



Vaša ocena: 



Ocena 2,3 od 37 glasov
Ocenite to novico!
| Realne možnosti so, da Janković dobi dva famozna prestopnika. Naša poslanska skupina je enotna, in bi bil zelo začuden, če bi se zgodil prestop. Imam polno zaupanje v svoje poslance in ne zdi se mi fer, da se na njih izvajajo taki pritiski. Druga možnost je desnosredinska koalicija z DeSUS-om, tretja pa bi bila katastrofalna za državo, ekonomsko sitaucijo in izjemno slabo sporočilo Evropi, to so predčasne volitve. | ||
| Gregor Virant v Odmevih | ||
Čeprav predsednik DeSUS-a Karl Erjavec pravi, da težav za vstop v Janševo koalicijo ne vidi, pa naj bi DeSUS-ov "teren" menil drugače. Erjavec naj bi se sicer z Janšo pogovarjal o prevzemu zunanjega ministrstva.
Podpredsednik DeSUS-a in nekdanji podpredsednik DZ-ja Vasja Klavora meni, da okoli tri četrtine članov stranke vstopu v koalicijo Janeza Janše niso naklonjene, piše časopis Dnevnik. Zoran Janković, še vedno kandidat za mandatarja, naj bi po lastnih napovedih svoje "manjkajoče podpornike", ki jih potrebuje za podporo pri sestavi vlade z SD-jem in DeSUS-om, razkril v četrtek.
To je tudi Erjavčev pogoj, da bi Jankovića podprli le, če jim poimensko predstavi poslance, ki ga bodo podprli. Sam naj bi se sicer po poročanju Financ konkretneje pogajal z Janezom Janšo. Zagotavljal naj bi mu podporo svojih poslancev, če bo lahko postal zunanji minister, Tomaž Gantar, nekdanji piranski župan in kirurg, pa minister za zdravje, piše časopis. Vodenje stranke bi nato prepustil vodji DeSUS-ovega programskega sveta Niku Abrahamsbergu.
"DeSUS je pisana druščina"
A med DeSUS-ovimi podporniki Jankovićeve koalicije se omenjajo različni mestni odbori strank, ki pa, čeprav ji dajejo prednost pred Janševo koalicijo, niso enotni.
Predsednica ljubljanskega mestnega odbora Meta Vesel Valentinčič je za Dnevnik dejala, da je DeSUS doslej večinoma podpiral levo politično opcijo, ob tem pa dodala, da je stranka "pisana druščina". DeSUS je namreč že sodeloval tudi v vladi druge opcije. Vesel Valentinčičeva je poudarila, da je "bistvo stranke socialna nota na vseh področjih," ideološka pa da "ni tako pomembna".
Navdušenja nad vstopom v katero koli koalicijo pa ni čutiti niti v mariborskem odboru DeSUS-a, nadaljuje Dnevnik. Predsednik odbora Valter Drozg je tako dejal, da bi stranki "morda prav prišlo tudi vmesno obdobje v opoziciji". Krizo je po njegovem mnenju zakuhal nekdanji koalicijski trojček, zato naj jo tudi rešuje. Mariborskemu mestnemu odboru je sicer bližja koalicija s Pozitivno Slovenijo, a Drozg možnosti sodelovanja s SDS-om ne izključuje.
"Če se sklicuje na upokojence, naj jih upošteva"
Podobno naj bi razmišljali tudi v gorenjskih, dolenjskih in severnoprimorskih odborih stranke. Mateja Kožuh - Novak, predsednica društva upokojencev, pa je potrdila, da svoje člane, ki so hkrati člani DeSUS-a, poziva k ukrepanju, da DeSUS ne bi šel v Janševo koalicijo. Dejala je, da bi moral Erjavec, ki se nenehno sklicuje na upokojence, tem tudi prisluhniti.
Virant pričakuje, da bodo v SDS-ovi koaliciji
A če DeSUS ostane v levosredinski koaliciji, prestopov med strankami pa ne bi bilo, potem na politične prizorišču nastane patpoložaj. Tako levosredinska kot desnosredinska koalicija bi namreč imeli 44 glasov v parlamentu. Gregor Virant je namreč v Odmevih povedal, da pričakuje pozitiven rezultat pogajanj s strankami na desnici.
"Šli smo na volitve s sanjami o sredinski poti, ki se nam ni izšla, saj smo dobili le 8,4 odstotka in smo bili pred zelo težko odločitvijo, ali se odločiti za desnosredinsko ali levosredinsko koalicijo. Levosredinsko smo zavrnili, z desnosredinsko se pogajamo zdaj, in mislim, da se bodo pogajanja uspešno zaključila," pravi predsednik Državljanske liste Gregorja Viranta.
Vse naj bi se razjasnilo prihodnjo soboto, ko bo sklicana izredna seja. Na njej bo tudi glasovanje o novem mandatarju.
Na referendumu določimo leva in desna ozemlja, zamenjamo posesti, potem pa se desni priključimo Avstriji, levi pa Srbiji in konec težav.
mojem prejel le 40, 39 glasov skupaj z Desusom ali celo
manj in bo ponovno obtožil desnico, da mu je prodala 2,
4, 7... poslancev, denar od njega prejela in se po tem ni
držala dogovora. Možno je celo, da bo zahteval vrnitev
denarja s katerim naj bi po lastni izjavi podkupil večje
število poslancev desnice.
Kolikorkoli jih podkupi na desnici, toliko jih bo manj na
levici, kar v svetu še ni videno.
Ko jim je izplačeval denar, bi od njih moral zahtevati
potrdilo, pa je menda to pozabil in sedaj poslanci desnice
zanikajo ne le, da so od njega denar prejeli, pač pa da se
z njim sploh niso niti pogovarjali o prodaji svojih glasov.
LZJ in SD imajo 38 poslanskih met. Po zadnjem glasanju
pa ji celo imajo le 36 mest.
SDS, LGV, SLS, N.Si pa imajo 44 poslanskih mest.
In se DeSUS odloči v koalicijo, ki nima dovolj glasov niti,
da bi se približala 45, kej šele 46 mestu. Ima jih 36, kar je
8 manj od desnice (po zadnjem glasanju). Uradno pa je
leva koalicija za 6 glasov v zaostanku za desno.
LEVO od sredine imajo 38 (možno celo 36) poslancev,
DESNO od sredine pa 44 poslancev.
In, DeSUS naj bi LZJ in SD prinesel 8 ali celo 10 poslanskih
mest, sam pa jih ima le 6 poslanskih mest.
ne more biti. Njihova "ideologija" pa je njihova pokojnina in vse
pokojnine naših upokojencev.
upokojenska stranka ni ne leva in ne desna. So le upokojenci.
In, s kom naj bi koalirala?
Vedno z tistim,ki brez njih ne more osvojiti 45,46 mesto v našem
parlamentu. Desnica ima 44 poslanskih mest. Janša se je javno
zahvalil manjšincema za 2 glasova. 45 in 46 z navedbo, da se z
tem ne bi dalo dolgo vladati. Omenil je, da brez DeSUS-a ne bo
formiral vlado. Vendar, DeSUS skupaj z LZJ in SD tvori skupaj
44 poslanskih mest. Torej v nobenem primeru DeSUS ne more
z te dve stranki sestaviti koalicijo. Vendar ustraja, ker mu je LZJ,
oz. sam Janković obljubil, da je z podkupnino pridobil še neka 2
poslanca, vendar se je izkazalo, da je lagal, saj mu je dejansko
Virant preko Mišića speljal 2 (42).
Ker DeSUS ne more z levimi strankami tvoriti koalicijo zaradi
premajhnega števila poslancev (44 ali celo 42), noča pa v drugo,
desno koalicijo, po tem mora v opozicijo. Vendar, upokojenci po
zakonu narave ne morejo v opozicijo, ker bi zaradi tega skoraj
vsem upokojencem lahko prenehali izplačevati pokojnine, ker
se DeSUS iz opozicije ni sposoben tvorno boriti za upokojence.
To, kar sedaj DeSUS počne, je dobesedno smrt za upokojence.
Ude, Kučan, Kožuhova, Stanovnik... preprosto imajo za talce vse
naše upokojence, kar je prava grozljivka.
Ponovne volitve bodo po mojem za vse čase izbrisale DeSUS.
Da bi to uresničili poznam eno rešitev. Ni nujno edina, je pa nujno potrebna. Iz politike se mora umakniti Janez Janša.
Janša je človek ki deli, je diktator desnega političnega pola. Pri velikem števiu Slovencev je zapisan z zelo črnimi črkami. Skratka, razen pri njegovih podpornikih, je prisoten kot zelo negativna politična osebnost. Na levici takega negativca ni. Trenutno je sicer Jankovič na sceni vendar je v državni politiki prisoten le par mesecev. Torej, da bi povezali oba politična pola, potrebujemo kar največ pozitivnih oseb. Oseb, ki spoštujejo sodstvo, in druge državne institucije, ki niso maščevalni. Sam se sicer nagibam bolj na lev politični pol vendar ne bi imel nič proti recimo Virantu ali pa Žerjavu. Oba sta dokaj sposobna politika, ki jima ni useeno za Slovenijo. Problem je ker pač ne moreta funkcionirati drugače kot da kimata svojemu poveljniku Janši. V kolikor bi Janševo mesto prevzela neka druga, bolj demokratična oseba, bi tudi Žerjav in Virant pridobila na samozavesti in bi se njune ideje lahko več upoštevale.
Slovenija ne potrebuje deljenja na komunazjarje,domobrance,čefurje,kmete,
abarje,štajerce,reveže,bogatune...
Ne rabimo teh razlik poudarjati. Ljudje smo si pač različni in to je potrebno vzeti kot nekaj naravnega in to spoštovat ter razumet kot nekaj pozitivnega za razvoj družbe. Je pa potrebno povečati zaupanje v pravno državo. Še vedno je največ kreganja o goljfujah ljudi ki so na položajih. V teh zadevah ne smemo gledati na naše ali vaše. Le tako lahko kot družba napredujemo...
No saj vem, da preveč fantaziram in smo daleč od tega ampak vseeno je potrebno stremet k nekim idealon :)
LP
gospod rjavec volitve so bile narodu upokojencem ne bo všeč, če podpremo Janšo
Ma vi ne razumete ni odvisno od nas ampak jaz moram ubogat patrija veste vse dokumente ma in tako deluje slovenija vsi držijo nekomu meč nad glavo tako kockajo z demokracijo z narodom.
SD ima predsednika, ki se ne prevec ujema s ostalimi clani stranke, Desus isto...
No, poskrbijo pa v PS za bilanco levice, kjer clani itak samo ploskajo in pritrjujejo predsedniku.
Torej DESUS pamet v roke. Sedaj ni čas za čustva. V ospredju mora biti čut za preživetje.
kam si pa Ti mene uvrstila? Med levičarje, ko pa imam
obe desni roki.
Lep pozdrav!
kam si pa Ti mene uvrstila? Med levičarje, ko pa imam
obe desni roki.
Lep pozdrav!
ali nam ni Janša na podlagi zakona o vsklajevanju pokojnin
na podlagi plač, v času vodenja te države 2004 - 2008 vsem
vskladil pokojnine za 20%, kar je neponovljivi rekord vseh
rekordov.
Tudi sam sem do takrat bil prepričan, da se z ideologijo da
napolniti želodec, vendar, ko je Janša formiral vlado, sem
vgotovil, da se z mojo in Tvojo ideologijo ne da preživeti.
Dajte, prosim, upokojenci, spametujte se in mu ponovno
dajmo mandat za 4 leta, da vsaj ostanemo na istem.
S spoštovanjem!
Ja sej za vas levičarje je vedno, če kaj Jankoviča obsodijo neresnično in tudi, če drugorazredni to ve je izvedel zdaj na tv in sedaj ga nič ne moti, da bodo Jankoviča ovadili in bi ga rade volje še enkrat predlagal za mandatarja in če je ovaden zaradi pranja denarja in drugih podobnih stvari je večja barabija kot pa je podtaknjena afera Patria iz strani levice Janezu Janši... Dajmo, Janez Janša ti si CAR!!!
Janković je ovaden danes s strani DURS-a, o ovadbi pa
so obveščeni sedanji in prejšnji predsednik države.
Ovaden je zaradi utaje davka, pranja denarja ter zaradi
zlorabe uradnega položaja.Po poročanju POP TV ovadba
sloni na trdnih temeljih.
Lep pozdrav!
Predsednik Tuerk pravi, da zato, ker je Janez Janša, predsednik Slovenske demokratske stranke, v kazenskem postopku. Ali za predsednika Tuerka ne velja načelo nadolžnosti, ki je temelj vseh pravnih ureditev?
Skratka, menim, da bi bil že čas, da predsednik Tuerk preneha klobasati o etiki, morali in spodobnosti in drugih kategorijah, ki so mu španska vas in enkrat pošteno in odkrita na glas pove, da on ni predsednik vseh Slovencev in da Slovence deli na "naše" in "njihove".
Gospoda Tuerka sem volil tudi sam in danes me je zaradi tega pošteno sram.
Danes se nekaj piše o ovadbah za Jankoviča, da ne boste ta levi preveč imeli za govorit, da je Janša samo na sodišču...
prikazal POP TV. Upam, da ni kaj v sorodstvu z tistim
Donkom iz Brezovice, ki je po svetu prodajal skupaj z
Karnerji nedovoljene opiate in steroide.
Upam, da se Erjavec zaveda, da je edina rešitev, da podpre tisto opcijo, ki bo imela zagotovljenih več glasov. Zagotovo je samo eno, TRDNEJŠA vlada bi bila zagotovo pod mandatarstvom Janše...
To več ni podobno neki demokratični državi in lahko bi nas bilo sram pred Evropo.
Podpiramo ljudi, ki kradejo, utajajo davke in so nastavljeni na visoke položaje le na podlagi nepotizma.
Škoda :(
# 18.01.2012 ob 17:43
Prijavi neprimerno vsebino
Jurček80
In prav gospod predsednik, bi dal podporo vsem razen JJ in potem se govori o demokraciji....
Zakaj ga ne predlaga kar 10 poslancev? Türk sploh ni potreben. Ima pa Janez zaenkrat samo 36 glasov. In to je problem 10 poslancev in Türka.
Verjetno imajo možnost poslanci predlagati samo v tem primeru, da se predsednik odreče temu oziroma nikogar več ne podpira:) kajti v nasprotnem primeru bi lahko PS, SD in SDS predlagali vsaka svojega mandatarja, ker imajo več kot 10 poslancev.
In prav gospod predsednik, bi dal podporo vsem razen JJ in potem se govori o demokraciji....
Zakaj ga ne predlaga kar 10 poslancev? Türk sploh ni potreben. Ima pa Janez zaenkrat samo 36 glasov. In to je problem 10 poslancev in Türka.
# 18.01.2012 ob 16:30
Prijavi neprimerno vsebino
Realne možnosti so, da Janković dobi dva famozna prestopnika. Naša poslanska skupina je enotna, in bi bil zelo začuden, če bi se zgodil prestop. Imam polno zaupanje v svoje poslance in ne zdi se mi fer, da se na njih izvajajo taki pritiski. Druga možnost je desnosredinska koalicija z DeSUS-om, tretja pa bi bila katastrofalna za državo, ekonomsko sitaucijo in izjemno slabo sporočilo Evropi, to so predčasne volitve.
Gregor Virant v Odmevih
Če bi dovolil dvig glasovnic,bi bil zelo presenečen nad izidom glasov.Za katastrofo v državi si pa največji krivec!
In prav gospod predsednik, bi dal podporo vsem razen JJ in potem se govori o demokraciji a sedaj pa ni več Jankovič najbolj sposoben še dva dni nazaj je bil edini primerni kandidat TURKA, ker pa vidi, da nima podpore poslancev je sedaj drugi na vrsti:).Evo nam demokracije pa je ja najboljše, da se da za zmeraj vlada levi strani in pika pa bote zadovoljni:)!!!!
postavlja POGOJNIKE, da bi šel v stranko J.J. le pod pogojem, če bi on osebno postal
t.j. g.Erjavec zunanji minister in ekvivalentno postavlja tudi pogojnike, kdo bi naj bil minister za zdravje-torej to je kuhinja NE pa politika !
Spoštujmo domače .
Gregor Virant v Odmevih
Če bi dovolil dvig glasovnic,bi bil zelo presenečen nad izidom glasov.Za katastrofo v državi si pa največji krivec!
DeSUS-a temveč kdo drug iz stranke, ki bo bolj kontinuiran in sinergičen z svojimi člani in Lp
Februarja bodo določili, da bi bile ponovne volitve konec maja ali pa junija, rezultate dobimo na dan volitev, čas za sestavo bo ponovno nekje dva meseca.
Da bi bil ponovno razultat nekje 50:50 bo cela štala, vlade ne bi dobili pred parlementarnimi počitnicami, po njih bog ve kdaj in kako.
Torej Pahor oddela svoj mandat do konca in morda zarade nastale situacije kot je sedaj, svoj mandat podaljša še v leto 2013.
Kljub nezaupnici in odstopu bo morda imel najdaljši stalež kot premier.
Lepo, meni je prav in Viranta ne bom nikoli več volil, če je sredina bi lahko že pri prvem koraku stopil z levo naprej, kot v vojski. Leva,..., leva,...., leva... pi*k* tesna.
LP
Staremu znancu policije in sodišč pa še kakšna dva - štiri sedeža manj.
Snega ni, ker vsemogočni noče videti Slovenijo Belo.
ti si sramota samemu sebi! e vem ali si se prepozno rodil, toda očitno zelo slabo poznaš dogajanje v času osamosvajanja in vojne vna Balkanu. Sicer bi o trgovanju z orožjem drugače razmišljal!
Če bi takrat kdo res hotel s trgovanjem samo zaslužiti, bi šle ladje z orožjem kam na bližnji vzhod in ne na hrvaško in v BiH. Pa s tem ne trdim, da se kdo ni okoristil.
A JJ je zdej že klavec nedolžnih... Janša kompleks očitno samo raste. Kaj pa če je to orožje služilo za obrambo nedložnih? Lej, zakaj ne gre zadeva pred sodišče? Če je šla glede Patrije zakaj ne gre še zaradi tega? Ta tip Kunstelj al kaj je, je vedel za vse že od začetka... Zakaj noben ni podal obtožnice? Če mu je bilo slučajno že sojeno zaradi tega (sicer se ne spomnim) pa zakaj ni bil obsojen???
Sej nisi resen pri tej tvoji analizi? Zavajaš samega sebe.
Tega ne moreš analizirat po nekih točkah, človek. A ne vidiš, da tvoja 4. točka pri Jankoviću odtehta vse druge?
...gradualistična ljubiteljica državne lastnine. Janković še v večji meri, če si ga kdaj poslušal na to temo.
...NLB. Janković pa bi se umaknil iz nje?
Očitno nisi kaj dosti poslušal Jankovića pred volitvami. On bi upravljal z državo kot podjetjem, zato rabi vzvode - državne firme, banke....
Hm...analizirajmo torej:
Zakaj ne Janez Janša?
Ker ima gospodarski program popolnoma nekoherenten, slab, v njem so malo namešane davčne olajšave, ki jih je že zdaj milijon, ampak samo delajo popolno zmešnjavo po davčnem sistemu. Boljše je davčni sistem poenostaviti in razmišljati o davčnih znižanjih. Zaradi tega, ker se je izkazala njihova stranka kot neka gradualistična ljubiteljica državne lastnine. In ker je rahlo nejasno, ne nazadnje imam zelo slabe izkušnje z vlado Janeza Janše, ko sem bil v odboru za reforme in seveda tam smo delali predloge, vlada pa jih je več ali manj zavrnila. In ne nazadnje, to je bila vlada, ki se ji ni zdelo vredno države umakniti iz NLB-ja takrat, ko bi jo lahko po vseh kriterijih najbolj enostavno in elegantno.
Torej, točke razlik:
1. popolnoma nekoherenten program
2. slab program
3. namešane davčne olajšave, ki jih je že zdaj milijon in delajo samo zmedo
4. raje davčni sistem poenostaviti in znižati davke
5. ker se je stranka SDS izkazala kot neka gradualistična ljubiteljica državne lastnine
6. ker ima slabe izkušnje z vlado Janeza Janše, ko je bil v odboru za reforme, kjer so vse predloge zavračali
7. ker je to bila vlada, ki se ji ni zdelo vredno države umakniti iz NLB-ja takrat, ko bi jo lahko po vseh kriterijih najbolj enostavno in elegantno.
Zakaj ne Zoran Janković?
Janković ima zelo drugačen pogled na ekonomijo, kot ga imam jaz. V času, ko so zaostrene gospodarske razmere, fiskalne omejitve zelo velike, je po mojem mnenju neodgovorno govoriti o petih milijardah državnih investicij, ker jih bo zelo težko ali pa nemogoče videti. Ne verjamem, na primer, da je reševanje dvig davkov. To je najlažja pot, vsak lahko davke dviguje. Ne verjamem pa predvsem zaradi tega, ker se nakazuje grožnja z inflacijo v Sloveniji in dvig DDV-ja je avtomatičen prenos v inflacijo. Filozofsko ne verjamem v njegov gospodarski program in vidim resne omejitve, na katere bo program pri realizaciji naletel, in sicer prav na področju fiskalnih in finančnih tveganj.
Različne točke torej:
1. različen pogled na ekonomijo
2. neodgovorno govoriti o 5 milijardah investicij, ker teh milijard verjetno ne bo moč videti
3. dvig davkov (DDVja) nima smisla, slednji je avtomatičen prenos v inflacijo
4. filozofsko ne verjame v njegov gospodarski program in vidi resne omejitve, na katere bo program pri realizaciji naletel, in sicer prav na področju fiskalnih in finančnih tveganj.
Hm, hm...
Rezultat?
7 točk razlike z Janšo, 4 točke razlike z Jankovićem, lahko pa naredimo 5 točk, če inflacijo kot posledica dviga 1% DDVja postavimo kot neko samostojno točko, čeprav gre za posledico dviga, torej predloga :)
Kako je zdaj že z večjim razhajanjem med Pezdirjem in Jankovićem? Sploh pa, kako kaj kritike čez delovanjem Janševe vlade? NLB, gradualistična ljubiteljica državne lastnine? In komu gre Virant v naročje? Takemu, ki je Pezdir jasno dejal, ne.
LP
# 18.01.2012 ob 12:58
sem si že prebral oba odgovora in zanimivo je da sva prišla do dveh različnih ugotovitev.
če povzamemo:
Zakaj ne Janez Janša?
Ker ima slabe predloge za dosego rešitve.
Zakaj ne Zoran Janković?
Ker ima čisto druge rešitve.
Prvi stavek se glasi: "Janković ima zelo drugačen pogled na ekonomijo, kot ga imam jaz."
Objektivno, vidim več razhajanja z Jakovićem. Če bi imel Janković podrobno napisan program, bi Pezdir najbrž bruhal po njem, ne samo rekel da je slab kot je to rekle za Janševega.
A torej tisto pomeni vse kar hočeš, da bi pomenilo glede levice, a brez da bi se preneslo na desnico, ki tudi naklada s politično korupcijo in išče še vsaj dva glasova na brez dvoma nič boljši način kot levica...
Sicer pa komentar je bil namenjen bolj kot šala, saj bi z direktnim prevodom takratne situacije na današnjo Pahor dobil mandat, prav to pa je večina hotela prekinit z predčasnimi volitvami.
Zakaj pa zdaj Bateli ne naredi z Goncem isto? Ker nimata jajc, o tem govorim.
------------------------------
Ravno zato ker jih imata! Dobre se zavedata kam pademo, če opankar postane PM.
Kot jaz vem ima sereorec 28 poslancev, večina v parlamentu pa je 46.
Torej? Če ne zna sestaviti koalicije mu to prav nič ne pomaga.
To pomeni da bi morali "Pozitivci" malo stišat glas, ko kričijo kako so zmagali in zdaj so kao "oguljufani" in sploh ko govorijo o političnem kupčkanju sami pa novačijo 2glasova kot na tržnici.
olen: Imaš zelo nekulturen način pogovarjanja. Verjetno nisem prvi, ki te je na to opozoril. Povedal sem ti, da imajo stranke v razlike že v osnovnem poslanstvu, medtem, ko je (naj bi bila) desus socialna stranka je recimo dlgv neoliberalna stranka. Če ti to ni razlika, potem pa bog pomagaj.
In prav nihče ti ne brani da to tudi postaneš.
Ob tem je spomnil, da je bila SKD na volitvah leta 1990 šele tretja stranka, pa ji je takratni predsednik Milan Kučan kljub temu podelil mandat za sestavo vlade, saj je vedel, da prvi dve stranki ne bosta mogli sestaviti vlade.
A to pomeni, da bi Pahor mogu dobit mandat za sestavit vlado? :) lol
Ne žalit noCommenta... on ti bo podal svoje argumente. Ti si tisti, ki nikoli ne argumentira svojih trditev.
Ob tem je spomnil, da je bila SKD na volitvah leta 1990 šele tretja stranka, pa ji je takratni predsednik Milan Kučan kljub temu podelil mandat za sestavo vlade, saj je vedel, da prvi dve stranki ne bosta mogli sestaviti vlade.
Poba zna razmišljat.
olen: rep med noge? To pa mene ne boš videl. Nikoli se mi ni problem soočiti z argumenti. To mi je v izziv in najboljši način, da spoznaš mišljenje drugih. Ravno zaradi tega zelo ostro nastopim proti tistim, ki z natolcevanjem in pravljicami poiskušajo voditi debato.
Je pa tu veliko komentarjev in moj čas in energija za take stvari omejena.
Ravno zaradi tega me ta tvoj komentar žali. In tak način debate žali tud osnovni bonton zato si zate ne bom vzel veliko te energije in časa: Desus je/naj bi bila socialna stranka, kar je diametralno nasprotje virantovi listi in sdsu. O ideoloških tema pa je jasno, da se desus ne strinja s klerikalizacijo slovenije zaradi česar so že bili problemi v takratni vladi.
Pisal si da se razlikuje program ne ideologija..... Konkretno kaj v programu.... Zdaj pa ne znaš naštet tri stvari VELEUM
Dan pred parafiranjem pogodbe z Janšo je Virant parafiral pogodbo z Jankovićem, ker sta uspela uskladiti program, kot je Virant SAM dejal, je ostalo nekje 10%-20%. Torej mi znp ti pojasniti, čemu je naredil v enem dnevu obrat za 180°?
Ali bomo prišli do tega, da eno govori, drugo dela...ali pa, da drži fige v žepih?
Bravo tt1! Hmja tudi šurda je naš sodržavljan in bomo morali biti strpni do njega pa čeprav rabi profesionalno pomoč. Upam da se tudi šurda kdaj dvigne na tak nivo če še ni prepozno.
Očitno so gospodarski program uskladili, saj je bilo upoštevanje njihovega programa osnovni pogoj, ki ga je DLGV pogojevala tako Jankoviću kot Janši.
Tisti Pezdirjev BMK, pa ni letel na SDS, kot bi ti rad zrelativiziral in prekrivil. Letel je na pogajanja s PS, oziroma, kot je bilo naknadno rečeno, na izjemno 'ekonomsko - gospodarsko kompetentnost' vodje pogajalcev s strani PS (naj ti namignem ... pogajanja je s strani PS vodil Möderndorfer) ....
Če janša ne bi osvobajal Slovenije bi zdaj imeli za vlado Centralni Komite komunistične partije in ne rabili volili. Pravzaprav bi imeli volitve z enim kandidatom.
po tvoji logiki gre,ata lopov,sin lopov,ali pa obratno
dokler kandidat za predsednika vlade ne vidi nič spornega v ponarejanju diplom,o pranju denarja v tujini,o korupciji,ki jo celo sam demonstrira,ga pa res ne morem podpirat
To ni moja logika ampak je to logika klana Kučan,Turk,Jankovič &co., ter njihovih podpornikov .
Niti ne, če dobro pogledamo, je Pezdir veliko bolj kritičen do SDS programa, ker pri PS ga bolj kot ne moti samo dvig DDVja :)
Zakaj ne Janez Janša?
Ker ima gospodarski program popolnoma nekoherenten, slab, v njem so malo namešane davčne olajšave, ki jih je že zdaj milijon, ampak samo delajo popolno zmešnjavo po davčnem sistemu. Boljše je davčni sistem poenostaviti in razmišljati o davčnih znižanjih. Zaradi tega, ker se je izkazala njihova stranka kot neka gradualistična ljubiteljica državne lastnine. In ker je rahlo nejasno, ne nazadnje imam zelo slabe izkušnje z vlado Janeza Janše, ko sem bil v odboru za reforme in seveda tam smo delali predloge, vlada pa jih je več ali manj zavrnila. In ne nazadnje, to je bila vlada, ki se ji ni zdelo vredno države umakniti iz NLB-ja takrat, ko bi jo lahko po vseh kriterijih najbolj enostavno in elegantno.
Zakaj ne Zoran Janković?
Janković ima zelo drugačen pogled na ekonomijo, kot ga imam jaz. V času, ko so zaostrene gospodarske razmere, fiskalne omejitve zelo velike, je po mojem mnenju neodgovorno govoriti o petih milijardah državnih investicij, ker jih bo zelo težko ali pa nemogoče videti. Ne verjamem, na primer, da je reševanje dvig davkov. To je najlažja pot, vsak lahko davke dviguje. Ne verjamem pa predvsem zaradi tega, ker se nakazuje grožnja z inflacijo v Sloveniji in dvig DDV-ja je avtomatičen prenos v inflacijo. Filozofsko ne verjamem v njegov gospodarski program in vidim resne omejitve, na katere bo program pri realizaciji naletel, in sicer prav na področju fiskalnih in finančnih tveganj.
Zdaj mi pa povej, objektivno, kje vidiš večja razhajanja? :)
js sm bil rojen po Titovi smrti, tako da nisem obremenjen z njim. In kaj ma veze, da je Janša osvobojal Slovenijo? Ga to opraviči vseh kaznivih dejanj in korupcije s katerimi se ga povezuje?
# 18.01.2012 ob 11:32
Podal bom en link, kjer je Pezdir, glavni sestavljalec gospodarskega programa, Virant sam je tako dejal in ga hvalil, kritiziral zakaj v koalicijo z Janšo NE:
Vidim, da si pozorno bral razhajanja programa SDS - DLGV. Pozabil pa si, da so razhajanja PS - DLGV še večja!
z vsem spoštovanjem do tvojega pisanja, tolikšne neumnosti pa še nisi bleknil: "Kot predsednik države, bi v drugem krogu predlagal nekoga tretjega,"
In ta 'tretji' bi po tvojem mnenju lahko 'krotil' tako apetite ene, kakor tudi druge strani?
Malo realnosti ne bi škodovalo.
Naj obrazložim. Predsednik ni edini, ki lahko v drugem krogu predlaga kandidata za mandatarja. Poslanski skupini PS in SDS lahko predlagata vsaka svojega, Jankovića in Janšo. Zakaj ne bi predsednik predlagal še nekoga tretjega, da se o tej možnosti vsaj razmisli. Če že tako ali tako lahko pričakujemo dva različna kandidata, ki uživata praktično enako podporo med poslanci, se mi bi zdelo čisto smiselno poskusiti z nekim tretjim predlogom. S človekom, ki bi lahko poleg ene izmed dveh velikih lahko pritegnil še vse manjše stranke z leve in desne.
Jaz bi se na mestu predsednika pač, četudi s predlogom ki nima nobenih možnosti, vsaj načelno zavzel za preseganje mej med levimi in desnimi. Z obema najbolj glasnima kandidatom to očitno ni mogoče.
razmišljam da bi te lahko Turk predlagal za mandatarja,tako pametni so redki
On sodi v zapor najhujšega tipa! Ne samo Evropa, še balkan ga ne mara več. Pelje nas v izolacijo in bankrot. Vse, samo Jankoviča ne!
po tvoji logiki gre,ata lopov,sin lopov,ali pa obratno
dokler kandidat za predsednika vlade ne vidi nič spornega v ponarejanju diplom,o pranju denarja v tujini,o korupciji,ki jo celo sam demonstrira,ga pa res ne morem podpirat
@NoCommnet
Saj se hecaš ?
In kaj si hotel pravzaprav sporočiti? Da si rojen v socializmu? Ali da ne veš, kaj ima Janša v rojstnem listu? To sem že zapisal, roejn Ivan, krščen Janez, pika.
Torej, kaj si še hotel povedati? Aja, da kvasim...hm, samo, zapisal si ti sam, da ne veš kaj mu piše v rojstnem listu, pa mi nekaj serješ :)
Torej, zakaj si mi repliciral, če ne veš o čem je govora? :)
Pritrdim tvojemu mnenju glede imena. Kot novorojenec si najbrž nihče ni mogel sam določati imena ,niti odločati o tem ali bo krščen ali ne. Več pa bi se lahko razpravljalo o političnem prepričanju po sistemu ata komunist-sin komunist ,kjer pa sin ima možnost razmisleka.....
tito je na račun tega da je kao osvobodil narod vladal do smrti,pa si niste niti ust upali odpret
za janšo ve ves svet kje je bil ko se je osvobajala slovenija
za jankoviča in kučana pa takrat še slišati ni bilo
ne bom nikoli pozabil kako se je tresu na proglasitvi samostojnosti
za posrat
PV ostane Pahor (SD), Janša (SDS) prevzame pravosodno ministrstvo, Janković (PS) ministrstvo za finance, Erjavec (DeSUS) zunanje zadeve, Primc (SLS) družino in socialo, Golobič (Zares) notranje ministrstvo, Jelinčič (SNS) ministrstvo za obrambo, šolstvo gre lahko v roke Andrliča (LDS), zdravstvo Möderndorfer (PS), okolje Grims (SDS), NSi dobi kakšno ministrstvo brez listnice, Virant (DLGV) ostane na čelu DZ, kaj več pa že ne potrebujemo.
Takšna vlada bi bila v tem trenutku najboljša rešitev za Slovenijo.
Zgleda mu je res vseeno, da mu podpora drastično pada in izpade popolnoma smešen pred volilci.
večina nas je rojenih v socializmu in vsi vemo kako je bilo takrt z vsemi ki nismo bili rdeči
kaj mu piše v rojstnem listu tudi jaz ne vem,če mu pišeta oba imena je vseeno katerega uporablja
ok Janković in Kučan sta udbomafija. Zdej pa moraš še najti izraz za mafijo kateri vlada Janez janša. Jaz bi ji rekel postkomunistična orožarska mafija.
podtalno delovanje prikazano ljudstvu v pravi luči. Prav tako resnice ne želijo bivši liderji LDS,Zares in njihove združbe iz ozadja. Evidentno je da pri "levih"komunistih vlada preplah,le tako si je mogoče razlagati prisotnost Kučana,Stanovnika in tudi Potrča tako v medijih kot na terenu. Prihod Janeza Janše na vlado ,bi pomenil uvedbo demokracije v pravem pomenu besede ,to pa je za" Kučanov klan" enako kot zasaditi vampirju kol v srce.
In še pravljica:
SDS eno dela drugo pa govori
pa še en primer (sicer ne tako pomemben, ampak pomenljiv), "neodvisnega novinarstva" v Sloveniji:
ga. Kresal- pompozno razglašena za Slovenko leta v Slovenij!
Kako to, da je nato Slovenka leta tako klavrno zaključila, če je imela TAKO podporo med ljudmi?
Tipičen primer še ene slovenske medijske manipulacije v režiji levakov v vrstah novinarjev...
Ampak na srečo se tudi v tem pogledu stvari počasi izboljšujejo! (= uravnotežujejo)...
Rad bi ti dal prav, a smo enako mislili že 3-4 leta nazaj, ko so Kučan; Janković in ostali skandirali KGB KGB ... obljubljali rast delnic, ...
Po razkritju nesposobnosti in tudi še večjem moralnem razkroju naše družbe se je pokazal nov lider. Kje piše, da ne bo enako čez 4 leta. Lahko bo Janković še take neumnosti delal, vedno bo šlo za "trenutno najboljše rešitve" za Slovenijo.
In tako bo čez 4 leta še večja beda v Sloveniji, trenirkarji bodo šli drugam, tako kot so prišli v Slovenijo. Potem bodo tudi komentatorji - zagovorniki preživetega sistema, tukaj izginili. Le slovenski kmet se bo spraševal, kaj je naredil narobe.
Bolje komik kot pa kak lopov :)
Pogodbo podpisali že v nedeljo, Janšo za mandatarja
LJUBLJANA – Desnosredinska koalicija je že v nedeljo parafirala tako imenovano Pogodbo za Slovenijo 2012–2015. Podpisali so jo Janez Janša (SDS), Gregor Virant (Lista Virant), Radovan Žerjav (SLS) in Ljudmila Novak (NSi), poroča pozareport.si.
Janšo za mandatarja
Pogodba predvideva natančno razdelitev vseh ministrskih resorjev in vodilnih funkcij v državnem zboru (DZ) ter skupno zavezo podpisnikov, da bodo takoj po uskladitvi pogodbe z Desusom v državni zbor vložili predlog za Janšo kot mandatarja. Predlog so poslali tudi stranki SD Boruta Pahorja, ki se je danes sestal s predsednikom republike Danilom Türkom.
Skupaj ima tako Janša že zagotovljenih 44 glasov in očitno je, da čaka le še Karla Erjavca ter njegov podpis.
Včeraj zanikal, da ima podpise
Naj spomnimo, da je Lista Virant o morebitnem vstopu v koalicijo Zorana Jankovića glasovala v ponedeljek, medtem ko je že dan prej podpisala pogodbo desnosredinske koalicije.
Včeraj zvečer je tudi Erjavec na nacionalni televiziji povedal, da podpisi za podporo Janši obstajajo, medtem ko je slednji to zanikal.
Našla se je celo še ena Janševa laž za na seznam ;)
von Rhein: odgovor je bil namenjen nekomu drugemu, ne tebi. Mogoče se izven konteksta sliši tisti del res malo poln samega sebe ampak ideja je, da je komentarjev preveč, da bi lahko tukaj govorili o tem, da kdo beži stran od odgovorov. Bo tako vredu?
šmajser: zato je toliko bolj verjeten desusov vstop v desno koalicijo. Ankete jim na vnovičnih volitvah namreč ne kažejo dobro.
kralj matjaž: levice in desnice se ne da uničiti. To imaš napačne predstave. Nenazadnje so tudi te predčasne volitve pokazale celo več - Neuspeh ti. levice ne pomeni, da ne dobijo vnovične priložnosti. Dejansko dokler bo janša&co. v politiki bo levica vedno močna - verjetno premočna za desnico. Ko pa bomo nekoč presegli take politike in se bo politika šla o programih potem se zna zgoditi, da se bo tehtnica nagibala bolj po programih in dobrih idejah.
Tako se ne gre. Daj posprite pa da vidimo. Ta logika je zelo draga in bodo še otroci plačevali.
Naj vse nabijalce za vse je kriv Janša, če ne on pa Janez Janša spomnim, da do sedaj ni prišla nobena čestitka od sosedov ali držav s katerim mi največ poslujemo. Moben še ni čestital zmagovalcu. Vlada, ki jo sestavlja oz. jo je poskušal sestaviti g. Janković bi bila sial neverodostojna.
Težko razumem, da ljudje podprejo stranko in človeka, ki ni napisal programa, in stranko ki je zmetana skupaj za potrebe volitev.
Razumem pa mlade kruhoborce v SD-ju da podpirajo g,Jankovića ker po tej metodi imajo zagotovljen dober prostor v Javni upravi in ščitem hrbet.
Desna jih ima 36. Vsaj Virant trdi, da še ni podpisal koalicijske pogodbe.
Točno to.
Pravzaprav vas v levo ni nikoli zares vleklo, ker ste se pogajali vmes še z desno stranjo. Blefirant.
Razen če je prišlo do pritiskov s strani SDS, po tisti "10-20% nedogovorjeno" in ratifikaciji koalicijske pogodbe. Če smo že "transparentni", bi se lahko tudi to raziskalo...
Podal bom en link, kjer je Pezdir, glavni sestavljalec gospodarskega programa, Virant sam je tako dejal in ga hvalil, kritiziral zakaj v koalicijo z Janšo NE:
Pezdir: Upam, da bo Virant premagal Janšo
Zakaj ne Janez Janša?
Ker ima gospodarski program popolnoma nekoherenten, slab, v njem so malo namešane davčne olajšave, ki jih je že zdaj milijon, ampak samo delajo popolno zmešnjavo po davčnem sistemu. Boljše je davčni sistem poenostaviti in razmišljati o davčnih znižanjih. Zaradi tega, ker se je izkazala njihova stranka kot neka gradualistična ljubiteljica državne lastnine. In ker je rahlo nejasno, ne nazadnje imam zelo slabe izkušnje z vlado Janeza Janše, ko sem bil v odboru za reforme in seveda tam smo delali predloge, vlada pa jih je več ali manj zavrnila. In ne nazadnje, to je bila vlada, ki se ji ni zdelo vredno države umakniti iz NLB-ja takrat, ko bi jo lahko po vseh kriterijih najbolj enostavno in elegantno.
Zdaj mi pa ti povej, če ni Virantovo natolcevanje, kako je SDSov program usklajen z njihovim in obrat za 180°? Pezdir je pravilno ustrelil, da ga boli k****...ker je videl ta preobrat in kako se nekateri igrajo v političnem peskovniku.
Erjavec zunanji minister? Halo....
A to pa ni politična korupcija? Z Erjavčevimi referencami nima taka ponudba namreč nobene zveze.
Zanima me reakcija Viranta, saj je njemu, kot pravi predvsem pomembna strokovna vlada ne pa neka improviziranja.
# 18.01.2012 ob 10:46
Prijavi neprimerno vsebino
djmiki
člani posameznih strank so bili privabljeni s tem ko jim je nekdo ki je to stranko osnoval tudi nekaj obljubil in je logično če se kasneje pokaže to da če se stranka ne drži tistih načel da pride do izstopov ali prestopov in se ne bi čudil da bo še kdo odšel iz stranke LGV glede na njihove sredinske obljube
Če si sredinski vsekakor ne moreš v koalicijo z jankovičem. Tisti, ki smo na sredini nočemo pogrevanja NOB, partizani in domobranci nas ne zanimajo. Ne maramo korupcije. Ne maramo kandidatov, ki so vpleteni v sumljive posle in so nenečelni. Zavračamo skrajne leve in desne ideje. Ne želimo crkvenega vpliva v politiki, niti poveličevanja Tita in komunizma.
To je sredina... tisti ki gre k jankoviču gotovi ni sredinski ... to upam da je jasno.
Nikjer nisem napisal da mora biti mandatar Janša, da ne bo kdo spet kaj po svoje interpretiral :)
Mar ni Virant kot sredinski poleg zaslužka z fušanjem in poleg tega dobival tudi nadomestilo kao za brezposelnost mar to ni kraja davkoplačevalskega denarja ? pometite si prvo svoj prag preden začnete pljuvat potem pa dajajte izjave da ne marate korupcije, denar je sveta vladar to si lahko vsi zapomnete pa bil na desni ali v sredi ali pa levo tako je in tako bo kaj pa tole da Virant trdi da je sredinski potem pa podpre desno koalicijo torej s tem ni izdal svojih volilcev in tiste besede ki si jih ti tukaj gor navedel !
Čuj ti, bimbo. Ti si se že daaaleč nazaj odločil kaj in kako, ne izključujem možnosti, da sta z Ljubljenim vodjo vse lepo načrtovala. Jaz bimbo, pa sem ti celo verjel in ti dal glas, tudi cela naša familija. Na koncu se je pokazalo, da si le še en bimbo več in si isti kot drugi. Mofija ste vsi v parlamentu, vseh 90 posrancev!
Amen.
Kakšni Nemci no. Ali pa si res prepričan, da Rusi in zahodni zavezniki ne bi bili sposobni premagat Nemčije in so bili partizani tisti ježiček na tehtnici, nekakšen DeSUS druge vojne? :-)
Je pa res, da bi nazaj na oblast prišel srbski kralj Petar :-) ...eh, kaj bi bilo, če bi bilo ... je totalno brezvezno klobasanje.
Desan stran jih ima 44, vmes pa je stranka Desus.
Torej kaj bo ??
Naj osvežim spomin.
- Kučan podpre KBM, seveda in ni presenečenje to stori tudi g. Janković, kje drugje kot na odru sredi Ljubljane.
- KGB se krega in ne vodi države in ne pripravlja resnih sistemskih ukrepov, ki bi spodbudili gospodarstvo
- KGB -ju se zgodi afera HOV HOV ( Turek o tem nič, Kučan pa sploh ne, Stanovnik čuva glasilke )
- KGB zapusti, kdo že aha DeSUS
- KGB zapusti Gregor ( tisti ki je pozabil povedati procent lastništva ), Turek očetovsko poreče, dajte mu še eno priložnost.
- KB dela še naprej
-KB zapusti slovenka leta po izboru številnih revij ga. Kresal
- Predčasne volitve
Mine čas in stoletje, zamenja se klima in karavanke so za tri metre višje, luna je bližje zemlji.
Slovenci glasujemo tako, da glej ga zlomka podpremo tiste, ki niso sposobni. Ker zakaj že ?
Balkanska posla.
Od tu namreč tudi izvirajo korenine totalitarnega režima na slovneskih tleh, ki še traja, kjer:
- pravna država in nadzorne inštitucije ne delujejo, so disfunkcionalne,
- mediji in novinarji niso svobodni,
- izobražavalni sistem producira funkcionalne nepismene in nekritične ljudi,
- zdravstvo služi lobijem in ne bolnikom
- v gospodarstvu ponudbo obvladujejo državni monopoli v bančništvu, energetiki, trgovini, telekominikacijah, ...
- standard in blagainja ljudi je vedno manjša
Erjavec, za kaj se boriš ti ? Za človeka ali za interesna združenja lopovov, ki kradejo nedolžne državljane Slovenije ?
Je pa tu veliko komentarjev in moj čas in energija za take stvari omejena.
Ravno zaradi tega me ta tvoj komentar žali. In tak način debate žali tud osnovni bonton zato si zate ne bom vzel veliko te energije in časa: Desus je/naj bi bila socialna stranka, kar je diametralno nasprotje virantovi listi in sdsu. O ideoloških tema pa je jasno, da se desus ne strinja s klerikalizacijo slovenije zaradi česar so že bili problemi v takratni vladi.
AndrejP: To je neumnost. Tuje države nimajo čisto nič proti komurkoli v naši državi. Ne samo, da se s tem ne ukvarjajo, ampak se že zaradi diplomacije in dobrih odnosov kakršnihkoli negativnih komentarjev o morebitnih mandatarjih tujih držav, vzdržijo. Seveda pa imaš tisoč in en komentar ljudi, ki ne zastopajo svoje države.
obelix complicus: Virant se je s figo v žepu en mesec pogajal z jankovičem, istočasno pa je že imel podpisane pogodbe z janšo. Očitno nikoli ni imel namena iskati koalicijo z nobenim drugim. Ljudje so ocenili, da je virant le janšev satelit in padec podpore dlgv-ju kaže, da so ljudje zelo razočarani nad tem strankinim ravnanjem.
Kako in z čim bi ga.Novak oziroma NSi rešila našo domovino Slovenijo.Razen cerkve,nisem v njenem govoru zasledil ničesar drugega.
Kdor noče videti, tudi ne more nič "zaslediti". Kaj če bi za začetek prebral vsaj program NSi pa pogledal njihovo spletno stran... In prosim, brez proticerkvenih stereotipov!
pravzaprav pa tudi sem paše :-)
In kje je Virant naredil obrat? Dela namreč natanko tisto, kar je govoril pred volitvami. Išče pač najboljši prostor za svoje ideje, ki jih je zagovarjal pred volitvami. Ali pa si mogoče pred volitvami slišal: šel bom v koalicijo z Jankovićem, ne glede na vse. Mislim da ne.
Nikakršnega 'obrata' ni. Pogajali so se z Jankovićem, pogajali so se z Janšo. Za Jankovića so očitno menili, da jim ne zagotavlja ustreznega 'delovnega okolja'. Za Janšo se sploh še niso dokončno odločili.
To je pravzaprav primer stranke, ki je za svoj program pripravljena v koalicijo s vsakim. Vsakim seveda, s katerim lahko uskladi svoje poglede in realno pričakuje njihovo izpolnitev.
Popolnoma drugačna je stranka SD. V koalicijo z Jankovićem je pripravljena brez vsakih programskih zahtev ... izključno na ideološki osnovi. Je to primer, kako mora ravnati stranka v odnosu do svojih volivcev? Globoko upam, da ne. Kajti, če je temu tako, smo v 'riti' še veliko bolj, kot kažejo sedanje razmere.
# 18.01.2012 ob 10:57
Prijavi neprimerno vsebino
Eni imajo resne probleme levičarji in se jim Ivan Janez Janša veliki car prikazuje še v sanjah...
To ti misliš!
Zagotovo pa smo "levaki" prepričani, da imate v sobah, če ne tudi v spalnici, foto tapete od Ivana Janše ;-) in njegov posiljen nasmeh ;-(
To kar je rekla Meta Vesel Valentinčič o tem, da je DeSUS do sedaj podpirala PREDVSEM levo funkcijo pa... zelo sem se nasmejala ob tem! Predvsem so podpirali levo, razen en mandat k[b]o je bila na oblasti desna in tokrat ne bo nič drugače, ker se hitreja obračajo po vetru kot travna biljka na krasu.
Vemo katere stranke so že nekaj prispevale v zgodovini Slovenije, to so SD, SDS, SLS IN
NSI. Vse ostale poznejše nastale liste in stranke je posledica počasnega in sedaj dokončnega raspada LDS-a.
Hm, zalotila sem se, da se na nek način strinjam s tabo ds-65... Ampak problem je v tem, da se časi spreminjajo, oni pa imajo socialen program iz srednjega veka (npr. šimfanje Ljudmile Novak v parlamentu, češ da Janković ne bi smel dati nagrade Svetlani Makarovič, ker skruni nacionalne vrednote...(?!) To me dobesedno spominja na lov na čarovnice...) In s takovrstnim diskurzom v parlamentu se preprosto ne morem strinjat in tudi nihče drug se ne bi smel, sicer pridemo na raven Stalinizma, ko je bila podpirana zgolj tista umetnost, ki je pasala sistemu... Se pa strinjam, da je levica v krizi, ker se očitno prilagaja družbenim spremembam, ker hoče vsem ustreči, to pa bo Janković zagotovo prekinit, kar je kul. Samo ni pa kul njegovo sporno gospodarjenje do sedaj... Skratka, LEVICA je v krizi.
# 18.01.2012 ob 09:03
Prijavi neprimerno vsebino
Tepčki še vedno ne vedo, da je Ivan in Janez isto ime. Dve enaki imeni ima samo Nedeljko (Gašpar Gašpar) Mišić (č).
ms-dante
# 18.01.2012 ob 08:54
Prijavi neprimerno vsebino
šurda - zakaj vedno pišeš Ivan Janez Janša? a to je neka fora ali kaj???
Pravo ime mu je Ivan in v vseh njegovih dokumentih je napisano Ivan.
In kot stari znanec policije in sodišč, dobiva pozive samo na ime Ivan Janša, ker če mu slučajno hočejo izročiti na slovensko ime Janez, ga presvetli Ivan ne bo dvignil, ga ni junaka (oseba neznana, ni na tem naslovu).
Toliko o tvojem Ivanu (ime je ruskega porekla, se ve zakaj mu ga je dal njegov ta star).
Tudi sam imam krstno ime drugačno pa nikoli se z njim ne predstavim.
Ko pa boš raziskal še njegovo življensko drevo (korenine) boš pa še veliko bolj presenečen.
LP, obema in Ivanu, Grozni je bil v Rusiji.
Partizani in Domobranci se ravnokar spet dogajajo,tako,da ne morete biti nevtralni.Nažalost.
člani posameznih strank so bili privabljeni s tem ko jim je nekdo ki je to stranko osnoval tudi nekaj obljubil in je logično če se kasneje pokaže to da če se stranka ne drži tistih načel da pride do izstopov ali prestopov in se ne bi čudil da bo še kdo odšel iz stranke LGV glede na njihove sredinske obljube
Če si sredinski vsekakor ne moreš v koalicijo z jankovičem. Tisti, ki smo na sredini nočemo pogrevanja NOB, partizani in domobranci nas ne zanimajo. Ne maramo korupcije. Ne maramo kandidatov, ki so vpleteni v sumljive posle in so nenečelni. Zavračamo skrajne leve in desne ideje. Ne želimo crkvenega vpliva v politiki, niti poveličevanja Tita in komunizma.
To je sredina... tisti ki gre k jankoviču gotovi ni sredinski ... to upam da je jasno.
Nikjer nisem napisal da mora biti mandatar Janša, da ne bo kdo spet kaj po svoje interpretiral :)
Če bi tile tiči sedaj šli v vlado, bi se jih lahko čez par let. oziroma največ štiri leta lahko rešili, tako kakaor smo se sedaj Goluba, Kresalke in skorajda Manekena, s tem mislim tudi Jajota in one iz srednjega veka, ne samo Kahla. ZaVirant pa je tako ali tako out in potem bi lahko končno dobili nove obraze v SLO jaslih(parlamentu). Da ne pozabim, nekaj starih frisev se je prisesalo tudi k Zoranu Groznem, on pa bi itak odpadel potem v naslednjem mandatu.
Potem pa bi res lahko rekli, da vsaka kriz prinese nekaj dobrega, ampak bojim se da je to le preveč moja utopična želja, ampak upati ni greh pravijo cerkveni finančniki.:-))
Over and out.
# 18.01.2012 ob 10:22
Prijavi neprimerno vsebino
Prestopi poslancev so ena velika svinjarija.
V parlament so prišli, ker so bili na strankarski listi.
Zdej pa poglejo teoretično kako bi se vsem Jankovičevim levakom zdelo naprimer tole:
Zmago Jelinčič ni prišel v parlament.
Ker bi imel miljarde na računu in bi mu bilo dolgčas bi s hišo na Sejšelih in 100milj€ na glavo podkupil vse poslance,
da prestopijo v njegovo stranko in ga podprejo za mandatarja.
Me prav zanima, kdo od Jankovičevih zagovornikov potem ne bi trobil, da gre za navadno svinjarijo in da so prestopi volilcev nateg.
Gotovo bi vsi trdili, da so glasovali s svojim srcem in po svoji vesti in razumom za najboljšega :))))
člani posameznih strank so bili privabljeni s tem ko jim je nekdo ki je to stranko osnoval tudi nekaj obljubil in je logično če se kasneje pokaže to da če se stranka ne drži tistih načel da pride do izstopov ali prestopov in se ne bi čudil da bo še kdo odšel iz stranke LGV glede na njihove sredinske obljube. To pa da se greste na desni eno igrico kalkuliranja glasov in da pri tem še nimate jajc in zaupanja v svoje člane da pošljete določene ljudi službeno na pot in potem govorite da ste sklepčni, potem take stranke nimajo kaj iskat ker bodo v nadljnem času samo še večji polom za našo državo
Dovolj je takšnih kupčkanj in podkupovanj glasov, DESUS, DLGV IN PS to
niso stranke temveč zbor nekih ljudi ki imajo svoje politične in klientelistične
dobičkonosne interese. Zato pa prihaja do takšnega razkola med strankami
ter ljudstvom, namesto da bi reševali državo pred finančnim bankrotom. Vemo
katere stranke so že nekaj prispevale v zgodovini Slovenije, to so SD, SDS, SLS IN
NSI. Vse ostale poznejše nastale liste in stranke je posledica počasnega in sedaj dokončnega raspada LDS-a.
Tuerk bo celo podelil kakšno odlikovanje, vse za ohranitev struktur in nikoli zamenjane miselnosti, ki je leta 1991 le držala fige v žepu ter dologoročno mislila na svojo glavo in denarnico.
Če Slovenci mislijo, da je Evropa neumna in tega ne vidi, se zelo moti... morda je pa prav kar pravi Žižek. Če hočemo spremembe, pustimo stvarem svojo pot in naj vse najprej propade, da bo potem zraslo kaj novega. Škoda je le za naš novi rod, ki mora vse to gledati.
Kakšen Janša lepo vas prosim, kriminalec in lažnjivec. Niti Zoki, niti Ljubljeni vodja. Vlado naj zaradi mene vodi kar Damjan Murko, podhebavanje so bo v vsakem primeru nadaljevalo, banda politikantska! Če niste sposobni preseči razlike in sodelovati v korist države in nas državljanov, potem bi vas bilo treba nagnat in prepovedat doživljensko kandidaturo za poslanca!
toda vodja stranke ki takega poslanca sprejme
je pa pokvarjen in sprevržen
ki mu ni prostora v parlamentu
20% povišanje pokojnin, kar je rekord vseh rekordov.
Videti je, da bodo v prihodnosti upokojenci raje brez pokojnin,
ker nihče ne vo, kdo jim onemogoča ponovno koalicijo z SDS.
Dogovorjena je desnosredinska vlada plus desus. Vse ostalo je šov za publiko, seveda pa ta šov, glede na stanje v katerem smo, Slovenijo precej stane.
No možnost je še ta, da bi nekaj poslancev res prestopilo k Jankoviću, vendar se mi zdi, da bo toliko več glasov znotraj desusa pač proti.
Glasovati se o predlogu nikakor ne more, preden ne poteče 14-dnevni rok.
Pri izbiri v prvem krogu boš rekel , da ne bi mogel prej izbrati mandatarja....
Posledično bi bil že zdaj drugi krog.... Ne pa da čakamo....
Zdaj je pa že prvi krog kriv. Par dejstev. Vmes so bili prazniki, preVirant je imel v glavi 12 idej, zaradi katerih je tudi predsednik čakal. Čakal je pa na to, ali bo narodna enotnost dobila potrebno podporo ali ne. In ker je ni, je zeeeelo kmalu predlagal Jankoviča. Če ne bi bilo teh igric, bi se vsi lepo pogajali z Jankovičem, povedali kdo je za in kdo ni, predsednik bi pa potem predlagal. Tako se je pa kar ustvaril nek začaran krog. Predsednik ni hotel dati možnosti Jankoviču, ker ni še imel podpore, ostali se pa niso hoteli pogajat, dokler ne bo znan kandidat.
Pa še stotič, še noben do sedaj ni sestavil vlade prej kot v 45-ih dneh. Če bi Jankovič dobil podporo, bi to pomenilo, da smo za naše razmere dobili vlado zelo hitro.
V parlament so prišli, ker so bili na strankarski listi.
Zdej pa poglejo teoretično kako bi se vsem Jankovičevim levakom zdelo naprimer tole:
Zmago Jelinčič ni prišel v parlament.
Ker bi imel miljarde na računu in bi mu bilo dolgčas bi s hišo na Sejšelih in 100milj€ na glavo podkupil vse poslance,
da prestopijo v njegovo stranko in ga podprejo za mandatarja.
Me prav zanima, kdo od Jankovičevih zagovornikov potem ne bi trobil, da gre za navadno svinjarijo in da so prestopi volilcev nateg.
Gotovo bi vsi trdili, da so glasovali s svojim srcem in po svoji vesti in razumom za najboljšega :))))
Poslanci so v parlamentu zato da odločajo, ne pa zato da kimajo (in kinkajo).
Logično bi bilo, če ga iz istega razloga zapusti tudi velik del poslancev.
ko je reku če bi vsi glasovali bi bil izid drugačen
to se vidi kako je blo dogovorjeno
če pa sem jaz volil stranko ki je proti PS
hočem vedet če je v moji stranki izdajalec
in zato se mi ne zdi nič narobe neprevzema glasovnic
prav je tako
tud v drugem krogu je treba naredit isto
PS že 2x pogorela v parlamentu
pa še vlada sestavljena ni
kaj šele bo
isto sranje kot smo ga meli 3leta
erjavc ti pa nehaj s vojimi fintami in se že odloči
odkar ste DESUS v parlamentu
delate sranje
In ta 'tretji' bi po tvojem mnenju lahko 'krotil' tako apetite ene, kakor tudi druge strani?
Malo realnosti ne bi škodovalo.
To možnost imajo seveda, a as tem 99% zakolje samega sebe, kar se bo kmalu videlo tudi v PS! Osebno ne vem kako človek lahko spreminja pogled kot kameleon, če se jast nekaj odločim se tega držim, in ne popuščam, nekateri so očitno bolj prilagodljivi. Prestop poslanca ni kar tako, vsaj do sedaj ni bil. prestopi se dogajajo PRED volitvami, da ljudje vedo, kaj so volili, če se prestop zgodi takoj PO volitvah, je s tem poslancem NEKAJ HUDO NAROBE!
Se strinjam, vsakega zanima kdo je to, da vidi če je opravičil njegov glas....
Volilci morajo vedet kam je šel njihov glas.... Ne pa da se kupčka pod mizo...
Še idiota se ne da prepričat, da je prestop takoj po volitvah nateg lasnih volilcev
Ne govorim o glasovanju ampak o predlogu za glasovanje.
@Jacko
Mislim, da je to g. Jankvić ko ga je g. Bobovnik spraševal v odmevih ponovil večkrat in se mu to zahvalil, to je počel skoraj v vsakem odgovoru na postavljeno vprašanje. Po moje se bi zahvalil g. Turku tudi, če bi bobovnik vprašal kaj si misli o številu volkov v Sloveniji.
Vidim pa, da si si zapomnil kaj moraš misliti, pisati in reči. Bravo.
noben problem
naj pove kateri so
vodje strank pa jih iz stranke izključijo
pa so tam ko so bli
na pa pod mizo delat
da vidmo koliko je levica poštena
nekaj silijo pa silijo
realne in poštene podpore pa nimajo
Glasovati se o predlogu nikakor ne more, preden ne poteče 14-dnevni rok.
Ja predlaga se pa lahko kajne? Kaj pa čaka če bo itak predlagal jankoviča?
Ker stranke pravijo, da se od prejšnega tedna njihovo mnenje ni nič spremenilo. Bo počakal še nekaj dni da bo Gašpar Mišić vabil na kremšnite člane virantove stranke ? :)
Edina pohitritev sestavljanja vlade je, da bi pozvali vse poslance da vrnejo svoje plače v proračun dokler ni sestavljena vlada...
Dobimo jo v najkrajšem možnem času
Še enkrat laž:
Dober predsednik še kako lahko pospeši postopek,
Če še stokrat napišeš, še vedno ne bo res.
Pri izbiri v prvem krogu boš rekel , da ne bi mogel prej izbrati mandatarja....
Posledično bi bil že zdaj drugi krog.... Ne pa da čakamo....
Haha zdej, ko DeSUS noče iz v koalicijo z Janšo brez pomislekov so postali še oni del "sil kontinuitete". LOL
Naj se odloči kakor želijo..... Pa tudi če Vogrin gre naj gre..... Saj je pokazal pri pobiranju avansa da razume vaš program....
Zamanj se trudiš prepričati prepričane !,vse je zastonj !
Glasovati se o predlogu nikakor ne more, preden ne poteče 14-dnevni rok.
Tu ne boba o tem......
Nobeden ni Viranta, ko je hotel razložiti številke poslušal,,,,, Zakaj le?
Tudi g. Janković bi ohranil to reformo.... Zakaj le....
Skratka zate so vredni samo Vaši....
Dober predsednik še kako lahko pospeši postopek,
Če še stokrat napišeš, še vedno ne bo res.
Predsednik republike nič ne zavlačuje. Glasuje se lahko, šele ko poteče z ustavo določen 14-dnevni rok.
Točno zavlačuje in nič drugega. Nekaj je predviden zakonski rok, drugo pa je sam predlog, ki je lahko že naslednji dan ali teden.
Pa izgovarjanje na dovoljene roke je prav BOLANO. Če bi vsi tako počeli bi bio super a ne ?
Sodišča bi čakala na zadnji dan za sodbe, upravni organi bi čakali na zadnji dan za izdajo odločbe, trgovci bi dobaviteljem plačali zadnji dan ko jim dopušča zakon,...
Točno se ve, kaj pričakujete vsi ki bi radi jankoviča. Cilj mora biti dosežen, korupcija sploh ni problem. Sicer pa je to že Jankovič povedal, da korupcija ni problem v državi :)
Čas je za spremembo in če se desna opcija ne izkaže na naslednjih volivah spet zamenjava!
Štiri leta v opoziciji levici ne bo nič škodilo - prej koristilo..
Vse drugo je lari fari in boj za oblast in prvilegije za vsako ceno: Murgle & co.
In zakaj naš vrli predsednik države vztraja pri kandidatu ki je v prvem krogu dobil 42 glasov, stranke pa medtem pravijo, da si niso čisto nič premislile glede podpore Jankoviču.
Z glavo skozi beton, oz s korupcijo do predsednika vlade.
Dober predsednik še kako lahko pospeši postopek, vendar če misli vztrajati pri kandidatu, ki v parlamentu nima podpore gre v bistvu za eno samo zavlečevanje postopka.
Še dobro da ima samo 14 dni za razmišljanje, ker bi verjetno sicer trajalo kar nekaj let....
Potem pa piši o Desus in ne o meni in ne omenjaj JJ v povezavi z mano. Ti si začel, jaz sem ti samo odgovoril. Prebral sem tudi tvoje komentarje in vidim, da je škoda izgubljati čas ter kaj razpravljati s tabo, ker si preveč enostransko in preozko usmerjen. Pa ne vem, če si ravno demokrat, ker si zelo nestrpen do mnenja drugih. Takih samooklicanih demokratov je pri nas kar veliko. Ker pametni odneha, zaključujem polemiziranje s teboj.
DeSUS je umetno narejena stranka s strani kontiuitete in MK na čelu za obvladovanje
upokojenske generacije.. v smislu pobiranja glasov na volitvah.
Ampak za upokojence do sedaj niso naredili nič konkretnega vključno z
tovarišico kožuh novakovo in bivšim udbovcem jasničem na čelu.
Erjavc pa je itak njihov talec.
Tema je druga.... Upam da nisi užaljen, ker še enkrat zaupam strokovnjakom ne tebi če imaš pa številke uradne ne Jankovićeve pa navedi vir in bo ok...
Zavedam se da je tema druga. Pravzaprav tudi takrat tema novice ni bila Virantova reforma.
Da zaupaš strokovnjakom in ne meni? Pa saj jaz nisem ničesar trdil. Ti si trdil, da je bila reforma dobra, pa nisi navedel nobenega argumenta. In katerim strokovnjakom zaupaš? Navedi imena, da bomo tudi ostali lahko pogooglali njihove izjave.
Lovec
Pa še nekaj, tole zavlačevanje s strani g. Turka,
Predsednik republike nič ne zavlačuje. Glasuje se lahko, šele ko poteče z ustavo določen 14-dnevni rok.
bazilikam
2. mandatarja lahko predlaga že 10 poslacev in ni odvisno od Türka
To je že res Ampak so tudi vse stranke svoje že povedale.
Zakaj potem čaka? Upa da bo kak politik padel s kakšno afero ali zaradi finančnih težav sprejel podkupnino in spremenil svoje mnenje?
Ustava RS:
... Če kandidat ne dobi potrebne večine glasov, lahko predsednik republike po ponovnih posvetovanjih v štirinajstih dneh predloži drugega ali ponovno istega, kandidata, prav tako pa lahko predlagajo kandidate tudi poslanske skupine ali najmanj deset poslancev. Če je bilo v tem roku vloženih več predlogov ...
Predsednik RS ne more pospešiti drugega glasovanja.
14-dnevni rok je za PRS, vse poslanske skupine in vse kombinacije 10 poslancev.
Imamo izvrstnega predsednika in nehajte si zmišljevat in mu podtikat stvari, s katerimi nima nič. Je pa res, da se vse bolj čuti, da se bližajo tudi predsedniške volitve.
Težavo jaz vidim v tem, da je medijska mašinerija dosegla svoje, vsaditev pataloškega strahu v prebivalstvo, da če ne bodo oni zmagali bo pa katastrofa.
Včeraj zopet po televiziji vidim komentarje o tem, da poslanci niso prevzeli volilnih lističev, to je LDS tudi naredila pa o tem nobeden ne razpravlje niti ne pove javno, da osveži spomin. Taka evidenta dvojna merila, pa narod nič kaže na stanje, ki ni rožnato. Ko enkrat Slovenija ne bo dobila več kredita za plače v javni upravi, potlje pa upam, da bodo ljudje spoznali, da ni tako kot se govori in slika. Ali pač .. bo zopet kriv Janša če ne on pa Janez Janša. In kučan bo imel intervju.
Zakaj novinarji ne povprašate člane PSi, kaj menijo o potrditvi g. Jakiča na čeli Ljubljanskih mlekaren. Bi bilo zelo zanimivo.
Kaj pa je narobe z Erjavcem, če je sredisnki politik in lahko sodeluje s komerkoli ?
Problematični v slovenski politiki so tistsi, ki so izključevalni brez dokazanih argumentov.
Veliko uspeha ti želim v gospodarstvo !,verjel ali ne !,to
je tvoj problem !,pa tudi "pisati" ti ne bom preopvedal,ker sem
demokrat ! In ne ne delam v Javni upravi !
Ko boš šel naslednjič kaj urejat ( kakšne papirje ) vedi,da je tudi
tisto Javna Uprava !
Sicer pa tt1 tu pišemo o tem kako se bo odločil DeSUS,ne pa o
Javni Upravi,še manj pa o šurdi !!!
To pa je resnično izigravanje volje ljudstva!!!
A samo da se pride do vlade, ki nas bo pokopala... No, pri tem pa bodo nekateri ukradli še zadnje kredite, ki jih bo država lahko vzela...
Glede na to da je to politična korupcija, bi v vsaki pravni državi takšna poslanca morala vrniti svoja mandata strankam za katere sta kandidirala.
Verjamem da bi bila PS za takšno nemoralno dejanje "nagrajena" s še manj glasovi kot 42!
1. obe strani imata le po 44 glasov
2. mandatarja lahko predlaga že 10 poslacev in ni odvisno od Türka
To je že res Ampak so tudi vse stranke svoje že povedale.
Zakaj potem čaka? Upa da bo kak politik padel s kakšno afero ali zaradi finančnih težav sprejel podkupnino in spremenil svoje mnenje?
Če je 44 / 44 naj naglas pove, da noben nima podpore, da sta oba sporna in naj predlaga tretjega človeka. Če tudi ta ne dobi podpore sledi, kar je pač po zakonu. Stvari so povsem jasne, razen tistim, ki bi radi zakuhali eno svinjarijo.
# 18.1.2012 ob 09:23
Seveda,da se je,saj sta strankarska programa zelo različna,še
zasti pri prodaji državnih firm in NLB-ja !
Tako so se odločili,sam nimam prav nobenih težav s tem !
Nato pade g. Janković.
Desusu je poslan osnutek pogodbe in je že panika.
Zelo zavajoče je, ker bomo morali vseeno sprejeti pokojninsko reformo, ta bo morali biti jasna in transparentna. To je za g. Jankovića trd oziroma pretrd oreh. Torej v kolikor gredo v koalicijo z tistimi, ki ne znajo upravljati z krizo so pa iz nje izstopili, mislim, da izkazujejo neverodostojnost.
Se strinjam :)
LP
A predsednik Turk pa še kar čaka, kdaj bo kakšen mafijozo uspel kupiti glas v Virantovi stranki.
1. obe strani imata le po 44 glasov
2. mandatarja lahko predlaga že 10 poslacev in ni odvisno od Türka
Torej je Virant naredil prav ker se je večina odločila da ne povoha več Jankoviča?
Tema je druga.... Upam da nisi užaljen, ker še enkrat zaupam strokovnjakom ne tebi če imaš pa številke uradne ne Jankovićeve pa navedi vir in bo ok...
Pa E -uprava druga v Evropi....
hehe, tvoja izjava ga zmaga. Kahl, je točno toliko kriv če pride do predčasnih volitev kot Zlata Lisica. Kje piše da ma on pravico rečt ne eni koaliciji, Kahl jo pa nima?
Kaj a to je kaka priprava na novo ustavo al kaj?
Jaz sem zato da se tako Jankoviča kot Janšo zbrca ven iz parlamenta takoj v sekundi. Prvi naj s sabo vzame z leve še Melitko, Jakliča, Potrato in Zanoškarja, Janša pa Viranta, Grimsa, Jerajovo, Vizjaka, Černača, pa Jerovška in Gorenaka.
Življenje bo v prvem dnevu novega parlamenta za 50% bolje. Brez da s prstom mignejo.
Seveda,da ga ne boš iskal,ker ga enostavno NI !!
DeSUS je demokratična stranka,ki se bo odločila,tako kot
hoče večina v DeSUS-u !!
Kjer se prepirata dva, naj dobiček tretji ima. Desnica ne bo imela nič proti, nazadnje je Janša pohvalil Pahorjev dosežek s tem zlatim pravilom, tako, da ga niti za nesposobnega ne more imeti več, ker ga celo v svojo morebitno koalicijo vabi :)
Torej, Pahorja naj predlaga, pa bo volk sit, koza pa cela :)
Da ne bi bilo zmede:
Janezi Janše so neki umetniki,
politik je Ivan Janša.
Za to stranko bo to povsem normalno saj je to stranka prebežnikov!!
Tako bodo lahko brez skrivanja podprli Jankoviča in z tem tudi prevzeli odgovornost za vodenje države! Popolnoma nesprejemljivo se mi zdi skrivanje v nevladnih strankah in podpiranje vlade ter zato nesprejemanje odgovornosti!!!
Pozdravljen! Spet se srečava. Bi mi danes blagovolil razložiti delovanje Virantove reforme?
Programsko si namreč ne bi mogli biti bolj narazen.
Zdaj mi pa veleum razloži, kaj je v programu spornega kar Desus ne podpira.... in enako zakaj je bolj soroden z PS...
Glej da ne daš rep med noge
Že razumem, da mu Janša ni po volji, samo tega pa ne, da na vsak način želi izsiliti jankoviča za predsednika. A ne more predlagati koga drugega kot g. poštenjakarja jankoviča. A levica v sloveniji nima boljšega ali bolj poštenega človeka ? Je jankovič najbolje kar premore slovenska levica? Za kozlat....
G Turk, razočarali ste me na polni črti.
Torej desus nima nobene odgovornosti do upokojencev. In glede na to, da je že preživel koalicijo z desnico, si verjetno ni težko predstavljati, da bi šel spet v to koalicijo.
Tu pa seveda so tudi problemi. Programsko si namreč ne bi mogli biti bolj narazen.
Ideološko pa tudi, čeprav desus pri takih vprašanjih ponavadi kar zamiži na obe očesi.
Ej ne bom ti ga iskal, kr nisi tega vreden..... Se bodo ostali tudi spomnal.... Tvoja tema so izdajalci in Patrija
PROSIM DA mi prilepiš "link" kjer sem jaz kritizral odločitev
Liste Gregorja Viranta,pa HVALA !!
Tvoj nik odraža tvoje komentarje
Zato ker je njegovo Krstno ime Ivan,Janez pa po očetu,vsak
uraden dokument,tudi poziv na sodišče dobi na ime Ivan !!
Karel Viktor Erjavec,spoštovati treba večino v stranki DeSUS !
Desus se naj odloči kakor zelijo.... Tudi Vogrina naj speljejo, pa še zaradi mene Mariniča....
Nikakor ne podpiram poslancev ki goljufajo ali pa nekoga ki je pošteno plačal ali se zakreditiral da potem ne dobi oken....
Včeraj se je zgodil jasen dokaz v PS ko so podprili Jakliča za direktorja lekaren
Očitno nas morajo na tleh še zbrcat, da se bomo pravi Slovenci zbudili in naredili pošteno državo
Karel Viktor Erjavec,če je večina proti sodelovanju DeSUS-a
v vladi Ivana Janeza Janše,treba to spoštovati !
Enkrat eno gobezdaš drugič drugo očitno kako ti paše...... Ko na Viranta nanese tako ko pa veter k vam zapiha pa tako.... Ti ni nič nerodno
# 18.01.2012 ob 08:54
šurda - zakaj vedno pišeš Ivan Janez Janša? a to je neka fora ali kaj???
Ker mu je tako ime :)
Uradno bi se moral predstavljati kot Ivan Janša, ker je Ivan njegovo rojstno ime, Janez pa krstno. Tako, da se Janša predstavlja svetu s svojim krstnim imenom, kar je pravzaprav nenavadno, nikogar ne poznam ,ki postavlja krstno ime pred rojstnim :)
Toliko o temu, kako za svetega se ima, pravzaprav naš Ivan :)
sicer pa - tole prepucavanje tako Jankoviča kot Janše je že malo bedno
Zoki na eni strani lobira, podkupuje in šopa javnost s puckoti, Janša na drugi strani lobira in ustrahuje
očitno je res veliko v igri, da bodo raje pustili vse skupaj propasti kot pa da bi se odpovedali vladanju (JJ na desni in Kučan-Stanovnik na levi)
naj gre že enkrat Desus v desno koalicijo ali pa naj gre kakšen poslanec iz desne na levo stran - samo dajte že enkrat narediti to vlado in začeti delati
Tudi predsednica društev upokojencev bi morala bolj prisluhniti upokojencem in manj "upokojencem z zaslugami".
Prav tako je treba spoštovati večino pri listi Virant...
Torej levica-to desnica ne omogoča razen če ima gospodarstvo super rast.
v vladi Ivana Janeza Janše,treba to spoštovati !