilili v šolanje, pa bi madam kokodakale, da je ubogim romom odvzeta pravica do samoodločbe o šolanju.
kaj pa delavci, a njim ni kršena pravica do dela?pa tisti, ki jim podjetja niso plačevala prispevkov za zavarovcanje in pokojnino? a ti seveda niso tako organizirani kot omenjeni skupini.sicer pa nekaj mora biti, ke že 2 desetletje gospe iz omenjene organizacije samo kokodakajo, kako so si ubogi romi in izbrisani. če bi to popravili, bosta ostali brez teme za pisanje in posledično službe? al se pa bodo potem spomnile na kršitve vseh ostalih, ki ti dve zajedalski skupini podpiramo....
JohnMichxx
# 28.05.2009 ob 13:35
Ta organizacija je sama sebi namen. Priznajte si AI.
tejo
# 28.05.2009 ob 13:32
..brez vezno sranje, pridejo naj živet s temi ljudmi, pa bodo potem pisali poročila !
plaguna
# 28.05.2009 ob 13:24
Ja, samo romi so res diskriminirani se strinjam, ni jim potrebno izpolnjevati državljanskih dolžnosti, dobijo keša več kot Slovenc, so bolje zaščiteni kot kočevski medved in še in še....
royalclub
# 28.05.2009 ob 13:23
AI pojdite si pogledat raje tisoče poštenih SLOVENSKIH delavcev ki so čez noč ostali brez dela ker so si njihovi nadrejeni iz firm nakradli toliko da ni nič več ostalo za rajo..ŠELE POTEM se lahko res oglašujete kot neko spoštovanja vredno organizacijo - vredno imena Amnesty International.. Dokler pa ščitite cigane, izbrisane, in podobne izmečke, pa se lahko samo speljete..ne mečem vseh v isti koš - tisti ROMI (ne cigani), ki so si hoteli poiskati pošteno delo, šolati svoje otroke, so to lahko naredili in to še vedno delajo brez kakšnih posebnih zapletov..tisti ki tega ne počno in hočejo od države nekaj več, ker bi se jim po njihovem moralo vse prinesti k nogam, pa delajo bedarije in prekrške..sramota ne za slovenijo kot tako, pač pa za sodstvo, vlado in še koga, da v X letih tega ni mogel popraviti..potem se pa "ugledni" strokovnjaki tako čudijo zakaj je toliko nasilja in rasne nestrpnosti v sloveniji..očitno jim še nihče ni povedal tistega reka:

"Človek bo najprej maščeval svojo krivico."
fuksel
# 28.05.2009 ob 13:10
lol pri nas so romi in izbrisani priviligirani...prvi dobijo sociale dvakrat toliko kolikor zasluzi delavec v proizvodnji...drugi pa bodo dobili astronomske odskodnine...
Valuk_
# 28.05.2009 ob 13:07
In koga to točno sploh briga?
Pač še eno poročilo, ki ga noben ne bere.
Throll
# 28.05.2009 ob 13:06
Naj grejo nekam.
zavedni9d
# 28.05.2009 ob 13:02
Kaj pa pravice poštenih delavnih Slovencev?

Sramota rtvju in Amnestiju, ki ves čas podpihujete neko diskriminacijo, ki ne obstaja. Obstaja le krivica in neenakost Slovencev glede na cigane. Njim je dovoljeno vse.
džeri
# 28.05.2009 ob 12:54
Če bi bilo samo to kar seveda ni res je pa Slovenija diskramitorna do svojih lojalni državljanov to pa je nekaj hudega
Matjaž M.
# 28.05.2009 ob 12:52
Ne vem če Slovenci poznamo nekaj kar se imenuje vest, pravna država in dolg med generacijami in sloji.

En tepec z napačno potezo napačen čas namreč po zakonodaji te države posamezniku več škode povzroči, kot pa je sama vredna s celotnim prihodnim BDP-jem. Ko jih je nekaj tisoč takih posameznikov, so upravičena zoper tako nevarno skupino ljudi, vsa sredstva v skrajnem primeru, ker je potrebno zacvarovati druge, če skupina ni sposobna poskrbeti za zadoščenje, običajno gre to le z glavami, ker denarja za vse ni.

No evolucijski proces tako skupino običajno uniči kar sam, tako da skrajne poti ne bodo potrebne, je pa moja misel ob poročilu. Sam nisem izbrisan, je pa res, da po 5-ih letih ne vidim nič vrednega v tej državi, da bi bila tožba zoper državo še upravičena, ko pa vidim, da gre na podlagi privzgojenih vedenjskih motenj ali hudih bolezni posameznikov, za širšo problematiko kar razberem iz poročila.
mobster
# 28.05.2009 ob 12:44
namesto, da nekaj pametujejo in nam hocejo solit pamet naj raje prispevajo kak € za "uboge" cigane in naj jih sami solajo... tisti, ki si zelijo hoditi v solo to itak pocnejo, ostale pa pa ko j**e, ze tako jih prevec ujckamo
resist
# 28.05.2009 ob 12:41
AI še ni slišal za dolžnosti.
resist
# 28.05.2009 ob 12:39
Kaj je tu red, to je tu red al kaj :) AI pejdte kam drugam take neumnosti klamfat. Država pa plačuje te bimbote. Prokleti zblojenci. Kaj so te ljudi v rastlinjaku vzgajal, izolirane iz ostalga sveta da take nabijajo .. jao jao.
Liberate
# 28.05.2009 ob 12:38
4.

Kako izbrisati AI? Vse zahodno eu razvite države imajo to nevladno organizacijo. In mi se potem smatramo za članico EU unije...pejt spat.
februarska
# 28.05.2009 ob 12:33
Sigurno imajo stike z romi samo preko papirjev. Ja, Slovenci smo "nestrpni" do "strpnih" ljudi.
aleš123
# 28.05.2009 ob 12:30
Lahko je pisat poročila, praksa je pa žal nekaj čist drugega.
MoTmOt
# 28.05.2009 ob 12:28
Pa nisem rasist ampak takšna je realnost.Poglejte samo kaj vse si privoščijo Strojani??neizobraženo pleme prekupčevalcev z drogo in orožjem drži za jajca vlado,parlament in sodstvo.
Rocky VI
# 28.05.2009 ob 12:22
Izbrišite AI
bartol
# 28.05.2009 ob 12:18
amnesty,pejte spat
Dr. Kumrovec
# 28.05.2009 ob 12:14
Spet si delamo sramoto pred razvitim Zahodom! Zanima me kako bo vlada odgovorila na kritike uglednih strokovnjakov!
Kazalo