Častitljivih 85 let radia in 55 let televizije. Foto: MMC RTV SLO/Ana Svenšek
Častitljivih 85 let radia in 55 let televizije. Foto: MMC RTV SLO/Ana Svenšek

Našim uporabnikom ponujamo edinstvene, predvsem pa kakovostne programske vsebine, ki so jim dostopne prek obstoječih in vedno novih komunikacijskih poti.

Marko Filli, generalni direktor RTV Slovenija

Vztrajamo pri temeljnih načelih univerzalne dostopnosti, na raznolikosti naše programske ponudbe, na neodvisnosti in avtonomiji lastnega dela.

Miha Lampreht, direktor Radia Slovenija

"V več kot dobrih osmih desetletjih smo pridobili izkušnje, znanje, bogate arhive, s katerimi se ne more pohvaliti nobena druga medijska organizacija v Sloveniji. Našim uporabnikom ponujamo edinstvene, predvsem pa kakovostne programske vsebine, ki so jim dostopne prek obstoječih in vedno novih komunikacijskih poti," je zapisal generalni direktor RTV Slovenija Marko Filli.

RTV med najuglednejšimi medijskimi organizacijami
Dodal je, da so ustvarjalci vseh programov lahko ponosni na opravljeno pot, brez nekdanjih sodelavk in sodelavcev pa javni zavod ne bi mogel biti med vodilnimi in najuglednejšimi medijskimi organizacijami v Sloveniji in prek naših meja. "Vsakodnevno se trudimo, da nacionalni javni servis tudi v sedanjosti bogati življenja naših poslušalcev, gledalcev in spletnih uporabnikov 24 ur na dan in sedem dni v tednu," navaja Filli.

Ne želimo biti všečni
Na današnji dan pred 85 leti je začela redno oddajati prva slovenska radijska postaja, takratni Radio Ljubljana. Radio je kljub drugačnim napovedim preživel televizijo in splet ter bo očitno preživel tudi nove medije, saj podatki kažejo, da se poslušanost prav nič ne zmanjšuje. Nasprotno, marsikje - tudi na Radiu Slovenija - se celo rahlo povečuje.

"Ne želimo biti všečni, za vso ceno dopadljivi, pač pa še vedno ostati med najboljšimi ponudniki vsebin v smislu obveščanja, razvedrila in izobraževanja. Vztrajamo pri temeljnih načelih univerzalne dostopnosti, na raznolikosti naše programske ponudbe, na neodvisnosti in avtonomiji lastnega dela. S sodelavci v Kopru, v Mariboru in v Lendavi soustvarjamo programski kolorit, ki je drugačen od povprečja vsebin, ki jih oblikuje naša radijska konkurenca na Slovenskem. Vsi sooblikujemo slovensko elektronsko medijsko krajino, se borimo za dosege poslušanosti in skupaj delimo tudi profesionalne standarde. Pa vendar je razlika - kakovost postavljamo pred všečnost, zaupanje in argumentirano razpravo pred kričavost in pred senzacionalizem," je dejal direktor Radia Slovenija Miha Lampreht.

Utrjujejo prepoznavnost
Kulturno-umetniški programi, glasbena ustvarjalnost in poustvarjalnost so tisto, kar utrjuje našo prepoznavnost, kar drugi ne znajo, ne zmorejo, morda tudi ne želijo. Veliko tega predstavljajo naši arhivi, ki so del nesnovne kulturne dediščine. In tudi po tem nas lahko presojate v času, ko praznujemo 85 let obstoja, je še poudaril Lampreht.

V avli TV Slovenija je odprta multimedijska razstava Mojster s piščalko, ki je posvečena 100-letnici rojstva Milana Kumarja in 55-letnici Televizije Slovenija.

Promocijski spot
Ob letošnjem jubileju je RTV Slovenija predstavila tudi nov promocijski spot, ki s pomočjo prepoznavnih obrazov televizije in radia skozi hudomušno, iskrivo, pozitivno in navdihujočo zgodbo predstavlja svoje poslanstvo.

Promocijski spot si lahko ogledate spodaj.

Našim uporabnikom ponujamo edinstvene, predvsem pa kakovostne programske vsebine, ki so jim dostopne prek obstoječih in vedno novih komunikacijskih poti.

Marko Filli, generalni direktor RTV Slovenija

Vztrajamo pri temeljnih načelih univerzalne dostopnosti, na raznolikosti naše programske ponudbe, na neodvisnosti in avtonomiji lastnega dela.

Miha Lampreht, direktor Radia Slovenija