Slovenija

Poudarki

  • Rez enim da, drugim ne?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 38 glasov Ocenite to novico!
Duhovniki
Po letu 1983 se za duhovnike plačujejo pokojninski prispevki. Foto: EPA
VIDEO
Kakšne pokojnine prejemaj...

Dodaj v

Duhovniki imajo nizke pokojnine, del prispevkov pa lahko plača država

Problematiko sprožila poslanka Pozitivne Slovenije
10. julij 2012 ob 19:26
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Upokojeni duhovniki so plačevali najnižje prispevke, zato so njihove pokojnine nizke in pod pragom tistih, ki so jih prizadeli varčevalni ukrepi, so pojasnili na SŠK-ju. A do 113 evrov za prispevke vsak mesec lahko primakne država.

Vprašanje pokojnin duhovnikov je na seji vlade DZ-ja sprožila poslanka Pozitivne Slovenije Barbara Žgajner Tavš, ki je predsednika vlade Janeza Janšo opomnila, da je vlada znižala pokojnine nekdanjih vrhunskih športnikov, pokojnin duhovnikov pa ne.

Sporen naj bi bil 198. člen zakona o pokojninskem in invalidskem zavarovanju, ki z zakonom za uravnoteženje javnih financ ni bil deležen negativne uskladitve, je za TV Dnevnik poročala Alenka Pogačnik. Zakon namreč pravi, da se za duhovnike in redovnike, ki so versko službo opravljali pred letom 1983, pokojnino izplačuje iz proračuna.

Če vložijo zahtevek, pomaga država
Po tem letu pa duhovniki pokojnino dobivajo na podlagi plačanih prispevkov, a kot je povedal Branko Kokot iz Zpiza, lahko, "če vložijo ustrezne zahtevke", do 113 evrov ali 48 odstotkov prispevka za povprečne plače dobijo iz državnega proračuna.

S Slovenske škofovske konference so sicer sporočili, da se za duhovnike vplačuje najnižja prispevna stopnja, zato so pokojnine nizke in jih varčevanje ne prizadeva. Dodali so še, da so mnogi upokojeni duhovniki svojo službo opravljali tudi po upokojitvi, ko ostanejo v svojih župnijah ali v domovih za ostarele duhovnike ali redovnike, je še poročala Pogačnikova.

Rez enim da, drugim ne?
Žgajner Tavševa je sicer še dodala, da razlikovanje med upokojenci pomeni protiustavno delitev, in jo označila za politično ideologijo, ki jo kaže tudi to, da so pokojnine znižali tudi žrtvam nacizma in fašizma, ne pa tudi žrtvam komunizma.

A. K. K.
Prijavi napako
Komentarji
mkrebs
# 12.07.2012 ob 21:02
Obrnejo naj se na pravi naslov: Franc Rode, graščina Goričane.
Naj ga vprašajo, če prejema dovolj penzije,da lahko vzdržuje graščino in mercedesa.
tech
# 12.07.2012 ob 11:54
@Tomažin

Kakšno sprenevedaje neki. Ti povej kdo so tisti, ki so služili zločinskenu režimu in ti povem svoje mnenje.
Tomažin
# 12.07.2012 ob 09:14
@tech
O prekleto dobro veš. In še sprenevedaje je postalo medlo in plehko.
Nena Sitna
# 12.07.2012 ob 09:05
Celo življenje do 63-leta je plačeval dajatve za svoj penzion v državno blagajno.
Danes je star 65 let, in je v penziji. Dobiva pokojnino... sicer minimalno, pa vseeno.
Ali je s tem kaj narobe?
Glede na to, da pa v njegovi stroki ni veliko delavcev in da je pravzaprav zelo malo takih strokovnjakov dela še naprej... sicer zastonj in prostovoljno, za dobrobit vseh, ki želijo njegovo pomoč.
Ali je s tem kaj narobe?

p.s.: Pa da ne boste mislili, da govorim o duhovniku...
Govorim o hišniku našega bloka ... Če bi govoril o duhovniku bi dobival minuse.
Pa čeprav sta zgodbi lahko identični in smo pred zakonom vsi enaki.
Malo se zamislite.

p.p.s.: Je pa zanimivo, da med nami živijo že 20 let ljudje, ki se niso registrirali kot državljani Slovenije. Ali so oddajali davčne napovedi? Ali so plačevali davke? Slišal sem, da zdaj hočejo nek denar... menda bodo hoteli tudi penzijo. Ali jim pripada, glede na to, da niso plačevali prispevkov?
tech
# 11.07.2012 ob 19:03
@Tomažin

Odvisno kaj je zate služit zločinskenu režimu, ker vač ali manj je vsak oče nad 40 let odslužil vojaški rok pod JLA.
Tomažin
# 11.07.2012 ob 17:29
@tech

Ali ti misliš, da si ljudje, ki so služili zločinskenu režimu in bi tudi danes s svojim zločinskim umom za ohranitev svpojih privilegijev druge potisnili pod prag preživetja res zaslužijo take pokojnine? Mi pošteni slovenci smo mnenja, da si ne zaslužijo privilegijev, ampak zapor. In z rušenjem demokracije si bodo to tudi prislužili.
sloveneci
# 11.07.2012 ob 16:10
Očetu so znižali pokojnino, ker je v času SFRJ delal za neko hrvaško podjetje. In, ker se vlada ni zmenila glede tega, se šteje, da se za ta čas plačuje pokojnina iz proračuna in so mu jo zmanjšali. A so zdaj penzionisti krivi, ker se ti idioti niso zmenili teh stvari. Obveznosti od plače so pa bile odvedene. Torej so takšni primeri biti dvakrat.
Tomažin
# 11.07.2012 ob 14:48
@polo

Hočem reči tisti, ki živijo kakor kristjani, ne tisti, ki služijo služijo dvema gospodma. Hodijo v cerkev, da vohljajo za kristjani in služijo zločinskim tolpam ter za njih trosijo laži, da za plačilo pa dobijo dobre službe. Ti spadajo v del zločinskega sistema, za plačilo pa so privilegirani. To sem že prej dovolj natančno definiral, lahko bi se prepoznal.
tech
# 11.07.2012 ob 14:44
@Tomažin

Cerkev ima svoje domove za ostrele in sama poskrbi za nego ostarelih.

Zakaj pol potrebujejo pomoč države...za priboljške?
polo
# 11.07.2012 ob 13:28
Tudi kristjani.
___________
jst sem Kristjan..pa mi še noben ni prprečil karkoli počenjat v Sloveniji..zaradi tega...
sej ne gre za Kristjane..
gre za RKC..
če pa se ti počutiš ogrožen pa ne vem zakaj...
adejno
# 11.07.2012 ob 12:24
Pejte delat!
Ne pa da jih država hrani, zajedalce.
Tomažin
# 11.07.2012 ob 12:12
@polo
# 11.07.2012 ob 10:58
Veš kaj sem mislil.
Ločitev cerkve od države.
_____________
te razumem in se strinjam..
samo duhovniki tle nimajo nobene veze..
to je "politično vprašanje"..
ki bi ga morali spoštovat...POLITIKI...


Razvite demokratične družbe se zavedajo, da je država upravičena do oblasti samo, če je vsa njena moč uporabljana za zluženje ljudem. Pri nas pa enim ne gre v glavo, da bi ne služila za izmozgavanje ljudi za ustvarjanje privilegijev in dorih služb rezerviranih za prvorazredne državljane. To se bo nehalo in država bo služila ljudem, ki bodo imeli enake možnosti osebnega, polkicnega in kariernega razvoja. Tudi kristjani.
Gringos
# 11.07.2012 ob 11:59
Osebno mi sploh ni poznano,da bi duhovniki kdaj kaj vplačevali v pokojninski sklad ? In zakaj bi tudi vplačevali,če so pa v službi države Vatikan. Država Vatikan bi morala poskrbeti za svoje služabnike. Ker je po Ustavi država ločena od Cerkve,in duhovniki vatikanski uslužbenci se tudi v pokojninski slad (če so že kaj plačevali) Republike SLO (prej Yuge) nimajo kaj vmešavati. Vanj so vplačevali zaposleni v nekdanji Yugi in po osamosvojitvi zaposleni Slovenci. RKC se vedno nekam prislini,da sesa "mleko" države v kateri delujejo njeni uslužbenci. Vatikan je dovolj bogata država,da bi lahko poskrbela za svoje služabnike,da bi na stara leta lahko dostojno živeli.
sintaksa
# 11.07.2012 ob 11:28
fak, Miru Cerarju vzamejo dodatek za športne zasluge (osvojil tri medalje na olimpijskih igrah, od tega dva naslova olimpijskega prvaka, sedem medalj na svetovnih prvenstvih, od tega pet naslovov svetovnega prvaka, in petnajst medalj na evropskih prvenstvih, od tega devet naslovov evropskega prvaka), zato ker za ta dodatek ni vplačeval. To je uradna razlaga vlade oz. Janše.
Sedaj pa v tej isti državi, ki je ločena od države, plačujejo duhovnikom, ki pa tudi niso vplačevali v pokojninsko blagajno in to tudi izplačuje država. Očitek, da imajo oni tako ali tako prispevek najnižji, tile z zaslugami pa ogromne penzije in da se slednjim ne bo nič poznalo... Sporočilo je tukaj važno, ne zneski. Zaradi nobenih ne bomo pocrkali, ampak dajejo nam vedeti, da se je duhovništvo bolj cenjeno od znanosti, športa in kulture, da se državi (SDS in NSi) fučka za svetovne dosežke, važno je da duhovnikom ne vzamejo nič, da vlada ni v sporu z RKC. Tipično Podalpsko, domobransko, pobožno sranje. Jebite se!
polo
# 11.07.2012 ob 10:58
polo
Veš kaj sem mislil.
Ločitev cerkve od države.
_____________
te razumem in se strinjam..
samo duhovniki tle nimajo nobene veze..
to je "politično vprašanje"..
ki bi ga morali spoštovat...POLITIKI...
pfc
# 11.07.2012 ob 10:42
polo
Veš kaj sem mislil.
Ločitev cerkve od države.
MissMessy
# 11.07.2012 ob 09:45
In potem moji teti vzamejo dodatek od pokojnine za prislino delo v Nemčiji. Pa ne moreš vrjet kje živimo.

Zadnji čas, da resnično začnemo ločevati Cerkev in državo.
polo
# 11.07.2012 ob 09:41
Duhovniki naj molijo.
Ne da vladajo.
____________
sej ne vladajo duhovniki..
vladajo škofje...kardinali..škrlatni princi...
pfc
# 11.07.2012 ob 09:39
Duhovniki naj molijo.
Ne da vladajo.
polo
# 11.07.2012 ob 09:31
mineral-točno tako je...
zato je nesmiselno met duhovnike "na tnalu"...
mi smo še vedno seklularna država in veljajo tudi temu primerni zakoni..
in pred zakonom smo vsi enaki..
zato bi bilo bolje če bi raje tiste cerkvenjake ki so barabe za jajca prijeli..
ne pa da se spravljajo na tistih piškavih 100 in nekaj evrov..

to je tolčenje prazne slame...
mineral
# 11.07.2012 ob 09:23
RKC je hierarhična ustanova. Najlažje se jo primerja
s kraljevino. Finančni tok gre samo od spodaj navzgor,
nikakor pa obratno. Finančne solidarnosti (gor-dol, levo-desno) NI.
Soodgovornosti ni...
Solidarnosti ni
Komandiranje je od zgoraj navzdol...
Denar pa od spodaj navzgor
RKC je država v državi
...
m_a_m_b_a
# 11.07.2012 ob 08:46
Ni problema, naj podpišejo tisti obrazerc, da jim ob smrti vzamejo cerkev (objekt), tako da preide v last RS.
polo
# 11.07.2012 ob 08:42
roxdegabba

Tudi moj ded se je moral na njegov ukaz poročiti z neko žensko, ki je sploh ni hotel,

WUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Je to res 100% kar se je zgodilo? Res stojiš za svojimi besedami?
_____________
no ciracara na vse kriplje hoče prikazat da se vmešavanje cerkvenih dostojanstvenikov v porke med ljudmi,kakor tudi v njihovie vsakdanjike ni dogajalo...

no pa se je...
od porok,do krstnih imen,do tega koga od otrok bodo poslali na šolanje..in še in še...
glede vmešavanja farškega duhovnika v "krstno ime" otroka imamo še mi DOMA "izkušnje" in to iz leta 1973...hotu je krstit otroka po imenu svetniku...in ni in ni popustu...
dokler mu ga "podmazali"..saj veste kaj mislim a ne?
a bo dovolj-ciracara..

sicer pa-
SAMORASTNIKI PRESS
polo
# 11.07.2012 ob 08:31
kot ti je polo povedal, v času komunizma je bilo na svetu 6 miljard ljudi..leta 1800 in prej, jih je bilo samo MILIJARDA.."mala" razlika, se ti ne zdi??

No pa dajmo.

Leta 1945 je bilo na svetu 2miljardi ljudi. 100 miljonov jih je umrlo pod komunizmom 50 miljonv pod nacional socializmom.

Torej zaradi komunizmam je umrlo 5% ljudi in zaradi nacional socializma 2.5%. Skupaj 7.5%.

Torej komunizem ali socializem sta obstajala 70 let.

Torej naj mi sedaj nekdo najde 70letni interval zgodovine, ko je umrlo 7.5% celotne populacije ljudi na račun samovolje Cerkve.

Antikomunist
__________________
jst nisem reku da je bilo v času komunizma 6 miljard ljudi..
jst sem reku da je bilo sredi 20 stoletja 3 miljarde ljudi..

sem pa popolnoma zgrešil v "razlagi"...
ne bi smel tako napisat..
moral bi napisat sledeče-
v 20 st.je rast prebivalstva silovito rasla..od leta 1900 do leta 2000 je naraslo število prebivalstva za 4 krat..
v to rast je treba všteti torej 70 miljonov ljudi...

tako,kot je v rast prebivalstva od križarskih vojn naprej do konca 18.stoletja,ko se je vse RKC svinjanje in ubijanje končalo,treba VŠTETI TEH 32 MILJONOV LJUDI...

šele zdaj vidimo,koliko je svetovno prebivalstvo bilo ogroženo s strani RKC-ja...
veliko,veliko bolj ,kot od komunizma..
ker komunizem je zajel vzhodno Evropo in del Azije..
RKC pa cel svet...
xyxy
# 11.07.2012 ob 08:20
Cerkve so ambasade Vatikana, torej se ve kdo mora poskrveti za zaposlene v svojih ambasadah in veleposlaništvih.

Da je to res se visi pri izobešanju vatikanskih zastav ob praznikih.
true blue mb
# 11.07.2012 ob 08:17
@ak
Sem se zamislil, ampak me preveč moti celibat.
ak
# 11.07.2012 ob 08:16
jaskelainen
kaj, a bi moral poslati svoje duhovnike s križi tepst naciste al kaj? (jao, jao, kake mate...)

pankracij,
naslednjič, preden začneš po svoje tolmačiti ustavo, si raje poglej uradno tolmačenje te t.i. ločenosti religije od države. Obstaja kar nekaj čtiva s strani uglednih ustavnih pravnikov, ki verjetno vejo nekoliko več o ustavi, kot ti.

Lp.
ak
# 11.07.2012 ob 08:11
ma dej... (facepalm) - (sarcasm on) no, vsi ki pljuvate po RKC in duhovščini, češ v kakšnem blagostanju in preobilju živijo, pridružite se RKC in postante duhovniki, in, vsaj glede na vaše zapise, se vam ne bo prav hudo godilo. Izkoristite to vstopnico v življenje luksuza in obilja, če mislite, da je to, kar pišete, tudi dejansko res. (sarcasm off)

upam, da se je kdo zamislil.
Whisperer
# 11.07.2012 ob 08:05
Očitno je bilo potrebnih 20 let,da slovenski narod spozna vlogo RKC in argentinske diaspore v osamosvojitvi. O tem govorijo premoženjski zahtevki RKC in potomcev domobranske diaspore.Stranka SDS je njihov glasnik in izvrševalec !
Whisperer
# 11.07.2012 ob 07:59
Duhovniki opravljajo še delo na črno saj kot upokojenci opravljajo občasne verske obrede in ob tem pobirajo še prispevke ! Dijakom in študentom so odvzeli otroške dohodke ,samohranilkam in brezposelnim so zmanjšali ali ukinili socialno pomoč.......Ob tem upokojeni duhovniki ne plačujejo položnic,hrane,stanarine !
jaskelainen
# 11.07.2012 ob 07:46
@royalclub - pozabil si napisati še 6 milijono Židov med II. WW (kjer Vatikan ni naredil nič, da bi vsaj poskšal ustaviti to morijo!!!).
pankracij
# 11.07.2012 ob 07:35
Vsak naj si naj sam plačuje svojo cerkev, lipove bogove ali zlata teleta.
Cerkev je po ustavi ločena od države in je protiustavno njim karkoli plačevati iz davkov.
Imajo svojega boga pa naj jim on plačuje penzije.
PodrepnikPolde
# 11.07.2012 ob 07:33
jast123
Če bi šli vsi duhovniki v penzijo in bi se šli penzioniste, bi bilo ogromno župnij brez duhovnika. Duhovniki se tega zavedajo in so na župnijah toliko časa, dokler lahko delajo. Velikokrat sem srečeval 90 letnega duhovnika, ki je bil po vojni v "poštenem" sistemu kar nekaj let v samici, ki je, dokler je bil pri močeh, upravljal dve župniji. O njegovi "visoki" pokojnini, ki tako skrbi "zaskrbljeno" poslanko Žgajnarjevo. To sovraštvo do cerkve in duhovnikov je prinesla iz stranke, ki ji je prej pripadala, zato me to sploh ne čudi.
zemljemerec
# 11.07.2012 ob 07:27
Vsekakor bi morala država poskrbeti za delovne invalide, ki so v težkih letih dela izgubili zdravje . Oseba, ki je garala v tovarni za tekočim trakom ima po 28 letih dela invalidsko pokojnino v znesku 328 €. Taki upokojenci so nedvomno upravičeni do nepovratne socialne pomoči, saj so v sramoto piscem delovne zakonodaje, ki jo sprejemajo politiki. S takšnimi predpisi o minimalni plači ne bo nikoli poravnan noben kredit v gospodarstvu.
Nena Sitna
# 11.07.2012 ob 07:15
jast123

Če delaš zastonj lahko delaš dokler želiš.
Starostna omejitev je znana in če plačuješ prispevek si jasno upravičen do penzije.
Tavšova je pa spet pokazala, kako nestrpna in nepoučena je lahko krava.
jast123
# 11.07.2012 ob 06:28
Dodali so še, da so mnogi upokojeni duhovniki svojo službo opravljali tudi po upokojitvi

Navadnim smrtnikom to ni dovoljeno. Če si v penziji, in želiš delati, ti penzija miruje.
lojal
# 11.07.2012 ob 06:23
Najbogatejša institucija v državi zares ne potrebuje državne pomoči, če pa so zafural mariborsko škofijo, naj pa se odgovorne kaznuje. Ampak tako, kot nobenega še niso iz državnega vrha, ne bodo nobenega niti s cerkvenega (Stresa so celo nagradili). Bomo vse poravnali obubožani davkoplačevalci.
mikic007
# 11.07.2012 ob 05:58
@silvab

Bolj malo ves, mi je zal takole napisati. Prostovoljni prispevek pri vsaki masi? Kolikor vem, in vem prav, samo pri nedeljskih masah. Koliko je tega sam vem, ne bom pa posploseval na vse mase in vse zupnije v Sloveniji, je pa to vse natanko zabelezno in se nic ne skriva. Bi pa bilo precej smeha, ce bi tukaj objavili ter ogromno nejevere.

Pogreb te stane nekaj 1000€, odvisno od krste in vsega ostalega. Ce se ne motim, bos duhovniku dala neki drobiz 30€ ali nekaj takega, vem da je bilo prej manj. Kateri privatnik ti pa racuna manj na uro, pa nima univerzitetne izobrazbe... Malo heca, ampak vem, kako ljudje razmisljajo. Pri poroki bi imeli orgle, zbor, okrasitev in potem recejo da so dali zupniku 100€ za poroko. Drek so dali, placali so uslugo, ki so jo najeli.

Nic od tega ni nujno, se manj pa je tega veliko. Vecina zupnij poroke niti ne vidi vsako leto, krstov je se manj, pogrebov je nekaj vec, pa vseeno bi tezko pokrili vsaj elektriko ...

Kaj pa vem, je res treba vse to razlagat? Sam z RKC nimam vec nic, ampak poznam pa stvari in me je sram za vas, da se take nebuloze pise. Sicer pa bo zaradi takih diverzij, kot je tale z Zgajnerco, Slovenija itak propadla in tudi ce se cerkvi vse vzame, jo 100% obdavci ali karkoli, ne bo nic bolje, tistih par ficnikov se bo zagonilo, potem pa naprej v bedo. Kot so ze naredili komunisti in njihovi kvazi nasledniki se pocno. Vzami, porabi on zavrzi, ni kaj dobra mentaliteta.
gogl
# 11.07.2012 ob 01:21
Kokr da našim upokojencem ni treba nč delat k grejo v penzijo.
silvab
# 11.07.2012 ob 01:19
Krivično je do nas davkoplačevalcev, da moramo duhovnikom plačevati prispevke, ker pri vsaki maši pobirajo prostovoljne darove (gotovino), poleg tega računajo posebej vsak pogreb, krst, poroko in vsakodnevne maše za pokojnike, ki jih svojci želijo. Duhovniki imajo veliko denarja, to tudi sama vem, da jim ob vsakem takem dogodku ljudje veliko darujejo. Ko se upokojijo, dobivajo pokojnino, zraven pa naprej delajo. Zato pa je RKC tako bogata.
jakosol
# 11.07.2012 ob 00:36
No, kritiki, kaj boste ukrenili glede ''parazitske'' RKC, ki vam jemlje težko prislužen denar? A boste duhovnike pobili in zmetali v jame, še prej pa nacionalizirali vse njihovo premoženje? Prakse imamo s tem v Sloveniji precej. Sovraštvo se je naselilo v tej naši ''prelepi'' deželi. Vsi so na tapeti, od izbrisanih do RKC, slednja seveda najbolj pogosto. Toliko razpihovanja verske nestrpnosti in sovražnega govora. Čemu? Kaj bo to prispevalo k boljši družbi? Samo negativizem širite. In vse zaradi ideologije in opranih možganov ...
štajerc64
# 11.07.2012 ob 00:34
Kozlam.
mineral
# 11.07.2012 ob 00:17
PS: Tudi noben far še ni videl boga! Da o ostalih ljudeh ne govorim.
Milkijevizakladi
# 11.07.2012 ob 00:06
Tak, komunizem je bil že dolgo pred stalinom, get over it or buy a history book
Kauko
# 11.07.2012 ob 00:06
Pa kako lahko Tavševa še sploh sedi v parlamentu? Oz kako si novinarji še dovolite jo kaj vprašati? Ali ni bilo že neenkrat dokazano da je ženska ena velika hinavka? Kameleon? Prisklednica? Že vaš kolega Slak je to pokazal neštetokrat v svoji oddaji. Samo ne, še se nadaljuje ta njena promocija. Pa Kresalovo raje gledam kot njo in njeno blontno kolegico...
Milkijevizakladi
# 11.07.2012 ob 00:03
Oljka, tvoj komentar s težavo razumem. Mislim...razumem kaj pišeš ampak ne vidim povezave med posamezni izseki besedila, ponekod pa mi res ni jasno, kaj mi hočeš povedati. Če se s tem kar sem napisal ne strinjaš, lahko poveš v čem se ne strinjaš in poveš svoje mnenje.
Tak
# 11.07.2012 ob 00:00
Milkijevizakladi

komunizem ni isto kot stalinizem?

to je res vendar vsi ki so deklarirali da so komunisti so delovali po sistemu stalinizma. a je kje na svetu kakšen pravi komunist? verjetno je samo da mi ne vemo zanj
oljka
# 10.07.2012 ob 23:56
@Milkijevizakladi-ja normalno,kaj so pa bili križarji drugega kakor so danes združeni narodi,Nato in podobno-drugače pa z naše fare ni bilo niti enega tam zraven-je pa eden prišel z avtom do Jeruzalema pa je ful jamral kak je zmatran,ko je prišel nazaj-jst sm takoj na tvoje križarje pomislu,k so s konji jahali tak daleč.Danes pa kar raketo s koordinatami pošlješ pa mir-čez 1000 let boš pa spet jamru kake prasice so kristjani,ko boš slučajno slišal tisti Clintonov pozdrav,katerega cela četa Nr.571 ni znala prevest,ko je rekel Bog vas blagoslovi.Pa boš povezal z njegovim napadom na ne vem kam že tam dol.
Milkijevizakladi
# 10.07.2012 ob 23:45
A lahko že enkrat nehate enačiti komunizem in stalinizem. Za lažje razumevanje komunizma si preberite komunistični manifest sej je sam 30 strani dolg iz leta 1908 od založbe časopisa Naprej iz Idrije in v njem ni toliko nasilja kot v vaši glavi ribji knjigi ki smrdi od nasilja kot nobena Marxsova dela.
Milkijevizakladi
# 10.07.2012 ob 23:39
čeračara, še enkrat.
Če nekdo nasprotuje tvoji ljubljeni cerkvi ne pomeni da je komunist, KAPIRAŠ?
Zelo enostavna stvar ateist ni enako komunist, to je to.

+križarji gor ali dol. Ve se kaj so počeli in v imenu koga so to počeli. Pobijanje ljudi je obsojanja vredno, pobijanje ljudi v imenu religije pa je res onstran okusnega. Če hočeš z relativizacijo češ saj jih niso pobili pol miljona, so jih nekaj majn, postaviti križarje v pozitivno luč(kar očitno počneš zgolj in samo zaradi svojega prepričanja/copy paste zna malček v vrtcu) potem naj ti povem da kristus ni učil pobijati ampak odpuščati. Ampak to verjetno že veš. Malo si razčisti pojme.
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:32
Ne da se mi več ukvarjati z vami, pač ne morem kot dokaz sprejeti en mit ali legendo.

Potem pa vsem pisati, kaj v resnici stoji za tem.

Imejte svojo vero v komunizem..
Milkijevizakladi
# 10.07.2012 ob 23:31
duhovniki so si (upam da) sami izbrali poslanstvo. Če s tem ne morejo preživeti, naj najdejo drugo službo. Tako pač je. Vsaj tako je rekel "realni" sektor, ko se je govorilo o javnem sektorju, ki je očitno imaginaren.
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:30
roxdegabba
Veliko veliko mrtvih je bilo. Nenazadnje so bili poklani vsi prebivalci Jeruzalema, ko so ga vaši zavzeli.

Spet sekaš kar nekaj, največkrat so križarji izgnali prebivalstvo, kar se pa v Latinskem kraljestvu seveda ni zgodilo.
partibrejker
# 10.07.2012 ob 23:27
No, ciracara da ne bos pozabil na krizarski pohod na Katarje, kjer je papezev poslanec izjavil : Pobijte vse, bog bo ze prepoznal svoje ...
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:25
ciracara

# 10.07.2012 ob 23:21
Prijavi neprimerno vsebino kot ti je polo povedal, v času komunizma je bilo na svetu 6 miljard ljudi..leta 1800 in prej, jih je bilo samo MILIJARDA.."mala" razlika, se ti ne zdi??

No pa dajmo.

Leta 1945 je bilo na svetu 2miljardi ljudi. 100 miljonov jih je umrlo pod komunizmom 50 miljonv pod nacional socializmom.

Torej zaradi komunizmam je umrlo 5% ljudi in zaradi nacional socializma 2.5%. Skupaj 7.5%.

Torej komunizem ali socializem sta obstajala 70 let.

Torej naj mi sedaj nekdo najde 70letni interval zgodovine, ko je umrlo 7.5% celotne populacije ljudi na račun samovolje Cerkve.

Antikomunist


Ciracara ne vem zakaj si se zdaj tako spravil na te številke? Ti dejansko hočeš zdaj dokazat da je pa cerkva "dobra" ker so pobili "samo" 35 milijonov namesto 70!???! Hotel sem ti samo pokazati da so vsi isti, VSI so (in še) pobijali za svoje dobro, komunisti, fašisti, nacisti, islam IN RKC..
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:25
royalclub

Dal sem ti podatke takratnih populacij, da razmisliš ali je res možno, da je med križarskimi vojnami umrlo miljon ljudi.

To pomeni, da če je umrlo miljon ljudi, bi moralo biti križarjev vsaj še enkrat, če ne dvakrat toliko!

Že na poti tja jih je veliko umrlo.
oljka
# 10.07.2012 ob 23:25
Največja fora pa je da ravno takšen posameznik ki se zalaga za bivšerežimske privilegije in za takratne nalepke nazive "sovražnikov ljudstva"-ravno takšen zna najdlje časa težit duhovniku,katerega obišče v župnišču-da se ga človek ne znebi par ur.Tisti pa ki spoštuje duhovnike in njihovo delo pa ve za rek,da je svakog gosta za dva sata dosta.
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 23:24
ciracara, križarske vojne niso bile samo tiste na bližnjem vzhodu, bile so tudi v današnji Španiji in na vzhodu Evrope. Bilo jih je več, mislim da 6 vse skupaj, čeprav sta bili samo dve kolikor toliko uspešni. Pa raztegnjene so bile čez več kot 200 let.

Veliko veliko mrtvih je bilo. Nenazadnje so bili poklani vsi prebivalci Jeruzalema, ko so ga vaši zavzeli.

Po načelu "pobijte vse, bog bo že prepoznal svoje ". Cerkev je vedno tako delovala.
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:22
Večina komunistov niti ne ve, kdo so bili križarji, žalostno:

The Crusades were a series of military conflicts of a religious character waged by much of Christian Europe against external and internal threats.

Lepo bi bilo če bi si vsaj prebral kaj nalimaš preden si pameten..

pa če že limaš, ti pa še jaz nekaj nalimam:

The Crusades were a series of religious expeditionary wars blessed by Pope Urban II and the Catholic Church, with the stated goal of restoring Christian access to the holy places in and near Jerusalem.
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:21
kot ti je polo povedal, v času komunizma je bilo na svetu 6 miljard ljudi..leta 1800 in prej, jih je bilo samo MILIJARDA.."mala" razlika, se ti ne zdi??

No pa dajmo.

Leta 1945 je bilo na svetu 2miljardi ljudi. 100 miljonov jih je umrlo pod komunizmom 50 miljonv pod nacional socializmom.

Torej zaradi komunizmam je umrlo 5% ljudi in zaradi nacional socializma 2.5%. Skupaj 7.5%.

Torej komunizem ali socializem sta obstajala 70 let.

Torej naj mi sedaj nekdo najde 70letni interval zgodovine, ko je umrlo 7.5% celotne populacije ljudi na račun samovolje Cerkve.

Antikomunist
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:20
Torej, se še vrnem k križarjem!

Palestina je imela v času križarskih vojn >225tisoč prebivalcev.
Konstantinopel je imel 200 000 ljudi.

Kako so jih lahko križarji pobili miljon?

A komunisti štejejo še miši zdraven?


Pojdi še enkrat prebrat, pa boš videl da so to NAJBOLJ ČRNE ocene..tako kot verjetno ne drži številka 70 milijonov za komuniste, tudi ta številka ne drži za križarske vojne..sicer pa kje pa piše da so ubijali samo v Istanbulu in Palestini?
za gospodarstvo
# 10.07.2012 ob 23:19
@harsim: "Veliko tistih ki dobivajo borčevsko penzijo partizanov še videlo ni!"

1. V enem stavku, ki si ga napisal, ti manjkata dve vejici.
2. Tudi ti imaš težave z razumevanjem. Moje pojasnilo je bilo načelno. Če veš za koga, da partizanov, kot praviš, še videl ni, ga prijavi. Zaradi nekaj barab ne moreš vseh po vrsti zmerjati. To je povsem enako, kot če bi potegnil enačaj med duhovščino in pedofilijo.
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 23:13
@ciracara: Ja, resnično. Točno to se je zgodilo. Tako delajo farje.

Moj ded je bil pač vaščan, kmet, neizobražen, njegova razgledanost se je končala pri branju družine in ognjišča, vsako nedeljo je bil na maši, čisto vse življenje, bal se je satana in pekla, verjel v boga in jezusa kristusa, župnikova beseda je bila zanj sveta. In iz nekih razlogov, ki jih jaz ne poznam, se je župnik odločil, da se mora moj ded, ki je bil takrat vdovec, poročiti z neko žensko, ki jo je izbral župnik. Dedu ni bilo do poroke, pa mu je zagrozil s takojšnjim izobčenjem iz vaške skupnosti in peklom po smrti. In ded se pod težo teh groženj resnično poročil s tisto žensko.

Na ta način so farje ljudstvo izkoriščali in maltretirali skozi vso zgodovino. Šele zadnji dve generaciji ljudi sta (večinoma) dovolj izobraženi in razgledani, da se ne pustita več tako izkoriščati.
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:12
ciracara

# 10.07.2012 ob 22:47
Prijavi neprimerno vsebino - Križarske vojne = 1 milijon
- Inkvizicija = 350.000
- Lov na "čarovnice" = 1 milijon
- Democid v obeh Amerikah, Afriki in Avstraliji = 14 milijonov
- Suženjstvo = 17 milijonov

No rad bi še dodal da je bilo leta 1340 70 miljonov ljudi v evropi. Anglija je imela 5.5miljona.


Ne vem kdo te je učil zgodovino in geografijo (aja, verjetno farji, itak, vse jasno..), ampak SAMO ENA, pogojno dve od zgornjih morij se je dogajala v EVROPI, tako da ne vem kaj bi naj imelo "angeških 5,5 milijonov populacije" s tem??!Ne trollaj če ne veš kaj govoriš..
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:10
Torej, se še vrnem k križarjem!

Palestina je imela v času križarskih vojn >225tisoč prebivalcev.
Konstantinopel je imel 200 000 ljudi.

Kako so jih lahko križarji pobili miljon?

A komunisti štejejo še miši zdraven?
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:08
da funk

# 10.07.2012 ob 22:42
Prijavi neprimerno vsebino royalclub:
RKC obstaja cca 2000 let,
Komunizem 150 let.

Seštej in deli in dobiš število žrtev na leto; upam, da ti bo šlo.


kot ti je polo povedal, v času komunizma je bilo na svetu 6 miljard ljudi..leta 1800 in prej, jih je bilo samo MILIJARDA.."mala" razlika, se ti ne zdi??
harsim
# 10.07.2012 ob 23:07
Tudi moj ded se je moral na njegov ukaz poročiti z neko žensko, ki je sploh ni hotel,

No če imaš tako tupe prednike te pa človek lahko razume !
za gospodarstvo
# 10.07.2012 ob 23:06
@ciracara: "Ja 250miljonov€ dobijo borci, zdej koliko kakšen borc dobi jst nevem."

Marsičesa ne veš.
za gospodarstvo
# 10.07.2012 ob 23:05
@ciracara:
Pri tebi me je vedno najbolj fasciniralo, kako brez zadržkov razkazuješ svoje omejene mentalne sposobnosti in še nisi skapiral, da si napumpan.
P.S. Prej sem pozabil povedati še nekaj: ne samo, da ti hudič čuva mesto pri sebi; na pamet se boš moral nadudlati vse Uradne liste, ki so bili izdani v FLRJ in SFRJ, lepo po republikah, v vseh jezikih takratnih narodov in narodnosti, za kazen pa boš moral, medtem ko se boš cvrl, pokazati iskreno navdušenje nad to vsebino. Potem pa pridejo na vrsto še narodno-gospodarski računi.
royalclub
# 10.07.2012 ob 23:05
da funk

# 10.07.2012 ob 22:42
Prijavi neprimerno vsebino royalclub:
RKC obstaja cca 2000 let,
Komunizem 150 let.

Seštej in deli in dobiš število žrtev na leto; upam, da ti bo šlo.

In še: duhovnik, ki živi leta 2012 in ki ni bil del inkvizicije in sužnjelastništva v 16.stoletju ne sme dobiti minimalne penzije
raznorazni 'borci', aktivni člani represivnega režima ter še nekateri živeč povojni klavci 2. svetovne vojne so podvrženi krivici, ker ne dobijo več dva jurja penzije?

Dajmo že kakšne bolj trdne argumente na plano-


ne vem kje si ti prebral da sem SPLOH KAJ REKEL glede penzij borcev? Naj jim znižajo če so previsoke..pravim samo, da če je kriza, naj znižanje velja za vse, ne vem zakaj bi bili farji kaj več kot vsi ostali?
ciracara
# 10.07.2012 ob 23:02
za gospodarstvo

Ja 250miljonov€ dobijo borci, zdej koliko kakšen borc dobi jst nevem..

Jst nobenemu ne želim delati krivice.

Mogoče pa vse zagoni ene par ljudi??
harsim
# 10.07.2012 ob 23:02
za gospodarstvo

Veliko tistih ki dobivajo borčevsko penzijo partizanov še videlo ni!
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 23:01
@NM: Sploh me ne zanimajo te strankarske gluposti, vsi so isti lopovi, Janša skrbi za farške žepe, Janković bi pa na njegovem mestu skrbel za žepe svojih prijateljčkov, starih komunajzarjev in podobnih. V obeh primerih se ožema naše žepe in polni žepe režimskih priviligirancev. Politiki imajo vedno dvojna merila, njihova stran je vedno najbolj poštena, najbolj sposobna, najbolj delovna in sploh v vseh pogledih najboljša, nasprotna pa nasprotno v vseh pogledih najslabša. To nič novega. Jaz nobenega politika ne zagovarjam.

Če avtomat ne izda računa, je to protizakonito. Prijavi na tržno inšpekcijo. Če bom imel čas zadevo preveriti, bom prijavil jaz.
Tomažin
# 10.07.2012 ob 23:00
@roxdegabba
Knjige, ki se prodajajo kjerkoli so obdavčene.
Tudi drugi izdelki ali karkoli drugega, kar se prodaja, je obdavčeno. Ne vem o čem govoriš, ampak če šrirš neko nestrpnost, je to kaznivo dejanje, če samo kažeš svojo manipuliranost, ki temelji v tvoji nevednosti, je pa to tvoje žalostno stanje.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:59
roxdegabba

Tudi moj ded se je moral na njegov ukaz poročiti z neko žensko, ki je sploh ni hotel,

WUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Je to res 100% kar se je zgodilo? Res stojiš za svojimi besedami?
za gospodarstvo
# 10.07.2012 ob 22:58
@ciracara:
Tako pri borcih kot pri nekaterih drugih kategorijah mešate pojme. Borci, denimo, dobijo samo del pokojnine iz tega naslov. Nekdo, ki je šel v partizane pri 18, nato pa se je po vojni zaposlil, denimo, ko je bil(a) star 22 let in oddelal celotno delovno dobo, je torej ves čas plačeval prispeveke. Tako kot tisti, ki se je rodil leta 1940, se zaposlil leta 1960 in šel leta 2000 v pokoj.

Da tem ljudem torej "pripišete", da vso penzijo dobivajo na račun leta, dveh ali treh v partizanih, je podlo in sprevrženo. Torej, ponavljam: hudič ti že čuva mesto.
royalclub
# 10.07.2012 ob 22:56
NM

# 10.07.2012 ob 22:14
Prijavi neprimerno vsebino @royalclub

A ti se hecaš? Kakšno izobraževalno vzgojo? Biologijo mogoče?Zgodovino? NA SREČO nismo več v srednjem veku, ko so farji res bili edini ki so učili ljudi svojo "resnico", vse ki se s tem niso strinjali pa pobesili ali zažgali..

Hja, kot da je danes kako drugače? Znanstveniki nam skozi šolski sistem nabijajo svojo "resnico", katere v večini primerov ne morejo dokazati. Sploh nekaj iz prazgodovine.
Mislim, nam govorijo nekaj o tem "kako je vesolje nastalo pred 60 miljardami let" (karikiram), danes pa ne znajo izračunat kje bo kak satelit na zemljo padu.. vsaj okvirno na par kilometrov. Ampak važn da vedo kaj je bilo točno pred 60 miljardami let. In to je "resnica" katero nam vsiljujejo v šolskem sistemu.
Že res da se danes hvala Bogu ne obeša ljudi, ne zažiga, ..... vendar se pa dela drugačen pritisk na ljudi, ki se ne strinjajo s tem kar "mainstream" bedarije pišejo. Se ne strinjaš z levico, si takoj etiketiran kot fašist. In podobno.
Bedarija.


NM a ti si resen? Kaj pa naj učijo? Neke zgodbice za lahko noč o Bogu in Jezusu in tako dalje? Ti si/boš verjetno rekel svoji hčeri/sinu ko te bo vprašal/a kako je nastal/a, da ga/jo je štorklja prinesla? No, ker to je približno v istem rangu kot tisto "Marija je brezmadežno spočela.."
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:56
Večina komunistov niti ne ve, kdo so bili križarji, žalostno:

The Crusades were a series of military conflicts of a religious character waged by much of Christian Europe against external and internal threats. Crusades were fought against Muslims, pagan Slavs, Orthodox Christians, Mongols, Cathars, Hussites and political enemies of the popes.[83] Crusaders took vows and were granted an indulgence.[83]

Elements of the Crusades were criticized by some from the time of their inception in 1095. For example, Roger Bacon felt the Crusades were not effective because, "those who survive, together with their children, are more and more embittered against the Christian faith."[84] In spite of some criticism, the movement was still widely supported in Europe long after the fall of Acre in 1291. From that time forward, the Crusades to recover Jerusalem and the Christian East were largely lost. Later, 18th century rationalists judged the Crusaders harshly. As recently as the 1950s, Sir Steven Runciman published a highly critical account of the Crusades which referred to Holy War as "a sin against the Holy Ghost".[84]

Medieval Europe consisted of hundreds of small states and principalities. Simultaneously, Europe faced encroachment of Muslim military forces from both the East via the Balkins and the West via Spain and North Africa. The Catholic Church, representing all of Western Christendom, encouraged crusades against Islamic controlled territories in Europe and in the Holy Land from 1095 through 1272 after Islam had conquered most of the Byzantian empire, including the Holy Land.
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 22:56
@ciracara: Sedaj je že mrtev. Pa njegovo izsiljevanje ni bilo kaznivo, svojim ubogim faranom je govoril, da bodo šli v pekel, če ne bodo storili po njegovo in večinoma je dosegel svoje. Tudi moj ded se je moral na njegov ukaz poročiti z neko žensko, ki je sploh ni hotel, sicer mu je grozil pekel in pa seveda to, da bi župnik ostale vaščane nahujskal proti njemu.

Tega se policiji ne da prijaviti, za neukega vernika, ki se že vse življenje boji pekla, pa je to strašno izsiljevanje. Ampak taki so pač farje, tako delajo. In mi jim za nagrado dajemo penzije, ki si jih niso zaslužili, pri tem pa moramo svojim otrokom jemati od ust. Sramotna je ta država, resnično sramotna.
NM
# 10.07.2012 ob 22:55
@roxdegabba
Za parkomate, ki jih omenjaš, v resnici ne vem. Vem samo, da se ponavadi pri prakomatu dobi listek, za katerega smatram, da velja kot račun. Če se tukaj pere ali krade denar, je to treba ustaviti in krivce kaznovati.


Dobiš listek, vendar pr izhodu iz garaže večina avtomatov zadrži listek, ko ga vtakneš, da se ti rampa dvigne. Ampak to ni tema, samo omenil sem dvojna merila Tavževe (ki je mimogrede bila v XY strankah od desne do leve, vedno poskuša bit na državnih joškah, na račun nas davkoplačevalcev) kateri se sporne zdijo pokojnine duhovnikov, ne zdi se ji pa sporno poslovanje MOL-a kjer se vrtijo bistveno večje vsote.
harsim
# 10.07.2012 ob 22:53
Največje zlo so komunisti !
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:52
za gospodarstvo

Povej mi, kateri podatki so netočni?!
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 22:51
@NM: Nepoštenost ni opravičljiva z nepoštenostjo drugega. Nepoštenost je treba preganjati, kjerkoli je.

Za parkomate, ki jih omenjaš, v resnici ne vem. Vem samo, da se ponavadi pri prakomatu dobi listek, za katerega smatram, da velja kot račun. Če se tukaj pere ali krade denar, je to treba ustaviti in krivce kaznovati.

Da pa farje svojo dejavnost opravljajo neobdavčeno, je pa sistemska napaka, anomalija, ki nima nobenega smisla. Če mora davek plačati kino ali maser ali glasbenik, ki služi s svojimi storitvami, bi jih morala plačevati tudi cerkev. Da se plačilu za cerkvene storitve reče donacija, je ogabno sprenevedanje, ki ga cerkev uporablja skozi ves svoj obstoj.

Primer: pred cerkveno poroko mora par na nekakšen tečaj, ki je plačljiv, poleg tečaja mora kupiti nekakšno knjigo in nekakšno svečo, oboje je treba plačati. Temu denarju potem cerkev pravi donacija. Sramota.

Tudi ko ljudje kupijo mašo za pokojnega ali v spomin komu, cerkev to imenuje donacija, lčeprav gre v resnici za čisto navadno prodajo storitev. Plačaj, pa bo župnik molil v tvojem imenu. Vse te dejavnosti bi morale biti obdavčene enako, kot vse ostale storitvene dejavnosti.
za gospodarstvo
# 10.07.2012 ob 22:49
@ciracara:
Tako lažeš in tako napačne podatke mečeš v kiber prostor, da se boš cvrl v peklu.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:49
Religije niso zlo!

Zlo je edino komunistična religija! Zato je tudi propadla!
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:47
- Križarske vojne = 1 milijon
- Inkvizicija = 350.000
- Lov na "čarovnice" = 1 milijon
- Democid v obeh Amerikah, Afriki in Avstraliji = 14 milijonov
- Suženjstvo = 17 milijonov


No rad bi še dodal da je bilo leta 1340 70 miljonov ljudi v evropi. Anglija je imela 5.5miljona.

Če zgornje cifre trdijo, presodite sami. HEHEHEH

Antikomunist
polo
# 10.07.2012 ob 22:46
religije so zlo.
vse!
_________
same religije niso zlo..
zlo je kar se iz religij naredi..oz.zlo so učitelji postave religij..
pa ne vsi,da ne bo pomote...
lazarp
# 10.07.2012 ob 22:45
No govorila je tudi o tem, da so znižali pokojnine tistim, ki so delali v bivših republika Jugoslavije, ne pa tudi tistim, ki so delali v drugih državah.
ZeK
# 10.07.2012 ob 22:44
religije so zlo.
vse!
polo
# 10.07.2012 ob 22:44
Si mogoče mislil med liberal socialistom, ker to je naš LDS, zares in SD..
___________
vsekakor niso -KOMUNISTI...MAR NE?
polo
# 10.07.2012 ob 22:42
NAJBOLJ črne napovedi pravijo da so komunisti pobili 70 milijonov ljudi po celem svetu.
CERKEV je na drugi strani v imenu religije ubila:

- Križarske vojne = 1 milijon
- Inkvizicija = 350.000
- Lov na "čarovnice" = 1 milijon
- Democid v obeh Amerikah, Afriki in Avstraliji = 14 milijonov
- Suženjstvo = 17 milijonov

+ kdovekoliko posiljenih in drugače zlorabljenih.
_____________
in če to zdej "pregledamo" v "demografiji" pridemo do sledečih grozovitih spoznanj v procentu svetovne populacije...
sredi 20 stoletja je bilo na zemlji recimo 3 miljarde ljudi...torej 70 miljonov na 3 miljarde ljudi.

kaj pa teh 32 miljonov mrtvih do 18 stoletja,ko se je končala inkvizicija,suženjstvo,čarovništvo in ko je na Zemlji bilo manj kot miljarda ljudi...

procent je torej-katastrofalen...

lahko bi celo rekli da je krščanstvo ogrozilo svetovno populacijo...
da funk
# 10.07.2012 ob 22:42
royalclub:
RKC obstaja cca 2000 let,
Komunizem 150 let.

Seštej in deli in dobiš število žrtev na leto; upam, da ti bo šlo.

In še: duhovnik, ki živi leta 2012 in ki ni bil del inkvizicije in sužnjelastništva v 16.stoletju ne sme dobiti minimalne penzije
raznorazni 'borci', aktivni člani represivnega režima ter še nekateri živeč povojni klavci 2. svetovne vojne so podvrženi krivici, ker ne dobijo več dva jurja penzije?


Dajmo že kakšne bolj trdne argumente na plano-
Tomažin
# 10.07.2012 ob 22:41
@royalclub

Križarske vojne so evropo rešile pred plenilskimi vpadi turške vojske, ki so vlačili ženske in otroke v sužnost. Zakaj ne navajaš ob tem tudi števila žrtev turčkih vpadov?

Inkvizicjija in lov na čarovnice je bil srednjeveški način političnega montiranega procesa, za katerim je večinoma stal kak od vaške lepotice zavrnjen mladenič iz privilegiranega sloja, ki ni spoštoval osnovnih človekovih pravic. Procesi so bili večinoma namenjeni dokazovanju dejstev in govoric, seveda v okviru takratne mentalitete ljudskih množic, ki so bile polne praznoverja.

Genocid kolonizatorjev nima veze s cerkvijo. Jezuiti so edini, ki so zaščitli ostanke kulture Majev in jih popisali, ter doma kraljici poročali, kaj njeni vojščaki delajo v kolonijah. Cepec!

Posiljeni in drugače zlorabljeni so povsod in zato da se hudodelstvo omeji imamo državo, popolnoma izničiti pa tega ne bo mogoče nikoli.

Drugič, ko se spraviš pisat, puorabi tehtne argumente.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:39
moraš malo razlikovat med komunistom in liberalcem...

Si mogoče mislil med liberal socialistom, ker to je naš LDS, zares in SD..
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:38
Poznam župnika, ki je skozi vse komunistično obdobje živel na veliki nogi, teroriziral svoje vernike (reveži so mu pač verjeli tiste zgodbe o peklu), jih izsiljeval, jim diktiral poroke, imena otrok, pobiral cerkveni davek in tako dalje. Takih je bilo zelo veliko tudi v komunizmu.

No kateri je ta župnik in kaj je imel, da je živel na veliki nogi. Zakaj ga ne prijaviš policiji,če izsiljuje?
ateistek
# 10.07.2012 ob 22:37
Naj jih plačuje Vatikan, saj delajo v njegovem imenu, ne pa Slovenija.
NM
# 10.07.2012 ob 22:33
@roxdegabba
Vendar nikdar v zgodovini cerkev ni plačevala davkov od dohodkov, ki jih prejema za svoje storitve


Morda res. Vendar gre zgolj za donacije. Bi bilo pa zanimivo, da Tavževa malo omeni kako se morda(!) pere denar s parkirninami v Ljubljani (kjer vlada PS, an?). Recimo ali kdaj dobite račun iz parkirnega avtomata? Konkretno pri Urgenci, recimo.
royalclub
# 10.07.2012 ob 22:28
sir_enca

# 10.07.2012 ob 20:33
Prijavi neprimerno vsebino Nekaj je sigurno ,duhovniki ne naredijo toliko škode kot komunisti . Ta bi morali imeti večje pokojnine.


NAJBOLJ črne napovedi pravijo da so komunisti pobili 70 milijonov ljudi po celem svetu.
CERKEV je na drugi strani v imenu religije ubila:

- Križarske vojne = 1 milijon
- Inkvizicija = 350.000
- Lov na "čarovnice" = 1 milijon
- Democid v obeh Amerikah, Afriki in Avstraliji = 14 milijonov
- Suženjstvo = 17 milijonov

+ kdovekoliko posiljenih in drugače zlorabljenih.

Drugič ko boš rekel "duhovniki ne naredijo toliko škode kot komunisti" raje drži jezik za zobmi. Vsaka "diktatura" ubija nasprotnike. Pa naj gre za fašiste, komuniste, naciste, islam ali krščanstvo.
polo
# 10.07.2012 ob 22:26
Ko komunist kupi bulmastifa..hehehe
__________
moraš malo razlikovat med komunistom in liberalcem...
polo
# 10.07.2012 ob 22:25
Ampak vam levičarjem je itak kultura manjvredna.
__________
in Janaša je ukinil samostojno ministerstvo..
zdej pa ne vem...
vzhodnik
# 10.07.2012 ob 22:25
MAJHNA DRŽAVA Z VELIKIMI BOGOVI! Govorijo o skromnosti,pa poglejte redovnice in duhovnike z kakšnimi avti se prevažajo! Tudi tu blizu MXIJA,ka postavite se ob dramo in se ozrite kakšno je njihovo vozno premoženje! Zakaj si zatiskajo oči pred revščino ljudstva,hkrati pa govorijo o skromnem cerkvenem življenju in premoženju.A jih to uči vsemogočni!? 21 stoletje polno nasprotij in sprenevedanj vlade in klerikov z cerkvenim blagoslovom:!! Cerkev dobro ve kakšna je njena politika in dober primer je MB nadškofija! Stem sem povedal vse.
Vera ni slaba,slabo je vsemogočno cerkveno - duhovniško obnašanje.Postavljajo se z samimi lažmi in intrigami.Da pa duhovniki ne naredijo toliko škode kot komunisti je ponižujoče,zgodovina nam pove vse od pritireformacije naprej vse do danes vključno z polpreteklo zgodovino! Mafija-koza nostra -opus dej??!!
NM
# 10.07.2012 ob 22:23
@cairns

Vir: podatki državnih organov


smešni so teli "copy paste" podatki iz mailov. Daj navedi točno konkretno iz katerega vira so tile podatki? Navedi "ta in ta inštitucija", "ta in ta organ".

Mimogrede objavi še podatke koliko denarja verske ustanove dajejo za ohranjanje in obnavljanje kulturne dediščine..... ki ga dobijo skozi tovrstne prispevke.
Ampak vam levičarjem je itak kultura manjvredna.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:21
true blue mb

c.c.c...6miljard je tisto sčimer naša država razpolaga čez leto. Ne celotna republika!

In 5% tega gre za penzije borcev!
ZeK
# 10.07.2012 ob 22:20
temeljne vrednote te družbe niso zapisane v koranu, niti v svetem pismu

so pa v Ustavi RS in v Evropski Konvenciji....

in naša izvršilna oblast ta temelj, osnovni družbeni "kompromis", to osnovno, dogovorjeno, zapisano..KRŠI!

Janša------------> Dob
polo
# 10.07.2012 ob 22:17
polo

Ne razumem, kaj ima tukaj en farški duhovnik ali nuna z skladi. Naš farski duhovnik, velik antikomunist, nima z skladi nič.

Posplošuješ dogodke na vse cerkvene ljudi.
___________
sej ne vem al se zajebavaš al misliš resno..
če misliš resno ti ni pomoči...
Tomažin
# 10.07.2012 ob 22:17
@tech
# 10.07.2012 ob 21:14
Če država pomaga stari teti, ji po smrti vzame del dediščine...kaj pa bo vzela duhovnikom oziroma RKC-ju?
Precej si nerazgledan, ne vem ali živiš na luni ali si nekje daleč za njo.
Cerkev ima svoje domove za ostrele in sama poskrbi za nego ostarelih. Ne samo svojih.
Če si iz recimo Celja se enkrat zapelji na sv. Jožefa, v Ljubljani ti bo na vprašanje kje je cerkveni dom za ostarele z veseljm odgovorila Svetlana Makarovič, itd...
true blue mb
# 10.07.2012 ob 22:16
Slovenski proračun je bistveno večji od 6milijard. Oseba, ki navajajo 6 milijard naj se priklopi na Wikipedio ali pač vpraša za nasvet po naslednji maši verjetno v nedeljo, če ne bo kakšnega pogreba.
polo
# 10.07.2012 ob 22:15
Koliko duhovnikom so odvzeli potne liste v komunizmu ali jih polivali z bencionom in jih zapalili??

Na desetine!
____________
to je laž in potvarjanje..
zgodilo se je Vovku v Novem mestu..

potne liste pa so v Jugi dobili v začetku 60-ih...

ti nebes ne boš videl..
oziroma bo potrebno veliko žajve in sirkove krtače v vicah...
NM
# 10.07.2012 ob 22:14
@royalclub

A ti se hecaš? Kakšno izobraževalno vzgojo? Biologijo mogoče?Zgodovino? NA SREČO nismo več v srednjem veku, ko so farji res bili edini ki so učili ljudi svojo "resnico", vse ki se s tem niso strinjali pa pobesili ali zažgali..


Hja, kot da je danes kako drugače? Znanstveniki nam skozi šolski sistem nabijajo svojo "resnico", katere v večini primerov ne morejo dokazati. Sploh nekaj iz prazgodovine.
Mislim, nam govorijo nekaj o tem "kako je vesolje nastalo pred 60 miljardami let" (karikiram), danes pa ne znajo izračunat kje bo kak satelit na zemljo padu.. vsaj okvirno na par kilometrov. Ampak važn da vedo kaj je bilo točno pred 60 miljardami let. In to je "resnica" katero nam vsiljujejo v šolskem sistemu.
Že res da se danes hvala Bogu ne obeša ljudi, ne zažiga, ..... vendar se pa dela drugačen pritisk na ljudi, ki se ne strinjajo s tem kar "mainstream" bedarije pišejo. Se ne strinjaš z levico, si takoj etiketiran kot fašist. In podobno.
Bedarija.
ZeK
# 10.07.2012 ob 22:12
ciracara

"malenkost" si pomešal podatke,
odloži flašo!
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 22:12
@ciracara: to, o čemer govoriš, so razvpiti osamljeni primeri. Z bencinom so polili enega, potne liste pa so komunisti pobirali vsem državljanom, ne samo farom. S temi izjavami zavajaš.

Poznam župnika, ki je skozi vse komunistično obdobje živel na veliki nogi, teroriziral svoje vernike (reveži so mu pač verjeli tiste zgodbe o peklu), jih izsiljeval, jim diktiral poroke, imena otrok, pobiral cerkveni davek in tako dalje. Takih je bilo zelo veliko tudi v komunizmu.

Da ne govorimo o tem, kaj počnejo nekateri med njimi z ubogimi ministranti in ostalimi otroci pri verouku. In zato si sedaj zaslužijo, da so izvzeti iz varčevanja? Zakaj? Ker so okupatorjem in njegovim lakajem dajali odpustke za mučenje in pobijanje zavednih slovencev?
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:11
O zažiganju duhovnikov z bencinom:

In 1952, a group of communists set auxiliary bishop Anton Vovk alight with petroleum, inflicting severe burns on him.[2] The diocese was elevated to a metropolitan archdiocese on 22 December 1961.

http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Catho
lic_Archdiocese_of_Ljubljana
polo
# 10.07.2012 ob 22:11
no zdej pa tko...
vsi vi ki verujete..
ne zavedate se(zavestno ali podzavestno) Kristusovega nauka..
Kristus se ni branil..še manj pa kazal s prstom...
in spreobračanje tega je temljni greh Cerkve..
od apostolov naprej..

in nebesa so napl prazna..v peklu pa delajo v treh izmenah s polno paro
že tisoč in več let...

ampak-ko sam ja da vam sudim...
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:08
A kdo mogoče ve koliko % proračuna porabimo za zdravstvo?

V času komunizma smo porabili 2%.

Recimo za vojsko ga danes porabimo 2-3%.

Za borčevske penzije pa porabimo 5% celotnega letnega proračuna!

BANANANANA REPUBLIKKKKK
Tomažin
# 10.07.2012 ob 22:07
@LFC
Za kristjana tvoja ideja nima nobenega smisla. Če pogledaš krščanski koledar, lahko opaziš, da je vsak dan nek praznik, pa tudi maša je vsak dan. In če smo vsak dan skupaj spet tvoj razmislek nima ne repa ne glave. Ne vem kaj te muči, ampak doktor Anton Trstenjak, psiholog in katoliški duhovnik je dejal;
Pomagaj si sam in Bog ti bo pomagal.

On sicer ne živi več, je pa dober družinski svetovalec tudi pater Gostečnik, frančiškan, če si iz Ljubljane, na Tromostovju ga najdeš, kadar je v Sloveniji. Lahko pa greš kdaj k študentski maši in poslušaš njegovo pridigo. Briljanten intelektualec, ti povem.
true blue mb
# 10.07.2012 ob 22:06
@ciracara
Prisežem, da je to zadnji odgovor na tvoje neuravnovešeno klerikalne poste. Moj bog koga so v Sloveniji zažgali. Na desetine? Daj ne zajebavaj.
Guliarth
# 10.07.2012 ob 22:06
Še malo pa bo treba nadeti rokavice in začeti prav delati.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:05
Katere davke pa placujejo duhovniki. Povsod lahko beremo, da so oprosceni placevanja davkov,
Pojasni nam, da ne bomo ziveli v nevednosti


Ko komunist kupi poršeja za 300.000€ plača dobršen delež davka tudi državi. Pravtako ko komnist kupi koktelj posledično plača tudi davek.

Ko komunist kupi bulmastifa..hehehe
true blue mb
# 10.07.2012 ob 22:03
@ciracara
Daj ne zavajaj. Nune so v samostanu oziroma v župnijah. Stanovanja ne plačajo, hrane tudi ne, obleka je uniforma. Ko gredo v pokoj se nič ne spremeni.
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:03
Koliko duhovnikom so odvzeli potne liste v komunizmu ali jih polivali z bencionom in jih zapalili??

Na desetine!

Kar vprašajate kakšnega duhovnika, kako je živel pod komunizmom!
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 22:03
polo, to, kar je danes Slovenija, so zgradili delovni ljudje, ki so tukaj živeli skozi stoletja, pa naj so bili kristjani ali ne.

Vendar nikdar v zgodovini cerkev ni plačevala davkov od dohodkov, ki jih prejema za svoje storitve, kot tudi ne plačuje davkov iz premoženja. Cerkveni uslužbenci so plačani iz prihodkov, ki so popolnoma neobdavčeni, zraven pa še prispevkov za pokojnino in zdravstvo ne plačujejo. Poleg vsega tega pa cerkev dobiva še denar od države kar tako na lepe oči.

In sedaj, ko mora cela država varčevati, ko so se skoraj vse plače in pokojnine znižale, sedaj je duhovščina izvzeta iz varčevanja. Ves čas se bogatunski pogoltni farški žepi parajo od tega, ker so tako obilno nabasani z našim denarjem. Ampak ko je treba pa šparati, se pa špara pri plačah snažilk in knjižničark in medicinskih sester, farški žepi pa še naprej požirajo naše miljarde.

Sramota za to državo. Očitno ustavno določilo, da je Slovenija socialna država, velja samo za duhovščino, za nas, navadne ljudi, pa je postala neoliberalistični raj.
elephant1958
# 10.07.2012 ob 22:01
@ciracara
Katere davke pa placujejo duhovniki. Povsod lahko beremo, da so oprosceni placevanja davkov,
Pojasni nam, da ne bomo ziveli v nevednosti
ciracara
# 10.07.2012 ob 22:00
polo

Ne razumem, kaj ima tukaj en farški duhovnik ali nuna z skladi. Naš farski duhovnik, velik antikomunist, nima z skladi nič.

Posplošuješ dogodke na vse cerkvene ljudi.
demetra
# 10.07.2012 ob 21:58
@oljka: pejt ti nekam...
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:58
true blue mb

Nune preživijo z 5€ na dan z stroški, hrano in obleko vred.

5€ je še kar velika cifra verjetno je to še manj. Ampak res je da veliko pridelajo tudi same.
polo
# 10.07.2012 ob 21:58
zvon ena zvon dva zvon tri zvon štir....komu zvoni...
_____________
no ciracara..lih ene pet sekund je trajalo da se je potrdilo kar sem tebi napisal...
demetra
# 10.07.2012 ob 21:57
zvon ena zvon dva zvon tri zvon štir....komu zvoni...
polo
# 10.07.2012 ob 21:56
Ti duhovniki imajo minimalne penzije, tisti kvazi borci, pa poberejo 250miljonov€ letnega proračuna, torej 5% vsega sčimer država razpolaga! in potem še protestirajo, kajti 1500€ pokojnine ni nič!

5%! V jugi smo dali 2% za celotno zdravstvo! Za vojsko damo 2 ali 3%. Za zamejce po svetu damo manj kot 1%. itd.. Samo za primerjavo, verejetno je še več takih stvari, samo jih je treba poiskati!
______________
a vidiš..s svojim komentarjem si točno to naredu,kar je te duhovnike pripeljalo do tega do so "ožigosani"..
pa kdaj vam bo to jasno..
duhovnikom najbolj škoduje lastna Cerkev in desnosučni..
kazati s prstom na druge press
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:55
Še enkrat, slovenija razpolaga letno z okoli 6miljardami€. Borci dobijo 250miljonov€ letno, to je 5% približno.

Me zanima koliko namenimo za zdravstvo!
cairns
# 10.07.2012 ob 21:54
metla
strajkali so penzionisti s pokojninami 1000€+,ki jih po vrhu še pošteno daje znanje slovenskega jezika

Oni so vsaj vplačevali v pokojnisko blagajno. Kleriki RKC pa samo v svoj žep. Znanje jezika pa je delikatna stvar. Kaj pa če je tujec ki živi v Sloveniji. Njemu ni potrebno znati sloveščine.
true blue mb
# 10.07.2012 ob 21:54
@ciracara
V drugi temi sem ti postavil vprašanje. Ko odbiješ stroške za stanovanje, hrano in obleko, ti ostane 5 evrov na dan?
oljka
# 10.07.2012 ob 21:53
Fora je da levosučni rdečezvezdniki še vedno prisegajo na tiste hitre tečaje iz Kumrovca-na osnovi tistega tečaja imajo nekateri danes cele multinacionalke v lasti,da ne rečem kakšne imajo penzije.Jst verjamem da enemu povprečnemu duhovniku teži tam enih 1000 do 3000 ljudi 24 ur na dan,365 dni v letu.No pač kadar ga kdo rabi.-verjetno nima tako kakor imajo šolniki za oddelat tiste 3-5 ur na šiht ostalo pa kaj koga briga.Skratka njegov delokrog najverjetneje ne obsega 20 učencev pa gotova maša.Fora pa je da se levosučni rdečezvezdniki ponavad ujamejo ravno v svoje zanke.Šele sedaj sem pravzaprav začel razmišljat po Žgajner Tavševi pripombi,da jo pravzaprav srbi ravno srčika,bivšerežimskega reda.Ja duhovniku v prejšnjem režimu sploh ni bila priznana fakultetna izobrazba in s tem tudi ne verjetno kaj drugega.Medtem pa so nekateri z upravljenim plesnim tečajem šli v penzijo z 20-timi leti delovne dobe in dobili od države priviligirane penzije.
polo
# 10.07.2012 ob 21:53
polo

strajkali so penzionisti s pokojninami 1000€+,ki jih po vrhu še pošteno daje znanje slovenskega jezika. Potem pa se človek vpraša, kako dolgo že živijo v Sloveniji? Zagotovo ne 40 let, kar je pogoj, da se ti ta zakon ne odžira pokojnine
__________
ja..dobro..nisem imel namena "deklarirat" današnji "shod"...
ampak sem zgolj navedel dejstvo da se je taprvo omenilo borce NOB-ja,oziroma borčevske penzije..
in to zgolj in samo iz sovraštva do tega...
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:53
kot da bi bila (kvazi)desnica kaj drugačna...
danes so štrajkali penzionisti..
in ta prvo je bilo rečeno-borčevske penzije
in to zgolj in samo iz sovraštva..

kar seješ to žanješ press


Ti duhovniki imajo minimalne penzije, tisti kvazi borci, pa poberejo 250miljonov€ letnega proračuna, torej 5% vsega sčimer država razpolaga! in potem še protestirajo, kajti 1500€ pokojnine ni nič!

5%! V jugi smo dali 2% za celotno zdravstvo! Za vojsko damo 2 ali 3%. Za zamejce po svetu damo manj kot 1%. itd.. Samo za primerjavo, verejetno je še več takih stvari, samo jih je treba poiskati!
papiga
# 10.07.2012 ob 21:52
ciracara, daj navedi, kkašne davke plačujejo duhovniki? Naj slišimo? In cerkev, kakšne davke plačuje? Od kdaj, komu? Navedi Zakone po katerih duhovnki plačujejo davke, naj te slišimo in vidimo, ti nakladač lažnivi.
metla
# 10.07.2012 ob 21:51
polo

strajkali so penzionisti s pokojninami 1000€+,ki jih po vrhu še pošteno daje znanje slovenskega jezika. Potem pa se človek vpraša, kako dolgo že živijo v Sloveniji? Zagotovo ne 40 let, kar je pogoj, da se ti ta zakon ne odžira pokojnine!
cairns
# 10.07.2012 ob 21:51
timslum
Še več: pokojnine duhovnikov so na ravni socialne pomoči,

Podatki za leto 2008 Financiranje iz proračuna

Obnova in vzdrževanje cerkvenih sakralnih objektov: več kot 2 milijona
- Cerkveno srednje šolstvo: okoli 7 milijonov
- Socialni projekti: okoli 900.000
- Karitas: več kot 2 milijona
- Cerkveni arhivi: okoli 150.000
- Obnova in vzdrževanje gozdov: okoli 180.000
- Slovenske katoliške misije po svetu in Rafaelova družba: okoli 100.000
- Socialni prispevki za duhovnike: okoli 2 milijona
- Teološka fakulteta: okoli 2 milijona
- Cerkveni vrtci: več kot 1 milijon
- Katoliški mediji: okoli 290.000 evrov
- Kurati: okoli 200.000 evrov
- Pomoč katoliški cerkvi: 35.000
- Ostalo: ... ?
Vir: podatki državnih organov

Nakazila nekaterih občin v letu 2008 (v evrih):
- Ljubljana: okoli 1 milijon (tudi nakup nepremičnine)
- Vrhnika: 300.000
- Domžale: več kot 200.000
- Logatec: okoli 200.000
- Celje, Železniki in Slovenska Bistrica: vsaka okoli 150.000
- Maribor: okoli 110.000

Nekam velika je ta socialna pomoč. Sicer pa naj ukinejo pokojnine ki se plačujejo iz proračuna, ker zanje niso bili plačani prispevki. Vir: Vlada R Slovenije. konkretno Janez Janša.
polo
# 10.07.2012 ob 21:48
Mi kristjani smo zgradili to, kar je danes slovenija, ne komunisti!

Levica se povezuje na temelju sovraštva zato bo tudi končala v ognju, kar se je tudi že zgodilo!
_____________
s tem pa se res ni za hvalit...
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:48
RKC ima v svetovnem merilu instirucije,ki z vero nimajo veze,svoje banke,podjetja,gozdove,posestva.........
..za duhovno oskrbo najbrž to ni,torej naj bodo izenačeni z ostalimi!


Zakaj jih ne bi smeli imeti?

Spet sovražni govor!
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:47
Ločimo cerkev od države! Odprava plačevanj prispevkov za verske uslužbence bi bila zagotovo pravi korak v to smer!

Sovražni govor nikoli ne pojenja v sloveniji. Seveda bi vsi najraje odvzeli duhovnikom vse, kaj pa davki, ki jih plačuje duhovnik, a bi jih potem oprostili davkov?

ANTIKOMUNIST
polo
# 10.07.2012 ob 21:46
Toliko sovraštva, kot ga premorejo naša (kvazi) levica ne premore nihče.
_____________
kot da bi bila (kvazi)desnica kaj drugačna...
danes so štrajkali penzionisti..
in ta prvo je bilo rečeno-borčevske penzije
in to zgolj in samo iz sovraštva..

kar seješ to žanješ press
ciracara
# 10.07.2012 ob 21:41
Toliko sovraštva, kot ga premorejo naša (kvazi) levica ne premore nihče.

Torej duhovniki imajo najnižje pokojnine in vzeli bi jim še tisto. Samo zaradi sovraštva.
polo
# 10.07.2012 ob 21:35
zdej je izpadlo tako,kot da so največji "trn" duhovniki...
kar je smešno in povsem neresno..
katastrofa od politike v državi...
krivdo pa nosijo vsi..še najbolj desnosučni in sama RKC...

spregledati je rešitev press
in odrešitev
timslum
# 10.07.2012 ob 21:33
Sramota RTV-ja za ščuvanje ljudi proti RKC, s čimer se še dodatno povzroča razdor in sovraštvo med ljudmi. Ob tem to počnete na davkoplačevalske stroške in imate potem nekajkrat višje pokojnine od duhovnikov, kmetov, delavcev...
Še več: pokojnine duhovnikov so na ravni socialne pomoči, kar pomeni, da bi tudi brez pokojnine prejeli približno enak znesek, le da pod drugim imenom in država bi bila na istem.

Skrajni populizem in demagogija, da ob znižanju najvišjih priviligiranih pokojnin kažete s prstom na najnižje!
cairns
# 10.07.2012 ob 21:32
mooodeeel
Duhovniki si zasluzijo postene pokojnine!

To pomeni 0 € ( z besedo nič €)
tech
# 10.07.2012 ob 21:14
Če država pomaga stari teti, ji po smrti vzame del dediščine...kaj pa bo vzela duhovnikom oziroma RKC-ju?
mikitr
# 10.07.2012 ob 21:14
Mislim ,da malo preveč pljuvate po duhovnikih.Jaz jih poznam kar nekaj in jih tudi spoštujem,živijo skromno,trudijo se za tisto kar je v dobro rednim in občasnim vernikom.Drugo pa so tisti ,ki so vodili cerkvene gospodarske družbe,se ukvarjajo z nepotrebnim in prekomernim premoženjem ter ga ne cerkveno še grebejo skupaj,ti bi si prispevke morali plačevati sami,prav tako vsi ,ki ne delajo kot uči vera(spolneži,..)
sanauna
# 10.07.2012 ob 20:59
Betnava ,Zvon,.....gozdovi,....ahhhhh RKC , skoda besed.
tagomago
# 10.07.2012 ob 20:58
RKC ima v svetovnem merilu instirucije,ki z vero nimajo veze,svoje banke,podjetja,gozdove,posestva.........
..za duhovno oskrbo najbrž to ni,torej naj bodo izenačeni z ostalimi!
LFC
# 10.07.2012 ob 20:56
... pa ne živimo več vsi v srednjem veku.
LFC
# 10.07.2012 ob 20:56
Tomažin... Če se ti drugače ne znaš z družino skup dobit, kot za praznik pa v cerkvi... pol ste pa res ubogi.
MojBananistan
# 10.07.2012 ob 20:55
Banda, vsem vzet vse privilegije !!!! kdo pa rabi manipulantsko organizacijo !! jaz NE!!
MIRNČAN
# 10.07.2012 ob 20:52
hmmm duhovniki so navsezadnje le državljani. Delikatna zadeva,
oxo
# 10.07.2012 ob 20:48
Ja črni ovratniki so pa res reveži... Ker so vplačevali (pre)malo imajo zdaj (pre)malo in jim mora država priskočiti na pomoč...

A sem jaz nor ali...

A meni pa država še toliko ne bo dala kot sem vpalačal????

In cerkvene miške prosim = ne nabijat, da je duhovščina družbeno koristna!
To je PROFITNA organizacija, s spolno neuravnovešenimi člani....

in cerkevne miške prosim = ne nabijat, da to ni res... Mariborska škofija in njen pohlep po denarju vodi v razporodajo slovenske kulturne dediščine (lep primer iz domačega okolja) ... okoli spolnih izpadov pa: Poglejte si film "Song for a Raggy boy" in se zamislite komu dajete vsako nedeljo v pušco.
roxdegabba
# 10.07.2012 ob 20:48
KAKŠNA GNILA LAŽ! MMC, kako si drznete tako ogabno lagati in zavajati javnost? Noben duhovnik ni v Sloveniji še nikoli plačal niti centa pokojninskih prispevkov, duhovnikom prospevke za ZPIZ plačuje država oz. mi, davkoplačevalci.

Duhovniki ne plačujejo prispevkov in trditev, ki ste jo zapisali v podnaslovu, je zavajanje.
whitewalker
# 10.07.2012 ob 20:48
Ločimo cerkev od države! Odprava plačevanj prispevkov za verske uslužbence bi bila zagotovo pravi korak v to smer!
mikic007
# 10.07.2012 ob 20:40
Sklatili so del pokojnine raznim "zasluznikom" na kaksnega jurcka, tukaj pa so na tnalu duhovniki z morebiti 400€ pokojnine, pa nisem siguren, da imajo toliko. Drzava doda do minimalne place, ker je sicer ne prejemajo niti toliko, v danasnjem svetu pa vsak rabi kak € v zepu. Ne vem no, ne zdi se mi niti podobna tematika tole ...
slakol
# 10.07.2012 ob 20:40
od kje imajo pa tako drage avtomobile in ostale stvari ?
tureavanture
# 10.07.2012 ob 20:34
pokradte nam še to kar mamo banda
sir_enca
# 10.07.2012 ob 20:33
Nekaj je sigurno ,duhovniki ne naredijo toliko škode kot komunisti . Ta bi morali imeti večje pokojnine.
Ladu
# 10.07.2012 ob 20:32
Vatikan obdavčuje vse slovenske in vse cerkve nasploh. Treba je tudi njih obdavčit, tako kot vse ostale. V vatikanu pa se ve, da je ta Vatikan ena sama komercijala, razvrat in požrešnost in taki potem nam pridigajo... (da ne bo pomote proti cerki in njihovim služabnikom nimam nič, proti Vatikanu kot takem pa sem že povedal)
royalclub
# 10.07.2012 ob 20:31
@da funk
Ker velika večina njih opravlja izobraževalno in ne zgolj versko vzgojo mnogih generacij (pri verouku).

A ti se hecaš? Kakšno izobraževalno vzgojo? Biologijo mogoče?Zgodovino? NA SREČO nismo več v srednjem veku, ko so farji res bili edini ki so učili ljudi svojo "resnico", vse ki se s tem niso strinjali pa pobesili ali zažgali..
metla
# 10.07.2012 ob 20:25
Slovenija je dežela, katere kultura, mentaliteta in s temu povezan vsakdanji način življena je močno prepleten kršačanstvom in njehovimi vrednotami pa tudi grehi. Pa naj se gre za vernike ali nevernike, na koncu dneva se bomo vsi pravi Slovenci zbrali v družinskem krogu ob božičnih in velikonočnih praznikih. Ob nedeljah smo in vedno bomo hodili v cerkev. Duhovniki v vaških skupnustih pa predstvaljajo poleg gasilskih društev osrednjo figuro. To je slovenska kultura ali pa folklora, kakor hočete, ki se pravzarav ne razlikuje od germanske in beneške v ničemer drugem, kot v jeziku. Duhovniki bodo v Sloveniji vedno podprti s strani lokalnega prebivastva, tako da levičarski fanatiki, .... veselo nabijanjez glavo v zid. Konec koncev tako vedno doni votlo :)
levak
# 10.07.2012 ob 20:24
Glede na to, kaj vse slišijo med službo, je čudno, da ne pristanejo na psihiatriji.
Tomažin
# 10.07.2012 ob 20:17
Duhovniki imajo nizke pokojnine, del prispevkov pa lahko plača država

Tale naslov je pa zrel za sodno obravnavo zaradi ščuvanja.
Vsi, ki imajo najnižje pokojnine so zaradi praga revščinea opročeni znižanja pokojnine, je pravo dejstvo. Zgornji naslov pa nakamiguje na neresnično trditev o privilegiranosti enega od poklicev, kar je laž in ščuvanje.

Kje je varuhunja človekovih pravic, da razjasni to dejstvo?
Kje je javni tožilec, ki bo vložil tožbo proti podpisanemu novinarju, ki hujska ljudi?
da funk
# 10.07.2012 ob 20:16
Ramus, če prejemajo duhovniki nizke pokojnine, ni s tem nič narobe. Ker velika večina njih opravlja izobraževalno in ne zgolj versko vzgojo mnogih generacij (pri verouku).

Ko se boste jehovci začeli obnašati podobno ter nehali ljudi nadlegovat s skorajšnjim vesoljskim potopom, boste tudi vi kaj prejeli od države.

Mimogrede, kdaj greste spet s čolni na Gorjance?:)
Ramus
# 10.07.2012 ob 20:10
"Duhovniki imajo nizke pokojnine, del prispevkov pa lahko plača država"

Človek ostane brez besed ob takšni novici, če se spomni 800 miljonskega dolga mariborkse nadškofije in njenih družb,...
xbaruch
# 10.07.2012 ob 20:10
Grozljivo se mi zdi, da RKC svojim duhovnikom ne privošči niti spodobne penzije, čeprav se cerkveni plemenitaši valjajo v premoženju. Duhovniki po mojem v večini primerov opravljajo koristno delo, v nasprotju s klerom, ki je povsem zunaj stika z ljudmi in z realnostjo. To organizacijo je treba razlastit, nacionalizirat njeno premoženje, potem pa se lahko duhovnikom plačuje prispevke tudi v celoti od države.
KLIPAN
# 10.07.2012 ob 20:07
Modeel,
Vatikan je ena najbogatejših držav na svetu- naj jih plača!
bolekalolek
# 10.07.2012 ob 20:06
Pa nej se kdo rece da ni fasist! Kje ste zdaj vsi gorecni in dezurni? Vas je sram da je tako ocitno?
cairns
# 10.07.2012 ob 20:00
Če vložijo zahtevek, pomaga država

Njim ja. Pravim socialnim problemom pa ne. Ukinjajo se pomoči na vseh področjih.
Zakaj pa ne bi RKC prodala nekaj nepremičnin. S prodajo nekaj % nepremičnin bi lahko vsi kleriki živeli nadaljnih 50 let.
yanker
# 10.07.2012 ob 19:57
BOG JE VSEMOGOČEN... naj jim še pokojnine zrihta ali pa če citiram Gorenaka: "Tam kjer ni še vojska ne more vzet"! Naj prodajo kakšno cerkev, zlati lestenec, kakšen gozd,... saj imajo.
cairns
# 10.07.2012 ob 19:56
Duhovniki imajo nizke pokojnine, del prispevkov pa lahko plača država

Kako je že rekel danes veliki Ablastnik Janša ?

Ukinjajo se izplačevanje pokojnin za katere niso bili plačani prispevki. Torej !!! Tudi klerikom ukinit penzije. Davkov ne plačujejo, prispevkov ne plačujejo, prihodke od verskih obredov imajo zase. RKC je največji posamezni lastnik nepremičnin v Sloveniji. Prispevkov za uporabo stavbnega zemljišča ne plačujejo. Tudi bodočega davka na nepremičnine bodo oproščeni.

Zakaj jim potem še plačevati pokojnine ???

Odgovor je preprost. Oni so bili vedno na ''pravi'' strani.
mooodeeel
# 10.07.2012 ob 19:52
Duhovniki si zasluzijo postene pokojnine!
ferit
# 10.07.2012 ob 19:51
Prosim no, v SDS so lepo povedali, da je omenjanje možnosti varčevanja pri cerkvi ODPIRANJE IDEOLOŠKIH TEM. To se pa ne dela.

Sploh pa če se lahko več vzame komunajzerjem in borcem NOB, res ni treba šparat še na naših...
Anar Hija
# 10.07.2012 ob 19:47
Zakaj pri škofovski konferenci ne priznajo, da se duhovniki financirajo tudi z neobdavčeno gotovino, katero prejemajo od naivnih ljudi.

...ja saj.,... le zakaj,...so že kdaj kaj po resnici povedali? Navsezadnje, gre le za RKC...vse jasno...
schmied
# 10.07.2012 ob 19:46
Saj to tudi počnejo. V čem je problem?
bondi
# 10.07.2012 ob 19:46
Tu pa ima Žgajnarjeva prav. Najbogatejši instituciji v SLO moramo davkoplačevalci plačevati 48% prispevkov, ostaki si jih pa moramo sami oz od naše bruto plače...svinjarija!
sanauna
# 10.07.2012 ob 19:45
Saj primarni del duhovscine ne zagovarja materializma ampak duhovnost,torej naj vsi duhovniki prezivijo z minimalnim dohodkom oz. pokojnino,ne glede za katero cerkev gre na slovenskem (rkc,evang.,pravoslavci,muslimani,.....)
.
Kazalo