Slovenija

Poudarki

  • Pahor dopušča možnost, da DeSUS-a ne bo v vladi
  • Erjavec vztraja pri obrambnem ministrstvu
  • V DeSUS-u predlagali tri ministre v prihodnji vladi, kar ni bilo sprejeto
  • Rezman: Pogajanja se ne morejo začeti z izključevanjem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,0 od 58 glasov Ocenite to novico!
Karl Erjavec in Borut Pahor
V DeSUS-u zdaj čakajo, da jih Pahor znova povabi na pogovor. Foto: MMC RTV SLO
       Prvi stavek je bil, da si lahko izberem katero koli ministrstvo si želim, ne morem pa biti minister za obrambo.       
 Erjavec o kratkem sestanku s Pahorjem
Katarina Kresal in Borut Pahor
Kresalova bo ministrske želje LDS-a popoldne predstavila Pahorju. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Rezman o vstopu DeSUS-a v...
VIDEO
Erjavec prekinil pogajanja

Dodaj v

DeSUS lahko ostane zunaj koalicije

Erjavec vztraja pri obrambnem ministrstvu, stranka ne
16. oktober 2008 ob 14:21,
zadnji poseg: 16. oktober 2008 ob 19:21
Ljubljana - MMC RTV SLO

SD in DeSUS sta začasno prekinila koalicijska pogajanja. Pahor trdi, da zato, ker Erjavec zahteva obrambno ministrstvo, Erjavec pa, ker nima enakopravnega položaja.

Predsednik SD-ja Borut Pahor je pogoj predsednika DeSUS-a Karla Erjavca, da tudi v prihodnji vladi ostane obrambni minister, zavrnil, zaradi česar je Erjavec do nadaljnjega prekinil pogajanja o koaliciji. Pojasnil je, da so pogajanja začasno prekinili zaradi neenakopravnega položaja njegove stranke v pogajanjih.

Pahor je zagotovil, da bodo pogovori tekli naprej, saj si želi sestaviti vlado. Je pa pozval Erjavca, da razmisli, ali ga zanima kakšno drugo ministrstvo. Po besedah Pahorja, Erjavec to možnost za zdaj zavrača, pogovorov z SLS-om pa ne namerava obuditi. Čeprav Pahor pričakuje, da bodo zaplet rešili, dopušča možnost, da DeSUS-a v novi koaliciji ne bo. Da se lahko zgodi, da DeSUS-a ne bo v novi vladi, je dejal tudi Erjavec. Dodal je, da pričakujejo drugačen način pogajanj in dogovarjanja ter "če gredo pogajanja v takšno smer, da so postavljeni ultimati, potem nima smisla, da se pogajamo naprej".

Erjavec je komentiral tudi možnost manjšinjske vlade, ki bi jo, če pogajanja z DeSUS-om propadejo, z levim trojčkom lahko sestavil Pahor. Med drugim je dejal, da bi bilo to neodgovorno, zlasti v težkih kriznih časih ob recesiji. Kot je še zatrdil, je prav DeSUS tista stranka, ki bi prihodnji vladi lahko dala trdnost.

DeSUS o prihodnosti v ponedeljek
Stranka se bo o tem, kako naprej, pogovarjala v ponedeljek, ko bo zasedal izvršni odbor stranke. Erjavec je še pojasnil, da je stališče stranke, da obdži položaje, ki jih že ima, in da je stranka enotna.

Rezman: Ministrstvo za obrambo pogoj Erjavca, ne stranke
Poslanec DeSUS-a Vili Rezman, kateremu je Erjavec prepustil obveščanje medijev, pa je pojasnil, da sta Pahor in Erjavec ugotovila, da so še težave, ki jih je treba razrešiti, in da gre za težave, o katerih se morajo pogovoriti vsi štirje predsedniki morebitnih koalicijskih strank.

Rezman je ob tem izpostavil tudi zavrnitev Karla Erjavca kot kandidata za obrambnega ministra, kar najbolj zavračajo v LDS-u in Zaresu. "Mi pa sodimo, da se pogajanja ne morejo začeti z izključevanjem in ultimati, ampak na ta način, da se najprej ponudijo kadri v razmislek in se potem poskuša doseči konsenz," je dejal Rezman. Dodal je, da je obrambno ministrstvo sicer pogoj za Karla Erjavca, za stranko pa ne, saj se bolj zavzemajo za pomembne položaje na ministrstvu za zdravje in ministrstvu za delo. Poleg tega nasprotujejo predlogu, da bi minister za zdravje postal Borut Miklavčič, svoj predlog pa imajo tudi za ministra za okolje.

V DeSUS-u tako čakajo na novo povabilo Boruta Pahorja. Rezman je poudaril še, da se je stranka za vstop v koalicijo že izrekla in da te odločitve organov stranke ne more preklicati ne predsednik ne poslanska skupina.

Pahor: Brez zapletov ne bo šlo
Da pogajanja ne bodo minila brez zapletov, je že v sredo poudaril najverjetnejši mandatar Borut Pahor. Ker se je SLS v ponedeljek odločil, da ga v koaliciji ne bo, bo DeSUS najverjetneje skušal kar najbolje izkoristiti nastali položaj.

Želje v imenu LDS-a bo popoldne Pahorju predstavila tudi Katarina Kresal. Kot je znano, naj bi v LDS-u želeli ministrstvi za pravosodje in zunanje zadeve. LDS in Zares današnjega zapleta sicer ne nameravata komentirati, saj se o vstopu v koalicijo pogaja le Pahor.

Ana Mušič
ana.music@rtvslo.si

Prijavi napako
Komentarji
anny22
# 21.10.2008 ob 21:09
Spomim se spletne ankete takoj po volitvah. Največ glasov izmed vseh levih, desnih in mešanih je dobila kombinacija SDS in SD - okrog 55-60%. Ostale pol manj. Torej?
asteroid
# 19.10.2008 ob 10:06
Idioti

Ministri so politične figure in z strokovnostjo nimajo nobene veze.
dgajsek
# 17.10.2008 ob 17:24
39. Ducky (16.10.2008 || 15:43:08)
SD ima najbolj primernega kandidata za obrambno ministrstvo, zato enostavno Erjavec kot obrambni minister odpade. To mesti si najbolj zasluži (po strokovni plati) Ljubica Jelušič


se podpišem...
mikoš
# 17.10.2008 ob 14:23
DeSUS je v večini podprla in izvolila desna stran, vendar je člastvo-vodstvo, večina levica.

V
Kluzo
# 17.10.2008 ob 13:12
Na koncu bo zunaj ostal tudi Pahor. Kučan ima tudi druge.
mojca111
# 17.10.2008 ob 12:48
Kar se tiče pa umika politike iz gospodarstva pa v tej vladi ne bo nekih velikih sprememb.
mojca111
# 17.10.2008 ob 12:47
Primarius, obdavčitve plač z letom 2009 ne bo več. To je delo nesposobnega in grdega Bajuka.
Primarius
# 17.10.2008 ob 12:42
Se veselim naslednjih volitev (ni nujno da leta 2012), ko bodo na seznamu Liberalci: davki iz plač dol, država ven iz podjetij, subvencije out, da se lahko malo lakše diha in se znebi pijavk, ki so prisesane na proračun. Obdavčitev na plače je v Sloveniji med najvišjimi v EU - če bi se to maloo spremenilo, bi se že minimalne plače takoj dvignile za 100 EUR, ne pa, da Pahor sedaj govori o neki 9 % stopnji za zdravstvo.
kalopteriks
# 17.10.2008 ob 12:31
Super!
Jethros
# 17.10.2008 ob 12:31
Primarius:
"Sicer pa od trojčka ne pričakujem veliko: plače bodo realno padale, socialna diferenciacija se bo povečala..."
Kaj se je pa v zadnjih dveh letih dogajalo? :) Realne plače so padle, socialna diferenciacija je na psu...aja, krivi so vladajoči, ki jih še ni ;)
Primarius
# 17.10.2008 ob 12:28
28+7+5 +5 je 45(SDS SNS DESUS SLS)
29 + 9 + 5 je 43 (SD ZARES LDS)

Naj se Pahor kar zafrkava, jaz komaj čakam kakšen glas o tem, da je nastala koalicija okoli SDS-a. SDS, SNS, DESUS in SLS bi imeli 45 poslancev, sedanji trojček le 43. Je pa res, da bi bil četvorček bolj nesiguren kot trojček. Sicer pa od trojčka ne pričakujem veliko: plače bodo realno padale, socialna diferenciacija se bo povečala...
mojca111
# 17.10.2008 ob 12:14
Je pa res malo čudno, da neka blond avša, ki se je pred letom dni spomnila ali pa ji je to predlagal Miro, da bi bila političarka, sedaj ultimativno določa kdo bo kaj in kdo ne bo kaj (kot, da ni imela do sedaj že dovolj nekih blamaž in salta motalov). Človek se vpraša kakšna je sploh vloga verjetnega mandatarja.
mojca111
# 17.10.2008 ob 12:11
V bistvu je razumljivo, da nihče ni naklonjen ideji, da je Erjavec obrambni minister, ker sicer bi negirali sami sebe, saj so dve leti neprestano kritizirali Erjavca kot obrambnega ministra, še posebno Kresalova.
Je pa ta včerajšnji "kratek stik" zgolj medijsko napenjanje mišic in zgolj ena etapa v še dolgotrajnih pogajanjih.
Jethros
# 17.10.2008 ob 11:48
Marsel:
V bistvu imaš prav...samo sem vseeno malo skeptičen ali bi se taka vlada tudi obdržala ali porušila :S
Marsel
# 17.10.2008 ob 11:35
224. Jethros;Glej v politiki je vse mogoče, zanimiva so ta srečanja z Pahorjem in Janšo, če odmislimo naše prepričanje in postavimo na stran to obrekovanje in žaljenje eni drugih in malo tolerance eden z drugim, bi to prineslo več dobrega kot slabega.Bi pa takšna koalicija lahko imela še to pozitivno stran, da bi se enkrat za vselej razčistile te zadeve.Krivdo za tako umazano igro nosijo oboji in, če je vsem v interesu narediti korak naprej bi morali to prepreko tudi rešiti.Ker problem vidim v tem kupčkanju v sedanjih pogajanjih, ko lahko neke male stranke izsiljujejo druge z nekimi ultimati, tu mislim predvsem na Zares, LDS in DESUS.Razumem, da vsak pač hoče iztržiti za svoje največ, vendar zgleda, da jim ni cilj delati v dobro nas državljanov temveč nekatere pač zanima samo moč in kaj bodo pridobili.Če se že na začetku pojavijo taka trenja, potem res ne vem , kako bodo ti potem funkcionirali.Pahor bi z potezo, da bi povabil SDS v koalicijo in to samo SDS naredil pametno in odlično potezo, saj bi tako pokazal, da je odprt za vse pa tudi glede volilnih rezultatov bi to bilo najbolj pošteno.Čeprav nisem pristaš SDS-a in Janše, kakor tudi ne Pahorja, sem bolj naklonjen levici po prepričanju, me takšna koalicija ne bi motila.Dobili bi neko novo srednjo pot in Pahor bi lahko dokazal, kar vedno trdi, da bo delal v korist vseh.

226. Belen;No saj sem jaz zadnje čase tudi začel razmišljati v tej smeri, vendar moje osebno mnenje je, da SNS ni za vlado.Problem ne vidim v sami stranki, temveč v vodstvu.Seveda pa tudi, klima in čas, na politični sceni ni prava za to.SNS so dobri v opoziciji, nikakor pa še niso zreli za v vlado z svojimi ekstremističnimi pogledi.

L.P.Marsel
Jethros
# 17.10.2008 ob 11:24
Se strinjam {Belen}, SLS je še kako pripomogle k tej "pat" poziciji ;)
{Belen}
# 17.10.2008 ob 11:19
227. Jethros (17.10.2008 || 11:11:23)
Se opravičujem {Belen}, hvala za popravek ;)
Se strinjam, DESUS ima vso pravico do večjega vpliva v tej koaliciji v primerjavi LDSa, popolnoma pravilno! Gre se samo za to, da Erjavec ogroža sestavo vlade samo in zgolj zaradi svojega mesta, ki se mu nikakor noče odreči, tudi v primeru, ko stranka sama pravi, da ni pogoj za vstop v koalicijo, pa on trdi nasportno, to dokazuje ustavite pogajanj. No, ne glede na vsa izsiljevanja z obeh polov, upam, da se bodo zmenili in začeli delat, tako kot treba!


Motiti se je čoveško. ;)
Sicer pa težko ocenjujem katera stran ima prav, ker ne vem, kaj vse je še pod mizo. Bi bilo pa zanimivo vedeti tudi, kaj vse je bilo v ozadju dokončne odločitve SLS-ovcev, da ne gredo v koalicijo, saj je pravzaprav prav to privedlo v trenutno pat pozicijo.
LFC
# 17.10.2008 ob 11:18
TO je vseeno politika... Dejstvo je da Erjavec ni bil izvoljen v parlament. Po mojem mnenju želi ostati v stiku z vlado. Najbolj udobno bi mu bilo tam, kjer je bil do sedaj. Morda mu bo Pahor na koncu vseeno popustil v zameno za ministrski stolček manj.

Pač povolilne igrice. Stvar verjetno niti ni tako huda... dobra kost za novinarje ;)
Jethros
# 17.10.2008 ob 11:11
Se opravičujem {Belen}, hvala za popravek ;)
Se strinjam, DESUS ima vso pravico do večjega vpliva v tej koaliciji v primerjavi LDSa, popolnoma pravilno! Gre se samo za to, da Erjavec ogroža sestavo vlade samo in zgolj zaradi svojega mesta, ki se mu nikakor noče odreči, tudi v primeru, ko stranka sama pravi, da ni pogoj za vstop v koalicijo, pa on trdi nasportno, to dokazuje ustavite pogajanj. No, ne glede na vsa izsiljevanja z obeh polov, upam, da se bodo zmenili in začeli delat, tako kot treba!
{Belen}
# 17.10.2008 ob 11:10
252. Marsel (17.10.2008 || 11:01:24)
...vse bolj se mi dozdeva, da bi bila najboljša koalicija SD in SDS in mislim, da bi to bilo najbolj pametno...


Jaz sem ves čas upal, da bi denimo SNS dobila toliko glasov, da bi bila edina možna koalicija SDS+SD, ker bi se obe stranki rajši povezali med sabo kot, da bi katerakoli v koalicijo povabila premočen SNS (z npr. 10 mandati).
asteroid
# 17.10.2008 ob 11:10
Jethors

Se spomniš Kresalove na predvolilnih soočenjih, kaj je imela povedati proti Erjavcu in Desusu?, Pa Golobić ????

Pa o tem da je trojlek v popolnoma drugačnem položaju, kot stranke, ki so ves čas, do konca bili v vladi, ki je bila na oblasti.

Lol, pozabljaš veliko, npr. da politiki zelo pogosto naredijo salto moratle.
Jethros
# 17.10.2008 ob 11:07
Ma ni nezaslišano, ampak neizvedljivo. SD in SDS na skupnem bregu, bi res zvenelo popolno, najmočnejši stranki skupaj na delu za boljšo Slovenijo! Ampak tukaj je bilo preveč metanja peska, blata, obtoževanj tako z ene, kot z druge strani. Morda se to lahko pozabi in gre naprej, pa vseeno, težko živiš pod isto streho z nekom, ki se ni korektno obnašal do tebe. Kaj misliš?
{Belen}
# 17.10.2008 ob 11:06
244. Jethros (17.10.2008 || 10:38:02)
Ne piši na pamet, da je ta "tranzicijski trojček" manj vreden od DESUSa, ker ni res, Zares je bil pred Desus, LDS pa res na 5. mestu.


LDS je med strankami, ki so prišle v parlament, na 7. (tj. zadnjem) mestu glede na število glasov, čeprav ima resda enako število poslancev kot SNS ter SLS+SMS. Ampak, seveda, oni so vendar zmagovalci in dejstvo, da so vse parlamentarne stranke dobile večjo podporo volilcev, pač ni važno.
MartinEs
# 17.10.2008 ob 11:03
@administrator

predlagam spletno anketo:
"Ali mislite, da je Erjavec primeren za ministra za obrambo?"
Marsel
# 17.10.2008 ob 11:01
Pa dobro asteroid umiri se malo,vse bolj se mi dozdeva, da bi bila najboljša koalicija SD in SDS in mislim, da bi to bilo najbolj pametno.Bodimo odkriti, SDS tudi niso tako slabo vladali, kljub nekaterim napakam, so imeli tudi uspehe, tu ni kaj oporekati.Velika napaka jim je edino to ločevanje na naše in vaše in to nenehno iskanje krivcev.Čeprav se to, da bi se te dve stranki združili v koalicijo, sliši skoraj nemogoče, mislim, da ne bi bila to napačna poteza.Gre samo za politično prepreko, vendar tudi to se da rešiti in pogovoriti.Vsi trdijo tako SD, kot SDS, da bodo delali v korist R.Slovenije in nas državljanov.Z tem bi vsi pridobili in dobili bi močno vlado.Takšno je moje mišljenje, upam, da me zaradi tega ne boste potolkli je samo moje razmišljanje o tem, vem pa,da se sliši nezaslišano in nekaterim nesprejemljivo, vendar koristno.

L.P.Marsel
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:54
Rezman je ob tem izpostavil tudi zavrnitev Karla Erjavca kot kandidata za obrambnega ministra, kar najbolj zavračajo v LDS-u in Zaresu. "Mi pa sodimo, da se pogajanja ne morejo začeti z izključevanjem in ultimati, ampak na ta način, da se najprej ponudijo kadri v razmislek in se potem poskuša doseči konsenz," je dejal Rezman.
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:51
Jethros

Ti se verjetno hecaš. Kakšni kompetenti ljudje neki, ministrstvo je čista politična unkcija, nobena strokovna funkcija ni.
{Belen}
# 17.10.2008 ob 10:51
210. Cheyenne (17.10.2008 || 07:01:45)
Resnicoljuben: kje pa spiš ti, da te ne ukradejo?


Sploh ne spi... :)
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:49
Ti razložim tako:
Ne vidijo ga za kompetentnega ministra za obrambo, torej nočejo podeliti njemu mesto samo zato, ker ogroža sestavo vlade! Če Pahor ne popusti, bom v njega resno začel verjeti, ker bo dokazal, da mu je več do strokovnosti, kot do podeljevanja stolčkov, da pride do vladanja. Sa kot smo opazili, se postavlja velik vprašaj pred to nastajajočo vlado!

Pahor sestavi vlado v istem trenutku, ko dodeli mesto, ki se ga Erjavec tako oklepa ponovno njemu! Ima zelo enostavno rešitev, pa vendar stoji za svojimi stališči in ne bo popustil, ker vemo, da se ni izkazal za najboljšega obrambnega ministra! Torej?

In zakaj misliš, da zdaj odvračam pozornost? Samo navedel sem primer, kako se hitro sestavi vlado...dodeliš ministrske stolčke, vsi veseli, vsi podpišejo koalicijsko pogodbo! Boš rekel, da se ni tako zgodilo?
ribi
# 17.10.2008 ob 10:45
DESUS bo šel v vlado, to je vsem jasno.Pokazal pa je Karl da brez njega vlada ni možna, oziroma bi bila vlada z manšinsko podporo.In to je za mene kajla Pahorju, oziroma bolj LDS,saj je LDS najmanša stranka v bodoči vladi.Prav bi bilo da bi DESUS dobil dvakrat več ministrov ali saj 1 več in to bolj pomebnega.
Miraja
# 17.10.2008 ob 10:45
V današnjem Večeru:(z ozirom na izjave levice):

Ironično je, če spremembo stila vladanja obljubljajo tisti, ki so v času svoje dolgoletne vladavine vzpostavljali klientelistična omrežja !!!!!
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:42
Jethors

Pomembnejša je zato, ker Pahor drugače vlade ne more sestaviti'???

O tem, kako so delovali minisri v prejšpnji vladi, ne mislim razpredat, ker samo odvračaš pozornost od problema nove vlade4.
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:38
Erjavec ve, da je njegova stranka bolj pomembna od Zaresa in LDSa? Hm, zakaj je pa bil Zares mesto pred DESUS na izidu volitev? Ne piši na pamet, da je ta "tranzicijski trojček" manj vreden od DESUSa, ker ni res, Zares je bil pred Desus, LDS pa res na 5. mestu. Ampak, v koalicijo je bil povabljen kasneje in že takrat se je tudi vedelo, da mesta obrambnega ministra ne bo tako lahko videl! Torej zdaj uporablja Erjavec izsiljevalno metodo, ne trojček! Glede tega stolčka so že pred volitvami dejali, da bi moral odstopiti, torej se le gre za branjenje svojih stališč, kljub riziku, da ne sestavijo vlade! Pa še ena razlika: Janša je takoj podelil svojim predsednikom koalicijskih strank ministrske stolčke...najlažji način, za sestavo vlade! In kako so se ti ministri izkazali?
MartinEs
# 17.10.2008 ob 10:37
@239.asteroid

Erjavec ve, da je njegova stranka mnogo bolj pomembna, kot je lDS ali zares.

1. Je bolj pomembna kot LDS, ni pa bolj kot Zares...če se spomneš je Erjavec dobil 2%manj kot Golobič!
2. DeSUS si ne želi MORS-a...Erjavec si ga! Kako drugo ministrstvo bi ziher bolj ustrezalo upokojencem kot pa obrambno....Erjavec pa itak gleda samo še na svojo rit in kaj njemu bolj paše in ga boli kurac za svoje volilce..se vidi da je z Janšo delal 4leta! Hitro se je navadil postavit sebe pred vse!
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:35
Jethros

Si mogoče spremljal, kolkokrat so SD, LDS in Zares spreminjali svoje izjave?
matej1111
# 17.10.2008 ob 10:34
Mhm, me zanima kdo nebi šel v koalicijo z Janšo, če bi on zmagal! Očale si očisti, maš preveč zarošene!
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:33
focn? slovenski prosim ;)
Mogoče se počuti Erjavec že zdaj kot privesek, se strinjam, pa vendar bi moral razmišlati v dobro stranke, ne samo v njegovo dobro. V opoziciji bodo manj učinkoviti v izpolnjevanju svojih predvolilnih obljub, po volitvah so pa poslanci DESUSa lepo izjavili, da z Janšo nočejo več biti na isti strani...nekaj povedo take izjave. Ali?
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:25
Tvoj problem je, da slepo verjameš samo Pahorju. Erjavec ve, da je njegova stranka mnogo bolj pomembna, kot je lDS ali zares. Ko ti bo to jasno, potem piši.
matej1111
# 17.10.2008 ob 10:25
Jethros, ti vedno sam sebi focn stisneš! Se ti ne zdi, da Karl noče bit privesek Pahorju?
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:24
Toliko o spremjlanju praviš...
"Je jasno povedal da na ultimate drugih ne bo pristajal, ker niso v enakopravnem položaju z ostalimi tremi."
Veš zakaj ni za njega enakopravnosti? Ker mu ne bodo dali mesto, ki se ga toliko oklepa! Saj si videl, pogajanja zamrznjena, ker mu Pahor stolčka za obrambo ne da, gotovo! Zadeva stoji! In potem Erjavec poudari, da mu je ponudil vsa druga mesta, razen obrambe...kaj je tukaj nejasno? To, da imata več izbire Golobič in Kresalova? Isto je, samo da se Erjavec nikakor noče odreči svojemu stolčku! Torej, je Erjavec res žrtev tukaj? Meni se zdi, da tudi on izsiljuje, ker je stranka DESUS jasno pokazala, da ta stolček NI pogoj za vstop v koalicijo...ti si pa misli kar hočeš. Stranki je več do tega, da bi bila v vladi, kot Ministrstvo za obrambo....otrej se gre za osebne zadeve, ne pa strankarske!
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:20
Jethros

Vem, da Erjavec ni prekinil pogajajanja samo zaradi MORSA, Je jasno povedal da na ultimate drugih ne bo pristajal, ker niso v enakopravnem položaju z ostalimi tremi.

Toliko o spremljanju zadev.
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:13
Aha, še dobro da se je pogajal s Pahorjem...si bil ti zraven, da toliko veš? ;)
asteroid
# 17.10.2008 ob 10:11
Jethors

To si ti misliš. Nisi bil prisoten na pogajanjih. Pod mizo, mot se temu reče. Erjavec je povedal, da ne pristaja na ultimate LDS i Zaresa.
MartinEs
# 17.10.2008 ob 10:07
Pahor se ne sme pustiti izsiljevati enemu Erjavcu, Jankoviču se ni in tudi temu upokojenskemu bukslju se ne sme! Erjavec je pa itak ni sposoben, sploh pa za ministra za obrambo in niti pojma nima kaj se tam dogaja. Je le maskota ene stranke in veliko ljudem se zdi smešno-simpatičen zaradi videza, izražanja, govorne napake....zato so tudi volili za DeSUS. Je dokaj prepoznavna in istopajoča oseba znotraj stranke...sposoben pa ni. Daleč od tega. Da bi pa Janša ponovno vlado sestavljal...to bi bila pa čista svijarija. Na začetku podkupi predsednike strank z nekimi ministrstvi, potem pa vleče vse niti iz ozadja. Ne vem niti zakaj si upokojenci želijo ministrstvo za obrambo? Si ga sploh?...po moje ne! Edino Erjavec si ga želi...v DeSUS-u postaja to, kar je Janša v SDS-u!
Jethros
# 17.10.2008 ob 10:04
asteroid:
pozdravljen

Bistvo te zgodbe, ni število ministrskih stolčkov, ampak le eden, tisti, na katerem je Erjavec do zdaj sedel! Ki pa po besedah stranke DESUS ni pogoj za vstop v koalicijo in glej ga zlomka, pogajanja so zamrznjena točno zaradi tega, ker se Erjavec počuti izsiljevanega! Vendar on ni prav nič nedolžen v tej zgodbi, saj mu je Pahor povedal, da lahko izbira, ne dobi pa obrambnega resorja več! Ni zdaj govora, da ne bo dobil 3 resorje, zaenkrat zadeva stoji le in zgolj zaradi Ministrstva za obrambo!
Jethros
# 17.10.2008 ob 09:59
ribi:
Kajla Pahorju? Prej bi rekel "pat" zadeva! Erjavec izsiljuje stolček, Pahor pa mesto DESUSa v koaliciji! Tukaj se bo moralo modro rešiti problem, ker če se bodo šli kot v vrtcu, otem bosta izvisela tako Pahor kot Erjavec! In takrat bi se zgodilo, da bi se Janši vrnil velik nasmešek, največji v njegovem življenju! Vendar pa dvomim, da bo do tega prišlo, ker dobro ve stranka DESUS, da se jim ne splača bi spet privesek SDSa!
asteroid
# 17.10.2008 ob 09:57
Valuk,

Če Pahorju ne uspe sestaviti vlade, Janša mandata ne bo sprejel. Pahor bi dobil se drugo moćnost sestavljanja vlade. Če se po treh poiskusih vlada ne more sestati, pride do predčasnih volitev.

Nisem govoril o tem, da bodo sedaj prdčasne volitve, pač pa vmes, saj ta koalicija, ki se sestavlja,ne bo dokončala mandata.
asteroid
# 17.10.2008 ob 09:55
Valuk

Mislim, da imaš ti malo zgrešene pojme. Najprej sta LDS in Zares postavila Desusu ulttimat. Tolk o poznavanju stvari. Definitivno se stvari tapletajo ne samo zaradi MORSA ampak zaradi tega, ker Desusus pripada 3 ministrstva, če LDS pripadata dva (zalar in kresalova). LDS, Zares in SD pa temu odločno nasprotujejo. Torej, kdo postavlja ultimate??????
Valuk_
# 17.10.2008 ob 09:53
1. asteroid (17.10.2008 || 09:38:05)
Predčasne volitve pred vrati?????


Očitno malo veš o pogajalskih procesih.

Gre za klasično "izsiljevanje", igre mačke in miši.

Sicer pa, četudi ne bi uspelo, ne gre potem za predčasne volitve, ampak če Pahorju ne uspe sestavit vlade v zakonsko določenem času, potem dobi možnost še Janša, kot drugouvrščeni na volitvah.
asteroid
# 17.10.2008 ob 09:38
Predčasne volitve pred vrati?????
jast123
# 17.10.2008 ob 09:21
Tudi če KE vstraja, ima še vedno BP večino, ker nekateri poslanci DESUSa ne bodo glasovali za Janšo. KE pa bo s tem naredil razdor v svoji stranki. Če bi jaz bil Pahor, bi sedaj raje povabil v vlado Jelinčića. On je manj Janšev podrepnik kot Erjavec.
nesesekirat
# 17.10.2008 ob 09:11
Ojoj, delimo zahtevano provizijo s provizijo na Patrijo in ne obratno.
ssodnik
# 17.10.2008 ob 09:11
lučko si padu na glavo, Turk v življenju ne bo ponudil mandata JJ, sploh pa JJ nima niti približno dovolj sedežev za vlado... DeSUS bo prtisnu na KaHla da popusti, ker vejo da samo v koaliciji lahko kej naredijo po svoje...Pahor pod nobenim pogojem ne sme popustit!
nesesekirat
# 17.10.2008 ob 09:08
Kot prebiram danes, ministre predlaga predsednik vlade,oz. ob konstituiranju s strani šefa države imenovani mandatar. Karl pa se kar sam, mimovseh pravil imenuje za ministra za obrambo, ali pa nič. pridružujem se mnenju, da je glavni namen temu rešiti svojo in zaščititi druge riti iz predhodnega mandata. Slej ali prej se bo potrdilo to, kar trdim, namreč, da so število Patrij izračunali iz višine provizije (hočemo toliko provizije-za eno Patrijo vam jo damo toliko-delimo provizijo na Patrijo z zahtevano provizijo in dobimo število "potrebnih"Patrij). Hrvatom pri več kot enkrat večjem ozemlju zadošča skoraj 50 Patrij manj kot Sloveniji, pa še cenejše so. In Hrvaška je pred vstopom v NATO. Ergo!
ribi
# 17.10.2008 ob 09:04
No to je pa zaenkrat kajla Pahorju.Bravo Karl, le ko naprej.
Maneken, če ti bo pa lepotica delala kaj problemov, jo pa odslovi saj je LDS najmanša stranka.Ojoj sem pozabil, da namesto tebe mislijo sedaj ljudje, ki so prišli iz LDS (But,Cvikl ,...)
Vidiš kaj se naredi s tvojo stranko če pridobiš pijavke.To dela LDS že od samega začetka.
moichy
# 17.10.2008 ob 09:01
Ob vsem tem prepiranju boju za položaje,človeka pošteno zaboli glava.To ni več niti malo smešno,čeprav je tako videti.Mislim,pa kaj se grejo?Te resorje si delijo,kot kakšne hruške.A ni Pahor trdil,da bodo ministri v njegovi vladi sami izkušeni strokovnjaki,na določenih področjih?Zdaj,pa je Erjavcu kar ponudil,da si izbere resor,katerega si želi,razen MORS.A je potem takem Erjavec tak strokovnjak,za vsa področja,ali pa Pahor ne ve kaj dela?In kakšne izkušnje ima Kresalova z zunanjim ministrstvom,da je tako primerna kandidatka?Pa še bi se našlo,takih primerov.Vedno bolj,mi je sumljiv ta Erjavec.Za MORS,se bori,z vsemi štirimi.Da ni on prejel podkupnine in bi rad obdržal ta resor,da to prikrije.To juho,ki jo kuhajo,bomo mi pojedli in ne tisti,ki jo kuhajo.
lučko
# 17.10.2008 ob 09:00
Desus mora nujno ustrajati pri svojih zahtevah, saj je četrta stranka, ki je dobila največ glasov od volivcev in veliko več kot pa LDS, zato bi moral imeti Desus tri ministrska mesta in to več kot LDS in kar je še posebej važno v tem da se Desus v trojčku obravnava ne enakopravno in diskriminatorno, kot se sedaj, pravijo mi trije smo glavni, stranko Desus bomo vzeli samo zato da ga bomo imeli za glasovalni stroj in nič za drugega. To pa je sprevrženo dejanje levjega trojčka ki ni pogodu demokraciji, ampak enopartiskemu sistemu. Bojim se zopet prevare in goljufije, ko bojo zopet uporabili, da bojo koga podkupili, da bo prebegnil na njihovo stran, kot se je to že enkrat zgodilo, samo bojo potem volilci zopet prevarani in ogoljufani. Če ne bi bilo Erjavca nebi desus nikoli dobil toliko glasov kot jih je, zato se mora vodstvo stranke Desusa tega zavedati in odločno podpreti Erjavca in takoj iti v opozicijo,če morebiti pride do situacije in do tega, da bo predsednik Turk moral zopet ponuditi in dati mandat JJ, mu bo JJ dal takoj isto ministrsko mesto in v stranki Desus bi bobili še dva ministrska mesta, tako da bi tudi Žnidaršič dobil kako ministrsko mesto.
Valuk_
# 17.10.2008 ob 08:54
Koliko je v interesu upokojencev MINISTRSTVO ZA OBRAMBO??? pa sam Bog ve!!!

Tale Karel ga res serje včasih; že skozi so mu položaji pred vsebino.
Limpija
# 17.10.2008 ob 08:54
@ TheBoss ... bolje Kahel kot Kresnjena.
Je pa res, da četudi se nam zdi Kahel zabaven, bomo vsi skupaj plačali zavlačevanje in kasnejše konstituiranje vlade.
ovcazahojena
# 17.10.2008 ob 08:45
Kahl je bolj pameten, kot ste vi vsi skupaj, debili.
TheBoss
# 17.10.2008 ob 08:24
Prej sem sumil, sedaj pa vem:
Kahel bo naredil vse, da bo prikril razsipavanje z denarjem na Ministrstvu za obrambo. Ali ga kdo za takšno početje plačuje (mislim razne posrednike, ki pri vseh poslih v MORS vlečejo odstotke), ali pa si sam jemlje denar, tega ne vem (morda oboje), očitno pa je vpleten do 2 m nad vrhom svoje glave.

Pobožna želja: Da bi (po možnosti) danes pri njem potrkali policisti in ga aretirali zaradi vpletenosti v kazniva dejanja, katera so znana vsem, ki delujejo na ali z MORS. Nato pa bi ga sodišče na podlagi zbranih dokazov obsodilo na 20 let zapora in mu naložilo plačilo kazni 300 milijonov EUR. Tako bi Slovenija dobila nazaj denar in bi ga lahko namenila za kaj boljšega, ne za patrije.

Zaradi mene naj bodo še enkrat volitve, bo Slovenija Kalimera zaradi zadnjih kadrovskih imenovanj še malo bolj "brcnila v r**", pri tem pa bo eno na g**** dobil tudi Kahel. :)))

Nabrusimo kose... :)))
1jaka1
# 17.10.2008 ob 07:43
Mislim , da je vedno bolj možna opcija sd in sds.....kaj hitro se tole lahko zgodi...
1jaka1
# 17.10.2008 ob 07:42
ne samo bolan...umsko bolan in zaostal
1jaka1
# 17.10.2008 ob 07:41
karl pokončen, pa kja še ..lepo je prejemati plačo za lopovščine in nič...itak ga bo pa njegova stranka pustila na cedilu....
1jaka1
# 17.10.2008 ob 07:39
153. DragicaJ (16.10.2008 || 23:37:41)
2. pikka.poka (16.10.2008 || 23:32:20)
Predvsem me jezi, ko se ga. Kresal širokousti z zmago. Kje je ona kaj zmagala? Men ta ženska res ni logična!!!
__________________________V Slovenski politiki tako ni nič logičnega.
O, PA JE DENAR, DENAR, DENAR....POLOŽAJ, POLOŽAJ, POLOŽAJ,...ZA VSAKO CENO.....LOGIČNO, NE?

če je tako logično bi potem Erjavec takoj dobil obrambno ministrstvo in bi si lahko razdelili stolčke, Janša bi mu ga dal v sekundi.
očitno je v Sloveniji ogromno idiotov, ki ne vidijo prst pred nosom, samo rdeči, t rdeči..itd malo ste že dolgočasniin boleč poraz.
predlagam nove volitve, potem se bo videlo kako in kaj.še bolj boste popušili, desus pa tudi
kricert
# 17.10.2008 ob 07:05
Kdor imenuje to kar počne Erjavec "pokončnost" je bolan in brezbrižen do naše države.

Gre za otroško užaljenost nekega kljukca, ki mu že davno več ni mesta na našem političnem prizorišču. Popolna ignoranca do tistih ki so ga volili in do vseh državljanov. Rad bi vodil resor, na katerem štiri leta sploh ni vedel kaj se dogaja - razen tistega, kar so mu pač povedali in si je zapomnil.
Cheyenne
# 17.10.2008 ob 07:01
Resnicoljuben: kje pa spiš ti, da te ne ukradejo?
knjiga5
# 17.10.2008 ob 06:59
Ni se bati.
Šroti komaj čakajo,da pridejo še bolj h koritu.
če bo Karl ostal pokončen,bo uletela spet SLS;brez skrbi...
resnicoljuben
# 17.10.2008 ob 06:11
170. Marsel (17.10.2008 || 01:03:50)
Hmm, po zadnjih novicah je možno, da bosta v koaliciji samo dve stranki.Mislim, da bi bilo to najbolj pametno in to bi bili SD z mandatarjem Pahorjem in SDS.Si predstavljate to?No samo potem bi moral Janša nagnati cirkusanta Jerovška in Tanka.Z to potezo bi Pahor rešil vse težave in kar je najbolj pomembno vsi bi bili spet naši

JA KAJ BI PA Z ROPOM,BEBLER,POTRČEM,CVIKLOM, LUKŠIČEM.... NAREDU? TUDI NAGNAL?
resnicoljuben
# 17.10.2008 ob 06:08
156. 1d2e3y (16.10.2008 || 23:42:07)
Dejstvo je, da je desus pod Karlotom postal močna stranka, kot še nikoli doslej. Erjavc bo pomoje vztrajal na svojem in tudi prav ima, saj je bilo kar nekaj postorjenega za upokojence v tem mandatu, tudi po njegovi "trmasti" zaslugi (usklajena rast plač in pokojnin, dodatek k pokojninam zaradi inflacije...). Je pa še nekaj vedno bolj jasno, da Pahorja vendarle nekdo žal usmerja v ozadju. Nenavadno za njega je, da je Erjavca kar takoj brezkompromisno odrezal, ko je slišal za obrambno ministrstvo. Verjetno kdo na Pahorja pritišče, morda LDS in Kresalka, zaradi predvolilnih napadov na Karlota, morda sistamska tehnika, možno tudi da Golobič, nekaj zagotovo leve botre tukaj močno žuli, da ga hočejo sedaj odstranit iz OM. Saj itak afera Patrija se bo razpletla, tu so še finski, avstrijski izsledki preiskav, ki jih pričakujemo in če bo pokazala na kakšne Erjavčevo vpletenost v afero bo letel. Drugače pa verjetno se bodo dogovorili za sodelovanje, saj pri levičarskemu trojčku trenutno vlada velik pohlep po oblasti in bodo prej ali slej popustili, tudi vsi ti medijski napadi na dosedanjo vlado so nekaj koštali, sedaj bo treba te finančne in druge račune poravnat. Če pa že bodo rdeči sestavli vlado bi pa vsekakor raje videl Erjavca kot obrambnega ministra kot kakega neznanega SDjevca, saj vemo kako so se kupovali 6x6 z nevem koliko aneksi, haubice itd. in koliko obrambnih ministrov so takrat zamenjali.

ODLIČNA ANALIZA, VREDNA PONOVNEGA BRANJA!
resnicoljuben
# 17.10.2008 ob 05:14
113. roksy_ (16.10.2008 || 20:31:21)
S tem ko Erjavca samo vabi v koalicijo je priznal, da z afero Patrija ni mel nič, ker drugače nebi hotel imeti skorupiranega človeka v koaliciji. Tako da mu lahko komot da to obrambno misnisterstvo, ker itak vsi vemo, da je bila vse predvolilna burka!

TOČNO!!!
resnicoljuben
# 17.10.2008 ob 04:19
Mimogrede predlagam še nekaj - da se tov. Mitji zamenja veliko stanovanje v centru Ljubljane za manjše, cenejše nekje med proletarci npr. na Fužinah, v njegovo, po vojni ukradeno pa se neprofitno naseli mlada slovenska družina z npr. 3 otroki...
Tavž žgajnerjeva pa naj še kakšno položnico pošlje Kučanu,Jankoviću, PB,KK,GG,Kocjančiču,tov. M.Ribičiču (na osnovi česa sploh prejema bogato pokojnino in koliko jo dobi za svoje med in povojno početje, ta naš prvi notranji minister, nekoč, po 1945 sekretar ljudskega sekretariata za notranje zadeve ljudske republike Slovenije v federativni ljudski (kasneje socialistični) republiki jugoslaviji?), torej čakamo na naslednjo veliko delitev in razpošiljanje položnic, cirkusantje!
Pa še kakšno naj sama tavžova s saškotom plača, sedaj bosta 12 mesecev vlekla poslansko plačo, službica v CPM (53% lastništvo MOM-Mestne občine Maribor, šef Kangler, ki bi šel takoj in v vsako vlado ter 47% v lasti PL-Pivovarne Šrot) je pa itak zagotovljena za minule usluge, a "nje" bi rekel Z.Janković, veliki džemijo graditelj iz Ljubljana d.d.?
---<JAGR>---
# 17.10.2008 ob 01:37
avtogol slovenske levice

ljudje ki niso sposobni gledat niti za svojo rit niso sposobni gledat na riti državljanov

bo pa vsaj pravici in glasu slovencev zadoščeno janaša bo vladal iz opozicije
desno-mnenje
# 17.10.2008 ob 01:10
eh, cepec. 2x prtisnu. sorry
desno-mnenje
# 17.10.2008 ob 01:08
Karel Erjavec:
Borut Pahor me je seznanil, da sta predsednika LDS in Zares proti temu, da postanem minister za obrambo. Prvi stavek je bil, da lahko izberem katerokoli ministrstvo razen obrambno.

Borut Pahor:
Ni razlogov, da bi gospod Karel Erjavec delal drugače kot predesnica LDS in redsednik Zares, ki pogojev za začetek kadrovskih vprašanj ne postavljata.

Vprašanje:
Kaj pomeni to, da sta predsednika LDS in Zares proti temu, da Kahrel postane obrambni minister, če ne postavljanje pogojev za začetek kadrovski vprašanj?

Na info TV sta dogajanje že komentirala "politična strokovnjaka" Balažic in Miheljak, ki pravita da Desus izsiljuje. Novinarji že bezajo po stranki, če poslanci mislijo drugače. Zbuja se kolektivni levi duh, ki bo postavil stvari na svoje mesto,

Napoved:
Kahrel ne bo minister za obrambo. Morda bo celo odstavljen z mesta predsednika stranke.

Teza levice:
Janša je avtokratsko vodil vlado s trdo roko!

Desno mnenje:
Kahrel je bil po volitvah 2004 odločitven člen za sestavo koalicije. Postavil je svoje pogoje, bili so sprejeti. Danes je Kahrel odločilni člen za sestavo leve koalicije, vendar je levo mnenje drugačno: Kaj za boga se gre Kahrel, kako si drzne Kahrel, to ni v skladu z našim levim kolektivnim duhom.
Kahrel je dobil 7% prav toliko ljudi mu je verjelo, da v aferi Patria ni ravnal narobe in da bo pomagal upokojencem. Razblinile se bodo velike predvolilne teze..

Če Kahrel dobi obrambno ministrstvo, svaka čast Pahorju. Po volitvah me kot desničarja še ni razočaral (razen v tem primeru). Dobro se upira hijenam, ki cvilijo iz ozadja - primer:
Pri štetju glasov, ko so rezultati kazali drugače kot vzporedne volitve je Potrč že dvomil v ustavnost glasov iz tujine. Stranke niso enako zastopane. Poslani so bli nasveti kako naj se glasuje. Skratka, kalimerovstvo. Borut Pahor je dal sledečo izjavo: Popolnoma zaupam volilni komisiji, kar bodo sporočili bom upošteval.

Pahor, zdrži! Tu me ne zanima na kakšen beden način ste dobili volitve, ampak če boš držal besedo, da to ne bo politika izključevanja. Torej ne pusti, da Kresalova in Golobič izključujeta, naj postavita svoje pogoje, ne pogoje izključevanja!
Marsel
# 17.10.2008 ob 01:03
Hmm, po zadnjih novicah je možno, da bosta v koaliciji samo dve stranki.Mislim, da bi bilo to najbolj pametno in to bi bili SD z mandatarjem Pahorjem in SDS.Si predstavljate to?No samo potem bi moral Janša nagnati cirkusanta Jerovška in Tanka.Z to potezo bi Pahor rešil vse težave in kar je najbolj pomembno vsi bi bili spet naši, he,he,he.

L.P.Marsel
Marsel
# 17.10.2008 ob 00:46
Ma to ne moreš verjeti, kako so se sedaj vsi Jaševisti zbudili, he,he,he, no ja saj vam privoščim, malo tolažbe paše, hi,hi,hi.Mikoš moj prijatelj ti pa si meni najbolj pri srcu.Gospe in gospodje, z vsem spoštovanjem, do vas, Erjavec je preveč rad na oblasti, to je samo igra, češ trma, ja kam bo pa šel, če ne k Pahorju?Sicer se pa tudi z nekaterimi vašimi trditvami moram strinjati, da človek ob tem, ko gleda kako se pogajajo, začne dvomiti, da se bodo sploh uspeli dogovoriti.Res mi gre vse skupaj to kupčkanje počasi že na jetra.Dvomim pa, da si bi Janša v teh razmerah upal sestavljati vlado z nekim Jelinčičem, ki mu je tudi že potekel rok trajanja,SLS, dvomim, da bo še kdaj hotela biti v tako podrejenem položaju, torej ni možno, da bi Janša na kaj takega sploh pomislil.Imeti recimo Jelinčiča v vladi je enako, kot bi delal samomor.DESUS pa tako ali tako vlece bolj na levo.Predlagam nove volitve, samo se tudi bojim za vas Janševe pristaše, da vas ti iz leve opcije še bolj ne bi nalomili.He,he,he, Mikoš ti si naše upanje, Mikoša za predsednika pa bo mir, he,he,he.

L.P.Marsel
papermaker
# 17.10.2008 ob 00:31
Bomo verjetno šli kar na barikade pa pokazal tem šminkam ki se samo pasejo po salonih pa naš denar zapravljajo BALAST nesposoben je pač treba vreč stran nekaj bo TREBA al bomo kar pocrkal v tej DRAGINJI?
neo123
# 17.10.2008 ob 00:27
Mikoš, do solz sem se nasmejal. hvala.
neo123
# 17.10.2008 ob 00:25
Jaz pa mislim, da bosta sedaj Kučan in Janković vzela Erjavca v roke, oz. vse stare komuniste Desusa, da ga stisnejo v kot. Če ne bi imel Kučan že vseh sivih las, bi nocoj videli spremembo, ki mu jo je povzročil Erjavec.
bartol
# 17.10.2008 ob 00:25
kresalova pa ministrica,ona bi bila najbolj primerna za make up na tekmovanju za miss slovenije
lakis
# 17.10.2008 ob 00:07
hahahhaha tko in tko nav nč iz te vlade!!!
Mogu bi bit janša pa Jelinčič pa Erjavec!
The best three people in the world-janša-jelinčič-erjavec------in future presidents of the us
bartol
# 17.10.2008 ob 00:06
pahor,zdaj pa takoj po nasvet do kučana kako naprej
mikoš
# 16.10.2008 ob 23:59
Verjetno, ga že žagajo, tako Karl nebo minister, ampak gre v pisker.
Kot vsak najbolši petelin, ki zelo rano prepeva. Muti gospodarja, ki ne more počivat.

POTEM, bodo dal pa župco kuhat in bodo popapkal to župco, kar bo ostal, dobijo upokojenci.
Verjetno si bodo polomil socialne proteze, ko bodo to zateglo staro kost glodal.

Nekje po novem letu, pritečeta med in mleko, koj po novih volitvah.
DOBRO JUTRO VSEM.
gino st
# 16.10.2008 ob 23:57
@bartol

niso mu pustil
DragicaJ
# 16.10.2008 ob 23:51
5. visokepete (16.10.2008 || 23:38:48)
Če se bodo poslanci Desusa obrnili proti svojemu predsedniku Erjavcu, to zanje ne bo dobro. Vse tiste, ki bodo tako ravnali, bodo kmalu poimenovali za nove Puckote.
___________________________-Psi lajajo karavana gre dalje to je slogan po katerem delajo in malo jim je mar kako jim kdo reče. Tudi na Puckota so že vsi pozaboli on je pa le preskrbljen. Morala ni na psu, je nižje.
bartol
# 16.10.2008 ob 23:47
pahor,le zakaj si lani odstopil od kandidature za predsednika države,življenjska napaka
DragicaJ
# 16.10.2008 ob 23:45
142. lepišvicko (16.10.2008 || 14:49:40)
15. demon - pozabljaš da je Erjavec pripeljal stranko do takega rezultata ,sedaj bi ga pa odžagali???
________________________ne bod naiven . Zakaj pa ne? Oni to nardijo za malco.
alyn
# 16.10.2008 ob 23:42
"Adam! Đabuku bi gejla" --- to je himna naše Ilonke...
1d2e3y
# 16.10.2008 ob 23:42
Dejstvo je, da je desus pod Karlotom postal močna stranka, kot še nikoli doslej. Erjavc bo pomoje vztrajal na svojem in tudi prav ima, saj je bilo kar nekaj postorjenega za upokojence v tem mandatu, tudi po njegovi "trmasti" zaslugi (usklajena rast plač in pokojnin, dodatek k pokojninam zaradi inflacije...). Je pa še nekaj vedno bolj jasno, da Pahorja vendarle nekdo žal usmerja v ozadju. Nenavadno za njega je, da je Erjavca kar takoj brezkompromisno odrezal, ko je slišal za obrambno ministrstvo. Verjetno kdo na Pahorja pritišče, morda LDS in Kresalka, zaradi predvolilnih napadov na Karlota, morda sistamska tehnika, možno tudi da Golobič, nekaj zagotovo leve botre tukaj močno žuli, da ga hočejo sedaj odstranit iz OM. Saj itak afera Patrija se bo razpletla, tu so še finski, avstrijski izsledki preiskav, ki jih pričakujemo in če bo pokazala na kakšne Erjavčevo vpletenost v afero bo letel. Drugače pa verjetno se bodo dogovorili za sodelovanje, saj pri levičarskemu trojčku trenutno vlada velik pohlep po oblasti in bodo prej ali slej popustili, tudi vsi ti medijski napadi na dosedanjo vlado so nekaj koštali, sedaj bo treba te finančne in druge račune poravnat. Če pa že bodo rdeči sestavli vlado bi pa vsekakor raje videl Erjavca kot obrambnega ministra kot kakega neznanega SDjevca, saj vemo kako so se kupovali 6x6 z nevem koliko aneksi, haubice itd. in koliko obrambnih ministrov so takrat zamenjali.
navigator007
# 16.10.2008 ob 23:41
Jutri v dnevniku: Karel Erjavec s Patrio povozil trojčke.
visokepete
# 16.10.2008 ob 23:38
Če se bodo poslanci Desusa obrnili proti svojemu predsedniku Erjavcu, to zanje ne bo dobro. Vse tiste, ki bodo tako ravnali, bodo kmalu poimenovali za nove Puckote.
DragicaJ
# 16.10.2008 ob 23:37
2. pikka.poka (16.10.2008 || 23:32:20)
Ne podpiram, da je Karel Erjavec obrambni minister, ampak kako ne more biti po številu glasov enakopraven? Predvsem me jezi, ko se ga. Kresal širokousti z zmago. Kje je ona kaj zmagala? Men ta ženska res ni logična!!!
__________________________V Slovenski politiki tako ni nič logičnega.
DragicaJ
# 16.10.2008 ob 23:35
Za tranzicijski trojček je oblast samo salst in delitev plena. To so dokazali že v prejšnih vladah ( saj so tako vsi isti samo preoblekli so se) in tako bo tudi sedaj. Desus je dobil pravičen delež oblasti samo v Janševi vladi, zato je tudi izboljšal volilni rezultat. Verjamem, da bodo sodelovali v levi vladi pod vsakršnimi pogoji. Saj je tako večina RDEČIH.Vse ostalo je predstava namenjena BUTALCEM.
Gre samo za plen med plenilci.
pikka.poka
# 16.10.2008 ob 23:32
Ne podpiram, da je Karel Erjavec obrambni minister, ampak kako ne more biti po številu glasov enakopraven? Predvsem me jezi, ko se ga. Kresal širokousti z zmago. Kje je ona kaj zmagala? Men ta ženska res ni logična!!!
alyn
# 16.10.2008 ob 23:27
Želel bi topogledno strokovno mnenje gdč. K.Kresal.
kokinjo
# 16.10.2008 ob 23:17
Velesa se v večini strinjam s teboj samo ne po kahlu vse penzioniste imenovat, da so pritletni?? Drugače pa tako kot sem že prej napisal "kahlu so vkradli igračko" + uhati netopir mu piha v rit, da bi ja bilo nemogoče sestaviti vlado brez problemov. Predlagam, da kahla posodimo Finski in naj bo tam "ABRAMBNI" minister, pa še nadzor nad proizvodnjo patrij bo imel. Z vsemi se strinjam, ki pišejo, da upokojenci in vojska res nimajo nič skupnega. Še najbolj se mi zdel posrečen komentar, da je pač kahel se zagledal v kako abrambno rit in je ne bi hotel privoščiti novemu ...
alyn
# 16.10.2008 ob 23:09
luxor
Ja, ampak gospod Mitja Meršol bi bil lahko tudi za vodovodarje in strešno lepenko! Ne moremo tega kar tako zaobiti vendar!...
luxor
# 16.10.2008 ob 23:05
143. alyn
rešitev je prepoved vseh "interesnih" strank. upokojencev, kmetov, mladih, katolikov, socialistov, vodovodarjev, pravnikov...
nenazadnje Ustava RS jasno pravi, da so poslanci predstavniki vseh državljank in državljanov, torej ne morejo biti proklamirani predstavniki neke ozke interesne skupine!

kmetozar. je nekaj v tem kar pišeš. mi ni problem priznati, da ima tudi tvoje mnenje svoj smisel!
luxor
# 16.10.2008 ob 23:05
143. alyn
rešitev je prepoved vseh "interesnih" strank. upokojencev, kmetov, mladih, katolikov, socialistov, vodovodarjev, pravnikov...
nenazadnje Ustava RS jasno pravi, da so poslanci predstavniki vseh državljank in državljanov, torej ne morejo biti proklamirani predstavniki neke ozke interesne skupine!

kmetozar. je nekaj v tem kar pišeš. mi ni problem priznati, da ima tudi tvoje mnenje svoj smisel
!
mušica
# 16.10.2008 ob 23:02
No zdaj bo videl Erjavec ,da v tej vladi vrši levi rdeči trojček do njegove stranke precej bolj podcenjevalni odnos, Vsekakor bi za več osvojenih glasov osvojenih na volitvah dobili precej manj kot v Janševi vladi ,ki je očitno bila precej bolj odprta za koalicijske partnerje. Očitno bo štiri leta na oblasti vladala precej bolj enostrankarska struktura saj je jasno da so SD ,ZARES ter LDS več ali manj eno in isto.Srbi bi rekliI " isto sranje drugo pakovanje".
za_ra
# 16.10.2008 ob 23:02
Zakaj pa ne bi Karli ostal obrambni minister? Saj je sam rekel da zato,da dokonča začete projekte,kaj je tu spornega?
alyn
# 16.10.2008 ob 23:00
Mitja Meršol naj postane predsednik Desusa, saj je bister mož s častitljivo zgodovino. In tako lepo se izraža! Pa tudi s šarmom nima težav. Mitja, ja, to bi bila rešitev!
velesa
# 16.10.2008 ob 23:00
kaka ponovitev volitev, a ste nori, šeenkrat zapravljat davkoplačevalski denar? Sicer pa, a se ne mandatar odloči, kdo bo imel ministrstva in katera?
velesa
# 16.10.2008 ob 22:59
Za postrel!
velesa
# 16.10.2008 ob 22:57
Na, zdaj misli pa Kahla neke pogoje postavljat in izsiljevat, a je fu.njen? Pardon izrazu, samo več kot očitno ima toliko masla na glavi zaradi Patrie, da nikakor ne želi, da bi kdorkoli prevzel obrambno ministrstvo, Janša mu pa odzadaj v mlin piha, ker je sam glih tak v zosu in sokriv. Ker kdorkoli drug bo prevzel vajeti v roke, se bo stvar obelodanila in resnica prišla na dan. Pa "pi... jim mat...." , a mislijo še po izgubljenih volitvah drekat in srat po Sloveniji in zapravljat davkoplačevalski denar? Mislim, če to ni svinjarija, ej! Upam, da se bo Pahor ponosno uprl tem grdo umazanim in smrdljivim političnim spletkam. Mater, naj Jelinčiča vzame, sam teh pritlehnih penzionistov ne!
In če to ni rezultat skrivnega načrta JJ, da našunta SLS, da gre v opozicijo, zdj še DeSUSovga bedaka Kahlo, pol pa pride s ponovnimi volitvami spet na prestol, diktator, pismo mu Grosupeljsko jedno plešasto!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAaagggghh
1908
# 16.10.2008 ob 22:50
Pahor je pa res kreten ali se njegovi vovlilci zavedate tega, da mandata še nastopil ni pa vas že nateguje bučmani!!!
Marsel
# 16.10.2008 ob 22:47
132. mirela;Janša ne bo mandatar, če še sploh kdaj bo.Pahor bo sestavil vlado, ker bodo Rjavca v ponedeljek odstavili, če bo še vztrajal na svojem.Ni samo Rjavec DESUS, člani stranke so tisti, ki so DESUS, Rjavec je samo en zamenljivi in pogrešljivi člen.Res pa je, da se ob sestavljanju Pahorjeve vlade že sedaj kažejo trenja, že na začetku, torej je veliko vprašanje kako bo ta vlada delovala.Ni pa nobene bojazni, da bi sestavljal vlado Janša, ker si enostavno tega ne more privoščiti.Če pa že Pahor ne bi mogel sestaviti večinske vlade je pa res pametno, da se še enkrat ponovijo volitve, to bi bilo tudi najbolj pošteno.

L.P.Marsel
orjak
# 16.10.2008 ob 22:46
karli dej sošolaj tega švickota,gregija pa katarinco
kmetozar
# 16.10.2008 ob 22:45
@luxor: Zdaj ga pa že pošteno lomiš. Oba resorja, ki si ju omenil, sta prvič prepomembna za to, da bi ju koalicija prepustila Desusu in s tem podpisala smrtno obsodbo, poleg tega pa Desus glede na procent, ki ga je dobil upravičeno računa na vsaj dva, če ne celo tri resorje, v kolikor je verjeti apetitom LDSa po dveh. Glede Patrie pa je bistveno bolj sporočilno to, da je nekomu v izrazitem interesu, da Kahl ne prevzame obrambnega resorja. Kje pa zajči tič, če ne ravno v tem, da bi dopustitev nadaljevanja ministrovanja med vrsticami pomenila priznanje ničevosti vseh (sic!) obtožb, ki so bile "slučajno" kot iz Stalinovih orglic (parafraza Žižka je zgolj naključna) lansirane pred volitvami? Skratka, zabavno branje. =)
orjak
# 16.10.2008 ob 22:45
karli karli karli
nesesekirat
# 16.10.2008 ob 22:43
In o novih volitvah je verjetno iluzorno razmišljati. Saj so si poslanci komaj izračunali, za koliko si bodo izboljšali finančno stanje in tega dobitka ne bodo brez upiranja znova vložiti v loterijo, imenovano državnozborske volitve. Pa čeprav se bodo podpisali v imenik vsi volilci, prišedši na volitve. In v milijonske stroške ponovnih volitev naj gre država zaradi enega samega volilnega poraženca in njegove gorenjske trme. Saj to ni res!
rvr
# 16.10.2008 ob 22:39
Erjavec že ve zakaj hoče obrambno ministrstvo. Ma verjetno še kakšna sredstva za razporedit... In vsi bi rabi imeli obrambno m. čez... Ja, tam so veliki denarji v igri
mirela
# 16.10.2008 ob 22:36
mogoče bomo šli pa na ponovne volitve, če Pahor ne bo sposoben sestaviti nove vlade...
ali pa bo JJ nov star mandatar...to bi bilo še najbolje...
nesesekirat
# 16.10.2008 ob 22:33
Naj se sestavlja tako ali drugače, dvomim, da bi si trenutno katerakoli stranka privoščila koalicijo z Janšo (ne z SDS, ker SDS=Janša), štiriletne izkušnje so pregrenke, cena za sodelovanje z Janšo pa na volitvah previsoka tako za SNS,SLS in sploh za NSi. Dobro jo je odnesel le DESUS zaradi upiranju Janši. O sestavi koalicije pa tako: v koalicijo vstopa DESUS, ne Erjavec, poslanci DESUS-a si žele v koalicijo. Kam pa pridemo, da na volitvah totalno potolčeni kandidat izsiljuje za svoj položaj. Ali mu ni jasno, da ga ljudje ne marajo in da so siti njegove klovnosti.
Marsel
# 16.10.2008 ob 22:18
Ne se sekirat, zgodilo se bo naslednje, Rjavec bo letel iz stranke in to v kratkem, če bo še vstrajal na svojem.
moichy
# 16.10.2008 ob 22:12
No,pa se je izkazalo,da Pahor nima ravno glavne besede pri sestavi vlade,kot ste to nekateri trdili.Golobič in Kresalka,že kažeta zobe in še jih bosta.Zdaj,bo pa res zanimivo.Vsakemu laiku,ja jasno,da se jim gre izključno in samo za položaje.Za nas,ki polnimo proračun in hranimo njih in njihove družine,pa jim ni mar.Žlostno!
luxor
# 16.10.2008 ob 22:11
124. master (16.10.2008 || 21:43:29)
Erjavec, če popustiš..potem se vidi, da si bil kriv za Patrie..


ravno obratno: Erjavec, če NE popustiš..potem se vidi, da si bil kriv za Patrie..
matej1111
# 16.10.2008 ob 21:55
Samo bedaki in konji! Trio adijo so bili pred volitvami istega mišljenja, zdaj pa se kaže, da je bil to samo predvolilni trik! Pri JJ-u se je vsaj vedlo, kdo pije kdo plača, pri teh pa vprašanje, kdo pije in kdo plača!
fuksel
# 16.10.2008 ob 21:50
LOL
Gorenc1
# 16.10.2008 ob 21:44
Tako imenovani predstavniki leve avantgarde, niso nič kaj široki za drugače misleče. Pahor, Golobič, Kresalova, Erjavec, Šrot, Jelinčič in drugi so navadni požeruhi in nečimerneži, ki kljub polni mizi ne bi dovolili grižljaja drugemu. So kot šakali ob razpadajočem truplo. Zato se bodo požrli se bodo med sabo, za Slovenijo pa jim tako ali tako ni bilo nikoli mar.
master
# 16.10.2008 ob 21:43
Erjavec, če popustiš..potem se vidi, da si bil kriv za Patrie..
cepc
# 16.10.2008 ob 21:43
Samo,če pa zdej ni vsem jasno,da je politikom važn samo stolček in da se jim rahlo je....e za rajo,pol jim nikoli ne bo.Vsak časten in samospoštovan človek bi z veseljem rekel NE pri povabilu v koalicijo če bi ga par let obtoževal poniževal itd.Sam poglejte grlico al golobčka kak cinični nasmešek ima ob barbiki,da o ivani orleanski kresngalovi ne govorim,marsi kateri slovenc z svojim poštenim delom ne zasluži toliko v enem letu ,kolikor ona v par mescih zmeče za cape.
ctrl+alt
# 16.10.2008 ob 21:42
Kresalovo za obrambno ministrico pa bodo vsi vojaki zadovoljni, ko bodo imeli njeno sliko nad posteljo. Posebno tisto, ki kroži po internetu :))
luxor
# 16.10.2008 ob 21:41
erjavec, dobil si ponudbo, da vodiš resor ministrstva za delo, družino in socialne zadeve in pa ministrstva za zdravje. dve ključni ministrstvi za Desus-ove volilce! Zakaj te, zanje izjemne ponudbe, nisi sprejel? zakaj ti je pomembnejša obramba? si nagovarjal upokojence, da bi ti vodil obrambo ali da bi njim izboljšal socialno stanje?
semaino
# 16.10.2008 ob 21:34
Erjavec si ne zasluži nobenega ministrstva. Naj mamikam nosi vrečke iz trgovine - Erjavec je pokazal, da mu je vseeno za upokojence - samo, da je v centru medijske pozornosti - kjer je orožje - tam bi rad bil. Če bi ga zanimali revni in socijalno ogroženi bi se potegoval za druge stolčke, kot za obrambno ministrstvo.

P.S. Mogoče pa je zaljubljen v kakšno novo uslužbenko, pa je ne bi rad prepustil drugim "polkovnikom" :)
kokinjo
# 16.10.2008 ob 21:18
A kdo kaj ve kam se je izgubil večni poznavalec A-steroid, upam da ni kaj bolan. Kar se pa vlade tiče bo - tako kot bo jutri sonce ali pa dež oz. oblaki in tudi zima bo. Kahel je pa kot mali otročiček, ki mu je drugi otročiček vzel pištolco, ki je sicer njegova. Pa da vidmo. Tudi naš prijatelj JJ je še v igri, pa naj on sestavi vlado v tej recesiji, ki se nam vsem bliža in niti ne bo tako mila, kot nam skoraj da že naš bivši glavni finačnik zagotavlja. Meni osebno je vseeno ali bodo čez 30 ali 60 dni volitve - vem da bom glasoval po svoji presoji in ne na podlagi plakatov in raznih novinarskih in televizijskih poročevanj ...
roksy_
# 16.10.2008 ob 20:59
...tak kot sta tukaj Golobček pa Kresnica :)
roksy_
# 16.10.2008 ob 20:58
Ja če bi Pahor vodil hot-dog kiosk, potem bi kuharca bila tam glavna šefica :)
spf21
# 16.10.2008 ob 20:52
E moj Pahor, komu vse si moral v rit lezti, na koncu moraš pa še pred Erjavcem klečati, res nas čaka kašno leto in pol smeha potem pa volitve.
Pahor ni sposoben voditi hot-dog kioska ne pa vlado.
roksy_
# 16.10.2008 ob 20:41
Si zamislite, da Pahorju sedaj ne uspe sestaviti koalicije. Ti novodobni socialistični kulaki Šroti pa Kučani bogega Pahorja živega raztrgajo. Ni lahko biti "slave" 10im gospodarjem naenkrat.
filozof
# 16.10.2008 ob 20:36
Kahel bo notri
Borut pač ni janša da bi bil sposoben koalicijo vodit. Raztrgali ga bodo.
Upam na naslednje volitve pa NSi notri. Upam na čimprejšnje volitve.
roksy_
# 16.10.2008 ob 20:31
S tem ko Erjavca samo vabi v koalicijo je priznal, da z afero Patrija ni mel nič, ker drugače nebi hotel imeti skorupiranega človeka v koaliciji. Tako da mu lahko komot da to obrambno misnisterstvo, ker itak vsi vemo, da je bila vse predvolilna burka!
cepc
# 16.10.2008 ob 20:16
ja nekako tako je blo ko so ustanovili OF.Na svojo stran so dobil Kocbeka pa ustanovil enopartiski sistem za revolucijo.Jap kdor ni znami je proti nam.
kralj matjaž
# 16.10.2008 ob 20:11
Politika izključevanja. Sami problemi so s tem.
moichy
# 16.10.2008 ob 20:09
Uuuuuuu, to bo še pestro........ :)))
KLIPAN
# 16.10.2008 ob 19:44
Tomo, vladali bomo vseeno, vi pa ne več.
kricert
# 16.10.2008 ob 19:42
@AlMehor: dobra poanta, ne samo da lahko podpišejo pogodbo s poslanci Desusa, dovolj je da podpišejo pogodbo z enim poslancem Desusa in dvema poslancema manjšin.
AlMehor
# 16.10.2008 ob 19:19
Jako sposoben minister , ni mogel zbrat glasov , da bi postal poslanec .

Iz prezentnega ni drugega kot sklep , da skrije peezdarije ki so se dogajale na obrambnem ministerstvu v tem mandatu .
luxor
# 16.10.2008 ob 19:17
Karel je dokazal, da na ministstvu za obrambo nekaj močno smrdi! njegov edini cilj je ostati minister za obrambo!
dobili so ponudbo za karkoli drugega, sam je to povedal. prvič torej možnoast za ministrstva, ki se zelo tičejo te volilne baze. zdravstvo & sociala!
tukaj mora ukrepati stranka, saj je očitno, da jo Karel zlorablja za svoje interese. ne izključujem niti možnosti, da bo kdo od poslancev Desus-a prestopil. koalicija levi trojšek + manjšinca + nekaj Desusuovih poslancev, se zi verjetna!
AlMehor
# 16.10.2008 ob 19:10
Saj ehjavca ne rabjo , lahko koalicijsko pogodbo podpišejo s poslanci Desusa .
semaino
# 16.10.2008 ob 18:58
..,Karel ni zrel za politiko, moral bi biti sekretar na ministrstvu za otroške vrtce, kjer bi pokrival področje peskovnikov :D...,Karel nehaj se obnašati, kot otrok.
tomix
# 16.10.2008 ob 18:49
Enopartijski trojček se mi gabi.
luxor
# 16.10.2008 ob 18:49
vse bolj se zdi, da Pahorjev najvišji domet v karieri ne bo predsednik vlade, temveč "najverjetnejši" predsednik vlade.
Alchemist
# 16.10.2008 ob 18:47
nevem zakaj si delate utvare o neki veliki koaliciji....ta nebi vzdržala niti mesec kaj šele celo leto...ravno zaradi tega je pahor noče...SDS more izvajat diktaturo sam...ker se itak z drugimi niso sposobni zmenit...Desus bo v vsakem primeru odšel v koalcijo...s Karlom ali brez....če pa ne...se bo spet Pahor ozrl nazaj k SLS-u ali celo SNS-u...k SDS-u pa nikoli SDS in SD sta kot ogenj in voda...ko se srečata..eden uniči drugega...skupaj ne moreta obstajat...
semaino
# 16.10.2008 ob 18:45
Kaj je Karel si na glavo padel - raje desna vlada z Jelinčičem, kot ti na obrambnem ministrstvu!!!
smito23
# 16.10.2008 ob 18:44
pa dej nenabiji tomo25: pa kir je tolk upalen, de bi dau ehjavo kahlo za ministra za obrambo?
sploh pa tega ministrstva slovenija ne potrebuje kot ne potrebuje okupatorske vojske ki hodi okol nafto krast

bi pa dal ehjavcu ministrstvo za delo družino pa par sekretarjev ko se jim da delat pa gotovo.
pišta05
# 16.10.2008 ob 18:36
Nove volitve: zmaga SDS, drugi SD - ki bosta sestavili veliko razvojno koalicijo!

Opozicija: Zares, SNS, SLS!

Desus in LDS izpadeta iz parlamenta!
pajon
# 16.10.2008 ob 18:32
Pahor že dokazuje, da on ne bo nikoli vodil vlade, četudi bo predsednik vlade. Izdal se je ko je PAHOR rekel: da temu nasprotujeta Kresalova in Golobič.
tomo25
# 16.10.2008 ob 18:26
Tu mate rdečkarji, ste bli pametni vsi skp kak super bote vodli državo zj še pa vlade ne znate sestavit.....

Sramota

četudi pahorček je sam lutka v rokah golobiča, in lds ker Kresalova sama je preneumna, bogi revež bomo vidli če bo ostal prvi neplešasti predsednik vlade:D:D:D:D:D:D:D hahahaha
smito23
# 16.10.2008 ob 18:26
sej se bo kmal pokazal; če gre res za enakopravnost na podlagi števila mandatov, potem bo pahor na potezi, da ehjavcu neki ponud. če gre pa za ministrstvo za obrambo, se pa hjavi kahli slabo piše....

ni cel desus od ehjavca - so še normalni notr...
stefano
# 16.10.2008 ob 18:25
Se vam zdi pošteno,da bi LDS,ki je dobil zelo malo zaupanja volilcev imel tri resorje na raspolago...SDS,DESUS pa nobenega oz. manj kot LDS!

Kje je tu pravica ???? Volja 40% volilcev ne pomeni nič...in tu je problem vsega skupaj....zato se ljudje delimo na...leve in desne ....rdeče in rumene....bogate in revne...........
podlasca2
# 16.10.2008 ob 18:22
Ja na konc bo opozicija močnejša od koalicije hehe
kricert
# 16.10.2008 ob 18:21
Če bomo imeli ponovne volitve dobi DESUS 3%, SD pa 35%.
stefano
# 16.10.2008 ob 18:20
Dragi prijatli.....če nebi bilo Korla tudi DESUS nebi imel takšen izid na voliktvah!
jean-pier
# 16.10.2008 ob 17:57
Komu še ni jasno da brez Karla ni vlade...

zato on lahko blebeta kr hoče...

še kresalko loh mal .... pa golobić mu ga loh mal... pa kučana lahko okol ušes...

na konc pa loh reče ma j.... se in gre v opozicijo....
avalon7
# 16.10.2008 ob 17:55
Ne daj se Hohan!
bigron
# 16.10.2008 ob 17:52
erjavec mal blebeta, ker se mu to fajn zdi(dvorni norček iz risanke biskvitki - če se gdo spomne)

drgač pa v desusu itak ta stari odločajo, če hočjo, ga zamenajo iz dons na jutr
Zico4
# 16.10.2008 ob 17:51
Kare¨l naj gre kar v penzijo, pa naj se doma igra z avtomobilčki in tankci!
lojzi1
# 16.10.2008 ob 17:42
se že kreše hahhaa nevem če je nebo prej konec kot bajukove
jean-pier
# 16.10.2008 ob 17:40
Karla za mandatarja...
Marko32
# 16.10.2008 ob 17:37
Itak, da ma prav. Ne vem zakaj se Kresalova obnaša kot zmagovalka. Največ so izgubili v primerjavi z prejšnjimi volitvami. In Desus si zasluži ministrstvo več kot LDS, povsem logično, drugače bi pristali kot drugorazredna stranka, kar so že enkrat bili. (brez ministrstva).
jean-pier
# 16.10.2008 ob 17:37
Hvala SLS, da se je predcasno odlocil za nesodelovanje, ter tako Korlu podal v roke škarje ter platno pri sestavi vlade. Erjavec naj zahteva obrambno, zunanje in notranje ministrstvo. Kučan mu bo mogel ugoditi ter tako rešiti levo vlado... LOL
konfin
# 16.10.2008 ob 17:31
erjavec ne daj se pahor +LDS+ZARES te nucajo.
patria
# 16.10.2008 ob 17:30
ULRICH...če imaš ob koncu dneva tudi ti ali jaz kaj od tega, no pod vladavino Janše sem imel ob vsakem koncu dneva manj v žepu in zato ga nočem nikoli več videti na oblasti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anubis78
# 16.10.2008 ob 17:27
Mogoče bi bil Pahor celo pripravljen iti v veliko koalicijo z SDS, vendar mu tega zagotovo ne bo dovolil palček iz elitnega dela Ljubljane. Vsekakor bo dogajanje še zelo zanimivo. Kje je zdaj tista predvolilna enotnost t.i. trojčka? Če DESUS-a ne bo v koaliciji, kdo bo potem? SNS? Vse je v rokah Karla in razumljivo je, da zahteva enakovreden položaj. Trojček bi seveda raje poslance DESUS-a uporabil le za dodatne glasove, ki bodo potrjevali njihove zakone, dali pa mu ne bi nič. Težko bo šlo to skozi. Ne daj se Karl, vse je odvisno od tebe.
ulrich
# 16.10.2008 ob 17:22
kolikor sem bil prot janši se mi čezdalje bolj svita, da bo (ali pa bi bila) tale vlada živ poraz v primerjavi z vlado JJ. bomovideli kaj bo prinesel čas. kdorkoli je pri koritu mi je vseeno, če imam ob koncu dneva tudi jaz, navaden smrtnik kaj od tega.
Miki_79
# 16.10.2008 ob 17:21
Pa dej Korlu obrambno ministrstvo....bo še najmanj škode...
konfin
# 16.10.2008 ob 17:20
zdaj zgleda da LDS inZARES vodita glavno ulogo, to je slabo.
citizen
# 16.10.2008 ob 17:19
Brez Erjavca Desusa verjetno ne bi več bilo v parlamentu, tako pa so povečali svojo prisotnost in ga v stranki morajo upoštevat.
patria
# 16.10.2008 ob 17:18
Pojavlja se utemeljen sum ,kaj se je dogajalo na obrambnem ministrstvu ob nakupu patrij, posebej pa ga podkrepi še to Erjavčevo vztrajanje ne tem ministrstvu, če je vse čisto, bi lahko mirne vesti Erjavec to prepustil nekomu drugemu , tako pa se očitno boji novih razkritij lopovščin za katere že on dobro ve.
1d2e3y
# 16.10.2008 ob 17:12
No tale Vili Rezman pa zgleda, da tudi nima dosti soli v glavi. Kakor je moč razbrati iz njegovih besed on želi za vsako ceno v rdečo vlado. Ne vem kaj si ta tip misli, da bodo na naslenjih volitvah avtomatsko še uspešnejši al kaj, če gredo v levo vlado, ne razumem ga kje vidi potencial za morebitno nadaljno krepitev stranke tukaj al pa ima za bregom kake druge načrte in obljube. Dejstvo je da so pod sedanjo desnosredinsko vlado dosegli zgodovinski uspeh desusa, kar verjetno pomeni, da so upokojenci zaznali nek napredek na tem področju v zadnjih 4 letih, vprašanje pa je kako bi bilo pod levičarji naprej, če gredo z njimi v vlado.
Karlo je pameten dečko in upam, v njegovo dobro, da ga ne bodo pretentali. Upravičeno zahteva še naprej obrambno ministrstvo, če meni, da je vse vredu z nakupom Patrij, saj drugače bi ljudje dobili vtis, da nekaj vendarle ni štimalo tam, tako pa zgleda da se ne boji rezultatov AVS-FIN-SLO kriminalistične preiskave afere Patrija in se ne umika na drug resor. Povsem pravilno pa je tudi da vztraja na enem ministrstvu več kot naj bi ga imela LSD, saj je volilni izid pokazal da so delali dobro za razliko od LDS kjer so samu pluvali vse povprek tudi po desusu.
patria
# 16.10.2008 ob 17:08
Erjavec nima več kaj iskati na obrambnem ministrstvu, Pahor mu ponuja karkoli Erjavec vztraja iz osebnih interesov pri obrambi,to postaja močno sumljivo , kaj vse je še prikrito na tem ministrstvu, patrio si nismo izmislili v Sloveniji , čeprav hočete Janšisti to tako prikazovati, Patrio preizkujejo na Finskem , to bi počasi že morali razumeti tudi tisti , ki imate od Janše popolnoma oprane možgane.
DrazenKF
# 16.10.2008 ob 17:07
Karl naj gre Janši, pa naj ga njemu potegne na RRRR
Capital78
# 16.10.2008 ob 17:07
DESUS bo odslovil Erjavca, pa bo mir v hiši. Erjavec je itak velik nesposobnež, črna ovca v DESUSU, poleg tega še zelo labilen in idealna tarča za Janševe lovke. Jaz mislim, da bo DESUS stopil v vlado, z Erjavcem ali brez njega.
Alchemist
# 16.10.2008 ob 17:03
odštevamo dneve do Kahlove odstavitve
Kanin
# 16.10.2008 ob 16:58
Erjavec in Desus pretiravajo pri penzijah, ki se bodo morale zmanjšati. Vsi, ki ste tako pametni glede podkupnin, pa malo pomislite, ali je kaj od tega sploh res. In še bolj pomislite, kako so bili v vojski izpeljani vsi tisti (verjetno kar večina vseh) nakupi, ki so bili izvedeni brez razpisa. In vse to opletanje s Sistemsko tehniko ... Če že naši sorojaki delujejo v raznih misijah po svetu, potem naj imajo vsaj spodobna vozila. Če bi jih izdelovala Sistemska tehnika bi bila dražja že ob nakupu, kaj šele potem, ko bi jim dodali še - tako kot Valukom - za 30 % vrednosti aneksov. In povrhu vsega še z kupom serijskih napak, brez ustreznih testiranj ...
Sistemska zjokaj se. Levica, ki je točke dobivala s svojimi proti Erjavcu uperjenimi spletkami, pa bo verjetno morala popiti malo vroče juhice. Razen v primeru, da Erjavec pod pritiskom svoje stranke ne bo vnovčil svoje zmage in bo kot v starih časih le nek privesek levice, s katerim bodo počeli, kar bodo hoteli ... A če bo tako, potem tudi Erjavec oz. Desus verjetno čez čas ne bo več videl parlamenta.
pajon
# 16.10.2008 ob 16:57
O nadaljevanju koalicijskih pogajanj bo sicer v ponedeljek odločal izvršilni odbor Desusa, Erjavec pa po lastnih navedbah v stranki uživa popolno podporo.
pajon
# 16.10.2008 ob 16:56
Erjavec: O nadaljevanju pogajanj bo odločal izvršni odbor

Karl Erjavec je v izjavi medijem pojasnil, da mu je Pahor ob začetku današnjega sestanka ponudil, naj si izbere katerokoli ministrstvo razen obrambnega, ker da temu nasprotujeta Kresalova in Golobič. Ker se je počutil neenakopravnega, je pogajanja zapustil, pravi. Obenem zavrača navedbe, da postavlja ultimate, še več po njegovem je prav obratno.
meri.m
# 16.10.2008 ob 16:55
• citizen @ Sistemska tehnika je bila prodane s pismom o nameri. Kupec je bil prevaran. Tukaj so se vrteli ogromni denarji. Neve se kdo je komu kaj dolžan za kako uslugo. Pavček in leva kompanija so v velikem dreku. Sedaj bodo najprej poskusili minirat pogodbo z Patrio. To bo sedaj verjetno malo težje. Zato bodo pa na kak drugi način poskušali Sistemski tehniki zagotoviti »zaslužek«, da si bodo lahko razdelili denar - poplačali usluge. 2% PDPja ni malo. Tako jim to ne bo problem.
Jethros
# 16.10.2008 ob 16:54
Aha, ti si spet tam...kaj ti ni bilo jasno a? Ne bom ti še enkrat razlagal, kerbi bilo že tretjič! Če pa ne razumeš, se pa še malo šolaj, da se ti možgani malo strenirajo...boš več dojemal, citizen ;)

Aja, pa glede na to, da govorite o komunistih, botrih, stalinih...primerjate trenutno Slovenijo s kako Kitajsko ali Rusijo? Govorite ,da je komunizem pobil več ljudi, kot ne vem, npr. nacizem, potem pa govorite da so to prihajajoči na oblast in mi, ki smo jih volili???
Dvoličnež, kot zmeraj citizen!
mihas
# 16.10.2008 ob 16:54
Ideja Nejc 87 sploh ni slaba. Resnična večina je volila SD in SDS. Če sta prava politika ljudstva in hočeta ljudem dobro Pahor in Janša skupaj naredita koalicijo in nekaj dobrega za nas. Golobič in Krsalova sta prehuda, pa tudi glede na to, da so se vsaj navzven kar pošteno skregali v LDS-u, ko so bili še v eni stranki, ni ravno idealno za trdno koalicijo. Pri Pahorju so ravno prišleki iz LDS najbolj proti za kakršnkoli pogovor s SDS ob sicer starosti Potrču.
citizen
# 16.10.2008 ob 16:53
dobra ugotovitev komentar št.59 !
pajon
# 16.10.2008 ob 16:53
Madona komu smo prepustili SLOVENIJO- otroškemu vrtcu PAHOR,GOLOBIČ, KRESAL----ne mi o neki manjšinski vladi
medolino
# 16.10.2008 ob 16:51
karl pojdi rajši JANŠI pa ti bo boljetako kot ti je blo zadna 4 leta
citizen
# 16.10.2008 ob 16:48
Jethros, enkrat sem te že prosil da ne omenjaš mojega imena v svojih komentarjih, saj z človekom, ki je našo državo primerjal z nacistično nemčijo nočem imeti kakršnihkoli povezav. Komentiraj brez mojega psevdonima prosim, hvala.
endvatrilovi
# 16.10.2008 ob 16:46
Ja pa še to:
Če bi bil PAHOR res vodja SD (kot Janša SDS) bi imeli danes veliko koalicijo! Razvojno naravnano, in končno bi presegali delitve "naši - vaši", "rdeči-črni", "komunajzerji-belogardisti"!
Resnično bi bilo za razvoj Slovenije bolje!
patria
# 16.10.2008 ob 16:45
Erjavec se boji , da bi na obrambnem ministrstvu odkrili lopovščine v zvezi s patrio, zato se tako krčevito oklepa tega ministrstva, glede na minule dogodke okrog patrij mislim , da je povsem pravilno , da nima več kaj iskati kot obrambni minister, lahko je vesel če mu Pahor ponudi kakšno drugo ministrstvo, saj sploh ni bil izvoljen v parlament.Sicer pa Desus bi rad v koalicijo, če Erjavec išče samo osebne koristi ,ga pač naj zemenjajo, saj tako ni kaj prida vreden.
endvatrilovi
# 16.10.2008 ob 16:44
TriGlavSlo
Kje imaš logiko? Patrio raziskujejo "neodvisni" finski mediji, njihova policija in tožilstvo. Je povsem vseeno kdo je obrambni minister pri nas!! Je pa res, da če ne bo Korl, bo pogodba razveljavljena in bo posel dobila Sistemska tehnika. Kos ipd. so "lačni denarja" in "protiuslug"!
BAČO
# 16.10.2008 ob 16:43
V času ko je ekonomska kriza pred vrati se naši politiki igrajo
s Slovensko nacijo. Skrajno neodgovorno.Manjšinska vlada
je slaba rešitev. Mislim, da bomo hitro spet šli na volitve.
Poglejmo samo glavni trio. Sami nesposobnjakoviči. Slabo
nam se piše. Pahor - premier, Kreasalova - zunanja ministrica.
Nič obetavno!
TriGlavSlo
# 16.10.2008 ob 16:40
PAHOR NE SE DAT!

Sranje s patrijo bo razkrito le če karl ne bo več obrambni minister
Jethros
# 16.10.2008 ob 16:37
citizen:
Kaj pa je Erjavec do zdaj naredil v zvezi z afero Patria? Vprašal Patrio ali je podkupovala in dobil odgovor, da nikakor ne? A na to misliš? Res ja, zelo se je potrudil....Janša je recimo trdil, da ni imel s pogodbo čisto nič, Erjavec ga je pa malo "zafrknil" ko je dejal, da je pred podpisom seznanil premierja...nakar je sledilo neko "izgovarjanje", da sta imela posvet...preveč sporno je vse skupaj in izgubil je kredibilnost, zato ga nočejo imeti več za obrambnega ministra. Pa odgovornost je skušal prenesti na prejšnjo vlado, češ, saj so oni določili ta nakup...težko se temu potrdi, ko je pogodba bila podpisana v sedanji vladi, torej tudi izbira in sestava pogodbe same! Reci kar hočeš, ampak ni se izkazal za primernega ministra, saj je človek sam po sebi v redu, nasmejal sem se tudi z njim, pozitivno...pa kaj čmo, razen drže ni pokazal dosti.
Jethros
# 16.10.2008 ob 16:37
Haha, ja v tvoji glavi ;)
DrazenKF
# 16.10.2008 ob 16:32
Nove volitve bodo. In na oblasti bo ostal Janša. To že ptički čivkajo.
tomaz14
# 16.10.2008 ob 16:31
13. polux (16.10.2008 || 14:45:21)
28+7+5 +5 je 45(SDS SNS DESUS SLS)
29 + 9 + 5 je 43 (SD ZARES LDS)

Oboji premalo, tak da je Pahorju malo lažje, ker Kahl ve da mora "not" če hoče penzioniste ščitit:-)))

Je pa špas tole...

po mojem bo še smeha:-))))


Kaj pa manjšinca, ponavad podpreta mandatarja, ki ga predlaga predsednik. Tak običaj je bil vsaj do sedaj
citizen
# 16.10.2008 ob 16:26
Se sprašujem zakaj Pahor ne pusti vodenje MORS-a Erjavcu. Mogoče tudi zato, ker bo tako lažje zabrisal sledi v zvezi z Patrijo. To je eden od simptomov, ki nakazujejo da je možno da je nekdo iz levice imel zraven prste pri obtožbi predsednika vlade, da je ta bil podkupljen.
Erjavec je sam povedal, da hoče priti zadevi do dna, medtem ko bo levi trojček zagotovo pometel vse pod rdečo preprogo.
Jethros
# 16.10.2008 ob 16:25
No, Pahor dokazuje, da ga je nekaj v hlačah!
Tukaj vidimo partijo šaha, ko en drugega potiskata v kot in iščeta mat. Trenutno sta izenačena, saj oba želita videti Desus v koaliciji, se pa ne bosta odrekla svojemu stališču. Tukaj vidim, da bo Desus prisilil Erjavca, da naredi korak nazaj, saj lahko stranka dejansko kaj naredi glede pokojnin v koaliciji, bolj kot pa v opoziciji!
Bomo videli kakšen bo razplet.
škamp
# 16.10.2008 ob 16:22
že vidim koalicijo SDS + SNS + DESUS + SLS

pa kaj bo ZARES zares v opoziciji ;-))))
smito23
# 16.10.2008 ob 16:19
erjavca dat za ministra za obrambo potem pa prvi mesec ukint ministrstvo za obrambo in to nepotrebno in nesposobno janičarsko vojsko.

za koji kkk slo sploh nuca vojsko in tanke? za to, de grejo crkvat u irak?

to nej se janša igra svoj monopoli doma za mizo - militantnež zmešan!
nejc87
# 16.10.2008 ob 16:16
pridn pahor. pokazi da le nisi tako bogi kot delujes in odslovi erjavca. sicer tezko verjamem, da bo to res storu, ampak če bo in če bo drzal obljubo glede nepopularnih ukrepov ga bom morda celo zacel podpirat.

volitve so pokazale to, da slovenija zeli koalicjo sd in sds. to je edino kar se lahko razbere z rezultatov in po moji oceni bi blo pametno, da pahor premisli še enkrat o tej moznosti. da se gre v mocno vecino in da se v koalicijski pogodbi jasno napise, da je čas za reforme.

če bi pahor to naredil bi postal najboljsi mandatar do sedaj, ker bi bil prvi, ki bi za-res prenehal z delitvijo in prvi ki bi nakazal, da resno zanima prih. slovenije. drugace bo postal le eden izmed mnogih bednih levicarjev.
demon
# 16.10.2008 ob 16:08
15. demon - pozabljaš da je Erjavec pripeljal stranko do takega rezultata ,sedaj bi ga pa odžagali???

Zakaj pa ne? Pred stranko so 4 leta mandata v parlamentu in vladi in sigurno obstajajo še sposobnejši ljudje od Erjavca. Pravzaprav glede na ciljno publiko stranka ni dosegla ne vem kako visokega odstotka, upokojencev je v Sloveniji namreč pol milijona.
komentator11
# 16.10.2008 ob 16:07
35. asteroid (16.10.2008 || 15:29:20) Karel ne popuščaj, karte so v tvojih rokah.

TAKO JE!
pajon
# 16.10.2008 ob 16:04
Za Pahorja bi bilo boljše, da se reši KRESALKE in vzame ERJAVCA v KOALICIJO!!!!!!!!!!!!!!!
Sol ne Slama
# 16.10.2008 ob 16:03
Je že tako, da se ne da po Cviklovo obsojati, dokler je Karl na obrambnem ministrstvu. Zgolj za biznis gre namreč.

Karl se pa z odhodom z MO politično sam uniči. Škoda, da ima v lastni stranki toliko izdajalcev, ki mu zmanjšujejo pogajalsko moč. Tale Rezman, na primer, razlaga, da predsednik ne more preklicati vstopa v koalicijo. Kaj pa? Tudi če jim Pahor nič ne ponudi?
kreten
# 16.10.2008 ob 15:59
Kahl ne se dat
Virenque
# 16.10.2008 ob 15:51
Pričakujte nove volitve začetek pomladi 09... ;)
Ducky
# 16.10.2008 ob 15:43
SD ima najbolj primernega kandidata za obrambno ministrstvo, zato enostavno Erjavec kot obrambni minister odpade. To mesti si najbolj zasluži (po strokovni plati) Ljubica Jelušič.
mikoš
# 16.10.2008 ob 15:37
Dajmo Pahor čas se izteka, obljubljal ste kvaliteto v vladnih vrstah,
kje so strokovnjaki neglede na strankarsko pripadnost.

Veliko pomoči boste rabil komunist trapasti,
žal za vas pride v poštev tista hitra.

Ne bo več dolgo, ko bo prišel dan, narod verjame,
dajmo med in mleko, narod je zahteval spremembe,
tega Janša ni dal in ne obljubljal kot vi .

Spremembe na bolše, dajmo , mi čakamo in vas je strah.
Anonimni12
# 16.10.2008 ob 15:35
27. liZard (16.10.2008 || 15:05:03) - a ti volis ime al stranko? Pac v tistem okraju, kjer je bil napisan, niso dobili ustreznega %, pa to ne zato, ker ne bi maral Kahla, ampak, ker so tm bolj kot Desus volili SD, SDS ...
Anonimni12
# 16.10.2008 ob 15:32
15. demon (16.10.2008 || 14:46:28) - in se pustiti da jih bo diskriminatorno obravnavala velika zmagovalka bjondinka? Desus lahko skor zahteva da rukne Pahor LDS ven, pa bi Pahor lahko rekel JA, ker bi bil 2 glasova blizje kot je s to samovsecno babo.
asteroid
# 16.10.2008 ob 15:29
Karel ne popuščaj, karte so v tvojih rokah.
alipatudi
# 16.10.2008 ob 15:28
32. Miraja

Ja, in vlada s 43 glasovi???
nihilist
# 16.10.2008 ob 15:16
Kljub zmagi SDS na volitvah, in to Z VELIKO RAZLIKO, mora Pahor sestavljati koalicijo. Nekaj ne bo v redu z našim sistemom.
Henrik
# 16.10.2008 ob 15:16
Demon je govoril, kaj bi bilo najljubše njegovemu velikemu vodji golobiču...

nove volitve bi bile lep izhod iz te krize, čeprav so po moje povsem odveč in najbrž res gre za lepo igro za oči publike, ki jo odo skoordinirali nekateri odzadaj...
Miraja
# 16.10.2008 ob 15:14
Bodoči mandatar naj IZLOČI DeSUS in Erjavca iz vlade, če hoče sebi dobro !!!!!!
Anubis78
# 16.10.2008 ob 15:12
Mar je nasmeh Kresalove zbledel? Zanimivo, kako so nekateri sposobni biti ministri česarkoli. Če ne bom pravosodni minister, bom pač zunanji, če ne bom zunanji, bom pa... karkoli mi bodo dali.
ošas
# 16.10.2008 ob 15:10
Lizard, preden je postal predsednik erjavec je bil desus najmanjša parlamentarna stranka s 4poslanci, ki je komaj preplezala prag parlamenta. Zdaj je 4 po velikosti z 7 poslanci. Ne glede da sam ni bil izvoljen je stranka v času njegovega vodenja skoraj podvojila svojo moč.
Splakovalnik
# 16.10.2008 ob 15:07
Logično, da so Zares in LDS proti, da bi bil Karel obrambni minister. Pavček jim je pač obljubil malo provizije od največjega orožarskega posla v Sloveniji. Njihov scenarij: obambni minister je iz vrst LDS ali Zares, prekliče pogodbo s Patrijo - Slovenija plača velikanske penale, posel pa na koncu dobi Sistemska tehnika. Akterji si med sabo razdelijo provizije, davkoplačevalci pa že drugič preplačamo 8-kolesnike.
torpedo
# 16.10.2008 ob 15:07
14 POLUX - pozabil si na 2 manjšinca, ki bosta na strani vladajoče koalicije: 45+2=47, 43+2=45
liZard
# 16.10.2008 ob 15:05
Kako je lahlko Erjavec zrihtal 4. mesto Desusu na voltivah?
Ja ljudje, saj pa ga sploh ni bilo izvoljenega v parlament. Eni politki enostavno ne razumejo, da se je treba umaknit, ko ljudem več nisi všeč, oz. ko so ljudje jasno izrazili., da ga nočejo!
bartol
# 16.10.2008 ob 15:00
21. 3rac (16.10.2008 || 14:51:25)
Rešitev:
Bodisi Jelinčič v Pahorjevo vlado, bodisi Erjavec obrambni minister v novi Janševi vladi :)))

jelinčič nikol ne bo šel v vlado s pahorjem,ker ga je že na začetku izločil,kot sds.bo pa vlada padla,ko jo pahor ne bo mogu sestavit
mrzli
# 16.10.2008 ob 14:59
Desus NEpremore nadomestilo Ehjavca. Brez njega ga pač ni. on jim je zrihtal 4. meso!
luxor
# 16.10.2008 ob 14:58
11. mihamiha23 (16.10.2008 || 14:37:05)
janša lepo ponudi erjavcu 3 min.položaje in ima večino v parlamentu.simpl k pasulj


tvoj "pasulj" vključuje tudi SLS, manjšinska poslanca in SNS. pa še to vse skupaj je komaj zadostna večina! pa tudi če, si ti res lahko predstavljaš delujočo koalicijo SDS + SNS + manjšinci + SLS!? katastrofa!
če Pahor ne sestavi vlade, so edina rešitev ponovne volitve.
tam se pa karte ponovno
nepokorni
# 16.10.2008 ob 14:53
Demon, potem pa kar motorko v roke in začni žagat v SD, Zares, LDS, DeSUS, SLS, SNS, SDS ... si tud ti dober vsaj za 1 mandat. ;)
nihče več
# 16.10.2008 ob 14:51
To je nenovica!
3rac
# 16.10.2008 ob 14:51
Rešitev:
Bodisi Jelinčič v Pahorjevo vlado, bodisi Erjavec obrambni minister v novi Janševi vladi :)))
alipatudi
# 16.10.2008 ob 14:51
15. demon

Ja, seveda. Odžagat tistega, ki jim je prinesel glasove.
EjaY
# 16.10.2008 ob 14:50
polux, kaj pa glasovi manjšine ? to sta še 2 glasova
ošas
# 16.10.2008 ob 14:50
demon, erjavec je tisti, ki je zaslužen za dober rezultat DeSUSA na volitvah. Če nebi blo njega bi verjetno bili za LDS če ne celo izven parlamenta.
lepišvicko
# 16.10.2008 ob 14:49
15. demon - pozabljaš da je Erjavec pripeljal stranko do takega rezultata ,sedaj bi ga pa odžagali???
mrzli
# 16.10.2008 ob 14:48
LoL
ehjavec pa ma jajca. Mu dam cist phov!!
Da si lohk med barabam moraš bit vsj mal baraba...
demon
# 16.10.2008 ob 14:46
Erjavcu bi morali dat košarico v sami stranki in nastavit na mesto predsednika koga kompetentnejšega, manj omadeževanega z nerazjasnjenimi in sumljivimi posli še iz odhajajoče vlade ter seveda vstopit v koalicijo.
polux
# 16.10.2008 ob 14:45
28+7+5 +5 je 45(SDS SNS DESUS SLS)
29 + 9 + 5 je 43 (SD ZARES LDS)

Oboji premalo, tak da je Pahorju malo lažje, ker Kahl ve da mora "not" če hoče penzioniste ščitit:-)))

Je pa špas tole...

po mojem bo še smeha:-))))
nepokorni
# 16.10.2008 ob 14:39
Bolj kot karkoli drugega, prihaja sedaj v ospredje "koalicijski potencial" Zares, DeSUS in LDS. Ali se moč skriva že v predvolinem neformalnemu koaliranju ali v kvantificiranih volilnih rezultatih, bo znano kaj kmalu. Kljub vsemu pa večjih presenečenj ne gre pričakovati, morda le nekoliko bolj "spravljive in umirjene" tone, zlasti iz ust predsednice Kresalove. :)

Verjetnemu mandatarju Pahorju nikakor ne zavidam položaj, v katerem je. Tudi sam se namreč zaveda, da je bil izkupiček levice na volitvah, kljub intenzivni in široki rekrutaciji volivcev, skromnejši od pričakovanega.
mihamiha23
# 16.10.2008 ob 14:37
janša lepo ponudi erjavcu 3 min.položaje in ima večino v parlamentu.simpl k pasulj
nejc87
# 16.10.2008 ob 14:35
če je pahor usaj delno usposobljen za vodit vlado potem erjavcu ne sme popustit pri njegovih zahtevah.
drugace bo nas mandatar poleg eko nepismenosti zaznamovan še s pogajalsko nesposobnostjo.
nihilist
# 16.10.2008 ob 14:34
Enkrat marca bodo ponovljene volitve.
rundek
# 16.10.2008 ob 14:33
Hmmm. preveč prozorna igra. Erjavec se hoče prikazati kot trd in premočrten pogajalec. Pahor bo na koncu izpadel kot mojster pogajanj, Erjavec pa bo "v dobro" slovenije popustil. Pejte v Šentjakobsko gledališče...
alipatudi
# 16.10.2008 ob 14:33
Pa tako so leporečili, da se bodo najprej "programsko uskladili", šele potem pa "iskali kadrovske rešitve" : ))
Zdaj pa take beremo.
nejc87
# 16.10.2008 ob 14:33
jah sej to je jasno. desus lahko izsili kar hoce v tem trenutku. sls je rekel ne, če reče še desus ne ostane pahorju samo velika koalicja katero je pa ze zavrnil. torej karel je imel spet srečo in spet bo lahko izsilu kar mu bo padlo na pamet.
džeri
# 16.10.2008 ob 14:29
Zdaj se bo videlo kdo ima jajca Pahor ali Erjavec.Ve se da hoče Erjavec ostati obrambni minister a rdeči so proti.
endvatrilovi
# 16.10.2008 ob 14:28
Ne bo tako enostavno, Desus lahko izsiljujejo kolikor jih je volja! SDS, SLS in SNS so že v opoziciji!
Pahor si je z izključevanjem nekaterih (predvsem SDS in SNS) sam sebi zabodel nož v hrbet!
nihilist
# 16.10.2008 ob 14:27
Če Ehjavec ostane minister za obrambo, gremo lahko takoj spet na volitve.
Limpija
# 16.10.2008 ob 14:26
No, to je pravzprav že novica.
Untamle
# 16.10.2008 ob 14:24
"Koalicijska pogajanja med SD-jem in DeSUS-om so zašasno prestavljena, saj je prišlo do zapletov glede kadrovskega dela koalicijske pogodbe.
Več sledi ..."

Je to res vredno novice? Ne bi raje počakali še nekaj minut in objavili vsaj stavek ali dva več?
Kazalo