



Vaša ocena: 



Ocena 2,5 od 30 glasov
Ocenite to novico!
| To lahko celoten postopek zavleče tudi za nekaj mesecev. V tem času sem tudi sam za to, da se avtonomno vodi kadrovski postopek za novo ministrsko ime, zato ne nasprotujem temu, da sem vključen v kadrovski postopek. Prepričan sem, da se bo mojemu imenu pridružilo še kakšno, tako da bosta izbira kadrovske komisije stranke in nadaljnja procedura bistveno lažja. | ||
| Matjaž Zanoškar | ||
| To je zelo preprosta politična matematika. | ||
| Matjaž Zanoškar o možnosti, da bi Karl Erjavec postal poslanec, če bi se sam odločil sprejeti ministrsko funkcijo. | ||
| Naše ključno sporočilo ta trenutek je: Ni pomembno, ali je naš, vaš ali njihov. Ključno je, da bi bil kompetenten manager, na eni strani strokovnjak, poznavalec problematike okolja, na drugi strani pa oseba, ki bi znala povezati, združiti in tudi prečistiti ekipo na ministrstvu in jo uspešno voditi. | ||
| Borut Sajovic, LDS | ||
Matjaž Zanoškar je za zdaj najverjetnejši kandidat za novega ministra za okolje. Iz urada varuhinje človekovih pravic pa so sporočili, da se Erjavec tja ne more vrniti v službo.
Karl Erjavec je bil namreč do 10. januarja 2001 zaposlen na uradu varuha človekovih pravic. Pet dni kasneje je postal državni sekretar na ministrstvu za pravosodje in s tem mu je prenehalo delovno razmerej pri varuhu. A je imel pravico, da se v petih dneh po preteku funkcije, na katero je bil imenovan, vrne na delo v urad varuha. Ker se Erjavec v tem roku ni vrnil na delo, prav tako pa delodajalca ni zaprosil, da mu zaradi izvolitve v novo funkcijo izda nov akt o mirovanju pravic, se tam ne more več zaposliti, so sporočili z urada varuha. Dodali so, da se Erjavec sicer v tej zadevi na varuhinjo še ni obrnil, če pa se bo, se bodo o možnosti njegove zaposlitve pri varuhinji, pogovorili.
Matjaž Zanoškar je po posvetu s kolegi iz DeSUS-a dejal, da nima nič proti, da je v kadrovskemu postopku. Prepričan je, da se bo pojavilo še kakšno ime, in potem bo izbira za kadrovsko komisijo lažja. Na vprašanje, ali je tako podlegel matematiki, po kateri bi Karl Erjavec prišel namesto njega v DZ, pa je Zanoškar dejal, da to ni nobena matematika, saj ima še vedno možnost reči ne, tudi zdaj pa se še ni dokončno odločil. Poudaril je, da med njim in Erjavcem ni nikakršnega dogovora in Erjavec ga v to ni prepričeval, je dejal. Se pa Zanoškar zaveda, da če bi sam postal minister, bi bila za Erjavca ta rešitev zelo elegantna.
Vodja poslanske skupine DeSUS-a Joško Godec je po srečanju v Slovenj Gradcu dejal, da bodo z odločitvijo o kandidatu počakali do odločitve Ustavnega sodišča RS glede zakona o Računskem sodišču. Matjaž Zanoškar ostaja v naboru za ministrskega kandidata, je pa res, da slovenjgraški župan nad to možnostjo ni navdušen. Zanoškar je privolil v to, da se kadrovski postopek za iskanje kandidata na mestu ministra za okolje in prostor začne tudi z njegovo kandidaturo, obenem pa se razširi še na druga imena. Ob tem je še dodal, da ima vse do konca možnost drugačne odločitve.
Po sestanku v Slovenj Gradcu je dejal, da je za poslance DeSUS-a nameravana razrešitev njihovega predsednika Karla Erjavca z mesta ministra za okolje pravno vprašljiva, zato nameravajo za dotične člene zakona o Računskem sodišču vložiti v ustavno presojo.
Le najboljše za stranko
Zanoškar, ki je poslanec DeSUS-a in slovenjgraški župan, je zjutraj za MMC potrdil, da je dobil ponudbo o prevzemu ministrstva, in dejal, da so možnosti, da ponudbo sprejme, majhne. "V tej situaciji zdaj in s temi informacijami, ki jih imam, se ne nagibam preveč k sprejetju (ministrovanja op. a.)," je povedal. Med argumenti, ki bi ga prepričali, bi bilo dejstvo, da je to res najboljša rešitev za stranko.
Na vprašanje o morebitnih drugih imenih, ki so ob njegovem v igri za mesto ministra za okolje in prostor, pravi, da "se imena iščejo", a za konkretna ne ve. In dodaja, da je v primeru njegovega odhoda na ministrstvo za okolje in prostor Erjavčeva selitev med poslance "stvar preproste politične matematike." Za Radio Slovenija je ponovil, da je verjetnost za njegov odhod na ministrstvo majhna in da je pritisk nanj zelo velik, tudi zaradi strankarske računice.
Erjavec je novinarjem pred prihodom na današnjo sejo vlade potrdil, da je Zanoškar resen kandidat DeSUS-a za ministra in da so o tem potekali neformalni pogovori v stranki. Dodal je, da sam z Zanoškarjem še ni govoril, pričakuje pa, da se bo to zgodilo danes, mogoče pa tudi jutri. Poudaril je, da je Zanoškar človek z izkušnjami, tudi na področju lokalne samouprave. Če bo funkcijo sprejel, bo predlog takoj posredovan kadrovski komisiji in premierju Pahorju. Erjavec tako upa, da bo ta "zadovoljen s hitrostjo" poteka postopka.
Celotno izjavo Karla Erjavca si lahko ogledate v pripetem videoposnetku (1:15)
Zanoškar minister, Erjavec poslanec?
Zanoškar je na državnozborskih volitvah na listi v celjski volilni enoti za tri odstotke prehitel Erjavca, tako da bi ta zasedel poslansko mesto, če bi Zanoškar postal minister.
Premier Borut Pahor je včeraj ministra za okolje in predsednika DeSUS-a Karla Erjavca zaprosil, da mu čim prej pošlje ime kandidata za novega ministra ali ministrico. Predsednik vlade namreč želi v državni zbor skupaj s predlogom za razrešitev ministra Erjavca posredovati tudi predlog za imenovanje novega. Kot je znano, je Računsko sodišče premierju predlagalo razrešitev ministra Erjavca zaradi hude kršitve dobrega poslovanja ministrstva za okolje in prostor. Pahor je po sestanku z Erjavcem napovedal, da bo DZ razrešitev predlagal v 15 dneh.
| ZANOŠKAR BI SE MORAL ODPOVEDATI ŽUPANOVANJU Zakon o nezdružljivosti opravljanja javne funkcije s pridobitno dejavnostjo predvideva tudi nezdružljivost županske funkcije z ministrsko. V osmem členu je navedeno, da poklicni funkcionar ne sme opravljati dejavnosti upravljanja ali zastopanja v javnih institucijah, če po svoji funkciji opravlja nadzor nad njihovim delom. To bi v konkretnem primeru pomenilo, da bi se Zanoškar ob sprejetju ministrske funkcije moral odpovedati županovanju v Slovenj Gradcu. |
Kot kaže, bo Erjavčeva razrešitev v DZ-ju izglasovana
Sodeč po prvih odzivih, bodo tri koalicijske stranke SD, LDS in Zares najverjetneje podprle Pahorjev predlog za Erjavčevo razrešitev. Podporo razrešitvi so napovedali tudi v opozicijskem SNS-u, v SLS-u so menili, da bi moral Erjavec sam odstopiti, v SDS-u pa se v zvezi s tem niso želeli izreči.
SD podprl predlog Pahorja
Predlog premierja Boruta Pahorja za razrešitev ministra za okolje Karla Erjavca so soglasno podprli poslanci SD-ja, na najnovejše dogodke pa so se že odzvali tudi v LDS-u. Vodja njihove poslanske skupine Borut Sajovic je dejal, da o možnosti, da bi Zanoškar prevzel vodenje okolijskega resorja, še niso govorili, prepričani pa so, da je resor za okolje tako pomemben in odgovoren, da ne sme biti predmet političnega kupčkanja in trgovine.
LDS: Zanoškar kot oseba zrel, a še ni dovolj dejstev za našo odločitev
Glede Zanoškarja je Sajovic poudaril, da še ni slišal njegovega programa, da pa o njem kot o županu in poslancu lahko reče, da ima izkušnje na področju vodenja, da je kot oseba zrel in da je na področju ravnanja z odpadki v svoji občini že marsikaj postoril. "Je pa to vsekakor še premalo za (našo, op. a.) odločitev," je dodal.
V drugih poslanskih skupinah naj bi o premierjevem predlogu govorili prihodnji teden oz. potem ko bo predlog za Erjavčevo razrešitev prispel v DZ in bo sklicana seja, na kateri bo ta o razrešitvi odločal.
OZADJA ZGODBE |
DeSUS podpira Erjavca
v zgodovini imamo veliko primerov, ko desnica poseže po levičarskih ukrepih in levica po desničarskih.
v nekaterih obdobjih je bilo zaradi nezanesljivih lastnikov kapitala na primer koristno z državo poseči v gospodarstvo in je to zagnalo gospdarsko rast.
To vidimo že v Franciji za časa Ludvika 15ega, pa pozneje v Bismarckovi Nemčiji (oz. še v Prusiji), pa potem v času nacizma (čeprav tega raje ne bi omenjal, ker je gospodarska korist prinesla človeško nesrečo), v ZDA v 50. letih. Države so v teh obdobjih ustanavljale podjetja, ki so bila poslovno uspešna in (v primeru ZDA 50. let) pozneje (v 70.) privatizirana.
Po drugi strani je Lenin v drugem obdobju svojega vladanja Sovjetski zvezi z nekaterimi ukrepi omogočil zasebnikom, da avtonomno gospodarsko delujejo (ustanavljajo celo srednje velika podjetja), edini pogoj je bil, da lastnik kapitala (zemlje, tovarn) ostane država, privatnik ji pa plačuje za najem.. in seveda plačuje davke. Lenin je celo najel kredite od mednarodne skupnosti.
Ko pa je prišel na oblast norec Stalin, se je vse spremenilo.
Podobnih primerov je veliko.
Hočem reči, pri ukrepih ne gre za to, če so levi ali desni, gre za to, kdaj je katere potrebno sprejeti, ker tedaj edini delujejo.
Kako ne presede recimo napovedovalcem na radio in TV že nekaj dni drdrati o tem lezi leboviču. Jaz bi odpovedal tako službo.....ker bi me bilo sram podpirati oblastnike v njihovem "delu". Preklajte se še naprej ! A
...
...
...
...
pol pa pejte že enkrat neki delat
To kar danes piše v Večeru, da ni dal opremiti 25 patrij in če so bili zato cenejši je bilo herojsko dejanje saj so tako koritniki bili prikrajšani za provizije, koga pa naj ubijajo te patrije, ki bodo čez nekaj let staro železo
"V tej situaciji zdaj in s temi informacijami, ki jih imam, se ne nagibam preveč k sprejetju (ministrovanja op. a.)," je povedal. Med argumenti, ki bi ga prepričali, bi bilo dejstvo, da je to res najboljša rešitev za stranko.
Seveda to kar je najbolje za njih,državo pa ko j...
Pozabil sem....
Kot zunanji opazovalec in bralec, bi napisal: " Vlada nezakonito odprodala državno premoženje." ali " Še en nezakonit vladni poizkus odprodaje državnega premoženja".
Vlada ne deluje kot bi morala, zato pa prihaja do takšnih anomalij.
Borut Pahor:''Imamo srednjeveški trg delovne sile''
Premier Borut Pahor o tem, zakaj delavci nimajo dela, država davkov in lastniki dobička
»Ne gremo v spremembe delovne zakonodaje zaradi lažjega odpuščanja, ampak zaradi lažjega zaposlovanja.« Tako je dejal Borut Pahor. Ob tem poudarja, da mnogi delodajalci zaradi težkega odpuščanja ne zaposlujejo, čeprav bi lahko. Ponazoril je nekako tako: delodajalci ne zaposlijo sto delavcev in s tem ne dajo dela 100 ljudem, državi davkov in lastnikom dobička - samo zaradi »srednjeveške delovne zakonodaje.«
In Pahor desničar je postal!
Borut Pahor:''Imamo srednjeveški trg delovne sile''
Premier Borut Pahor o tem, zakaj delavci nimajo dela, država davkov in lastniki dobička
»Ne gremo v spremembe delovne zakonodaje zaradi lažjega odpuščanja, ampak zaradi lažjega zaposlovanja.« Tako je dejal Borut Pahor. Ob tem poudarja, da mnogi delodajalci zaradi težkega odpuščanja ne zaposlujejo, čeprav bi lahko. Ponazoril je nekako tako: delodajalci ne zaposlijo sto delavcev in s tem ne dajo dela 100 ljudem, državi davkov in lastnikom dobička - samo zaradi »srednjeveške delovne zakonodaje.«
In Pahor desničar je postal!
Ne razumem, kje ne vidiš dejstva, da Pahor JE prevzel svojo odgovornost. Nesposobnega ministra je predlagal za razrešitev, če tega ne bi...
Dobro - to je naj bi bila odgovornost, ki si jo ti sam navedel kot edino in se na njo sklicuješ. Pa je to res odgovornost, da prestaviš odločitev na DZ .? To zame ni odgovornost, to je zame pobeg.
---
Link,ki si ga želel. Članka na MMC portalu nisem našel. link
v politiki to pomeni ne
Torej se ti ljudje strinjajo tudi z njegovimi protizakonitimi dejanji?! Sramota!
Pred leti, ko je bil g. Erjavec še obrambni minister, se je izognil carinski kontroli ob povratku v Slovenijo. Na videz majhen prekršek nam je že takrat dal vedeti, da gospod ne spoštuje zakonov.
Ne razumem kaj se dogaja z "našimi penzionisti"; očitno jim gre že hudo na otročje in so si skočili v lase.
to je otroški vrtec
Mislim, da je že včeraj izjavila, da ne bo ministrica.
A ni ZELO pomembno kdo je OKOLJSKI minister?
A ni to prihodnost?
Ne razumem, kje ne vidiš dejstva, da Pahor JE prevzel svojo odgovornost. Nesposobnega ministra je predlagal za razrešitev, če tega ne bi storil, bi pomenilo enako, kot da te sporne posle in nevestno delo ter neodpravljanje očitanih napak Računskega sodišča, enostavno podpira. Kakšen zgled pa naredi predsednik vlade, ki se na tako velike napake požvižga, kjer njegov minister krši zakone? Mislim ,da bi bilo jasno, da ga eno figo briga za spoštovanje zakonodaje in bi ga bolj skrbelo preživetje koalicije.
Predlagam, da si pogledate, kako se je takrat na iste očitke branil Podobnik in kako kritičen je bil Erjavec takrat. Lepo se vidi pokvarjenost Erjavca, ki je pozival Janpo, da pošlje predlog razrešitve v DZ. Danes pa jokca in želi menjati ministrski stolček za poslanskega. Edin stolček, ki si ga zasluži, je na zavodu za zaposlovanje. Tam lahko odda prijavo.
To zgodbo z Gasparijem pa sem zamudil...a mi podaš link, ker res ne vem za kaj se gre. Hvala.
Ja, napisal sem nepopolno in bolj nerazumljivo. Se oproščam!
Jaz sem ti odgovoril samo na tvojo repliko, ki si jo napisala v 1.os.edn. Verjamem, da prebereš kar podpišeš. Hvala Bogu.
--
Jethros
Odgovornost bi moral nosit vsak zase, ja. Ampak, ko so v ozadju drugačni načrti, na odgovornost pozabiš.
Če minister nevestno in protizakonito dela, odgovarja predsedniku vlade in DZ, ki ga je tam postavil ter se ga razreši - izgubi delovno mesto.
Ja tako je, če gledaš globalno. Ker se tvoj stavek nanaša izključno na Erjavca in na točno določene posle, pa je potrebnih še kaj več informacij, da se lahko reče: "Minister je delal nevestno in protizakonito."
Če predsednik vlade tega ne spoštuje, odgovarja sam, z vlado vred.
ta stavek se nanaša na predhodnega "...odgovarja predsedniku vlade in DZ, ki ga je tam postavil ter se ga razreši..."
To je preveč ohlapno in poenostavljeno napisano.
V tem primeru Pahor kot premier ni prevzel svoj delež odgovornosti.
---
Tudi Gaspari bi moral biti potemtakem razrešen ali samo njegova uslužbenka?
Vsak odgovarja za to, za kar je odgovoren. Iluzionistka ti je želela povedati samo to, da moraš prej preden nekaj podpišeš, to tudi prebrat. In včasih upoštevat tudi to, na kaj te opozorijo podrejeni.
Ampak odgovornost nosi vsak zase ;)
Če delavec naredi škodo v podjetju, odgovarja delodajalcu in izgubi službo.
Če Direktor oškoduje podjetje, odgovarja lastnkom in izgubi službo.
Če delavec na ministrstvu nevestno dela za ministra, ga minister odpusti, premesti itd.
Če minister nevestno in protizakonito dela, odgovarja predsedniku vlade in DZ, ki ga je tam postavil ter se ga razreši - izgubi delovno mesto.
Če predsednik vlade tega ne spoštuje, odgovarja sam, z vlado vred.
Mislim, da je tako najbolje primerjati hierarhijo ;)
jaz sem ti samo na primeru pokazala, kako bi izgledalo, če bi se navadni državljani obnšali enako kot erjavec. in ja, valda, da bom plačala najemnino. kot sem tudi varščino. in verjemi, da preberem vse, preden podpišem, ne glede na to, kako neumno v tistem trenutku izgledam..... bolje preventiva kot kurativa pravijo. in ko se za nekaj zavežeš, je boljše na začetku izpasti neumen in zadevo premisliti in rpegledati, kot pa se po glavi tepsti in javkati, da nimamo pravne države.....
o objektivni odgovroniosti pa ne bom. še subjektivne ne uveljavljamo, ker se vsi nekaj jokate, kak gre za konstrukte(ne, on špa že ni kriv, ne pri partiji, ne tukaj ali kjerkoli drugje), da bomo prišli do objektivne, bo vejetno preteklo še nekaj desetletij
Torej po tvoje Pahor odgovarja za vse ministre in njihova ministrstva, pri Erjavcu pa samo delavci???
delavci odgovarjajo Erjavcu, Erjavec Pahorju, Pahor Sloveniji.
Ha ha ha, spet smo našli krivca v osebi Janez Janša. Pomoje v Sloveniji dejansko obstajajo osebki, ki za vse kar se zgodi na svetu, krivijo Janšo. Od naravnih katastrof do vojn. Da je pa v Sloveniji za vse kriv je pa itak dejstvo.
Že vidim kako bo Jeb v glavo razne Golobiče, Kresalove, Oražmove ind, ki so ga zdaj hoteli instantno v roku 1h izvrečt iz politike.
To bo še našesto!
Preberi še enkrat kaj si napisal:
Odgovarja pa tudi Pahor saj je šef ane? Tudi Erjavec je šef svojim uslužbencem in tudi oni odgovarjajo za napake.
Torej po tvoje Pahor odgovarja za vse ministre in njihova ministrstva, pri Erjavcu pa samo delavci???
Hvala ;)
LP
Že vidim kako bo Jeb v glavo razne Golobiče, Kresalove, Oražmove ind, ki so ga zdaj hoteli instantno v roku 1h izvrečt iz politike. Haha, prava je ta naša koalicija, kot pes in mačka. In pol se čudimo, zakaj imamo preko 100.000 brezposlenih, zakaj gre gospodarstvo v 3pm... :/
Na koncu bo Karel še premier, boste vidli. Pahor bo dobil živčni zlom, Kresalova in Golobič se bosta udarila za stolček, iz ozadja pa bo prijahal Conan in posekal vse pred sabo. :D
http://www.shrani.si/f/2B/mZ/FJWzhJ0/pol
i.png
Golobič je zaenkrat le lagal, Erjavec pa naredil veliko hujšo napako in še kar naprej laže in zavaja. Erjavec ni ugotovil napako, na to je bil opozorjen! Dokaze imaš v video prispevkih RTV.
Matoxy:
Mislim, da se tukaj bolj kritizira početje Erjavca, ki hoče z Zanoškarjem menjati mesto.
LP
Pravila so vedno bila različna za tiste, ki so na liniji in za tiste, ki niso. ;)
aha. torej ne bom plačala najemnine, ker je najemno pogodbo sestavil najemodajalec in sem jo samo podpisala.
O čem ti pišeš? O takih rečeh, ki jih navajaš zgoraj, jaz ne pišem. Plačala boš najemnino, če si podpisala pogodbo. Plačala boš tudi najemnino, če nisi podpisala pogodbe in si na črno vseljena.
bom rekla, da pač nisme prebrala(nisem imela časa prebrati.....)
Odlično, ker jaz vem, da ti ponavadi ne prebereš pogodbe, ti bom spromoviral naslednjo pogodbo tako, kot si jo ti želiš. Notri bom dal zamotan stavek ali dva v posamezni člen, ki določa, da moraš na mesec plačati 120% več od napisane vsote. In kaj boš potem?
Ne enačit osebne stvari z državniškimi posli.
Odgovarja pa tudi Pahor saj je šef ane? Tudi Erjavec je šef svojim uslužbencem in tudi oni odgovarjajo za napake. Ampak, ker so mu prebrali pogodbo, kot je to Jethros napisal, so se izognili odgovornosti.
---
jast123
Pri aferi Patria so obtožili Erjavca in Janšo kot odgovornega premierja. Kaj zdaj? Za ene velja za druge ne?
Ne primerjaj Barosa, ko ne veš niti kakšne so njegove zadolžitve in odgovornosti. Vse je v pogodbi.
---
Jethros
V tvojem citatu je jasno tisto, kar sem napisal že zgoraj. Ko je Erjavec ugotovil nepravilnosti, je bilo že prepozno.
Zanimivo mi je, da na veliko omenjaš, kako se Erjavec laže. V primeru Golobiča te njegova laž ni kaj dosti zanimala. Ja, želi se izvleči iz položaja. Podobno kot Golobič.
Zato je najbrž sestavil vlado s KGB in ne z Janšo in bil tudi v prejšnji vladi že kukavičje jajce. Gre samo za boj znotrajn koalicije.
Sem mislil, da zakoni veljajo za vse enako, se opravičujem!
jast123
jaz verjamem novinarjem ti pa Jankoviču
Jethros
imaš pa dober spomin :)
A nisi pred časom dejal, da je Svet na Kanalu A, kot bi gledal slone, ki tacajo po jagodah? :)
Dajte biti objektivni, saj se vsi strinjamo, da imamo veliko barab v politiki, pri Erjavcu pa se vidi, kakšni klopi znajo biti, da se še ob dokazanemu vlečejo iz dreka, pravnik je, pa pojma nima o pogodbah! Zdaj bi pa trgoval s poslanskimi stoli, da ne leti iz DZ.
Pa si videl pogodbo, ali vse slepo verjameš Svetu na Kanalu A.
Več kot pol Ljubljane zagovarja Jankoviča, pa čeprav ni vzel milijon € penalov Ultri, pa vsak dan joče da ni denarja, tako da ne nabijaj sedaj z nekimi moralnimi
7. januar 2010 ob 12:07
Prijavi neprimerno vsebinojast123
Seveda diploma ni vse, potrebuješ blagoslov botrov!
Ja, in čigav blagoslov za blesarije ima Erjavec?? Janševega??? Od levice očitno ne.
Sicer sem pa že od vsega začetka slutil, da bo Erjavec Janševo kukavičje jajce v tej vladi. Malce so se JJ podrli načrti, ker so se nekateri člani Desusa temu uprli.
Seveda diploma ni vse, potrebuješ blagoslov botrov!
Si pri Erjavcu videl, da diploma ni vse. Tudi če ima človek diplomo pravne fakultete, pa državni sekretar na pravodosju je bil, mu nič ne pomaga, ne pozna prava. Kot sem že dejal, ti bi ga zagovarjal tudi, če bi prodal tvojo bajto, samo da kontriraš tej vladi.
Prikrivanje lastniškega deleža ni bil greh, to je postal, ko se je zlagal na direktno vprašanje. Kar pa počne Erjavec pa je višek. Saj se strinjaš, samo ti je težko rpiznati, Erjavec je za razliko od Golobiča dokazano kršil tudi pravila oz. kar zakon. Enačenje Erjavca z Golobičem zaenkrat ni možno, ko bodo Golobiču kaj dokazali, bo pa letel kot Erjavec, čeprav bi lahko tudi prej, ker je res, da je že sum klientelizma oz. konflikt interesov dovolj, da se sam odstavi kot miniter za šolstvo.
LP
Vsak minister ima svoja pooblastila, vse kamor mu to dopušča zakon. Glede prodaje javnega premoženja, pa je zakon jasen in kot pravnik ,kar Karel je, bi moral to vedeti, pa saj ni padel včeraj v DZ kot lolek, saj je že bil minister. Poglej si prispevek od RTV kako lepo se je dokazalo, da so opozorila padala, on pa se vleče in vleče, sedaj je že spremenil obtožbo glede notarke, zanj ni več kriva, se je pač zmotila.
"Erjavec za napako okrivil notarko
Minister za okolje Karl Erjavec se sicer v zadevi ne čuti odgovornega za napake. Pojasnil je, da je pogodbo sestavila strokovna služba ministrstva za okolje skupaj z notarko, ki mu je pogodbo tudi prebrala in predstavila, in takrat ni posumil, da bi bilo kar koli narobe, zato je pogodbo podpisal. Pozneje se je izkazalo, da pogodba ni bila sestavljena v skladu s predpisi, in takoj, ko je to izvedel, je začel postopke za razveljavitev pogodbe, je za Jutranja poročila na TV Slovenija dejal Erjavec, sicer pravnik po izobrazbi.
Dejal je, da se ne čuti odgovornega za podpis pogodbe, saj meni, da bi ga morala notarka po zakonu opozoriti na neskladnost s predpisi, zato je krivda na njeni strani. Dodal je, da je bil v tej zadevi očitno zaveden in da se dogodek izkorišča za politično gonjo proti njemu. "
daj no, ko se nekaj takega zgodi, da se terja odgvornost javkate, kaki konstrukti so odzadaj, ko pa se ne zgodi, pa javkate, da nismo pravna država. odločite se že, kaj bi radi.....
drugače pa ti bo vssak, ki jepolnoleten in je že kaj podopisal povedal, da za podpisano tudi odgovarja če pa je tako neu***, da podpiše nekaj, česar ne prebere, pa mu jaz ne morem pomagat.....sam to še ne pomeni, da ne odgovarja za posledice
Najbolj idiotska izjava.
En minister ne more biti odgovoren za delo 100 pogodb,
Pahor je pa odgovoren za 100 pogodb v vsakem ministrstvu?? Kretenasto!!!
In Baroso je odgovoren za vse pogodbe v EU???
Si py res rovtar
Slovenija pa naprej proti prepadu...
Vem, da je pravnik. Problem nastane, ko nekaj 100 pogodb napiše ducat ljudi in te pogodbe minister podpiše ne da bi jih prvo pregledal. Ali mu to čas dopušča ali ne, pa ne vem. V samo en člen je bil lahko dodan stavek, ki določa takojšnjo prodajo premoženja in to je Erjavec podpisal. Ko se je tega zavedal, je bilo že prepozno. In dobili so ga na limanice. Me razumeš?
---
Napaka je tudi v Pahorju, ker je vse posle prepustil ministrom z izgovorom, da jim popolnoma zaupa. S tem se je izognil odgovornosti, ki bi jo moral imeti. Tudi Erjavec je Pahorjev podrejeni. Odgovarjati bi moral tudi on.
Pa, da ne bomo pristranski: levi in desni!
a ti veš, da je erjavec po izobrazbi pravnik?
in ne mi nakladat, da ni vedel, da rab soglasje vlade. je že predolgo v ministrskih in uradniških vodah, da se je to naučil(če je že slučajno pozabil iz faksa....)
in njegova izjava, da je kriva notarka-valda, gospod bi sedaj imel poslansko imuniteto, ker je notarka že napovedala tožbo proti njemu....
a njegovi posli so pač očitno najbolj transparentni .....in karel zmeraj in povsod edino žrtev... saj ni bog, da bi bil nezmotljiv in brez napak....
-
V enem samem letu se je v koaliciji nabralo že toliko svinjarije, da bi morali odredit celoten pregled delovanja vsakega ministra in ministerstva posebej. Sporen se mi zdi tudi podpis koalicijskega sporazuma; "Koalicijske stranke, podpisnice tega sporazuma, ne bodo vlagale interpelacij zoper ministre niti zaupnice ali nezaupnice vladi. Prav tako ne bodo glasovale zanje, dokler so v vladi."
V zgornjem citatu lahko z drugimi besedami napišem, da se bodo ščitili ne glede na nepravilnosti, ki se bodo pripetile namerno ali nenamerno. LDS,SD in Zares si ščitijo hrbet in ne odgovarjajo za svoje napake.
--
Sem prepričan, da so Erjavca podrejeni namenoma namočili in mu niso povedali vseh podrobnosti. Njegovo nepazljivost so elegantno izkoristili.
--
Gaspari še danes ni odgovarjal za svojo podrejeno uslužbenko, ki je namenoma hotela uničiti Gjerkeševo delo - prosim novinarje, da še to pregledate in ugotovite kdo pošilja pogodbene informacije v lasti RS Dnevniku.
--
Erjavc se kar naenkrat strinja z zamenjavo....
pri nas in da ji vlada v krizi ni hotela pomagati, a glej ga zlomka, ko je ropova vlada namenila veliko milijonov za nov model avtomobila v revozu, drugače bi to delali v turčiji, so ti sds-sovci skakali histerično in zahtevali naj te milijone vložijo v nova delovna mesta.
No, če se pa raje spustiš na nivo nizkotnega komentiranja kot pa, da mi odgovoriš na preporsto vprašanje, potem nimava kaj debatirati. Nikjer nisem bil nesramen do tebe, nekaj sem te vprašal, ampak ste nekateri do sogovornikov raje taki.
Lep dan Stane.
7. januar 2010 ob 10:38
###################
Joj,joj,mene,ti si pa verjetno še moker za ušesi od porodne vode ??? Daj se prej posuši,pa potem spuščaj rdečo meglo po portalu RTV-ja !!! Aja,vprašaj policaje,oni ga dobro poznajo,pa ne samo po brkih,tudi po promilih !!! Mogoče ga pozna tudi njegova šefica,ki vodi policijski resor...
No, potem pa mi ne omenjaj kamerade :)
Hja, ti izrazi paradajzarji, rdečkarji in podobno, niso na naših zeljnikih zrasli, komunistov pa seveda ni več, že lep čas, razen pri nekaterih v spominih.
Kdo pa je ta "prijatelj pijanček" pod imenom "dva cela pet promila"?
7. januar 2010 ob 09:35
##################
Krucefix človek božji,ja kdo je pa omenjal v mojem postu komuniste ??? Komunistov ja ni več...to so sedaj nasledniki rdečkarjev,ki imajo novo ime "PARADAJZERJI"....Smili se mi paradajz,da so po njem dobili ime,saj je to plemeniti sadež poln vitaminov,kar za "paradajzerje" ne bi trdil,ali celo deval roko v ogenj....Pa pozdravi mi prijatelja pijančka ,ki ga najbolj poznajo pod imenom "DVA CELA PET PROMILA "....
7. januar 2010 ob 09:37
Prijavi neprimerno vsebinoHočemo nazaj Vizjaka, Bajuka, Bručana, zahtevamo, da jih Pahor kot strokovnjake takoj vzame v vlado.- 4 glasovi
Če so pa to strokovnjaki, potem lahko prideš k meni v Vatikan na avdijenco
Ena resnica je v medijih, druga je zadaj.
Razkriti je potrebno tisto drugo...
Trenutno je govora o Erjavcu, novem lažnivem prevarantu. Se pa strinjam, popolnoma, da ljudje, ki padejo na volitvenem izpitu ne bi smeli sploh v DZ in zato podpiram spremembo volilne zakonodaje! In ni potrebe, da posežeš takoj po izrazih komunistov, se strinjaš?
LP
7. januar 2010 ob 09:27
####################
Kaj pa na Anderliča si pozabil,kako je zlezel v parlament ??? Aja je tvoje bagre kamerad !!!
Saj bi se smeju, pa je žalostno.
ker iz ministrskega stolčka bi ga lahko vrgli. iz poslanskega ga (skoraj) ne morejo
No, zdej mi pa le prilepite tiste minuse.
Pa sej ne moreš verjet.
Folk, kar ste hotl, to mate...
No ja, kolikor vem, se lahko taka imuniteta tudi odvzame.
Prepričan sem, da se bo to tudi res zgodilo še za časa njegove vlade zato si že sedaj pripravlja teren, s tem, ko to vprašanje ali računsko sodišče lahko podaja predlog za razerešitev ali ne pošilja v ustavno presojo. Torej naj se z računskega sodišča zmigajo in čimprej določijo novega kandidata, da še bolje spoznamo Pahorja.
Kar je grozljivo pri vsej aferi pa je to: koliko inštitucij, še posebno tistih, ki naj bi bile neodvisne (računsko sodišče, mediji – Dnevnik), vzajemno sodeluje s politiko za dosego cilja, ki so si ga zadali - se pravi likvidacija Korla.
Po t.i. novih standardih o katerih je klobasal Borat, bi toraj morali odstavili več kot pol ministrov (Golobič, Vlačič, Križanič, Širca, Kresalova, in seveda Borata samega).
Dejte ga že zamenjat, da se ta klobasanje že konča.
same bedarije delaš, pol pa si še nagrajen v poslanca.
komu lepše ko tem političnim assom!