Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 49 glasov Ocenite to novico!
Miro Cerar
Cerar pravi, da ne želijo NLB-ja prodati tako, da bi bili davkoplačevalci znova oškodovani. Foto: EPA
Kemis, požar
V primeru Kemis je bilo premalo koordiniranega odziva po požaru, se strinja premier. Foto: PGD Vrhnika
       Seveda pričakujem, da bo podjetje ustrezno odreagiralo, da bo tudi ponudilo občanom neko vrsto kompenzacije; tudi tistim gasilcem, ki so požrtvovalno, celo s tveganjem lastnih življenj, takrat gasili.       
 O kompenzaciji za gasilce v Kemisu
Gorenje, Velenje
Gorenje mora ponuditi roko Vrhničanom, meni Cerar. Foto: EPA
       Poglejte, v tej zadevi bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati.       
 O hitrosti odziva po požaru v Kemisu
false
Prodajo NLB-ja je obljubila Bratuškova, je poudaril Cerar. Foto: BoBo
       Šlo je za zadevo iz naše pristojnosti in smo bili šele zdaj obveščeni, da lahko to ključno vpliva na prodajo, to vprašanje deviznih varčevalcev iz Hrvaške.       
 Zakaj niso potrdili poroštev z NLB-jem
Mateja Vraničar Erman
Res ni težav med premierjem in finančno ministrico? Foto: DZ/Barbara Žejavac
       Naša vlada je zelo odgovorna. Bolj pobalinsko je tisto, kar so naredile prejšnje vlade, ko niso imele nobene strategije, kako upravljati državna podjetja, ko so kar takole na počez določale, katerih 15 podjetij in banka se bodo prodajali v tujini brez jasnih kriterijev, in potem seveda še to v času, ko je bila finančna kriza takšna, da so bile posledice nepredvidljive.       
 O krivdi prejšnje vlade za prodajo NLB-ja
Magna Steyr
Namen je škodovati, meni Cerar glede vložitve pobude za ustavno presojo. Foto: Reuters
       ... recimo, če gledamo, da je gospod Matoz znani odvetnik, ki v glavnem zastopa SDS, in celo Bojan Požar - mislim, da vsi vemo, kdo je Bojan Požar - vložil neko ustavno pobudo na ustavno sodišče v imenu kmetov, potem mislim, da je zelo evidentno, za kaj tukaj gre.       
 O razlogih za nasprotovanje projektu lakirnice Magne
drugi tir, železnica
Referendum bi zabil palico v kolesje projekta drugi tir. Foto: BoBo

Sorodne novice

Cerar: V zadevi Kemis bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati

Intervju s premierjem
30. maj 2017 ob 22:34
Ljubljana - MMC RTV SLO/Televizija Slovenija

Oviranje projekta Magna je proti ljudem in vemo, kdo to počne, je v pogovoru za Odmeve dejal premier Miro Cerar, ki je prepričan, da je glavni namen škoditi.

Reakcije po požaru v Kemisu so bile prepočasne in Gorenje kot lastnik podjetja bi moralo Vrhničanom ponuditi roko, je Cerar povedal v pogovoru z voditeljem Igorjem E. Bergantom. Spregovorila sta tudi o prodaji NLB-ja, pri kateri je prst uperil v svojo predhodnico Alenko Bratušek, in o odnosu s finančno ministrico. Beseda pa je tekla še o polenih, ki jih dobivajo pod noge pri 100-milijonski naložbi korporacije Magna Steyer v občini Hoče – Slivnica in o morebitnem pomožnem načrtu, če zakon o drugem tiru pade na referendumu.

Vabljeni k branju in ogledu pogovora!


Če začnemo s Kemisom - eden izmed vtisov je, da pristojne vladne službe v tem primeru niso delovale dovolj koordinirano. Zakaj je vlada potrebovala 14 dni za to, da je imenovala koordinatorja?
Dejansko je koordinacija nekoliko zatajila. Dejstvo je, da so bile že prvi dan na terenu ob tem tragičnem dogodku različne službe. Bila je civilna zaščita, potem zdravstveni inštitut, strokovnjaki za okolje, ministrstvo za notranje zadeve, policija itd. Seveda pa se je zgodilo to, da v nadaljnjih dnevih ni bilo koordinacije med ministrstvi. Kar pet jih je bilo udeleženih v tej zgodbi in ljudje niso dobili pravih informacij, in to je zelo narobe. In potem je obstajalo polno vprašanj. Seveda je bilo treba razumeti, da je na neke strokovne izsledke, analize bilo treba počakati; v nekaj dnevih je bilo treba do njih priti. Seveda sem tudi sam zahteval poročilo, ker sem videl, da se zadeve ne dogajajo dovolj koordinirano. Zahteval sem, da tudi ministrica da izjave, gre med ljudi; govorim o ministrici za okolje in prostor, ki je tu imela neko osrednjo vlogo. Vendar, iz poročila je bilo razvidno, da službe niso bile dovolj koordinirane, zato sem šel tudi sam na teren, da vidim, kaj se tam dogaja. Priznam, da sem bil kar pretresen, ko sem vse to doživel, slišal od ljudi. In sem potem tudi imenoval koordinatorja, gospoda Šestana, da bo te zadeve spravil v neko skladje, da bodo ljudje zdaj dobivali informacije pravočasno.

Ampak, z vsem dolžnim spoštovanjem, doktor Cerar, 14 dni. Vi ste tisti, ki koordinira različna ministrstva, ministre in ministrice, če ne delajo dobro, da udarite po mizi pri tako pomembni zadevi, kot je Kemis, in vendarle ukrepate. Se vam ne zdi, da ste tudi vi osebno ravnali premalo skrbno in ne dovolj hitro?
Poglejte, v tej zadevi bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati. Dejstvo je, da je šlo za neki specifični primer, na katerega nihče ni bil polno pripravljen. Vendar, kot rečeno, vlada se je takoj odzvala prek služb in koordinacija je bila ves čas, ampak je bila preslaba. Zato sem zdaj imenoval posebnega pooblaščenca. Ni res, da 14 dni ni bilo koordinacije, bila je. Že pred enim tednom sem imenoval posebno skupino strokovnjakov, ki se mora koordinirati. Pa vendar je izostalo to neko vodenje, zato sem predstojnika civilne zaščite pooblastil, ker je na tej ravni za to najbolj izkušen.

Nezaupanje ljudi je, iz tega sodeč, razumljivo in veliko. Kaj pa vi pričakujete od lastnika Kemisa, Gorenja, ki se je v vsej tej zgodbi držal zelo zadržano. Ali ga boste povabili, da se finančno vključi v analizo in odpravo posledic nesreče?
Seveda pričakujem, da bo podjetje ustrezno odreagiralo, da bo tudi ponudilo občanom neko vrsto kompenzacije; tudi tistim gasilcem, ki so požrtvovalno, celo s tveganjem lastnih življenj, takrat gasili. Jasno, tudi državni organi zdaj ugotavljajo, ali je prišlo do kakšnih protipravnih dejanj. Odgovornost ljudi, ki so v tem podjetju, se bo morala do konca ugotoviti. Pričakujem pa le, po čisto človeški plati, da bodo tudi oni občanom ponudili roko, če je že v določenih pogledih niso. In tu moramo vsi odigrati svoje – lokalna skupnost, samo podjetje in pa tudi država.

Naslednja tema so zapleti pri prodaji Nove ljubljanske banke. Nekateri kritiki včerajšnje odločitve vlade pravijo, da gre v bistvu za manever vlade in seveda tudi vas, da do prodaje NLB-ja ne pride. Je to, kar se je zgodilo včeraj na seji vlade, dejansko to?
Najprej naj povem, da do tega, da je prišlo do zaveze o prodaji NLB-ja – to je odločitev prejšnje vlade, vlade Alenke Bratušek. In takrat vlada očitno ni imela nobene strategije upravljanja državnega premoženja in je sprejela tako odločitev, ki jo je seveda naša vlada podedovala. Take odločitve si nikoli ne bi želel ali pa jo hotel sprejeti. In zdaj seveda naša vlada ima kot predstavnica države zavezo zoper Bruselj, ki jo mora spoštovati.

To ste vedeli, ko ste šli na volitve.
Seveda, ampak poglejte, situacija se spreminja. Takrat je bila država v krizi. Mi smo zadevo izboljšali, država ni več v krizi, gospodarjenje z državnim premoženjem je urejeno. Zato zelo obžalujem takšen način gospodarjenja takrat, ki samo poslabša situacijo še v prihodnje, se pravi tudi danes. Naj povem zelo jasno. Slovenija spoštuje svoje zaveze. Vendar pa tudi vedno znova poudarim: čeprav je SDH pristojen za izvedbo prodaje – to torej ni pristojnost vlade – vedno znova izražam jasno pričakovanje, da v takšni prodaji morajo slovenski davkoplačevalci dobiti nazaj tisto, kar so dali v banko z dokapitalizacijo. Mi ne moremo te banke prodati tako, da bomo še enkrat oškodovali naše ljudi. Zato pričakujem, da bo SDH to upošteval. Včerajšnja odločitev na vladi je bila načelna. Šlo je za zadevo iz naše pristojnosti in smo bili šele zdaj obveščeni, da lahko to ključno vpliva na prodajo, to vprašanje deviznih varčevalcev iz Hrvaške. Mi smo v skladu z dozdajšnjim stališčem Slovenije, ki je zelo jasno, spoštujemo svoj ustavni zakon in ne priznavamo teh iztoženih zadev, če bi do njih prihajalo na Hrvaškem, sprejeli stališče, kot smo ga. Na njem vztrajamo in tako bo tudi naprej. To je odgovornost naše vlade.

Gospod Cerar, a ni to malce nenavadno. O tem problemu, o katerem ste govorili, se v Sloveniji pogovarjamo že leta in leta in da je to naenkrat ...
Ne, ne, to je prišlo šele zdaj. Tudi tuji strokovnjaki, ki so pomagali pri tem, tega niso ocenjevali kot problem pri prodaji. SDH je na vlado naslovil to vprašanje šele zdaj. In to je specifično vprašanje, ki ga nima nobena banka, ki se prodaja v Evropi. To je nekaj, kar je specifično za našo situacijo. To bo treba ustrezno ovrednotiti pri prodaji, in to bo morala tudi vlada ustrezno ovrednotiti v okviru svojih pristojnosti, v okviru zavez in seveda posebej tudi SDH, ko bo izpeljal ta postopek naprej.

Ko govoriva o finančni ministrici – rekli ste, da ji še naprej zaupate. Ampak, ali ona lahko zaupa vam kot predsedniku vlade in drugim članom in članicam vladne ekipe glede na to, da se v Bruslju pogaja za nekaj, potem se v Ljubljani zgodi nekaj drugega.
Majčkeno pobalinsko vprašanje. Ministrica seveda zaupa meni, mi delamo skupaj kot tim. Nisem sprejel njenega odstopa zato, ker ni ravnala v ničemer narobe. Ona je ravnala po pooblastilu vlade vis-a-vis Bruslja. Dosegla je celo omilitev zavez, tudi korektno pripravila sklep za to sejo vlade. Vendar pa, ona je naredila svojo nalogo, ni pa ona mogla nastopati v imenu cele vlade, ki je sprejela to odločitev, ki zadeva odnos do teh deviznih vlog varčevalcev Ljubljanske banke iz Hrvaške. Tukaj pa vlada mora imeti načelen pristop. Mi smo se glede tega že opredelili in na njem vztrajamo in zato ministrica ni naredila nobene napake. Pač oblikovala je predlog, ki ni bil sprejet.

Ampak zdaj bo morala v Bruselj in se znova pogajati. Mar to s stališča naše vlade ni - če uporabim vaš izraz - pobalinsko napram Bruslju.
Ne. Absolutno ne. Naša vlada je zelo odgovorna. Bolj pobalinsko je tisto, kar so naredile prejšnje vlade, ko niso imele nobene strategije, kako upravljati državna podjetja, ko so kar takole na počez določale, katerih 15 podjetij in banka se bodo prodajali v tujini brez jasnih kriterijev, in potem seveda še to v času, ko je bila finančna kriza takšna, da so bile posledice nepredvidljive. Lahko odgovorno rečem: naša vlada upošteva vse te elemente. Mi delamo zelo odgovorno do Bruslja, ampak tudi do naših ljudi, do davkoplačevalcev. In zato bo tu vlada svoje delo opravila, če bo seveda v tem smislu kaj vprašana. Za zdaj je postopek prodaje v domeni SDH-ja. Ministrica dela dobro, vlada pa tudi dobro sodeluje v zvezi s tem.

Dobro, pustimo pobalinke in pobaline. Frustracije finančne ministrice se očitno navezujejo tudi na neusklajenost glede zdravstvenega prispevka. Kako je mogoče, da se s finančno ministrico o tem nihče ne pogovarja? Zdi se, kot da bi v času pred volitvami le ona lahko preprečevala kakšne predvolilne bombončke, pa jih očitno ne more.
Poglejte, skoraj vsako pomembnejše družbeno vprašanje zadeva tudi finančno ministrstvo. Na katerem koli resorju so vprašanja, ki se morajo vedno usklajevati s finančnim ministrstvom. Na zdravstvenem področju delamo izjemno pomembno reformo za ljudi, za zdravnike, za zdravstvene delavce. In ko delamo te pomembne premike, so finančna vprašanja izjemno zahtevna. Mislim, da to vsi razumemo, še posebej ko gre za vprašanja zdravstvenega zavarovanja in podobno. In tu potekajo usklajevanja med ministrstvi, predvsem tema dvema, že mesece in mesece. In tu je očitno prišlo do nekega kratkega stika v eni od faz pogajanj. Seveda, ker je to prišlo v medije, so takoj prišle te informacije na dan, sicer bi to normalno razrešili v normalnem dialogu. Mi vseskozi usklajujemo taka stališča med ministrstvi, vsak dan, in tudi v tem primeru jih bomo.

Ampak mediji v tem primeru verjetno niso noben problem, mediji samo opravljamo svoj posel.
Niso problem, ampak je prišlo v javnost, zato je stvar dobila večjo razsežnost, kot bi si jo zaslužila. Kajti vsak dan se ministrstva usklajujejo glede finančnih vprašanj.

Naslednja zadeva, doktor Cerar, Magna. Gre za – recimo tako – za enega paradnih projektov vaše vlade, pripeljati močnega vlagatelja v Slovenijo. Vendar stvari postajajo zelo zapletene. Kako daleč ste pripravljeni kot šef vlade iti pri dogovarjanju z Magno. Kje je meja? Koliko časa še imate? Ste pripravljeni za projekt Magne žrtvovati del najbolj plodne zemlje v Sloveniji?
Čas se izteka. Gre za investicijo, ki bi v okolje Maribora pripeljala več kot 3.000 delovnih mest, v okolje, ki je bilo zelo prizadeto v tem pogledu zadnja leta. Kjer nujno potrebujemo zagon neke nove industrije. Ta projekt je zelo premišljen. Tudi zemlja, žal res v določenem delu kmetijska, se bo nadomestila. To se bo uredilo tako, da bo za vse deležnike v redu. Pazimo tudi na okoljevarstvene zadeve. Vendar, tu je očitno kar veliko nasprotnikov, ki jim enostavno ni mar za ta delovna mesta, enostavno želijo preprečiti, da bi ta projekt uspel. Samo zato, da ne bi uspel.

Govorite o kom? O teh, ki so danes vložili ...
Recimo, če gledamo, da je gospod Matoz znani odvetnik, ki v glavnem zastopa SDS, in celo Bojan Požar – mislim, da vsi vemo, kdo je Bojan Požar – vložil neko ustavno pobudo na ustavno sodišče v imenu kmetov, potem mislim, da je zelo evidentno, za kaj tukaj gre. Gre za to, da se nagaja, da projekt ne bi uspel. Mislim, da je zelo jasno, da gre tukaj za podjetje iz Kanade, ki zadostuje zelo visokim okoljevarstvenim standardom, ki ima zelo resen namen, ga tudi pojasnjuje, sicer pa se ga nekoliko premalo sliši. Upam, da bo prišlo še bolj v javnost. In gre za to, da omogočimo ljudem v tem bazenu, da končno pridejo do dela. Tistim, ki so strokovnjaki, mladi strokovnjaki, o katerih največ govorimo, ki bodo lahko skozi to avtomobilsko industrijo se izkazali s svojim znanjem.

Po Kemisu je skrb za okolje popolnoma razumljiva. Ko so postavili Kemis, se je govorilo nekaj podobnega kot zdaj, ko se pogovarjamo o Magni.
Ampak, dovolite. Res je, ta tragični dogodek nas je vse pretresel. Ampak, ali to zdaj pomeni, da nobenega podjetja ne bomo več odprli? Tudi mnogo manjših družinskih podjetij je takšnih, da imajo čistilne naprave, vso to sodobno tehnologijo. In poglejte, izkušnja s Kemisom nas mora naučiti, da ne dopustimo več okolju nevarnih investicij. Ampak, če zadostimo vsem standardom, in ti so vsak dan bolj zahtevni – tudi v tem primeru bomo zelo pozorni, lahko mi verjamete, da še bolj kot v povprečju do zdaj – verjamem, da bo investicija Magna dobra za Slovenijo, je pomembna tuja investicija, nas postavlja na svetovni zemljevid in ljudem prinaša delo v okolju, kjer so tako investicijo že dolgo pričakovali.

Kakšne signale dobivate iz Magne? Koliko časa še imate za končno odločitev, ki jo bo treba slej ko prej tako ali drugače sprejeti? Da ali ne.
Tu se štejejo dnevi, kajti že sredi meseca in potem v juliju bodo potrebni zelo konkretni koraki. Prišlo bo celo do gradnje zdaj poleti in jeseni. Tu so še dodatni pozitivni učinki za podjetja, ki bodo gradila, se pravi multiplikativni učinki. Upam in verjamem, da bodo ljudje dobre volje in dobronamerni prevladali nad tistimi, ki imajo tukaj samo en namen. To je škoditi. Poglejte, ne verjamem, da gre za skrb za okoljevarstvene probleme, če 70 posameznikov ločeno vloži pritožbe samo zato – očitno, evidentno – da bi ustavilo neke postopke. Če bi imeli resen namen, bi skupaj vložili eno, dve, bi se pogovarjali, tu pa gre za eno, upam si reči, politično motivirano dejanje. Vemo tudi, kdo stoji zadaj, in tako zelo jasno lahko rečem, da je to proti ljudem in proti tistim, ki jih želimo pomagati.

Imate načrt B za drugi tir za primer, če bi Slovenci šli na referendum?
Mi stojimo na planu A. Verjamem, da bodo ljudje v teh dneh spoznali, da zbiranje podpisov ni prava pot. Danes smo se ponovno sestali s predstavniki civilne iniciative in vodstvom Zveze društev upokojencev Slovenije in zelo uglednimi nekdanjimi gospodarstveniki Slovenije, ki smo jim več ur pojasnjevali vse spektre tega. In na koncu so rekli: res je, zdaj ali nikoli. To je pravi čas, treba ga je izvesti zdaj in enostavno ni časa več, da z zadevo ponovno odlašamo, ker če bomo spet prekinjali – kar želijo narediti zagovorniki referenduma – potem ne verjamem, da bomo zmožni ta projekt pravočasno izpeljati. Kajti konkurenca sosednjih držav je zelo močna. Mi bomo, če tega zdaj ne bomo naredili, postali tukaj slepo črevo. Obšle nas bodo druge države. Druge transportne poti bodo okoli nas napeljane in Slovenija bo zamudila to enkratno priložnost, da Luko Koper poveže z zalednimi državami. Poleg petih držav je včeraj ta projekt podprla še Avstrija. Zadeva se razvija zelo pozitivno, podpira jo Evropska komisija, Evropska investicijska banka, Jasper. Tudi doma delamo, da bi jasno vzpostavili transparenten nadzor. Tako da poglejte, da projekt je dozorel. Po 20 letih, lahko rečemo tudi 30, je čas, da nekaj naredimo, ne pa da jamramo in odlašamo in se kregamo, ker potem bomo za več let zaostali in potem bo prepozno.

Ampak, doktor Cerar, še enkrat vas vprašam. Vi plana B za drugi tir nimate?
Poslušajte. Če bo prišlo do referenduma, bo to ta konstrukt, ki ga imamo zastavljenega, ki je dober, ki smo ga potrdili v državnem zboru, v veliki meri blokiralo. Seveda bomo potem razmišljali, kako naprej. Razmišljamo tudi zdaj. Ampak verjamem, da bodo ljudje, državljanke in državljani prepoznali, da je to zdaj ali nikoli. Da če zdaj ne gremo v ta projekt po tem scenariju, ki smo ga naredili, ki je najbolj racionalen, tako javnofinančno, ker najmanj obremenjuje davkoplačevalce, in ki dejansko pripelje Slovenijo močno na svetovni zemljevid v sodelovanju z Evropo, potem pa res ne vem, ali si zaslužimo ta drugi tir. Če ne bomo sami tega prepoznali.

VIDEO
Kemis na Vrhniki – da ali ne?
VIDEO
Intervju z Mirom Cerarjem
Al. Ma., A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
ucenec
# 30.05.2017 ob 22:56
Če se je kaj v zadnjih tednih konkretnega delalo proti konkretnim ljudem, je to dogajanje na Vrhniki.

Če nekdo nečesa ne naredi na primeren način, pomeni, da je vseeno nekaj naredil - škodo.
veza
# 30.05.2017 ob 22:51
Miro Cerar, daj že enkrat razumet, da nimaš dobrega piara, da ga sploh nimaš, če smo natančni, nihče na tem svetu ne ve, kaj dela vlada, razen kadar pride do nesoglasij, takrat eni dajo medijem kost za glodanje!
Časa ni več veliko, pravzaprav, je že skoraj vse zamujeno, je tako težko dobiti eno resno agencijo, ki se bo profesionalno ukvarjala z obveščanjem javnosti o delu vlade in koalicije?
roli
# 30.05.2017 ob 23:15
Sicer pa poslušam seje, ko pametujejo kako povezat fakse in industrijo.
Ko pa predstojnik strojnega faksa in cca 50 vrhunskih ing.pridejo z
fantastično inovacijo za 2 tir, gremo a front stroki in sprejmemo zakon
za zidarjevo 25 let staro traso in projekt(1 tir) .
Le kateri bedak je Tesli dovolil zgraditi inovacijo na Niagarih?
Ali smo bedaki nekateri med nami?????
sistemc.
# 30.05.2017 ob 23:01
Če imaš SD v koaliciji, sploh ne potrebuješ opozicijskega SDS.
Nikec3
# 30.05.2017 ob 23:19
Seveda, ampak poglejte, situacija se spreminja. Takrat je bila država v krizi. Mi smo zadevo izboljšali, država ni več v krizi, gospodarjenje z državnim premoženjem je urejeno.

A kdo dejansko pade na te izjave? Torej je Cerar praktično priznal, da do prodaje ne bo prišlo?
Mitcho_Buchannon
# 31.05.2017 ob 00:01
Vlada bi lahko odstopila hitreje, to moramo priznati.
boro007
# 30.05.2017 ob 23:14
Poglejte, v tej zadevi bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati. Dejstvo je, da je šlo za neki specifični primer, na katerega nihče ni bil polno pripravljen.

In spet so dokazali da v tej državi dobro delujejo samo gasilci... Hvala vam, brez vas bi v tej državi nastal kaos.

Seveda pričakujem, da bo podjetje ustrezno odreagiralo, da bo tudi ponudilo občanom neko vrsto kompenzacije; tudi tistim gasilcem, ki so požrtvovalno, celo s tveganjem lastnih življenj, takrat gasili.

Tudi tukaj imate precej možnosti da se izkažete tudi vi g. Cerar... Me pa preseneča da se Pahor še ni oglasu, al sem kaj spregledal?
Majestic12
# 30.05.2017 ob 23:23
Uvodna poezija me je uspavala in se mi ne da komentirat.
Shimun
# 30.05.2017 ob 23:01
Cerar na Bergantova vprašanja sploh ni odgovarjal.
Na konkretno vprašanje ali nameravamo zgraditi 3. Tir je odgovarjal s čisto tretjo tematiko.

In ta človek je izvoljen s strani ljudstva in predstavlja nas Slovence??

Ja križana gora no!!
NLB je moj
# 31.05.2017 ob 06:32
G.Cerar je pravnik in pravnikom zupamo, oni govorijo strogo resnico in si zaupljivi. Pa Slo. tudi ni več v krizi. Ali mu verjamem? Jst ne.
windmaster
# 31.05.2017 ob 06:22
Cerarju je žal da je Bratuškova izpogajala prodajo NLB! Vsak otrok ve, da mora bankomat ki ga polnimo davkoplačevalci, praznijo pa pokvarjene politične elite, stran! In Mirotu je žal za to!
Ljudje ki se v mladosti niso znali pravilno razvijati in se z drugo mularijo vključiti v pobalinske norčije, si v srednjih letih kupijo terenca z velikimi kolesi in črnimi šipami, da ves svet opazi kako pomembni so postali.
Mirko pač ne. On gre za premiera zato ker avta sploh vozit ne zna!
PONOS
# 31.05.2017 ob 05:29
Kemis se je rešil ogromno kemikalij odpadkov na najcenejši.možni način zaslužil ogromne denarce..škodo bo pokrita z zavarovalnico...steber toksičnega dima je šel.zaradi redke močne termike proti najmanj naseljenih krajih.Ni bila nesreča.Nanut je priznal vsakomesečni požar,priznal zato da preusmeri od dejstva namernega požiga,misterijozno je zgorel arhiv kar je bilo skladiščeno in kaj je gorelo.Človek je psihopat nastopa sredi poletja v kemis bundi in dela reklamo podjetju čim prej zapret proizvod skrajnega kapitalizma ki take ljudi postavlja na vrh so brezkompromisni in gredo preko trupel.Cerar in ostali na tak dogodek niso bili.pripravljeni oziroma so želeli pomesti pod preprogo zaradi pritiskov javnosti se izgovarjajo zdaj na šlamparijo.
Shimun
# 30.05.2017 ob 23:03
Pa kako ima Cerar in SMC sploh še kakršno koli podporo s strani ljudstva??? Pa saj ta se dela norca iz državljanov že tako kot Erjavec!
nelon
# 31.05.2017 ob 09:52
REsnica
Kapital ne sme izsiljevati države

Pa kje si ti vidu da Magna izsiljuje pa kaj je s tabo... Tako kot ti kupiš avto tisti ki ti ga najbolj ugodno proda... Tak bo Magna enako naredila, če ji pri nas ne bodo pogoji všeč in ji bodo bolj vsec npr. na Madžarskem bodo pa tam postavili fabriko...

Jao enio ste res...
gesan
# 31.05.2017 ob 07:08
Sicer pa, tale država je čistokrvna bandaluzija in to je dokazano tudi s tem primerom!
ajvard
# 30.05.2017 ob 23:42
Prodajo NLB-ja je obljubila Bratuškova, je poudaril Cerar.

kakorkoli, Bratuškova je glede na razmere odlično speljala izjemno zahteven mandat!
za Mirota to nikakor ne drži!
Jarik
# 31.05.2017 ob 10:46
resnica@,
31.05.2017 ob 09:07
"In je zelo nazadnjaško, da bi od magne zahtevali da gradi par km ( ali bog ne daj par 10km) stran na zazidljivem zemljišču. "
No gospod Resnica, ki se očitno spozna na zemljišča v Mariboru in okolici, kot pes na kontrabas, POVEJTE NAM KJE V RAZPONU 10 KM bi lahko Magna zidala tako velik obrat? komaj čakam, da preberem to informacijo.
gesan
# 31.05.2017 ob 06:59
Cerar: V zadevi Kemis bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati
........................................
...........
Na eni strani imamo njega in najlepšega, ki nam neutrudljivo odkrivata toplo vodo
Drugače mi tega ne bi vedeli!
:)

Na drugi strani pa imamo nekoga, ki živi v prepričanju, da je on izumitelj tople vode.

Dragi Mirek, če jaz (mi) nmaredimo kaj narobe, za to tudi odgovarjamo in dostikrat naletimo na uradniško dolžnost, ki nam pravi, da smo pred zakonom vsi enaki in vsi odgovorni tudi kazensko!

Pričakujem dokaze, da smo res vsi enaki!
Do sedaj tega dokaza še nisem zasledil!
HOR
# 31.05.2017 ob 13:15
"...Cerar: V zadevi Kemis bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati..."

Tako pa izgledajo lepo politično polikani izgovori za serijo nedopustno nestrokovnih in škodljivih postopkov države in (ne)odgovornih, ki vsebujejo preveč principov podobnih banana republikam...
Jarik
# 31.05.2017 ob 10:53
kotzi @
# 31.05.2017 ob 08:08

kaj je ze z ibm...ni nekaj obljubljal delovna mest s Cerar tukaj..da jih bo ibm odprl..zanimivo..sel je drugam..a Cerar se ni nic sekiral...za umazano industrijo joka ..za ibm pa ne...cudn clovk....

Kotzi, če samo občasno spremljaš dogajanja v Mariboru (kot kaže nisi iz MB-ja) potem tudi ne tumbaj neumnosti o neki krivdi. Za IBM sta tako MOM, kot vlada naredila ogromno oz preveč, saj so pri IBM-u izsiljevali državo in predtem Mariborsko občino s zahtevanimi subvencijami, ki so bile pretirane in na katere nismo moglii pristat. O tem seje pisali pred pol leta in več, ampak to te takrat ni skrbelo. sedaj te je začelo skrbet.
Še en inteligenten moralist.
nelon
# 31.05.2017 ob 09:48
Joj ko bi lahko jaz Cerarja v odmevih spraševal ne pa ta Bergant... Takšno zavajanje glede NLB ... pa ne vem ali je res tak neumen ali si pa dela norca z ljudi....

Za Magno in drugi tir s e strinjam z njemu...Ampak zafurali so Telekom in tudi NLB BODO
veza
# 31.05.2017 ob 07:25
smeško 562
# 31.05.2017 ob 07:21

Cerar priznal da rdeča hranilnica NLB ne bo prodana. Noro.

NLB so najbolj praznili v letih 2005-2007, pa kdo je bil takrat predsednik vlade, aja, spet en ta rdeč, saj po svoje imaš prav!
gesan
# 31.05.2017 ob 07:11
Oviranje projekta Magna je proti ljudem in vemo, kdo to počne, je v pogovoru za Odmeve dejal premier Miro Cerar, ki je prepričan, da je glavni namen škoditi.
.............................
Ko boste odgovorni v tej državi za posledice svojih pametij tudi odgovarjali, potem pa kar govorite o tem, da so drugi škodljivci!

Do takrat pa ste lahko tiho, ker niste vredni niti tega, da bi scalo iz neba na vas!
gesan
# 31.05.2017 ob 07:07
Evo, pa gremo takole:
kaj se zgodi, če jaz kot pravna oseba, nimam pravilno ali pa sploh nimam arhivirano, katere strupene snovi vse imam v skladišču?
Inšpektorija bi me slekla do kosti!

Kako je potem mogoče, da v taki firmi kot je tale, ni bilo ustreznega nadzora?
anzezad
# 30.05.2017 ob 23:15
Že več kot 5 ur sicer poteka izredna seja občinskega sveta na Vrhniki glede Kemisa: https://youtu.be/jzH7Y3oVQYE
kotzi
# 30.05.2017 ob 22:52
hm..njegov nastop je bil diktatorski...ja tudi njega je oblast prevzela
xerces8
# 31.05.2017 ob 19:08
"Mi ne moremo te banke prodati tako, da bomo še enkrat oškodovali naše ljudi."

Čak mal. A pri dokapitalizaciji smo že bili oškodovani?
Jaz sem pa ves čas mislil, da je dokapitalizacija nujen in smiseln ukrep.
Kot če zakrpaš streho, ki pušča. Seveda stane denar, ampak se vsi strinjamo, da ne gre za lastno oškodovanje.
Torej kako zdaj?
gesan
# 31.05.2017 ob 11:28
veza
# 31.05.2017 ob 07:27
Zanima me, kdaj bo Logar zaslišal IJJja glede bančne luknje, kako je dopustil, da so mu praznili blagajno?
...........................
To se bi zgodilo samo v primeru ,da se skregata, ker bi bilo ogrožen možganski idealizem našega vrlega nezamenljivega, ki si je vzel za pravico lastno nedotakljivost pred zakoni in pravili ter pravico do plena po imenu Slovenija.

Vendar, ne verjamem, da bi si tale logar upal kaj proti svojemu furerju!
QUENDI
# 31.05.2017 ob 11:09
......kot vedno mlačen in mevžast......razen ko je potrebno spomniti Državljane naj ne jamrajo......a rešitev njegova vlada ne najde.......v bistvu venomer nekaj jamrajo.......
smartass2011
# 31.05.2017 ob 10:22
Cerarjeva lekcija demokracije:
- nad stavko policistov, ki je bila v skladu z zakonodajo, je bil zgrožen in ogorčen
- do referenduma, ki je zagotovljen z ustavo, ne sme priti
- kdor nasprotuje gradnji Magne, je protidržavni element

Kar je zadnjič rekel Vili Kovačič, da je Cerar diktator, ni daleč od resnice. Ko stvari ne gredo po njegovi volji, izgubi živce in cepeta kot majhen jezen fantek.
Delilah16
# 31.05.2017 ob 09:58
Ne razumem zakaj ste nekateri konstantno zeleli odstop vlade. Samo zato, da bi. Vem in se zavedam, da niso vsega delali kot bi morali, ampak po nekaj letih politicne nestabilnosti, je za celotno drzavo pozitivno, da speljejo mandat do konca. A zelimo bit kot Hrvaska? Menjat premierja na pol leta? Plus trenutno nobena stranka ni dobra alternativa. SD? SDS?
Kar se tice nlb. Ko so ze druga podjetja prodajala za drobiz, smo vsi jokcali ker je bilo toliko denarja vlozeno ipd... zdaj ko se zeli dejansko nekaj ven potegnit pa spet narobe ker ne prodaja. Saj je povedal, da je Slovenija zavezana in bo spostovala, a zakaj ne bi poizkusili to spremeniti. Smesni ste res, eni nasprotujete samo zato, da nasprotujete. In to bo enako v naslednji in naslednji vladi.
kotzi
# 31.05.2017 ob 08:08
kaj je ze z ibm...ni nekaj obljubljal delovna mest s Cerar tukaj..da jih bo ibm odprl..zanimivo..sel je drugam..a Cerar se ni nic sekiral...za umazano industrijo joka ..za ibm pa ne...cudn clovk....
peglezn
# 31.05.2017 ob 08:07
V vecini zadev delim Cerarjevo mnenje, ampak zaboga model... udari po mizi in pokazi jajca.

Oziroma drugace, naredi vse to za drzavo, pa tudi ce te odnese s stolcka.

Magna - ja, zdaj
Drugi tir - ja, zdaj
Kemis - prepozno, naj se naredi nek nacionalni organ za podobne nujne primere, Gorenje mora kasirat

Ce bi Cerar to upal speljat, mislim da bo dobil se en mandat... sicer gre v zgodovino pa pa...
xavi
# 31.05.2017 ob 07:54
Cerar ima to nesrečo, da je po naravi mlahav in neodločen. Zakaj ne reče bobu bob, ko ima priliko. Dejstvo je da se izvedna drugega tira ves čas pripravlja v skladu z DLN (državni lokacijski načrt), kot ga je sprejela Janševa vlada že leta 2005. Sedaj ta ista stranka SDS, ki je takrat pred dvanastimi leti zakoličila ta projekt dela vsa, da bi ga z referendumskimi pobudami uničila in s tem škodovala državi. Enako kot stoji v dogovoru z madžari za poizkusom miniranja Magne, s čemer hoče za vsako ceno dosečti, da bi se Magna preselila na madžarsko. Kar se tiče Ljubljanske banke in prodaje, se že zdavnaj o tem ne bi več pogovarjali, če bi Janševa vlada 2005-2008, banko prodala Belgijcem, ko so imeli na mizi njihovo ponudbo za nakup banke v višini 3,5 mrd €. Pa se je namesto prodaje takrat pričela tajkunizacija Slovenije, z dodeljevanjem radodarnih kreditov NLB v miljardnih zmeskih. Čas bi že bil, da bi SDS že enkrat nehal s svojim početjem načrtnega škodovanja Sloveniji, ki meji že na izdajo države.
veza
# 31.05.2017 ob 07:27
Zanima me, kdaj bo Logar zaslišal IJJja glede bančne luknje, kako je dopustil, da so mu praznili blagajno?
smeško 562
# 31.05.2017 ob 07:21
Cerar priznal da rdeča hranilnica NLB ne bo prodana. Noro.
veza
# 31.05.2017 ob 07:05
roli
# 30.05.2017 ob 23:08

Janša dobi vojno v 10 dneh

ja, v udobni kleti Cankarjevega doma!
Gepard007
# 31.05.2017 ob 06:56
Pravi, da so oni rešili Slovenijo iz krize. Smo zadnja država poleg Palaua, ki nam je to uspelo, svet pa bo že kmalu zajadral v novo krizo. Naj se zgledujejo po Poljski, ki sploh ni imela krize!
malikaliber
# 31.05.2017 ob 05:56
Ja ma če so pa mogli preučit situacijo nooooo. Miro, daj ne bodi takšen....
orodjar
# 01.06.2017 ob 05:02
"Dejstvo je, da je šlo za neki specifični primer, na katerega nihče ni bil polno pripravljen."

Dejstvo je, spoštovani gospod predsednik Vlade Republike Slovenije, da jaz, Franc in Micka nismo polno pripravljeni za specifične primere. Če bi bili, potem Vas ne potrebujemo. Ob "sprejetvi" predstavniške demokracije, MORATE Vi in Vaši sodelavci biti polno pripravljeni za VSE, specifične in nespecifične primere. V primeru, da niste "polno pripravljeni", vas kot take, predstavnike, ne potrebujemo. Kajti ravno zaradi tega, ker jaz, Franc in Micka nismo nimamo časa in/ali volje do polne pripravljenosti, smo podelili Vam in Vašim sodelavcem nalogo da nas predstavljate. OB SPECIFIČNIH IN NESPECIFIČNIH PRIMERIH!
božo1
# 01.06.2017 ob 04:54
Tudi Bergant takole:
Ampak, z vsem dolžnim spoštovanjem, doktor Cerar, 14 dni. Vi ste tisti, ki koordinira različna ministrstva, ministre in ministrice,
In meglen odgovor takole:
Poglejte, v tej zadevi bi vsi lahko ravnali hitreje, to moramo priznati.......

Se vprašajmo, kaj bi pa lahko hitreje dobili?

Mislim, da manjka le javna akenda za neko nenadno, nepričakovano ali še kako povedano javno nesrečo, da bi potešila tako velika pričakovanja vesoljne javnosti.
Vedeti se mora na primer, da je v primeru velike nesreče neznanih izvorov potreben čas za izdelavo podrobne analize z ukrepiza sanacijo recimo 14 dni in, da se v tem času prizadeti ravnajo po pravilih osebne(osposobljenosti) zaščite in danih(dobljenih) delnih navodilih CZ.

Sicer se pa vprašajte, kako hitri in vseznali so bili pregovorno pedantni Japonci, ob naravni in jedrski katastrofi v Fukušimi?
tuintam
# 31.05.2017 ob 21:16
xerces8

Sploh pa, kam in komu naj bi pa kaj vrnili? Mi države kot celote ločeno od Države kot subjekta, ki upravlja, v ustavi opredeljene nimamo. ZRN pa seveda ja. ZRN: "Javni kapital je zasebni kapital davkoplačevalcev kot pravne celote. Oni imajo vzajemni kapital na ustavnopravni način ločen od upraviteljice Države. Ne enačijo oblasti in ljudstva npr. Ločeno plačujejo sektorje (po Osnovnem zakonu, ki ni ustava, oni je nimajo), da Državo razbijejo na bolj enakovredne dele, ki potem drug drugega po dolžnosti nadzirajo in obvezno ščitijo svojega plačnika, družbo ja, davkoplačevalsko celoto, ki ima svojo od Države ločeno pravno identiteto in seveda ... svoj ločeni konto. Tja potem kaj vrnejo. Ne pa, kot pri nas, ko si z ustavo upraviteljica Država, podobno kot upravitelj v socializmu, lasti pravno identiteto celote, da bi se upraviteljem (tudi podupraviteljem Države) olajšalo ... v bistvu prisvajanje ipd. In take ustavne pravnike imamo, ki tega niti ne vidijo... So raje oblast. So rekli npr., da slabe banke ne bo prej, preden ne bo zagotovila, da bodo kaj davkoplačevalcem tudi vrnili... Malo morgen ... Ma, ne morem vedno znova vse te groze opisovati ...
if
# 31.05.2017 ob 20:28
Magna-Vlada!
Cerar, zakaj ne ponudite zemljišče v gržavni lasti v občini Kidričevo?
misterij1234
# 31.05.2017 ob 17:33
Značilno za male diktatorčke,lahko bi ravnal hitreje,hitro laže,zavaja,njegovi podrejeni ministri zadoženi za svoja področja lažejo,kradejo,celo zmerjajo prizadete in tiste,ki se jim upajo upirati.Celo on osebno se je povabil v Kemis šele po 5 dnevu,njegova podrejena ministrica odgovorna prav za to področje,kar je pogorelo in kontaminiralo ozračje,zemljo,vodo in ne nazadnje ljudi in živali pa tudi šele četrti dan.Smrdi,smrdi pravijo Smrkci.
PodrepnikPolde
# 31.05.2017 ob 15:57
tuintam
Iz tvojega komentarja lahko le razberem, da si njihov, pač ne moreš gledati na zadeve objektivno. In ko napišeš, da imajo tu vsaj kader. Hm, samo vprašanje je, kakšen kader, no, pa saj sem ti napisal, kaj jaz mislim o temu kadru.
Iz konkretnih izkušenj, ki sem jih imel z novinarskimi ekipami, so bile te, ki spadajo pod tvoj kader daleč najslabše.
PodrepnikPolde
# 31.05.2017 ob 15:28
Si predstavljate, da bi ta pogovor vodil Igor Pirkovič, bi verjetno tudi kimal, ali pa se motim. Ko prebiram Slovenske novice in članek s podnaslovom: "Igor Pirkovič ni več urednik Tednika, oddajo zdaj prevzema Jelena Aščić."
Še komu ni jasno?
RTV največja greznica in skladišče pokvarjenega blaga.
amigo
# 31.05.2017 ob 15:01
Cerar je karikatura predsednika vlade in lahko vlada samo v banana republiki Sloveniji. Ljudje so zaradi 75 letnega šamponiranja z lažmi vseh vrst nesposobni za samostojno logično razmišljanje. Še bolj tragikomičen je bivši športni novinar Bergant, kot voditelj odmevov. Za vprežno in molzno živino je vse dobro. Pri tej nesreči je Cerar s svojo vlado pogrnil na celi črti. Pa ljudje božji, kdo je odgovoren za delo vlade in koordinacijo med ministrstvi. Nihče drug kot gospod Miro.
tuintam
# 31.05.2017 ob 14:54
Mimogrede, ko sem katalonščino omenil. Antonio Gaudi, Katalonec, je potem, ko je postal že slaven in so k njemu prihajali ljudje s vsega sveta, ni govoril z njimi po špansko. V SVOJEM jeziku je govoril. Biti novinar, je drugo. Računati nanje, spet tretje ...
tuintam
# 31.05.2017 ob 14:49
janez janze
mislim Gospod Bergant za koga vi pravzaprav delate? za Bruselj? Kaka hlapčevska mentaliteta izpadli bomo "pobalinski"...lepo vas prosim Gospod Bergant


Vseeno je bil Bergant malo piker in ga bom vseeno majčkeno zagovarjal. Najprej je besedo pobalinski uporabil Cerar. Hm, vzvišeno? Šele nato in bolj kot v revanšo tudi Bergant.

Mene je sicer motilo pa nekaj drugega, to kako Bergant naslavlja Cerarja z doktor (saj je, a ne edini, sploh pa, vsaj zame, še pravnik ni več, kaj šele ustavni, ker za kaj takega je treba tudi druge ustve poznati, ne samo svoje). Bolje bi bilo, če bi ga naslavljal z gospod Cerar. Malo lizunski se zdi tudi meni. A kaj češ - katalonščina je naprimer zanj 'šala mala' ...
SpicyWeiner
# 31.05.2017 ob 13:36
Bergant je najbolj nesposoben voditelj ever. Samo kima cel cajt gostom in jih nikoli v ničemer ne izzove. Zgleda skoraj tako, kot da so zanalašč dali Berganta včeraj v oddajo, da nebi Cerar moral preveč pametno odgovarjati.
Kazalo