Slovenija

Poudarki

  • Pavlinič Krebs: To ni nič novega
  • Erjavec ne želi govoriti o vstopanju v koalicijo z SDS-om ob morebitnih predčasnih volitvah
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,7 od 23 glasov Ocenite to novico!
Vlada
Če bi se SDS odločil za interpelacijo, bi interpeliral celotno vlado. Karl Erjavec, DeSUS, dvomi, da bi interpelacija uspela. Foto: MMC RTV SLO
       Napoved možne interpelacije zoper vlado je preračunljivo piarovska - gre za medijske in ne dejanske politične učinke, za politikanstvo in požigalniško politiko.       
 Gregor Golobič
Katarina Kresal
Po mnenju notranje ministrice in predsednice LDS-a Katarine Kresal želi Janša vzpostaviti mnenje, da obstaja politična kriza, a te po njenih besedah ni. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Odzivi na napoved nezaupnice

Dodaj v

Golobič: Pahor utegne sam predlagati glasovanje o zaupnici

Koalicija se ne boji morebitne interpelacije
26. september 2009 ob 13:00,
zadnji poseg: 26. september 2009 ob 23:16
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Premier Borut Pahor utegne sam predlagati glasovanje o zaupnici vladi, meni prvak Zaresa Gregor Golobič in dodaja, da je verjetno, da bi jo vezal na kakšno pomembno politično temo.

Takšna tema bi lahko bil, denimo, državni proračun, je v odzivu na grožnjo SDS-a z interpelacijo zoper celotno vlado za TV Slovenija potrdil Golobič. Prvak največje opozicijske stranke Janez Janša je namreč ob robu sveta SDS-a dejal, da bodo v stranki razmislili o vložitvi konstruktivne nezaupnice oz. interpelacije zoper vlado, člani koalicije pa se na te napovedi že odzivajo.

Golobič precej oster
Minister za visoko šolstvo in predsednik Zaresa sicer navaja še, da je napoved SDS-a"preračunljivo piarovska" in pojasnjuje, gre za medijske in ne dejanske politične učinke, za politikanstvo in požigalniško politiko. Dodal je še, da gre za manifestacijo politike, ki ne želi prepoznati dejanskega stanja in v vsakem problemu skuša kovati strankarski politični dobiček.

Sicer pa se v vladi ne bojijo, da bi prišlo do politične krize. Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec, ki morebitno napoved interpelacije označuje kot politični pritisk, je pojasnil, da opozicija za uspešno interpelacijo potrebuje večino glasov v državnem zboru, a dvomi, da bi jo dobila. Nesmiselno se mu zdi govoriti o tem, ali bi stranka upokojencev vstopila v koalcijo z SDS-om, če bi ta zmagal na morebitnih predčasnih volitvah. "DeSUS gre v tisto vlado, v kateri lahko zastopa interese upookojencev," poudarja.

"Če opozicija meni, da vlada ne dela dobro ..."
Medtem pa Matej Lahovnik, Zares, pravi, da ima opozicija do interpelacije pravico. "Če opozicija meni, da vlada ne dela dobro, in če meni, da imajo boljše rešitve, je interpelacija običajni dokument, v čemer ne vidim nič spornega," meni Lahovnik.

Napoved morebitne interpelacije pa po mnenju ministrice za javno upravo Irme Pavlinič Krebs "ni nič novega". SDS je po njenih besedah v zadnjih desetih dneh, "ko se vlada ukvarja z izjemno težkimi vprašanji, začela akcijo, ki je v ravnanju te stranke znana že iz preteklosti - to je ščuvanje posameznih skupin v državi proti drugi skupini".

Kaj je interpelacija?

Interpelacija je posebna oblika uveljavljanja odgovornosti vlade ali posameznega ministra, ki jo v pisni obliki predsedniku državnega zbora predloži najmanj deset poslancev, ta pa jo nato posreduje tistim, ki jih interpelacija zadeva. Odgovor na interpelacijo je treba pripraviti v najmanj 15 in največ 30 dneh od prejema. Odločanje o interpelaciji se nato uvrsti na prvo sejo državnega zbora, do takrat pa si vlagatelji lahko tudi premislijo. Po razpravi poslanci sprejmejo sklep, lahko se odločijo tudi za glasovanje o nezaupnici.


Po mnenju notranje ministrice in predsednice LDS-a Katarine Kresal želi Janša vzpostaviti mnenje, da obstaja politična kriza, a te po njenih besedah ni. "Obstaja gospodarska kriza, zato so odločitve težje, a to še ne pomeni, da je treba zganjati paniko," je dejala. Kresalova sicer ne verjame, da se lahko z interpelacijo zgodi resna politična kriza.

Minister za promet Patrick Vlačič je povedal, da bo v primeru interpelacije, "imel na svojem ministrstvu kar veliko povedati". Na vprašanje, ali je realno, da nas po gospodarski zadene tudi politična kriza, Vlačič odgovarja, da teh težav ne vidi, saj vlada deluje veliko bolj koherentno, kot je videti navzven.

Janša: Iz razprav veje zaskrbljenost
Janša je sicer temo o morebitni interpelaciji načel od robu seje Sveta SDS-a, na kateri so obravavali aktualne gospodarske in socialne razmere v državi. Po Janševih besedah iz razprav veje velika zaskrbljenost nad tem, kar se dogaja, še posebej nad neodločnim, včasih zmedenim, predvsem pa neučinkovitim ukrepanjem vlade v spopadu z gospodarsko krizo.

INTERPELIRANI MINISTRI (IN VLADA)

junij 1993: Miha Kozinc, minister za pravosodje, predlog za razrešitev ni izglasovan
marec 1994: Mitja Gaspari, minister za finance, predlog za razrešitev ni izglasovan
marec 1994: Janez Janša, minister za obrambo, predlog za razrešitev je izglasovan
november 1994: Jelko Kacin
, minister za obrambo, predlog za razrešitev ni izglasovan
maj 1995: Meta Zupančič, ministrica za pravosodje, predlog za razrešitev ni izglasovan
november 1995: Maks Tajnikar, minister za gospodarske dejavnosti, januarja 1996 sam odstopi s funkcije
februar 1996: Jožef Školč, predsednik DZ-ja in Zoran Thaler, minister za zunanje zadeve. Thaler je maja razrešen, obenem pa pride do prekinitve koalicijske pogodbe med LDS-om in SKD-jem
marec 1996: Božidar Voljč
, minister za zdravstvo, do konca mandata ne pride do glasovanja
september 1997: intepelirana celotna vlada, a do glasovanja ne pride
avgust 1998: Alojz Krapež, minister za obrambo, sam odstopi s funkcije
september 1998: Slavko Gaber, minister za šolstvo, predlog za razrešitev ni izglasovan
november 1998: Mirko Bandelj, minister za notranje zadeve
maj 1999: Ciril Smrkolj, minister za kmetijstvo, predlog za razrešitev ni izglasovan
december 1999: Mitja Gaspari, minister za finance, predlog za razrešitev ni izglasovan
september 2000: Lojze Peterle
, minister za zunanje zadeve
oktober 2001: Janez Kopač, minister za kmetijstvo, predlog za razrešitev ni izglasovan
februar 2004: Rado Bohinc, minister za notranje zadeve, predlog za razrešitev ni izglasovan
februar 2004: Dušan Keber, minister za zdravje, predlog za razrešitev ni izglasovan
poletje 2004: interpelacija zoper celo vlado, predlog za razrešitev ni izglasovan
september 2006: Vasko Simoniti, minister za kulturo, predlog za razrešitev ni izglasovan
oktober 2006: Andrej Bručan, minister za zdravje, predlog za razrešitev ni izglasovan
november 2007: Dragutin Mate
, minister za notranje zadeve, predlog za razrešitev ni izglasovan
februar 2009: Katarina Kresal, ministrica za notranje zadeve, predlog za razrešitev ni izglasovan

S. Z., M. N.
Prijavi napako
Komentarji
nesesekirat
# 27.09.2009 ob 18:38
Člani SDS na seji niso izražali zaskrbljenosti, le prebirali so tisto, kar so jim v predsedstvu CK napisali. Ko se več ljudi posvetuje, pa četudi malce "glasneje" imaš upanje, da bo kaj uporabnega "iz tega prišlo". Nevarno je to, ko posameznik, čeprav v SFRJ vsemogoči učitelj "predvojaške", misli, da ve in zna vse. V bolnišnicah imajo zdravniki konzilije. Zakaj?, Zato, ker jim je dolgčas in nimajo kaj početi, zagotovo ne,
minnaema
# 27.09.2009 ob 15:17
....morda bo kaj več složnosti naslednjih tednih, saj je v dogovarjanjih in sporazumevanjih moč uspeha & bre zdvoma - dvomilijonska nacija RS potrebuje konstruktivno SINERGIJO in koherenco / v teh kriznih časih še posebno) in prosim lepo naj se prenehajo te besede, ki se poslušajo na sejah DZ - t.j. naši oz. vaši) .
Tega prerekanja NE počenja niti- Nemčija, ki šteje (več)- kot 81 milijonov prebivalcev in Lp
dimež11
# 27.09.2009 ob 15:17
fakin:
Slovenska opozicija počne vse, samo, da koaliciji ne bi ničesar uspelo! Zelo žalostno je ,da so leta 1991 zato padle žrtve! Kaj nam je manjkalo? Lepše smo živeli kakor sedaj!

Se pravi - ulični hodac (kako značilno!) - kaj nam je manjkalo pred letom 1991, ko smo živeli bolje kot sedaj? Vprašaj se še enkrat - in če ne veš ... glej, vse poti so odprte. Vzemi v roke kompas in se napoti v obratni smeri, kot jo kaže magnetna igla - tam ti bo najverjetneje precej lepše kot ti je pri nas! :-)
ulicni_hodac
# 27.09.2009 ob 12:33
tako je fakin, svaka čast!
levokrilo
# 27.09.2009 ob 12:16
ah draga levica zdej poziva opozicijo, nej pošle interpelacijo v dz, kr draga vlada ve, da zaradi večine v dz-ju kakršnakoli interpretacija ne more uspeti... bo treba še dolgo čakat do naslednih volitev.

Od kje nam je že to znano? Od maršala JJ.
naivnež
# 27.09.2009 ob 10:42
Vladoska
Kakšen čip pa so ti komunisti vstavili v možgane.
pajon
# 27.09.2009 ob 10:17
Pa povejte če lika nista podobna Pahorju in Golobiču:

pajon
# 27.09.2009 ob 10:14
Zgleda, da levico daje paranoja, včeraj na kriznem sestanku v LJ je bil tudi murgeljski palček.....

Tgleda, da si bosta morala Golobič in Pahor najti drugo delo....

BOY007
# 27.09.2009 ob 10:08
Vladoska, Slovenske železarne so bile prodane rusom, rajte pojdi pogledat kok se gradi v acroniju, pa kok majo dobiča. Rusi so v acroniju zmetal vse stare stroje ven, in jih nadomestili z najnovešimi, vložil bodo precej denarja noter, nekaj so ga že.
stanislavko
# 27.09.2009 ob 10:02
Rdečkarje zagrabi panaroja že pri imenu Janša....palčka v Murglah trese od paranoje !!!
dimež11
# 27.09.2009 ob 09:59
Kako imate tu nekateri kratek zgodovinski spomin. Res žalostno! Verjetno na 'levi strani' politične scene še kar naprej razsaja virus, ki je napadel vašega ideološkega 'dedka', majorja Mitja? Nič ne vem, nisem kriv, za vse so krivi drugi ...
Komu ni do Slovenije? Oglejte si dokumentarec Operacija 2-1-13-62 (http://www.rtvslo.si/play/operacija-2-1-13-62-dokumentarni-film/ava2.40501972/) in povejte, kje so bili takrat npr. Pahor, Golobič, Kresalova, Pavlinič-Krebsova, itd itd.
Komu se je lahko zaupalo?

Edina rešitev, da ne zabredemo še globlje so predčasne volitve. Zakaj se jih na levi pravzaprav tako zelo bojijo???
XFX
# 27.09.2009 ob 09:26
Ne drži, da je bil JJ edinemu izglasovan predlog za razrešitev, bil je tudi Bandlju. Pri čemer se lahko še primeri Tajnikar, Thaler, Krapež, ko za glasovanje sploh ni bilo potrebe, štejejo kot uspešna razrešitev.
ivanjan
# 27.09.2009 ob 09:15
marec 1994: Janez Janša, minister za obrambo, predlog za razrešitev je izglasovan

hehehe :-)

edini, ki mu je bil predlog izglasovan, oziroma ni samostojno odstopil...no ja pa thaler, sam on je pa mogoče še večji patron...
stanislavko
# 27.09.2009 ob 08:55
Pa ja ne,da ima Pahor jajca !!! Ali nima več drugega izhoda,ker imam občutek,da ga samo ime Janša že stisne v grlu !!!
XFX
# 27.09.2009 ob 08:51
Zanimivo, kako levaki neprestano nabijajo o tem da je JJ zapufal to državo, čeprav je minister Križanič v intervjuju v Sobotni prilogi odgovoril na vprašanje o zadolženosti

Leto, dve nazaj ste opozarjali, da se v Sloveniji lahko ponovi portugalski scenarij, ko je država zaradi nespametne ekonomske politike po prevzemu evra zašla v trdovratno prezadolženost, zelo nizko rast, brezposelnost itd. Se nam podoben scenarij še lahko pripeti?
Portugalski scenarij je nastopil po vstopu te države v stabilno območje evra - s previsoko inflacijo in previsokimi stroški, ki so jih nato zniževali sedem let. Ko jim je uspelo, je prišla finančna kriza. To krizo so pričakali z visokim javnim dolgom. Mi smo bistveno manj zadolženi kot Portugalska. Vse države, ki imajo manjši javni dolg v BDP, so zdaj v boljšem položaju, enako tudi tiste, ki imajo boljšo ročnost posojil. Zato smo mi za investitorje v obveznice med najbolj primernimi državami. Smo stabilna srednjeevropska država.

http://www.delo.si/clane
k/75284


Od januarja do danes pa nas je zadolžil za koliko? Tri, štiri milijarde, ki so porabljene za kaj, poleg plače v javnem sektorju? JJ je vsaj avtoceste gradil. :D
Triptico
# 27.09.2009 ob 07:56
Dodal je še, da gre za manifestacijo politike, ki ne želi prepoznati dejanskega stanja in v vsakem problemu skuša kovati strankarski politični dobiček.

Tukaj je pa lažnjivi kljukec govoril resnico. SDS je ena zdraharska organizacija, v kateri je sicer kar nekaj sposobnih, na žalost pa še več nesposobnih in žleht ljudi. Moja triletna hči jih prečita, žleht, žleht, žleht.....
DnB
# 27.09.2009 ob 01:46
d1 se strinjam ampak s tem da ne boš šel na volitve ne boš nikomur koristil, niti sebi. Stagniranje in apatija ljudi je točno kar si želijo.
DnB
# 27.09.2009 ob 01:43
jao Borat bo ufuru theme night.katarina se pa že veseli in tuhta v kaj bo pršla oblečena.
sunken
# 27.09.2009 ob 00:50
ah draga levica zdej poziva opozicijo, nej pošle interpelacijo v dz, kr draga vlada ve, da zaradi večine v dz-ju kakršnakoli interpretacija ne more uspeti... bo treba še dolgo čakat do naslednih volitev.
lipnik
# 27.09.2009 ob 00:33
vlada bo slej ko prej padla vendar kr janša vlade nikakor ne bo mogel sestaviti bom lahko spet šol volit stranko ki ne bo prišla v parlament. sestavit vlado po teh volitvah pa bo misija nemogoče, kr bo sd prešibka sds pa praktično nima zaveznikov. res super je ta kapitalstična demokracija ki jo tako slavimo
mortir
# 27.09.2009 ob 00:31
d1 odličen komentar.
kolaček
# 27.09.2009 ob 00:06
Ne zaslužijo si interpelacije temveč izgon iz države in prepoved vstopa nadaljnjih 500 let.
ronzi
# 26.09.2009 ob 23:59
show must go on :D
Kanin
# 26.09.2009 ob 23:52
In nazadnje mi zgleda Lahovnik še najbolj normalen človek v tej vladi. Se bo fant še naredil ...
Kanin
# 26.09.2009 ob 23:49
Seveda se je ne boji, ker ima večino in zna stopiti skupaj. Če bodo delali še tako velike bedarije, bodo ostali na oblasti, zato interpelacija ni smiselna. Na žalost.
9-8
# 26.09.2009 ob 22:57
Koalicija in opozicija morati za dobrobit slovenca delati dobro.
Ste slišali ?
Niste, ker ne berete naglas.
Gre se za moje življenje, jasno!
bozz
# 26.09.2009 ob 22:40
Janša ni neumen, da bi v tem trenutku prevzel oblast. Počakal bo, da se svetovna gospodarska kriza nekoliko unese, šele potem bo jurišal. Nobena koalicija, ki bi bila trenutno na oblasti, ne bi mogla preprečiti Mure, Gorenja, množičnih izgub dela, pogajanj s Hrvaško itd. Trenutno so SDS-ove besede o predčasnih volitvah samo korenček za oslovske volivce.
comentario
# 26.09.2009 ob 22:16
No, iz zgodovine interpelacij bi se lahko naučil (tj. JJ), da ni učinka. Ampak, če se mu zdi, da so interpelacije nekaj, s čimer se mora Slovenija v tem trenutku prioritetno ukvarjat, pa naj jo predlaga. Srečno!
d1
# 26.09.2009 ob 20:16
OK sej ta vlada res ni najboljša. Samo v Sloveniji je vsa politika čisto v k****. In žalostno je, da se človek mora na volitvah odločati med tistimi, ki bodo (ne najboljši za državo, ker takih ni) ampak tistimi, ki bodo naredili državi najmanj škode. Levi in desni, čist poslanci vsi so isti Cvikl = Grims, Kresal = Irgl,...in kar se prvakov tiče: Pahor je premalo odločen in preveč poskuša ustreči vsem koalicijskim parterjem (na koncu pa vedno pride le do kreganja med predstavniki različnih vladajočih strank). Janez Janša pa ima eno samo željo in to je oblast... vsaj po izpadih sodeč, ker vedno ko se pojavi kaki problem v koaliciji takoj poziva k predčasnim volitvam...(spet je 1 tak članek v Financah), čist je postal obseden z oblastjo, mal me spominja na unga sivega kripla iz Gospodarja prstanov "My precious, my pride!!!" "ABLAST ABLAST!"

Upam, da se do konca mandata te vlade, pojavi kaka pametna alternativa v politiki, ker če ne ne grem več na volitve!!
slip_knot
# 26.09.2009 ob 20:10
Dobr naslov: Politične krize ni

Je pa sedanja vlada kriza!!!!
cefizelj22
# 26.09.2009 ob 20:03
Nesposobna prepirljiva zapravljiva komunistična na veliki nogi živeča Pahorjeva vlada
Škoda je samo Slovenije
galoper
# 26.09.2009 ob 19:54
Tudi večina izjav osumljenih, na sodišču se glasi: "nisem kriv."
blackbambi
# 26.09.2009 ob 19:35
djoti, tipičen komentarlevičarjev, ki se zaključe z...to je zapuščina vlade JJ.Ojej kako patetično postaja to.
djoti
# 26.09.2009 ob 19:27
ja in postaviti janšo na oblast, kateri si bo podredil medije sebi v prid in delal za svoje koristi, in tisti graf ni prow nič vrede leta 2007-08 je bla najvišja gospodarska rast, danes so razmere prow drugačne tako da tisto je samo statistika, drugi problem pa je da žanjemo sadove prejšne vlade in brezmislnega razmetavanja denarja.
mušica
# 26.09.2009 ob 19:24
To vlado bo ruknil dol narod na naslednjih volitvah.Saj ne ,da samo ni nič od všečnih predvolilnih obljub temveč Slovenija nazaduje v vseh sigmentih.Ko bi bil vsaj Golobič tiho.
gr-ega
# 26.09.2009 ob 19:16
To vlado primitivcev in nesposobnežov je potrbno zamenjat čimprej !
djoti
# 26.09.2009 ob 19:09
mo koliko mi gre ta janša na k..., samo podjeb.... namesto da bi tud sam pomagal reševati probleme, ne bolje je narediti razdor in skregati vse me seboj, in zmagati na naslednjih volitvah pa lepo spet žepe punit pa podjetja krast in podobno....
dokler bodo taki konji v slovenski politiki se nebo nikoli nič doseglo razen neumnosti
R2D2
# 26.09.2009 ob 19:03
Zanimivo res zanimivo ...

EDINA Izglasovana interpelacija je bila proti obrambnem ministru leta 1994 spec. JJ zgleda ima še sedaj traume od tega ?
A6
# 26.09.2009 ob 18:59
ce bo kdaj padla vlada, bo s pomocjo lahovnika. pomojem vprasanje casa kdaj gre v sds.
denzl
# 26.09.2009 ob 18:44
Ne komplicirat, čisto enostavno je;
- ne mečite delavcev na cesto (Gorenje, Mura)
- v LJ zagotovite dovolj parkirnih mest (dokler tega ne bo redarji niso potrebni)
- zgradite kvalitetne in varne ceste
- povišajte plače policistom in medicinskim sestram, ki opravljajo večino dela (ne zdravniki!)
- ne pišite in spreminjajte si zakonov v svojo prid, že to je dovolj, da državo tožijo sodniki!

Toliko zaenkrat!
slip_knot
# 26.09.2009 ob 18:25
Lahovnik me je zlo presenetu k je edini k pametno razmišlja.
Drugač pa dol s tako vlado!! Kresalovi se pa zdi da ni treba zganjati panike.Zato pa je tko k je, če bi paniko začel zganjat takrat k bi blo treba nebi blo take krize !!!
Raubšic
# 26.09.2009 ob 18:18
Nedaj se Barbi !
Kaj nam pa morejo, če smo vesel !

Pomisli, da bi z odstopom napravil v vsej zgodovini slavne delavske partije najbolj podlo dejanje.
Kje se pa to spodobi, da bi kleni jekleni tovar(n)iši kar rep med noge.
Naj grad gori, grof ne beži !
Bote vi men govorl !
anny22
# 26.09.2009 ob 17:59
Ta vlada je definitivno v krču. Alternative pa žal ni videti.
LFC
# 26.09.2009 ob 17:02
kupite janši dudo da bo dojenček že enkrat zadovoljen... Še zdj ga matra poraz na volitvah... je pač treba nakaj storiti za ego in promocijo stranke, čeprav bo to največja bedarija do zdaj... Sej vemo da se opozicija pri nas nikoli ne strinja (ne glede na to kdo je v njej, je treba nasprotovat nasprotni opciji), nič novega...

Zadnji ki bo imel od tega korist pa so volilci.
V_n_u_k
# 26.09.2009 ob 16:40
Kako naj uspe interpelacija ,če ima koalicija več kot polovico v parlamentu ?Razen .če bi poslanci glasovali po svoji vesti ,kot so obljubili ob nastopu mandata .Župani naj se ukvarjajo z županovanjem ,saj bodo z tisto plačo lahko preživeli -delavec z 400 evri na mesec ne more .
mastermk
# 26.09.2009 ob 16:16
Nekatere stvari sem prilepil v več tem.
mastermk
# 26.09.2009 ob 16:09
Kaj pa vem. Po moje JJ hoče dobro, je pa res da vsem nikoli ne moreš ustreči. Bistvo je samo v prioritetah. Jaz pripadam javnemu sektorju in sem 100% prepričan, da bi nam, v kolikor bi bil na oblasti Janša, zmanjšal plače za 10%. S tem se tudi strinjam, ker mislim da, je potrebno tudi delavcem v gospodarstvu z najnižjimi plačami ponuditi dostojno življenje. Vendar je potrebno to jasno povedati ter tudi kam bo potem tisti denar odšel. Ne pa, da višaš davke ter potem povečuješ plače npr. sodnikom. Ob takšnih anomalijah se noben nebo sprijaznil z manjšanjem plač.
Vladoska
# 26.09.2009 ob 16:01
Še to Mastermk.
Tvoji komentarji se ponavljajo v sorodnih temah npr. "Janševa vlada ni zapustila polne kašče"
So res vsi plod tvojega znanja?
Vladoska
# 26.09.2009 ob 15:49
Mastermk.
Če je zakon to dopuščal in je tedanja oblast to dovoljevala je držala vrečo, drugi pa so vanjo metali. Krivi so torej oboji ali pa kar vsi.
V večini se s teboj strinjam ampak ne morem mimo občutka in dejstva, da Janši spolh ne gre za Slovenijo, Slovence, gospodarstvo ampak le za oblast in samodokazovanje oz. pa smo vas drugače misleči. V prejšnjem mandatu se je vlada v kateri je predsedoval, ves čas ukvarjala sama s sabo in iskala namišljene partizane. Zato so jim malopridneži spretno uhajali skozi zakonske luknje.
mala riba
# 26.09.2009 ob 15:45
GBWallac3

tista tabela drži samo če je Svet star 6000 let
mastermk
# 26.09.2009 ob 15:36
Vladoska! Očitno nisem bil dovolj jasen. Zadolževale so se predvsem banke, ki so deloma financirale gospodarstvo in male podjetnike (zmanjševanje brezposelnosti, visoka gospodarska rast, gradnja avtocest). Po drugi strani pa so tudi financirale tajkune in njihove kredite, npr. NLB - kdo je bil šef vemo. Napaka Janše je bila, da ni menjal popolnoma vseh vodilnih v takšnih podjetjih. Zaradi te napake mu sedaj mečejo polena pod noge. Si pa lahko predstavljamo kakšno bi delala sedanja koalicija v primeru menjave Kramarja - najmanj interpelacija.
gibson7
# 26.09.2009 ob 15:25
Pavliničeva, a še maš v Kotljah na Koroškem v hiši svojih staršev delavce iz Bolgarije?
sam-zee
# 26.09.2009 ob 15:12
Ja, Janša se vseskozi prikazuje kot izbranec. Trenutno torej ne nastopa v vlogi vodje opozicije, vendar v vlogi ober šefa, ki je nezadovoljen s svojim podrejenim in mu je zato dal zadnjo šanso, med katero ga bo imel pod drobnogledom.

Hvala bogu za Janšo, če ne bi nam trda predla :-S
blackbambi
# 26.09.2009 ob 15:11
R2D2, ja, nabiranje predvolivnih točk, 3 leta pred volitvami parlamentarnimi, ojej, heh, imaš še kakšno cvetko na repertuarju?
blackbambi
# 26.09.2009 ob 15:09
Irmica, bilo bi pa zeres lepo in nekaj novega, če bi vlada spoznala, da je nesposobna in bi se sama razpustila, to bi pa bilo nekaj novega in hvale vrednega.
Vladoska
# 26.09.2009 ob 15:06
Mastermk, hvala, izčrpno in jasno.
Če bi dražava v obdobju zadolževanja denar porabila kot navajaš, bi danes ne bilo toliko zapiranj in odpuščanj. Moje mnenje je, da je takratna vlada s tem denarjem kupovala socialni mir in sadila rože. Ker kot je včeraj izjavil J.J. Kar seješ to žanješ. Je čas žetve.
mastermk
# 26.09.2009 ob 14:57
Samo za Vladosko:

Potrebno je povedati tudi nekaj besed o zadolževanju. Eno je BRUTO ZUNANJI DOLG, drugo pa je JAVNI DOLG. Med njima pa je bistvena razlika in sicer BRUTO ZUNANJI DOLG pomeni dolg države Slovenije do tujine, dolg bank do tujine, dolg podjetij do tujine ter tudi dolg gospodinjstev do tujine. Npr. podjetnik se sam zadolži pri tuji banki, kar ni bil redek pojav v času Janševe vlade.
Drugo pa je JAVNI DOLG, za katerega je odgovorna IZKLJUČNO vlada. Torej je pomembno o katerem dolgu govorimo. Sedaj pa lahko gremo na številke:

Javni dolg v letu 2004 je bil 27.2 % BDP – ja, medtem ko je javni dolg v letu 2008 padel na 21.6 % BDP – ja (kar pomeni 5.6 % padec).

Po drugi strani se je bruto zunanji dolg npr. od leta 2004 do 2006 povečal samo zaradi zadolžitve bančnega sektorja za 6.6 miljarde EUR, ostali sektorji (podjetja, gospodinjstva) pa za 2.3 miljarde EUR. V tem času je npr bil javni dolg (torej država) 0.9 miljarde EUR.
Pri bruto zunanjem dolgu je pomembno povedati še, da večje zadolževanje bančnega in ostalih sektorjev pomeni, da so te pravne osebe z vstopom v evropski finančni prostor, učinkovito izkoristile možnost dostopa do cenejših virov za svoje investicije. To pomeni, da je lahko bančni sektor zniževal obrestne mere, jih približeval evropski ravni, ter omogočal nefinančnemu sektorju večje zadolževanje za investicije v opremo. Posledično je to seveda pomenilo večjo gospodarsko rast.

Če ima še kdo podatke o bruto zunanjem dolgu v letu 2007 in 2008 jih naj napiše.

POMEMBNO: POVEČEVANJE JAVNEGA DOLGA JE LAHKO PROBLEMATIČNO V PRIMERU ČE IZPOSOJEN DENAR NI PAMETNO NALOŽEN. ČE DENAR ENOSTAVNO PORABIŠ ZA SOCIALNE TRANSFERJE NIMAŠ OD NJEGA PRAKTIČNO NIČ V PRIHODNOSTI. Takšen denar je torej smiselno uporabit za razvoj, rast novih podjetij, tudi raziskave,…
tonky
# 26.09.2009 ob 14:56
Ups napačen klik.
tonky
# 26.09.2009 ob 14:53
J.e.b.a.l vas statistični urad.
90% slovencev je zelje 10% pa meso.
Po statističnih podatkih pa v sloveniji jemo segedin golaš.
Vladoska
# 26.09.2009 ob 14:49
Prejšnja vlada z g. Janšo je Sloveniji pridelala več dolga kot Tito bivši Jugi.
Vladoska
# 26.09.2009 ob 14:47
ILSLOVENO
- Omogočanje divjega privatiziranja, imen ne bom omenjal.
- Evidentne kraje v smislu podeljevanja raznih denarnih nagrad za neopravljena dela. Imen ne bom omenjal.
- Graditev cest in večjih objektov ......Slab oz. nikaršen nadzor prejšnje vlade. Metanje davkoplačevalskega denarja v žepe .... Imen ne bom omenjal
- Prodaja večjih podjetij v Sloveniji npr. Slovenske železarne za 110 mio EUR. , kar je polletni dobiček te družbe. Komu, ne bom napisal.
- Pobalinska prodaja Merkatorja, Imen ne omenjam.
- Patria, prikrito so odkrili Finci, Doma o tem ne govorimo. Epiloga itak nikoli ne bo. Imen ne omenjam.
....... Prej bodo ukinili to temo, kot jaz vse napišem.
fakin
# 26.09.2009 ob 14:44
Slovenska opozicija počne vse, samo,da koaliciji ne bi ničesar uspelo!Zelo žalostno je ,da so leta 1991 zato padle žrtve! Kaj nam je manjkalo? Lepše smo živeli kakor sedaj!
jbzt
# 26.09.2009 ob 14:40
hehe Glede ščuvanja...kot pravi Irma P.Krebs...
Janša se je tega naučil od profesionalcev...to so sedanja vlada,ki ima poleg nesposobnosti očitno tudi slab spomin,kaj so počeli v preteklosti in na kakšen način so prišli do tega položaja.
il Sloveno
# 26.09.2009 ob 14:32
@Vladoska

In kateri so ti "načeti temelji gospodarstva"??

Prosim števike in podatki!!
domačinka
# 26.09.2009 ob 14:29
To bedasto vlado je treba odstavt in razpisat volitve. To kar se zdaj dogaja nas pelje samo še v propad.
Vladoska
# 26.09.2009 ob 14:27
Zdaj, ko je vlada končno postavila, postavlja stvari na svoje mesto in začela delovati konstruktivno, želi opozicija potegniti vlak nazaj, namesto, da pomaga le tega potiskati proti začrtanim ciljem. Pri tem opoziciji ni mar za državotvornost kot to razglašajo, ampak zgolj za nagajanje in ideološke predsodke, ki že mejijo na bolestnost. Ne razumem, kako tega Slovenci ne sprevidijo. Sicer pa od vlade, ki je vajeti prevzela šele pred enim letom in v stanju kakršnem jo je pustila prejšnja vlada ne gre pričakovati, da v tem kratkem času sanira močno načete gospodarske temelje. Predlogi, ki jih na dan lansira SDS lahko slišite v slehrni naivni gostilniški debati. Sam jih razumem tako, kot da taisti nikoli niso sedeli v parlamentu. Posebej lahkomiselen se mi zdi g. Vizjak. Pri njem imam občutek, da deluje in razmišlja po sistemu: bo že kako ali "to ide i na guranje" veliko leoporečja, dejanj ni.
naivnež
# 26.09.2009 ob 14:22
Erjavca z DESUSOM vred bi že moral Janša brcnit iz vlade.Nevem kaj še čaka Pahor,verjetno pa tako ve,kako ukrotiti te oblasti željne DESUSOVE brezvezne politične reveže,ki se jim gre samo, da ostanejo v politiki za vsako ceno in to samo zaradi visokih poslanskih plač,ki jih prejemajo. Nekaj naivnih upokojencev pa jim zaradi nizkih pokojnin,ki jih prejemajo še vedno verjame in upa na boljše čase tovarišem Erjavcem naprej.
R2D2
# 26.09.2009 ob 14:09
Samo to je le nabiranje predvolilnih točk in nič drugega
asdfa
# 26.09.2009 ob 13:50
To bi bilo lepo videti.
ivanjan
# 26.09.2009 ob 13:47
nej interpelirajo, nej jim uspe, pol nej se pa oni jebejo in pahor nej jih zajebava...
Kazalo