Slovenija

Poudarki

  • Adria vložila veto, zato odloča minister
  • "Pisma sindikata nismo prejeli"
  • "Ministrstvo je bilo z zmogljivostmi seznanjeno že prej"
  • Osrednjega dela steze ni mogoče obnoviti brez zaprtja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,4 od 14 glasov Ocenite to novico!
Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana
Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana bo med 7. in 21. aprilom zaprto. Kje bodo v tem času pristajala letala, pa za zdaj še ni jasno. Foto: MMC RTV SLO
       Letališče bo aprila prihodnje leto 15 dni zaprto za ves promet. Med zaprtjem bo večina letal lahko poletela iz Maribora.       
 Iz sporočila za javnost Aerodroma Ljubljana

Dodaj v

Besni mariborski letališki delavci pisali ministru Vlačiču

Ministrstvo: Odločitev bo sprejeta prihodnji teden
5. marec 2010 ob 10:46,
zadnji poseg: 5. marec 2010 ob 16:45
Ljubljana/Maribor - MMC RTV SLO

Ministrstvo za promet se bo šele prihodnji teden odločilo, ali bo letališče Jožeta Pučnika aprila zaprto zaradi obnove. Ob tem na ministrstvu pravijo, da pisma letaliških delavcev niso prejeli.

Na ministrstvu za promet so za MMC pojasnili, da še preučujejo "analize o potrebi prenove steze vpletenih strank in se bomo odločili na podlagi ugotovljenega dejanskega stanja in predvsem zakonskega načela zagotavljanja varnosti, rednosti in nemotenosti zračnega prometa". "Predvidoma bomo odločili v naslednjem tednu," še pravijo na prometnem ministrstvu.

Kot je znano, bodo ljubljansko letališče aprila najverjetneje obnavljali in v tem času naj bi bil promet preumerjen na letališče Edvarda Rusjana. Zdaj pa so se v javnosti pojavile informacije, da letala le ne bodo preusmerjena na letališčev Slivnici, ampak v tujino - omenja se predvsem tržaško letališče. Sindikat delavcev prometa in zvez je zato ministru za promet Patricku Vlačiču poslal odprto pismo, v katerem ga poziva, naj zagotovi, da letalski promet med 7. in 21. aprilom ostane doma.

Na ministrstvu odgovarjajo: "V direktoratu za civilno letalstvo tega pisma nismo prejeli."

Adria vložila veto, zato odloča minister
Naš največji letalski prevoznik Adria Airways, ki kot največji poslovni partner letališča vodi odbor uporabnikov ljubljanskega letališča, si sicer želi, da bi zadnjo od treh faz obnove letališke steze opravili prihodnje leto. Družbo moti predvsem neustrezna pripravljenost mariborskega letališča, ki naj ne bi bilo pripravljeno na tolikšen promet, kot bi ga preusmeritev prinesla, zaradi česar je družba vložila veto.

Na ministrstvu so nam pojasnili, da upravljalec javnega letališča določi obratovalni čas letališča, potem, ko ga predhodno uskladi z odborom uporabnikov letališča. Ker je Adria Airways nasprotovala zaprtju letališča in zato soglasje ni bilo doseženo, je po zakonu o letalstvu zdaj ministrstvo za promet pristojno za določitev obratovalnega časa letališča. Odločitev bo, kot pravijo, padla prihodnji teden.

V Adrii opozarjajo še na visoke dodatne stroške, ki jih bodo imeli s prenosom operacij na drugo letališče. V teh štirinajstih dneh bi Adria namreč v Ljubljani ustvarila med 6,5 in 7,5 milijona evrov dobička, zatrjuje podpredsednik družbe Marjan Ravnikar. Prav tako so po njegovih besedah na zadnjem odboru uporabnikov ostali brez zagotovil, da bodo vse službe nemoteno podpirale izvajanje operacije.

"Ministrstvo je bilo z zmogljivostmi seznanjeno že prej"
V izjavi za javnost sindikat delavcev prometa in zvez ministrstvu sicer zagotavlja, da ne glede na današnje strožje varnostne zahteve zaradi schengna povečan promet delavcem na Letališču Edvarda Rusjana Maribor ne bi smel povzročati težav. Na ministrstvu o pripravljenosti mariborskega letališča pravijo: "Letališče Edvarda Rusjana Maribor ima obratovalno dovoljenje za izvajanje javnega mednarodnega zračnega prometa v določenih pogojih in lahko sprejema letalski promet v sedanjem obsegu."

Ob tem so člani sindikata ministrstvo opomnili, da ga je vodstvo letališča "temeljito seznanilo z vsemi možnostmi, kar je bila tudi podlaga za odločitev za začasno preusmeritev letalskega prometa v Maribor". Sindikat še pravi, da vodstvo družbe in dolgoletni zaposleni na ta projekt začasnega prevzema prometa gledajo z velikimi pričakovanji, saj se konec leta izteka koncesija za to letališče.

Mariborski letališki delavci ministra Vlačiča še opominjajo, da zanje to pomeni "novo priložnost in končno korak bližje k vzpostavitvi bodoče redne linije s katero od evropskih prestolnic". "Informacije, da bo promet preusmerjen na letališča zunaj Republike Slovenije, so za nas nesprejemljive in pričakujemo vaše posredovanje in zagotovilo," so še zapisali letališki delavci.

Osrednjega dela steze ni mogoče obnoviti brez zaprtja
Kot je znano, so na brniškem letališču prenovo vzletne steze začeli lansko leto, ko je letališče kljub gradbenim delom obratovalo, vendar s skrajšano, 2.100 metrov dolgo stezo. Že poleti so napovedali, da bo osrednji del steze najverjetneje treba obnoviti, tako da bo letališče medtem zaprto, kar se bo, kot je že omenjeno, zgodilo med 7. in 21. aprilom.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
NinoZ
# 06.03.2010 ob 06:47
Ne morem si pomagat da ne bi malo repliciral, ker se slučajno mal spoznam na situacijo. Preden se dokončno razpišete o centralizaciji slovenije in nekim strahom ljubljane pred mariborom naj povem da bi bla selitev v TRS izvedena zgolj in samo iz praktičnega razloga. Maribor simpl povedono nima nikakršne infratrukture ki bi lahko podpirala lete in izvajanje Schengen predpisov. Ni! Ni urejenih transfernih prostorov, vmesnih carinskih in policijskih kontrol ni prtljažnihh kapacitet, ni zadostne oskrbe s kerozinom za tako število letov, ni check in kapacitet, ni Know-howa, ni kapacitet za pripravo hrane za potnike in ostale goste letališča. Na mariborskem kvaziletališču ni NIČ. Trst na drugi strani pa vse to ima. It se neke resne mednarodne lete iz MBX bi bil kaos od kaosa in dokler ga na zrihtajo kot se spodobi nima smisla forsirat maribora. Po mojem skormen mnenju bi bla najboljša opcija počakat s prenovo steze za eno sezono, vmes dokončat mariborsko letališče in potem mirno vse preselit, ker v tem trenutku se v maribor brez veliko začasnih (dragih) objektov in še več kaosa tja prometa ne da preusmerit.
Glede razvoja mariborskega letališča v prihodnosti; najbrž se da nekaj narest, ampak glede na to da veliko nizkocenovcev pokriva Gradec, blizu pa so še Bidimpešta, Zagreb in Ljubljana pa po mojem prav velikih možnosti nima, sploh glede na to da so vsa razen zagreba v schengnu in ni nobenih problemov pri prečkanju meje. Vso srečo. Sicer imajo pa tud nizozozemci npr samo eno "resno" letališče, res pa je, da je tisto eno največjih v evropi:)
nad
# 05.03.2010 ob 16:11
neo321: se strinjam z vami. Ne glede na velikost bi kot država Slovenija morala imeti rezervno letališče. Avstrija ima v vsaki pokrajini letališče z mednarodnimi leti.
K_ris
# 05.03.2010 ob 16:04
@pygmalion

Morda opaziš kakšno razliko med Splitom, Dubrovnikom in Pulo na eni strani ter Mariborom na drugi strani?

Verjemi, da bi letališče v Mariboru živelo, če bilo dovolj interesa potnikov. Letalski prevozniki se namreč prilagajajo potnikom. Ryanair je poskusil in obupal. Dvomim, da je za to kriva vlada.
rollo
# 05.03.2010 ob 15:52
@pygmalion:sej si si sam razložil...ima 2-krat toliko prebivalcev, je 2-krat večja in še pač take strukture je da se iz ZG v split voziš malo več časa kot iz LJ v MB a ne...Ima Dubrovnik kamor poleti leti kar nekaj prevoznikov zaradi turizma itd...in pa npr. dalmacija v svoji okolici nima letališč ki bi si bila konkurenčna. V sloveniji pa potniki uporabljajo Ljubljano, Graz, Celovec, trst, zagreb, benetke, in potem tudi Dunaj pa Munchen. Ne vem kaj je tok čudnega. Konec koncev, MB je imelo Ryan air in lokalne skupnosti pa je stvar propadla...

enostavno ni logike. Air france npr ukinja lete iz trsta ker so končno ugotovili da res ni logično da imajo iz benetk 5 letov na dan, 2 iz trsta, 2 iz ljubljane in 2 iz zagreba...po tvoje pa naj dodajo še MB ali kaj?
pygmalion
# 05.03.2010 ob 15:36
@Rollo

Aja, a lahko ti meni razložiš, kako ima neka nerazvita Hrvaška z dvakrat več prebivalci trikrat več mednarodnih letališč? Mariborsko letališče - če bi zanj imela interes država ali pa bi ustvarila lokalne skupnost,e ki bi bile sposobne tako kompleksnega dela kot je upravljanje letališč - ima svojo nišo, ne z 30 mednarodnimi poleti na dan kot recimo Ljubljana, Graz ali Zagreb, lahko pa bi od tam leteli npr. nizkocenovni ponudniki in tovorni promet. Kar se seveda ne bo zgodilo, ker Adrijin lobby ne bo nikoli dopustil konkurence, niti v smislu prometa, niti v smislu letališč.
pygmalion
# 05.03.2010 ob 15:29
@Skippy

Če hočeš učinkovito ustvarjati nova delovna mesta, moraš imeti ekonomske vzvode. Npr. evropske regije (nanaša se tudi na vse naše sosede, vključno s Hrvaško) imajo lokalne davke. Občine tega nimajo in dobro je da nimajo, ker so premajhne. Naloga občin, v okvirju danih pooblastil in financ, je skrbeti za takšne malenkosti, kot so pločniki in lokalne ceste, ne pa za ustvarjanje novih delovnih mest ali upravljanje letališč!!

Sicer pa, če najmočnejša in najbogatejša lokalna skupnost v državi (Ljubljana) gradi en piškavi stadion z tolikšnimi mukami, potem s tako oblikovanimi lokalnimi skupnostmi in seveda državo očitno nekaj ni v redu.
Skippy
# 05.03.2010 ob 15:25
V maroboru je nemogoče narediti letališče približne velikosti ljubljanskega ker je maribor enostavno premajhen, in ker je Graz, ki ima toliko povezav kot ljubljana 30 minut vožnje iz MB. Pa še Zagreb je tukaj, in tudi ljubljana seveda. Zato prosim ne blebetajte o neki centralizaciji.

To je največji problem Maribora. Ujet je v trikotnik Graz-Ljubljana-Zagreb, s katerimi je odlična prometna povezanost. Vsa ta mesta so veliko večja in močnejša kot bo Maribor kdajkoli.
Skippy
# 05.03.2010 ob 15:21
Vsepovsod drugod pa bi se ljudje končno lahko uprli centralizaciji Sloveniji in poskrbeli sami za svoj razvoj!

Pa se ti ne zdi, da bi ob večjih pooblastilih razvoj potekal hitreje točno tam, kjer so uspeli zadržati bolj sposobne ljudi? To pa je spet osrednja Slovenija. Končni rezultat bi bil še večja razlika v razvitosti kot je sedaj (podobnih primerov imaš kupe v ostalih v praksi decentraliziranih evropskih državah). Ker bi se oni spet hitreje razvijali, bi s tem pobrali še več dodatnih sposobnih ljudi, kar bi vodilo v še večjo divergenco.
rollo
# 05.03.2010 ob 15:21
ok, od kje sedaj ta centralizacija? spet je vsega ljubljana kriva, aja, pa vlačič ker je primorec. Da slovenija potrebuje 2 mednarobna letališča? lepo vas prosim. V maroboru je nemogoče narediti letališče približne velikosti ljubljanskega ker je maribor enostavno premajhen, in ker je Graz, ki ima toliko povezav kot ljubljana 30 minut vožnje iz MB. Pa še Zagreb je tukaj, in tudi ljubljana seveda. Zato prosim ne blebetajte o neki centralizaciji.

Se strinjam da bi bilo bolje da se leti iz MB ta čas, ampak se bojim da je letališče enostavno premajhno. To bo kaos.

Ryanair ne leti kar tako na neko destinacijo, ampak od te destinacije zateva tudi nekaj nazaj (uganite kaj), in če v MB ni preživel en in edini prevoznik kjer se za karto lahko odšteje tudi 40 eur, potem ne razumem kako bi preživelo npr 10 rednih povezav.
Skippy
# 05.03.2010 ob 15:15
@pygmalion: občine imajo čisto dovolj pooblastil. Sosednja občina, ki ima sposobnega župana, je ustvarila na desetine novih delovnih mest v ruralnem okolju. Gre se samo za to, da takšne stvari navzven niso tako vidne in privlačne za izvolitev kot en "pločnik" (ki ga lahko vzamemo kot prispodobo za vse takšne investicije, ki so namenjene vizualnemu vplivu na volilca, nimajo pa nobene širše uporabne vrednosti).
K_ris
# 05.03.2010 ob 15:15
@neo321

Jaz bi krivdo za nenastanek regij razdelil drugače kot na levo in desne. Boljša delitev se mi zdi vzhod in zahod. (Je pa res, da je tudi tu morda reči, kje ima večji vpliv levica in kje desnica...)

Na zahodu bi bili namreč ljudje iz Tolmina radi v isti regiji kot Koper (Primorska), na Štajerskem pa bi radi Celje, Ptuj in Maribor vsak svojo regijo. Podobna težava se je pokazala že pri občinah, ki so v vzhodni Sloveniji veliko manjše kot v zahodni.
pygmalion
# 05.03.2010 ob 15:02
@Skippy: Občine imajo premalo denarja in pooblastil "to make a difference". Vmesna stopnja bi morala prevzeti del pooblastil tako z nivoja države kot z nivoja občin. Za upravljati letališče ali graditi regionalno cesto ali ustanoviti muzej potrebuješ veliko več denarja in pooblastil kot za en pločnik, zato takih stvari občine niso sposobne narediti.
Skippy
# 05.03.2010 ob 14:54
@neo321: A misliš, da če uvedeš dodatni nivo birokracije, da kar naenkrat postaneš razvit? Kdo pa je kriv, da naše območje ni razvito? Saj občine v 15 letih obstoja niso ustvarile niti enega dodatnega delovnega mesta. Zaradi pločnikov in lučk med njivami (to je vse, kar te naše štajerske občine znajo) še noben vaščan ni imel več v žepu.
neo321
# 05.03.2010 ob 14:44
-- _ich_ --- za politično kliko, ki stoji v ozadju, je 100 krat boljše, da letala pristajajo v Trstu, kot pa da bi Štajerci kje slučajno dobili apetite imeti delujoče letališče in tako prispevati k ravzoju še drug konec Slovenije in ne samo LJubljano.

Zakaj se levaki tako bojijo pokrajin? Jasno kot beli dan! Potem bi težko zmagovali na vseh volitvah. Ok - na državnozborskih bo že šlo, ker najbogatejši del Slovenije, ki je tudi najštevilčnejši voli levake. Ne bi pa bilo tako niti približno na lokalnih volitvah, ker bi levaki vladali le v kaki primorski in ljubljanski pokrajini. Vsepovsod drugod pa bi se ljudje končno lahko uprli centralizaciji Sloveniji in poskrbeli sami za svoj razvoj!

Tako pa Ljubljana molze celo Slovenijo še naprej!
Skippy
# 05.03.2010 ob 14:42
Dajte no. Prihajam iz Maribora. Če bomo ljudi/turiste preusmerili na to letališče, še bomo izgubili teh nekaj turistov, ki jih imamo. Vsako albansko letališče je boljše urejeno...
pygmalion
# 05.03.2010 ob 14:41
Dejstvo je, da Mariborsko letališče ni primerno za prevzem prometa. Pravo vprašanje je zakaj? Država se je letališča pred 20 leti odrekla v centralističnem smislu: ena država eno glavno mesto eno središče eno letališče eno gledališče eno .... Seveda lokalna Mariborska bagra ni bila sposobna iz letališča narediti karkoli primernega; čisto isto pa bi se zgodilo, če bi država Brniško letelišče prepustila Gorenjcem. Lokalne skupnosti v državi so preveč razdrobljene i preveč slabotne, da bi se bile sposobne ubadati z zadevo kot je npr. mednarodno letališče...

Tako da, v Ljubljani so vedno raje videli, da nekaj dobijo tujci kot pa Maribor ali Celje ali Koper in to z letali je samo posledica tega razmišljanja.
SloKid
# 05.03.2010 ob 14:33
mikic007
Do letališča v Ronkah ni treba na italijanski strani nič avtoceste plačat, seveda če greš z nje tik pred Tržičem (Monfalcone) in se na to voziš skozi mesto kakih 10 minut, kar ni nič takega.

Se pa strinjam s tem, da npr. iz Ljubljane je približno enaka oddaljenost v obe smeri. V bistvu je samo tam ene 10km razlike.
2mksh2
# 05.03.2010 ob 14:32
Vsi tisti ki mislite da ste neskoncno pametni ker pravite da "smo pregnali nizkocenovce" - pregnali smo jih ker nizkocenovci letijo na nizkocenovna letalisca. Brnik to ni, zato so leteli f toti Maribor cuj, ki pa s turisticnega vidika ne pride Ljubljani niti do kolen. Zato ni bilo prometa, in so letala raje dali na kake bolj profitabilne rute.

Maribor je kmetavzarsko letalisce in se cisto strinjam z Adrio da noce vlacit svojih potnikov tam.
Al_Bundy
# 05.03.2010 ob 14:27
slassi dal sem samo za primer

vem kaj je frankfurt,večkrat sem že tam pristal in če lahko to naredijo na takem ogromnem letališču,zakaj tega nebi mogl na tem zelniku imenovanem Brnik nekoč?

če se pogleda čas prihodov letal na Brnik,po 21. uri pristane samo nekaj letal (3 ali 4 kokr sem videl) in do sedmih zjutraj ni prometa.Torej?
_ich_
# 05.03.2010 ob 14:09
Katastrofa! Me zanima koliko so Italijani podmazali odgovorne v tem vprašanju... Vlačič bo pa pet sedel križem rok...

Ne mine dan, ko ne pride kakšna umazanija na dan!
mikic007
# 05.03.2010 ob 14:07
Kakršnokoli je mariborsko letališče, nekaj bedarij iz postov ne bo držalo. Kako je lahko tržaško bližje od mariborskega? Komu? A so merilo v tej državi izključno primorci? 1 uro je iz lj v MB in Trst, s tem da do Mb imaš vinjeto, ki ti pokrije vso avtocesto.

Leta naprej bi se naj vedelo, da se bo MB letališče potrebovalo. Kje so bili takrat pristojni? In govori se o Brniku kot o nekem letališču. Če je to za vas laufalo, potem bo mariborsko teh par dni brez problema. Ne morem verjeti, da bi nekdo raje dal posel Italjanom kot svojim ...

Zraven tega pa Ronki kar precej obratuje in vprašanje, kako bo izpadlo vse skupaj pri šalabajzarskih Italijanih. MB pa je povsem prazno...

Je treba malo bolj premislit verjetno, kot samo na lastno faušijo in rit gledat
slassi
# 05.03.2010 ob 13:13
Joj Albundy si to res ti pravi AL Bundy???

Frankfurt primerjaš z Brnikom ali Mariborom. Hahahahah. Frankfurt je eno največjih letališč v Evropi po prometu.

Mariborsko letališče je zastarelo in neprimerno za karkoli v današnjem svetu. Mariborsko letališče so kupovali, podajali in spet kupovali in prodajali. Medtem pa no noben nič naredil za posodobitev. Sedaj so pa vsi drugi krivi za to. Tipično štajersko.
abzng
# 05.03.2010 ob 13:00
Mene pa predvsem moti to, da si zmišljujejo ko manjka samo še kak mesec do tega zaprtja. Vozni redi se delajo za leto dni naprej in jaz imam že uštimano logistiko z nekaj poslovnimi gosti, ki naj bi pak prileteli v Maribor. Sedaj pa bom vsakomur posebej razlagal, da gre v Ouagadugu, ali v Tirano ali kam že...
poomah1900
# 05.03.2010 ob 12:57
Lažje bi bilo na Brniku še eno stezo naredit kot pa z glavo skozi zid čez noč obnavljat!
spf xxii
# 05.03.2010 ob 12:55
Frankfurt je neprimerljiv z Brnikom ker ima veliko stez in ni panike če eno obnavljajo.
neo321
# 05.03.2010 ob 12:53
rtvjohan - a se ti zdi, da je v miselnosti centarlizirane Slovenije, ki jo vodi današnja vlada v interesu, da bi tudi Maribor imel mednarodno (delujoče) letališče?!?!

Malomorgen. Poglej kdo so lastniki Ljubljanskega letališča in kakšno podporo imajo, pa ti bo vse jasno...
In zakaj današnja vlada tako nasprotuje pokrajinam?!?!?

Ker ve, da bi levaki razen v 1/4 deleža pokrajin totalno pogoreli!
neo321
# 05.03.2010 ob 12:49
hmm... tudi tukaj se vidi velik problem, da Slovenija še nima pokrajin, ki bi na tem področju lahko spodbudile razvoj. Posebej bi bilo to zelo pozitivno za decentralizacijo Slovenije.

Jasno kot beli dan, da se nekomu v centru Slovenije (LJ) zdi nevarno dopustiti 14 prometa na mariborskem letališču, ker bi to bila najboljša reklama za vse letalske družbe, da spoznajo mariborsko letališče (ki je verjetno veliko cenejše od Ljubljanskega). Zato je tu v ozadju veliki strah, da bi Maribor dobil kakšno redno letasko linijo oz. bi jo prevzel Ljubljani...

Zato je zadnji čas, da se pokrajine ustvarijo in na tem področju poskrbijo za povezanost določenih zapostavljenih slvoenskih območij. Tako pa Ljubljana z okolico gre v razvoju v nebo, ostale pokrajine pa nazadujejo! Kot da imamo v Sloveniji samo Ljubljano z okolico!

Slovenija se mora decentralizirati, da bo razvoj prisoten tudi drugod!
2fast000
# 05.03.2010 ob 12:34
ja na vroč asfalt je pristajal tvoj jumbo jet
drugač pa na brniškem letališču itak tujci polagajo zadjno plast asfalta
tukaj se izvajajo še druga dela in ne samo preplastitev asfalta
Vid_Marvis
# 05.03.2010 ob 12:22
Kako naj to komentiram? Nesposobnost državnikov in vlade ali podrejenost raznim (tudi tujim) monopolom. Da bi pa promet bil preusmerjen v tujino...katastrofa!
Če že slučajno Maribor ne more sprejeti vseh teh silnih letal (čeprav osebno mislim, da jih lahko), pol pa dajte 15% prometa preusmeriti v Portorož in še drugih 15% v Cerklje vi vladajoči neumneži.
rtvjohan
# 05.03.2010 ob 12:16
Primer Frankfurt sem sam spremljal reportažo na TV - n 24 un skoraj ne moreš verjeti,kaj so naredili v eni noči ! To je bila dobra organizacijan ,kar pri nas ni še možno pri teh izobraženih kadrih,ki druga ne znajo kot isiljevati cene za njihove storitve.
Začeli so zvečer obnavljati pristajalno stezo okrog 21.ure ,odstranili staro plast asfalta in
zjutraj ob 6.uri je že pristal Jumbo Jet 747 na tej stezi .
Glede preusmeritve iz Ljubljane v Maribor pa je vsem jasno,da je Trst bližji in bolj opremljen
v vseh pogledih . Maribor se bo moral najprej modernizirat saj je od nastanka tega letelišča noben ni renoviral ,kaj še le posodabljal letališča. Igrali so neke igrice prodajali ,preprodajali
in vsak bi rad imel dober zaslužek. Skratka Mariborsko letališče ustreza YU normativom in ne današnjem času ! Vodstvo letališča vidi spet dober zaslužek ne zaveda po se kaj sploh lahko ponuja!!!
tato
# 05.03.2010 ob 12:07
pristal enkrat iz londona v mariboru. Na letalu razlagu enem singapurcu kulk je slovenija razvita države, prava druga švica in bla bla bla. Pol pa pristanemo na podrtiji imenovani letališče. Beli plastični stoli iz leta 1965. Kovčke prinesejo ročno in ti jih vržejo na tla pred tabo. En zdolgočasen policaj sedi za mizo... Moj bog. Zafarbu sem v minuti in se na hitro izmuznu ven. Ven na "parkirišče" ki je v bistu zaraščen beton sred nekih polj v treh krasnih. SRAMOTA. Baje da so ga/naj bi ga zdaj uredil. Če ga pa še niso, pa ni čuden da noče noben pristajat tam. Sej je logično, da dobiš prvi vtis o državi na mariborskem letališču...
Po drugi strani so pa siguren manjši stroški za adrijo da pristaja v trstu kot pa tam, drugač bi že.
YetiFicker
# 05.03.2010 ob 12:02
Ma kakšno tržaško letališče neki.
Če je Vlačič primorc naj vsaj neha na primorsko vse vlečt (kaj šele v tujo državo).
Med ministri ziher en izmed tistih, ki je najbolj razočaral do sedaj glede na velikost in pomembnost ministrstva.
Pa lahko brenka a se smehlja kakor hoče.
Mefisto
# 05.03.2010 ob 12:01
@Al_Bundy
5. marec 2010 ob 11:09
Prijavi neprimerno vsebino
Kako so pa lahko v Frankfurtu!! steze obnavljali ponoči?

http://www.voegele-ag.de/roadnews/roadne
wsUK01/frankfurt.htm

Sej pri nas so jo tudi...
robertvo
# 05.03.2010 ob 11:45
Problem naše države je v tem, da jo takorekoč od osamosvojitve vodijo nesposobni ljudje, katerim gre zgolj in samo za lastne žepe in lasten obstoj. Koga pa briga skoraj 100.000 brezposelnih, iz dneva v dan več ljudi na pragu preživetja, izkoriščanja nekih kvazi managerjev,... Važno da se ukvarjamo z Bulmastifi, homiči, v preteklosti s Strojani,... Italijani nam pred nosom gradijo plinske terminale, dvigujejo glas v zvezi s fojbami, provokativno si lastijo nekaj naših krajev, za nagrado jim pred nos pripeljemo posel. Sramota
K_ris
# 05.03.2010 ob 11:44
Ko sem z Ryanairom iz Maribora letel v London, se je s tistim enim letom mariborko letališče tako natrpalo, da se nisi imel kam dat. Zato si po pravici povedano ne predstavljam, kako je lahko mariborsko letališče sposobno vse tw lete z brniškega letališča: odhodi.
spf xxii
# 05.03.2010 ob 11:43
Se čudim, da letov niso preusmerili v Zagreb pa bi Borat lahk 14 dni pri Kosorjevi spal.
Drugače pa je to čista slika leve antislovenske vlade.
Re
# 05.03.2010 ob 11:42
Očitno je spet posredi "nacionalni interes".
Meni se zdi najboljša rešitev mariborsko letališče povezano s prestolnico z železniško povezavo. Železnica gre zelo blizu mimo letališča in ob dobri organizaciji, ki je pri nas ni pričakovati, bi lahko povezali Ljubljano z mariborskim letališčem ter hkrati še malo znižali izgubo slovenskih železnic.
furmancek
# 05.03.2010 ob 11:28
res je letalisce brnik se ne bi smelo imenovati po Jozetu Pucniku ampak po gospodu Tomzu Ertlu, letalska druzba ADRIA pa po Ivanu Macku, torej AEROCAT
jurist
# 05.03.2010 ob 11:23
glede na to, da veliko potujem, moram rečt, da se strinjam z obnovo steze, če je ta potrebna. že zaradi varnosti itd. zadnje čase precej ruka (pa ne vem, a je to od tega, ali iz kakšnih drugih razlogov).
od kje bodo letela letala mi je po svoje prav vseeno, je pa res, da je do mariborskega letališča skoraj dlje kot do tržaškega. vprašanje je, katero je cenejše za državo. pri tem ne mislim samo najema, ampak tudi vpliv na zaposlovanje, zagotavljanje varnosti itd...

pa še odgovor glede frankfurtskega: tam je tudi več stez v primerjavi z Brnikom in je lažje zapret eno (severno, kot je napisano v članku), ko lahko uporabljaš kakšno drugo. Ker ima Brnik le eno stezo, je jasno, da se mora zapret v celoti.
SloKid
# 05.03.2010 ob 11:10
Pozabil sem dodati, da mi je tržaško letališče dosti bližje od Brnika.
Al_Bundy
# 05.03.2010 ob 11:09
Kako so pa lahko v Frankfurtu!! steze obnavljali ponoči?

http://www.voegele-ag.de/roadnews/roadnewsUK01/frankfurt.ht
m
SloKid
# 05.03.2010 ob 11:09
@DimINovsek

Se strinjam glede nizkocenovnikov, v bistvu je kar sramota, da Slovenija kot država v EU sploh nima takšne povezave s preostalo Evropo. Če se ne motimo samo Easyjet leti iz Ljubljane in to samo v London. Verjamem, da bi imeli več turistov, če bi bilo takih povezav več.

Čeprav če pošteno povem, sam ponavadi, če grem kam, letim iz Ronk (Trsta), pa tudi iz Trevisa sem že potoval. Ryanair ima tam kar nekaj različnih destinacij na voljo.
pan
# 05.03.2010 ob 11:07
Slovenija = EferaLandija!
Slovenija = Korupciolandija!
Slovenija = Banana republika ? Malo morgen! Hvalabogu, da banane pri nas ne rastejo, ker bi zaradi zdrah utegnile prej segniti, kot bi jih prodali!
mobydik
# 05.03.2010 ob 11:04
nekaj govorimo o krizi, ko pa pride do konkretne možnosti, kako priliti nekaj denarja v našo skupno blagajno, se pa izbere letališče v trstu.
DimINovsek
# 05.03.2010 ob 11:00
Smo res nesposobni butalci. Raje bomo preusmerili promet v sosednje države, kot da bi uredili letališče pri nas.
In ne samo to. Letalski promet smo zaprli in ne spustimo drugih družb v Slovenijo. To je huje kot v Albaniji. Pregnali smo nizkocenovnike kot sta Wizzair in Ryanair, čeprav sta imela ogromno prometa. Vse evropske države pa jih pustijo. Celo na Hrvaškem ima Ryanair že 3 letališča iz koder leti.
Čudno se mi zdi, da Slovenci nič ne naredimo, ampak samo gledamo kako naši velecenjeni ministri, lobisti, strici vlečejo niti in naš denar.
Kazalo