Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 59 glasov Ocenite to novico!
Andrej Plenković, Miro Cerar
Zagreb naj bi se poskušal s Slovenijo dogovoriti za poseben režim za hrvaške ribiče v Piranskem zalivu. Foto: BoBo
Miro Cerar
Po Cerarjevem mnenju je zdaj pomembno, da se tudi na slovenski strani pripravi vse potrebno za implementacijo arbitražnega sporazuma, med drugim sprejetje ustrezne zakonodaje. Foto: BoBo
Karl Erjavec
Erjavec je dejal, da je glede režimov na morju več različnih možnosti. Foto: BoBo
VIDEO
Delovna skupina vlade na...
VIDEO
Ribiči s predstavniki vlade

Dodaj v

Cerar pred srečanjem s Plenkovićem: Dogovor mora biti v skladu z arbitražno odločbo

Erjavec zavrača dvostranski sporazum s Hrvaško
14. september 2017 ob 14:09,
zadnji poseg: 14. september 2017 ob 20:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

Premier Miro Cerar je napovedal, da namerava v Zagrebu na srečanju s hrvaškim kolegom Andrejem Plenkovićem najti dogovor glede slovenskih in hrvaških ribičev, ki pa bo v skladu z arbitražo.

"Ko se bom sestal s premierjem Plenkovićem, bova zagotovo spregovorila tudi o problematiki ribičev v zvezi z implementacijo sporazuma in morali bomo najti neki dober dogovor v skladu z arbitražno odločbo in s pravili, ki smo jih že sprejeli in jih bo treba upoštevati, seveda v dobro ribičev in medsebojnega sodelovanja," je Cerar spregovoril o problematiki ribičev v Piranskem zalivu.

Kot je pojasnil, za zdaj od hrvaške strani ni sprejel nobenega uradnega predloga v povezavi z arbitražo, ampak se je le odzval na izjave hrvaškega premierja Andreja Plenkovića. Ob tem je pozdravil spravljivejše tone iz Zagreba in poudaril, da je Slovenija dialogu naklonjena, vendar v okviru arbitražne razsodbe. "Vse, o čemer se bomo pogovarjali - ali je to vprašanje ribičev ali je to vprašanje meja na kopnem ali kar koli drugega - mora potekati v okviru tega dialoga o tem, kako bomo skupno izvršili odločbo arbitražnega razsodišča," je povedal Cerar in dodal, da je "za nas ključen in edini možni samo dialog o tem, kako bomo izvršili to odločbo".


Hrvaška naj bi Sloveniji predlagala kompromisno rešitev glede meje na morju, in sicer oblikovanje nevtralnega območja, v katerem bi skupaj lovili slovenski in hrvaški ribiči, je za hrvaški tportal dejal predsednik hrvaške zadruge ribičev Mare Croaticum Daniele Kolec.

Cerar je napovedal, da bodo preučili vse nove predloge, tudi predlog o oblikovanju nevtralnega območja, vendar slovensko stališče ostaja, da je treba implementirati arbitražno odločbo. "Na morju so meje že povsem jasne, tam niti ni treba veliko več kot to, da jih enostavno začnemo spoštovati in izvajati ustrezne postopke v celoti. Na kopnem pa bo treba, tudi verjetno z neko mešano komisijo, čisto natančno na terenu postaviti tiste mejnike, ki pa so z odločbo prav tako v osnovi že določeni," je ocenil premier.

Vodja vladne delovne skupine za implementacijo arbitražne razsodbe Erik Kopač, ki se je srečal s slovenskimi ribiči, je povedal, da so vsi skupaj ugotovili, da je z odločitvijo arbitražnega sodišča meja na morju določena. Pojasnil je, da s Hrvaško ne potekajo dogovarjanja glede posebnega režima ribolova v delu slovenskega morja. "Slovenija se lahko pogovarja dvostransko z Republiko Hrvaško samo o implementaciji odločitve arbitražnega sodišča," je zatrdil. Kopač, državni sekretar v kabinetu predsednika vlade, je dodal, da bodo ribičem v Piranskem zalivu v okviru interventnega zakona skušali pomagati s poplačilom škode in nadomestilom izpada dohodka.

Erjavec: Arbitražna odločba je jasna
Po neuradnih informacijah naj bi hrvaški premier Andrej Plenković od predstavnikov opozicije sicer želel pridobiti soglasje za začetek pogovorov s Slovenijo glede dvostranske rešitve mejnega vprašanja. Slovenski zunanji minister Karl Erjavec je glede navedb dejal, da dvostranskega dogovora ne potrebujemo, saj je arbitražna odločba zelo jasna.

Pri tem je zunanji minister spomnil, da smo že večkrat imeli dvostranska dogovarjanja s Hrvaško, a na koncu niso veljala, na primer sporazum Drnovšek-Račan. "Če bi šli v neke dvostranske pogovore v tem smislu, da se tudi spreminja vsebina arbitražne odločbe, se bojim, da bi to pomenilo, da bi lahko zaključili s spoštovanjem arbitražne odločbe," je pojasnil in ponovil, da je treba vztrajati pri tem, da Hrvaška implementira arbitražno odločbo.

Prepričan je, da si je Hrvaška premislila tisti trenutek, ko "smo ustavili pot Hrvaške v Organizacijo za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD), saj se je od takrat retorika spremenila".

Izjave zunanjega ministra Erjavca, da je dvostranski sporazum na podlagi arbitražne odločitve nesprejemljiv, podpira tudi Cerar. "Tukaj smo v vladi na povsem jasnem stališču že ves čas. Od tega ne odstopamo in ne odstopam niti sam," je pojasnil predsednik vlade.

"Ribiče je treba zaščititi"
Erjavec je dodal, da glede režimov na morju sicer obstajajo različne možnosti. "To so stvari, ki se jih, potem ko je odločba implementirana, lahko razumsko dogovorimo in so tudi v skladu s pravom EU-ja," je še dejal minister in dodal, da je treba slovenske ribiče zaščititi. Spomnil je, da je Slovenija ves čas do odločbe vztrajala pri stališču, da je celoten Piranski zaliv slovenski, sodišče pa ga je Sloveniji prisodilo 80 odstotkov. "Menim, da moramo to črto varovati in izvajati pristojnosti, zlasti pa je treba ribičem ponuditi podporo, da bodo lahko lovili ribe v slovenskem morju," je dejal.

Pričakuje sicer, da bi lahko hrvaška stran povzročala kakšne incidente, kar pa je v nasprotju z njeno retoriko, ko je bila izdana odločba. "Govorili so, da se je treba incidentom izogibati, zdaj pa vidimo, da Plenković celo poziva hrvaške ribiče, naj lovijo v slovenskem morju," je spomnil Erjavec.

"To je prvi korak k prepoznanju arbitražne odločbe"
Erjavec je sicer pozdravil to, da se politični vrh na Hrvaškem pogovarja o arbitražni odločbi, saj so bili ves čas na stališču, da ta ne obstaja. Očitno so ugotovili, da obstaja, in zato danes politični vrh, je dejal. Po njegovih besedah na Hrvaškem ugotavljajo tudi, da ima lahko nespoštovanje odločbe negativne posledice. "To je prvi korak k hrvaškemu prepoznanju arbitražne odločbe," je prepričan Erjavec.

T. K. B., Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
Drncl
# 14.09.2017 ob 14:23
26 let niso potrdili nobenega predloga o dvostranskem dogovoru, sedaj bi pa spet delali nekega novega. In bi 2050 spet šli na arbitražo...
coldplay11
# 14.09.2017 ob 14:13
Bravo Kahl
semaino
# 14.09.2017 ob 14:21
Prav smesni predlogi s strani Hrvaske.
acMilan
# 14.09.2017 ob 14:24
neki je hudo narobe, ko je Kahla naš vodja in edini s hrbtenico...
DrKult
# 14.09.2017 ob 14:37
Sodišče je svoje povedalo.
odprtizvezek
# 14.09.2017 ob 14:17
Pravilno!
mataj
# 14.09.2017 ob 14:38
Hrvaška predlaga akvatorij za skupen ribolov. Erjavec: Predlog je nesprejemljiv. Ha,ha,ha! Naš Karli pa ni za hece in trike in prav je tako!!!
pohorjezeleno
# 14.09.2017 ob 14:37
Torej bi hrvati naredili skupno območje, ki bi šlo od sredinske črte pa do ankarana, kjer bi lahko hrvaški ribiči lovili? Ali kako? Slovenski pa samo severno od sredinske črte.
peacebok
# 14.09.2017 ob 14:39
Ta predlog s strani Hrvaške je nesprejemljiv.
RAZOČARAN
# 14.09.2017 ob 14:47
Hrvaški ne popuščat, to se strinjam s Kahlom, na volitvah pa ga totalno bojkotirat.
Yanez
# 14.09.2017 ob 14:32
Čeprav se Hrvati z veliko večino določb iz arbitrarnega sporazuma lahko le strinjajo (za nas je sporazum slab) mi je logično, da Hrvati želijo dvostranski sporazum, ki bi bil potem tudi model za podobno reševanje medsosedskih sporov z ostalimi hrvaškimi sosedami po Balkanu.
Bojijo se namreč, da bodo z Bosanci, Srbi in Črnogorci v primeru arbitrarnega sporazuma o reševanju mejne problematike potegnili kratko. Zato želijo kot model reševanja dvostranske sporazume, kjer je pri enih osnova kataster, pri drugih spet ne, kakor jim kje paše. To pa v primeru arbitražnega sporazuma, kot generalnega reševanja problemov, ne morejo doseči. Zato se ga na vse kriplje otepajo v primeru Slovenije, čeprav jim daje veliko.
zofija1
# 14.09.2017 ob 14:54
kakšen dogovor, kakšen kompromis: arbitraža je jasna in pika!
LTMS
# 14.09.2017 ob 14:41
Ma lahko je pametovati ljudem v Sloveniji in na Hrvaškem, ki živijo daleč od meje, mi pa edini dejansko čutimo posledice nesoglasij. Tako naši kot hrvaški ribiči iz tega dela Istre lovijo skupaj v tem akvatoriju že desetletja. Govorimo o nekaj deset ljudeh z obeh strani meje. Pa kaj naj zaradi tega zdaj pograbimo puške, oziroma bolj diplomatsko to poglavje vlečemo nadaljnih 20 let. Naši naj lovijo do Mirne Savudrijci pa v Piranskem zalivu če želijo pa bo. Gre samo za kompromis gospodarskega ribolova. Meja se potem lahko na obeh straneh potrdi v skladu z arbitražno odločbo in če obstaja kakšna košček modrosti na obeh straneh, lahko dodajo ali izvzamejo kakšno hišo iz odločbe v dobro prebivalcev, saj obstajajo primeri na obeh straneh. Domačini iz Slo Istre se veliko gibljemo po Hrv Istri in eni z drugimi nimamo problemov.
beerbong
# 14.09.2017 ob 14:51
Predenj se bomo z njimi kaj dogovorili, bo v piranskem zalivu zmanjkalo rib!
bostbart
# 14.09.2017 ob 14:47
Zagreb naj bi se poskušal s Slovenijo dogovoriti za poseben režim za hrvaške ribiče v Piranskem zalivu.
Absolutno ne! Po vsem sranju ki so ga hrvatje izvajali nad našimi ribiči v našem zalivu zadnjih 20 let. Ta barka je odplula hrvatje. Razen če se zmenimo, Hrvate lahko lovijo v vsem slovenskem morju, Slovenci pa v vsem Hrvaškem, to bi šlo.
Upam da so naši odstranili vsaj nezakonita hrvaška školjčišča iz našega morja, ker če jih niso naj takoj odstopijo.
abi normal
# 14.09.2017 ob 14:40
Hrvaška politika je ustvarila klimo med ljudmi in se zdaj pač zvija v krčih. Težko bo zdaj zadovoljiti narod in nas. Jih razumem da nebi radi izpadli povsem nekredibilni.

Korl, strinjam se s teboj. Treba je vztrajati pri odločitvi sodišča, za hrvaške ribiče bomo pa že poskrbeli.
Ni pa treba tko bahaško poudarjat da naši pritiski zaležejo. Sej to vsi vemo.
lonc
# 14.09.2017 ob 19:08
cerar se je ujel v past
hrvaška bo s tem sestankom dokazala da se o problematiki zaliva pogovarja oziroma dogovarja
spet bo slovenija izpadla lolek
GoodFella
# 14.09.2017 ob 17:01
Voham hrvaško past, v katero se ne smemo ujeti. Hočejo nas zvabiti v neke nedorečene dvostranske pogovore in sporazume, s katero bi dejansko poskušali izničiti pomen arbitražne sodbe. Govorijo o mejnem vprašanju...kakšen vprašanju, saj sodba s črtami in koordinatami ne bi mogla biti bolj jasna. Cerar mora biti zelo zelo previden, da ne bo zvabljen v neko zadevo, ki jo bodo potem Hrvati predstavljali kot priznanje, da se Slovenija odmika od arbitražne sodbe...
Piran
# 14.09.2017 ob 16:22
Čas je za tiho diplomacijo. Če Hrvatje ne želijo sprejeti arbitražne sodbe, ker jim ta predstavlja oviro za reševanje mejnih sporov z ostalimi sosedami, naj v zameno za dvostransko dogovorno rešitev mejnega vprašanja ponudijo konkretne koncesije. Predlagam, da se dvostransko dogovorimo o meji na reki Mirni in potem bodo "ribič" Kolec in ostali savudrijski ribiči nemoteno lovili v celotnem piranskem zalivu. Manjkal bo le kockasti "pandur".
OMNIC
# 14.09.2017 ob 15:44
Nekateri voditelji hrvaških strank že govorijo, da arbitražni sporazum ni slab za Hrvaško in da naj se pripravijo osnove za pogovore s Slovenijo.
Teli še vedno ne razumejo, da poleg Arbitražne odločbe ni nikakršnih pogajanj. Mi smo že pogoltnili knedl in se sprijaznili, da arbitraža za nas ni ugodna, Hrvatje se pa kljub ugodnostim v AS nočejo pogovoriti na tej osnovi, ampak bi neke dvostranske sporazume, kakršnih so že na tone zmetali v septične jame. Njim očitno ne ustreza arbitriranje tretjih sploh! Temu so vedno rekli na balkanskih brezpotjih "mutivode".
tupamaross
# 14.09.2017 ob 15:26
Spoštovani gospod Erjavec zavrača Hrvate, zavrača upokojence.
Skratka, spoštovani gospod Erjavec zavrača vse, ne zavrača pa
sam sebe,ne zavrača svoje kariere,ki si jo gradi na upokojencih,
od katerih mnogi umirajo v bedi, mrazu in lakoti. Hrvatje so mu
le sredstvo, s katerim odvrača lačne in prezeble upokojence od
dejstva,da se njihove pokojnine že okrog 10 let niso premaknile
nikamor,v teh desetih letih pa se je za upokojence vse podražilo
v povprečju za 73%.

Spoštovani gospod Erjavec,ali boste sposobni povišati pokojnine
upokojencem za 73%, ali vsaj za 20%, kar ste jim v nasprotju z
zakonom o uskladitvi pokojnin dobesedno pokradli.

Hrvatje bodo sprejeli odločitev arbitraže, vi pa ne boste oživeli niti
enega upokojenca, ki je umrl v bedi in lakoti ter na mrazu, kljub
dejstvu, da je tej državi plačeval prispevke ...30, 35, 40... let.
vranek
# 14.09.2017 ob 15:00
Yanez- niso hrvati tisti, ki dolocajo model. Hrvati so zgagarji, ki v svojem napuhu in namisljeni pomemnosti ne morejo nikoli pogoltniyi tistega kar si zameštrajo. Druhi, tudi Bosanci in Srbi, bofo, kot mi, uporsbili elegantno moznodt dodiscs. Ce lazes in potvarjas, zgubis krefibilnost. Beseda, podpisi in sklepi njihovegs parlamenta so na ravni smeti. Kredibilnost nic. Zato oni lahko pslamudijo kar hocjo, zakaj bi se nekdo z odlocbo sodisca natehoval z njimi? Ni sans. V bistvu ni obdojenca, ki bi se z odldc bo stri jal, odlocbo pa mora spostovati in hrvati tudi. Erjavec ima prav.nta nadut navija, bo enkrat oreng plosknila na beton. Prav odbijajoce odvratni so vsi po vrsti.
Razen arbitraze nič drugega in ne spustite Pahorja k odlocanju o tem. Saj, ssj takk nocd imeti mnenja, a ne? Tudi fffeeeej
kanader
# 14.09.2017 ob 14:56
So pa za hece....(karta, kako bi izgledalo skupno ribolovno območje)
Javorovina
# 14.09.2017 ob 14:51
Hrvaška naj bi Sloveniji predlagala kompromisno rešitev
Lol kompromis kompromisa (kompromisa, kompromisa ... ?).
el-ninđa
# 14.09.2017 ob 16:30
verjetno bo res propadlo hrvaško ribištvo, če ne bodo smeli v piranskem zalivu lovit ribe :-\
RAZOČARAN
# 14.09.2017 ob 15:53
Berem komentarje na jutarnjem. En modrec piše, da naj se vse zamrzne za najmanj 3 leta. Ok, naj se tudi vstop v OECD in shengen, ali bi oni v oboje takoj ?
politik kritik
# 14.09.2017 ob 15:37
Že tko so nas okradli, ker je jasno, da je takratna Slovenska milica nadzirala Osimsko mejo med Italijo in Jugoslavijo do odprtega morja in smo potem dobili zgolj služnost, čeprav bi moralo biti naše... Pa bi hrvati še to malo vzeli.

Jaz bi se na njihovem mestu zamislil, zakaj noben prebivalec ne želi ostati na njihovi strani in kakšna je to država.
TOZD
# 14.09.2017 ob 15:02
Erjavec zavrača dvostranski sporazum s Hrvaško in opaža, da se je "retorika spremenila"

Bolje zanj, da je temu res tako, ker je poleg Sekolca in Drenikove najbolj odgovoren za nastalo situacijo, ki je odnose med država zastrupila za nadaljnjih 25 let.

Večina volivcev pa seveda pada na njegove "udarjam po mizi" finte, še posebej, ker jih izvaja v mandatu večinsko cagave vlade, ljudje pa si želijo odločnih liderjev.
hospitalit
# 14.09.2017 ob 14:29
erjavec se repenci pred volitvami in si popravlja obupni rating. ne bo slo tako prozorno. kako bo nekdo se kredibilen pri resevanju meje s cro, ce je pa ravno ta clovek blebetal po tel. drzavne skrivnosti in je razlog za odstop hrvaske od sporazuma?!
mirror
# 14.09.2017 ob 18:26
Malo zgodovine sporazumov Hr-Slo. Leta 2001 sta Slovenija in Hrvaška sprejeli SOPS, ki je urejal tudi ribiško območje. Vendar so ga Hrvati nehali izvajati in našim ribičem niso dovolili loviti po dogovorjenih območjih. To je samo eden od mnogih propadlih sporazumov s sosedi, ki si jih nehali spoštovati.
mirror
# 14.09.2017 ob 18:19
Hrvaški ribiči v Piranskem zalivu razen na svojem sodno določenemu delu, nimajo kaj delati. Na voljo imajo cel Jadran.
severnik
# 14.09.2017 ob 17:29
Zagreb naj bi se poskušal s Slovenijo dogovoriti za poseben režim za hrvaške ribiče v Piranskem zalivu. Predsednik hrvaške zadruge ribičev Mare Croaticum Daniele Kolec je za hrvaški portal pojasnil, da naj bi Hrvaška Sloveniji predlagala kompromisno rešitev glede meje na morju, in sicer oblikovanje nevtralnega območja, v katerem bi skupaj lovili slovenski in hrvaški ribiči. Po informacijah, ki jih ima Kolenc, pa pogovori o predlogu že tečejo.

Ne glede na vsebino, se bojim, da če to sprejmemo, ne sprejemamo odločitev arbitražnega sodišča. In potem se bo spet zapletlo, ker hrvati tega ne bodo potrdili in spet bomo na mrtvi točki.

Sodišče JE določilo mejo, pika.
Paperino
# 14.09.2017 ob 17:10
SOPS (Sporazum o obmejnem prometu in sodelovanju)

https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina?urlmpid=200150

Dovolj je prebrati 3. in 4. odstavek 1. člena tega sporazuma in je vse jasno. Kako bi naj ribištvo po tem sporazumu potekalo je navedeno med členi 47 in 52. Popolnoma vse jasno. Zakaj bi nekaj določali na novo, če je že vse dorečeno, kar se tiče ribištva. Erjavec, ti si en poseben kekec, ampak tukaj imaš popolnoma prav. Nimamo se kaj pogovarjati in dogovarjati o ribičih.
losmarko
# 14.09.2017 ob 16:42
eh tej Hrvati spet mutijo... upam da naši ne bodo nasedli na njihov kompromis, saj vemo koliko je vredna HR beseda.
Oni bi skupen kondominij za ribiče, ki bi ga skupaj nadzirale obe policije... ha,ha no recimo, da bi to veljalo od Umaga do Izole... to pomeni, čez 20 let ponovno problemi in ponovni pogovori in arbitraže, kjer bi HR dokazovali da so njihovi policaji nadzorovali akvatorij do Izole in da je tam meja... potem pa spet "de ja vu" že videno... dokler HR ne bi prišla, tam nekje l.2100, končo do tako željene meje z Italijo.
mare nostrum
# 14.09.2017 ob 14:42
V piranskem zalivu ni več rib tako, da ne vem kaj naj bi tam lovili.
@twwwter
# 15.09.2017 ob 01:25
Premier Miro Cerar je napovedal, da namerava ... najti dogovor glede slovenskih in hrvaških ribičev, ki pa bo v skladu z arbitražo.

Plenković je hudo prijateljski in radodaren: "Kar je tvoje, to je moje, kar je moje, to je moje!"
fotrM
# 14.09.2017 ob 22:28
Najboljs, da gresta Cerar in Erjavec kar skupaj na obisk...zihr je zihr, ce slucajno Cerarja mal "odnese".
svyatoslav
# 14.09.2017 ob 20:50
Prav nič k zmanjševanju napetosti pa ne pripomore Tuđmanov general Domazet, ki pravi, da hrvaška vojska pride do Ljubljane v 24 urah.
FolkloraS
# 14.09.2017 ob 20:21
Ni mi jasno, kako to da rine dol, če so rekli, da je arbitraža za njih nična.
stotrideset
# 14.09.2017 ob 18:55
V poštev pride samo in edino arbitražna odločba - in pika!
enix
# 14.09.2017 ob 18:23
v kolikor se hrvati ne odločijo za implementacijo potem je potrebno doseči, da se na sporna področja namestijo modre čelade ali vojaki ZN, heca dost!
cairns
# 14.09.2017 ob 16:06
"To je prvi korak k prepoznanju arbitražne odločbe"

To ni nikakršen korak. Lepo je da je Kahel optimist, a je realnost popolnoma drugačna.
Hrvati sedaj navijajo za dvostranski dogovor brez tujega vpletanja. Slovenija tega ne sme dovoliti.
Nikoli in nikdar.
pepar
# 14.09.2017 ob 15:11
Mi bi imeli že kako leto urejeno mejo s hrvaško,če nebi bil prav g. Erjavec vsega skupaj zaštrikal.
Radio
# 14.09.2017 ob 21:22
Jaz pridem do Zagreba v 1 uri
barbara-kolar
# 14.09.2017 ob 19:14
Lahko sprejmemo predlog, da hrvaški ribiči lovijo v Piranskem zalivu, če lahko slovenski ribiči lovijo v hrvaškem morju.
stotrideset
# 14.09.2017 ob 18:53
Cerar pa naj pazi, kakšne neumnosti trosi naokoli !
iztok zaloznik
# 14.09.2017 ob 18:30
Vsako pogajanje izven okvira arbitražnega sporazuma je izdajstvo. Bodite že enkrat odločni in se ne pogovarjajte o čisto ničemer drugem kot o implementaciji sporazuma.
Če se boste bilokako oddalili od tega nas bodo nategnili po dolgem in počez.
kotzi
# 14.09.2017 ob 18:28
ne razumem...zakaj gre cerar dol...ce so rekl kot berem da izstopajo iz arbitraze...torej
kislec
# 14.09.2017 ob 17:58
" Hrvaška predlaga akvatorij za skupen ribolov. Erjavec: Predlog je ...

...sprejemljiv samo z amandmajem bostbarta: "Hrvatje lahko lovijo v vsem slovenskem morju, Slovenci pa v vsem hrvaškem..." = Akvatorij za skupen ribolov sta skupaj celotna hrvaško in slovensko morje.
21.12.2012
# 14.09.2017 ob 17:16
Zakaj bi Hrvatom dovolili lovljenje rib v SLO! morju?
Zakaj se ne bi raje bolj razvila ta panoga pri nas, če imamo zdaj možnost ulova več rib?
Nobene razprodaje si ne smemo dovoliti.

Verjetno pa bodo hrvatje nam v zameno ponudili mačka v žaklju.
Kazalo