Slovenija

Poudarki

  • Janša: V afero vpletena tudi Kos in Björkqvist
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 23 glasov Ocenite to novico!
Patria
Finski preiskovalec je bil doma bolj zgovoren kot pri nas. Foto: EPA

Dodaj v

Björkqvist: Gradiva dovolj, omemb Janše prav tako

Avstrijci nezadovoljni z Björkqvistom?
29. oktober 2009 ob 22:31
Helsinki - MMC RTV SLO

V zvezi z afero Patria imamo ogromno materiala, v katerem se večkrat pojavlja ime Janeza Janše, je za neko domačo televizijo dejal finski preiskovalec Kaj Erik Björkqvist.

Kot je znano, Björkqvist za slovenske medije po Janševem zaslišanju ni želel dajati izjav, zgovornejši pa je bil do tujih medijev, denimo do hrvaške Nova TV. Za finsko komercialno televizijo Nelonen je med drugim dejal, da imajo veliko zaplenjenega materiala, in sicer dokumentov, podatkov, elektronske pošte in podobno.

Sumi proti Janši temeljijo na tem gradivu oziroma na vsem, kar je pri pregledu gradiva prišlo na dan, je povedal. Kot je še poročal novinar TV Slovenija Matej Hlebš, je na vprašanje, kolikokrat se v teh dokumentih pojavi ime Janša, odvrnil, da se je večkrat pojavilo v mnogo dokumentih, materialih in zaslišanjih.

Janša: Moje ime le v enem dokumentu
Kot je znano, je Janša po zaslišanju sicer dejal, da so mu Finci pokazali le en dokument z njegovim imenom, in sicer t. i. štabni dokument Patrie. Prvi naj bi ta dokument videl predsednik protikorupcijske komisije Drago Kos, ki naj bi po Janševih trditvah politično spletkaril v ozadju celotne afere, del katere naj bi bil tudi glavni finski preiskovalec Björkqvist sam.

Kos je očitke že zavrnil kot neumnost; kot pravi, Janša dela politično zaroto iz običajne kriminalne zgodbe.

Avstrijski organi zagrozili Björkqvistu?
Avstrijski pristojni organi naj bi po poročanju TV Slovenija Björkqvistu zaradi njegovega načina dela celo že uradno zagrozili s prekinitvijo sodelovanja. Na avstrijskem notranjem in pravosodnem ministrstvu teh informacij ne komentirajo, prav tako tudi ne na dunajskem tožilstvu.

E. S.
Prijavi napako
Komentarji
roli
# 03.11.2009 ob 10:09
Za jj še do danes brez dokazov ogromno grmenja.
Imam dokaze,kdo je kupil stare topove v Izraelu,ki so vzeli
mlado življenje na Počku.
Tu pa država in javnost nič.....
metaleta
# 01.11.2009 ob 18:54
Skuggi in / ali Lefty

По всем средствам, товарищ Сталин! Слово Твое есть мое право.
lefty
# 31.10.2009 ob 16:43
in so država z najmanj korupcije tile finci, ker taki kot so JJ pač ne pridejo skoz, ker so barbare v vrsti na zavodu za brezposelne, JJ-ji pa v zaporu, alkoholiki pa tudi niso na cesti in cerkev nima vpliva in gozdov, lepo to, bi šel kr tja pa je mal premrzlo he he
lefty
# 31.10.2009 ob 16:39
mal premislite kdo se kle skoz ponavla
besednjak
# 31.10.2009 ob 15:26
rooster, ne vem če ti živiš v Sloveniji, če bi, potem bi vedel, da proti Janši se ne vodi noben predkazenski postopek v zvezi z Patrijo na ozemlju RS. Na Finskem pa to sploh ne igra nobene vloge. Tam so osumljenci vsi, ker preveč pogledajo v kozarec.
rooster
# 31.10.2009 ob 12:34
HaHa, kake to slišiš.... A zato nima nič, ker je po zaslišanju lagal pred javnostjo, da mu niso povedali česa je osumljen? In čez en teden mu pade z neba, da so mu pa le povedali kaj je ta stvar katere je osumljen

Vsak, ki misli s svojo glavo lahko mirno reče, da je tudi JJ najmanj lažnjivi kljukec, če že to on očita drugim... ali pa je JJ že začala dajati demenca?
-mikos-
# 31.10.2009 ob 12:24
Vsak, ki ima malo logične pameti, lahko mirno reče,
da Janša nima z to Patrijo nič.

Zadeva bo vsekakor šla do konca, ker Janša provocira
in spodbuja dobesedno podžiga, da nebi ugasnilo.

To pa levico spravlja v norost, in že tu se vidi, kako so namočeni.

Tako bodo padle tudi vse prej skonstrujirane afere levice.
Zato je levica hotela za vsako ceno zmagat in to je tudi njen konec.
skuggi
# 31.10.2009 ob 11:10
metaleta:
Kolikor je meni znano, so bolj desni tisti, ki udarjajo po onih, ki resnico razkrivajo, se ti ne zdi?
V tem primeru ocitno gre za podkupovanje ali vsaj nepravilnosti pri nakupu, pa se Jansa vseeno bolj trudi iskati krivca za izbruh afere, kot ga skrbi samo dejstvo , da je bilo nekaj narobe.
Ko je izbruhnila afera na zunanjem ministrstvu tudi ni bilo vazno kaj so se dogovarjali, ampak kdo je to izdal.
Ko poslanec ne placuje racunov in pride to na dan, se prav tako obremenjujejo s tem, kdo naj bi mu neplacevanje podtaknil.
Pa ne pravim , da je na levi karkoli bistveno drugace, le neumnosti ne klati , preden malo ne pomislis.
metaleta
# 31.10.2009 ob 10:59
" Torej resnica in objektivno poročanje sploh ne pride več na plan" - ja, res je, tako bi želeli tvoji "lefty-ji" , ampak ne bo jim uspelo.',čeprav bodo zamenjali zakon o medijih pa RTv pa ne vem kaj še vse!!
Resnica slej , ko prej pride na dan. Takrat pa levaki, seveda, v lepi stalinistični maniri, hop po tistemu, ki jo je razkril. Ampak vseeno, resnica je resnica, čeprav priznam , levaki so dosti spretnejši pri potvarjanju resnice kot desni in dostikrat jim tudi , vsaj začasno, uspe pretentati.
Jani2105
# 31.10.2009 ob 10:41
Jaz pa komaj čakam, da bo Wolf in ostali dali zadevo na sodišče, potem pa bodo gospodje lahko odprli denarnice in plačali svojo umazano volilno kampanijo.
lefty
# 31.10.2009 ob 10:27
A ni pri njem že to dovolj, da se je iz levo usmerjenega politika prelevil v desničarja potek ko je popušil pri levem polu volilnega telesa in se obrnil na kler, kjer je zraven dobil še glasove slepih ovc, poleg tega se dosti družim z novinarji, kjer kroži javna skrivnost, da je prek Lajovica kupil tovarno v avstraliji, z Bavčarjem veliko zemlje na Hrvaškem itd.... Če je to res, od kje keš????
Poleg tega je v svojem mandatu full zemlje podaril nazaj cerkvi pa čeprav je bila ta ukradena pa pojdimo naprej, ti novinarji, tisti, ki niso tipa Hlebš, torej psi JJ in Možine, jamrajo nad močnimi pritiski in cenzure s strani le teh, torej resnica in objektivno poročanje sploh ne pride več na plan.
Pa ne da bi jaz zagovarjal sedanjo vlado, ki je kar precej podobna Janševi, samo on pa je dejansko največji škodljivec Slovenije in tega planeta!
-mikos-
# 31.10.2009 ob 10:05
lefty
Ljudi je sram, da so vam nasedli.

Kje imate kakršen koli dokaz, karkoli oprijemljivega proti Janši ?
Več kot jasno je, da bi v Sloveniji to viselo iz vsakega drevesa.
Nebi izgubljal besed kaj bi pisali novinarji, in kako bi se razpočili balončki.


Levičarji, spravite se k sebi, bol ko se utaplate in blatite druge,
več nesnage pade na vas, uničili ste državo Slovenijo, samo z svojimi lažmi in napuhom.
lefty
# 31.10.2009 ob 09:40
upam res močno upam, da bo JJ odgovarjal, vsaj za te patrije če ne še za kaj drugega, ker pred mano bi moral odgovarjati še za mnogo mnogo svinarij, ki jih je naredil nam, Slovencem in ne resnično ne razumem vas janšistkov-fašistkov, da vas lakho tak bebec prepriča, najbrž s pomočjo kakih župnikov pri verouku al kaj
skitnica
# 31.10.2009 ob 09:30
nekdo briše,briše,briše pa kaj žalostno pa je da ne smeš napisati proti jajcoglavem nič.
Jani2105
# 31.10.2009 ob 08:10
Tale finski novinar si očitno domišlja da je Poirot.
naivnež
# 31.10.2009 ob 07:58
Nesposobni finski preiskovalec ima le gradivo od Kučanovega sluge,katerega se oklepa,slovenski stari policaji so ga dodobra namočili in sedaj ne najde več izhoda.
kosmatinec
# 30.10.2009 ob 21:29
Kot sem nekje prebral: Kresalka in ostali levi politkiki so se dali podučiti in vedo,
da je ta afera Patria blef.
Zato pa imajo levi debilno-zlobne novinarje, ti so najboljši aparatčiki leve opcije.
-mikos-
# 30.10.2009 ob 21:17
Jethros
Desetkrat več pokazateljev je, da je tvoj nastop tu res v škodo levici, preveč si prozoren.

Breskompromisno jim služiš, laž pa ti je postala nevesta.

Jas ne verjamem človeku, le dejstvom resnici, ki jo sam pridobim,
če je potrebno tudi iztisnem iz kupa gnoja laži.

Na vrh tega kupa je malo resnice, iztisnjene resnice.
Tu gor je rdeč petelin, eden podobnih, ki so v partizanih takoj padli.
Eden takšnih, ki so zajn zmontirali več procesov in ga zaprli, ubili.

Povratnik na goli otok, ki vidi samo domovino.
staness
# 30.10.2009 ob 21:07
Saj ne, da so Finci zarotniki. So pa nekateri politično pristranski in zavedeni v sramoten položaj, v katerem vlečajo zgodbo v nedogled in nerazpoznavnost.
Jethros
# 30.10.2009 ob 14:35
besednjak:
saj se deloma strinjam tudi s tabo, ne branim to vlado, ki dela tudi neumnosti, vendar pa je tukaj govora o Patrii, kjer se na vse pretege hoče pokazati celo fince kot zarotnike. To, dfa se dogajajo nečednosti tudi pod Pahorjevo vlado, ne bom opravičeval, vse kar sotirjo narobe, jim gre v mninus, ta račun pa se bo izstavil ob volitvah, tudi predčasnih, če se bo razkrilo tisto, kar Janša tuli. Takrat mu bom dal prav, nič prej. Do takrat pa širjenje 1001 zgodbico kako je on v tej zgodbi bogi, pa nima smisla. Če je nedolžen in se mu je po krivici vse to zgodilo, bo imel cajta in materiala za tožbe še pa še, da ne omenimo njegovo vrnitev na premierjev stolček, čeprav mu ga ne privoščiim.

Če pogledamo naše komentarje tukaj, se vsi strinjamo, da se mora preiksava zaključiti in tisti, ki so zagrešili kriminalno dejanje, bodisi podkupovali, bodisi priredili tako veliko zaroto le za Janševo rit ali celo oboje, naj odgovarjajo. To si vsi tukaj želimo. Za javni linč tudi obeh opcij, je vedno čas.
LP vsem
chicago
# 30.10.2009 ob 14:08
rooster nisi dobro razumel, ni pomembno, da je Janša izgubil volitve, pomembno je da se pred volitvami nismo pogovarjali o krizi, zato bi težko krivil desnico, Kučan je celo obljubljal dvig borze,moje mnenje je, da so oboji podcenjevali krizo, glavna tema pa je bila afera Patria, kar preštej koliko člankov je bilo na temo Patria in koliko na krizo, na slabšem smo tako levi kot desni, VOLILCI smo tisti, ki smo izgubili, ok če DOKAŽEJO korupcijo kapo dol, če pa ne, pa ne vem kaj se bo zgodilo, upam da najmanj javni linč.
besednjak
# 30.10.2009 ob 13:23
Še nekaj, tudi depeše so govorile le o Riedlovem denarju.
rooster
# 30.10.2009 ob 13:19
ah dajte no s temi klovnskimi floskulami o izgubljenih volitveh zaradi finske oddaje. če bi le-ta imela kaj vpliva na volitve, bi JJ gladko zmagal, ker folk se v takih primerih vedno postavi na stran "žrtve". tako da, JJ naj išče kje drugje vzroke za svoj poraz lansko leto... kot zgleda mu je samorefleksija španska vas, vedno znpva so za vse njegove probleme krivi drugi...
besednjak
# 30.10.2009 ob 13:09
Jethros Pizdijo naj te vse stvari, ki jih vlade počenjajo, ne samo na enem poslu, ki ga bodo tako oskubili, da ne bo več niemer podobno. Kdo se bo pizdil zaradi Vzajemne, ki jo vlada poskuša na vsak način po svoje privatizirati, zato je uvedla prisilno upravo in nategnila upokojence, da se lahko grejo solit v Soline. Pa da dopušča samovoljo lastnikov na plečih delavcev, kaj le delajo inšpekcijske službe, še veliko tega je, tebe pa zanima samo JJ in basta.

Pa še nekaj, kar se tiče preiskave. Nobene razlike ni med zaslišanjem pred letom dni in zdaj. Le zakaj se preiskava tako podaljšuje, če v tem času niso pridobili nobenega dokaza. da je bil kakorkoli iz Patrie nakazan komurkoli, razen Riedlu.
Jethros
# 30.10.2009 ob 13:07
mojca111:
Če je mama Kresalove vrnila licenco, je to ne bo opralo krivde prekrška, ki ga je že storila, se ti ne zdi? Ne vem, kot bi pijancu, ki je povzročil prometno orpostil, ker je na obravnavo prišel trezen...misliš, da gre tako zadeva? ;)
Enako velja zadea Janović/Golobič, kjer tudi sam mislim, da je res šlo za klientelizem in želim, da se to razišče in kaznuje. Križanje interesov ministra, kjer ima podjetje, ki deluje v istem resorju, pa je ja vidno iz Lune ;)
Jethros
# 30.10.2009 ob 13:04
besednjak:
Ne morem ti dati prav. Lahko se mešamo, saj gre za naš denar. Razmetaval se je vsepovprek nekim slovencem, ki so vpletenost v posel zanikali! Četudi so si denar zaslužili zakonito, potem naj to prznajo, ne da se delajo norca in pljuvajo kot otroci v peskovniku! Poglej Wolfa, tudi sam pljuva, žali in napoveduje tožbe proti vsem, ki povejo karkoli o njemu in jegovi vpletenosti, pa je Riedl sam dejal, da je bil njegov svetovalec v poslu. A to morajo tako skrivati, da javnost ne vidi, kako si ti uglajeni ljudje delijo naš denar? Ne, ne morem to ignorirati. Če vse štima in se nimajo česa ne bati ne sramovati, potem ne vidim razloga, da že eno leto zavajajo celotno Slovenijo in s tem žalijo našo inteligenco. Razmisli, posel je potekal med Slovenijo in finskim državnim podjetjem, ki se je odzval na razpis. In sedaj imamo neko množico ljudi, ki imajo umazane prste z našo marmelado in se delajo norca, da nimajo nič s tem? Če je ta marmelada pravično razdeljena, čemu so hoteli na hitro, brez da kdo vidi, marmelado polizati s prstov?
Samo to me moti, če se bo izkazalo, da so si afero res izmislili, bom z vami delil zahteve, naj odgovarjajo vpleteni v to zaroto, ampak...do takrat pa še vedno kaže na to, da je posel sporen, vključno z oklepniki, ki so nepopolni.
LP
mojca111
# 30.10.2009 ob 13:01
Jethros, saj nisem naivna. Zlizanec z oblastjo Kos bo po dolgotrajnem proučevanju sporočil, da Janković, Golobič zadeve niso korupcija. Kresalkina mama je pa potihem vrnila licenco, da je ne bi pribili na križ, ker je očitno res šlo za korupcijo.
besednjak
# 30.10.2009 ob 12:57
Jethros- Ne še mešat v poslovanje Patrie, kako delajo oni, je to njihova stvar in ne tvoja.
Jethros
# 30.10.2009 ob 12:57
mojca111:
Zadeva Janković/Golobič je tudi v obdelavi na Protikorupcijsi komisiji, kot je zadeva Kresalove mame, ki baje je bila celo potrjena kot sum kaznivega dejanja tudi podkupovanja. Ne pljuvati toliko, ampak preberite, kaj vse obravnava Kos, tudi po vašem, "ta leve". In lepo bo videti, ko bo Kosova komisija, ki dela na vseh sumih kaznivega dejanja klientelizma in korupcije, podala kazenkse ovadbe zoper ta leve, kako boste pisali dalje.
mojca111
# 30.10.2009 ob 12:47
croze, ja lepo da me pogrešaš.
Ja, croze nismo krivi, če pa pokvarjena levica izbira take pokvarjene in svinjske metode, da se povzpne na oblast (preko trupel za oblast), očitno se je že zavedala, da drugih sposobnosti nima, čemur smo tudi priča sedaj. Pahor vse zafura. No, ima pa vendarle en uspeh. Uspel se je zavihteti nalestvico najlepših politikov. Čestitke.
Jethros
# 30.10.2009 ob 12:45
chicago:
Zamegljena kriza? Hja, to pa kar Janši očitaj, ko je krizo zanikal in zavajal, koliko so imeli že ukrepov proti njej. Še januarja letos je očital Pahorju, da se obeša na krizo, ki je ni, kljub drastičnem višanju brezposelnosti. Če imate občutek, da so vam ukradli volitve, ga zaenkrat dajte na stran, ker je ob izbruhu afere desnica trdila, da je ta posel najbolj transparenten nakup orožja v zgodovin Slovenije. A lahko to trdimo še danes? Niti desnica tega ne trdi več, vse kar delajo je nadaljno pumpanje, kako sega zarota celo med finske preiskovalce.
Glede kristalnosti podkuovanja, bi te vprašal če ti je tudi kristalno jasno, zakaj naše tožilstvo ni opravilo zaslišanja z osumljenci iz istega seznama, ki so ga imeli finci. Čemu niso zaslišali Cekute, ko pa je bilo jasno vsakemu med nami, da laže? Sedaj pa se hoče diskreditirati Björkqvista. Kaj ni to zanimivo, BB pa molči in toži Berglunda. Marsikaj ni jasno g.chicago in le upam, da se bo razčistilo, ker če ne bo dokazano ne o korupciji ne o zaroti nič, bomo morali to prenašati v DZ še 20 let. Kot sami rečete: psi lajajo, karavana gre dalje. Norca se delajo pa iz nas vsi politiki in levi in desni!
mojca111
# 30.10.2009 ob 12:45
Kos pa je očitno izgubil živce, glede na idiotsko izjavo, da so Janševe izjave glupe in jih ne komentira. Da nek borec kao proti koruciji izjavlja, da je nekaj glupo....
Kos je tak tipični zlizanec z levičaskim režimom. Kje imaš pa kakšno mnenje o Zokijevem početju ali o Golobičevi firmi, ki na račun študentov bogati...tista mnenja pa nekaj dolgo pišeš. Za tako očitno korupcijo in klientelizem se pa Kos prelevi v advokata režimskih mogočnežev.
mojca111
# 30.10.2009 ob 12:39
Je pa zanimivo, da finski novinar ne preda te dokumentom kriminalistom, ki tako bremenijo Janšo baje. Po logiki bi potem te obremenjujoče dokumente takoj predal kriminalistom, sam pa pravi, da jih bo po končani preiskavi!? Kaj ni to malo skregano z logiko?! Težko se pač verjame, da ščiti vir.
Ta zadeva je že tako sprevržena, da samo še najbolj optiministični na levici vsak dan molijo, da bi našli že kaj proti Janši. Ej levakarji morebiti pa pomaga romanje na Brezje in vas tam gori morebiti uslišijo in izpolnijo željo.
O tem finskem kiminalistu pa ni vredno izgiubljati besed, ker se obnaša zelo neprofesionalno in si z obnašanjem kakršnega smo priča sam dela medvedjo uslugo. Pač resni kriminalsiti se ne obnašajo tako in komentirajo postopke, prič ali obdolžence.
Jethros
# 30.10.2009 ob 12:37
besenjak:
Kdaj so pa to dejali, da je vse kar imajo nakazilo s Patrie Riedlu? Kaj pa so vsi ti svetovalci okoli njega, ki se izogibajo tega priznati? Čemu pa smo imeli poleg Riedla še predstavnika Patrie za Slovenijo? Kako to, da niso sposobni po imeniku pogledati, kdo lahko v poslu pomaga, da rabijo enega slikarja, pa enega poslovneža v penziji, pa ne vem še koga vse? Riedla je imel pogodbo s Patrio kot posrednik in to je bilo že pojasnjeno, čemu pa imamo še celo verigo akterjev, ki so vpletenost zanikali, pa ni pojasnjeno. In ti vpleteni so zanikali tudi to, da so prejeli denra, sploh pa v zvezi s tem poslom ,kar tudi vemo, da je bila laž. Čemu toliko laži, če vse štima? V tem primeru še ne vidim tega podiranja vaše hišice, žal ne. Še vedno je veliko nejasnosti teh akterjev.
chicago
# 30.10.2009 ob 12:34
jethros, se ne morem znebiti občutka, da nam je nekdo ukradel demokratične volitve z lažjo, zaradi afere so bila zamegljena vsa resna vprašanja, recimo glede krize, takoj po volitvah pa se je začelo kriviti prejšnjo vlado zaradi neukrepanja, medtem ko so levi v tem istem času obljubljali dvig borze, afera pa je takoj po volitvah poniknala, preiskava traja že več kot leto, pa tako kristalno jasno je bilo vse glede podkupnin.
Cvikl je pa tako že z afero fotokopirc izdal svoj način dela.
besednjak
# 30.10.2009 ob 12:31
Jethros, mislim da še ti ni jasno, da so vse stavili na nakazilo denarja Riedlu. PRAV VSE in zdaj se mi ta konstrukt podira kot hišica iz kart.
Jethros
# 30.10.2009 ob 12:24
besednjak:
Hja, eno leto je trdil, da s tem poslom nima nič, da Patrio lahko le naslika (njegove besede), torej je celotno preiskavo še kako tudi oviral, čemu si pa lahko samo predstavljamo. Björkqvist pa je v svojih izjavah finski TV le potrdil tisto, kar je povedal že prej in sicer, da je primer trden,da je izbral gradiva kjer je večkrat omenjeno tudi ime JJ. Če boste pogledali po tujih primerih, kdaj in kako dajejo izjave, ni to nobena izjema, da bi se sedaj zgražali, saj ni navajal nobenih podrobnosti. Se pa zato vsakič oglasi JJ, ki doda svoje, da je on videl samo en dokument s svojim imenom, kar si lahko itak razlagamotako ,da vsega kot osumljenec pa že ne bo videl, potem Björkqvista meče med njegove zarotnike itd. Čemu ni Björkqvist dal komentarja isti dan tudi našim novinarjem, pa je to njegova stvar, kot je to stvar Cekute, ki je eno leto tajil vpletenost, nakar izvemo, da je imel celo pogodbo s Patrio.
Bomo videli kako bo in kaj se je dejansko tukaj zgodilo.
LP
besednjak
# 30.10.2009 ob 12:15
Jethros Kar se tiče Cekute ima pogodbo s Partio in se lahka vsi obrišemo pod nosom glede njega. Pa kaj če je lagal, ima vse dokazno v redu. Zato ga tudi ne morejo opredeliti kot storilca. Če kriminalist daje izjave o postoku preko TV je neresen. Dokler preiskava ni gotova, nima kaj razlagat nobenemu. Izgleda, da imajo na Finskem tak kavbojski sistem.
Jethros
# 30.10.2009 ob 11:56
besednjak:
Po eni strani se strinjam, glede Riedla seveda, ni pa nujno, da so akterji, ki so njegov denar prejemali zaradiu "svetovanja" čisti, v mislih imam seveda Cekuto in Wolfa, Janšo pa še ne vemo kam dati.
Björkqvist, da je neresen...tukaj se ne bi strinjal, še vedno opravlja svoje delo, kot ga pač mora in če temu ne bi bil primeren, bi ga na Finski že zdavnaj zamenjali, 100% da je tako, saj ne dela sam, ampak je v preiskavi velika ekipa ljudi. Bolj se mi zdi neresno ravnanje naših, ki so se lotili novinarja, namesto recimo Cekute, ki je dokazano lagal, torej zavajal preiskavo. Nekdo, ki je nedolžen nima kaj skrivati, sploh vpletenost. In še danes ni nihče od naših pojasnil, čemu niso opravili razgovorov z osumljenci. Nato pa padejo očitki čez Björkqvist, da opravlja svoje delo neresno in celo, da je del zarote.
Ne vem no, ampak nima smisla tako početje. Primer se lahko takim neresnim vzame in podeli drugemu, ki preiskavo nadaljuje. V takem primeru bi potem lahko sklepali, da stoji za zaroto celotna finska ekipa kriminalistov, pa bi temu res verjeli?
besednjak
# 30.10.2009 ob 11:48
Jethros Pri takih zadevah je stvar takole, za polovico je kriv, za drugo polovico pa ni, ne gled ena tom, ali se bo preiskava zaključila, ali boto izdane obtožnice in ali bo stvar sploh romala na sodišče. Eno pa je evidentno. Riedl je opran krivde pred svojim sodiščem. Denar, ki ga je prejel je po pogodbi njegov in ni podkupina. Finci pa so se ravno obesili na ta denar. To so facti.

Kar pa se tiče Björquista pa je zelo neresen kriminalist. Riedl ga toži prav zaradi njegovega nepravilnega tolmačenja preiskovalnih postopkov a Avstriji in naši bi morali prav tako narediti tudi pri nas. Ta človek ne more kaj pametnega naredit. TO je pač moje mnenje po vsem, kar sem do sedaj videl in prebral,
Jethros
# 30.10.2009 ob 11:46
chicago:
Če te to moti prav, je že imel svoje razloge, zakaj ni tekel pred slovenske kamere takoj po zaslišanju. Te pa ne moti, da je Janša po zaslišanju govoril, kako ne ve pravzaprav česa je osumljen, teden kasneje pa mu je bilo bolj jasno, česa naj bi bil osumljen. Ta sprememba je seveda bolj jasna, kajne?
Počakajmo, jaz ne obsojam nobenega, niti vašega svetnika, počakajmo na konec preiskave, o dokazih pa tudi ne sprašujte, ker ti bodo pristali prvo v rokah tožilcev in sodnikov, šele na to javnosti.
Jethros
# 30.10.2009 ob 11:42
besednjak:
Tudi Janša toži Berglunda zaradi krive obtožbe, pa čeprav ne vemo ali je mogoče navajal resnico. Se ti ne zdi, da je potrebno počakati na konec preiskave in morebiti, na konec sojenja, v kolikor bo primer romal na sodišče? Vsi akterji so praktično zavajali in celo lagali. Tukaj se obtožuje vsepovprek, od vpletenosti finca v to "zaroto" pa do obsojanja vpletenih, kar tudi ni prav. Edino kar je dosedaj jasno, da so se vloge posameznikov v enem letu dejansko spremenile, sploh če pogledamo Cekuto. Samo pri njemu se je zgodba obrnila na glavo, pa tudi Wolf, ki je enako zanikal na začetku preiskave, da nima nič s poslom, nakar pa je le prišlo na dan, da je bil kot Cekuta "svetovalec".
Skratka, ni potrebe, da se nikogar obsodi na lepe oči, počakati je potrebno, da pride zadeva do konca, ker s takimi trditvami, da je Björkqvist vpleten v mega zaroto je naravnost smešno in kaže le na to, da se ga hoče diskreditirati, kot bi dejal sam Janša. Če bi bil Björkqvist res osumljen vpletanja, bi primer dali nekomu drugemu, se vam ne zdi?
chicago
# 30.10.2009 ob 11:38
jethros glede na to, da Finec vodi preiskavo skoraj kot, da bi bila resničnostni šov, si kaj drugega ne morem misliti, npr. daje izjave za Hrvaško tv v Sloveniji pa je zelo skop z izjavami, Cviklu je tudi po volitvah muca jezik popapala, zmagovalec je pa Kos, ki pravi da naj se ne hecamo, da se je g. Pravica kdaj sestal z Berglundom,...
kritizer
# 30.10.2009 ob 11:22
Kominterna se je zarotila proti Ivanu.
ha ha ha
besednjak
# 30.10.2009 ob 11:13
Jethros Očitno nisi prebral novice, da Riedl toži Björqista pri Finskem sodišču zaradi klevetanja in krive obdožitve?
Jethros
# 30.10.2009 ob 10:47
Kako hitro nekateri obtožujejo po trditvah Janše, češ, da je del afere tudi Björkqvist...a ima kakšen dokaz ali samo obtožuje zaradi političnih točk? Bolje, da se medijsko poročanje o tej aferi prekine dokler ne bo preiskava zaključena in ali romala na sodišče ali pa ovržena!
-mikos-
# 30.10.2009 ob 10:39
Slovenke in Slovenci, ta afera nas bo uničila, grozljivo vendar je res.
besednjak
# 30.10.2009 ob 09:52
Neumno, razlagati po TV, kaj imajo, je povsem neresna zadeva in to se Björquist še kako zaveda. zdaj se hoče na takšnem način izogniti, da se sam ne bo pojavil na zatožni klopi. Ops, Riedl ga že toži.
croze
# 30.10.2009 ob 08:56
kralj matjaž in chicago sta se že oglasila sedaj ko pride v službo bo še mojči dodala nekaj in nadaljevanka bo tekla naprej(naslov:s pomočjo klikov nazaj na oblast)
Jože Dolenc
# 30.10.2009 ob 08:28
rooster
Sem živel nekaj let v Avstriji in zaradi tega se mi zdi, da bi se takšno klovnstvo, kot ga izvaja tale Finec, utegnilo zdeti tamkajšnjim organom problematično.
Sicer pa sem prepričan, da v politiki ni čistih, hrakti pa se mi zaradi vseh okoliščin iz katerih se je rodila Patria zdi, da je to res eden bolj čistih poslov.
Poleg vsega drugega pa je smešno to, da bi bilo vse v najlepšem redu če bi takratna oblast naredila isto, kot so naredile prejšnje, namreč se dogovorila z nekom mimo razpisov in that's it! Bo kdo kdaj razmišljal koliko so kakšni Pavčki ... zaslužili? Denarci, o katerih se sedaj govori, so pravi drobiž. Pa še dobili smo šrot od valukov in podobnih stvari!
chicago
# 30.10.2009 ob 08:10
Politično motiviran proces, si že upam trditi, dokazanega pa zagotovo ne bo nič, Avstrijcem že postaja jasno, počasi prihaja čas ko bomo mogli tudi Slovenci prevaranta Kosa in Cvikla za jajca obesi zaradi izdaje države in rušenja demokratičnih volitev.
Evropska SD prevara je vedno bolj očitna!
kralj matjaž
# 30.10.2009 ob 08:08
Da dokazov je dovol. Seveda vejamemo na besedo. Tako kot verjamemo Kosu, Cviklu, da je dokazov dovol.
ribi
# 30.10.2009 ob 07:40
Ljudje ne pozabit dejstva.
Dogovor o patrie je bil sklenjen že v času Ropove vlade, ne pozabit.
Potpisali nakup pa v času Janševe vlade.
ribi
# 30.10.2009 ob 07:37
dej naj pokaže že sam eden dokument, ne pa govorit nekaj v tri dni
janL
# 30.10.2009 ob 07:32
ta model.....Björkqvist.....ta je pa ziher Cviklov sorodnik.....že zgleda primitivno....kot v bistvu vsi ki so kakorkoli udeleženi v "Patriji" ...........ali pa je v Partiji......
ulrich
# 30.10.2009 ob 07:06
Ah, rekla kazala...
gula
# 30.10.2009 ob 06:55
Vse skupaj zelo smrdi po umazani kuhinji.
Počasi me začenja motit dejstvo , da vsi govorijo o nekih dokumentih , pokaže pa jih nobeden ne , pa čeprav pri nas hitro pride v medije kar ne bi smelo.
croze
# 30.10.2009 ob 06:46
rooster
če gre za znanje anglešćine se tudi veliki vodja ni mogel nič dogovarjati kaj šele sprejemati podkupnino zato je moralo biti toliko posrednikov ker oba glavna akterja še brati ne znata kaj da bi govorila angleško.(vsi pa so kasirali)
glede finskega preiskovalca pa tole:po mnenju velikega vodje se je ta preiskovalec šolal na univerzi kbg v moskvi in se preko članov zks povezal s kosom in bil že skrivni sodelavec pri aretaciji v depali vasi .da je imel veza s člani zks veliki vodja dobro ve kajti tudi on je bil dejaven člen partije(zks) po njegovem mnenju je sedaj bjorkqvist skrivni član sd in osebni prijatelj cvikla
ps
upam da bo afera hitro končana tako da ne bomo več poslušali zastonj reklame za velikega vodjo
il Sloveno
# 30.10.2009 ob 06:39
Avstrijski organi zagrozili Björkqvistu?
Evo, tako kot sem zadnjič napisal. Avstrijcem je že pričela lajtunga vlečt, kakšni so nameni Fincev, …
Bor84
# 30.10.2009 ob 01:40
Hahahaha, ze to, da Hlebsa omenijo v odebeljenem tisku sredi clanka je dovolj za oceno resnosti porocanja :) Kriza, kam je padla Kolodvorska 2-4.
mandingo
# 30.10.2009 ob 01:01
Dragi moji so pozabili na velikega brata.Danes prodajati zverinice iz rezije kot jih prodaja Čelavi krvoses je smešno,celo žalostno.Žal si Čelavi krvoses pozabil,da se ne pogovarjamo več po poljskem telefonu in si ga jebiga najebo.
rooster
# 30.10.2009 ob 00:44
To kar poroča RTV Slovenija o Avstriji bi utegnilo biti res ... haha., a zdaj je Matej Hlebš pa že relevanten vir informacij... kot je že enkrat nekdo povedal - tip pri poročanju enkrat nastopa kot akvokat (JJ), drugič kot tožilec (Gobobič)....

Jože, poglej si Resnico o patrii, boš videl kako Erjavec obvlada angleščino, ob takem znanju se ni mogel s Finci niti na osnovnem nivoju sporazumevat...
Jože Dolenc
# 30.10.2009 ob 00:06
Sicer pa čudno, če Janša ne bi bil omenjan, saj je bil takrat na določenih funkcijah. So pa nekam čudno pozabili na Erjavca. Očitno se je JJ kar sam s Patrio vse dogovoril.
Jože Dolenc
# 30.10.2009 ob 00:02
Finec ... To ni ničemur podobno, saj ta tip kar naprej nekaj govoriči, sumi, predivideva ... Tiho naj bi delal, dobil neke konkretne stvari in zaključil zadevo (z obtožbo ali oprostitvijo).
To kar poroča RTV Slovenija o Avstriji bi utegnilo biti res, saj se mi zdi, da imajo tam pri teh stvareh malo več reda, kot pa tale Finec.
Če pa tako želi biti v medijih, bi pa lahko zamenjal tudi kakšnega Hribarja, Maria ...
MartinEs
# 29.10.2009 ob 23:28
Slabo sem se izrazil...preplačane so bile točno za tretino, tako da je od 15mio€ vrednega posla, nekdo lepo v žep pokasiral 5mio€ davkoplačevalskega denarja!
MartinEs
# 29.10.2009 ob 23:21
Ma komi čakam, da bo fraj te zgodbe in resnično upam, da bo Janša spakiral na Dob! Pa naj pojasni še zakaj je Slovenija v času njegove vlade zapravila 15mio € preveč za belgijske puške, ko pa en kos stane po navedbah poznavalcev 1600€/kos, Slovenija jih je pa kupovala po 2400€/kos in glede na količino bi morale biti celo cenejše kot pa 1600€, poleg tega je šlo ob nakupu za novo nepreizkušeno, eksperimentalno orožje, katero je takoj naletelo na val kritik in nezadovoljstvo s strani vojakov...me pa zanima kam je odšla razlika 15mio€ in keri gnoj usmrajen je tudi tokrat fajn zaslužil na naš račun!!!
komsomolec
# 29.10.2009 ob 22:50
Kaj Erik Björkqvist, zapomnite si dobro ime tega moža, rešil je Slovenijo!
Večna mu hvala!
gr-ega
# 29.10.2009 ob 22:45
Ja potem pa koga že obtoži in se naj zagovarja pred sodiščem, pri vseh teh silnih dokazih sem skoraj siguren da bi bil obtoženi deležen kude kazni.Balkanec Finski!!!!!!!!
jbzt
# 29.10.2009 ob 22:38
Dolgčas...vedno eno in isto...samo o Wolfu ničveč ne pišejo...Se kdo boji njegove tožbe ?
nesesekirat
# 29.10.2009 ob 22:36
Ali nas ne bi do končanja afere Patrija nehali "pitati" s takšnimi in drugačnimi resnicami in "resnicami". Počakajmo na odločitev finskega tožilstva in če gre zadeva naprej, sodišča.
Tako pa le poslušamo to brezplačno reklamo za Janšo.
MIRNČAN
# 29.10.2009 ob 22:36
pa pokaži kej ne sam govort znaš si tak kt naša vlada. bomo naredl ja itak boste polj k bo že konc vsega
Kazalo