Slovenija

Poudarki

  • Za odseke so se na Darsu odločili na podlagi dosedanjih ugotovitev glede prekoračevanja hitrosti in analiz prometnih nesreč.
Avtocesta
Pilotsko merjenje hitrosti na območju trojanskih predorov je po podatkih Darsa pokazalo spodbuden učinek na zmanjšanje povprečne hitrosti. Foto: BoBo
Avtocesta
Sekcijsko merjenje bo potekalo na primorski, štajerski in dolenjski avtocesti. Foto: BoBo

Dars do poletja 2019 načrtuje meritve hitrosti na sedmih avtocestnih odsekih

Pilotski projekt sekcijskega merjenja je bil po oceni Darsa uspešen
27. oktober 2017 ob 11:13
Ljubljana - MMC RTV SLO

Dars namerava po pilotnem sistemu merjenja hitrosti na avtocestah vzpostaviti dolgoročen sistem merjenja hitrosti na sedmih avtocestnih odsekih. Na Darsu so objavili javni razpis, s katerim iščejo ponudnika za dobavo, vzpostavitev in vzdrževanje potrebne opreme, zgornja vrednost razpisa pa je dobrih 1,2 milijona evrov.

Sekcijsko merjenje v praksi poteka na daljšem odseku, kjer se slika vsako vozilo na dveh točkah, nato pa na podlagi izračuna časa, ki ga je posamezno vozilo potrebovalo za vožnjo med obema odsekoma, ugotovi povprečno hitrost. Tako je tudi potekalo merjenje v pilotskem projektu na območju trojanskih predorov, kjer je sistem podatke o vozilih, ki so odsek prevozili prehitro, posredoval policiji, ki je nato lahko tudi izrekla globo.

Pilotsko merjenje se je sicer končalo z okvaro kamere, a na Darsu so kljub temu zadovoljni, saj se je po njihovih podatkih število nesreč občutno zmanjšalo, padla pa je tudi povprečna hitrost, s katero so vozniki vozili na tem odseku. Pri večini od 200 dnevno posnetih prehitrih voznikov pa je šlo za manjše prekoračitve hitrosti.

Brez meritev le na gorenjski avtocesti
Zato bodo zdaj na Darsu sekcijsko merjenje vzpostavili na sedmih odsekih avtocest. Na štajerski avtocesti je tako predvidena vzpostavitev merjenja na odseku Vransko—Blagovica v obe smeri in na širšem območju Celja proti Ljubljani. Na dolenjski avtocesti bodo hitrost merili na območju višnjegorskega klanca proti Novemu mestu. Na primorski avtocesti bodo meritve potekale med priključkom Logatec in viaduktom Ravbarkomanda proti Kopru ter med priključkoma Vrhnika in Brezovica v obe smeri.

Za odseke so se na Darsu odločili na podlagi dosedanjih ugotovitev glede prekoračevanja hitrosti in analiz prometnih nesreč. Na Darsu ob tem opozarjajo, da je hitrost eden od poglavitnih dejavnikov, ki vpliva na varen potek prometa. Ob prometnih nesrečah pa regionalne ceste ne morejo v celoti prevzeti celotne prometne obremenitve. Na Darsu si zato prizadevajo, da bi bilo nesreč in zapor čim manj. Prav tako je v razpisu določeno, da mora izvajalec omogočati tudi morebitno prestavitev sistema na drug odsek, če bi Dars tako zahteval

Odpiranje ponudb decembra
Javni razpis, s katerim iščejo ponudnika opreme za sekcijsko merjenje, so na Darsu že objavili, ponudbe pa bodo odpirali 8. decembra. Med razpisnimi pogoji je tudi zahteva, da naprave meritve opravljajo na obeh voznih pasovih kot tudi na odstavnem. Izbran sistem bo moral prepoznati najmanj 65 odstotkov registrskih tablic na vozilih.

Če bodo na razpisu, katerega zgornja meja vrednosti je 1,28 milijona evrov, našli primernega ponudnika, bo sistem sekcijskega merjenja vzpostavljen do 30. 6. 2019. Izbrani ponudnik pa bo po izteku garancijske dobe sistem vzdrževal do 31. 12. 2025.

VIDEO
Dars z novim sekcijskim merjenjem hitrosti
L. L.
Prijavi napako
Komentarji
royalclub
# 27.10.2017 ob 11:30
Dajmo potem kazen tudi vsem nedeljskim voznikom ki gredo tik pred tabo na prehitevalni pas prehitevat tovornjake na z 90 km/h, medtem ko se ti pripelješ 130-140 zadaj!

Je veliko bolj nevarno kot če se nekdo pelje 150-160 po levem pasu ko je promet normalen..
E24
# 27.10.2017 ob 11:40
ZN:
Si pomislil na to, da je na odseku Brezovica-Vrhnika veliko nesreč preprosto zato, ker so ljudje živčni, ker gredo prepočasi in se nikamor ne premakne vse skupaj?
Niso nesreče tam, ker bi šlo prehitro. Gre preposto za to, da se pri 100 km/h na uro tam vozi na pol metra varnostne razdalje. Kako bo sekcijski radar z meritvijo 130 km/h kakorkoli vplival na to?
freezbee
# 27.10.2017 ob 11:21
Super. Omejitve hitrosti kot v casih jugecev, fickov in stoenk. Obupno.
Grof Celjski
# 27.10.2017 ob 11:42
"Brez meritev le na gorenjski avtocesti"

To so pa sklenili, ker vedo da se škrti gorenjci ne vozijo več kot 90 na uro po avtocesti in ni potrebe po nadzoru.
ForwardThinking
# 27.10.2017 ob 11:24
Varnost je že varnost ja, ampak to je izključno samo še inkasanstvo!
Slovenija je policijsko podjetje. Sploh na cestah se izvaja največja represija, mafija.... ups - država, je pač vedno bolj lačna.
HariL
# 27.10.2017 ob 11:32
še malo, pa bodo avti vozili sami. Ima vlada že izdelan načrt, kje bodo potem pobirali denar?
SF0100
# 27.10.2017 ob 11:59
Ob 15.30 gre res ful hitr.

Raje tovornjake na vlake...
AM
# 27.10.2017 ob 11:30
Tak sistem podiram, saj se bo točno vedelo kje je postavljen. Če pa ob tem, da veš kje merijo hitrost nisi sposoben voziti po omejitvi, pa si po mojem mnenju kazen več kot zaslužiš !
G.Bruno
# 27.10.2017 ob 11:42
Robin Lood
Vse naj dajo na seksijsko merjenje

A zdaj nam bodo še seks merili? V kakšnih enotah? :)
ForwardThinking
# 27.10.2017 ob 11:26
Toliko omejitev hitrosti kot je v Sloveniji ni nikjer po svetu! Pa naivni ste, če mislite, da je to zaradi vaše varnosti!
richy
# 27.10.2017 ob 12:30
Razen višnjegorskega klanca je vse ostalo neumnost.
Nesreče na avtocestah so najbopogsejše, vsaj kolikor slišim preko radijskih obvstil nekje pri Logu in Brezovici (verjetno zaradi cestninske postaje) ter od Domžal proti Ljubljani. In vse to v glavnem zjutraj, ko se vozi max 100 na uro. Ponoči, ko se vozi hitreje, praktično ni nesreč. Dober dan inkasantstvo.
AM
# 27.10.2017 ob 11:32
Dajmo potem kazen tudi vsem nedeljskim voznikom ki gredo tik pred tabo na prehitevalni pas prehitevat tovornjake na z 90 km/h, medtem ko se ti pripelješ 130-140 zadaj!

S prvim delo se zelo strinjam. Pa predvsem kaznovat tovornjake, ki s 85 km/h prehitevajo tiste ki vozijo 80 km/h, zadaj je pa zelo dolg zastoj.
Torrent
# 27.10.2017 ob 12:15
Država pobere denar ko dobiš plačo, potem ko kupiš avto, potem ko plačaš cestnino, potem ko plačaš zavarovanje, tud ko ga pelješ na servis, enako velja ko kupiš vinjeto, prav tako ko plačaš bencin in seveda, zakaj ne bi pobrala, ko ponoči na prazni avtocesti voziš 140-150.
E24
# 27.10.2017 ob 12:05
#Isao
Tudi ležanje doma pri 0 km/h je lahko smrtno nevarno.

Vsak, ki obvlada nekaj malega fizike in razume svoj avto, točno ve, da so dnevi in razmere, ko 170 km/h in več ni nič nevarnega. In so dnevi in razmere, ko je 80 km/h mnogo prehitro. Te logike in zdravega razume ne more vcepiti noben radar. Zato sem proti! Investira naj se raje v boljše ceste in v znenje voznikov!
AM
# 27.10.2017 ob 11:29
Super. Omejitve hitrosti kot v casih jugecev, fickov in stoenk. Obupno.

Na avtocestah je omejitev 130 km/h, kar je praktično največja omejitev v Evropi (če izvzamemo Nemčijo, ki na splošno nima omejitve, dejansko pa mislim, da je na več kot pol trase omejitev 130 km/h).
GupeM
# 27.10.2017 ob 11:55
@ZN: Brezovica-Vrhnika je pa ogromno število nesreč, ki bi se jih dalo zmanjšati s tem merjenjem.

Ne. Večina teh nesreč se zgodi takrat, ko je gostota prometa velika in se vozi manj kot 130 km/h. Na tem odseku praktično ni nesreč, ki bi bila posledica prevelike hitrosti, kot se to dogaja v trojanskih predorih in podobnih odsekih. Če pride do hujše nesreče, pa je ponavadi vključeno tovorno vozilo. Tam je cesta lepo pregledna, široka, brez izvozov/uvozov. Samo CP Log je problematična, to pa se reši z navadnim stacionarnim radarjem.
pepis
# 27.10.2017 ob 11:49
AM
Super. Omejitve hitrosti kot v casih jugecev, fickov in stoenk. Obupno.

Na avtocestah je omejitev 130 km/h, kar je praktično največja omejitev v Evropi (če izvzamemo Nemčijo, ki na splošno nima omejitve, dejansko pa mislim, da je na več kot pol trase omejitev 130 km/h).


Nemčija ima omejitev 120 km/h ob dežju, na določenih nevarnih odsekih in kjer je povečan promet.
To vse se kontrolira in ob potrebi prilagaja, če ni nobenih problemov ni omejitev.

No Poljskem imajo na novih avtocestah omejitev 140 km/h.

Mislim da bi pri nas bi bila komot omejitev 130 km/h na hitrih cestah in 150 km/h na avtocestah. Vse več je novih avtov ki so narejeni za višje hitrost, aktivni tempomati, radar proti naletu, boljše zavore in podvozja, boljše gume,...
RenatoP
# 27.10.2017 ob 11:43
naj raje razširijo ceste!
HOR
# 27.10.2017 ob 11:34
Kar pomeni, da se s hitro voznjo na posameznih odsekih ne bo vec dalo nadomestiti casa, ki se zgubi na zaradi pregovorno pocasnih del na na drugih odsekih, kjer je hitrosr zato upocasnjena ali nastajajo kolone...
castor
# 27.10.2017 ob 12:24
Meritve hitrosti, bi bilo nujno opravljat tudi v drugo skrajnost. Namreč voznike ki se vlečejo po prehitevalnem pasu z hitrostjo nižjo od 110km/h, obravnavat enako kot divjake. S podvojeno globo.
malasraka
# 27.10.2017 ob 12:15
Na AC je potrebno vzpostavit sistem pravočasnega obveščanja in upočasnevanja prometa v primeru gužve že daleč pred vozečim. Npr gužva pri vrhniki bi npr. morala omejiti hitrost na 110km/h že v postojni, pa na 90km/h pri uncu, po potrebi na 70km/h v Logatcu, pa bi bilo vse bolj tekoče. Če pa ni gužve, so pa seveda omejitve off.. Ampak ne, bomo radarje za povprečenje naštimal. Bomo stisnili 200 za 5km, potem bomo 20km šibal 80, pa večja varnost na cesti, tako ja...
anbanpetp
# 27.10.2017 ob 12:01
dejte rajši merit razdaljo med vozili. se stavim, da bo posledično manj nesreč kot v tem primeru
Binder Dandet
# 27.10.2017 ob 11:51
@AM:
" (če izvzamemo Nemčijo, ki na splošno nima omejitve, dejansko pa mislim, da je na več kot pol trase omejitev 130 km/h)."

52% je priporočena hitrost (brez omejitve), 15% je začasna omejitev zaradi vremenskih pogojev recimo, 33% je trajna omejitev.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn
svabo
# 27.10.2017 ob 13:08
Kakšna norost. Kakšna potrata denarja. Kakšna policijska država. Jebenti fašizem.
Največ nesreč na avtocesti je posledica gledanja v telefon, utrujenosti (kamioni) in amotoričnih voznikov. Hitrost? Če se na avtocesti, kjer je omejitev 130 km/h lahko najhitreje voziš 100km/h potem je sekcijsko merjenje stran vržen denar. Pobiranje denarja ponoči ko ni prometa pa je čisti fašizem in pridobitništvo.
RokoSan
# 27.10.2017 ob 12:54
Robin Lood
Vse naj dajo na seksijsko merjenje in vsem kršiteljem globe. Vključijo naj tudi preostale ceste. Z izrekom glob se bo kaj hitro nabral denar, da ne bo več ceste brez medjenja in kršitev bo ravno toliko, da se sistem lepo vzdržuje in nadgrajuje. Ne vidim nobenega problema.

Najboljše, da morajo imeti kar vsi avtomobili GPS, pa ko zazna, da kje prehitro pelješ, kar na mail dobiš položnico.

Če je že toliko govora o nesrečah, mi je zanimivo, da je vedno vzrok hitrost, ko pa statistično neprimerna hitrost obsega le manjši delež vzrokov. Živim izven naselja in redno videvam opite voznike, pa v zadnjih 10 letih nisem videl ene kontrole prometa na relaciji do večjega naselja, VEDNO izključno radarje. Pa sta se na tej cca 5 km dolgi cesti v zadnjih par letih dvakrat zgodili nesreči s smrtnim izidom. Enkrat zaradi alkohola in enkrat zaradi katastrofalne ceste. Cesta je še danes enaka, kontrole prometa za prepovedane substance pa še vedno ni videti.

Ampak seveda, najlažje je proračun polnit s radarji. Sploh stacionarnimi. Ga namontiraš in ti polni malho. Sploh avtoceste ja, ravna cesta, dober asfalt, pa radarji. Tam kjer so potrebni, jih pa ni.

Še ena zadeva so pa nesposobni vozniki. Danes lahko ima vsako tele izpit. Zaostrit pogoje, pa na vsakih nekaj let ponovno na en test, da se preveri sposobnosti oz znanje. Pri starejših pa na vsako leto.

Ampak naša država misli, da je vse v hitrosti ja. Seveda.
liliput793
# 27.10.2017 ob 11:56
Definitivno ne podpiram.

Še mogoče policijsko uro, kdaj naj vozimo po naših mega avtocestah.
ZN
# 27.10.2017 ob 11:54
@E24
Hja, treba je znati vozit s predpisano varnostno razdaljo, tudi če si živčen, pa upoštevati omejitve pri cestninskih postajah (kjer je na Logu ogromno nesreč),... Ne razumi me narobe, tudi meni gre na živce, ko vozim normalno po omejitvi, pa mi skoči pred mene nekdo, ki se potem cijazi 100/uro pa se potem po možnost še umakne ne na desni pas, ko prehiti, ali pa na južni obvoznici, kjer vozijo 110/uro po levem pasu in se ti ne umaknejo, ker mislijo, da vozijo po omejitvi, pa se ne zavedajo, da je tam avtocesta in omejitev 130, ampak omejitve so z namenom. In mislim, da na odsekih, ki sem ju napisal, lahko pripomorejo k zmanjšanju prometnih nesreč. Je pa še ogromno drugih razlogov poleg same hitrosti, ampak z živčnostjo pa ne moreš nikakor opravičiti prometnih nesreč.
SamoRes
# 27.10.2017 ob 12:19
Za tistih deset minut ko ste prej na cilju se vam ne splača divjat, vsak dan srečam idiote ki prehitevajo v škarje, čez polno črto in po naselju vozijo 90, pa jih nazadnje srečaš pri kakšnem semaforju ali pa vse zariple v obraz, ko srečajo kak delovni stroj, ki pelje 60.
PartyTime
# 27.10.2017 ob 12:00
Kaj bodo merli, ce vsi stojijo z 0 km/h v koloni medtem ko oni delajo guzvo na avtocestah?
ZETAC
# 27.10.2017 ob 11:34
Čisto prav, sploh pa pogrešam meritve hitrosti tudi po nekaterih cestah vLjubljani in njeni okolici. Kar naj plačajo tisti, ki se niso sposobni držati predpisov.
Kai
# 27.10.2017 ob 14:14
Eni največjih indijancev so v jutranjih urah vozniki, ki se na štajersko avtocesto vključijo na priključku Domžale v smeri Ljubljane. Tam jih veliko (ne bom napisal večina) iz vključevalnega pasu prečka direktno na prehitevalnega. Torej menjajo dva vozna pasa, zato, ker imajo preračunano kdaj najkasneje iti od doma, da si še pravi čas v službi. Kolona na prehitevalnem pasu vozi v jutranjih urah tam recimo 110-120 km/h in ko se par takšnh pacientov vrine s tem manevrom posledično cela kolona zavira in tu in tam verjetno tudi zaradi tega poči.
Če bi namesto teh sekcijskih radarjev investirali v več aktivnih provida vozil, ki nadzirajo promet, ali bi pri nas celo uzakonili kakšen nadzor prometa z droni, bi se verjetno takšen problem lahko izkoreninil.

Drugi pereč problem vožnje na AC pa so mencači in kamioni. Skozi območje vseh 4 predorov na območju Trojan je prepovedano prehitevanje tovornih vozil pa dnevno lahko vidiš kamione na prehitevalnem pasu. Zmagovalka pa je enkrat bila ena kura s passatom CC, celjske registrske/velenjski grb, ki je vozila vštric kamiona ene 2km. Ko se je končno skidala na vozni pas, pripeljem vzporedno, vidim, da asica preverja facebook na telefonu. Takšnim bi jaz prepovedal vožnjo z avtomobili.
SpicyWeiner
# 27.10.2017 ob 13:12
Na brezovica vrhnika bodo dali sekcijsko merjenje? Kaj pa bodo merili? Povprečno hitrost 80km/h? Naj ta denar raje vložijo za projektno dokumentacijo, da bodo na tistmu odseku dogradili še en pas, ki ga tam krvavo potrebujejo. Ne pa da bodo sedaj še dodatno hebali ljudi v glavo...
džeko
# 27.10.2017 ob 13:11
Takole bi jaz rekel: vsi, ki smo nezadovoljni vozniki, ustanovimo svojo stranko,bomo imeli ziher čez 50% pa zmečimo to mafijo na cesto. Vmes pa uredimo še zdravstvo,....itd.
A še vam ni jasno?? če se narod ne bo zorganiziral se nam slabo piše....
marinaio
# 27.10.2017 ob 13:10
Itak, kaj pa drugega, najbolj neumen ukrep, ki bi ga lahko izvajali! Kaj pa prepočasni vozniki? Kaj pa taki, ki ne pogledajo levo-desno? Žmigavci? Spanje za volanom? Tovornakarji, ki berejo časopis? Slaba zimska oprema? Uporaba pospeševalnih in zaviralnih pasov, čemur so namenjeni? itd. itd.
fritaja
# 27.10.2017 ob 12:50
Isao
# 27.10.2017 ob 11:59
Odlično, manjše hitrosti , manj nesreč, manj škode, manj poškodovanih, manj invalidov in mrtvih. Kdo ima pameten argument proti temu?


Jaz.
Manj nesreč, manj škode, manj poškodovanih, manj invalidov in mrtvih je bilo le v obdobju, ko so policaji štrajkali.
fritaja
# 27.10.2017 ob 12:46
freezbee
# 27.10.2017 ob 11:21
Super. Omejitve hitrosti kot v casih jugecev, fickov in stoenk. Obupno.


To ne drži v celoti. V tistih časih je kazen za prehitro vožnjo stala 2 ali 3 pive ;)
Binder Dandet
# 27.10.2017 ob 12:01
Meni je za omejitev na AC vseeno. Vozim po tempomatu. Že kar nekaj let (kazen + otrok) vozim 140, kar je po gpsu 130. Višje hitrosti itak na krajših relacijah ne rezultirajo v nekih časovnih prihrankih, posledično si pa do kraja nervozen zarad stalnega bremzanja in pospeševanja zarad padalcev, ki uletavajo na prehitevalni pas.
malasraka
# 27.10.2017 ob 11:44
hitrost ne ubija, ubijajo napake in mentalna neuravnovešenost voznikov

zato to je metanje denarja "nekomu" v žep ...

uvesti merilnike sposobnosti voznikov za vožnjo, to..
Ramus
# 27.10.2017 ob 21:44
"Dars do poletja 2019 načrtuje meritve hitrosti na sedmih avtocestnih odsekih"

Nam ne bi raje dali kar po enega policaja v vsak avto,...
Kiklop
# 27.10.2017 ob 15:48
Vsako leto naredim po slovenskem avtocestnem križu vsaj 20K kilometrov. To je kar nekaj. Vsakodnevno, na vseh odsekih, brez izjeme se srečujem z objestnostjo voznikov, ki ji ni para, domišljija kršitev nima meja. Denimo proti predoru Golovec iz smeri Litijske ceste... ne moreš verjeti, kako si nekateri / pravzaprav kar številni / dovolijo, da po desnem voznem pasu s hitrostjo vsaj 120 km/h prehitevajo in se potem vrivajo z izsiljevanjem v običajni vozni pas, tik pred zožitvijo. To počnejo tudi kamioni, avtobusi, ni da ni. Potem se seveda vse ustavi, kajti ko na avtocesti eden pritisne na zavoro ima to metuljev efekt ali kakorkoli se že reče.
Poleg tega je vsak dan videti romunske ali madžarske ali katerekoli že tranzitne kamione, ki vijugajo čez skoraj oba vozna pasa, se vrivajo, z kar grozilnimi manevri izsiljujejo prehitevanja 3km/h hitreje kot nek drug kamion... Potem vštric 500m vožnje z 93 kmh in kolina na desni strani.... Ko kak tak vijugajoč kamion vendarle uspeš prehiteti, vidiš, da je voznik zatopljen v tipkanje po telefonu...
VENDAR !!!!! V VSEM LETU NITI 2X NE SREČAM POLICIJE NA AVTOCESTI, ki bi malce UREJALA te zadeve. NE VEM, ZAKAJ NIMAMO AVTOCESTNE POLICIJE? To vprašanje sem zastavljal že na številne institucije, odgovori pa so bili, da je predrago, da na državni ravni za to nimamo dovolj sredstev itd itd. KVA? a za sekcijske radarje in vso kontrolno tehnologijo pa ja?
Pa kaj je tu treba več kot to, da se organizira 10 vozil s po 4 policisti /2 in 2 v izmeni/ in na vsak AC krak po dva avta, eden vozi v eno smer drugi v drugo, nato se obrnejo.
Vsi tranzitni vozniki kamionov in njihovi delodajalci, pa tudi vsi SLO, ITA, AUT, HU, in pa tudi ostali "road runnerji" bi takoj zaznali, da se "nekaj dogaja", 2, 3 zaplenjeni kamioni, nekaj kazni in bi se takoj vedelo, da ga na slovenskih avtocestah ne gre lomiti. In bi bila VARNOST VEČJA kot pa zaradi nekaj sekcijskih meritev, ki so absolutno zgolj inkasantska finta in ne rešujejo temeljnih problemov avtocestnega prometa v Sloveniji.
Bivši uporabnik
# 27.10.2017 ob 15:28
V jutranjih konicah se čez teden dogaja, da je na prehitevalnem pasu (modri stolpci) tako gost promet, da je tam vozil do 2x več kot na voznem pasu (rumeni stolpci). Povprečna hitrost tudi na prehitevalnem pasu (zelena črta) ne presega 125 km/h.

LINK do slike

Menim, da je hitrost na naših avtocestah še najmanjši problem.

Ključni problem je akutna poddimenzioniranost (beri: prenizko število pasov) na številnih odsekih avtocest.
themetun
# 27.10.2017 ob 14:46
Na oddseku med Vrhniko in Brezovico je ogromno nesreč predvsem zaradi pregostega prometa v času prometnih konic. Tovornjake z avtocest, pa bo promet hitrejši, nesreč pa manj.
Bivši uporabnik
# 27.10.2017 ob 13:38
@ga_moram_imet; 27.10.2017 ob 13:19
Tukaj 90% komentatorjev krši CPP.


Misliš 100%?

Rad bi videl enega, ki še ni NIKOLI kršil:

- 1. odst. 38. čl. ZPrCP ("Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.") - globa 120 €

- 1. odst. 44. čl. ZPrCP (Voznik, ki vozi za drugim vozilom po istem prometnem pasu, mora voziti za njim na razdalji, ki ni manjša od razdalje, ki jo pri hitrosti, s kakršno vozi, prevozi v dveh sekundah (varnostna razdalja) oziroma na razdalji, določeni s prometnim znakom.) - globa 200 €

- 4. odst. 45. čl. ZPrCP (Voznik vozila, ki vozi na čelu kolone z nižjo hitrostjo od največje dovoljene hitrosti in od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, za katerim se nabere kolona vozil, se mora, če ga kolona ne more varno prehiteti, na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.) - globa 120 €

- itd.
LOJZ
# 27.10.2017 ob 12:47
SamoRes
ke si vidu prehitevanje v škarje po avtocesti kjer bodo merilniki????
drugač pa bodo sam še električni avti hitrost pa okol 80 da boš lohk pršu dl k pa 200 kilometrov. me zanima kakšni radarji bodo pa takrat
Binder Dandet
# 27.10.2017 ob 12:40
"Za tistih deset minut ko ste prej na cilju se vam ne splača divjat, "

1) 10 min je težko profitirat že na relaciji MB - LJ. Na krajših relacijah ni varjante za takšen prihranek.
2) Vseeno bi pa nekaj opozoril. Če bi lahko profitiral 10 min in to vsak dan, bi to pomenilo 210 min na mesec oz. 2310 min / leto (vzel sem 11 mesecev) oz 38,5 ur oz 1 teden dela. To je ogromen prihranek. Tako da je to, ali se splača, odvisno predvsem od tega, kako pogosto si na cesti.
dStroj
# 27.10.2017 ob 12:34
Kmal bomo začel žlahto zapirat v kleti za 20 let... kot Avstrijci.
K_ris
# 27.10.2017 ob 12:12
A ne bi bili radi druga Švica?

avtoceste 120 km/h
hitre ceste 100 km/h
izven naselja 80 km/h
Torrent
# 27.10.2017 ob 12:10
Statistika brez konteksta je orodje laži. Pri Trojanah sta se v dobi merjenja mogoče vžgala 2 kamiona manj in 2 voznika manj sta naredila samomor (mogoče, ker gospodarstvo okreva) in oni to štejejo kot uspeh radarjev. Vedno bo dovolj volne... :D
aaa
# 27.10.2017 ob 12:06
Toliko omejitev hitrosti kot je v Sloveniji ni nikjer po svetu! Pa naivni ste, če mislite, da je to zaradi vaše varnosti!

...je rekel nekdo, ki očitno kaj dosti sveta še videl ni. V Avstriji imaš je omejitev 100 na avtocestah toliko da glava peče. In merjenje hitrosti zraven. V kaki ZDA ali pa Avstraliji pa so max omejitne na avstocestah med 100 in 110. In nikomur ne pade na kraj pameti, da bi vozil hitreje.
ZN
# 27.10.2017 ob 11:33
Ja, na določenih odsekih je mogoče voziti več kot 130 km/h, ne pa povsod. Od naštetih sekcij dobro poznam višnjegorski klanec in Brezovica-Vrhnika ter popolnoma podpiram sekcijsko merjenje na teh odsekih, saj je višnjegorski klanec zelo nevaren, na odseku Brezovica-Vrhnika je pa ogromno število nesreč, ki bi se jih dalo zmanjšati s tem merjenjem.
Kazalo