



Vaša ocena: 



Ocena 3,2 od 98 glasov
Ocenite to novico!
| V takšni moralni zmedi so zrasli tudi Kučani in Pahorji, Stanovniki in Türki, tudi mnogi demokrati. Zato ne poznajo resnice o preteklosti in ne morejo upravljati sedanjosti. Prihodnosti pa z njimi sploh ne bo, saj vemo, da prihodnost na laži ni mogoča. | ||
| Anton Drobnič | ||
Nova slovenska zaveza je danes v Spominskem parku na Teharjah pripravila slovesnost v spomin na teharske žrtve. Teh je bilo po koncu druge svetovne vojne okoli 5.000.
Ob tej priložnosti je predsednik zaveze Anton Drobnič povedal, da bomo samo z resnico o preteklosti razumeli sedanje stanje in bomo znali odločati o prihodnosti. Po Drobničevem mnenju vladajoče leve stranke nikakor niso razumele zdajšnjega stanja in niso znale odločati o prihodnosti, ker nočejo spoznati resnice o preteklosti.
"Leve stranke so vztrajale pri partijskih resnicah"
Vztrajale so, tako Drobnič, pri komunističnih partijskih resnicah in navadah iz prejšnjega stoletja ter jih utrjevale z novimi lažmi. "Vsa drugačna spoznanja in dejstva so zavračali kot nedopustno revizijo tiste zgodovine, ki so jo sami postavili. Zdaj so resnica, gola dejstva revidirala njihovo govorjenje in ravnanje ter jih pogreznila v preteklost brez sedanjosti in prihodnosti," je dejal.
Poudaril je, da je propadla vladna koalicija z vojnimi zakoni žive in mrtve nasprotnike boljševiške revolucije in njihove svojce tudi formalno potisnila med drugorazredne državljane. "Mrtvih niso izkopali in identificirali, niso jim dali javnega groba niti skupne grobnice. Tudi ta spomenik, pod katerimi stojimo, je še vedno brez imen in brez zgodovine," meni Drobnič.
Drobnič: Prihodnost na laži ni mogoča
Vladi je tudi očital, da ni vzpostavila registra vojnih grobišč ter da je ustavila sondiranje in raziskavo grobišč. Po njegovih besedah številni kristjani nočejo videti in ne spoznati velike laži in hinavščine glede partizanskih grozot, ki so povzročile trpljenje Slovencev do padca komunizma ter odrešitve leta 1991.
"V takšni moralni zmedi so zrasli tudi Kučani in Pahorji, Stanovniki in Türki, tudi mnogi demokrati. Zato ne poznajo resnice o preteklosti in ne morejo upravljati sedanjosti. Prihodnosti pa z njimi sploh ne bo, saj vemo, da prihodnost na laži ni mogoča," je še dejal Drobnič.
"Maša je v opomin in vabilo"
Spominsko mašo je tudi letos daroval celjski škof Stanislav Lipovšek, ki je poudaril, da "jo daruje rajnim žrtvam v spomin in zveličanje, nam pa v opomin in vabilo, da bomo storili vse, kar je v naši moči, da se bo to žalostno poglavje naše zgodovine reševalo na civiliziran način".
"Tukaj smo priromali na to grozljivo prizorišče povojnega zločina, da bi molili za naše rajne, za preživele, za povojne rodove in generacije, za nas in za rod, ki prihaja za nami, da bi kljub vse večji časovni oddaljenosti spoznali resnico o naši polpretekli zgodovini," je dejal škof.
Lipovšek: Potrebna je sprava s preteklostjo
Lipovšek meni, da je za trajen in resničen mir ter za prihodnost našega naroda nujno potrebna sprava s preteklostjo, saj ne moremo graditi varne in srečne sedanjosti ali prihodnosti, ne da bi poskrbeli za spravo s preteklostjo. Vendar pa je ta sprava mogoča le tedaj, če smo pripravljeni odpuščati, a odpuščanje je mogoče, če smo pripravljeni priznati resnico, pa če je še tako težka in obremenjujoča.
Po škofovih navedbah se dobro zavedamo, da je pot do narodne sprave dolgotrajen in zahteven proces. "Dobro vemo, da treba opraviti še zahtevne zgodovinske raziskave o vzrokih in razlogih, ki so privedli do medvojnega in povojnega nasilja. Vemo pa tudi, da če hočemo v vsej polnosti živeti našo sedanjost in graditi prihodnost, se moramo pogumno soočiti in se spraviti s preteklostjo," je še dejal Lipovšek.
Teharskih žrtev naj bi bilo okoli 5.000
Na Teharjah so med drugo svetovno vojno Nemci zgradili vojaško taborišče, ob koncu vojne pa so tam zaprli ujetnike, ki so sodelovali pri obrambi Celja. Po koncu vojne je bilo taborišče krajši čas opuščeno, znova pa je začelo delovati konec maja 1945, ko so vanj namestili domobrance in nekatere civiliste, ki so se zatekli v zavezniška taborišča na avstrijskem Koroškem.
Konec maja 1945 so komunistične oblasti v taborišče na Teharjah pripeljale Rupnikov bataljon, v prvih dneh junija 1945 pa še približno 3.000 domobrancev. Po ocenah je šlo skupaj za okoli 5.000 ljudi, ki jih je povojna oblast brez sojenja usmrtila mesec ali dva po koncu druge svetovne vojne v Evropi.
So se kaj upirali, niso, so vestno izpolnjevali ukaze okupatorjev, so poslušno stali v vrstah za vlake. Kako so končali je mislim znano tudi Drobniču in sledilcem nacizma pri nas.
Kateri so bili že manjvredni narodi, judje cigani, slovani.
Kako mislite bi končali slovenci, če se bi poslušno postavili v vrsto za vlake?
Aja saj menda mi nismo slovani, mi smo veneti, ne vem pa če so to vedeli nacisti., malo dvomim.
Ce se gremo in skusamo primerjati zlocine storjene po vojni z temi ,ki so bili storjeni med njo je menda tudi vsakemu mislecemu Slovencu jasno,da teh po vojni ne bi bilo,ce bi bil nas narod enoten in se ne bi za casa vojne del tega naroda opredelil in stopil na stran okupatorja . Kar je Rupnik izrazil nekako takole; .Da je za ohranitev vrednot Evrope Nemski reich edini garant. Seveda je tudi sedaj lahko vsakemu mislecemu Slovencu lahko jasno,da je s tem staliscem legaliziral okupacijo Slovenije,da je bila ta pac potrebna,da se je ne bi polastila "bolseviska posast".V vsakem primeru je zlocin zlocin,tudi ce je ta lahko pogojen z travmo,ki mu jo je zapustila dolgoletna vojna mora,kjer je dominantno vlogo okupatorja,ki je vrsil represijo nad narodom podpiralo se domobranstvo.O tem ni dvoma.
Kaj povsem drugega pa je ce hoce ta ,ki je bil odgovoren za to represijo ali pa pomagal pri njej sedaj valiti odgovornost za svojo izdajo na NOB,ki naj bi z svojo vstajo ogrozala Slovenstvo.
Dolznost vsakega naroda je da se bori za svojo indentiteto. Menda je tudi vsakemu mislecemu Slovencu jasno,da bi z zmago okupatorja nas narod to identiteto izgubil. Agenda okupatorja je bila popolnoma jasna. Slovanski narodi nimajo pravico do svoje eksistence.To poudarjam zato,ker se tu spodtaknemo prav nad sam pojem eksistence naroda in tu smo na podrocju ,ki se ga danes po eticnem ciscenju v Bosni tako pogosto omenjamo kot eden najvecjih zlocinov .
Dejstvo je da je domobranstvo bilo v sluzbi okupatorja,branilo njegovo vlogo v Evropi,branilo njegovo rasno politiko,branilo posredno tako iztrebljenje judov kot tudi bodoco eticno ciscenje v Sloveniji,to se pravi sodelovalo pri unicenje lastnega naroda.
Pa veliko zanimivga branja zate, ki nisi živel v realnem svetu večine, ki ne spada v prvi razred državljanov.
Sprava je dosežena?
Je sprava dosežena, ko se morilec opraviči ženi umorjenega?
Ali bi, kaj pa vem...morda bilo potrebno sojenje temu morilcu?!
Ah, pa sploh se ne ve, kdo je to počel.
Najbrž so se sami, ja to bo to.
Beli prihajamo nazaj 4.12-
Ja zmagovalca 2 SV izbiramo vsako drugo leto na koncu tekmovanja za Evrovizijo. Smeti zmešane pokvarjene, vi še za eko odpad niste. Še razpadate prepočasi.
Tak bi moral biti naslov članka.
Po Drobničevem mnenju vladajoče leve stranke nikakor niso razumele zdajšnjega stanja in niso znale odločati o prihodnosti, ker nočejo spoznati resnice o preteklosti.
"Leve stranke so vztrajale pri partijskih resnicah"
Vztrajale so, tako Drobnič, pri komunističnih partijskih resnicah in navadah iz prejšnjega stoletja ter jih utrjevale z novimi lažmi.
Torej, prosto po Drobniču: če sem simpatizer "levih" strank, sem takorekoč lažnivec in zločinec. Če pa sem pristaš desnih, sem pa takorekoč pred vrati raja, poštenjak in pravičnež.
Kdaj bomo takšne nergače in zagrizene "spravaše" nehali poslušati?
Kaj pa pravš na govor Rupnika, tam okoli 11. minute?
Prav vsakemu je poznano ,da so domobranci,pa tudi ustasi dobili ze kmalu po koncu vojne azil i Angliji ,USA in drugot na zapadu. V tem pogledu se se posebej odlikuje Argentina. Ne verjamem pa da bi se tako Churchil,kot tudi drugi visoki drzavniki odlocili za to potezo ravno zato,ker so bili prepricani v nedolznost le teh,oz da niso kolaborilari z okupatorjem.
Za to,da so tako Churchil kakor Truman se posebej pa Argentinski diktatorji privoli dati njim azil,je bil povod v zaostritvi odnosov med zahodom in na novo nastalim vzhodnim blokom v katerega se je tedaj vkljucila tudi Jugoslavija. Obveljalo je pravilo . Sovraznik mojega sovraznika je moj prijatelj. Seveda je bila situacija drugacna v Argentini ,tu je se naprj obstojal napol fasisticni sistem in tu so bili ze zaradi tega sprejeti z odprtimi rokami,tako kakor tudi Eichman, Mengele in drugi nacisticni zlocinci.
----
podpis
Dajmo MMC, a zato plačujem elektriko.
Za onega Lipovška bi se pa vsaj za to mašo spodobilo, da na križu zamenja Jezusa s Frakeljnom.
Vedno je bilo tako in vedno bo!
Če bi zahod smatral domobrance za nacistične sodelavce, se to nebi zgodilo, ampak bi proti njim uvedel sodni proces, pa ga ni.
Nisem ravno preprican ali si me z odgovorom na del mojega komentarja zele portditi ali mi nasprotovati. Ker si povedal podobno kot jaz v naslednjem odstavku pa mislim da prvo. In ja, zahod je smatral domobrance za kvinzlinge, kolaboratorje, tiste ki so sodelovali z okupatorjem. Konec besedi.
Kaksen odnos so imeli zahodnjaki do domobrancev pove dejstvo da so jih vrnili, ceprav so vedeli kaj se bo zgodilo (tudi kozake ki so izdali SZ so vrnili Stalinu, ce bo kdo hotel trditi da niso vedeli
Dogovor je bil sprejet na Jalti,namrec dogovor o predaji kvizlingov drzavam,ki so jih ti izdali. Tako Churchil kot tudi Roswellt sta bila soodgovorna. Nesmiselno bi bilo sedaj trditi,da ta dva nista imela toliko domislije,da bi si ne morala predstavljati usode,ki je cakala te pomagace tretjega rajha. Vojna je bila kruta, Hitler je imenoval vse pristase odporniskih gibanj v Evropi z enim samim imenom :banditi. In edina kazen ,ki je pretila banditu,je bila smrt.
Kako si sedaj lahko predstavljate ,da bi ti "banditi" lahko drugace sodili pomagacem okupatorja. ,ce so ves cas dobro vedeli kaj njih caka ce oni padejo nasprotniku v roke?
Se poleti 1945 leta,ze po kapitulaciji Nemcije je v Slovenskih gozdovih kar mrgolelo domobranskih,ustaskih in cetniskih tolp,ki se jim ni uspelo prebiti na zahod. Te tolpe so napadale samotne vasi in zaselke,izvrsile pa so tudi napade na manjsa mesta. Bili so to desperadosi,ki so se sami odrekli Zenevski konvenciji. Sicer so pa dobro vedeli kaj jih caka,vsakdo od njih je imel krvave roke se posebej ustasi,ki so bili poznani po svoji okrutosti.
Ker se za njih vojna ni koncala,ker niso polozili orozja so bili ti proglaseni podobno kot Al Kaida od Americanov za "enemy combatants"za katere ne obstojajo vojni zakoni ,postali so sami na koncu banditi in kot takim se je tudi sodilo.
Iskreno opravičilo vsem, na katere sem streljal leta 45!
A da nisem? Aja, seveda nisem, saj sem bil rojen 2 desetletji po koncu vojne!
Aja, tudi vi se zavedate, da nisem streljal na vas! Pa tudi drugi niso! Nihče ni streljal na vas? Aja, seveda ni! Ja šur, tudi vi ste rojeni par desetletij po letu 45.
Samo, zakaj se pa potem o teh dogodkih sploh prepiramo? Verjetno zato, ker imamo glih čas!
Pokvarjenost je, da namiguješ.:"Vemo, zakaj je padel Šarhov bataljon z rožnim vencem v roki!"
Resnici na ljubo, treba je priznati, da vemo zakaj je Šarh, njegovi sinovi in njegov bataljon padel (da ne ponavljam po nepotrebnem vseh dejstev).
Zdaj, če je imel Šarh takrat ko je padel v rokah rožni venec, nakazuje samo eno. Bil je (mislim in verjamam, da je to znano dejstvo) veren Slovenec, ki je v tistih dneh razumel položaj in čutil potrebo, da prispeva po svojih močeh, da se ubrani in znova osvobodi domovino. Vedel je, kaj je njegova dolžnost.
Zato je kakršno manipuliranje z njegovim rožnim vencem samo prikrajanje dejstev svojim potrebam Najlaže je uporabiti tisti del, ki pač trenutno koristi tvoji igri, resnica ali bistvo pa niti nista najbolj pomembni (vsaj dokler delata zame). Upam, da razumeš, kaj hočem povedati?
torej mi nehajte kokodakat o izdajalcih.
komunisti, za vedno boste krvniki slovenskega naroda
Kaksen odnos so imeli zahodnjaki do domobrancev pove dejstvo da so jih vrnili, ceprav so vedeli kaj se bo zgodilo (tudi kozake ki so izdali SZ so vrnili Stalinu, ce bo kdo hotel trditi da niso vedeli).
Ja in dejstvo da so domobranci tako veselo prisegli Hitlerju je iz (sicer se vedno obsojanja vrednega) stevila 1000 slovencev, od brotavoe puske umrlo dosti dosti vec ljudi. Pa se po vojni niso imeli nobene legitimnosti.
Na zadnje, to niso bili povojni poboji. Italija je kapitulirala, Nemcija tudi. Domobranci so pobijali, tudi civiliste, po kapitulaciji Nemcije. Ker pa oni nikoli niso sprejeli kapitulacije (se niso predali), je prislo do vojnih pobojev.
Marsikaj bi lahko bilo drugace. Desni bi se lahko borili proti nemcem, kljub temu da se niso strinjali s komunisticnim vodstvom, lahko bi se predali skupaj z italijani (predvsem vaske straze so se v vecini pridruzile domobrancem), lahko bi sprejeli kapitulacijo skupaj z Nemci. V vseh primerih bi imeli (vsaj) malo vec naklonjenosti zahoda, ampak ker so se borili do zadnjega moza (dobesedno), so pac vsi padli.
(Da vidimio kako hitro me bodo spet zbrisali).
Izdajalci so tvoji komunisti, ki so načrtovali priključitev Jugoslavije v SZ .
Sicer pa se motite nekateri, če menite, da ne bo protirevolucije. Bo in hitreje kot si mislite.
Takrat bo Slovenija končno na novo zadihala ko se bo rešla fanatikov, ki podpirajo genocid.
Tudi takrat bo obveljala resnica zmagovalca. Ampak takrat bo ta tudi resnična.
Ker so me na MMC-ju zbrisali, bom pač napisal še 1x.
Drobnič, ti in tvoji domobranci z RKC-jem na čelu, ste leta 1943 za Bežigradom PRISEGLI Hitlerju in Tretjemu rajhu!!!
Nimate pravice govoriti in se ponašati z Slovenstvom, ker ste prisegli tujemu okupatorju!!
ZA VEDNO STE IZDAJALCI SLOVENSKEGA NARODA!!!
(Da vidimio kako hitro me bodo spet zbrisali).
Ne vendar tako strogo do Drobniča, kakšne muke je vsa ta leta trpel v komunistični jugoslaviji,
on zaveden domobranec, čisti pristaš nacizma, okoli njega pa sami komunisti.
Mogoče pa je bil tudi on v komunistični partiji, za krinko, da je spodjedal od znotraj kdo ve.
Slovenski parlament je ni potrdil, zato v Sloveniji nima veljave.
V slovenskem parlamentu potrditev ni uspela, ker je proti glasovala levica, naslednica nazorskosti, ki je povzročila povojne grozote.
Preberite predvsem točke A, B, C, G in H in ugotovili boste, proti čemu je v slovenskem parlamentu glasovala slovenska levica.
Predstavniki slovenskle levice v evroparlamentu so resolucijo podprli, doma ne. Hinavsko!
In ti današnji levaki niso nobeni komunisti, še slabše, nimajo nobenega spoštovanja in ideje, kako bi vodili našo državo, samo krast znajo.
Zgodovina se dejansko ponavlja, sam režim pa je kriv, da je prišlo do tega, da so komunisti imeli veliko podporo, s terorjem ali brez.. Ne pozabimo, da so bili tudi med partizani številni kristjani, ki so jim nacisti in fašisti:
- požgali naselja
- pobili veliko ljudi
- prisilno mobilizirali mlade in za boj primerne moške
- deportirali neprimerne osebe v taborišča kot so bila fašistični Rab, nacistični Auschwitz, Treblinka, Majdanek, iz katerih se mnogi niso vrnili in so trpeli neznanske muke.
In da je bila mera polna so jim pomagali kolaboratnje, imenovani domobranci, ki so dokumentrirano in jasno prisegli zvestobo okupatorju. Okupator pa ni imel namena biti z nami mehak, nameraval je iztrebi naš jezik, deportirati, iztrebiti in kolonizirati deželo s primernimi osebami.
In kaj misliš, da bi naredili s kolaboranti če bi okupator zmagal - Terminirali bi čisto vse, odslužili bi svojem namenu in čas je, da bi šli v kanto.
Komunizem morda ni bil popolen, ampak kakšno izbiro so pa sploh imeli ljudi. Ali naciste ali pa komuniste, ali večje ali manjše zlo. Ljudje, ki niso simpatizirali s kolaboranti so se odločili za manjše zlo in preživeli. Tisti, ki pa so sodelovali z izdajalci pa so na žalost dobili svojo mračno usodo, žal tudi nedolžni.
Je res tako težko priznati, da so tako kolaborantje kot komunisti imeli krvave roke in se sprijaznit s tem, ter razmišlajti kako bi preživeli prihodnost.
Na kocki je naša država, naše gospodarstvo, naša prihodnost. Tile fosili pa se ukvarjajo s preteklostjo, ki ni več toliko pomembna, razen za te fosile, ki so izgubili stik z resničnimi težavami naše države Slovenije.
http://www.youtube.com/watch?v=9XHu9CX0y
9A
Brez dodatnega komentarja!
Ker so me na MMC-ju zbrisali, bom pač napisal še 1x.
Drobnič, ti in tvoji domobranci z RKC-jem na čelu, ste leta 1943 za Bežigradom PRISEGLI Hitlerju in Tretjemu rajhu!!!
Nimate pravice govoriti in se ponašati z Slovenstvom, ker ste prisegli tujemu okupatorju!!
ZA VEDNO STE IZDAJALCI SLOVENSKEGA NARODA!!!
(Da vidimio kako hitro me bodo spet zbrisali).
SE STRINJAM! Prisegli so tretjemu rajhu in Hitlerju in s tem zakoličili svojo usodo. Kolaborantje si ne zaslužijo nobenega spoštovanja in možnosti, da se jih rehabilitira. Izdali so nas in izdajalcem je treba soditi po poštenih in pravnih postopkih za svoja dejanja. Nedolžne se seveda oprosti, zločince pa kaznuje.
Drobnič, ti in tvoji domobranci z RKC-jem na čelu, ste leta 1943 za Bežigradom PRISEGLI Hitlerju in Tretjemu rajhu!!!
Nimate pravice govoriti in se ponašati z Slovenstvom, ker ste prisegli tujemu okupatorju!!
ZA VEDNO STE IZDAJALCI SLOVENSKEGA NARODA!!!
(Da vidimio kako hitro me bodo spet zbrisali).
Okoli in okoli množice so bili v svobodni Evropi vojaki s puškami. Zakaj? Saj jih je že obdajala ena bodeča žica.
Hlapčevsko-izdajalsko-kolaboracionistična misel še seje laži. Drobnič naj si prebere resnice v tujih enciklopedijah.Te resnice pa so za domobransko-klerikalne Hitlerjeve sluge pogubne.
Partizani so bili del protihitlerjevske koalicije in so bili na pravi in pravični strani. Osvobodili so svojo domovino. Vse ostalo pa je domobranska laž
Po koncu vojne je bilo taborišče krajši čas opuščeno, znova pa je začelo delovati konec maja 1945, ko so vanj namestili domobrance in nekatere civiliste, ki so se zatekli v zavezniška taborišča na avstrijskem Koroškem.
Zavezniki so na podlagi dogovora vrnili vsaki državi njihove izdajalce in kolaboracioniste ki so se hoteli izogniti kazni za storjene zločine nad lastnim narodom . Domobranci so mislili da jih bodo Angleži in Američani pustili v miru oditi. Hitlerjevih hlapcev pa se pušča brez kazni. Nikjer v Evropi kolaboranti niso pobegnili kazni.
2. oktober 2011 ob 19:48
Prijavi neprimerno vsebino
o tem, kakšne kulture je ta šafarič pa tu:
http://www.safaric-safaric.si/2000_udba/aktivnosti_S_dopisi
.html
Bodite pozorni na govor Izidorja Cergola v drugem delu videa ( približno na 7,30 minut)
Desnim in RKC spomin nekam peša...
Kdo želi Slovence zasužnjiti oz. izbrisati?
"http://www.safaric-safaric.si/knjige/uzd/2000%20Umrli%20za%
20domovino%20foto.pdf"
npr. od strani 87 naprej
Pa tudi slovensko se bi bolj malo pogovarjali, če bi prevladovali razni Drobniči, čeprav obsojam vsa ta dejanja po vojni"
Slovenski narod bi se uprl okupatorju (in se tudi dejansko je, tigrovci na Mali gori pri Ribnici) tudi brez komunistov. Beri tedanje dnevnike ali pričevanja ljudi. Hujše žalitve narodnega ponosa, kot sta bila okupacija in razkosanje Slovenije, ni bilo in tako so čutili vsi Slovenci. Komunisti pa so izkoristili vojno za izpeljavo revolucije. Če začetka vojne ne bi bilo, tudi oni z revolucijo sploh ne bi začeli (to je znano še iz njihovih izjav iz leta 1940).
Imate pa zelo nelogično razmišljanje. A za zatret komunizem se je potrebno povezat z okupatorjem, ki te želi zasužnjiti oz.izbrisati? No ja seveda se je, če si maloštevilen in IZDAJALSKI. Očitno so takrat komunisti oz.levo usmerjene organizacije imele več pristašev, kot pa cerkev in meščanski tabor. Vprašate se lahko, zakaj je temu tako?
Mislim, da zadeva ni tako preprosta. Me prav zanima, če je gospod Anton upošteval dejstvo, kdor je videl hinavščino partizanskih grozot ni preživel ali pa je imel strašne težave. Skratka, preživeli so morali gledati stran.
Pa tudi slovensko se bi bolj malo pogovarjali, če bi prevladovali razni Drobniči, čeprav obsojam vsa ta dejanja po vojni.
2. oktober 2011 ob 19:29
človek zbudi se. sedaj smo l 2011 in meni za padle domobrance dol visi. a res nimate drugih tem, kot pokopavat in objokovat izdajalcev naroda
Kdaj se bodo komunisti opravičili za svojo revolucijo in z njo nastal tek dogodkov? Brez njih se danes ne bi pogovarjali ne o kolaboraciji ne o medvojnih in povojnih pobojih, kaj šele o 45 let trajajočem totalitarizmu.
Da, je aktualno v Sloveniji, vendar imao trenutno objektivno aktualna vprašanja.. no ja. Stvar ni preprosta.
Pri nas se pač na vsake toliko vname ta debata, enkrat Stanovnik, enkrat Drobnič, enkrat...
Tako je, če narod nima razčiščenih pojmov o revoluciji ter protirevoluciji in resnica - bolje rečeno obsodbe grozot - pač ni zagledala luči.
Je pa že dolgo dejstvo, da levica izrablja kulturni boj za prevlado na volitvah. Ter strah pred avtoritativnim Janšo. In to je to od programa levice.
Verjamem, da čez dva meseca tudi to ne bo dovolj.
JJ, 50+
Potem se pa spravite v preteklost, katoliška sekta si je omislila zasebno vojsko, oborožili in vodili so jo okupatorji, pobijala pa je samo izključno slovence.
Kaj komu ni jasno.
He,he, svastika.
ti, prijatelj, si notorični primer komunističnih prividov.
Slovenija = Mlakuža
Še enkrat pa se strinjam, da je potrebno obsoditi in če so še živi obsoditi tiste, ki so zagrešili povojne zločine.
Sedaj pa klerofašisti navalite z minusi. Čez dva meseca boste tako na oblasti in boste lahko začeli spreminajti učbenike kot na Madžarskem.
Ja,ja Slovenija je bila pa razvita recimo leta 1930!
Zaostala kmetijsko in industrijsko,na ravni Albanije..
Kozjansko,Haloze pa skoraj na ravni srednjega veka,samo brez čarovnic!
pa saj so tudi anglezi in francozi, norvezani,.. podpisovali razne pakte s Hitlerjem pred vojno. Zakaj pa te pozabljas omenjati????
Komunistične grozote.
Slovenci smo gensko pohabljen narod. Če že zanemarimo medvojne likvidacije je bila prva amputacija 45tega s pobojem vseh svobodno mislečih Slovencev katerim ni uspelo pobegniti iz komunističnega kotla. Kar bi pa mogoče mislečega še vzniknilo na teh tleh so pa zatrli z montiranimi procesi, Golim otokom in podobnimi metodami ustrahovanja.
Proge so pri nas iz časa stare Avstrije, tj. med 1840 in 1900 /cel prometni križ/. Ne govoriti neumnosti. Na nerazvitenem poturčenem Balkanu je bilo pa drugače.
-Kaj je?
-Tovariš Maršal, ni več proge!
-Takoj v akcijo, pripeljite mojstre, da začnejo graditi! Moramo iti naprej.Bravo Tito!!!
Leta 91 se DEMOS pelje z vlakom. Vlak se ustavi in Peterle vpraša:
- Kaj pa je?!
- Ni več proge!
- Izpulite šine zadaj in jih postavljajte pred vlak! Moramo iti naprej.
Sedanji čas. Pahor se pelje z vlakom.(...že to je smešno) Vlak se nenadoma ustavi in Pahor vpraša:
-Kaj je?
-Ni več proge, g. premier.
-So what?* Vsi ven in zibajte vagone, da bo videti, kot da se premikamo...Ljudje morajo misliti,da gremo naprej.
Torej,če ne bi bilo Tita,še železniške proge ne bi imeli!!!
Kdo je to "smo"? Komunisti so bili v paktu s Hitlerjem vse do junija 1941; v začetku vojne so 27. aprila 1941 celo ustanovili Antiimperialistično zvezo za boj proti Angliji, Franciji in ZDA. Po vojni pa je v Sloveniji nastopil čisto zgrešen rešim, ki nas je pahnil 30 do 40 let za zahodnejšimi sosedami.
Stalin je mdr. v tridesetih letih z lakoto pobili prbl. 5 milijonov Ukrajincev (ki je bila žitnica Evrope!). Svetovna vojna se je šele bližala.
Ko so Nemci prišli v Ukrajino, so jih domačini pričakali kot osvoboditelje. Žal so izkazali za enako nečloveške kot Rusi, zato so potem vojno izgubili. Če pa bi Hitler tam uporabil drugačno strategijo, bi bila verjetno zgodovina vsaj v tistem delu Evrope precej drugačna.
http://www.scaruffi.com/politics/dictat.
html
http://www.scaruffi.com/politics/dictat.
html
A ironija,je takšna,da je grad Turjak padel pod streli iz topov,ki so jih vodili ujeti italijanski vojaki...torej njihovi dovčerajšni prijatelji...Vatikan je streljal na Turjak!
In vprašanje,če so se lahko Italijani predali,ker je bila kapitulacija in primirje,torej mir!Zakaj se niso predali domobranci.?Zato ker jim je cerkev vbila v glavo,da prihajajo na pomoč Nemci!
Ob koncu vojne so se pa celo Nemci predali,domobranci,pa ne,ker jim je cerkev vbila v glavo,da prihajajo Angleži na pomoč..pač enkrat ovce,domobranci vedno ovce!
Grad Turjak,kraj kamor so jurišali hrabri slovenski borci,da imamo mi danes svobodo in svoj jezik.Slava jim!
Kot drugo, nobeden od teh domobranskih potomcev ne izraža obžalovanja, da se je vojna začela, da so Nemci napadli in okupirali Slovenijo, da so nas pošiljali med svoje nemške rekrute in v taborišča itn. Zakaj se ne opravičijo, da so sodelovali z Nemci. Njihov interes je bil vedno političen in tudi zdaj je. Njihov cilj ni neko boljše stanje, temveč politične koristi.
Vsakršno inkriminiranje in omalovaževanje slovenskega partizanskega boja bi moralo biti kaznivo po zakonu. Sicer pa, smo tako ali tako na strani Francije, ZDA, Rusije in tistih, ki so dobili vojno, tako da takšne besede domobrancev ne bodo nikoli dobile nekega večjega mednarodnega odmeva.
Vse je dokumentirano, žrtve uradno preštete, grobišče je bilo lani sondirano, je na netu veliko člankov ki jih lahko najdeš o tem, gre pa za povojno grobišče na Lešah na koroškem. Tudi dnevnik in večer sta poročala !
Jurica, ne vem, ali gre pri tebi za temeljno nerazumevanje zgodovine ali kaj...
Prva kolaboracija med slo. komunisti in nacisti je bila že leta 1939 (sporazum Molotov-Ribbentrop).
V prvih dveh letih vojne pri nas so slovenski komunisti pobili okoli 1000 nedolžnih Slovencev (profesorjev, politikov, gospodarstvenikov, kmetov, duhovnikov...); to je bila ena izmed faz komunistične revolucije.
Slovenci so se začeli braniti pred komunističnim terorjem, zato so začeli ustanavljati vaške straže in nato domobrance.
Obračun na Turjaku so slovenski komunisti naredili v sodelovanju z Italijani. Tudi zato so slednji lahko nemoteno odšli iz Slovenije in niti eden ni odgovarjal za svoja dejanja.
Toliko o tem, kdo je s kom sodeloval oz. kolaboriral.
Najhujši okupator Slovenije je bil komunizem.
Sicer pa... če imaš dva voditelja, ki sta oba pobila nekaj milijonov ljudi, "manjše zlo" ne obstaja.
Vsak Slovenec bi ga moral obiskati...
A ena stran-naša Slovenska,junaška,zmagovalna,ponosna,ž
e tedaj Evropsko usmerjena...ponosno z dvignjeno glavo hodi po Turjaku..druga stran pa tako,da gleda v tla...naj bo Drobniča sram,ko se sprehaja po Turjaku!Tudi mene bi bilo,če bi bil domobranec!
Grad Turjak mora biti vsem nam pokazatelj,opomin,svarilo,kaj se zgodi domačimi izdajalcem..sploh tistimi,ki dvignejo orožje nad lasten narod...
Sam poznam povojno grobišče, kjer so domači komunisti pobili ogromno avstrijskih državljanov
Da ne bo pomote, pripeljali so jih čez mejo in jih pobili s krampi ! To so bili sami civilisti iz sosednje države in tega ni bilo malo ! Čez 500 ljudi !
Sprava je bila dosezena v trenutku, ko je Slovenija in s tem slovenci obsodili povojne poboje !! In prav je da so jih obsodili !!
Kar pa se dogaja sedaj ni vec sprava, temvec odpiranje ran enih kot drugih, vnasanje razdora med narod in delitev tega ubogega 2 milijonskega naroda ter pocasno izkrivljanje resnice z namenom se boljse in trdnejse "vpetosti" RKC v slovensko druzbo in drzavo samo..
Banda !! In to naj bi bila drzavotvornost !!
2. oktober 2011 ob 16:48
Moje mnenje je da tapravi komunisti so tako padli med vojno pizde pa so ostale.
Žal nimaš prav. Bilo je prav obratno!
Zaradi svojih egoističnih materialnih nagnjenj izdati brata, soseda in sovaščane in paktirati z Hitlerjem?
Najbolj sramotno dejanje v zgodovini slovenstva. Ne sme se nikoli pozabit!
2. oktober 2011 ob 16:37
so pobili več slovenskih civilistov kot nemških vojakov. Pika in amen.
-------------
in ti civilisti so bili žrtve tistih ki so prisegli hitlerju in jih izkoristili v svoje kolaborantske načrte
pika in amen
Takoj vojni so vojaške enote takrat vzpostavljenega režima (ne partizani) naredili ogromno gorja, ki ga nebi smeli zagrešiti in bi zato morali odgovarjati (ne partizani, pač pa enote, ki so stvari zagrešile). Pika in amen.
Prej ko si bodo oboji to priznali bolje bo, a Drobnič očitno ni eden tistih, ki bi si bil pripravljen to priznati. Zato tudi ni prav, da mu MMC neprestano posveča toliko prostora. Preprosto si taki ljudje medijskega prostora ne zaslužijo saj ponovno netijo sovraštvo med ljudmi.
Dovolj gorja, upajmo da vojenga in povojnega dogajanja nikoli več ne bo. Eden od načinov je, da mediji bojkotirajo netenje hujskaštva kot v primeru Drobniča in obratno.
Trume četnikov, ustašov, belogardistov in domobrancev, verjetno tudi njihovih sorodnikov so ujeli na begu, zajeli so tudi tiste ki so jih zavezniki vrnili v Slovenijo! In preprosto pobili, Pobili so jih povojni komunisti!
Vendar ti gnusni zločini in ta civilizacijska katastrofa v ničemur ne zmanjšuje krivde ki so jo s svojo prisego Hitlerju in svojo aktivno kolaboracijo s nacističnim okupatorjem storili belogardisti, črnorokci, in domobranci pod blagoslovom slovenske RKC! Bili so tragična posledica kolaboracije!
In danes 65 let po teh strahotah hočejo idejni in krvni nasledniki domobrancev na vsak način rehabilitirati zmote svojih očetov ali dedov, ki so takrat pristali v kolaboraciji. Pravijo da so branili domovino! Domobranstvo naj bi bilo obramba domovine? Domovino so branili tako, da so prisegli Hitlerju, ki je razkosal Slovenijo, ki je dejal, "naredite mi to deželo spet nemško", ki je takoj začel z razseljevanjem, potujčevanjem, deportacijami v suženjstvo ali v uničevalna taborišča, kmalu pa tudi z izvensodni poboji - streljanjem talcev. To je bilo udinjanje zli sili, ki je imela zapisano v programu zasužnjenje ali uničenje vseh nearijskih ras, tudi slovanskih in odstranitev Židov, Romov, duševno prizadetih, homoseksualnih ... Kaj sta bila nacizem in fašizem ni bilo neznanka že nekaj let pred napadom na staro Jugoslavijo in kaj so bili njuni cilji, pav tako ne. Sodelovanje z nacifašizmom zato absolutno ni bila posledica nevednosti, marveč zavestne odločitve.
Pravijo, da je bil razlog za domobranstvo komunizem in komunistična revolucija. Vendar ne smemo pozabiti, da sta Pandorino skrinjico totalnega nasilja odprla Hitler in Musolini in ne smemo pozabiti kdo se je tem silam pridružil. (Domobranci in Belogardisti pod vodstvom slovenske RKC) Kdo je po drugi strani bil sposoben organizirati upor, ko se je tedanja vladajoča politika izkazala kot popolnoma brezglava in povsem nedorasla situaciji? Povojni poboji brez sodnih procesov so nedvomno bili huda napaka povojne oblasti, ni pa prav mešati tega z medvojnimi dogodki z namenom oblatiti partizanstvo in OF ter opravičiti kolaboracijo z zlom, ki je hotelo izbrisati slovenski narod.
Če bi se črno-beli kolaboranti resničnoj borili za Slovenijo tako kot nekateri danes trdijo, bi se borili tudi po 9. maju, tako so pa z polnimi hlačami bežali čez Karavanke
Torej vojna vihra je tragično razdelila Slovence, in ta delitev še danes tli v naših dušah, vzdržuje sovraštvo in zastruplja mlade rodove! Politika se hrani na tej tragediji in brezskrupulozno poskuša nabirati točke na kosteh tragičnih žrtev! Preštevanje "naših" in "vaših" kosti je bolestno dejanje s katerim si obe nasprotne strani podžigajo strasti in sovraštvo! Eni in drugi so vredni pomilovanja, saj jim je sovraštvo modus vivendi! Te bolestne kreature bi še danes po 60-tih letih z neznosno lakotnostjo pobijale eni druge, če bi le-to lahko počele nekaznovano! Nič niso drugačni od tistih ki jih obsojajo! Ujeti v preteklost uničujejo prihodnost! Pa ne svojo prihodnost (te v svojem bolestnem sovraštvu itak nimajo) prihodnost svojih otrok uničujejo! In ni jim mar! Ko je sovraštvo glavna substanca posameznikovega življenja je tak osebek bedna kreatura vredna pomilovanja!
Dostojno in z vso pieteto zakopljimo te kosti in z njimi naše bolestno sovraštvo! Zazrimo se v prihodnost. Zaradi naših otrok in njihovih otrok,to storimo!
Edina prava pot je to, tovariši in gospodje!
Ce se pa ze gremo krscanski izvirni greh, potem lahko se vedno najdemo grobisca zrtev, ki so nasprotovala pokristjanjenju, pa o lovu na carovnice in seziganju le teh ne pozabimo; orodja z katerimi so mucili te "kristjani" so se vedno na ogled vse okoli po svetu!
Pa speljte se ze nekam z temi okostnjaki!
Kdo je pa tebe učil kaj je prav, tovarišica iz druge generacije rdeče opranih možganov?
Zavezniki so zmagali, Nemci so izgubili, prava zgodovina se še 200 let ne bo pisala, tako kot se za francosko revolucijo šele zadnja leta začenja pisati resnica.
Ne zagovarjam Hitlerja, nikakor ne, pravim le, da je bil Stalin in komunizem večja počast, ali pa vsaj enaka. Niti se leta 45 mi vedelo za Hitlerjeve zločine, to je ključen faktor.
Vse žrtve druge svetovne vojne pripisovati nemcem je pa že samo po logiki vojne faljeno. Kdo je okupiral preostali del poljske, ter vse do poljske? Kdo je izvažal žito, medtem ko so miljoni in miljoni LASTNEGA naroda pomrli od lakote? Katinski gozd... Hitlerjeva ideologija je bila uničujoča za vzhodno evropo, komunistična je uničujoča za svet.
Že avgusta 1941 je urad predstavnika nemške vojske v Zagrebu,
generala Edmunda Glaisa von Horstenaua, poročal v Berlin,
da je "kot žrtev živalskega nagona, ki ga podžigajo vodje
hrvaških ustašev, padlo 200.000 Srbov."
Marco Aurelio Rivelli - Nadškof genocida, Alojzij Stepinac
http://www.ciceron.si/site/images/storie
s/ciceron/pdf/Nadskof_genocija_foto.pdf
Ga ni junaka,da bi folk spodbujal k strnjenju vrst,složnosti,medsebojni pomoči v teh težkih časih.
Ni bil Stalin grožnja svetu ampak Hitler in da se najdejo stvori, ki tega še dandanes ne vejo je milo rečeno grozljivo s perspektive takega osebka. Bogi revež, a te res nihče ni naučil, kaj je prav in kaj ni prav? In nekdo kot ti, tako ni vreden da se s tabo razpravlja, zaslužiš si prezir,
Preberi še enkrat kar si zapisal ob 15.50 in se vdri v zemljo pred vsem svobodoljubnim svetom. Klavci,ki jih zagovarjaš so pomorili 63.000.000 ljudi v 2 svetovni vojni in tebi, nedostojnežu, je to manjše zlo???
Ampak Stalin je bil zmagovalec, Hitler poraženec.
S tem da se leta 45 ni vedelo za Hitlerjeve zločine, za Stalinove se pa je.
Vsak normalen pameten človek pa izbere manjše zlo; tu je nastalo slovensko domobranstvo. Zaustaviti boljševizem, najbolj pošastno nečloveško ideologijo vseh časov.
/zanesljiva informacija z ministrstva za šolstvo/ odobritvijo kaplarja Janše.
Oseba katere foter je baje /avtobiografska izjava ali zapis samega Janše/ je prilezel in jame po ustrelitvi v Kočevskem rogu, mimogrede, gre za laž, ideja pa je vzeta iz knjige Toneta Svetine, UKANA, ampak Janša očitno misli, da smo vsi nepismeni abrambovci,kot je on, ne moreš pričakovati kaj drugega, se pa to ne sme tolerirati. To je neofašizem in obujanje neodomobranskih idej na tem prostoru sedaj in tukaj.
SDS ne ponuja rešitve ekonomske situacije, nima vizije, nima perspektive, program je predrugačenje zgodovine, uzurpacija oblasti in osebno okoriščanje. Nadaljevati hočejo tam, kjer so morali 2009 nehati. In zato, ker načrtujejo kot načrtujejo, se ta portal in Drobnič obnašajo, kot se obnašajo.
Bit naslednjiih volitev morajo biti programi z natančnim načrtom, datumi in številkami izhoda iz krize in okvirnimi datumi,do kdaj bo kaj realizirano, ne sem se pa pod težo ekonomske krize in željenega izhoda iz nje prezreti potvarjanja zgodovine in neofašističnih ambicij in to kar počne drobnič je točno to.želja, da se prikaže domobrance kot le eno stranko v "sporu".
Ne. Bili so IZDAJALCI in to ne bo kljub spravi in vsem izkazanim častem mrtvim, nikoli drugače. Tudi ne sme biti.
In zato je bilo v Barbarinem rovu za cel voz ženskih las?????
In človek, ki je to ukazal, ima danes cesto poimenovano po njem?! Banda!
In slovenski narod nikoli ne bo poznal sprave in miru, dokler se ti zločini ne priznajo in obsodijo!
Vsakršna vojna povzroči krivice in vedno obstajajo žrtve. Tega kroga ni moč presekati, lahko pa ga ; tako kot to počne Drbnič&co. , zlorabljamo .
Moralno zmedeni ste vi g. Drobnič, ki ste prisegli Adolfu Hitlerju in nimate nobene moralne kredibilnosti, da bi sodili, kdo je moralno zmeden. Sploh se sprašujem, kako vas zapriseženega služabnika nacizmu, mediji sploh spustijo v medijski prostor? Verjetno zato, ker živimo v demokratični družbi in lahko potem tudi takšni ljudje kot ste vi, ki ste prisegli zvestobo Hitlerju poveste svoje mnenje, čeprav ste se borili proti vsemu za kar se demokratična družba zavzema.
ali pa Sv. Urh kaj se je dogajalo v cerkvi ki je nazaj posvečena ...
tam ga tudi škrlatna kapica ne bo obvarovala ...
Te teme naj zaenkrat ostanejo v intimi posameznikov, ker jih bomo kod družba lahko zrelo in pošteno premislili šele, ko ne bo več med nami, z vsem spoštovanjem, generacije, ki je živela v tistih časih.
Če se vojaška formacija, kar so domobranci bili, bili so izdajalska formacija, ki je delovala pod poveljstvom in osrkbo okupatorske vojsek velikega Raicha obnaša in deluje kot so oni, ne more po zmagi od zmagovalcev pričakovati nič drugega kot to, kar so doživeli.
In nobeno slepomišenje ni potrebno. Tako ravnajo vse vojsek in vse države in vse ureditve na tem svetu. Izdajalcev ne marajo niti tisti, ki jim služijo, kaj šele lasten narod.
In da si nekdo tipa Drobnič upa tukaj pametovati, je čez rob pameti.
Mrtvi naj počivajo v miru, več kot to pa ne more nihče za njih zahtevati. Ne mislimo in ne bomo se opravičevali izdajalcem.
Zaradi ljudi kot je drobnič in v parlamentu Janša, ki vse to brani, je Slovenija država dveh skrajnosti, ki sta do združitve še milijon svetlobnih let narazen.
...razen v upanju, da bo proces Anonymous prispeval k temu, da bodo ljudje prišli k pameti, ker jim drugega ne bo preostalo.
Usmrtitve vojnih nasprotnikov po 9.5.1945 so se dogajale. Dogajale so se kot krvno maščevanje za storjene grozote na okupatorjevi strani. Nihče od partizanov in somišljenikov narodno-osvobodilnega boja ni nikogar ubil, ker bi mu bilo dolgčas!
Smrt fašizmu - svoboda narodu! Živeli slovenski partizani, živela NOB!
Objavil ob 15:28.
Tako se je zgodilo, kakor je bilo že davno rečeno in zapisano,...
Matej 26,52. "Tedaj mu je Jezus rekel: »Spravi meč na njegovo mesto, kajti vsi, ki primejo za meč, bodo z mečem pokončani. "
Zato nikoli ne primite za orožje, še toliko bolj, če se imate za Kristjana. Krščanska dolžnost je ljubiti.
Res je potrebna sprava in zanjo si je potrebno prizadevati. Potvarjanje zgodovine pa ni korak v pravo smer. Bolje je da se opravičite za sodelovanje z okupatorjem, pa bo to dobra osnova za narodovo spravo g. Lipovšek. Na veliko žalost je rimakotoliška cerkev na slovenskem igrala zelo negativno vlogo in ločevala, namesto, da bi zbliževala v hudih vojni časih. Zato pa se lahko zgledujete po nekaterih duhovnikih, ki niso nikoli stopili na nacistično stran in so ostali zvesti svoji veri.
http://sl.wikipedia.org/wiki/Slovensko_d
omobranstvo
"V Legiji smrti so bile takrat združene različne politične in vojaške klike. Legijo smrti je sestavljalo članstvo Katoliške akcije, Glavačevci, Stražarji in četniki, najbolj militantna pa je bila glavačeva frakcija, ki je v nekem sporu celo ubila dva četniška častnika."
http://sl.wikipedia.org/wiki/Legija_smrt
i
Ta del zgodovine je vrhu rimokatoliške cerkve v Sloveniji v veliko sramoto.
Kr neki. Dejstvo je, da ima gospod Drobnič prav, ko pravi da brez resnice o preteklosti ni mogoča zdrava prihodnost. Sam sem iz partizanske družine, ded je bil partizan, pa vendar sem sposoben kritično ocenjevati tisto obdobje. Ne vem, zakaj tega ne bi zmogli tudi drugi namesto da še vedno ponavljajo notorične zgodovinske laži.
Res se boste morali nekega dne soočiti z resnico in si priznati, da v domobranstvu ni bilo nič Krščanskega. Kristus je učil ljubiti veste,...
Matej 5,44. "Jaz pa vam pravim: Ljubíte svoje sovražnike in molíte za tiste, ki vas preganjajo, 45 da boste postali sinovi svojega Očeta, ki je v nebesih"
Niste ravnali Krščansko in niste se borili za Krščanstvo, pač pa ste ga skrunili. Nekoč se boste morali soočiti z to resnico, ker sicer ne boste videli prihodnosti.
G. Drobnič vi pa nikar ne govorite o Krščanstvu, ker sploh ne veste kaj to je. Vi ste prisegli nacistom in se odrekli Jezusa Kristusa.
Kako je potem prihodnost na krščanstvu sploh mogoča?
Potem so Ukrajinci upravičeno kolaborirali z nacisti, saj je Stalin zakrivil holodomor.
Aja. Ni opravičeno kolaborirati s tistimi, s katerimi so komunisti dve leti pred operacijo barbaroso. S kom se sme, odloča CK.
Prav zato pozivam Drobniča naj neha metati partizanstvo in komunizem v isti koš, ker dela prav to kar komunisti hočejo - da se partizanstvo izenači s komunizmom.
zakaj ni bilo lustracije???
zato, ker bi bila velika večina večnih politikov odrezana od korita, meni osebno je žal, da se to ni zgodilo.....
..... ja, tudi "desničar" Janez Janša in mnogo članstva v DESNEM SDS, bi bilo off ;)
In sedaj se jim naj ponovno verjame kljub laganju, da so bili "pravični" ?
Mislim, da je vsakomur jasno, da nekdo, ki je bil sposoben pobiti toliko ljudi, ne more biti pravičen in dober.
Dobri ljudje ne ubijajo. Vsaj ne neoborožene in zvezane s krampom in ostalim hladnim orožjem.
Jaz pa pravim,
Tudi pravna država se začne vzpostavljati pri obsodbi in kaznovanju največjega zločina.
desni komunisti press