Slovenija

Poudarki

  • "Delež v Ultri sem prijavil nadpopolno, ne pa nepopolno"
  • "Ultra pri NLB-ju ni uživala nobenih privilegijev"
  • "Ultra sredstva dobila v času Janševe, ne te vlade"
  • "Pred lokalnimi volitvami se želi diskreditirati tudi Jankovića"
  • "Moja vest je čista"
  • "Maščevanje SDS-a za poraz na volitvah"
  • Golobič pred zaslišanjem: Ni me strah
  • Ministra spremljal odvetnik Kozinc
  • Petan: Pomembna vloga zaslišanja prič
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 49 glasov Ocenite to novico!
Komisija
Gregor Golobič trdi, da Ultra v času te vlade ni prejela nobenih nepovratnih sredstev. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
       Danes smo začeli preiskavo. Preiskovanec ima pravico, da pove svoje mnenje in se odzove na sume. Tako pač poteka delo komisije.       
 Predsednik komisije Rudolf Petan po koncu zaslišanja
       Opravil sem svojo dolžnost. Vesel sem, da sem lahko odgovoril na preštevilne očitke. To sem storil argumentirano in upam, da bo komisjia korektno razsojala.       
 Gregor Golobič
       Nikoli v nobeni banki v času, ko sem bil zaposlen v tem podjetju, nisem z nikomer govoril o nobenem posojilu. Edini krediti, o katerih sem se pogovarjal z bankami, so bili moji osebni krediti.       
 Gregor Golobič
       Ste želeli biti preiskovanec zato, da lahko brez posledic govorite neresnice in laži?       
 Vprašanje Franceta Pukšiča
       Pred nami sedi najbogatejši slovenski kmet.       
 Franc Pukšič o Gregorju Golobiču
       O leseni jadrnici iz leta 1975, ki jo ima v lasti Gregor Golobič, ste namerno začeli govoriti kot o jahti. /.../ Vaš cilj je politično uničiti tega človeka.       
 Cveta Zalokar Oražem Francu Pukšiču
Miha Kozinc, Gregor Golobič in Cveta Zalokar Oražem
Prva poslanka Zaresa je na seji preiskovalne komisije stopila v bran predsedniku stranke. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared
       Nisem tu, da bi dokazal, da nisem kriv. Naloga obtoževalcev je, da to dokažejo zaradi svojih neresničnih obtožb.       
 Gregor Golobič
       Motivacija pobudnikov te parlamentarne preiskave je izključno poskus politične diskvalifikacije mene osebno in stranke, ki jo vodim. Gre za maščevanje SDS-a za poraz na volitvah, prav tako pa si SDS želi odvrnitve pozornosti od napak, ki jih je počel v prejšnjem mandatu.       
 Gregor Golobič
Gregor Golobič
Gregorja Globiča je na seji komisije spremljal odvetnik Miha Kozinc. Foto: MMC RTV SLO/Marjetka Nared

Dodaj v

Golobič: Nikoli se nisem izogibal plačevanju davkov

Minister obtožen klientelizma in korupcije
24. februar 2010 ob 08:43,
zadnji poseg: 24. februar 2010 ob 12:36
Ljubljana - MMC RTV SLO

»Ni res, da sem se izogibal plačevanju davkov v Sloveniji. Ultra SUM je nizozemsko podjetje, tu ni nobenih slamnatih imen oz. so vsa imena konkretna,« je povedal Gregor Golobič.

Da ta njegov argument drži, je minister za visoko šolstvo in prvak Zaresa pred preiskovalno komisijo DZ-ja, ki preiskuje njegovo ravnanje, dokazoval z oceno direktorice Dursa, ki je ugotovila, da suma izogibanja plačevanju davkov pri Ultra SUM-u ne more biti, ker je družba nizozemska. »Tudi nobenih izplačil na moj račun ni bilo izvedenih,« je zatrdil in dodal, da ne more biti predmet davčne obveznosti, ki bi se realizirala v Sloveniji po principu svetovnega dohodka.

"Delež v Ultri sem prijavil nadpopolno, ne pa nepopolno"
Na očitek, da sam ne plačuje davkov, da pa je hkrati za obdavčitev drugih državljanov, je odgovoril, da se je v preteklosti zavzel le za dodatno obdavčitev ekscesnih nagrad.

Glede podatkov o poslovnih deležih, ki jih mora prijaviti javni funkcionar, je povedal, da je treba prijaviti le deleže, ki presegajo 20 odstotkov, medtem ko, kot je spomnil, njegov delež v Ultra SUM-u znaša 10,8 odstotka. "Čeprav je moj delež v Ultra SUM-u veliko manjši od 20-odstotnega, ki ga za prijavo zahteva zakon, sem podatek predložil Kosovi komisiji, " je spomnil.

"Ultra pri NLB-ju ni uživala nobenih privilegijev"
Po njegovih besedah ne drži, da je nepopolno prikazal svoje premoženjsko stanje in njegov izvor. »Moj obrazec o premoženjskem stanju je edini od obrazcev politikov na podlagi mojega soglasja javno objavljen. Nikjer pa ni opcije o izvoru premoženja - to se je uporabljalo v času socializma, zdaj, ko imamo protikorupcijsko komisijo, pa to na podlagi podatkov ob začetku in koncu mandata ugotavlja ona. Če se vmes pojavi razlika, jo mora funkcionar pojasniti,« je popisal svoj pogled na to temo. Kaj pa njegov odgovor na očitek, da je neupravičeno pridobil status kmeta za nakup kmetijskih zemljišč? »Tedaj nisem bil državni funkcionar in sem status prejel v skladu z zakonom.«

Golobič je spregovoril tudi o zavarovanjih podjetja Ultra. »Nikoli v nobeni banki v času, ko sem bil zaposlen v tem podjetju, nisem z nikomer govoril o nobenem posojilu. Edini krediti, o katerih sem se pogovarjal z bankami, so bili moji osebni krediti,« je dejal. Opozoril je, da je po besedah guvernerja Banke Slovenija 52 odstotkov posojil podjetjem v Sloveniji popolnoma nezavarovanih. In vendar - tega privilegija ni bilo deležno nobeno Ultrino podjetje, je zatrdil.

"Ultra sredstva dobila v času Janševe, ne te vlade"
Poudaril je tudi, da so bila vsa posojila podjetjem iz skupine Ultra zavarovana z običajno ostrimi in visokimi obrestnimi merami. Na tej točki se je zato zavzel, da komisija za primerjavo od NLB-ja pridobi primerljive podatke o drugih slovenskih podjetjih.

Zavrnil je tudi druge očitke komisije. Med drugim je opozoril, da Ultra od države v času te vlade ni dobila nobenih nepovratnih sredstev, nobenih subvencij. Te je v resnici po njegovih besedah dobila v času vlade Janeza Janše. »In pri tem, si lahko predstavljate, nisem imel prstov vmes,« je dejal. Tedaj je podjetju denar po njegovih besedah pripadel za sofinanciranje študija mladih raziskovalcev v gospodarstvu in sofinanciranje transfera raziskovalcev iz javne sfere v gospodarstvo. Ta sredstva so bila majhna, če jih primerjamo s tistimi, ki jih prejemajo druge družbe, je pojasnil.

"Pred lokalnimi volitvami se želi diskreditirati tudi Jankovića"
Minister je zavrnil še očitke na račun izbora Ultre za projekt kartice Urbana, pri čemer je spomnil, da kartico uporabniki hvalijo. Kot je navedel, je za ta posel izvedel iz medijev, saj od konca leta 2007 ne sodeluje več z Ultro. O tem se (do vzpostavitve preiskovalne komisije) ni nikoli pogovarjal z ljubljanskim županom Zorana Jankovića, prav tako ni vplival na glasovanje svetnika Zaresa v mestnem svetu MOL-a Janeza Kopača, je odgovoril na vprašanje predsednika komisije Rudolfa Petana (SDS). Na njegovo prošnjo mu je razložil tudi, da ne ve ničesar o tem, ali je Ultra finančno sponzorirala Jankovića na volitvah.

Zanikal je tudi vpletenost v sporno pridobivanje poslov družbe na javnih naročilih in izrazil prepričanje, da je cilj te obtožbe diskreditacija ljubljanskega župana pred lokalnimi volitvami. Po njegovih besedah tudi ni res, da ima vmes prste pri elektronizaciji študentskih bonov. "Nisem solastnik nobenega podjetja, razen nizozemske Ultra SUM – to podjetje je lastnik deležev v drugih podjetjih, ne jaz,« je opozoril.

"Moja vest je čista"
Prav tako povsem zavrača očitek o koruptivnem ravnanju pri prenosu področja elektronskih komunikacij z ministrstva za gospodarstvo na ministrstvo za visoko šolstvo. Ta predlog je potrdil parlament, je spomnil, zato je prepričan, da tovrsten očitek na njegov račun pomeni neke vrste ovadbo parlamenta. Poleg tega je bil po njegovih besedah prenos pobuda ministra za gospodarstvo Mateja Lahovnika, ki je »želel preseliti področje, ki mu ni mogel namenjati dovolj pozornosti«.

"Moja vest je čista, preiskava pa je zlorabljena v politične namene," je Golobič poudaril že v uvodnem govoru pred komisijo. Ob začetku zaslišanja je namreč pojasnil, da je vesel, da ima po devetih mesecih priložnost, da odgovori na preštevilne obtožbe komisije, ki so del obtožnega sklepa. »V času, ko se je v DZ-ju o tem razpravljalo, nisem imel možnosti, da bi odgovoril nanje,« je opozoril in dodal, da od komisije pričakuje, da bo svoje delo opravljala korektno. Pri tem je spomnil, da ima komisija DZ-ja prvič opravka s preiskovancem.

"Maščevanje SDS-a za poraz na volitvah"
Očitki komisije, ki je bila vzpostavljena na zahtevo opozicije, so po njegovih besedah neutemeljeni, izmišljeni, neargumentirani. »Motivacija pobudnikov te parlamentarne preiskave je izključno poskus politične diskvalifikacije mene osebno in stranke, ki jo vodim. Gre za maščevanje SDS-a za poraz na volitvah, prav tako pa si SDS želi odvrnitve pozornosti od napak, ki jih je počel v prejšnjem mandatu,« je zatrdil.

Z množico očitkov se po njegovem mnenju skuša povedati, da nekaj že mora biti res, v resnici pa se ne da ničesar dokazati, pravi. »SDS se je zatekel v pretekle čase, ko sploh nisem bil državni funkcionar. S tem je DZ izpustil iz steklenice duha, ki je zame še najmanj problematičen, bo pa za druge preiskovance v drugih zadevah

Ministra spremljal odvetnik Kozinc
Minister za visoko šolstvo in prvak Zaresa je že pred začetkom seje povedal, da ga ni strah. Pri tem se je pošalil še, da bo samo njegov govor dolg dve uri. Golobiča je na spremljal njegov pravni zastopnik Miha Kozinc.

Kot je znano, so preiskavo v zvezi z ministrovim ravnanjem zahtevali opozicijski SDS, SNS in SLS zaradu suma Golobičevega izogibanja plačevanju davkov pri nas ter suma klientelizma in korupcije pri pridobivanju posojil in poslov za podjetja v skupini Ultra. Podjetje naj bi tako na sporen način pridobilo znatna javna nepovratna sredstva, posojila pri NLB-ju pa so bila domnevno slabo zavarovana.

Petan o vsebini dokumentacije še skrivnosten
Komisija bo sicer izprašala več kot 30 ljudi, na vsaki seji predvidoma po tri. Vrstni red zaslišanj bo odvisen od današnjih Golobičevih izjav. Predsednik komisije Rudolf Petan, SDS, je v zvezi s tem povedal, da bodo skušali opraviti dve seji na mesec. O tem, ali prejeta dokumentacija vsebuje kak dokaz v prid obtožbam zoper Golobiča, Petan še ni želel govoriti. Dejal je le, da naj bi imela pomembno vlogo pričanja vabljenih prič.

E. S., Marjetka Nared
Prijavi napako
Komentarji
Kluzo
# 25.02.2010 ob 17:59
Golobič: Nikoli se nisem izogibal plačevanju davkov

Morda res. Baje se je plačevanje izogibalo Golobiča.
skuggi
# 25.02.2010 ob 16:33
tank-o:
to je predvsem stvar komisije in volje kaj odkriti. vecinoma pa sluzijo propagandi.
Beleladje
# 25.02.2010 ob 16:23
Ja, Wpnc :) :) ... pa še za TAKO amatersko komisijo je potreboval guvernanto,
da ga je spremljala

:):):):):):)
Tank-o
# 25.02.2010 ob 14:52
2 seji na mesec do volitev pol pa komisija umre.
wpnc
# 25.02.2010 ob 14:42
včeraj sem gledal posnetek seje komisije...ne vem zakaj ustanavljajo komisijo če potem pošjejo neke kekce tja, da ga sprašujejo neumnosti...vsaj pripravili bi se lahko...kot sem jaz videl zaslišanje jih je golobič spravil v mali žep...eden pa je od jeze ker mu ni mogel do živega sejo celo zapustil (me prav zanima če bo dobil celotno sejnino)

P.S. pa da ne bo pomote...golobič mi je najbolj antipatičen med politiki, če seveda ne štejemo janše (on je izven konkurence)
Tank-o
# 25.02.2010 ob 13:48
Mislim da imajo fantje dovolj časa da opravijo vsaj 10 sej na mesec in ne samo dve.
spremljevalec
# 25.02.2010 ob 13:10
Golobiču lahko verjamemo, da ne pozna večine dogajanj znotraj poslovanja Ultre. Jasno pa je, da če nebi bil solastnik potem tudi Ultre nebi bilo. Njegovo ime žal pomeni več kot reference drugih apolitično lastniških firm. Dokaz - ravno kartica Urbana.
spremljevalec
# 25.02.2010 ob 13:06
Problem Golobiča je, da laže permanentno.

Dokaz: "Ultra sredstva dobila v času Janševe, ne te vlade"

Izjava Golubiča na začetku afere: Svojo lastništvo sem prekrival, ker je vlada JJ ovirala (onemogočala) Ultro in ji nisem hotel škodovati.

Ja, zopet laž na laž. Na koncu bo Golobič dokazal, da je JJ podpiral Ultro, nova vlada pa jo ruši.
No hec tudi mora bit. Quo vadis Slovenija???
Beleladje
# 25.02.2010 ob 12:04
"Golobič: "Moja vest je čista in bo taka ostala tudi v prihodnosti" "
:):)
Googleee, vidiš, obstajajo tud taki, ki ŽE VNAPREJ vejo, da bo njihova vest VEDNO čista :):):):)

Dešifrirano: Moja vest bo čista vedno, NE GLEDE NA TO, KAJ BOM ŠE SVINJSKEGA STORIL

:):)
Lep mušter naši mladini.
Mogoče bi se morali od takih učit mi vsi - ne pa da nas vest peče zaradi bagatelic...

A se sploh zavedaš, kolko laže je v življenju takim "visokim predstavnikom", katerih vest je permanentno in doživljenjsko čista?
:):):)
spremljevalec
# 25.02.2010 ob 11:54
Eno je izogibanje drugo pa je plačevanje davkov.
mr. pp
# 25.02.2010 ob 11:37
Dva moška hodita po cesti. Prvi je Gregor Golobič, drugi je pa tudi lažnivec.
spremljevalec
# 25.02.2010 ob 11:25
Quo vadis Slovenija? Smrdi, smrdi.....
mr. pp
# 25.02.2010 ob 11:17
Logično, da Gregca nobeden ne upa malo bolj trdo povprašat, če pa s seboj pripelje Cvetko... A ima slučajno kdo podatek o tem, kdo je stražil pekel, medtem ko je bila Cvetka na komisiji?
lotmershki21
# 25.02.2010 ob 10:31
če ta ne odstopi smo mi ljudje neumni ker ga ne prisilimo v to!!
navigator007
# 25.02.2010 ob 00:55
Skuggi, a lahko prašam, koliko si star, če verjameš v te pravljice, da je GG pristal v Ultri "preden" je bil politik?
Mogoče se moraš malo dodatno seznaniti z zgodovino LDS-a...
skuggi
# 25.02.2010 ob 00:49
saj ne trdim, da je vse res kar govori. to se bo sele izkazalo, saj temu naj bi bila namenjena ta komisija ali ne? toda ce ima delez v podjetju iz casa , ko niti v politiki ni bil, kaj sele minister, in ce je vse svoje premozenje res prijavil komisiji, potem pac ne razumem zakaj toliko razburjenja okoli tega.
navigator007
# 25.02.2010 ob 00:07
OK, ali mogoče obstaja možnost, da se ne sprenevedamo? Imamo ministra, torej enega od najvišjih predstavnikov oblasti, ki je solastnik "nizozemske" firme z operacijami v Sloveniji. Ne glede na to, da je solastnik "nizozemske" firme, trdi, da je firma lastnik deležev v drugih podjetjih in ne on (in če smo do te mere butasti, da ne razumemo posmeha v tej izjavi, potem lahko tudi verjamemo, da transport lastništva ne prinaša denarja).
Sploh ni vprašanje, ali je kaj naredil narobe ali ne. Dejstvo je, da je minister. Dejstvo je, da je solastnik firme na Nizozemskem in tam tudi plačuje davke (ne v državi, v kateri je eden od najvišjih predstavnikov oblasti). Dejstvo je, da ima kot minister v rokah moč, ker ima vsak minister vpliv na državni aparat in človek, ki predstavlja Slovenijo na najvišji ravni ter pri tem plačuje davke za razvoj Amsterdama, definitivno ne izkorišča moči, ki mu je na voljo za realizacijo poslov doma...
Odvetnika pa rabi ob sebi zato, da skupaj ščitita pravno državo.
Takole se lahko tudi jaz sprenevedam še naprej naslednji 2 uri, če to res kdo želi... In prosim lepo, ne vsak dan poniževat inteligence državljanov!
skuggi
# 24.02.2010 ob 22:39
Musica:
Se pravi, da tudi ce dokaze, da ga krivijo po nedolznem to nic ne pomeni?? Pa kaj se potem sploh zapravlja denar za te komisije? Ali pa je to morda le taktika na katero igrajo. namrec na taksne kot si ti. kaj potem ce se mu nic ne dokaze, ocrnjen je bil n tak bo ostal?
nr.1
# 24.02.2010 ob 22:28
Zares mi gre na bruhanje, kako naši politiki lažejo. Tako kot je sedaj v tej vladi še ni bilo saj jih še samo laži vkup držijo.
mušica
# 24.02.2010 ob 22:20
Mojster laganja ,zavajanja, sprenevedanja itd .Zares mojster v tem prve klase.Morda človek z "najdebelejšo kožo " ta trenutek.Saj itak na kratki rok mu ne bodo ničesar dokazal .Da bo to trajalo bo zavajal volilce še par mandatov in tako politično preživel.Ko bo prišla dokazana resnica na dan se bodo takrat mediji in ljudje ubadali morda s kakšno frišno izmišljenimi aferami iz strani njegove opcije ter se za njegove zastarele napake ne bodo več brigali.
Prazaprav je celo tak mojster ,da bo postal še celo junak in bedaki njegovi nasprotniki ,ki mu hočejo dokazati nejgove umazane posle ,in to je možno samo v naši banani republiki z večinskim prebivalcem ovcami.
nesesekirat
# 24.02.2010 ob 22:16
Tako se godi komisiji, ki se gre preiskavo na podlagi nekih domnev, govoric, predvsem pa na podlagi ukaza JJ, "nekaj najdite". Lahko so se zato Golobič &Co. posmehovali komisiji, katere "glavna" sta "veleintelektualca" Petan in Pukšič in vprašanjem v smislu:"G.Pukšič, govori se, da ste v veži uščipnili sosedovo Mico za rit. Ali to drži?"
Sicer pa se ves intelektualni domet Janševikov zrcali v teh komentarjih. Da o dr.?! B.Turku ne izgubljamo besed.
Raubšic
# 24.02.2010 ob 21:50
Noben pošten kmet ne laže. Mama Elka ima tudi status kmeta.
eco
# 24.02.2010 ob 21:33
................. obdobje od 1945 do 1991
eco
# 24.02.2010 ob 21:31
ertl- O inkviziciji pa bi res lahko govorili in pisali ................................
ertl
# 24.02.2010 ob 21:18
Kot bi gledal film o iskanju in sežiganju čarovnic v srednjem veku.
Inkvizicija, pod fodstvom SDS in Janeze Janše.
eco
# 24.02.2010 ob 21:10
Kako turist ve, da je že na področju mesta Ljubljane?

Ko zagleda pse, ki imajo nagobčnik zadaj
Pegaz007
# 24.02.2010 ob 20:03
@Googleee
Golobič: "Moja vest je čista in bo taka ostala tudi v prihodnosti"

BREZMADEŽNI GOLOBČEK :D


ni treba biti brezmadežen, samo zelo pokvarjen moraš biti
Googleee
# 24.02.2010 ob 19:48
Golobič: "Moja vest je čista in bo taka ostala tudi v prihodnosti"

BREZMADEŽNI GOLOBČEK :D
avatar
# 24.02.2010 ob 19:39
Berem,poslušam izjave.Kako so si pa v enem stavku vsi enotni : moja vest je čista in mirna!

Hm,res se je za zamisliti.
mandingo
# 24.02.2010 ob 19:34
ronzi
Iz katerega filma si pa ti zdaj priletel.Jaz sem vsaki dan na ulici,če si pa ti na kakšnem zaprtem odelku pa ti kar privoščim,da se malo sprehodiš po ulicah.
dragon ball
# 24.02.2010 ob 19:04
Kaj pa vlači Kozinca s sabo. Če bi bil čist in imel čisto vest bi dal papirje na mizo in končal z govoricami in si opral ime. Očitno ni tako....
ronzi
# 24.02.2010 ob 18:49
SLOVENCI NA ULICE,DOL Z TO VLADO
mortir
# 24.02.2010 ob 18:44
to kar je g. golobič delal seveda je vse legalno. tudi davke je plačeval. ampak ne sloveniji. in to je za enega "vodilnih" politikov nemoralno in nevzgledno... kar se mene tiče je to skoraj enako kot če bi "utajeval" davke. Torej gledano z moralnega vidika ne pravnega
štiblc
# 24.02.2010 ob 18:26
Kukalo
Se strinjam s teboj tudi jaz imam rad kakšno sarkastično na račun naših. :) nimam pa rad da se brez osnove pluva po vsakem, mi je pa mal zoprno da sem to pripombo dal ravno pri tem članku, kjer sem slišal marsikaj sočnega od ljudi, ki so bli blizu... pa ne v pozitivnem smislu, danes je tako da moraš imeti papir če koga obtožuješ in ko gledam vse skupi za vsako komisijo 40000 evrov pa nobenega učinka, pomislim samo nato da vsaj raja se pravi mi naj mal bl trezno razmišljamo in pokažemo na naslednjih volitvah več treznosti...
ulrich
# 24.02.2010 ob 17:59
Spodaj na drugi sliki pa Go(lo)bček zgleda kot David Caruso.

Si ga predstavljam v CSI Miami na koncu epizode s svojo enovrstičnico:
"I did not lie. I ....... just made a mistake."
In pol se zaigra špica (The Who - Won't Get Fooled Again)

Hmmm, kako lepo se tole poklapa ane? Škoda smo, da Golobič ni ravno The Good Guy kot Carusov lik.....
tarok
# 24.02.2010 ob 17:50
UDBO MAFIJA.
jack burton
# 24.02.2010 ob 17:27
vi folk ste res smešni.......vsakič ko je debata o politiki začnete diskutirat o Janši in Golobiču.Pa o desnici in levici, komunisti ti, pa oni drugi.......

Svet se deli na tiste, ki imajo in na tiste, ki nimajo........in tle je vsa umetnost!!!!!!In ne se kregat za ljudi, ki imajo in za vas ne bi dali niti centa.....
REDCRAB
# 24.02.2010 ob 17:19
A ni bil ta Kozinc nek visoko vpliven politik pred osamosvojitvijo?
nesesekirat
# 24.02.2010 ob 17:12
Ob vseh v komentarjih napisanih traparijah bi rad le dopolnil Atilija ob 9:52; pa še kako je bilo komuniste na oblasti, tudi Stalina strah. Strah pred razkritjem njihovih lastnih zločinov, strah, ki so ga "lajšali" z novimi zločini-podtikanji izmišljenih zločinov in posledično tem lažem pobijanje nasprotnikov, kateri so le govorili resnico in opozarjali na teror. Strah jih je bilo izgube oblasti, predvsem pa, da bi ljudje izvedeli pravo, ne narisano resnico.
In ta strah se kaže tudi v edinem pravem komunistu v slovenski politiki-Janezu Janši; grozi mu afera Patrija, grozi izguba Merkurja, celo narodni biser-Postojnska jama naj bi kot posledica prodaje Mercatorja prešla v tuje upravljanje: Da o izgubah, ki so jnih v cvetočih podjetjih pridelali njegovi vazali ne govorimo, pa o nevrnjenih kreditih, danih Šrotu in Bavčarju, pa cerkvi (Dravske elektrarne). In zato je treba najti "meglo" za pokritje svoje "idealne" podobe; napram vrednosti grehov JJ piškavih 6 mio € kredita (že poplačanega) Ultri, cirkus okrog Baričeviča in njegovih psov-bolj kot se "ta drek" meša, bolj prihajajo na površje imena iz desnih strank (ve se, kdo je bil ob napadu na g.Megliča l.2006 na oblasti), pa najem prostorov za NPU, ker je treba poskrbeti, da se ne bi kdo spomnil tega dejstva, da je podjetje, ki gradi (in financira) "Matejevo" palačo gradilo in prodalo stanovanje, katerega sta kupila (kaj pa če dobila?) JJ in njegova čedna Urška.
Zaključek; vsi politiki od A do Ž smrdijo "do neba". In višje na strankarski "lojtri" stoji, bolj smrdi. Mi pa tu pišemo humorne sestavke o "poštenosti" politikov. O tem, da bo povprečni upokojenec po letu dni dobil za 4-5 € višjo pokojnino, kar pri vseh najnižjih pokojninan skupaj ne znese za "patrijino kolo", pa nič. In politika je svoj namen dosegla. Očitno smo večina nas Slovencev res na ravni volov.
bk74
# 24.02.2010 ob 16:59
obstaja amo eno dejstvo na dan volitev smo vsi enaki, zato sedaj jok in stok kaj imamo ne prde v poštev, če bomo vsi nezadovoljni državljani šli na volitve in izbrisali to klientalistično drhal, za vedno potem nam bo šlo bolje, to je edina opcija ne pa revolucija pokažimo da smo boljši od njih prek volitev, ne pa z nasiljem kar so komunisti v preteklosti počeli.
TheBastian
# 24.02.2010 ob 16:49
golobi spet serejo
ozo
# 24.02.2010 ob 16:39
Zdj pa gremo slovenclni! Hitr vsak svojo teorijo zarote povedat, pol pa v jok pa na drevo ko se izkaže da je bil vse skupi sam političn linč in nič drugega.
No sej kaj drugega bi težko pričakoval po tako zelo "strokovni" komisiji , ne verjamem da je kdo od njih kakšen hud pravnik ali vsaj mali gospodarstvenik, da bi vedu kakšne cake in možnosti mahinacij v takih poslih.
Torej stara zgodba: Enemu procenti podpore dol, drugemu za "opravljeno delo" plača gor. Rezultat = velik povedanga nič vidnega, minus nekaj tisoč evrov in brezvezno zapravljanje časa in energije , namesto da bi se resno resno posvetil reševanju tele naše državice, žalostno!
kukalo
# 24.02.2010 ob 16:31
štiblc, glede na resnost v deželi tej, mi ostaja kritika in zabava, a ne!!!
interbarca
# 24.02.2010 ob 16:24
Lažnjivi kljukec, zagovornica posiljevalcev (k) psov in veliki mislec so vodje te naše vlade. ZARES imamo novo politiko, ki se lahko meri z največjimi mojstri svojega poklica. Severna Koreja, Venezuela in Slovenija-države z "ZARES najboljšo politiko".
štiblc
# 24.02.2010 ob 16:23
imam eno prošnjo osredotočite se zgolj na mnenja pa vesel bi bil, če ima kdo še argumentirana, nekih žaljivk tu gor ne rabimo, ker iz komentarjev razberem, da smo isti kot oni gor...
hvala
kukalo
# 24.02.2010 ob 16:23
Golobiča spremlja Kozinc, če kaj preveč zine, ga le-ta brcne v nogo,HAHA....
dimež11
# 24.02.2010 ob 16:14
carbon
24. februar 2010 ob 14:31
Prijavi neprimerno vsebino
Dejte se SDS gurujevci zment pa uporabljajte kakšno posebno obliko ali pa barvo pisave, da vas lažje preskočim...

Carbon - predlagam ti, da začneš sam uporabljati rdečo!
dimež11
# 24.02.2010 ob 16:05
skitnica
Ti z vsakim svojim vpisom dokazuješ, da nimaš niti najmanjšega pojma, kakšna je vloga opozicije v demokraciji!
mirof
# 24.02.2010 ob 16:01
Samo relativizirati je potrebno zadevo in pravoverni bodo zadevo sprejeli z olajšanjem. Če nekdo noče verjeti, ne bo verjel. Misliti z lastno glavo je bilo eno največjih grešnih dejanj bivšega sistema in ljudje so se odvadili, postali neubčutljivi in jim lahko golobje serjejo nanje, pa jim bodo še vedno trosili drobtinice...tako je to pri nas..
Kluzo
# 24.02.2010 ob 15:50
Pojdite zdaj domov. Snažilke ne morejo pospraviti pisarn, ker stalno visite na netu.
oljka
# 24.02.2010 ob 15:47
V prav vsaki občini so takšnile Golobiči,kateri se nikoli ne izogibajo plačevanju davkov-Kdor zna mu je pač dovoljeno-poslovat mislim.Je pa dosti indicev,da se med seboj poznajo.
rbrezo
# 24.02.2010 ob 15:41
A zdaj je že spet čas za Golobiča
FooFighter
# 24.02.2010 ob 15:38
jp tisto s Kosom je pa moje tudi kr kuhna,
kaj je pa to problem en papir napisat na določen datum, če poznaš ta glavnega!
to je sicer nemogoče dokazat, vendar se to dokazujejo samo, saj s svojimi sumljivimi dejanji, ki seveda zamegleno prihajajo tu pa tam na plano, to samo potrjujejo, da je zaupanje v njih iluzija!

pa te afere so drobiž od resnice po moje!
ta elita in ista garda ne zna več drugače, prsti srbijo, priložnost je treba izkorstit, saj ne gre več toliko za eure, ker jih imajo že polno kapo! priložnost in navada, to je tisto! gre za občutke, ki jih imajo pri tem!
jeremija
# 24.02.2010 ob 15:31
@mikoš
Banda rdeča lažniva lopovska, tega vašga vandalizma mora bit konec

Banda bela lažniva lopovska, te vaše bele psihoze,turboslovenceljstva, mora bit konec.
FooFighter
# 24.02.2010 ob 15:29
to je samo metanje polen pod noge iz ene strani in nazaj!
to je že kr politični bonton pri nas, da bi se kdaj najdo kdo,
ki bi kaj priznal, aha aha!

saj čez par let bo pa spet obrnjena zgodba!
Golobič je že zaslužil, kar je hotel,
vendar zakaj bi zamudil še priložnosti in koristi, zato ne odstopi!
vlkišef
# 24.02.2010 ob 15:26
@kralj matjaž

to tudi mene zanima,kdo kontrolira Kosa,Kos se lahko laže da so papirji bili vloženi pravočasno kar je po mojem zelo verjetn scenarij
john#87
# 24.02.2010 ob 15:11
Ta vlada je najbolj lažnjiva, zlagana, notranje razlslojena, poženščnjena( 2 barbiki ), in ima največ vez pri slovenski eliti. Afere se vrstijo ena za drugo, oni pa namesto da bi se opravičili in dokazali da s tem nimajo nič, npr GOSPA KRESAL in njen pratner ica senica, krivijo druge kako tipično ko mački stopiš na rep začne gristi. Problem da ljudje volijo take ... pa je v gospodu JJ ju ker ga 70 procentocv ljudi ne prenese, mislm da je čas da nastopi povsem nov obraz ta svinarija pa se izpere!
Kluzo
# 24.02.2010 ob 15:04
Ministra spremljal odvetnik Kozinc

Tisti Kozinc, ki je predsednik odvetniške zbornice in kateremu so prijavili odvetnika Senico. Hm.
hkauc
# 24.02.2010 ob 15:03
Spoštovani Golobič, prebral sem samo naslov tvoje izjave pa te sprašujem, kdo te je poslal na svet, da se poskušaš norčevati prav z vsemi prebivalci in davkoplačevalci te Slovenije
vsx1016
# 24.02.2010 ob 14:59
@W500: nekaj je naredil. Digi tv nalepko.
jopp
# 24.02.2010 ob 14:52
Močno se motijo tisti, ki mislijo, da JJ ni sprejel poraza. Sam sem prepričan, da si ga je želel zaradi izčrpanosti.
In ko GG omenja kot maščevanje za poraz je prav smešen. Če bi JJ res bil tako užaljen bi verjemite mi lahko napadal veliko bolj, ta pritisk na vlado je majhen osebno menim, da premajhen, ker bi že zdavnaj moralo priti do zamenjave ministrov (vlade).
en_pameten
# 24.02.2010 ob 14:50
Tak svetohlinec kot Tartuffe v istoimenski komediji od Molierea.
alpe3
# 24.02.2010 ob 14:47
Golobič: "Moja vest je čista"

Normalno, da je čista! Saj so mu za golobičenje tako parlamentarna koalicijska večina, kot g. Kučan in celo ata Turk javno dali splošno odvezo!! :)
sykorski
# 24.02.2010 ob 14:44
En k ma jajca pa k je res pošten nj začne po vrst pospravlat folk k nas krade...v javnost nj pa da svojo številko tekočga računa...dobro bo živu, samo nj se skorajž pa nj dela odstrel pošteno. Samo tako se bodo tatovi se bal naprej krast, ker ne bojo nikol vedl, kater dan bo njihova glava na vrsti. (Bondock Saints)
stoychi
# 24.02.2010 ob 14:41
seveda se điđi nikoli ni izogibal plačevanju davkov,
zato pa je v amsterdamu ustanovil šest predalnih podjetij
W500
# 24.02.2010 ob 14:40
Tole sicer ni neposredno povezano s člankom, ampak jaz v svojem površnem spremljanju politike (izključno iz običajnih medijev) še nikoli nisem naletel na noben prispevek o Golobiču, ki bi se kakorkoli ukvarjal s področjem, za katerega je ta človek trenutno zadolžen - torej z visokim šolstvom, znanostjo in tehnologijo!!

Dopuščam možnost, da stvari ne spremljam dovolj tekoče - če je temu tako, naj mi prosim kdo posreduje kakšne linke do tega, kaj je dotični minister dejansko naredil do sedaj na področju, za katerega se ga plačuje. V nasprotnem primeru pa me zanima, zakaj mediji (ja rtvslo, vi) še vedno delujete skrajno mrhovinarsko in posredno dovoljujete, da se področja, ki so za dolgoročni razvoj Slovenije med najbolj pomembnimi, totalna ignorira.

Na kratko, zakaj o Golobiču vedno berem v povezavi z vsem drugim, samo z njegovo službo ne?!
-mikos-
# 24.02.2010 ob 14:38
Banda rdeča lažniva lopovska, tega vašga vandalizma mora bit konec.
sykorski
# 24.02.2010 ob 14:37
Prav ZARES je lažnivec tale naš Golobič!
Tank-o
# 24.02.2010 ob 14:34
SDS-ovce puste na mir
meemememe :)
carbon
# 24.02.2010 ob 14:31
Dejte se SDS gurujevci zment pa uporabljajte kakšno posebno obliko ali pa barvo pisave, da vas lažje preskočim...
alpe3
# 24.02.2010 ob 14:30
Pred nami sedi najbogatejši slovenski kmet.
Franc Pukšič o Gregorju Golobiču


:) :) :)
-mikos-
# 24.02.2010 ob 14:24
šurda
Ultra = Istrabenz, Ppvovarna LAŠKO itd. itd. kar se zavarovanja posojil tiče.

Torej, vsi so nedolžni kot GG. samo lagali so, država naj pa pufe vrne.
Kauko
# 24.02.2010 ob 14:24
Zdaj saj vemo zakaj je GG pred enim letom tako forsiral novi zakon, ki bi omogočil reprogramiranje kreditov vsem podjetjem, ki še tedaj niso bila pod preiskavo. :S
sansam
# 24.02.2010 ob 14:23
Z novimi standardi katerih zagovornik je gospod minister se bo vse rešilo
pd
# 24.02.2010 ob 14:12
Nikoli se nisem izogibal plačevanju davkov .

Vsi se izogibamo plačevanju davkov. VSI.
šurda
# 24.02.2010 ob 14:12
Če se slučajno izkaže,da Golubič ni naredi nič narobe, in to na
sodišču ja kaj boste pa potem rekli desničarji ? nič drugega kot
to,da so tudi Slovenska sodišča v rokah komunistov !! Res se je
javnsti zlagal več kot enkrat to dži kot pribito ! A decembra lani je
imel sodo obravnavo Ivan Janez Janša toži ga namreč Ninamedia
Janša se je takrat izgovori,da ne more na sodišče češ,da ima
govor v parlamentu na 12 seji v zvezi z Evropskimi volitvami,seja
je res bila a Ivana Janeza Janše ni bilo na njej !! Lagati na sodišču
pa je kaznivo dejanje !
pd
# 24.02.2010 ob 14:11
Če pri JJ-u vzklikate "kje so dokazi", dajte še zdaj.
kralj matjaž
# 24.02.2010 ob 14:02
Zakaj je Kos potreboval tri dni, da je našel ustrezne dokumente, da je Golobič svoje premoženje pravilno prijavil. Tri dni, no v treh dneh se dajo takšni dokumenti napisati ter pravilno vložiti. Ali je Kos dolžan te prijave premoženja posredovati tudi komu drugemu, ali so hranjene samo v njegovem uradu.
Jon Travolta
# 24.02.2010 ob 13:57
Lopovščina na kvadrat.
chicago
# 24.02.2010 ob 13:38
Filozof v visokotehnoloških podjetjih, haha, to moraš biti pa res neumem da verjameš tem pravljicam!
xpact99
# 24.02.2010 ob 13:37
Sedaj samo še čakam naslov tega članka "Golobič: nikoli nisem lagal." Potem bo vse jasno!:)))
primmy
# 24.02.2010 ob 13:31
Pri golobiču je resnica vedno ravno nasprotno, kar on reče. Ko bo dokazal nasprotno, bomo pa verjeli drugače.
alessio444
# 24.02.2010 ob 13:29
Tu ni nobenih slamnatih imen, oziroma so vsa imena konkretna.

Maščevanje opozicije za poraz na prejšnjih volitvah. Bolje bi povedal, hvala g. Jankoviču, da me je podprl na volitvah. Kr neki. Samo da plača pride vsak mesec, za takšno prazno slamo in jok ne rabimo politikov.

Če bi bili zakoni prav napisani, ne bi rabil nobeden poslanec pomoči odvetnika, pa saj je zakonodajno telo in bi moral zakone poznati, oziroma naj jih napišejo tako da jih bodo razumeli, ne pa da mlatijo prazno slamo, seveda so nesposobni in daljnoročno bi bila edina rešitev povzeti zakonodajo po najstarejši demokracija na svetu, Veliki Britaniji.
skitnica
# 24.02.2010 ob 13:26
kot je videti desni samo mečejo blato na Golobiča in nam pesek v oči samo zaradi izgube oblasti,to je samo maščevanje in revanšizem,ki ja samo desnim podoben
bbs
# 24.02.2010 ob 13:14
koliko je davek od dobička na Nizozemskem?

zakaj že imamo davčne oaze ?
kohar38
# 24.02.2010 ob 13:11
Malo preveč se politiki ukvarjajo samo z sabo, pa premalo z nami, državljani.
podjetnik
# 24.02.2010 ob 13:11
7% Ultre kupil za 2500€ ravn,o ko je vstopal nazaj v politiko, pove vse...
sunshine girl
# 24.02.2010 ob 13:06
Ma ta Župevčeva je včeraj bila na tv3 skupaj z irglovo...ne vem, če imata kaj v glavi razen slame...Župevčeva se je ves čas cinično smejala, nato pa še dajala primere, kako niso v prejšnjem mandatu odstopali ministrii....in med drugim izjavi, neumna kot je, zakaj pa ni odstopil minister v primeru Lipa - pokazala je, da nima pojma kaj se v držvi dogaja (ve se, kdo je odstopil), vse, kar ve, se ji dogaja na kratek rok in po nareku.

Obe z Irglovo bi morali vzet pot pod noge in odit iz parlamenta. Za ženske nista naredile nič, ker imamo delovne ženske vsak dan težje pogoje, seveda, njima je lepo, obe sta ošabni do skrajnosti in več kot očitno so jima obleke in postopanje pred mediji višek življenja. Sram naj ju bo. Fuj.
eco
# 24.02.2010 ob 13:02
Lažnjivi Kljukec.........................
vrtickar
# 24.02.2010 ob 13:01
Še ena izmed cvetk naše vlade na( p.reportu)

"Pahorjeva vlada je nekdanjo poslanko stranke Lipa Barbaro Žgajner Tavš presenetljivo imenovala za vršilko dolžnosti zagovornice načela enakosti. Zaradi njenih številnih evidentno nestrpnih stališč in diskriminatornega ravnavnja med poslansko kariero je imenovanje Žgajner Tavševe privedlo do številnih javnih protestov in zbiranja podpisov proti njenemu imenovanju; med podpisniki protesta najdemo celo predsednika protikorupcijske komisije Draga Kosa in nekatere mnenjske voditelje, ki so blizu Zares in LDS.
Močno pa je zavrelo tudi med Socialnimi demokrati, saj naj bi za novo službo Barbare Žgajner Tavš lobirala predvsem poslanka SD Melita Župevc, trdijo naši viri iz največje vladne stranke. Župevčeva to zanika, potrdila pa nam je, da sta z Barbaro Žgajner Tavš prijateljici; navsezadnje obe prihajata iz Trbovelj.
Prav v Trbovljah pa naj bi se na letošnjih jesenskih lokalnih volitvah za županjo potegovala Barbara Žgajner Tavš, s podporo Socialnih demokratov, kar naj bi ji spet poskušala zlobirati poslanka Župevčeva."
north
# 24.02.2010 ob 12:55
Golobič: Nikoli se nisem izogibal plačevanju davkov - hahaha - še ena laž.

Čisto vsak, še tako bebast podjetnik se skuša izogniti plačevanju davkov.
vrtickar
# 24.02.2010 ob 12:55
"Nisem solastnik nobenega podjetja, razen nizozemskega Ultra SUM – to podjetje je lastnik deležev v drugih podjetjih, ne jaz,«

Golobičeva izjava za telebane:
"Nisem načrtoval nobenega ropa, razen enega s prijatelji- Te prijatelji so izvršili rop, ne jaz."
minnaema
# 24.02.2010 ob 12:51
...kakšni tiskovni škrati se dogajajo, saj je to iracionalno da se črke v tekstih spreminjajo
(kontinuirano, agatologiji ipd.)
minnaema
# 24.02.2010 ob 12:49
....navadno se izogibajo plačevanja davkov ali celo prispevkov onim, ki jim primanjkuje denarja, saj NI problem plačevati davke, če imaš denarja dovolj in živiš končtinuirano v agatologiji-kajne in Lp
roli
# 24.02.2010 ob 12:43
Slovenski pregovor.
Kdor laže ta krade.
sunshine girl
# 24.02.2010 ob 12:37
Lažnivec na kvadrat.
Tank-o
# 24.02.2010 ob 12:37
A ti tud kopleš Jack?
Golobič je zares dobr, štirikrat boljši od Janše.
jack burton
# 24.02.2010 ob 12:26
Neeeeeeeeeeeeeeee

Vsi so isti, nakopajmo si dokler je čas
citizen
# 24.02.2010 ob 12:24
V bistvu mi je po eni strani všeč, da Golobič ostaja minister in predsednik stranke, saj bo tako stranko ZARES popolnoma potopil.
erazzem
# 24.02.2010 ob 12:22
g. Demahoh.
:)
tech
# 24.02.2010 ob 12:21
Tamu pa je lih tolk za verjet kot Kresalovi, vse je nakljičje in nič ni spornega...s tem stavkom, vsi v politiki vse rešijo...
skitnica
# 24.02.2010 ob 12:20
kaj serejo,saj brez njega tudi ugotovijo kaj je prav in kaj ni ,osebno verjamem Golobiču,da je naredil vse pravilno ,le to ni ,ko ni povedal v javnosti,toda opoziciji je cilj ovirati delo vlade in se šopiriti z lažmi,bi bilo potrebno narediti zakontakšen,da,če ne dokažeš svojih sumov si za klevet kaznovan in verjamite,da bi bilo zelo malo interpelacij ali bi jih sploh ne bilo.
Churchill W.
# 24.02.2010 ob 12:20
Golobic, saj si mi kar simpaticen, ampak da se nikoli nisi izogibal placevati davkov....no ja, potem si spet boljsi kot navadni drzavljani, ki se vedno in zmeraj trudimo da se jim izognemo :-)
Peter F.
# 24.02.2010 ob 12:19
Golobič: Nikoli se nisem izogibal plačevanju davkov

Ja, Nizozemski ne, Sloveniji pa očitno.
bobo966
# 24.02.2010 ob 12:15
Tisti ki nam predpisuje davke, sam pa se jim izogiba s premestitvijo sedeža podjetja v tujino, je navaden prevarant. Ob tem pa še v glavnem posluje s to državo, ki ji ne plačuje davkov. V socializmu bi ga Kučan in njegovi pospravili v kakšno jamo, ali pa najmanj za deset let na Goli otok.
JohnMichxx
# 24.02.2010 ob 12:08
Samo še retardiranci lahko še verjamejo komerkoli iz vladajoče elite..... FUJ! Kaj imamo to na oblasti!
roli
# 24.02.2010 ob 12:05
Ka so to ULTRA debili?
Thiver
# 24.02.2010 ob 11:42
Lažeš kot Golobič, Kresalka ti je mat, etc, ... zbirka slovenskih aforizmov bo rabila nov izvod.
kaligula
# 24.02.2010 ob 11:41
Golobič grdo laže. Iz prve roke vem, da je Ultra, ko je bil še on tam zaposlen vsak mesec od Elektro Ljubljana pokasirala 40.000 evrov. Ker pa ni zato naredila NIČ, so jim pogodbo prekinili. Kazen za tistega, ki je to storil je sledila januarja 2010. Kdaj bo pa Golobič in njegova klika (Kopač, ...) odgovarjala. Nikoli. Zato, ker vsak ki jih dregne je tako ali drugače likvidiran. Svete krave v deželi butalce ali bolje naivnih bebcev.
vlkišef
# 24.02.2010 ob 11:37
kako je možno da ima banka v državni lasti 52 % nezavarovanih posojil??? kje so nadzorniki???zakaj niso zaprti zadnji trije direktorji NLB???
Pegaz007
# 24.02.2010 ob 11:28
@jast123, če druga ne, mu je bilo dokazano, da se je zlagal, pa to ne samo enkrat

potem pa le zaupaj temu lažnjivemu kljukcu

"Laži, laži, laži me ti me lažeš najbolje
ljubi, ljubi, ljubi me ti to radiš najbolje." (A. Vuica)
lerimama
# 24.02.2010 ob 11:22
Nekaj mi ne gre v glavo. Je mogoče, da ima gospod Gregor odvetnika, ki je hkrati predsednik Odvetniške zbornice?

"Golobiča spremlja njegov pravni zastopnik Miha Kozinc."

in potem v čanku na:
http://www.rtvslo.si/slovenija/kaj-grozi-senici-ce-je-krsil-kodeks-opomin-denarna-kazen/224250
"Takrat naj bi tudi že odločil, kaj in kako s Senico, je sporočil predsednik Odvetniške zbornice Slovenija Miha Kozinc."
Pegaz007
# 24.02.2010 ob 11:17
http://www.youtube.com/watch?v=hsz1VBqkU
qI
Petrasa
# 24.02.2010 ob 10:58
ahjej Golubič, zopet neresnico trosiš, kdo ti verjame in kdo ti zaupa?
Predvsem slednje je važno..
kukalo
# 24.02.2010 ob 10:56
Prišel v rdeče (kramerjeve)revirje, od tu odnesel vrednostne papirje.
domobrán
# 24.02.2010 ob 10:55
Narod ni nor gospod slovenski Stalin.

oljka
# 24.02.2010 ob 10:55
Ali niso tudi psički raztrgali onega siromaka,še po prejšnjem zakonu-tega zdaj pa po novem zakonu???
jast123
# 24.02.2010 ob 10:55
HC85
A je Janša predmet kakšne preiskovalne komisije?
Še za Milenka, ki mu je policija dokazala ponarejanje, ne trdim da je kriv, dokler sodišče ne odloči tako.
oljka
# 24.02.2010 ob 10:53
Kako,da sta Zares in LDS skupaj zdaj dobila več kot prej Drnovškova LDS -sama-no kako je pa Golobič to zračunal?
discovery
# 24.02.2010 ob 10:52
jast123

Vseno bolje kot Lds in zaresovih skupnih 11
gambini
# 24.02.2010 ob 10:51
Neee a vem o kaki čisi vesti sanja saj ti politiki če bi imeli čisto vest ne bi rabili varnistnikov in stanovane pod kamerami pa 3 meterno ogrado okoli hiše in 3 - 5 odvetnikov da jih rešavljejo iz NEČISTE VESTI.
deanozaver
# 24.02.2010 ob 10:50
ni vprašanje pod katero vlado je dobil kredit, glavno vprašanje je, kdo mu je odobril kredit? to pa je bil človek, ki je bil takrat na čelu ljubljanske banke in pripada levi opciji! sicer pa, če bi se takrat kdo vpletel v delo banke, bi takratna opozicija v luft skočila, kako se vlada vpleta v neodvisno delovanje banke! tako , da sprenevedanje goloba do kraja
kukalo
# 24.02.2010 ob 10:45
jast123, a dokler ga ne najdejo in obsodijo lahko počenja vse kar mu pade v glavo!!!
comentario
# 24.02.2010 ob 10:45
Uf, kakšne paranoje si znajo nekateri naplest v glavi (govorim o nekaterih komentatorjih). Vzemite persen in pojdite raje v naravo na en sprehod. A je res vredno, da vam en Golubič takole kravžlja živce in krajša življenje? Lep dan vsem skupaj!
PS: Aja, pa marsikomu tudi ne bi škodilo, če bi si omislil izvod Slovenskega pravopisa in Slovenske slovnice. V kakem antikvariatu se ju dobi tudi po nižji ceni.
mbvana
# 24.02.2010 ob 10:42
Bedno. A zdaj ni več pomembno to, če je nekaj pridobljeno na nepravilen, nemoralen način, ampak kdaj je bilo to pridobljeno? Stalno se ponavljajo izključno in samo medsebojne diskvalifikacije, dejstev pa je presneto malo. Ko pa se že pokažejo, so deležni bore malo pozornosti.
tojomi
# 24.02.2010 ob 10:41
Dve uri GOLOBIČENJA (nesramnega laganja)???
Nimate druzga dela???
papiga
# 24.02.2010 ob 10:39
Nič ne pomaga. Zaradi grehoov drugih, nico Janševi nič manjši. Ni povedal vam kaj ima, tam kjer je po potrebno, je bilo korektno prijaveljeno. Bomo videli, kako vam bo do recnice in pljuvanja po krivcih pri podmiznem deljenju državnih podjetij v čacu Janševe vlade, pri Patrii in cajtingih, za katere trdite da nico vaši.

Ce opraviččujem ne dela mi črka šššš
babi2
# 24.02.2010 ob 10:36
Zakaj pa Golobič sploh rabi odvetnika, če ima vse pošlihtano. Verjetno zato, da bo na dokumente dal štampiljko ZAUPNO in jih ne bo mogoče uporabiti v javne namene. Pri taki stvari ne bi smelo biti ničesar zaupno. To je le potuha in dajanje polresnic. Da je dobil nepovratna sredstva v času vlade JJ, pa ni nemogoče, če se je prijavil z vsemi potrebnimi dokumenti. Sicer pa ta nepovratna sredstva dajejo državni uradniki in ne ministri in premier.
vrtickar
# 24.02.2010 ob 10:33
Pri vsem skupaj manjka samo še to,
da Turk odlikuje Golobiča in Kresalova z zlatim redom
za zasluge rebublike Slovenije.
rebelrebel
# 24.02.2010 ob 10:33
Golobič pere svojo vest že pr 30º, brez namakanja.
Kauko
# 24.02.2010 ob 10:27
Golobič: Ultra sredstva dobila v času Janševe, ne te vlade- hahah, na koncu še bo rekel da mu je JJ dal kredite... samo sramoto si dela zadnje čase.
mattyy
# 24.02.2010 ob 10:25
Opozicija ga dobi na laži on pa tu o nekem maščevanju! Golobijak, opozicija je za to, da take lažnivce gledajo pod prste, če še ti to noben ni povedal! Nos mu raste on pa se dere SDS,SDS,SDS.... Ti niso za v politiko ampak za na gmajno!
pehtran
# 24.02.2010 ob 10:23
Definitivno eden največjih hipokritov v Sloveniji.
galoper
# 24.02.2010 ob 10:18
Dvomim v ministrovo čisto vest, če se je družil s tistimi, ki so ustanavljali firme v davčnih oazah z naklepom izogibanja plačevanja davkov matični državi.
hehet
# 24.02.2010 ob 10:15
Za vse laži, ki jih je ta vlada izrekla doslej, je kriv JJ in SDS-ovci. Golobič ni lagal, zato, ker bi hotel... za njegove laži je kriv JJ, ker se mu je tako maščeval za poraz na volitvah. Ubogega Golobiča je JJ prisilil v laži!
ii
# 24.02.2010 ob 10:13
itak da je čista

neki kar ne obstaja se valda ne more umazat
HC85
# 24.02.2010 ob 10:13
jast123
24. February 2010 ob 09:54
Prijavi neprimerno vsebino
vhribihsedeladan
Ko mu bo dokazano na sodišču, in bo obsojen, potem bo zame vsakdo kriminalec. Dokler je pa to politično nakladanje, je pa to metanje peska v oči. Dokazi so važni.

ha ha

Dvoličnež......za Janšo pa nisi takega mnenja...kaj so pa Janši kaj dokazali?
stanislavko
# 24.02.2010 ob 10:11
Golobić laže hitreje kot pes teče !!! No,saj je isto delal pod Drnovškom in jih je večkrat dobil na skrivaj po tintari !!!
REDCRAB
# 24.02.2010 ob 10:11
A to pomeni, da bodo končno razjasnjeni sporni krediti?

V tej državi je toliko nejasnosti in medsebojnh obtoževanj, da komaj čakam, da bo vsaj ena zadeva dobila dokončni epilog.
di(v)jak
# 24.02.2010 ob 10:08
če je pa njegova vest čista pa še hitler ni nuben zločinc.
Thiver
# 24.02.2010 ob 10:06
Golobič - javne laži, večkratne, privatna podjetja po davčnih oazah.

Kresal - milijonska kanaliziranja javnega denarja v njene privatne kroge, po vratu zakopana v afero Baričevič

Pogačnik - Do vratu zakopan v afero Baričevič.

Križanič - Protikorupcijska komisija je bila jasna - KORUPCIJA.

Da o Jelušičevi, Vlačiču, etc ne zgubljam besed.

Pokojni gospod Drnovšek se zaradi dejanj HOV HOV koalicije obrača v grobu. Pahor, stvari so ušle iz vajeti, v času gospodarske krize stoletja se Slovenija ukvarja z ekscesi politikov. BASTA.
_ich_
# 24.02.2010 ob 10:04
Ima čisto vest... mogoče jo je opral skupaj z miljoni.
rebelrebel
# 24.02.2010 ob 10:03
No Gregorček, samo da mirno spiš....
Hallenbeck
# 24.02.2010 ob 10:00
Za hec, ne pa Zares.
Peter F.
# 24.02.2010 ob 09:59
Lahko ima človek čisto vest, če vesti sploh nima.
džeri
# 24.02.2010 ob 09:57
Kako pa je postal kmet?
mr. pp
# 24.02.2010 ob 09:56
*vest
mr. pp
# 24.02.2010 ob 09:56
Njegova vet je čista... pa sej je nima!
jast123
# 24.02.2010 ob 09:54
vhribihsedeladan
Ko mu bo dokazano na sodišču, in bo obsojen, potem bo zame vsakdo kriminalec. Dokler je pa to politično nakladanje, je pa to metanje peska v oči. Dokazi so važni.
xpact99
# 24.02.2010 ob 09:52
Zakaj dvourni govor? Pa ja ne potrebuje dve uri za priznati, da je lagal in se opravičiti ter nadaljevati z delom ministra, novim lažen na proti?
atilij
# 24.02.2010 ob 09:52
Kdaj pa je bilo partijce strah, kdaj so pa imeli slabo vest? Tudi Stalina ni bilo strah!
tajkun08
# 24.02.2010 ob 09:52
Tudi mene nebi bilo strah ob vseh teh milijonih,by pass firmah in t.i. poštnih nabiralnikih na Nizozemskem
sid911
# 24.02.2010 ob 09:50
Vsakič ko omenjajo Golobiča se spomnem na TOLE.
rdeči baron
# 24.02.2010 ob 09:46
Ja koga pa je v tej državi, ki je na kakršnemkoli položaju, lahko kaj strah.
V vsej naši osamosvojitveni zgodovini ni kazensko odgovarjal še nihče,
kaj šele, da bi bil za ta svoja lopovska dejanja obsojen.
Nova maskota slovenske vlade je lahko samo: Pinokio.+ 1 glas

se strinjam
vhribihsedeladan
# 24.02.2010 ob 09:46
Važno je kaj ima Golubič na glavi, ampak za leve ovce je seveda prva in edina relevantna stvar diskreditacija tisih, ki vodijo preiskavo, a ne jast123?
vrtickar
# 24.02.2010 ob 09:40
Ja koga pa je v tej državi, ki je na kakršnemkoli položaju, lahko kaj strah.
V vsej naši osamosvojitveni zgodovini ni kazensko odgovarjal še nihče,
kaj šele, da bi bil za ta svoja lopovska dejanja obsojen.
Nova maskota slovenske vlade je lahko samo: Pinokio.
jast123
# 24.02.2010 ob 09:19
Pričanje "prič" ali dokazi. Kaj je važno?
Je Petan izjavil, da bodo vložene kazenske ovadbe na podlagi pričanja prič. Kako to ve?
Za dodatnih 1000 € na mesec mora nekaj dati od sebe. Potrebno bo financirati lokalne volitve. Da na županskih volitvah ne bo zopet dobil poraznih 16% glasov.
sansam
# 24.02.2010 ob 08:49
Prvi in za vedno prvi v ZARES-u.
Kazalo