



Vaša ocena: 



Ocena 3,0 od 36 glasov
Ocenite to novico!
| Gre za to, da nikomur nič ne odvzamemo, vendar se odpovemo rasti , ki v kriznih razmerah ni sprejemljiva, ekonomsko ni vzdržna. | ||
| Ivan Svetlik, minister za delo, družino in socialne zadeve | ||
Če bodo zamrznili plače, je jasno, da ne morejo 'iti gor' pokojnine, je o vladnih načrtih dejala predsednica Zveze društev upokojencev, Erjavec pa poudarja, da predlog ni koalicijsko usklajen.
Izjavo ministra Ivana Svetlika o tem, da bi ustavili rast pokojnin, je za MMC komentiral tudi prvi mož "stranke upokojencev" Karl Erjavec. Dejal je, da so se o tem sicer pogovarjali in da gre le za usten predlog, ki ni koalicijsko usklajen in "ga še ni na papirju".
Za DeSUS zamrznitev pokojnin ni potrebna, saj se te usklajujejo s plačami. Ker naj bi torej zamrznili plače, saj te, kot je dejal, ne smejo rasti, se torej tudi pokojnine ne bi dvigovale. "Zato je zamrznitev pokojnin nepotreben ukrep," je dejal Erjavec in dodal, da bo DeSUS o tem sicer razpravljal tudi na ponedeljkovem svetu stranke.
Kožuh Novakova: Dodatek več upokojencem
"Mi smo vedno delili usodo z delavci in jo bomo tudi zdaj," pa pravi predsednica Zveze društev upokojencev Slovenija Mateja Kožuh Novak. Opozorila pa je na tiste upokojence, ki so zaradi nizkih pokojnin že zdaj v "hudi stiski".
Takih je po njenih besedah vsaj 100.000 in tem vlada po besedah predsednice ZDUS-a ne bi smela zamrzovati pokojnin, ampak bi jim morala še nekaj dodati. "Če drugega ne, naj se dvigne število ljudi, ki dobijo varstveni dodatek," predlaga.
Nad javnofinančni primanjkljaj z vsemi sredstvi
Plače v javnem sektorju najverjetneje torej ne bodo edina "žrtev" prizadevanj za uravnovešenje javnih financ, saj vlada razmišlja o tem, da bo zamrznila pokojnine in socialne transferje.
Državna sekretarka na ministrstvu za finance Helena Kamnar je dejala, da je naloga javnih financ v trenutnih gospodarskih razmerah "ob danih davčnih bremenih skušati zmanjšati javno porabo in na ta način zagotoviti čim manjši javnofinančni primanjkljaj."
Prebivalstvo naj ne bi utrpelo prevelikega pomanjkanja
Vlada si tako, kot pravi Kamnarjeva, prizadeva zmanjšati javno porabo na tistih segmentih, kjer ne bo večje škode in tako ob relatvno skromnih davčnih virih vendarle zagotoviti tudi vlaganje v razvoj. Vlada naj bi tako vlagala na področje znanosti, raziskovanja, visokega šolstva in v podporo konkurenčnosti gospodarstva, a tako, da bi še zagotavljala takšno socialno varnost, da prebivalstvo ne bi utrpelo prevelikega pomanjkanja.
Svetlik: Nikomur ne bomo ničesar odvzeli
"Gre za to, da bi ustavili rast tudi drugih velikih agregatov, to so pokojnine in socialni transferji," je vladno ponudbo pojasnil minister za delo, družino in socialne zadeve Svetlik. Dejal je, da je le tako mogoče ohraniti raven socialnih pravic na isti ravni oziroma tako, da nihče, ki mu je bila neka pravica ali socialni transfer dan, ne bo prikrajšan.
"Gre za to, da nikomur nič ne odvzamemo, vendar se odpovemo rasti , ki v kriznih razmerah ni sprejemljiva, ekonomsko ni vzdržna, " je poudaril Svetlik. Ministrstvo naj bi tako že pripravljalo sistemske spremembe, ki bodo že vprihodnjem letu zagotovile, da bodo višje prejemke dobili tisti, ki živijo samo od socialnih transferjev.
Najprej zamrznitev plač v javnem sektorju?
Minister je vladni predlog predstavljal na srečanju nekaterih ministrov s predstavniki sindikatov javnega sektorja, na katerem so sindikatom predstavili splošen ekonomslki položaj v družbi in predloge za zamrznitev plač javnih uslužbencev.
"Naš predlog je sestavljen iz treh točk: vsi socialni prejemki, ki jih zagotavlja država, ostanejo nedotaknjeni v tem smislu, da noben posameznik ne bo ob nobeno pravico, ki jo je doslej država zagotavljala," je pojasnil.
Z novo socialno zakonodajo naj bi po ministrovih besedah zagotovili tudi višje t. i. začasne in trajne socialne pomoči. "To še ni usklajeno, so predlogi, ki jih sedaj oblikujemo in jih bomo še usklajevali v pogovoru s koalicijskimi, pa tudi drugimi socialnimi partnerji. Pogovori intenzivno tečejo, v torek je bil pogovor z javnimi uslužbenci," je dodal.
| Vas zanima kakšna je razporeditev prejemanja pokojnin? S klikom na spodnjo sliko, lahko ugotovite njihovo razporeditev. |
20. september 2009 ob 20:49
Pa ne naredi nič v tej smeri. Spravllja se na populacijo, katera je ustvarjala skozi generacije premoženje, ki ga danes kradejo tajkuni s pomočjo države.
Upokojenci niso niti toliko vredni, da bi se jim pokojnine usklajevale skladno z rastjo plač.
Ko na eni strani elita bogati, upokojenci vedno bolj gledajo na to kje bodo kupili živila in obleko, da bodo ob plačevanju vseh položnic pretolkli mesec.
Ali se med elito prištevajo tudi politiki? Seveda se. Samo poglejte kdo je vabljen na razne proslave in prireditve v Cankarjev dom, ki ga je zgradilo ljudstvo z samoprispevki.
Pomembni sedanji in prejšni politiki, pa gospodje iz Fioruma 21, pa kapitalisti iz desnice, pa Slovenska ekstrada. Kje je ljudstvo? Ljudstvo gleda pomembneže po televiziji in se nikakor ne more nasititi njihovih laži in prevar. Gledajo gospode, ki obvladajo leposlovje in retoriko in kot ovce nasedajo pokvarjenim lopovom, ki kradejo narod, zapravljajo državno premoženje, slabijo kredibilnost države v svetu, se za ta ali oni osebni interes dajo podkupiti sedaj temu, sedaj onemu. Tudi problem z Hrvaško je problem naše šibke skorumpirane in neenotne politike.
Prav v nikogar od politikov ne verjamem in prepričan sem, da nisem edini.
9. september 2009 ob 11:17
9. september 2009 ob 10:00
9. september 2009 ob 08:59
G. Erjavec ne dovolite zamrznitev prejemkov upokojencev. V 40 let delovne dobe smo bili za marsikaj prikrajšani pri OD.
9. september 2009 ob 08:04
Če bi povišali davčna bremena bi bil davčni izplen še nižji,..
8. september 2009 ob 23:53
Evo vam zdaj banano v rit, sedaj boste pa siromaki plačali namesto bogatih, zamrznili bodo plače, penzije, socialke, pa še vaše genitalije.
Glupe li radnje, konec avgusta so pa imeli Božič za socialce.
Kresilka in Lačovnik sta zminirala financarja Križanega, da sta zaščitila bogataše, ker sta neoliberalca najslabše vrste.
Borat Pohar pa nema muda, da bi se jima zoperstavil, saj mu takoj zagrozijo z razpadom koalicije.
Pod pretvezo, da bi demotivirali ustvarjalce, kaj pa so ustvarili?
Srednjeveške tehnike za izkoriščanje tlačanov?
Večina podjetij se ukvarja z nekimi nizkoproduktivnimi polizdelki, dodane vrednosti ni. To je odgovoznost intelektualcev, zaspancev.
Glavni igralec sta LDS in Zares, vsi ostali v tej koaliciji so navaden plankton.
8. september 2009 ob 23:49
"Janša bi samo dobil to idejo bi bili sindikati v soboto že na kongresnem trgu. Kako nam je sedaj lepše! :)"
Si se kdaj vprašal zakaj je to tako?
Je krivo ravnanje vse drugih, ali njega samega?
8. september 2009 ob 23:43
Oh, kako sta si različni.
8. september 2009 ob 23:37
8. september 2009 ob 21:13
Ze pri ministrih je razpon od 5386 (promet) do 5847 (zdravje). Od kje pride 500€ razlike, mi ni jasno. Na Ministrstvu za obrambo so sicer nekomu izplacali 8416 (pa ne v vojski, tam je maksimum 10909), vendar ocitno ne gre za ministrico (ampak kdo potem?).
Pri obcinah clovek lahko razume, da glede na stevilo prebivalcev najvisja placa pada od Ljubljane (5161) do Maribora, Celja in Kopra (okrog 4300) itd. Ampak od kje pa zneski obcinam Sentjur (4518), Trzic (4103), Grosuplje (3935), Izola (3894), Kamnik (3858), medtem ko vecina ostalih obcin izplacuje najvisji znesek okrog 3000?
Krajevne skupnosti v veliki vecini nimajo zaposlenih, se pa najdejo izjeme z enim zaposlenim, ki so relativno radodarne npr. KS Sevnica (2425), KS Venclja Perka Domzale (2125), KS Spodnja Idrija (1998).
Upravne enote vecinoma izplacujejo najvisjo placo 3300-3500, razen izjem kot recimo Kamnik (4896), Zagorje ob Savi (4725), Trbovlje (4667), Domzale (4508), Krsko (4508), Tolmin (4430), Ribnica (4404).
Sodisca so povprecno izplacevala najvisjo placo okrog 5500, razen Ustavno sodisce (7923) in Vrhovno sodisce (5952), kar je pricakovano, ampak zakaj pa izstopata Okrozni sodisci na Ptuju (7242) in v Celju (6742)?
Med osnovnimi solami ni bistvenih razlik razen izjemno izstopajoce OS Vuzenica (4089), ostale so bolj ali manj okrog 3000.
Pri srednjih solah od povprecja 3000-3200 kar neverjetno odstopajo Ekonomsko storitveni izobrazevalni center Kranj (7810), Tehniski solski center Kranj (4990), Solska centra Novo mesto (4479) in Celje (4290), Srednja sola za oblikovanje Maribor (4232).
Prav tako neverjetne so razlike med fakultetami na ljubljanski univerzi. Tako so najvisje place izplacale Medicinska fakulteta (9367), Fakulteta za druzbene vede (8358), Filozofska fakulteta (7946), AGRFT (7152), Fakulteta za elektrotehniko (7132), Fakulteta za gradbenistvo in geodezijo (7055), medtem ko so bili ti zneski najnizji na Teoloski fakulteti (4397), Akademiji za likovno umetnost (4945), Pedagoski fakulteti (4952). Resnicno mi ni jasno, od kod take ogromne razlike.
Seveda pa se cloveku kar zvrti, ko pride do rubrike zdravstvenih izvajalcev. Tu so rekorderji UKC Ljubljana (12699), UKC Maribor (11833), magicno mejo 10000 pa presegajo se bolnisnice v Celju, Izoli, Slovenj Gradcu, Novi Gorici, Topolsici in na Ptuju. Med zdravstvenimi domovi je razkorak od 3628 (Ilirska Bistrica) do 9205 (ZD dr. Adolfa Drolca Maribor), zanimiv primer je tudi Resevalna sluzba Koroske (9937). Med lekarnami se najmanj splaca biti direktor Lekarne Kocevje (3652), najbolje pa se godi direktorju Celjskih lekarn (6319).
Na podrocju kulture pa izrazito izstopata Cankarjev dom (6901) in RTV (6389), medtem ko so ostali kulturni zavodi nekje med 2500 in 3500.
Skratka, zelo zanimivo bi bilo enkrat slisati razloge, zakaj so taksne ogromne razlike po Sloveniji. Naj se enkrat poudarim, da so to najvisje izplacane place, povprecne place so v vecini teh institucij nizje od 2000 bruto.
8. september 2009 ob 20:31
Prejemniki borčevskih pokojnin in dodatkov na tej osnovi iz II SV so državno breme. Minimalna slovenska pokojnina v seštevku prejemka za te namene bi morala zadostovati in država bi prihranila sredstva proračuna. Tega verjetno ne bomo dočakali, saj so razprave v DZ o totalitarnih sistemih pokazale, da vodilna koalicija v Državnem zboru še vedno zagovarja bivši totalitarni sistem.
8. september 2009 ob 19:13
8. september 2009 ob 18:56
Na razdalji, na primer 20 km štiri občine!? Koliko občin npr. samo v revnem Prekmurju?
8. september 2009 ob 18:53
V naši državi ni itak nič pod nadzorom niti nikdar ni bilo. Samo za primer bom dala;koliko ljudi dobiva socialno pomoč zato ker se jim ne da poiskati službe, koliko ljudi je vpisanih na fakultetah katero plačuje država, pa študija sploh ne mislijo končat, koliko ljudi dela na črno, koliko podjetij ne plačuje davka.... So malenkosti za katere gre ogromno državnega denarja v nič
In to razlaga nekdo, ki dela v javni upravi, smešno a ne:).
8. september 2009 ob 18:51
8. september 2009 ob 18:13
8. september 2009 ob 17:27
http://www.facebook.com/group.php?gid=12
5713134940
8. september 2009 ob 16:52
En prvi in osnovni pogoj, da bi Pahorju verjel, je naj zniža sebi in vsem ostalim plače do meje 3000 € neto. Ko bo to naredil, ga bom jemal za resnega.
8. september 2009 ob 16:37
8. september 2009 ob 16:25
Vsi imamo enake želodce, samo eni (Kožuh-novakova) jedo boljšo hrano.
8. september 2009 ob 16:06
irji delili usodo z delavci :)) Na sveto nikolovo :)) Kako dolgo bo narod po svetu še naiven ...
8. september 2009 ob 16:02
8. september 2009 ob 15:54
8. september 2009 ob 15:53
Saj ko se bodo generacije menjale in ne bo več večina tistih ki so še živeli za časa Jugoslavije, bo tudi povprečen Slovenski Janez zaživel primerno svojemu staležu.
Glede članka, nič novega, to je pač socialni dialog naše vlade. :)
8. september 2009 ob 15:50
8. september 2009 ob 15:45
8. september 2009 ob 15:24
Sicer sem temu znesku primerno skromen, oblacila so stara povprecno vec kot 5 let, na dopustu ravno tako nisem bil ze vec kot 5 let, ker si enostavno ne morem privoscit oz. ce bi si, bi se moral odpovedati cemu drugemu, kar imam raje kot dva tedna morja.
8. september 2009 ob 14:22
8. september 2009 ob 14:17
V veliki večini stvari, ki si jih napisal se strinjam s tabo in nevem od kot vse te obtožbe zoper mene. Če pogledaš vse kar sem natrosil boš videl da marsikere stvari v mojem zgornjem postu sploh nisem rekel. Nikoli nisem krivil brezposelnih za situacijo, nikoli nisem podpiral to da se Šrot pa Bavčar izmikata svoji odškodninski odgovornosti, tako da bom tudi tebi povedal isto kot marsikomu prej. Nauči se prebrat moje poste in nestoj sklepat karkoli med vrsticami. Jaz napišem točno tisto kar mislim in nič drugače, nič prikrito ampak samo točno in dobesedno tisto kar je napisano.
Če samo izpostavim nekaj točk. Seveda, krivec je seveda država, ki ponuja določene možnosti, ne pa brezposelni ki te možnosti samo izkoristijo. Potrebno bo ogromno reform in med tistim kar sem navedel kot ''davčna reforma'' seveda mislim tudi večjo davčno disciplino (pregnjanje in pobiranje davka od dela na črno, sive ekonomije itd.), pa seveda tudi obdavčitev premoženja, predvsem titstih ljud, ki posedujejo ogromno premoženja, ki ga ne potrebujejo za normalno življenje (torej luksuz).
Tudi jaz sem mnenja, da kavice ne pomenijo nič, so le simbolna gesta, ki pa ni zanemarljiva. Dejansko varčevanje in zmanjševanje odhodkov iz proračuna pa po moje je mogoče le če se izpeljejo določene reforme in racionalizacije, zato pa so te dejansko potrebne. Zamrznjevanje plač, pokojnin in socialnih transferjev je le začasen ukrep za gasit požar čim prej, dolgoročno pa ne bo pomagalo. Upam da se na vladi tega zavedajo. Med reforme in podobne ukrepe pa lahko štejemo seveda zmanjševanje zaposlenih v javni upravi, pokojninska reforma, zdravstvena reforma in racionalizacija zdravstva, reforma javnih naročil (da ne bomo spet npr. avtocest trikrat preplačali), itd itd itd.
8. september 2009 ob 13:43
KAJ JE BIU JANŠA TISTI KI GA TAKO HVALITE IN PLJUVATE PO PAHORJU.....?
NO KAJ ?
BIU JE KOMUNIST!!!!in to se ve! ker so bli usi komunisti ....od kučana inc janše drnovška .....usi!
8. september 2009 ob 12:57
8. september 2009 ob 12:51
8. september 2009 ob 12:49
Zmeraj bolj se mi zdi da je politika socialnih transferjev pri nas zgrešena, podpira napačne ljudi na napačen način. To je mišljeno kot začasna pomoč da lahko človek preživi, ko je v stiski in si išče delo, ne pa kot stalna renta od katere bi nekdo živel in nič delal. Potrebujemo reformo zavodov za zaposlovanje, ki bodo pokrivali vse brezposelne in jih dejansko prisiljali v to da iščejo delo, ne pa da doma grejejo rit.
P.s. 1: Kako je možno da se sredstva v proračunu za socialo neprimerno večajo, in da se istočasno zamrzne transferje. Človek bi glede na proračun sklepal da bodo transferje višali.
P.s. 2: To je pač hiter in enostaven ukrep, ki probleme rešuje zdaj in tu, vendar dolgoročno to ni vzdržno. Dolgoročno bo treba spremenit davčno politiko, stopiti na rep sivi ekonomiji, reformirat socialne transferje, krčiti državno upravo, povečati učinkovitost javnih naročil.
Čeprav se v nekih točkah strinjam z tabo, vendar samo v tisti točki, ko pišeš, da bi naj to bila le začasna pomoč, ko si resno v krizi, seveda, da ob tem iščejo delo.
Pozabljaš pa na nekaj, da tu ne moreš kriviti tistih, ki to pomoč prejemajo, temveč krivdo išči v vladi in vseh vladah nazaj, ki so z raznimi spodbudami, v narekovajih, v gospodarstvo, pripeljali ljudi, do te točke, da nekateri prejemajo plačo, ki je tako visoka, da ni omembe vredno ali pa še hujše, da ljudje izgubijo delo.Torej nevem, katerega dela ti ne razumeš?Država z temi transferji, samo kupuje mir.Ti kriviš brezposelne za to krizo, to lahko trdi samo umsko omejen človek, ki nikoli ni bil med ljudmi.Jasno je in ne rabiš biti nevem kako pameten, da vidiš in spoznaš, kdo nosi največjo krivdo za to situacijo,v kateri smo sedaj in to niso brezposelni temveč, vlada in vse vlade nazaj.Država preveč troši,z denarjem iz proračuna se financira razne prevzeme, razne firme, ki so blizu politikom, ko to zavozijo razni državni direktorji, pa jih sanirajo.Še hujše izplačujejo se nenormalno visoki dohodki tem kvazi direktorjem, nagrade itd.Potem so tu še razni nadzorni sveti, tako, da glava boli ob spoznanju, kakšne zneske si delijo.Kaj se zgodi, nič, nihče za nič ne odgovarja, vsi samo lepo kasirajo in se nam smejijo v obraz.Od kod vsi ti izhajajo, ja iz javnega sektorja in javne uprave, pogledati je potrebno samo koliko nepotrebnega kadra je v javni upravi pa ti bo vse jasno in kdo plačuje te lenuhe, ja država iz proračuna.Država tudi ni nič kaj varčna, tisto plačevanje kavic je samo pesek v oči, samo preveriti je potrebno, kaj in koliko porabi državni aparat pa se ti obrne.
Potem se pa pojavi neki Alchemist in izliva svoje frustracije na tiste, ki žal nimajo take sreče kot on in kritizira tiste, ki dobijo najbolj po grbi zaradi, kvazi kapitalistov, ki se igrajo podjetnike, kujejo dobičke, lažejo in jamrajo, kako je storilnost nizka in to naj bi bil razlog. da ni večjih plač v realnem sektorju na drugi strani pa se kopajo v luksuzu in država take še podpira.Poleg tega pa mi razloži prosim, zakaj nista Bavčar in Šrot že za zapahi, sicer bi jima morali slediti tudi še kakšni Valanti in podobni, zakaj nihče od teh ni za rešetkami?To pa zato, ker bi potem morali polovico njihovih političnih botrov zapreti enako z njimi.
Na koncu, se moram tudi strinjati, z tabo , da bodo potrebne reforme, vendar ne samo pri socialnih transferjih, temveč bo potrebno povoziti marsikakšen sistem, kot prvo obdavčitev bogatašev,zakonsko urediti, da bo vsak odgovarjal za svoja dejanja, prevetriti reformo plač v javnem sektorju, kakor tudi v javni upravi in v tej zadnji tudi odpustiti odvečni kader, predvsem pa te kvazi kapitaliste postaviti pred sodišča, naj odgovarjajo za svoja dejanja, kakor tudi vsi vmešani politiki.Drugače bo resno kaos, ko pa pridemo do te točke pa bo hudo.
8. september 2009 ob 12:38
8. september 2009 ob 12:24
Zakaj se ne ugotavlja plačnih anomalij katere so proizvedli prav sindikati, plačno reformo so dali v sprejem prav pred volitvami, ker so se zavedali, da bo tudi zaradi tega vlada letela. Politična klika se je v naprej dogovorila in tu nam sedaj prodaja buče, kako je potrebno rezati. Mali lutkar dobro vodi svoje gledališče .
8. september 2009 ob 12:13
P.s. 1: Kako je možno da se sredstva v proračunu za socialo neprimerno večajo, in da se istočasno zamrzne transferje. Človek bi glede na proračun sklepal da bodo transferje višali.
P.s. 2: To je pač hiter in enostaven ukrep, ki probleme rešuje zdaj in tu, vendar dolgoročno to ni vzdržno. Dolgoročno bo treba spremenit davčno politiko, stopiti na rep sivi ekonomiji, reformirat socialne transferje, krčiti državno upravo, povečati učinkovitost javnih naročil.
8. september 2009 ob 11:44
v državi ne bi blo lačnih, brezdomcev, brezposelnih...
držav že davno ni več...razen za ovčke, ki verjamejo v rdećo kapico...žalostno toda resnično...=(
8. september 2009 ob 11:15
8. september 2009 ob 11:15
naj začnejo rezat povsod. Ni mi jasno kako ima lahko direktor DARS-a 2x večjo plačo od predsednika države. Znižajte jo, pa ne mi govorit, da je to družba z največ investicijami, odgovornostjo, še nihče ni za nič odgovarjal, nikoli ni bilo na tej funkciji nobenega strokovnjaka z vizijo, sami stari prijatli iz strankarskih vrst.
8. september 2009 ob 11:11
8. september 2009 ob 11:09
8. september 2009 ob 11:02
Naj malo sistemsko uredijo stvari, ne pa črtat uspešnost . . .
8. september 2009 ob 10:45
mam občutek, da bo tale vlada sama zmrznila še preden bo zapadel prvi sneg
Ja to je sedaj tudi meni že jasno, če pa bo po naključju, preživela zimo, se pa paradižnika nikakor ne bo učakala.
Čas je, da se že končajo ti zgrešeni poiskusi izžemanja že tako sestradanega naroda.
Problem je samo v tem, da je veliko vprašanje, kdo jih bi lahko nasledil?Nujno rabimo novega človeka z genitalijami in vizijo za prihodnost, ker je jasno, da v današnji politični eliti ni niti enega, ki bi bil kos tej nalogi.Razlog je očiten, vse kar imamo je še iz prejšnjega sistema, eni so ostali kar so, drugi pa so samo zamenjali barve in strani, vendar v osnovi in po duši so isti.
8. september 2009 ob 10:44
8. september 2009 ob 10:43
8. september 2009 ob 10:42
Javni sektor: Najvišja plača predsednik države, drugi predsednik vlade, vsi ostali pa nižjo! Kljub vsem dežurstvom in naduram, niti centa višjo!
8. september 2009 ob 10:23
8. september 2009 ob 10:16
drugače pa naj rajši durs pobere davke, ki jih družbe ne plačujejo, pa določene pokojnine bi lahko malo zmanjšali. ker ni normalno, da ima več kot polovica upokojencev pokojnino 500€ ali manj, neateri pa na mesec dobivajo take € iz pokojninske blagajne, da se še državnim uslužbencem skomine delajo.
pa dajte že enkrat obdavčit nepremičnine, jahte, dražje avtomobile.boste videli, kako hitro bodo prihodki.
8. september 2009 ob 10:15
8. september 2009 ob 10:07
8. september 2009 ob 10:06
Bom pa še primer dal take upokojenke, ki je vse življenje živela na naš račun kot samohranilka, ker je menda sv. duh delal in se upokojilla s 15 leti delovne dobe, sedaj ji pa štukajo. Ker je imela male dohodke se je še ponujala za dodatne zaslužke kot kriva priča na sodišču, njen sinko pa je poročen z uslužbenko pod MDDSZ, ki pobija dece in dela v javnem sektorju, mulce pa spet mi preživljamo.
Nič od nič sama škoda, če bi jo l. 1960 usmrtili bi prišparali kakšnih pol mio EUR, danes ji pa še penzion štukajo, da lepo uživa življenje v naravi, vi pa garajte za take. Malo poglejte svojo prištevnost pri takih ekstremih, socialni državi in oškodovanju posameznikov na račun barab.
8. september 2009 ob 09:44
8. september 2009 ob 09:43
8. september 2009 ob 09:41
8. september 2009 ob 09:40
HALLOOO !!!!! A se bo kdo končno lotil sive ekonomije !!!???? Vsak mojter te vpraša, ko gre za plačilo, z računom ali brez njega. Res žalostno je, da se to še vedno tolerira. Polno folka je, ki so na borzi, vlečejo socialno pomoč in še na črno delajo. Država tu očitno ne deluje. Najlažje od vsega je jemati tam, kjer sam daješ...pač priviješ pipico. Da bi se pa kdo potrudil in kaj konkretnega naredil pri goljufanje države, ko gre za zaigrane mame samohranilke, ki to v resnici niso, ko gre za folk, ki že leta čepi na borzi in poleg dela na črno, to pa ne, bi bilo potrebno delati, a ne. Stalno iste zgodbe. Vse vlade do sedaj so bile na področju zatiranja goljufij in področju zatiranja sive ekonomije, popolnoma nesposobne. Čas je spet za novo, ki bo na tem področju kaj naredila !!!!
8. september 2009 ob 09:36
8. september 2009 ob 09:29
Pomečejo naj jih ven odgovorne, ostale pa stisnejo, da bodo vedeli kako se v gospodarstvu dela
8. september 2009 ob 09:29
S tem pa jih destimulirate da bi delo sploh iskali. In tako pol padajo očitki o lenuhih.
8. september 2009 ob 09:29
Tipično poročanje hlapčevskega novinarja ali novinarke. Vse bo "cool" sam vi reveži jejte še naprej drek dokler se mi bogati še naprej bogatimo.
Mater vam j***m!
8. september 2009 ob 09:28
8. september 2009 ob 09:26
8. september 2009 ob 09:25
8. september 2009 ob 09:23
"Ministrstvo naj bi tako že pripravljalo sistemske spremembe, ki bodo že vprihodnjem letu zagotovile, da bodo višje prejemke dobili tisti, ki živijo samo od socialnih transferjev."
torej se bo podpiralo ljudi, ki jih hrani drzava (pri tem bi izvzel vse tiste ki druge moznosti res nimajo), namesto da bi se vzpodbujalo samostojno podjetnistvo in samozaposlitev z raznimi olajsavami..kmal se sploh ne bo splacal vec delat..
8. september 2009 ob 09:23
8. september 2009 ob 09:22
Če bi to poznali bi morali vedeti, da se pokojnine kar nekaj let ne usklajujejo s povprečno rastjo plač, še bolj ostali socialni transferji nazadujejo.
Dokaz podatki SURS
Primer:
Zaradi 5 javnih uslužbenk pod MDDSZ, je država na enem človeku izgubila cca 70.000 EUR v 4 letih. To je približno 1,5 povprečne plače ali recimo 3 pokojnine, ali npr 10 štipendij v tem času.
No tako, uravnilovko na račun zasluženega in akumuliranega se ne moreš iti, če najprej ne uravnaš odklone na račun managerskih odkupov, ki so poleg javne uprave odgovorni za to krizo in če ne uravnaš tiste, ki so na račun kreditov živeli na veliki nogi prehitro.
Tudi javni sektor ni povsod enako odgovoren, je treba ključe formirati n se zavedati, da če nekoga oškoduješ, moraš sam plačati, ne da bo kdo drug namesto tebe. ;)
Tudi štukanje tistim, ki imajo 15 let delove dobe kljub zdravju, ker so zabušavali in lovili zavoje, sedaj se jim pa pomoč nakazuje, je diskrepanca državne ekonomije.
Tudi privelegiran status samohranilk pri državni štipendiji npr., je podkupovanje in diskrepanca naravnega položaja na škodo produktivnih. Cel kup takih stvari imate, malo poglejte kaj delati in stisnite od tistih, v katere smo leta vlagali pa nič dobili za to, če nI delanekje, naj pa taki državni štipendisti in podporniki pač kaj drugega delajo namesto škode pod MDDSZ. Takim ki nimajo svoje in v razumnem času ne ustvarijo in takim ki delajo škodo zadnjih 10 let se vzame, ne po uravnilovki ampak po ključih po odgovornosti in nedelu.
Vsi podatki so na voljo.
8. september 2009 ob 09:16
To je sedaj že jasno, kot beli dan, tej vladi so dnevi šteti.Včerjajšnja pogajanja z sindikati v javnem sektorju so bila le pesek v oči, čeprav je kazalo drugače, no vsaj delali so se vsi skupaj, da bo drugače.Pahor nima genitalij, da bi si upal počistiti in razgnati to leglo lenuhov v javni upravi in zmanjšal plače v javnem sektorju.Situacija po novem sedaj zgleda nekako takole.Javna uprava in javni sektor, naj bi imela zamrznjene plače, čeprav so se jim plače, ne glede na krizo zvišale za 10%, ti že ne bodo prikrajšani za nič.Upokojenci, bodo najbolj na udaru, ti že tako ali tako komaj živijo, sedaj pa bo še slabše, glede socialnih transferjev pa je sploh škoda izgubljati besede, glede na podatke bi o prejemkih bodo le ti najmanj prizadeti, saj skoraj nič ne moreš zamrzniti, z temi prejemki pa se tudi ne da živeti.kdo bo tukaj najbolj prikrajšan se ve, to bo revež.
Jaz se ne bi bal sindikatov v javnem sektorju, če bi bil v vladi, ker vrana, vrani ne izkljuje oči,resna grožnja sedaj po tem scenariju ji bodo tisti, ki ne spadajo v ta krog posvečenih.
Ko pa le ti ne bodo mogli zadostiti vsaj tistih osnovnih potreb bo pa počilo, če je cena, da se nekaj obrne na bolje, da se razčisti leglo lenuhov v javni upravi in krogu posvečenih, če bi bil cilj, da bo potem boljše, potem je to vredno, tudi, če te zaradi tega zaprejo.Saj ne bi bilo ne prvič ne zadnjič, da bi se to zgodilo, enkrat je temu potrebno narediti konec in ta konec ob takih potezah vlade bo kmalu neizogiben.
8. september 2009 ob 09:11
8. september 2009 ob 09:10
8. september 2009 ob 09:08
8. september 2009 ob 09:03
8. september 2009 ob 09:01
8. september 2009 ob 08:57
plače javnega sektorja so bile 6 let zamrznjene, medtem, ko je realni sektor takrat rastel,..ali to sploh kdo omenja??, nihče, važno je, da je lani rastel 10% , realni pa 2% in evo ...stvar je jasna...pri čemer naj bi ta rast sploh ne bila iz proračuna ampak iz privarčevanih sredstev, ki jih je Virantovo ministrstvo šparalo, če jih je seveda, za ta povišanja...
Zadeva v bistvu ni tako težka za razumet, težko je najti kompromisno rešitev..
8. september 2009 ob 08:57
8. september 2009 ob 08:55
Pahor odstopi!
8. september 2009 ob 08:50
8. september 2009 ob 08:41
V najbolj obdavčeni drzavi na svetu se politiki pritozujejo, da imajo premalo denarja.
Ce bi eliminirali lopovske strukture kot je dars, sct in podobna podjetja, ce si ne bi politiki in tovrstna podjetja med seboj razdeljevali milijone evrov nasega denarja, bi bilo nase gospodarstvo super.
8. september 2009 ob 08:40
8. september 2009 ob 08:35
8. september 2009 ob 08:35
8. september 2009 ob 08:31
8. september 2009 ob 08:30
8. september 2009 ob 08:25
8. september 2009 ob 08:20
LP (prekrasno jutro, mar ne :)? )
8. september 2009 ob 08:17