Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.4 od 29 glasov Ocenite to novico!
Po premierju Miru Cerarju so o aktualnih temah razpravljali opozicijski poslanci. Foto: MMC RTV SLO
       Slovenska vojska ni vojska v polnem pomenu, ampak samo žal podizvajalka Nata, in to se jasno vidi.       
 Matej Vatovec (Levica)
       Bistveno večji problem kot vojska sta kolaps in katastrofa v zdravstvu.       
 Alenka Bratušek (Stranka Alenke Bratušek)
       Politična odgovornost je na ministrici, je na vladi, kriva pa ni samo ministrica.       
 Jožef Horvat (NSi) o stanju Slovenske vojske
       Odgovorni so tisti, ki vodijo ta resor, zadnja štiri leta torej SD in celotna vlada, ker ni poskrbela za ustrezna finančna sredstva.       
 Anže Logar (SDS) o stanju Slovenske vojske

"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"

Opozicijski poslanci v oddaji Odmevi
2. marec 2018 ob 23:07
Ljubljana - MMC RTV SLO

Plačilo NLB-ja po tožbi na hrvaškem sodišču je bilo napaka, ki bo imela posledice, so prepričani člani štirih opozicijskih strank, ki so o aktualnih temah govorili v oddaji Odmevi. Arbitražni sporazum se bo, kot kaže, reševal na sodišču.

Anže Logar (SDS) je tako prepričan, da bi morali upravo NLB-ja v tem primeru "povprašati o zdravju", prav tako pa vprašati SDH, kaj sploh počne, da se je lahko to zgodilo. Po Logarjevem prepričanju s tem plačilom "pade celotna argumentacija, pri kateri vztraja Slovenija pri pogajanju o nasledstvu in reševanju sporov glede Ljubljanske banke. Mislim, da je potrebna zelo ostra in konkretna reakcija, Slovenija pa mora v tej smeri razmisliti o novelaciji tistega ustavnega zakona iz leta 1994."

Jožef Horvat (NSi) je prepričan, da bi morali obe državi spoštovati dogovor, podpisan na Mokricah. Na pripombo voditeljice Odmevov Rosvite Pesek, ki je pogovor vodila, da je Slovenija memorandum ratificirala, Hrvaška pa ne, pa je Horvat odgovoril, da to pomeni, da je Hrvaška memorandum podpisovala s figo v žepu. "Takšne sosede pač imamo," je dejal in dodal, da odbor za zunanjo politiko od vlade ni dobil nobene informacije in da pričakuje, da bo vlada to storila in zaščitila interes Slovenije.

Tudi Alenka Bratušek (Stranka Alenke Bratušek) je napovedala razpravo o tej temi na komisiji za nadzor javnih financ. "Mislim, da je bila narejena velika napaka, da je NLB to drugo tožbo plačal. S plačilom je NLB na neki način priznal, da gre za njegov dolg, mislim, da bo to imelo tudi velike finančne posledice za kapitalsko ustreznost NLB-ja, kar je zelo slabo, pa še en vladni argument glede prodaje NLB-ja padel v vodo."

Matej Vatovec (Levica) je prepričan, da bi vlada morala NLB zaščititi. Strinjal se je, da je bil s plačilom tožbe storjen precedens, ki je škodljiv. "A mislim, da to ni glavni problem NLB-ja. Glavni problem je to, kar se zdaj dogaja v Bruslju, da se vršijo pritiski, da se banka proda, čeprav smo videli, da je banka lani dobro poslovala in imela dobiček."

Upajmo, da Slovenija ne bo spet ostala sama
Sodelujoči so komentirali tudi napovedano pismo, ki ga zaradi hrvaškega nespoštovanja arbitražnega sporazuma v Bruselj namerava poslati vlada. Logar je poudaril, da vsebine pisma ne pozna, zato ne more govoriti o podpori vladi na tem področju.

Horvat pa je kot dejstvo poudaril, da "nam na politični ravni Hrvaške ni uspelo prepričati, da bi šla v implementacijo razsodbe. Ta politični

projekt je propadel, zdaj nam ostane sodna plat in tukaj imamo pogodbo o delovanju EU-ja, 259. člen ... Pričakovali pa bi, da bi Evropska komisija, ki je sodelovala pri arbitražnem sporazumu, sama tožila državo članico. Teh primerov imamo nekaj, imamo pa zelo malo primerov, ko država članica toži drugo članico."

Temu pritrjuje tudi Bratuškova, ki je sicer dejala, da je treba vlado na tem področju podpreti, a je poudarila, da so bile storjene napake. Sama bi Evropsko komisijo skušala prepričati, da stoji Sloveniji ob strani, saj ima možnost ukrepanja. "Očitno nam v tem trenutku drugega kot tožba ne preostane, še vedno pa si želim, da bi znali z Evropsko komisijo doseči vsaj to, da bomo tožili skupaj, ne pa da bo Slovenija spet ostala sama," je dejala.

Vatovec pa se je začudil, da predsednik vlade in zunanji minister po več ustnih zavrnitvah v Bruslju zdaj pričakujeta, da bosta na pismo dobila drugačen odgovor. Prepričan je, da je vprašanje arbitražnega sporazuma dolgoročna težava, ki jo bo treba rešiti v daljšem času.


Opozicijski poslanci so odgovarjali tudi na vprašanja o tem, kdo je kriv za stanje v Slovenski vojski in ali mora Slovenija priznati Palestino. Več v videoposnetku.

VIDEO
Opozicija o aktualnih političnih zadevah
A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
21.12.2012
# 02.03.2018 ob 23:35
nlb naj vrne 2 milijardi v proračun ali pa se naj proda za najmanj toliko.
če ni kupca pa ga pač ni. v čem je problem?
HOR
# 03.03.2018 ob 04:00
A nismo še vse podobne tožbe izgubili...!?
kurkuma
# 02.03.2018 ob 23:39
citiram žurnal

"Pod črto je Slovenija za verjetno najpomembnejšo arbitražo doslej porabila 6.609.383,94 evra."

...+ tožba, + stroški odvetnika naših ribičev itd.... kaj bomo na koncu imeli od tega ?
dibsi
# 02.03.2018 ob 23:54
Moje mnenje je, da se Alenki Bratušek posveča čisto preveč medijske pozornosti.
m72
# 03.03.2018 ob 00:11
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"

In bratska delitev pol-pol. To bo epilog vsega nabijanja. Vmes pa bo mafija za drobiž prodala NLB, Luko in vse kar je vrednega.
kurkuma
# 02.03.2018 ob 23:34
še kr utrujate s tem ?
samogledam
# 03.03.2018 ob 05:02
sever prodat Avstriji južni del pa Italiji...mladina itak govori angleško in išče delo v tujini...naše sanje so mrtve in politikom ostajajo samo tuji prebežniki in migrantje, da jim obljube delijo.
bb33
# 03.03.2018 ob 00:47
Levica pa je precej odkrito v temu prispevku pokazala kje stoji, za njih je bolj pomembno vprašanje priznanje Palastine, kot sama arbitraža ?

A ste gladki ???

z Arbitražo med SLO in hr naj se ukvarja Slovenija, podpiram, to je naš problem.

Z vprašanjem Palestine pa naj se ukvarjata Francija in Nemčija, pri tem vprašanju nimamo mi kaj praskat, lahko si nardimo sam škodo. Adijo pamet, pa sem za trenutek mislil, da levaki niso tako napačni....
kurkuma
# 02.03.2018 ob 23:36
naj odgovorni položijo račune, torej znesek, ki smo ga že plačali za samo arbitražo in predviden znesek tožbe - na drugi strani, pa kaj bomo dobili ? Številke bodo vsi ljudje razumeli ? Če so v našo korist, potem ne vidim razloga, da se ne objavijo ?...
xerces8
# 03.03.2018 ob 00:38
Matej Vatovec ... čeprav smo videli, da je banka lani dobro poslovala in imela dobiček."

Čak', a ni dobiček za levico hudičevo seme???
bb33
# 03.03.2018 ob 00:32
Mislim, da je ta vlada zaključila svoj mandat.... ni ravno velik izbire a vendar nas, kar nekaj volilcev (te vlade), te iste zagotovo ne bo več volilo.

Kar se tiče davkov za gospodarstvo smo na istem, znižanje ddv so menda utopične sanje, kljub obljubam.... za primerjavo (češka 18, hrvaška 25 - bolj se nagibamo k hrvaški ? )

zunanja politika je smešna ? ni jasno, če imamo pro-rusko ali pro-ameriško ? nekako hočemo sedeti na dveh stolih ? - to ne gre...

notranja politika ? zdravstvo iz dneva v dan slabše, kmalu bomo še privat učitelje plačevali za otroke, ker bo še šolstvo v večjem razsulu....

neke pozitivne bilance v teh 4ih letih ne vidim, z izjemo magne, ki je podjetje z nizko dodano vrednostjo.... če je to paradni konj te vlade... potem se bojim, kaj bi sledilo v morebitnih naslednjih 4ih letih...

volilec mc, lp
kurkuma
# 03.03.2018 ob 00:13
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"

In bratska delitev pol-pol. To bo epilog vsega nabijanja. Vmes pa bo mafija za drobiž prodala NLB, Luko in vse kar je vrednega.


pozabil si omeniti še kar nekaj miljonov, ki jih bomo zaradi vseh postopkov še plačali....
Miša
# 03.03.2018 ob 08:02
Bolj kot vse drugo me je v oddaji motilo odločna trditev skrajnega levičarja Vatovca, da je treba Palestino priznati, kljub temu da si bomo s tem nepotrebnim priznanjem napravili 100.000.000 EUR gospodarske škode. To je za rubriko: saj ni res, pa je.
gesan
# 03.03.2018 ob 00:06
in hravti bodo rekli:
"ne priznajemo ovaj sud"!

In kaj potem?
Vidim, da v pravu ni pomembna resnica ampak zgolj neka moč pokvajrenih izgovorov.

Sicer pa, takšno stanje kot je sedaj, mnogim politikom iz obeh strani...pravzaprav zelo ustreza.

In vzrok za to je naivje okoli njih!
gesan
# 03.03.2018 ob 00:02
misterij1234
# 02.03.2018 ob 23:26
Ta vlada je povzročila kataklizmo države,totalni razpad sistema delovanja države.
---------------------------------
Hehehe...
Načelo: "vedno je zhadnji kriv"

Nisem pijan od prvega 2 in pol litra vina ampak je kriv zgolj zadnji kozarec.
Kajpak, tak ti te to je.

Če pa nisi nagnjeno nagnjen za določene politične cilje, potem pa je več kot jasno, da se ta kataklizma vleče že od leta vsaj 2004 naprej.
Od takrat dalje v tej državi ne štima več čisto in prav nič!
jockan
# 03.03.2018 ob 08:05
Bistveno večji problem kot vojska sta kolaps in katastrofa v zdravstvu.

Res je, pa je kdo pripravljen narediti kaj, ali je to samo nabiranje točk pred volitvami.
zapravico
# 03.03.2018 ob 07:03
Propadli so politiki,zato naj odstopijo,ker niso vredni ppmv
reorah
# 03.03.2018 ob 09:29
O tej slovenski nesposobnosti, o teh naših konstantnih napakah v odnosu do južnih sosedov, o tej naši "potrpežljivosti", o tej naši značajni nemoči in tihi podredljivosti.... ENOSTAVNO NE MOREM VEČ NE POSLUŠATI NE BRATI! DOVOLJ IMAM!!!
AlFe
# 03.03.2018 ob 08:48
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"

Meje se brani z vojsko, lahko pa tudi z ustrezno ekonomijo. Nimamo ne prvega ne drugega.
gesan
# 02.03.2018 ob 23:59
KAko bi zdaj naj človek, ki razmišlja s svojo glavo, še razumel toto pravo???
Očitno nam sporočajo, daso sodišča namenjena zgolj temu, da tam nekdo fajn služi.
Njihova odločba in razsodba pa itak potem ne velja...

Bravo pravniki! Iznašli ste novi temelj pravičnosti!
Čistokrvni biznis.
Sedaj je jasno, da se nikomur od pravnikov ne mudi, da bi se zadeva čimprej razrešila.

Res ne vem, zakaj se sploh še kličejo "pravniki"?!
Od tega imajo samo P, ki pa pomeni nekaj čisto drugega.
KAr pa ne smem napisat, ker je to žalitev, pa čeprav resnica!
sempetrc
# 03.03.2018 ob 11:03
Za se zjokat. In zopet bomo volili naslednjo epizodo te katastrofe.
presenečen
# 03.03.2018 ob 10:29
Kar me je groza, je to, da bom še naslednjih 25 let spremljal sago piranskega zaliva.. Kar groza me je s čim matrajo naši politiki in novinarji..
Skippy
# 03.03.2018 ob 01:48
Ta vlada je povzročila kataklizmo države,totalni razpad sistema delovanja države.

Kaj pa pričakuješ od levičarjev z novimi obrazi?
aktivist
# 03.03.2018 ob 00:17
Ven iz NATA
tone7
# 03.03.2018 ob 09:37
V tridesetih letih neke kvazi samostojnosti, ki realni ni, je vse na dlani, do kam so nas pripeljali naši politiki. Vojska igra hlapca Američanom, zdravstvo je v rasulu, pokojninski fond je v minusu, ker si stalno sposojamo denar za penzije....država, ki v resnici nikoli ni delovala je v rasulu Kar niso uspeli pokrasti so prodali. Sedem milijonov za neko brezvezno arbitražo, ki je kos papirja s katerim si lahko obrišemo tazadnjo. Naši politiki so grobari našega naroda
jockan
# 03.03.2018 ob 08:11
Pred volitvami se bo delil nezaslužen denar, po volitvah pa pride streznitev z novimi zadolžitvami in novimi davki. (davek na nepremičnine bo prvi v vrsti). Javni dolg in nove kredite pa naj odplača mlada generacija, ki vse bolj beži v tujino.
zala10
# 03.03.2018 ob 02:11
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"

Ni še povsem propadel. Bo Ehjavec Lavhova angažihal, da bo v Bhuslju kakšno v našo kohist heku. :)
kurkuma
# 02.03.2018 ob 23:51
https://www.rtvslo.si/evropska-unija/cerar-v-bruslju-prevladuje-prepricanje-da-je-treba-odlocbe-mednarodnih-sodisc-spostovati/425795

pa ja niste vsi zlate ribice ? nekako je danes slika drugačna....
Hmeljar
# 02.03.2018 ob 23:36
Ne moreš verjeti. Vsi pomembni veljaki opozicije na kupu ampak brez Levice in slavnega mesečnika. Morda se že ima za koalicijo.
In Rozviti ni bilo potrebno brati vprašanja kot včeraj, ko jih je Cmerer pogojevalno kar s sabo prinesel in je že prej treniral odgovore. Pa še zobe si je dal urediti.
ivavalant
# 03.03.2018 ob 08:46
"kakšen fantastični dan!"
Kdo je tu nor?!
OMNIC
# 03.03.2018 ob 08:21
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"
Da, ampak sodna pot na osnovi arbitraže. Naslov ni ustrezen.
The Matrix
# 03.03.2018 ob 07:53
Samo še en fantastičen dan
heristalski166
# 02.03.2018 ob 23:46
in bodo pol ostrojezićne pravnice z letalonosilkami izvrševale sodbo
Homer.
# 03.03.2018 ob 15:44
@tomazmb
Luka 9,11-17
13 Dejal jim je Dajte jim vi jesti!« Oni pa so rekli: »Nimamo več kot pet hlebov in dve ribi, razen če gremo in kupimo hrano za vse to ljudstvo.«
14 Bilo pa je okoli pet tisoč mož. Dejal je svojim učencem: »Posedite jih v skupinah približno po petdeset.«
15 Storili so tako in vse posedli.
16 Tedaj je vzel tistih pet hlebov in dve ribi, se ozrl v nebo, jih blagoslovil, razlomil in dajal učencem, da so jih delili med množico.
17 Vsi so jedli in se nasitili. Pobrali so, kar jim je ostalo, in tega je bilo za dvanajst košar koščkov.

-----------------------------
Misliš, da to gre tako tudi v resnici?
tomazmb
# 03.03.2018 ob 15:26
Homer. # 03.03.2018 ob 14:54

@tomazmb
Ne vem kaj bi rad.
Če izvzamemo Arbitražo in notranjepolitične zdrahe, pravzaprav tej vladi ni kaj očitati. Vsi kazalci so pozitivni!
Leto 2008?!
Brez omenjanja kaj je pripeljalo do tega?
Nikar, prosim!


Saj to je to... Vlada Status Quo. Nobenega napredka. Prepustili so se toku, ki jim ga nudi ugodna klima v EU in širše. Nobenih sistemskih sprememb (nepremičninska reforma, reforma zdravstva, pokojninska reforma, davčna reforma, razbremenitev gospodarstva, ureditev razmer v javni upravi ...). Ta vlada je imela za to vse pogoje in ni naredila ničesar. Izgleda, da ste zadovoljni že s tem, da imate polno rit, kaj bodo pa imeli od teh zamujenih 4 leti naši otroci pa Vam je malo mar! Zamujena 4 leta, vlada ni pustila nobenega pečata, po kateri se bi jo bilo vredno zapomniti.

Lp!
janezi
# 03.03.2018 ob 15:25
citiram žurnal

"Pod črto je Slovenija za verjetno najpomembnejšo arbitražo doslej porabila 6.609.383,94 evra."

...+ tožba, + stroški odvetnika naših ribičev itd.... kaj bomo na koncu imeli od tega ?
--------------------------------
Če bi pogojevali ureditev meje pred vstopom Hrvatov v EU bi to prihranili in imeli vse že leta urejeno. ampak ni smel takrat zmagati predlog desnice !!! plačali bomo itak levi in desni in tisti vmes,pa kaj...
Homer.
# 03.03.2018 ob 14:44
Predvolilni boj je začel.......
To pa je tudi edini "rezultat" omizja
pepieinschlag
# 03.03.2018 ob 05:33
Ni čudno, da so Angleži pobegnili iz tako neučinkovite in verjetno do tal skorumpirane, brezpravne skupnosti.
Da o očitni alkoholiziranosti ključnih ljudi, ki se igrajo tudi z našimi usodam sploh ne govorimo.
spicy
# 03.03.2018 ob 05:14
izgovor"vojaka, ki naj bi bil vzor vsem" ob prekršku.... "čuj, saj sem v vojski".... kolegica pa njemu odgovori "čujem ne ? ne, slišm pa, pa prov mar mi je kje delaš, obnašej se, ostalo pa lahko napišeš pod opombe zraven podpisa"
blond4
# 03.03.2018 ob 01:30
smeh, zakaj?

ko bo vojska ozirima OVS (obvescevalno voj. sluzba)...mela podatke, kolk vojakov je na drogah ? .... mene je sosed spraseval ce mam kej, ni pa vedu da je moj tip polcaj.... sam tolk... o slo vojski...
misterij1234
# 02.03.2018 ob 23:26
Ta vlada je povzročila kataklizmo države,totalni razpad sistema delovanja države.
tomazmb
# 03.03.2018 ob 14:45
bb33 # 03.03.2018 ob 00:32

Mislim, da je ta vlada zaključila svoj mandat.... ni ravno velik izbire a vendar nas, kar nekaj volilcev (te vlade), te iste zagotovo ne bo več volilo.


Problem je, ker Vas bo na naslednjih volitvah prepričal g. Šarec, ki bo kot predhodniki, novinci v politiki, prepričeval, da z njegovo vlado bo pa vse drugače ... Bo pa ponovno šlo za zamenjavo barve, vsebina pa bo ostala enaka (neproduktivna, v službi samo določenih interesnih skupin in stricev iz ozadja). Gospodarstvu v katerim sta hkrati v vladi SD in Desus nikoli ne bo šlo na bolje. Dokazano v zadnjih 10 letih, ko še nismo niti na stanju leta 2008 pa se hvalimo o gospodarskih uspehih te vlade, pozabljamo pa, da smo imeli največji padec BDP-a v EU. Dokler ima država take lahkoverne volilce, ne bo napredka, smo samo eno veliko javno podjetje z meceni in plačniki iz gospodarstva, politiko in razporeditev denarja pa kontrolirajo lobiji, ki svoje korenine vlečejo še iz starega sistema.

Lp!
Pistorius
# 03.03.2018 ob 08:46
Edini, ki pove še kaj pametnega je Vatovec.
Ta nepomembna farsa okrog arbitražnega sporazuma, to je poplitična kozmetika in pesek v oči, nič drugega.
Pravi problem je ZDRAVSTVO in ukinitev dodatnega zavarovanja!
Bivši uporabnik
# 03.03.2018 ob 08:43
nlb naj vrne 2 milijardi v proračun ali pa se naj proda za najmanj toliko.
če ni kupca pa ga pač ni. v čem je problem?
Problem je v evropski centralni banki ki zahteva da se NLB proda pod ceno,
zeuss-zeng
# 04.03.2018 ob 08:44
Homer
Misliš, da to gre tako tudi v resnici?
----------------
On seveda v to ne verjame saj ni tako neumen . Vendar upa ,da ko bodo take nebuloze nekateri zaverjeli lahko ob- vlada .... verski koristolovci ( asketski svečeniki ) , pa to ...
zeuss-zeng
# 04.03.2018 ob 08:37
"Arbitražni sporazum politično propadel, na vrsti je sodna pot"
--------------
no ja , zdaj bomo pa še po sodni poti,, popušili,, . Le kdaj bomo spoznali da je bila ranjka Jugoslavija edini način da izborimo svoje pravice , zdaj pa smo seveda navadni ,, domobranski ,, papki ....
Bivši uporabnik
# 03.03.2018 ob 11:40
Ne razumem zakaj se tako forsira Alenko Bratušek in se jo vlači po vsej televizijah, oddajah, tribunah in ne vem kaj še. Ženska je absolutni relikt propadle povzpetnice, ki je poskušala ugrabiti državo... vse za evropsko plačo, nas Slovence pa neokusno osmešila pred Evropsko komisijo. Ne morem verjeti, da ji je uspelo v parlamentu uspelo dobiti 2 poslanska sedeža kljub vsem blamažam. Me zanima, kdo so ljudje, ki forsirajo to ženšče
amigo
# 03.03.2018 ob 08:52
Ne vem zakaj se mi sekiramo. Naš veliki brat in zaveznik USA je samo v januarju 2018 pridelal 74 milijard USD trgovinskega primanjklaja. I love Amerika!
Homer.
# 03.03.2018 ob 14:54
@tomazmb
Ne vem kaj bi rad.
Če izvzamemo Arbitražo in notranjepolitične zdrahe, pravzaprav tej vladi ni kaj očitati. Vsi kazalci so pozitivni!
Leto 2008?!
Brez omenjanja kaj je pripeljalo do tega?
Nikar, prosim!
Flagellum Dei
# 03.03.2018 ob 07:45
"Ven iz NATA" - predlagam povečanje proračuna za NATO.
Kazalo