Slovenija

Poudarki

  • Bi šel v politiko, ne bi šel v politiko (sem že v politiki)?
  • Očitek o zahrbtnosti, ki ga bo težko vzeti nazaj
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 74 glasov Ocenite to novico!
Gregor Virant
Virant se bo na volitve podal z lastno stranko, kar so mu v SDS-u, po odzivih sodeč, zamerili. Foto: BoBo
Gregor Virant in Janez Janša
Nič več prijatelja? Foto: BoBo
       Ker sem prej štiri leta družino na neki način pošteno puščal na cedilu, sem se ji zdaj vsaj malo oddolžil tako, da sem od države vzel, kar mi po zakonu pripada. In moram priznati, da nimam na ta račun nič slabe vesti.       
 Gregor Virant o tem, zakaj je do zadnjega prejemal nadomestilo za brezposelnost (februar 2010, za razgledi.net)
       Slovenska barka pluje proti ledeni gori in z modrimi ter strokovnimi odločitvami jo bo treba usmeriti v varne vode.       
 Tudi Gregor Virant uporablja "morske" prispodobe, MMC
Resetiranci
Gregor Virant se je s pobudo "gremo na volitve" pridružil t. i. resetirancem. Foto: MMC RTV SLO
       Glede teh vprašanj smo liberalni. Vsakdo naj si življenje organizira, kakor želi, dokler ne škoduje drugemu. Neminem laedere, so rekli stari Rimljani.       
 Gregor Virant o vročih temah družinskega zakonika, MMC
Gregor Virant
Odstop z mesta predsednika Zbora za republiko naj bi ponudil že marca, ker se ni strinjal z nekaterimi pogledi članov. Foto: BoBo

Dodaj v

Gregor Virant - resetirani človek, ki je stopil iz sence?

Nekdanji plačni minister na volitve tokrat brez SDS-a
21. oktober 2011 ob 06:05
Ljubljana - MMC RTV SLO

Smo absolutno iskreni, je na predstavitvi programa stranke dejal Gregor Virant. Ali to drži, bodo odločili volivci, dejstvo pa je, da je z napovedjo kandidature šokiral vse, pa če to priznajo ali ne.

Gregor Virant, ki ves čas deluje kot nekakšen "obstranec", ki je nekoliko (po lastni izbiri) umaknjen iz političnega življenja in tiste "prave" politike, je v resnici politik večino svojega odraslega življenja. Javno politično kariero je začel leta 2000, pri dobrih tridesetih letih, kot generalni državni sekretar na ministrstvu za notranje zadeve, kamor ga je postavila kratkotrajna vlada pokojnega Andreja Bajuka. Pred tem je delal kot pravni svetovalec ustavnega sodišča.

Državni sekretar, ki je ostal
A kljub kratkotrajnosti se njegova kariera v vrhovnih institucijah, ki vodijo državo, ni končala, saj je na položaju ostal tako v času vlade Janeza Drnovška kot Antona Ropa. Odstopil je septembra leta 2004, tik pred parlamentarnimi volitvami, ko je povedal, da je od junija istega leta tudi formalno član Janševe "vlade v senci" in tako ne glede na to, ali ima ali nima članske izkaznice SDS-a, postal njen del. "Ocenil sem, da je nastala situacija, ko je najbolj čisto, da odstopim kot državni sekretar," je ob odstopu dejal Virant.

Priljubljeni minister in njegova plačna reforma
Na parlamentarnih volitvah je Virant, po izobrazbi pravnik, nastopil kot kandidat SDS-a in se pojavil na strankinih volilnih plakatih ter v promocijskih videih. Sodelovanje se mu je obrestovalo, saj je po Janševi zmagi postal minister za javno upravo, na lestvicah pa se še vedno pojavlja kot eden izmed najbolj priljubljenih ministrov in je najpogosteje omenjan kot tisti, ki je s t. i. Virantovo plačno reformo "uredil" plače v javnem sektorju, zaradi česar so mu številni prejemniki še vedno hvaležni.

Član brez članske izkaznice?
Če članstvo v stranki pomeni posedovanje članske izkaznice oziroma podpis pristopne izjave, potem Virant res nikoli ni bil član SDS-a. Priznati pa je treba, da je večkrat dejal, da so mu strankini pogledi blizu. Ko je leta 2005 od Petra Jambreka prevzel predsedovanje Zboru za republiko, je priznal, da je bila tudi to (članstvo v stranki) opcija, o kateri je razmišljal. Dilemo naj bi prekinil prav Jambrekov klic (ta je dejal, da je zanj pet let vodenja Zbora za republiko dovolj), ki je Viranta pripeljal na mesto prvega človeka gibanja.

Virant je kot član sveta stranke ves čas ostal povezan z SDS-om, a se je v mandatu Pahorjeve vlade oglašal predvsem kot del Zbora za republiko, kjer je obljubljal spremljanje Pahorjeve vlade in izražal upanje, da bo ta ohranila dobre rešitve, ki jih je uvedel SDS. Hkrati je zatrdil, da politiko zdaj spremlja in komentira bolj s strani.

Nadomestila za čas brezposelnosti se ni branil
Po porazu SDS-a na prejšnjih volitvah (kjer je znova kandidiral na listi stranke) po lastnih besedah eno leto ni našel službe, zato je eno leto prejemal nadomestilo. Takrat je pojasnil, da je bil do nadomestila upravičen (tako pravi zakon), saj službe pri nekdanjem delodajalcu, fakulteti za javno upravo, ni mogel dobiti, ker ljubljanska univerza ni priznala habilitacije sveta za visoko šolstvo. Še več, med aktivno prebivalstvo se je lahko "vpisal" šele tri mesece po prenehanju pravice do nadomestila, kar pomeni, da je bil "brezposeln" leto dni in tri mesece. V tem času in v času prejemanja nadomestila je pedagoško delo sicer opravljal kot "honorarec" in sodeloval pri dveh projektih v tujini. "S tem po mojem mnenju ni nič narobe," je takrat za Mladino dejal Virant.

Virantu sicer pojavljanja v večjih aferah in škandalih ne moremo pripisati, če odmislimo (v maniri popularnega izpostavljanja sorodstvenih vezi) zaposlitev njegove žene na mestu asistentke pri njenem očetu, takrat evropskem poslancu Mihi Brejcu. Virantov tast se je takrat izgovarjal, da ni podpisal etičnega kodeksa, evropski poslanci pa so medtem že prepovedali zaposlovanje ožjih družinskih članov na mesta asistentov evroposlancev.

Nekdanji minister, ki je "klevetal"
Virant se je pojavil tudi kot obsojenec (sodba še ni pravnomočna, Virant pa se je že pritožil op. a.), saj ga je sodišče obsodilo na enomesečno pogojno kazen zaradi razžalitve Draga Kosa, o katerem je Virant dejal, da protikorupcijsko komisijo "vodi sporna oseba, ki je bila doslej že v mnogih spletkah proti nekdanjemu predsedniku vlade Janezu Janši".

Se je Virant "resetiral"?
Lani decembra se je Virant pojavil v gibanju "Resetirajmo Slovenijo" (a šele v okviru akcije 'Gremo na volitve', kot je izpostavil SDS-ov Žiga Turk, in ne med "originalnimi" resetiranci), kjer je skupaj z Janezom Šušteršičem, Markom Pavliho, Matejem Lahovnikom, Radom Pezdirjem in Žigo Turkom državljane pozival, naj podprejo predčasne volitve. To je bilo junija.

Bi šel v politiko, ne bi šel v politiko (sem že v politiki)?
Da so se "resetiranci" pogovarjali še o čem kot le pobudi za predčasne volitve, je postalo jasno oktobra (nekateri sicer zdaj trdijo, da so bile Virantove ambicije vidne že decembra lani), ko je "udarila" novica, da se Gregor Virant odpravlja na volitve. In to ne z SDS-om, ampak sam, s svojo listo in podporo nekaterih resetirancev. Presenečenje je bilo toliko večje, ker je Virant dolgo trdil, da ga strankarsko življenje ne zanima, da se v takem položaju "ne vidi" in da je zadovoljen s svojim "profesorskim mestom".

Ob strani mu stojijo Marko Pavliha, Janez Šušteršič in Rado Pezdir (ki ostaja zunaj liste), medtem ko se je Matej Lahovnik umaknil, Žiga Turk pa ostaja v SDS-u. Da bo nastopil z listo, se je že kmalu izkazalo za utopijo, saj je bilo, tako kaže, nemogoče zbrati vseh 8.000 podpisov podpornikov po volilnih enotah, zato je Virant pred dnevi sporočil, da bo na volitvah nastopil s stranko.

Šok, jeza in užaljenost?
Da je odločitev vsaj neprijetno presenetila, če že ne šokirala, so pokazali prvi odzivi na njegovo kandidaturo. Med pripombami, ki jih je na Twitterju v zadnjih dneh zapisal Žiga Turk, so: "Ne, Virant je rekel, da 50+ od SDS ni dobro za Slovenijo. No, vsekakor ni dobro za njegovo listo." in "V stranki bomo danes predstavili uradno marjetico, iz katere bomo trgali listke: "Gremo, ne gremo", da vzamemo pozornost drama queen listam," kar je najverjetneje namenjeno tako Virantovi kot Jankovičevi listi.

Viranta so poleg tega "odstavili" z mesta predsednika Zbora za republiko (sam je sicer dejal, da je odstop ponudil že marca, ker: "Nekateri so želeli uveljavljati radikalna stališča prek zbora, jaz pa tega nisem hotel. Jaz sem zmeren človek, nisem radikalec."), Dimitrij Rupel pa mu je očital, da je zbor uporabil za politično promocijo.

Ker je v enakem obdobju kandidaturo najavil tudi ljubljanski župan Zoran Janković, so se pojavile različne teorije ali scenariji o pomenih in razlogih za kandidaturo. Dva skrajna scenarija oba govorita o zakulisnem dogovoru o povezovanju, saj naj bi Virant "odnesel glasove tako levici kot desnici v obliki nezadovoljnih, neodločenih enih in drugih, ki so siti ali Janše ali pokojnega vladnega trojčka". Po enem scenariju se je torej Virant za paktiranje po volitvah dogovoril z Jankovićem, po drugem pa se je dogovoril z Janšo in njegovim SDS-om.

Očitek o zahrbtnosti, ki ga bo težko vzeti nazaj
Virant je vsakršne naveze seveda zanikal, prava tako oba druga akterja v omenjenih "zarotah". SDS-ovo presenečenje nad Virantovo kandidaturo se je zdelo pristno, saj so med drugim 'tvitnili' vprašanje, ali "je hkratna najava kandidatur Viranta in Jankovića slučaj ali družinski dogovor" (žena Zorana Jankovića je Virantova sestrična op. a), in se odzvali na Virantovo izjavo, da bi lahko bil dopolnitev stranki po volitvah z: "SDS v Virantovi listi žal ne vidi dopolnitve in potencialnega kvalitetnega partnerja. Za oboje je potrebna kredibilnost in ne zahrbtnost."

Obljublja merljivost ukrepov
Virant, ki sicer velja za zmerneža prijetnega nastopa, z dobrimi retoričnimi sposobnostmi in sposobnostjo spravljivih tonov (na SDS-ove napade je odgovoril z: SDS-u želim vse dobro, mislim tudi, da se bo njihovo mnenje sčasoma ublažilo), v programu obljublja konkretne in merljive zaveze. Prva in absolutna programska prioriteta stranke bo po Virantovih besedah pravična in učinkovita pravna država, poleg tega pa obljublja, da država ne bo rešitelj propadlih podjetij, visoke kazni za tiste, ki delavcem ne plačujejo prispevkov, plače javnih delavcev pa bi vezal na rezultate dela.

Kako prepričljiv je Virant, bodo povedali volivci. V tem trenutku namreč vsi vpleteni "sveto" zatrjujejo, da nimajo skritih dogovorov, so absolutno iskreni in želijo vsem najboljše ter pravijo, da bi sodelovali z "vsemi tistimi, ki mislijo podobno kot sami". Če je zares tako, pa bomo volivci videli šele po volitvah.

Aleksandra K. Kovač
Prijavi napako
Komentarji
Eska
# 28.10.2011 ob 20:35
Uničil si je dobro mnenje pri meni, ko je pripovedoval o skupni evidenci katastra in zemljiške knjige, ker bi to ustvarilo nered v katerem bi mešetarji z nepremičninami iskali koristi in povzročili naval zahtevkov na sodišče.
nevem
# 27.10.2011 ob 09:36
@DonKihot:
"Za Virantom nekdo stoji...mogoče celo sam Kučan"?

Ja, za teboj pa... Sančo Pansa!
DonKihot
# 26.10.2011 ob 19:48
Za Virantom nekdo stoji...mogoče celo sam Kučan?
DonKihot
# 26.10.2011 ob 19:42
Gregor Virant... zanimivo zgodbo o "Trojanskemu konju" sem danes slišala
SlovenecOriginal
# 26.10.2011 ob 02:47
STRIKE
Rtvslo sedaj povzdiguje Viranta in Janšo!
Seveda Jankoviča, ki ima dejanske uspešne rezutate v Mercatorju in Ljubljani pa samo blatite.


Rezultate? Kakšne? 40mio iz mestnega proračuna za stadion? Okoriščanje družine Janković na račun spremembe namembnosti zemljišč? Podjetja, ki njemu niso blizu morajo "donirati" občini, izbranim podjetjem kot sta Ultra in Grep pa ne?

Zmerjanje delavcev v Novih stožicah ker so hoteli stavkat po 3eh mesecih brez plače, da kakšni moški pa so, če nimajo na strani za 3 mesce denarja?

Čudoviti rezultati!

To, da je zaprl mestno jedro, uvedel 2 novi LPP progi in uredil center ne upravičuje korupcije, klientalizma, postavljanja nad zakon v primeru jakličevih ljubljanskih lekarn...
trhlivolk
# 25.10.2011 ob 19:37
Pa pustimo Viranta ob strani... vsekakor nepravilna uporaba pridevnika RESETIRANI. Če je bil on del gibanja Resetirajmo Slovenijo, potem bi lahko rekli le RESETIRAJOČI Virant, ne pa resetirani. Saj ni nihče njega resetiral! Če prav ne trdim, da to morda ne bi bilo slabo...
brihta007
# 24.10.2011 ob 22:32
Maš prov stric.smrk, SDS je najbolj organizirana kriminalna združba v sloveniji.
stric.smrk
# 24.10.2011 ob 15:21
SDS je najbol organizirana in najbol sposobna stranka v sloveniji! kdor reče da to ni res se ne spozna na politiko!!! koliko pa komu odgovarja program in drugo je pa stvar posameznika! vendar vse tele nanovo ostanovljene stranke so lari fari poglejte ka se je zgodil z Zaresom al pa lipo itd.
stric.smrk
# 24.10.2011 ob 15:10
Limona
ti si pa ziher še iz "starih časov" in ti parole lepo grejo :D
Jao!!! kak so eni naivniiiiiiiii!
Limona
# 24.10.2011 ob 13:49
Živel Jankovič!
Tačka
# 24.10.2011 ob 13:04
hehe blef...

reset -> SET leto=1991, SET režim=totaldemokracija, SET premier=JANKOVIĆ, SET ...
blef
# 24.10.2011 ob 11:54
Če prav razumem resetiranje, se je potrebno vrniti na osnovne zamisli komunizma?
izzy
# 24.10.2011 ob 01:49
Še en samovšečni človek, kot da jih nimamo že zadosti. Res ne vem koga bi volil... Kdo je najmanjši tat?
www
# 23.10.2011 ob 21:18
Virant ne bo mandatar...bodisi Janša bodisi Janković.
milan3milan3
# 23.10.2011 ob 08:58
PRE-VIRANT - to je vsa resnica -
www
# 22.10.2011 ob 21:23
ALFe: saj sta, vse druge glavne gledamo že dalj časa v politiki v ospredju (Pahor, Janša, Erjavec, Jelinčič, Žerjav). Nov obraz je tudi Hanžek, ki pa ne bo naredil večjega rezultata.

Še zmeraj mislim, da se bodo glasovi Janković-Virant izenačili, torej bo koalicijo spet določil Desus.
V_n_u_k
# 22.10.2011 ob 20:01
Virant je lagal , da je resitiranec v resnici pa gre v koalicijo z Jankovićem ! Sram ga bodi !
briner
# 22.10.2011 ob 19:37
Virant govori o poštenosti in pravičnosti.Na fakulteti so ga prosili da pride nazaj v službo kjer je pred ministrovanjem delal pa je raje vlekel enletno nadomestilo davkoplačevalskega denarja,istočasno pa je delal na eu projektu v bivši jugi.
evap
# 22.10.2011 ob 11:10
Že večkrat sem napisala, da stojijo Jankovićevi rezultati na balonu. Zadolžil je Mercator in Ljubljano. Ves razvoj je bil financiran s krediti. Dokler je bilo kreditiranje poceni, je še šlo, zdaj pa imamo krizo. iNačin, na katerega je uspešen gospod Janković in večina slovenskih managerjev,, nas bo spravil še globlje, kot je Grčija.
Če pustimo ob strani g. Jankovića in njegov način zbiranja bogastva (pri tem ni edini), je za Slovenijo, kjer država kontrolira podjetja in omogoča sesanje iz korita, edina rešitev, da se politična opcija zamenja vsak mandat. Zato podpiram tim. desnico, na prejšnjih volitvah sem pa glasovala za tim. levico.
AlFe
# 22.10.2011 ob 06:27
@ www
Slovenci bomo kupili tudi to, da sta Janković in Virant nova obraza.
letalo13
# 22.10.2011 ob 01:34
vsi se ukvarjajo z bogatilmi in brezposelni samo stranka dela , dejansko želi pomagat navadnemu človeku in če bi o stranki dela DSD toliko pisali bi imeli 30% glasov ...
www
# 21.10.2011 ob 22:20
Kaj pa koalicija Virant-Janković in ostanejo Pahor, Janša, Erjavec, Žerjav ipd izven vlade in RES dobimo nove obraze v politiki ?
tetka
# 21.10.2011 ob 21:53
Virant mi je kot človeku, ki je dosedaj volil leve opcije simpatičen, če ne zaradi drugega zato, ker ni radikalen, je mlad in izobražen,...
Program pa je problem tudi pri njem......
V bistvu je na žalost tako, da se ne bomo mogli odločiti po programu, ker bodo VSI imeli enakega, zmanjšati birokracijo, zmanjšati državo, obdržati socialo, zmanjšati stroške gospodarstvu, povečati pokojnine, nagraditi,..bla bla bla...
Na realnem političnem področju človek pač trči ob večje neformalne skupine in tu se potem vidi, kdo, če sploh, lahko kaj spremeni, v tem segmentu pa je Virant velik vprašaj, ..Jankovič ima po mojem več zaledja , več izkušenj, več realne moči, pa naj se to sliši še tako čudno, da nekaj v resnici premakne, vsi govorijo o železni roki,...kdo po vašem mnenju ima realno moč, da z železno roko ravna in ureja, ..le Jankovič..mislim da Virant ne, za Jankovičem je to Janša,..
spomnimo se Pahorja, zelo podobne všečne besede kot Virant, saj ni Pahor govoril nič drugače,...a v realnosti ni naredil veliko, Zoki pa ima za pokazat največ od vseh.
kukalo
# 21.10.2011 ob 19:34
Prazna-skleda, tebe imam že sedaj na mizi. A ti morda veš kdo mi jo bo napolnil?
Ti sigurno nisi pravi vzdevek ...
cheguevara11
# 21.10.2011 ob 19:23
Jansa izdajalec + Virant izdajalec = 2 izdajalca !

Ali bomo drzavo prepustili v vodenje izdajalcem ?
dzink
# 21.10.2011 ob 17:34
skuggi: Se strinjam, najlažje je reč, da nisi ne tič ne miš.. v glavnem malo tu malo tam... Je pa Virant na novinarski konferenci še v okviru SDS predstavljal iste stvari kot jih predstavlja sedaj, tako, da ni res, da jih ni mogel uresničit. Če ih je predstavljal v okviru SDS, to pomeni, da bi ljudje za to želeli tud dejanja in uresničitve le-teh.

Sej moj point je bil, da ni lista ampak stranka, ki se imenuje lista. Ker še vendno mislijo, da se s tem da prenesti okog ljudi...
skuggi
# 21.10.2011 ob 17:28
Dzink:
Virant stranke ni menjal. ker nikoli ni bil clan nobene. In to mu stejem v dobro. se pa strinjam , da svojega lastnega interesa ni mogel udejanjiti v SDS-u. A ce naj bi zagovarjal iste stvari, ga ni mogel udejanjiti zaradi ljudi v stranki in to se mi zdi popolnoma razumljivo. mimogrede; mnogi tule pozabljajo, ko Janso predstavljajo kot tako zelo nacelnega cloveka, da je tudi on ze nekaj strank zamenjal.
Lista pa ni vec lista ampak stranka, saj mu sicer ne bi uspelo zbrati dovolj podpisov za nastop na volitvah
toolovaj
# 21.10.2011 ob 17:27
Veliko vas je, ki ne marate tega časopisa.
Mladina je je objavila nekaj o etičnem kodeksu, ki ga je prav spisal tako opevani "restiranec".

"...Kljub popustljivosti Evropskega parlamenta glede zaposlitve asistentov več mednarodnih dokumentov govori o tem, da povzroča zaposlitev sorodnikov konflikt interesov in je zato neetična. Tako določa tudi etični kodeks slovenske vlade, ki je nastal ob prihodu Janševe ekipe. Vladni etični kodeks za Brejca sicer ne velja. Ga je pa treba omeniti, ker ga je pripravil minister za javno upravo Gregor Virant. Ta je namreč mož Bojane Virant in zet Mihe Brejca. Evroposlanec Brejc ima torej bližnjega sorodnika, visokega predstavnika slovenske vlade, ki je javno problematiziral zaposlovanje sorodnikov...,.."
V_n_u_k
# 21.10.2011 ob 17:25
Vse najdete , če boste iskali ha, ha !
vedrus
# 21.10.2011 ob 17:21
V_n_u_k kaj misliš ? mogoče gre za gejevsko stranko
parabola
# 21.10.2011 ob 17:13
V_N_U_k - PRIMITIVEC.
dzink
# 21.10.2011 ob 17:10
Politik ni nekdo, ki menja vse stranke in se obrača tako kot veter piha, oziroma, kje ima največ možnosti za lasten interes.

Zmotile smo me identične besede, dejanja, ki jih zagovarja sedaj in, ki jih je zagovarjal ko je bil predsednik odbora v strokovnem svetu SDS. Meni, da če sedaj zagovarja iste stvari, ga ni zmotila stranka SDS, ampak očitno je spet začutil, da ne bo mogel uresničiti lastnega interesa in je raje šel ustanavljati lastno stranko, ki pa se še ironično imenuje Lista. Mislim, da ljudje vidijo, kaj počne.
V_n_u_k
# 21.10.2011 ob 17:01
Zakaj v Virantovi novi stranki ni nobene ženske ? ? ?
kučman
# 21.10.2011 ob 16:55
Gregor Virant - resetirani človek, ki je stopil iz sence?

Pogrešal sem "njegov" delovni aparat, njega pa prav nič. Zame sploh ni politik.
V_n_u_k
# 21.10.2011 ob 16:46
Virantovi moški , eh !
kolibri123
# 21.10.2011 ob 16:36
Janšev plan 50+: trojanski konj Virant bo lovil ta bolj zmerne, Janša svoje vernike, zraven pa še kakšnega ta malega ali pa malo večjega. Šef Janeza pa ni v Sloveniji ampak v štabu ameriških republikancev in na olimpu vojnih dobičkarjev
TinkiPinki
# 21.10.2011 ob 16:36
jao, dežurni minusant na delu. Imej se lepo in uživaj dalje.
Tudi jaz jih talam :-)))
TinkiPinki
# 21.10.2011 ob 16:35
prazna skleda veš kaj?
Desus ima popolnoma isti program kot JJ. Le kje za vraga ga je, kameleon, kopiral. Kaj meniš?
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 16:34
http://www.sds.si/menu/6252
TinkiPinki
# 21.10.2011 ob 16:33
proti Virantu ste tisti, ki iščete glasove JJ, oz pa buržuja J.
Da se vam žolč ne razlije. Zdravstvo v razsulu (kot država) vse od leta 2008.
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 16:33
@Jethros

Haha, se vidi da nimaš pojma. Po tvojem lahko jaz napišem na list papirja nekaj tez, kaj bi storil v državi in je to že program? Poglej si program, ki ga je včeraj predstavila SDS in je napisan na nekaj desetih straneh . Ko bo Virant prišel ven s takim programom in se bo bistveno razlikoval od SDS-a se mi pa javi.
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 16:30
Bolj ko berem novice o Virantu in o tem, da je Jambrek navdušen nad njim, bolj verjamem, da obstaja Nevidna moč.
TinkiPinki
# 21.10.2011 ob 16:30
bravo Virant. Na pravem mestu si. Točno tu te potrebujemo.
Čestitke in računam na razumnost svovenskega človeka.

Moj glas imaš. ( pa še kakšnega od tistih, katere poznam)
Bik
# 21.10.2011 ob 16:23
Levaki (Nasprotniki Janše) so proti vsem, kar kakorkoli diši skozi desno nosnico.
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 16:22
kukalo

Če boš volitve spremljal iz fotelja, potem ne komentiraj kako in kaj, ker nisi šel volit.
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 16:20
Danes sem videl četico Zaresovih poslancev pred Zavodom za zaposlovanje.
theClover
# 21.10.2011 ob 16:15
Kje se že prijavim za eno leto nadomestila,ker jaz puščam svojo družino na cedilu že nekaj več kot štiri leta,...?
daryankoff
# 21.10.2011 ob 15:58
Torej katere stranke naj bi nastopile letos?
SDS
LDS
SD
Desus
Zares
SLS
SNS
Pozivna Slovenija
Lista Virant
Stranka za trajnostni razvoj Slovenije
Demokratična stranka dela
Gibanje za Slovenijo
SSN(Stranka slovenskega naroda)
SPSP(Stara pravda-stranka prava)
SMS-Zeleni
NSi

Še kdo?
kukalo
# 21.10.2011 ob 15:56
Skoraj NE, Jankoviču, Janši, Virantu! Ne pomislim na borata, golobča in kresalko ti so v out-u
za vedno in kaj mi še ostane, Jelinčič, Žerjav in moja pokojnina. Kot izgleda, mi vsi ti želijo, da me čimpreje "matilda" pobere.
No, malo še počakam na programe, čeprav sem se že odločil, da volitve spremljam iz foelja.
alessio444
# 21.10.2011 ob 15:47
Zakaj ni nobenega članka o Gibanje za trajnostni razvoj ali podobno!?

Verjetno zato, ker se ne znajo reklamirat preko rumenih strani. Pravične ljudi znajo samo izkoriščat in se jih spomnejo vsake 4 leta, ko s plakatov gledamo ene in iste vse bolj postarane obraze, pač smo konzervativni in nismo nagnjeni k spremembam, nam ustreza obstoječe stanje. Znamo živeti skromno.

Sicer pa je tudi trajnostni razvoj farsa, ker se večinom kaže v številkah bruto družbenega dohodka, medtem ko 99% populacije od tega nima nobenega učinka, le še manj časa imamo za najbližje in prosti čas, nam pada motivacija, povečuje se depresija, se nažiramo, debelimo, večamo. In kdor zna to izkoristiti, se samo nasmeji. Beeeeeeeeee.

Napredka se ne da ustaviti, samo nismo na pravi poti.
ms-dante
# 21.10.2011 ob 15:41
meni se zdi pa Virant čisto OK; koliko je sposoben za mandatarja, pa ne vem; vseeno pa me malo skrbi tale njegova povezava s Pogorevcom (tile geji so lahko hudičevo močni; pa nič proti gejem sicer)
ko vidim tista odvratna JJ in Jankoviča, mi gre na bruhanje in jih ne bi volil v nobenem primeru

ostalih pa ne vidim kot vodij SLovenije - SLS, SNS - brez veze; LDS, Zares - zgodovina

glede tehle profesorjev se pa kar strinjam s prazno.skledo
daryankoff
# 21.10.2011 ob 15:20
@nekdodalec
Ravno nasprotno, to je kamuflaža.

Kar se tiče Viranta, po mojem mnenju bo v vsakem primeru v koaliciji.
Ali z Janšo, če dobi največ glasov.
Ali z Jankovićem, če dobi največ glasov
Ali z Jankovičem, če dobi Virant največ glasov, oziroma ima levica skupaj(inc Virant) vsaj 45%.
nekdodalec
# 21.10.2011 ob 15:17
Je pa izredno zanimivo da:

1 - je razglasil svojo kandidaturo nekaj sekund za Jankovicem (kot kontra Jankovicu)

2 - da je ze prosil "bivsega" sefa da naj ne gojijo zamer.. sprasujem se ali je to normalno v poitiki in ali mora vsak na desnici ki hoce odpreti svojo stranko dobiti zeleno luc in zegenj od Ivana Janeza Janse ??

To me napeljuje na misel, da je Virant satelitska stranka SDS-a..
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 15:14
nekdodalec

Predstavil bo močno ekipo profesorjev, ki nimajo pojma o realnosti in ki smo jih gledali že v tej vladi.
nekdodalec
# 21.10.2011 ob 15:14
Virant:

1) v kolikor ne bo predstavil kmalu mocne ministrske ekipe je satelitska oziroma hcerinska stranka Ivana Janeza Janse.. kdo bo vladal je se pticam na drevesih jasno: Ivan Janez Jansa kot boter iz ozadja..

2) v kolikor bo predstavil svojo mocno ekipo - je samostojen..

Bomo videli..
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 15:14
Se opravičujem za dva komentarja. Sicer pa bolje reči 2x NE zahrbtnežu Virantu kot 1x DA.
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 15:10
Zakaj bo Virant ustanovil stranko šele v petek? Ker je čakal na včeraj, ko je SDS predstavila svoj program, da bo lahko copy/paste in mogoče kakšno besedo obrnil okoli. To me spominja na študente, ki samo copy/pastajo seminarske od drugih.
V_n_u_k
# 21.10.2011 ob 15:07
Virantu ne verjamem več prav nič , ker Bog ve s kom gre on v koalicijo ? Z Janezom Janšo že ne , kar sem pravkar zvedel na nekem portalu s kom se on druži in kdo ga zagovarja . Janši je zaril nož v hrbet lepo plačo je pa na naš račun vlekel 5 let , ker se ni maral zaposliti po končanem mandatu ! Sram ga bodi ! On ni sposoben "resitirati" , ker je premlačen !
prazna.skleda
# 21.10.2011 ob 15:05
Zakaj bo Virant ustanovil stranko šele v petek? Ker je čakal na včeraj, ko je SDS predstavila svoj program, da bo lahko copy/paste in mogoče kakšno besedo obrnil okoli. To me spominja na študente, ki samo copy/pastajo seminarske od drugih.
yanker
# 21.10.2011 ob 15:05
kajtimar
A po tvojem so tudi Pezdir, Šuštaršič in Soršak trojanski kojni?
Lovec
# 21.10.2011 ob 14:59
Še sedaj ne morem verjeti, da se akentiraci odločajo na pamet.
Trenutno ne vemo o stranki g. Jankovića nič še manj pa o programu. Vemo, da je bila domena registrirana prej kot pa so šli odličneži prosit g. Jankoviča, se mi pa zdi, da je zgolj naključje, da so razporeditve črke enake kot pri kasneje čez 48 ur objavljeni novici o imenu stranke.
minnaema
# 21.10.2011 ob 14:56
@ franček
pa se ne zna kulturno obnašati ali je na umobolnike prišteval tudi sebe, potem mu je pa pol oproščeno, ker umobolniki baje nebi vedeli kaj pišejo ali celo govorijo ....... samo po resnici napisano in Lp
minnaema
# 21.10.2011 ob 14:45
Ej nekateri blogarji na tem ali drugem mestu se sramujejo od kon njihovi dedje in pradedje,
saj grajajo in oponirajo komunizem.......a kaj takrat so bili takšni časi in takšna politika a nobeden NI beračil in vsi so imeli takrat delo-da so dostojno živeli - res pa je bilo, da so bili vsi enaki, vsi skoraj egalitarni,............danes v tej naši družbi pa imamo zelo, zelo bogate in spet na drugi strani
velike reveže tudi zaradi kršitev varstva dela t.j. 66.čl.Ustave RS in nad vsem tem se najdejo
nekateri ljudje, ki grajajo in se sramujejo preteklosti, to je nekako tako, kakor se bi sramovali svoje matere in očeta........pa saj pri spoštovanju zgodovine in kulture v ljudeh je problem - kajne in Lp
franček
# 21.10.2011 ob 14:34
Gregor Virant, samo ne beri teh komentarjev. Delaj to kar si si zastavil, tu pa se naj umobolniki izživljajo.....
kopibrejk
# 21.10.2011 ob 14:20
še čez 50 let ko kučana že zdavnaj ne bo več, vas bo hodil strašiti njegov duh.:)
Točno s tem namenom je dotični ustanovil AC Milan.
kajtimar
# 21.10.2011 ob 14:18
Še vedno sem prepričan da je Virant Janšev trojanski konj.
Janševi republikanski spin doktorji so se pač nekaj naučili pri prejšnih volitvah.
Janša ne more dobiti več kot tistih 20-22% glasov volilne mase, ki jih prejme od svojih vernikov. Pri nizki udeležbi to lahko pomeni več kot 33-35% odstotkov oddanih glasov.
Tako so nastavili Viranta da pobere nekaj odstokov glasov neopredeljenih volilcev oz. glasove volilcev razočaranih z SD, LDS in Zares, pa tudi tiste iz SDS, ki bi morebiti glasovali za Jankoviča ali katero drugo opcijo in smo, ob ugodnem scenariju, že pri tistih 50+.
sanja25
# 21.10.2011 ob 13:49
še čez 50 let ko kučana že zdavnaj ne bo več, vas bo hodil strašiti njegov duh.:)
Črtomir
# 21.10.2011 ob 13:46
Zapatist,

oredlagam tistega, ki ga Kučan najbolj sovraži, to je Janeza Janšo!!!
zapatist
# 21.10.2011 ob 13:42
ak
Praviš poštenje...
Torej katerega mandatarja pa ti predlagaš:)?
ak
# 21.10.2011 ob 13:41
Ma lejte folk, trenutno pač najbolj rabimo delavnost in poštenje. To rabimo, ker v nasprotnem primeru bo vse skupaj šlo k vragu.
Atomsk
# 21.10.2011 ob 13:40
In samo poglejte kako skromen je - stranko je poimenoval kar po samemu sebi. Lepa čednost, res.
Recesija
# 21.10.2011 ob 13:33
@Binder Dandet
21. oktober 2011 ob 13:30

Ta naketa se mi zdi kar realna, tudi po občutki bi rekel, da je trenutno stanje takšno.
Binder Dandet
# 21.10.2011 ob 13:30
Stranke:
SDS 21%
Virantova stranka 18%
Jankovićeva stranka 16%

Koga želite za premierja?
Viranta 29%
Jankovića 25%
Janšo 15%

Trenutna izbira volilcev, ki so 2008 volili SD:
SD 23%
Virant 21%
Janković 19%

Trenutna izbira volilcev, ki so 2008 volili SDS:
SDS 64%
Virant 17%

http://www.finance.si/327816/Jan%C5%A1ev
i-stranki-za-ovratnik-diha-Virantova-tretja-je-Jankovi%C4%87eva
Recesija
# 21.10.2011 ob 13:28
Glede diktatorsko urejenih strank po sistemu SDS, sem menja da je enako diktatorsko urejen ZARES, v strani ni več članov, ki bi ugovarjali Golobiču, ki je tudi karakterno zelo podoben Janši, oba dva učinkujeta slabo na svoji stranki.
sanja25
# 21.10.2011 ob 13:27
recesija. vem, da obstaja tudi ta možnost, ampak rajši ne tvegam. preveč gamblinga.
Črtomir
# 21.10.2011 ob 13:22
Dva tedna pred začetkom uradne volilne kampanje je v vodstvu Gregor Virant (na sliki), kaže javnomnenjska raziskava, ki jo je za Mladino opravila Ninamedia. Med aktualnimi favoriti je za predsednika vlade po mnenju 26 odstotkov vprašanih najprimernejši Virant, sledita mu Zoran Janković (na sliki) z 21,8 odstotka in Janez Janša z 21,3 odstotka.

Vir Mladina in Ninamedia povesta vse.
V Studiu City, pa bi po anketi volilo SDS 72%.
Recesija
# 21.10.2011 ob 13:20
@sanja25
21. oktober 2011 ob 13:14

Popolnoma razumljivo je zakaj povdarja, da nima zamer do Janše, moraš razumeti da nagovarja volilce SDS, za njih pa je Janša bog, če bi se oddaljil od Janše, ga bišvi SDS volilci ne bi volili. Virant ima čisto pravilno taktiko nagovarjanja, Janša pa žal ne, zato dela škodo svoji stranki, je pa skuggi kar lepo skapiral in se strinjam z njim.
Recesija
# 21.10.2011 ob 13:16
@skuggi
21. oktober 2011 ob 13:04

Menim, tudi da ima Virant širšo podporo, vsega SDS članstva, ki so to ugotovili, da Janša trenutno škodi SDS, ostalo bo oziroma je samo par vojšakov, ki izpolnjujejo ukaze in ne ugovarjajo Janši. Dejansko kar se sedaj dogaja, da desnica odstavlja Janšo, ker se ga znotraj SDS ni dalo.
skuggi
# 21.10.2011 ob 13:15
Recesija:
tocno tako. le da menim, da je bilo za Hvalico usodno ze to, da so se zarometi usmerili nekoliko prevec vanj
sanja25
# 21.10.2011 ob 13:14
bi mogoče volila viranta, če ne bi javno kar naprej poudarjal, da ni nobenih zamer do janše. tako pa, razen če ne zagarantira, da ne gre z njim v koalicijo ni šans da mu dam svoj glas. to si pa nebi odpustila, da bi posredno volila sds.
vedrus
# 21.10.2011 ob 13:13
Povej mi s kom se družiš in povem ti kdo si, ta rek zelo drži za Viranta in JJ.
S prevarami in lažjmi hočejo SDS - ovci na oblast.
"Ljudje odprite oči !"
Recesija
# 21.10.2011 ob 13:13
@skuggi
21. oktober 2011 ob 13:04

Se popolnoma strinjam s tabo, če hoče Janša rešiti SDS, bi se sedaj moral umakniti in javno povedati, da bo le predsednik stranke, za mandatarja pa bo Turk. To bi bilo s stališča politične taktike pravilno, ampak tega Janša ne bo nikoli naredil, ker je njegov ego prevelik in se ima za večvrednega, hkrati je zamerljiv,..., skratka zelo komplicirant karakter, ki zelo zacvili ko mu stopiš na rep. V kolikor Janša na teh volitvah ne bo relativni zmagovalec, je za nauspeh SDS kriv izključno njegov ego in negativna kapanja in to ga bo pokopalo. SDS je preveč diktatorsko urejena stranka v kateri je Janša in ostali, ki mu sledijo, kot sem že večkrat povedal, vsak ki se mu obrne nasproti se ga Janša zelo grdo loti, primer Ivo Hvalica, takšna politika je enostavno nevarna.
skuggi
# 21.10.2011 ob 13:11
zapatist:
se strinjam, a to samo potrjuje kar sem zgoraj zapisal
vedrus
# 21.10.2011 ob 13:07
Virant je še vedno ovčka SDS - a!
zapatist
# 21.10.2011 ob 13:05
Skuggi
Jaz ti pa povem, da bosta Virant in Janša, če zbereta dovolj glasov v koaliciji
skuggi
# 21.10.2011 ob 13:04
Recesija:
Nekajkrat sem ze povedal, pa naj se tebi ponovim. Jansa je s svojo politiko porusil vse na desni in tako sam sebe pokopal. Lahko pobere vse glasove tistih, ki so tam se ostali, a kaj ko za sestavo koalicije , tudi v primeru zmage, nima nobenih moznosti.
inbogjerekel
# 21.10.2011 ob 13:01
Ampak res so smešni prvi komentarji zaposlenih na SDS.... :)
Tudi malo ne znajo zamaskirati svojih službenih dolžnosti!
vedrus
# 21.10.2011 ob 13:01
Gregor Virant je Janševa prevara kako dobiti 50+,
Recesija
# 21.10.2011 ob 12:57
V bistvu sta dva ping pinga, Virant - SDS in Janković - SDS, pač neako bi se lahko sklepalo da so vsi proti SDS, kar pa tudi nekaj pove.
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:55
In ko sem pravilno citiral rezultate raziskave mi en nadobudnež pripopa minus, hehe:)
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:47
Torej Kralj?
Verjamem, da imaš v glavi vgrajen filter, ki ti ne dovoli videti realnosti. Poskusi parkrat prebrati, si?
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:42
kralj Matjaž
evo ti:
Anketiranci so v ponujenih parih tudi izbirali primernejšega za predsednika vlade. Tu se izkaže, da bi Janković premagal Janšo z 52 odstotki glasov anketirancev proti 44 odstotkom, Janša bi izgubil tudi proti Virantu (32 proti 66 odstotkom). Virant premaga tudi Jankovića, ta pa Pahorja. Anketiranci v paru Janez Janša-Radovan Žerjav za predsednika vlade izberejo Žerjava.
kralj matjaž
# 21.10.2011 ob 12:36
zapatist
Kako siprišel do sklepa da si Slovenci najman želimo Janšo. Ker po tisti raziskavi Financ, Virant nabije tako Janšo kot Jankoviča, Janša pa nabije Jankoviča. Tako da je rezultat Virant>Janša>Jankovič.
Tisti del raziskave, kjer pa so vsi trije vklučeni pa kaže da je levo volilno delo veliko bolj zacementirano kot desno, kjer se podpora obema kandidatoma prekriva.
yanker
# 21.10.2011 ob 12:29
www ... če se z nekom ne strinjaš še ne pomeni da ga v določenih stvareh ne podpiraš. Verjetno se svojo ženo v marsičem ne strinjaš v določenih stavreh pa jo podpiraš!!!!
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:23
Zanimiva je današnja anketa v kateri ima SDS samo e par procentov prednosti pred Virantom, kateremu je takoj za petami Jankovič
Še bolj zanimiv pa se mi zdi tisti del ankete, ki kaže, da si Slovenci med vsemi političnimi veljaki za mandatarja najmanj želimo Janšo.
mmm
# 21.10.2011 ob 12:23
emmm, zakaj pa nič ni govora o Kresalovi, Golobiču in Erjavcu???
2% jim dam vsem skupaj... :)
TineB
# 21.10.2011 ob 12:22
Osebno vidim premike volivcev od Jankovića k Virantu v naslednjih tednih! Virant SDSu ne bo veliko ukradel. Precej več bo kradel drugim. Sploh, ko se bo zjasnil glede OF in post-OF dogodkih. ;)

Se pa lahko zgodi, da volivci SDSa postanejo totalno nemotivirani ob dejstvu, da ne grozi več zmaga levice. V tem primeru bo zmaga Viranta še večja! Janković bo pobiral predvsem med starejšimi in manj izobraženimi neopredeljenimi, Virant med vsemi ostalimi. Na volišča znata pritegnit ljudi, ki so nazadnje volili v času Drnovškove LDS, potem pa niso več hodili volit.

TRSu ne pripisujem možnost za vstop v parlament. Enako Zaresu. Vstop LDS in Nsi v parlament bi me presenetil - a sta itak nekje na meji. DESUS, SNS, SD in SLS pa bodo imeli tam od 4- max 7 ali 6 poslancev. Jankovičeva lista brez Jankovića v DZ ali v vladi (ostane oz spet postane župan Ljubljane ) se bo razletela - malo v SD, malo v Desus, malo k Virantu in nekaj nepovezanih.

Opozicija bo pisana, razdrobljena, nenevarna.

Naslednji vladi se obeta tudi 2/3 podpora pri spremembi ustave, ki pa ne bo - ravno zaradi Viranta - posegala na ideološka področja (družina, splav, omemba boga oz krščanskih korenin v ustavi itd).

Takšna homogena koalicija z močno sredinsko stranko (ki bi prirezala krila desni stranki pri ideoloških vprašanjih) bi znala celo kaj na bolje spremenit. In nemško-francoski vlak mogoče še ujamemo. Seveda bo prej potrebna sprememba ustave, da se omeji referendume. Pa nujno je treba omejiti moč sindikatov kot političnih igralcev! Ter okrepiti moč sindikatov v podjetjih!

In zdi se mi, da so "starešine" žrtvovale Jankovića zaman. Zmagal ne bo. In zdaj, ko je jasno, da lahko pade celo na 3. mesto, sem 100%, da Zoki ne bo kandidiral za poslanca - ker se županskemu mestu v LJ ne bo odpovedal. Ali pa vendarle - ker v primeru koalicije Virant - SDS bo Zoki kot župan MOL na totalnem udaru: kar se tiče preiskav sumljivih poslov in odločitev, ki jih je malo morje. Btw, po novi noveli Kazenskega zakonika, ki začne veljati cca maja 2012, je oškodovanje javnih sredstev kaznivo dejanje z zagroženo kaznijo zapora od 1 do 8 let!

Jankovićeva era se s to njegovo potezo "reševanja levice pred Janšo" zaključuje ... tudi v MOL.
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:21
Ali je kalimerovstvo JJ iskreno ali ne, ne vem. Mogoče je iskreno. V temu, da se boji za svoj primat na desnici. Če pa se gleda kaj je v trenutni situaciji dobro za desnico, pa je vstop Viranta bingo. Moje mnenje je, da bi JJ sam ob Jankoviču pušnil, tako pa je sedaj Virant tisti, ki pobira glasove predvsem na sredini, kjer je bil odprt prostor za Jankoviča in kjer JJ nima šans.
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 12:19
www men se zdi pa totalno bustasto podpisovati razne koalicijske pogodbe kot je to delal lepi Borči. Odločil se bo ko bo videl rezultate volitev in to je pravilno. Al bo šel z Janšo ali z Jankovičem važno je da obdrži lastno identiteto. In to je prav.
wisan
# 21.10.2011 ob 12:19
Pa koga so šokirali in zakaj ? Vse to so isti švalabajserji, ki že ves čas sodelujejo pri propadu in se delajo nedolžne. V sodelovanju so uredili, da je država prerasla vse meje, postala 12 glavi zmaj. Preprečili so privatizacijo in prihod kapitala v državo. Sodelovali so pri nebančnih poslih državnih bank, pranju denarja preko njih in kraji denarja.

Kaj bodo vsi ti tipi naredili, da pridemo iz krize ?
Javni sektor zmanjšali na simbolično velikost in s tem znižali proračun na velikost trinkgelda ?
Uredili bodo financiranje REALNEGA GOSPODARSTVA, in ne državnega in tajkunskega ?
Vrnili bodo pokraden denar ?

Nič ne bodo naredili ! Evropa bo razpadla.
PREDLAGAM USTANOVITEV ZDRUŽENIH DRŽAV BALKANIJE ! To so prostori kamor spadamo. Brez heca !
www
# 21.10.2011 ob 12:16
To bi moral narediti, ker je eno od bistev njegovega vstopa v politiko ravno to, da se nima več za člana SDS oz. se ne strinja več z Janšo.

S svojimi oklevanji v stilu "odločil se bom po 5. 12." pa izpade kalkulantsko in neresno glede na njegov argument zgoraj...
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:13
Torej treba je vedeti, da v primeru, če zmaga Virant ali pa Janša imamo v vsakem primeru koalicijo Janša Virant.
zapatist
# 21.10.2011 ob 12:10
Ja, in ne prvič ga bo pač prepričal Janša - simple kot pasulj
Gidra
# 21.10.2011 ob 12:10
10+100

je verjetno mišljeno 10 let in 100 dni zapora po obsodbi v zadevi Patria.
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 12:09
www zakaj bi to storil. Povezal se bo s tistim s katerim bo lažje naredil koalicijo. Se pravi reče da se ne bo povezal z JJ zmaga volitve pa nima stranke s katero bi imel večino. Kaj pa potem? Eni res neumno razmišlate. On je sredinski kandidat in pvoezal se bo s tistim ki ga bo najbolj prepričal. Simpl k pasul.
www
# 21.10.2011 ob 12:06
Naj javno izjavi, da se ne bo povezal z Janšol.

Sicer pa samo čakam, kdaj še pri njemu sproducirajo kakšno afero...
slovencan
# 21.10.2011 ob 11:58
Ma dajte no zakaj bi bil Virant podtaknjenec Janše... očitno vas je Janševa paranoika vse zasvojila. Zakaj povsod vsi vidite samo neke pasti, prevare in podtikanja.

A ste res tok naivni, al se sam delate? :)
yanker
# 21.10.2011 ob 11:58
kolibri123 ... pa kje vidiš pri Virantu Janšo? Res si paranoik. Samo omenil je da je opcija za koalicijo tudi Janša. Pa osebno imam raje v koaliciji Janšo kot pa Jankovića... pa da se razumemo. Še nikoli nisem volil Janše.
TineB
# 21.10.2011 ob 11:56
In nova vlada bo najverjetneje Lista Virant - SDS ...

Če zmaga Lista Viranat - z Virantom kot predsednikom vlade in brez Janše kot ministrom. JJa v vladi z Virantom kot predsednikom vlade ne vidim. V tem primeru bo ostal le poslanec.

Če zmaga SDS, pa bo Janša najverjetneje predsednik vlade in Virant podpredsednik - minister za javno upravo in notranje zadeve.
kolibri123
# 21.10.2011 ob 11:53
Zakaj vidimo samo pasti, goljufije in podtikanja?

Pa človek božji, pri JJ gre za goljufije, laži, podtikanja in še marsikaj!
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 11:49
Upam da dobi Virant še Šoltesa na svojo stran. In potem bi to bila res najboljša možna ekipa v Sloveniji.
Schumacher
# 21.10.2011 ob 11:47
Po zadnjih javnomnenjskih anketah se zdi vse bolj verjetno da bo mandatar Virant kateremu podpora raste iz tedna v teden.
yanker
# 21.10.2011 ob 11:44
Ma dajte no zakaj bi bil Virant podtaknjenec Janše... očitno vas je Janševa paranoika vse zasvojila. Zakaj povsod vsi vidite samo neke pasti, prevare in podtikanja.

VIRANT GRE NA VOLITVE SAMOSTOJNO, mislite da bi šli PEZDIR, SORŠAK, PAVLIHA in ŠUŠTARŠIČ v to novo stranko, če bi bili Janševi podtaknjenci? Mislite da bi ga podprl BOSCAROL?
Verjetno da ne!
kolibri123
# 21.10.2011 ob 11:43
Točno to!

ljudje, ne bodite butasti.

Virant je še vedno SDS!
njegova "osamosvojitev" je samo načrtovana predvolilna poteza, da SDS preko njega pobere malo bolj proti sredini usmerjene desničarje (ki se mroda ne strinjajo z Janšovo logiko in se jim je zameril z bolanimi izjavami).
SDS sama ne zmore več kot 20% (odvisno seveda od volilne udeležbe), zato so ustanovili kao Virantovo stranko.

po volitvah je VSE dogovorjeno: Virant in SDS gresta v koalicijo, vlado pa še vedno in V CELOTI vodi Janša.
Virant je Janševa lutka, kot je bil Pahor lutka Golobiča in LDS.

Voliš Viranta = voliš Janšo.
TineB
# 21.10.2011 ob 11:43
Moja predikcija zmagovalca volitev: Virant.

Povsem po principu "kjer se prepirata dva (Janša in Janković), tretji (Virant) dobiček ima". SDS bo ostala pri svojih cca 20%, kolikor imajo stalnih privržencev - swing voters bodo šli pa k Virantu. Virant dosti bolj pobira po levi in po sredini kot pa po desnici! In če se bosta Janaš in Janković v soočenjih počila, bo to grd boj, kjer bosta en po drugem zlila ogromno gnojnice. Virant pa bo izpadel kot prijazen, spravljiv, neškodljiv, nevtralen možak. V stilu Kučana, Drnovška in Pahorja - to, kar imajo slovenski volivci radi. In to formulo je leta 2004 uporabil tudi JJ in uspel mu je veliki met. Se nihče ne spomni, kako so JJ in SDS v začetku 2004 spremenili retoriko iz napadalne in cinične v bolj spravljivo in združevalno ... iz opozicijske v bolj državniško? Slovenski volivec ima pri predsednikih rad spravljivost in združevalnost! In neko zadovoljivo mero sofisticiranosti.

Virant vse to ima - pristno ali ne. Ni pomembno. Pri volivcih bo to vžgalo. Janković bo pa na soočenjih pogorel, ker se ga da zelo enostavno sprovocirat. Poleg tega pa o določenih državnih področjih (zunanja politika, obramba itd) pojma nima.

Je pa res, da bodo "pozitivci" spisali program v stilu ljubljanskega progra,a - konkretne obljube in cilji (četudi so neuresničljivi). In ovcam se bo to zdelo dosti bolj "oprejemljivo" kot neki abstraktni programi oz obljube. In če na občinski ravni obljubiš nov most in nov stadion in kako novo cesto, moraš n državni ravni dati obljube, ki koriustijo vsem: to pa je npr. "višje pokojnine in socialni prispevki, nižji davki, več boljših zdravsrtvenih storitev, še cenejše šolstvo, več bolje plačanih delovnih mest itd" - čeprav tega ni mogoče izpeljati. A ljudje hlastajo za sanjami in volijo za sanje. Četudi so le sanje.
matterhorn
# 21.10.2011 ob 11:42
POZITIVNOST VOLITEV, KI PRIHAJAJO JE, DA SO SE TISTI, KI MEŠAJO IZ OZADJA MORALI POPOLNOMA RAZGALITI!

S podporo osebku, ki ga je politika nastavla v Mercator, se je razgalil nekdanji glavni predstavnik starih sil, ki se izdaja za socialista, komunista.
Kako je lahko tako dobro obveščeni podprl takšno negativno osebo?
Oseba, ki jo je podpodprl nima nič skupnega z ideali sociale in delavstva.
S tem dejanjem je sam sebi zvezal roke, še prej pa zalepil usta za nadaljnje oglašanje in delovanje.
V tem predvolilnem obdobju je do sedaj to najlepša cvetka.

Pozitivna pa se mi vsaj za zdaj zdi Virantova kandidatura, V naslednjiih šestih tednih se bo pokazalo iz kakšnega testa je. Če se bo izkazalo, da je iz tapravega, dobi moj glas plus še tri iz moje družine, sicer pa se tudi v moji veliki žlahti veliko govori o njem.
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 11:36
Janša je nastavil Viranta da bo odžrl glasove Jankoviču. Klasične podle poteze klenega Janeza. Dokazi? Aja jih nimaš tko kt v vseh tožbah prot JJ. No potem je tvoj komentar nekredibilen.
slosem
# 21.10.2011 ob 11:34
raje nevidna moč kot jankovič. kakšen mora biti karakater da voliš jankoviča? hlapec ali janičar
črnipeter
# 21.10.2011 ob 11:32
TinaB, to enostavno ne drži, Virant je edino v programskem svetu za javno upravi (bil) in nič drugega... tip drugje ni sodeloval, tako da NE LAŽI! Sorry, sam tko je, ne moreš širit neresnic...
črnipeter
# 21.10.2011 ob 11:30
Obsidijan, to vam ne bo pomagalo, tole objavljanje sploh nikomur ne škodi, kvečem tebi! Argumenti, program! Janša ga ima, SD, Jankovič ga nimata, Virant nima svojega... a ti še kaj povem.

Zakaj pa SDS ne more izvajat programa, in zakaj ga lahko Virant, kje maš argumente... ti si res en joke, kdo te sploh resno jemlje... bogi si, da veš :)
slovencan
# 21.10.2011 ob 11:29
Janša je nastavil Viranta da bo odžrl glasove Jankoviču. Klasične podle poteze klenega Janeza.
kopibrejk
# 21.10.2011 ob 11:27
Program? Menda ga je ukradel ezdeesu, tako da vsebino (50+ sleš 10+100 sleš 2011xkoren iz 6) verjetno poznaš. No, bolj verjetno je, da mu je bil oddan v najem. Provizija naj bi bila tam okrog 20 procentov, zapadlost plačila pa začetek decembra.
TineB
# 21.10.2011 ob 11:26
@mojir

SDSu so itak program pisali ljudje, ki so zdaj think-tank v Virantovem taboru - Virant sam, Šušteršič, Mrkaič, Polanec, Damjan itd. Ne slepi se, da so razne zofije, širclji, vizjaki itd sposobni kak konkreten program spisati. Zato je 10 + 100 tudi le načelen program, brez jasnih opredelitev, kako do ciljev priti.

Virant je SDSu zadal močan intelektualni udarec, ker jim je pobral ves think-tank ... SDSu je ostal le Žiga Turk. Raznih Grimsov, Gorenakov & Črnačev niti omenjal ne bom v zvezi z besedo "think".
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 11:26
Glede na razmišljanje nekaterih, očitno v Sloveniji ni kandidata ki je primeren za nas. Pač vsakdo je z nekom v sorodu če ne drugače pa v desetem kolenu kšn stric. če je komu potrebno dat priložnost je to Virant.
Rožice
# 21.10.2011 ob 11:23
O Ivanovi angleščini raje ne bi izgubljali besed, bolje da gresta s Kosorjevo skupaj na kakšen tečaj madžarščine.
TineB
# 21.10.2011 ob 11:21
Vsekakor pa mora predsednik vlade znati vsaj en zahodni tuji jezik in znati uporabljati računalnik ali razne tablice tudi za komunikacijo.

Ne predstavljam si predsednika vlade Republike Slovenije, ki ne zna niti angleško niti nemško niti francosko ali italijansko do te mere, da bi se v tem jeziku lahko sporazumeval. In ki ne uporablja elektronske pošte, ampak mu morajo tajnice vse sprintati na papir in po stenografskem diktatu spisati sporočilo in ga potem pretvoriti v običajno ter ga po elektronski pošti poslati.

Kako bo potem tak predsednik vlade npr. vodil in izvajal dopisne seje vlade, ko vsa komunikacija poteka pisno - v elektronski obliki?

Ne predstavljam si predsednika vlade RS, ob katerem bi venomer ždela prevajalka za angleški jezik in tajnica - stenografka - s prenosnim računalnikom in printerjem v torbi.

Saj nismo leta 1974 v SFRJ.
jurdam
# 21.10.2011 ob 11:21
žalostno da podpora raste človeku ki izdaja in kopira tuj program!
Binder Dandet
# 21.10.2011 ob 11:21
Čez teden dni bo SDS že na 2. mestu, z Jankovićem takoj za petami.:)
Schumacher
# 21.10.2011 ob 11:19
podpora Virantu pa iz dneva v dan raste ... :)
rdečinavijač
# 21.10.2011 ob 11:18
Bojim se da je Gregor Virant samo Janševa prevara kako dobiti 50+, ki jih sam nebi dobil...
zapatist
# 21.10.2011 ob 11:16
Rožice
Kot sem jaz razumel Hanžka in ostale TRS ovce je njihov namen predvsem širiti prostor, da bi lahko vstopili v politiko še drugi ljudje in strokovnjaki, ki niso kakorkoli povezani z dosedanjimi preživetimi elitami in ki imajo čut do sodržavljanov in okolja. Nikjer ne piše, da bodo oni tisti, ki bi v primeru volilnega uspeha prevzeli ministrske stolčke.
kralj matjaž
# 21.10.2011 ob 11:14
Kje pa lahko najdem njegov program?
TineB
# 21.10.2011 ob 11:13
Povsem enostavno:

če imaš na voljo obstoječe nesposobne populiste in nove populiste, vedno daj priložnost novim. Lahko edino le profitiraš. Izgubiti nimaš česa in mogoče se izkaže, da so celo kak % bolj sposobni od obstoječih nesposobnežev.

In v okviru novih populistov: če imaš na izbiro klovnastega runklja in nekoga malce manj klovonskega in vulgarnega, izberi slednjega - ki vsaj na izgleda bolj kredibilno. Sploh za potrebe izven meja Slovenije.

Po tej formuli je izbira jasna. :)
Rožice
# 21.10.2011 ob 11:12
Mislim, da je zmagovalni triumvirat:
Janković - predsednik vlade
Virant - notranje zadeve in javna uprava
Hanžek - sociala
babi2
# 21.10.2011 ob 11:10
Edino upanje za Slovenijo ostaja Virant in koalicija Virantova stranka z SDS in SLS....vse ostalo bo kaos in nadaljevanje plenjenja kar je še ostalo.....
zapatist
# 21.10.2011 ob 11:08
Kakorkoli pa, da meni njegov program ni všeč, mi vseeno deluje demokrat in normalen človek in kot tak se mi zdi 100 krat bolj primeren za voditelja desnice ko JJ.
zapatist
# 21.10.2011 ob 11:04
Po temu, ko sem preletel Virantov okvirni program je moj vtis, da gre za po moje zgodovinsko preživet regantheachersko neoliberalno sranje, ki nas je v zadnjih letih pripeljalo do tu , kjer danes smo. To je, da so bogati vedno bolj bogati in revni vedno bolj revni. Torej nič novega, novo je razen v temu, da si upajo to predstavljat kot alternativo v času, ko imajo ljudje dovolj tega nebrzdanega pohlepnega kapitalizma, če drugega ne zaradi hude krize, ki jo je povzročil.
Če je na eni strani zastarelo na globalnem nivoju, pa ni nič novega tudi na slovenskem. Podoben program ima Janša, z več populističnimi dodatki. V bistvu pa govorita isti jezik. janša se je včeraj na primer zavzel za socialno kapico, s katero bi se ukinili davki za najbogatejše.
Ni pa nič čudno, da ima Virant tak program glede na sodelavce ( Šuštaršič, Pezdir - izpričani neoliberalisti )
iurant
# 21.10.2011 ob 11:02
Virant mi je skoz večji čudak, nej bo ta topu če hoče, to sploh ni sporno, ampak njegovo sprenevedanje glede političnega udejstvovanja, hinavščina in zahrbtnost - to je glavni problem. tak človek te lahko kadarkoli zafrkne in ne izpolni svojih obljub do volivcev.
tentacle
# 21.10.2011 ob 10:55
glas virantu je glas brutalnemu neoliberazlizmu in janši. volimo zelene!
themetun
# 21.10.2011 ob 10:54
Viranta napadate tako levi kot desni "vojščaki" - očitno je res pravi kandidat!
kop
# 21.10.2011 ob 10:51
kot*
kop
# 21.10.2011 ob 10:50
Lol no RTV. A ste vi tako kod JayJay..malce užaljeni ? Kolikšen je bil pa honorar za tale prispevek?
Veliki Vodja obljubil še naprej maksimalno napajanje iz proračuna? Do onemoglosti?
mikic007
# 21.10.2011 ob 10:49
Ampak da pripopas to kot svoj post moras biti pa malo poseben. In vse verjetno ni res, nekaj malega pa je, npr. da homoseksualno "omrezje" obstaja. Ampak ni niti priblizno taksno in niti % toliko nevarno, kot ga skusajo predstaviti.

Sam sem bil proti dolocenim tockam v predlogu druzinskega zakonika, dolocena prizadevanja gejevske skupnosti mi gredo na zivce, ampak vseeno mi je, ce je premier, predsednik gej. Vseeno mi je kaj pocne v svojem zasebnem zivljenju, dokler je v mejah zakonitosti. Vseeno mi je tudi, ce se geji zdruzujejo v nekaksna omrezja, dokler so znotraj zakona. Ostali smo pac v drugih, druzinskih, gasilskih, sportnih, gospodarskih ... ni vazno.

Kar pa je vazno pa je to, da nihce nima pravice taksna natolcevanja razposiljat naokoli, ker ce druga ne, stigmatizirajo vse geje v Sloveniji.
Črtomir
# 21.10.2011 ob 10:44
Za Virantom se dejansko skrivajo omrežja, ki vodijo od Pogorevca pa preko Senice do LDS.Kako ljudje lahko zaupajo nekomu, ki je komaj prilezel v politiko?
Virant ne bo naredil nič.
Šel bo v koalicijo z Z.Jankovičem.
Slovenci bomo v riti še za štiri leta.
črnipeter
# 21.10.2011 ob 10:38
Tale zgodbica o naših toplih politikih in znanih osebnostih je bolj za hec, kot ne... ampak HOPLA - kaj pa če je vse res ;)
črnipeter
# 21.10.2011 ob 10:37
haha, kaj pa ko JJ-ja diskreditirajo že 20 let in vlačijo po sodiščih in NIČ NE DOKAŽEJO, kljub temu, da je na drugem bregu, kot oblast ....
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 10:36
Nekdo bluzi o TRS. djte no mir.
Zgodovinar_666
# 21.10.2011 ob 10:33
@Strike

O TRS in podobnih kreaturah je škoda izgubljati besed. Ljudje, ki so usmerjeni v to, da bi ponovno uvedli komunizem in "stare dobre čase" Sloveniji ne morejo prinesti ničesar novega in boljšega. Poleg tega je pa Hanžek ena navadna rit prodana, ki se pusti usmerjati Golobiču.

Glede očitkov o RTV- se pravi, če televizija poroča še o kom drugem kot o Jankoviču, pa še o temu lahko samo pozitivno, potem je že v rokah zlobnih sil?

To, da o Jankoviču v Dnevniku, Delu, Mladini in 24ur poročajo o samih superlativih, je pa kaj? Navadno politično agitatorstvo. Sploh ker je slednji eden največjih mafijcev v državi.
Edini razlog da še ni obsojen je v tem, da ga ščiti stara garda partijskih dinozavrov, ki ima še vedno odlične zveze v sodstvu in policiji.

Aja, pa prosim nauči me kako naj jaz pri plači nekaj čez 1.000 EUR na kreditne kartice zapravim več kot milijon EUR v 4 letih. Bi ti bil neizmerno hvaležen. Morda bi celo razmislil o tem, da bi volil tistega, ki mi ga ti priporočiš.
mikic007
# 21.10.2011 ob 10:32
@crnipeter

Vceraj sem prvic dobil tale mejl/spam. Mimogrede, je veliko daljsi, kot tvoj izsek. V njem so popljuvani in v neki pravljici o homoseksualni navezi na slovenskem omenjeni prakticno vsi, razen Jankovica in Kucana ter mislim da Janse. Kakor vem, da Senica, Kresalova in se kup drugih omenjenih ima maslo na glavi, tej mastermind sci-fi pac nihce ne more resno verjeti.

Zalostno je, da se tak izdelek sploh lahko kjerkoli pojavi, da ga sploh lahko nekdo spise, ker ta teorija je tako neverjetna, da bi moral pisec ali objaviti kak roman ali pa odsedeti preostalo zivljenje v kaksni ustanovi zaprtega tipa.

Se ze vidi, da bo ogromno diskreditacije in zna biti, da se bo zgodilo Virantu kot Arharju - nic kriv nic dolzen - obsojen.
Obsidijan
# 21.10.2011 ob 10:30
@MIRNČAN

črnipeter samo opravlja svoje delo.
mikic007
# 21.10.2011 ob 10:25
Virant je kot vsak zaposlen placeval zavarovanje za primer brezposelnosti. Ko je "izgubil" siht, je bil po zakonu upravicen do prejemanja dolocenega nadomestila za primer brezposelnosti. Verjetno je dobil kakih 30k€. Koliko je drzavi placal? Pa ne mi prosim s tem, da je itak iz drzave dobival, ker potem lahko recemo, da vse 150k+ uszluzbencev v JUni upravicenih do tega nadomestila.

In ko se ze primerja z delavci, tudi oni dobijo ta denar, seveda pa neprimerno manjse zneske. Po zakonu pac.

In zdaj se Virantu ocita zakonito ravnanje? Vsi drugi so v mutnih poslih, v nebo vpijocih kaznivih dejanjih, ali Virantu bomo ocitali, kar mu je po ZAKONU pripadalo. Haha, ne morem verjeti ...
Obsidijan
# 21.10.2011 ob 10:23
@črnipeter

Joj, SDS, če ni drugega bodo pa neka namigovanja o homoseksualnosti kandidata dovolj za diskreditacijo?

Prepričan sem, da bolj kot bo SDS podla in pritlehna, več volilcev se bo odločilo za nekoga drugega. Slovensko volilno telo čisto zabito vseeno ni.

-----
Grimsova omladina AKA smetni vod: slofbi111, Registriran: 21.10.2011 | veseli_andrej, 20.10.2011 | črna.smrt, 20.10.2011 | stric.smrk, 20.10.2011 | pikovadama, 20.10.2011 | jurdam, 20.10.2011 | grosg, 18.10.2011 | črnipeter, 17.10.2011 | tomasdigi, 17.10.2011 | najvudin, 17.10.2011 | katjuša, 17.10.2011 | GreenPower, 17.10.2011 | jakof, 17.10.2011 | pipizgaga, 17.10.2011 | Kataran, 17.10.2011 | iurant, 17.10.2011 | omasdigi, 17. 10. 2011 | sonne, 15.10.2011 | debela_deklica, 14.10.2011 | stein, 10.10.2011 | gozdni, 6.10.2011 | kaksna_drzava, 30.3.2011 |
črnipeter
# 21.10.2011 ob 10:19
Gregor Virant

Svojo usmerjenost nekaj časa niti ni preveč skrival, kajti zaradi poročenega
statusa se je počutil povsem varnega. Druženje s Pogorevcem in Repom po
posebnih sobah ljubljanskih lokalov so si mnogi očividci znali razložiti po
svoje, vsak dvom pa je za poznavalce odpadel, ko si je Virant v vlogi
ministra v Janševi vladi po nasvetu Pogorevca za državnega sekretarja izbral
ravno Romana Repa. Z njim sicer nista imela intimne zveze, kajti Virantov
intimni partner je bil takrat ambasador EU v Sloveniji Foure. Ta svoje
istospolne usmerjenosti ni pretirano skrival. Med drugim je bil vsako leto
svojega mandata goreč govornik na ljubljanskih paradah ponosa. Po kočanem
mandatu v Sloveniji je Foure služboval v Makedoniji, Virant pa si je po
volitvah 2008 nemudoma organiziral svetovalno delo pri Makedonski vladi.
Skopje, kjer je Virant po cele tedne učil Makednonce evropskih navad, je
bilo skupaj z rezidenco ambasadorja Foureja idealno mesto za skrivno intimno
zvezo. Velikokrat pa sta se sestala tudi v Bruslju. Ustanove EU so zaradi
odmaknjenosti od domačega okolja in razmeroma velike anonimnosti
posameznikov v labirintih desettisočih birokratov prav tako kot druge velike
mednarodne institucije ugodno okolje za prikrito zadovoljevanje skrite
spolne usmerjenosti. Z Gregorjem Virantom sta Marko Pogorevc in Miroslav
Senice imela velike načrte in vanje je bil do afere Barićević vključen velik
del omrežja. Virant bi kot elokventen govornik in sposoben organizator ter
politik umirjenih stališč ob pomoči omrežja in morebitni eliminaciji Janše z
afero Patria z lahkoto Zbor za republiko preoblikoval v stranko. Afera
Baričević in zavlačevanje sodnega razpleta s Patrijo je načrte prekrižala
ali vsaj odložila, čeprav se imeni Pogorevca in Viranta po velikem trudu
celotnega omrežja javno z Baričevićem nista povezovali. Virantov nekdanji
intimni prijatelj je predsednik računskega sodišča Igor Šoltes, s katerim
imata sicer še vedno redne stike.
aerodynamic
# 21.10.2011 ob 10:17
vedrus
21. oktober 2011 ob 10:07

Hehehe kaj pribijaš, povej nam ti pravega ali pa kar sam vloži kandidaturo, če meniš da si iz tega testa.
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 10:09
jane 25 kaj pa če ne pljuva zato ker si želi v koalicijo z njim? Z nekom bo moral iti.
vedrus
# 21.10.2011 ob 10:07
Virant ima dobro ekipo, še posebej je to Pezdir in Šuštaršič in kaj sta ustvarila v svojem življenju? Koliko imata zaposlenih? Koliko miljonov evrov imata izvoza.? Koliko imata prometa ? Taki strokovnjaki niso vredni nič !!! Šola šola šola .... prakse v lastnem ustvarjanju pa ni. Ali je kdo zastavil svoje premoženje za svoj posel....ne.....priklopljeni so na državna jasla in takih ljudi je v politiki 99,9%.
Taki strokovnjaki so slaba popotnica za Slovenijo
MIRNČAN
# 21.10.2011 ob 10:06
Tudi moj glas ima. Upam da dobi čimveč. Odprt, razgledan in iskren človek. Rabimo takega politika. Glede povezovanja je pa tako. Povezal se bo najbrž s tistim ki bo dobil več od njega. JSt ne vidim nobenih težav.
rasputin
# 21.10.2011 ob 10:06
Mislim da Virant ni še nikdar stopil v nobeno fabriko, nima pojma o ekonomiji. Do sedaj mu je uspelo samo z nakladanjem, razen par ukrepov v javni upravi, kar pa me pomeni da je dober za mandatarja. Zato bo o vsem poslušal Šušteršoča in Pezdirja, ki sta pa dva zamerljivca da ne rečem še kaj drugega. Njegov tast pa Brejc, bivši šef tajne službe še pred sovo, ki je v kufrih iz parlamenta nosil orožarske dokumente ki bi lsahko bremenili Janšo.
Mislim da od ponudbe ki jo imamo na letošnjih volitvah ni nihče vreden nič. Vsi sami nakladači.
Kje ima Virant nove obraze ? Soršak, Pezdir, Pavliha, Šušteršič...... ali so to novi obrazi? Samo stari grebatorji, žal.
vedrus
# 21.10.2011 ob 10:02
Govoril sem na splošno....
aerodynamic
# 21.10.2011 ob 10:00
vedrus
21. oktober 2011 ob 09:57

Se opravičujem za pomoto, potem pa povej katerega kandidata misliš?
manrose.
# 21.10.2011 ob 10:00
Dejansko so zanimivi samo tisti komentarji, ki imajo minuse. Več kot je minusov, bolj je komentar nadpovprečen, preudaren in smiseln. Torej bo že držalo, da v Sloveniji raja želi kaznovati tiste, ki izstopajo iz povprečja.
aerodynamic
# 21.10.2011 ob 09:59
Binder Dandet
21. oktober 2011 ob 09:33

Hvala za odgovor.
Vendar pa bi rad nekaj izpostavil.
Lepo da je zastavil svoje imetje, a na tak način ga bi upal tudi jaz.

Mercator, je v tistem času bila prehrambena trgovska velesila v Sloveniji, brez konkretne konkurence, kakor jo poznamo danes !
In glede nato da je bil tja postavljen politično, je imel zmeraj odprta vrata v vsako podjetje (npr. Eta Kamnik - zgolj primer, tega je bilo še veliko).
Na tak način, lepo te prosim Binder Dandet mislim da veš o čemu govorim, niti ni potrebno veliko znanja in rizika da lahko delaš na veliko.
Tudi tak način prodaje izdelkov pod svojim imenom res ni nikakršna umetnost, saj je to bil v Evropi že dolgo uveljavljen način prodaje, le enkrat si morel it čez mejo da si to videl.
No pa ker sem že omenil Eto, ti bom povedal, da jih je s ceno zelo stisnil, tako da so delali z izredno bogim zaslužkom, kasneje več z mercatorjem, kolikor je meni znano niso delali, ravno iz tega naslova.
Želim ti reči da s političnim okriljem, se res ni noben napor it mešetarja.

Ne vem, pa če imaš kakšne izkušnje iz trgovine in se it osvajalca trga iz nič, no povem ti da to sem sam počel, za privatni sektor in lahko mi na besedo verjameš da smo iz nič (no-name) osvojili trg in nam na področju ki smo ga pokrivali ni parirala nobena konkurenca ne.

Ampak to so res popolnoma drugačni štarti, kakor tudi cilji.
Valerija
# 21.10.2011 ob 09:58
še tole:

vsa ta "zamera" s strani SDS je samo medijska IGRA.
vedrus
# 21.10.2011 ob 09:57
aerodynamic Kdo pa govori o Jankoviču D
Valerija
# 21.10.2011 ob 09:57
ljudje, ne bodite butasti.

Virant je še vedno SDS!
njegova "osamosvojitev" je samo načrtovana predvolilna poteza, da SDS preko njega pobere malo bolj proti sredini usmerjene desničarje (ki se mroda ne strinjajo z Janšovo logiko in se jim je zameril z bolanimi izjavami).
SDS sama ne zmore več kot 20% (odvisno seveda od volilne udeležbe), zato so ustanovili kao Virantovo stranko.

po volitvah je VSE dogovorjeno: Virant in SDS gresta v koalicijo, vlado pa še vedno in V CELOTI vodi Janša.
Virant je Janševa lutka, kot je bil Pahor lutka Golobiča in LDS.

Voliš Viranta = voliš Janšo.
Schumacher
# 21.10.2011 ob 09:53
zdaj ko je odšel iz sds, ga pa sds vojaki zmerjate oz mu očitate, da je istsopolno usmerjen. in to človeka z družino z dvema otrokoma.

niso ravne enake metode uporabljali komunisti za magajno?

kako pritlehno in ponižujoče! FUJ!
kralj matjaž
# 21.10.2011 ob 09:43
Jethros
Jaz sem samo odgovoril Striku, zakaj je sedaj toliko člankov o Janši.
Pa če nimaš kaj bolšega kot skozi kričati samo patrija, je boljši da molčiš.
minnaema
# 21.10.2011 ob 09:40
.....Ja, ja Virantova kampanija hoče biti iskrena a je v stvari tako, da ima sorodni program kakor
Janez Janša in zdaj iz vsak svoje strani se borijo za volilce-nato po volitvah bosta ponovno stopila skupaj, tako bosta močnejša............a dragi moji JJ in "VirnovGregec" sta bila že skupaj in sta v
stranki, takrat, ko je bilo vsega dovolj, tudi denarja DOKAZALA koliko posluha imata obadva za one volilce, ki imajo plitko denarnico in teh je dandanes največ.........v ničemer nista prispevala, da bi revni živeli bolje - niti z najmanjšo podporo-resnično- NE - (spomnimo se časov nazaj, da ne bo izgledalo da tolčemo po tej stranki-tudi oni pozabljajo na številne državljane, ki so na dnu svojega dostojanstva in varnosti- tudi zaradi kršitev varstva dela in ko pridejo na prestol ali na VLADO se ne oglasijo več in se za volilce one najnižjega sloja ne zmenijo- to je vse skupaj eno velikansko zavajanje revnih ljudi.
& spomnimo se ponovno časov, ko je Borut Pahor zdaj v.d. Vlade RS v 1/4 njegovega mandata
dodelil (se izplačala) enkratna pomoč- vsme državljanom z plitko denarnico
- tega JJ in tudi gospodič "VirnovGregec", ki je tesno sodeloval z JJ ni se spomnil na revni narod, ki so bili v to revščino pahnjeni zaradi kršitev Ustave RS.
Torej naj se preneha objavljati besede, ki so za državljane predvsem one z plitkimi denarnicami insinuacije in NI potrebno, da se ljudi ima za bedake in se jih ponižuje z obljubami, katere NE morejo biti realizirane, ker je Slovenija privesek Nemškega gospodarstva z "LOHNARBEIT" ali z deli z dodelano vrednostjo, tako, da vso smetano ali dobiček "kasirajo" Nemci-to je žal veliko let-stopicanje na enem mestu, namesto ,da bi Slovenija tržila svoje blagovne znamke - o ne še tiste, ki smo jih imeli "jim je Hudič odrezal noge" in Lp
Binder Dandet
# 21.10.2011 ob 09:33
@aeordynamic:
"No, potem pa ti meni povej koliko milijonov SVOJEGA kapitala je tvoj Jankovič ustvaril?"

Najprej, sem PROTI Jankoviću, ker je lopov. To očitno moram vključit v vsak komentar, ker sicer me bo kdo označil za zagovornika Jankovića.

Janković je pri 17ih (3. letnik sr. šole) začel z organizacijo CPP tečajev in si do 21 iz denarja, ki ga je zaslužil, zgradil hišo. To sem bral poleti v enem intervjuju z njim iz leta 2007. Bi mogu it v klet gledat naslov knjige, v kateri je intervju objavljen. Če želiš, ti grem pogledat. Nadalje poti ne poznam. Za Mercator pa je znano, da je na začetku kupil poceni delnice, za katere je zastavil svoje osebno premoženje. Ne glede na to, da je je bil politično nastavljen in da je imel politično zaslombo pri vodenju, je riskiral svoje osebno premoženje, ki ga je z vodenjem firme poosmeril al kok več so ble delnice na koncu vredne (iz 5k na 40k) Govorim o legalnem delu. Druga stvar pa so poslovanje Electe z Mercatorjem itd..
merjasec
# 21.10.2011 ob 09:31
Valda jankovici rezultati niso pomebni ocitno bi raje imeli da bi mercator ostal vaska trgovina brez prihodnosti in pa da je ljubljana prestolnica podrtije in umazanije.Samo hvala zoki za vse kar si naredil vLJ
Re
# 21.10.2011 ob 09:18
Danes imajo vsi polna usta lepih besed s katerimi pa zgolj zakrivajo grda dejanja, ki bodo sledila po volitvah. To že poznamo.
Ni pomembno kaj nekdo reče, pomembno je, kaj nekdo naredi.
aerodynamic
# 21.10.2011 ob 09:18
vedrus
21. oktober 2011 ob 08:58

No, potem pa ti meni povej koliko milijonov SVOJEGA kapitala je tvoj Jankovič ustvaril?
Govorim SVOJEGA ne državnega in koliko?
Moreš vedet, da ta kapital, ki ga Jankovič obvladuje, je bil prilaščen 100% državni kapital in denar od zemljišč, ki ga danes poseduje, je spet ustvarjen iz okoriščanja svojega položaja.

No, daj roko na srce in mi povej iz česa se je tvoj adut razvil in na kak način, če mi boš rekel da je prišel k nam kot bogataš in je s svojim denarjem dvignil Mercator, potem vem kakšno je tvoje razmišljanje in ljudje, ki mislijo da nekaj ustvarijo z državnim denarjem pod političnim okriljem, se KREPKO MOTIJO da so to managerji, to so le nastavljeni TURBO kapitalisti.
Ustvari ti nekaj iz nič in potem se pridi sem postavljat, kdo je kaj naredil in koliko milijonov imaš za sabo, takemu človeku je potrebno dat kapo dol.
Lepo te prosim, ne mi govorit da je Jankovič ekonomist, manager in ne vem še kakšne flance no, res takih kumarc, mi pa res ne prodajat....

Jankoviča postavljajo na kandidaturo popolnoma isti ljudje kot so KK in Pahorja, tako da lej, jaz sem jih sit več kot preveč.

Tako da še enkrat, ne mi omenjat biznismenov, ki prihajajo iz državnih podjetij, ker imam prevelike in predebele izkušnje s tipom takšnih podjetnikov, z denarjem delajo kot svinja z mehom, ker ni njihov, če rata rata, če ne pa ne, kar je dokaz danes več 1 tisočev ljudi na cesti, v zasebnih podjetjih je miselnost uh ah in oh, popolnoma mapak res popolnoma drugače.
V zasebnem podjetju ob napakah, leti glava in drugi dan lahko iščeš novo službo, to kar pa počnejo z državnim denarjem, pa ni več okusno niti za najhujšo komedijo.
Črtomir
# 21.10.2011 ob 09:15
Virant je prodana duša, tisti ki ga bo volil pa je cepec.
Kdo voli strančice, ki vzniknejo tik pred volitvami, nimajo nobenih programov, samo gobcanje jih je.
Ljudje spomnite se Pahorčkovih obljub in NOVE POLITIKE -ZARES.
Virant je topla voda na vseh področjih, političnem in privatnem!
cerera
# 21.10.2011 ob 09:14
tupamaross: Premišljujem, Virant, o Tebi dan in noč in se mi v nobeno
pametni shemo ne moreš vklopiti. Kakorkoli obrnem, si nek
nepotrebni višek na politični sceni.
in še kako res je to, tudi sam niham kaj kje zakaj kako, s kakšnimi cilji....oz. enostavno nezaupanje.

1.ne spadam niti levo niti desno.... sem samo zato in še enkrat za to, da se gospodarstvo v tej državi dvigne, povzdigne med oblake, da se zagotovi delovna mesta, da začne država racionalizirat svoj kader, prioritete!

manever= podoben navezi LDS-ZARES? ali iskrenost?
no iskrenosti v politiki NI! POLITIKA JE NAVEZA INTERESOV! to je pokazala zgodovina. politiki, funkcionarji ste enostavno s svojim delom, pretvezami izgubili zaupanje.
Vsi ja vsi ljudje dvomijo v vašo iskrenost, zaupanje.
zaupanje je vrlina, ki ko jo imamo jo ne cenimo, kasneje bi pa zadnjo naredili vse in čisto vse a žal izgubljeno ne vrne se nobeno!. stari pretehtani reki!..
*
Ker sem prej štiri leta družino na neki način pošteno puščal na cedilu, sem se ji zdaj vsaj malo oddolžil tako, da sem od države vzel, kar mi po zakonu pripada. In moram priznati, da nimam na ta račun nič slabe vesti

Že ob sami izjavi se sprašujem in primerjam?

Delavec, ki s svojo mezdo 754,00 brutto =513,00 dela po 8 in več ur... (več ur,-so nevidne ure, PA SO, ker so skriti pogoj, no pa nič zato) je tudi odtujen od družine, en samostojni podjetnik dela če hoče preživeti več kot 8 ur, tudi 12 in več sobot nedelje, poleg tega nikoli ne ve ali bo za opravljeno delo plačanoz plačan je le plačila nikoli ne dobi!!-se enostavno tudi odteguje od družine .... in kaj zdej g.virant se mi smilite, ker ste bil v javni upravi, funkcionar, deležen visoke plače, bonite, prioritet in za piko na i ste izkoristil tisto kar vam priprada. NITI Z DALEČ NE... dobil ste verjetno tako visoko nadomestilo, da niti pomislil niste, da bi ševl ponovno v službo, kar mislim, da ni bil problem, raje ste izkoristil čas s svojo družino, ja g.V prav je tako.... ali ni to višek, da v taki gospodarski krizi en ubogi sp, dela po 14 ur in več, čaka plačilo medtem ko vi iz JU PREJEMATE VISOKO NADOMESTILO.

ČE GRE ČLOVEK V POLITKO SE MORA ZAVEDATI NEKATERIH obveznosti,nadomestila politikom bi morala biti prva stvar, ki bi jo morali ukiniti. pa če se kdo strinja z menoj ali ne.
tu gre za posel, in če ni levih in desnih, je to samostojna pot se je potrebno enostavno tega zavedati. to je kot da bi odprl doo, sp, dno z njo ustvarjal del.mesta, storitev, plačeval piz in davke.... potem boste gospodje polčitiki lahko diktirali tistim, ki vam dajemo v JU.

TOLIKO V PREMISLEK....

Nadomestila politikom, fukncionarjem na najvišjih mestih ukiniti! pa da vidimo koliko vas je takih ki ste resnično iskreni!
Jethros
# 21.10.2011 ob 08:59
kralj matjaž:
Od kdaj pa je pomembna kvantiteta in ne kvaliteta? A 100 člankov, kjer se napada Jankovićeve je enako 10 člankom, kjer se citira, piše intervjuje in hvali program drugega pola?
Ja res je uravnoteženo, ker ti pač ustreza.
Vprašanje:
Jankovića sumijo spornih poslov, Jerajeva izjavi, da zaradi tega sploh ne bi smel kandidirati...zakaj Janša kot obtoženec, ki se zagovarja zaradi korupcije lahko? Pa ne mi bluziti o zarotah, JE ali NI higienično, da se VSAK, ki je v takem postopku zaradi kaznivih dejanj, umakne stran od kandidature? DA ali NE.
Hvala.
vedrus
# 21.10.2011 ob 08:58
aerodynamic
Virant ima dobro ekipo, še posebej je to Pezdir in Šuštaršič.

hahah hhaaa in kaj sta ustvarila v svojem življenju? Koliko imata zaposlenih? Koliko miljonov evrov imata izvoza.? Koliko imata prometa ? Taki strokovnjaki niso vredni nič !!! Šola šola šola .... prakse v lastnem ustvarjanju pa ni. Ali je kdo zastavil svoje premoženje za svoj posel....ne.....priklopljeni so na državna jasla in takih ljudi je v politiki 99,9%.
Taki strokovnjaki so slaba popotnica za Slovenijo
kurirček
# 21.10.2011 ob 08:50
Lepe možnosti ma Virant za uspeh in dobro delo po volitvah, a le, če iz svoje bližine odstrani zateženega Marka Pavliho in Soršaka, ki blefira dobroto, strokovnost in delo v interesu države.
Miki_79
# 21.10.2011 ob 08:48
STRIKE
Stanje v državi je boljše kot stanje v Mercatorju, prav tako je stanje v državi boljše kot v Ljubljani. Merkator in Ljubljana sta zapufane bolj kot ostala država.

Kar se pa Janše tiče, ta je že zdavnaj zrel za arest.

Potem nam trenutno ostane samo Virant, pa nimam nobenih simpatij do njega.
royayers
# 21.10.2011 ob 08:48
Koliko novih uporabniških imen je pa danes SDS vojska odprla tukaj?
kralj matjaž
# 21.10.2011 ob 08:47
STRIKE
Temu se reče uravnotežen medijski prostor. DAleč pred volitvami se objavljajo članki o desnici in tik pred volitvami članki o levici. Ko pa število prispevkov po volitvah primerjaš, pa ugotoviš da jih je bilo enako.
violencia
# 21.10.2011 ob 08:43
Tale Virant je res tak kot Pahor - dober retorik in nič drugega. Janković - veliko je naredil za Ljubljano, ne glede na vse "mutne posle", Ljubljana končno izgleda kot prava prestolnica.
Ampak niti slučajno ni primeren za na vrh piramide, ker je aristokrat in njegova beseda mora biti zadnja. To pa je zelo nevarno. In niti slučajno ni levičar, ker levica se bori za malega človeka, ne pa za zasebni kapital.
Sicer pa sem mnenja, da bi vsi politiki, ki so v kazenskih postopkih, morali začasno odstopiti, dokler se jim ne dokaže nedolžnosti (ali krivdo). Ker mi ni logično, zakaj zaposleni v policiji, vojski ipd. izgubijo v takih primerih službo, politiki pa ne. Pa oni imajo v rokah naša življenja, veliko bolj vplivajo na nas kot policija, vojska....
alor10
# 21.10.2011 ob 08:42
V glavnem če podpira Viranta Rado Pezdir, pol zadeva ni slaba in tudi program mu pripravlja Pezdir, kateri pa je dokazal da je sposoben in da dela za ljudi, ne pa tako kot Jankovič, kateri predvsem vidi v prvi vrsti svoje interese in dobiček za sebe.
aerodynamic
# 21.10.2011 ob 08:41
Virant ima dobro ekipo, še posebej je to Pezdir in Šuštaršič.
Vse ostale smo že videl in me njihovi programi in morebitni programi več ne zanimajo.
Upam da zmaga z večino in da ne bo postavljen v pogojni položaj po volitvah.
Mislim da ima njegov tabor dobre ideje, bomo videli...

Glede Jankoviča, pa bi rekel le to da, sem si želel videt v parlamentu gospodarstvenika, samo ne ala Jankovič, pa me ne zanima kdo je levi ali desni, pač pa zato, ker hmmm, to kar ta človek počne v MOL-u, hvala lepa, v moji državi tega z mojim denarjem ne bo počel.
Tako da, naj zadolžuje tam v Ljubljani, nas pa naj pusti pri miru, še posebej pa ko vidim kaj dela z računi in podjetji v tujini.
Zame ni gospodarstvenik oseba, ki ga je potiskala naprej politika in pa raje nebi komentiral njegovih potez v Mercatorju, ker je vsakemu,, ki ima malce pojma o poslovanju podjetij jasno, da na tak način kot je bil tja postavljen, lahko uspe popolnoma vsaki branjevki na tržnici.
Če pogledam samo zadnjo potezo kako so stožice dobile novo ime, potem lahko samo rečem evo ti menegerja stoletja, spet se mu je ob bok postavila državna firma - zavarovalnica in ljudje, ki ga podpirajo v kandidaturi, ravnotako ni gradil tega stadiona z privatnimi investicijami, skratka do danes je bil iz njegovih ust zame en sam nateg.
Z tujim denarjem se pa res ni težko postavljat in NE res hvala za take managerje, o njegovih aferah pa raje nebi....
reader
# 21.10.2011 ob 08:39
Virant je edini, ki presega ideološke delitve (kar ni narobe samo po sebi, če se ne bi leta 2011 še vedno pogovarjali o domobrancih in partizanih) in bo z učinkovitim pristopom in pošteno držo kaj tudi naredil. Nima za sabo strankarskega aparata, da bi bil njegov talec, kar je ena od nujnih pogojev za delovajne za ljudi.
V ostalih strnkah je cel kup mastodontov s privilegiji, ki jih le želijo zadržati. That's it.
rexi09
# 21.10.2011 ob 08:39
RTV je v lasti janse to se iz vesolja vid. Pere mozgane starim katoliskem prebivalstvu, kar je tud najlazje sej sta jansa in virant z roko v roki s cerkvijo.
abvgd
# 21.10.2011 ob 08:39
@andreas - še to. Ko sem izbiral svojo srednjo šolo, sem vsem poznanim zatrdil, da nikoli ne bi šel v gimnazijo. Pa sem šel točno tja. Sem zato za tebe nekredibilna oseba? Če odgovoriš z DA, potem malo premisli sam o sebi in se vprašaj, če si si ti kdaj premislil. Saj veš, zarečenega kruha se največ poje. Če pa boš odgovoril z NE, pa te vprašam, zakaj imaš (očitno) dvojna merila?
vedrus
# 21.10.2011 ob 08:37
Virant dela po navodilu Janše, ta scena je vsa dogovorjena !!!
alor10
# 21.10.2011 ob 08:37
"STRIKE" nemoreš verjet da lahko kdo poda takšno izjavo, ali se zavedaš na kakšen način je prišel do rezultatov v Mercatorju, ko je pokradu na stotine svojih ur katere bi moral vložit v merkator in kakšne so imeli plače prodajalke, vložil pa jih je v svoje interese in delnice. Za rezultate v Ljubljani pa še zaenkrat nisem opredeljen, vendar vedno bolj se nagibam k temu da tudi tu ni vse čisto (zemljišča-korupcija)
abvgd
# 21.10.2011 ob 08:36
@andreas

Ah, daj no, ne mešaj hrušk in jabolk. Ne enači Virantovega nastopa na volitvah, z Golobičevimi stvarmi, prosim te. Res.
andreas
# 21.10.2011 ob 08:33
@abvgd: to kar ti imenuješ kakor 'nepomembne razloge' je zelo blizu Türkovi obrambi Golobiča - 'majhen spodrsljaj'.
Zame je kredibilnost osebe, ki jo podpiram največkrat izkazana prav v takšnih 'nepomembnih razlogih'. In Virant se ni prav posebej izkazal v tem. Žal.

Da pa ne bo dileme: v tem trenutku več ne vidim pri nas NOBENEGA res kredibilnega politika, ki bo nastopil na volitvah...
abvgd
# 21.10.2011 ob 08:31
@jane25

To, da nič ne pljuva, sicer ni čisto res, je pa res, da v manj, kot po ostalih.

Obstajata dve možnosti:
- sodelujejo
- preprosto nimajo o čem pljuvat

Druga možnost najbrž ni mogoča, a ne?
jane25
# 21.10.2011 ob 08:25
Še enkrat: Virant je izbira med Janšo in Janšo. Nateg, ki bi lahko Janši prinesel dodatnih 10-15%. Dokaz za to je med drugim tudi ta, da Janševa mašinerija nič ne pljuva po "izdajalcu", še večji pa je dejstvo, da MMC RTV, ki je letos prevzel vlogo Janševih brezplačnikov z neverjetno dobrohotnostjo obravnava vsak njegov korak.
Jethros
# 21.10.2011 ob 08:23
Binder:
Zanimiva statistika...bi rekel, da precej realna, vsaj po mojih občutkih, zanimivo pa je videti, da je Virant dejansko držal pri SDSu celo več kot četrtino podpornikov. Da ga pa večina vidi kot mandatarja, pa ni nič čudnega, saj je edini, ki dejansko nima nekih bremen s kakimi posli ali z zgodovino, ki se jo vleče toliko na dan. Program pa ima tudi pretežno realen, ne fantazira.
Bomo videli, kaj se bo še izcimilo med kampanjo, čakam pa na program Hanžkove liste.
ivod
# 21.10.2011 ob 08:21
tupamaross
... poskušaš lansirati neke svoje namige glede Viranta in njegovega privatnega življenja ...
( kot da bi nekaj iz nekih virov vedel ... )
... tvoji komentarji tukaj zelo dišijo po znanih metodah nizkotnega podtikanja, ki ga žal v naši politiki prepogosto srečujemo ...
... bodi korekten ... do sebe, do nas ... tudi do političnih nasprotnikov ...
... al pa ti tega IQ ne dovoljuje ??
daryankoff
# 21.10.2011 ob 08:17
@andreas

4.9.2011 Janković: Ni šans, da bi kdaj kandidiral

http://www.delo.si/novice/slovenija/jankovic-ni-sans-da-bi-kdaj-kandidiral.html

Njemu bi zaupal, ker se tolikokrat premisli??
Lista ali stranka, to v osnovi sploh ni važno.
Jethros
# 21.10.2011 ob 08:16
daryankoff:
Hja, mene skrbi, ker nočem imeti v vladi človeka, ki se zagovarja zarado korupcije v orožarskem poslu...nekatere pa moti en župan, ki se mu zaenkrat na pleča nabija sporne posle sinov. Ker veliko ljudi tukaj kaže absolutno podporo in celo goreče brani obtoženca, menim, da ni nič spornega, če ob Virantovi zmagi, ne želim videti le tega, da z obtožencem v vladi sodeluje. Ali zahtevam preveč? Kar se pa programa tiče, je Virant povedal marsikaj bolj realnega kot pa pobožne pravljice, ki ih mečejo iz SDSa, zlasti, ker te rešitve ne nosijo denarja v blagajno, ampak iz nje, brezposelnosti pa tudi ne reši, vsaj ne 50.000 ljudi, ki jim manjka 10-15 let do penzije.
LP
Konig
# 21.10.2011 ob 08:16
Zaenkrat ima moj glas, še vedno pa me je strah, da je zgolj Janšev satelit, da v bistvu Janša z nim pobira glasove tistih, ki smo siti starih obrazov. Po volitvah pa bosta šla v kalicijo in nas lepo vse nategnila. Skratka, Virant me bo moral v predvolilnem času prepričati, da temu ni (ne bo) tako
Binder Dandet
# 21.10.2011 ob 08:15



http://www.finance.si/327816/Jan%C5%A1ev
i-stranki-za-ovratnik-diha-Virantova-tretja-je-Jankovi%C4%87eva
daryankoff
# 21.10.2011 ob 08:12
Všeč mi je, kako je Virant zdaj mnoge pustil v precepu. Bi al ne bi? Kam se bo tehtnica nagnila?
Že precej komentarjev razkriva vso bedo slovenskega volinega telesa.
Eni ne bi za Viranta,ker se bojijo, da bo z Janšo potegnu.
Drugi se bojijo, da bo šel v z Jankovićem na poroko.
Program? BMK, to pa ja ni važno. Važno, da si naš, naš, naš!:)
Narod bo volil vlado, kot si jo zasluži. Politika je odraz naroda in nič drugega.
tupamaross
# 21.10.2011 ob 08:00
Abvgd,
hvala na opozorilu. Vsem se opravičujem, ker me je določena
zadeva prisilila, da se ponovno oglasim.

Še enkrat vsem lep pozdrav!
Jethros
# 21.10.2011 ob 07:57
Virant, imaš moj glas, samo ne mi delat pakte s tvojim bivšim šefom, ker ne bo higienično in izgubil boš vso zaupanje, ki ga imam v tvojo osebo, ki jo vidim kot pošteno in pametno.
Imaš dobre cilje, dokaj jasne poti do njih, nisi vpleten v nobeno kalvarijo in tudi nikoli nisi bil pod absolutnim vplivom SDSa, kot to kažejo konstantno Grimsi, Černači, Tankoti, Irglice in podobni, ki govorijo na iste note, kot najbolj razglašena violina, da ja bolijo ušesa in glava.
ČE misliš resno, ne računaj na soedlovanje z Janšo, mogoče bi ga imel v koaliciji, ampak če bi se izkazalo, da nisi vodja vlade, bo to tvoj politični pogreb, kot so ga doživeli v tej vladi.
Bodi iskren, bodi pošten in bodi neodvisen od te bande, ki za mandatarja podpira obtoženca, ki se zagovarja zaradi korupcije!
abvgd
# 21.10.2011 ob 07:51
@tupamaross

Rekel si, da boš nehal komentirat. Prosim, če stojiš za svojimi besedami, ker že rahlo presedaš s svojimi vedno istimi stavki. Mislim, da ne samo meni.
abvgd
# 21.10.2011 ob 07:49
@andreas

Torej si po tvoje nihče nikoli ne sme premisliti? Naštevaš tipično nepomembne razloge. Kako zvezo ima na kak način gre na volitve? Če mu je cilj to kar pravi, je popolnoma vseeno a nastopi z listo ali stranko... Preprosto ne razumem tega. Kaj bo naslednje? To, da ima očala? Črna očala?
Dominator
# 21.10.2011 ob 07:49
Takšen PR članek na SDS.si ... joj pardon, na rtvslo.si lahko pomeni samo eno - Janši Virantova kandidatura še kako ustreza in je glas Virantu pravzaprav glas Janši.

Če bi Ivanu res šla Virantova kandidatura v nos, bi ga na tem portalu na dnevni bazi Kolednik & co. pljuvali, tako kot druge Ivanove protikandidate.
tupamaross
# 21.10.2011 ob 07:48
Ribiič,
ja. Prav imaš. On je tretja izbira. Izbira Pogorelca, Rodeta,
enega prejšnjih ameriških ambasadorjev v naši državi, ki
so ga po nekem dokodku prestavili v makedonijo...

Ali resnično to želite?Naj zanika,če nires in bom zadovoljen.
andreas
# 21.10.2011 ob 07:46
Poglejmo nekaj dogodkov v zelo kratkem časovnem obdobju:
- GV še v drugi polovici septembra zagotavlja, da mu niti na misel ne pride vstop v politiko
- 10 oktobra se odloči za vstop v volilno tekmo s svojo LISTO, 8000 glasov ne bo problem
- 18 oktobra spremeni mnenje - ustanavlja svojo stranko

Ali lahko zaupamo izjavam človeka, ki se v slabem mesecu tolikokrat premisli?
Bi si želeli takšno osebo za sodelavca?
Bi želeli sodelovati z nekom, ki Vam bo v nekem trenutku brez predhodne najave obrnil hrbet?
In ne nazadnje: bi takšnemu človeku zaupali vodenje krajevnega urada?

Res je politika k**ba in politiki vsi vprek dvoličneži, pa vendar je tako hitro menjanje mnenj nekoliko "tumač"

Razočarani Andreas (nad človekom, ki ga je cenil)
sjefrojkaf
# 21.10.2011 ob 07:46
Virant me sam po sebi niti ne moti, za razliko od Janševih fanatičnih oboževalcev a la TUPamaross tule, me pa motijo smernice delovanja te stranke, ki so navadni neoliberalni prijemi skriti za lepo fasado. Nenazadnje, prisotnost neoliberalcev kot je Šušteršič to samo potrjujejo.

Nekdo je zapisal SDS+Virant+še neki gumpci (recimo marginalna in nepomembna a v svoji biti fašistoidna NSi) bi bila pametna koalicija ; odgovarjam mu, že sami neoliberalci so katastrofa in če jim zraven pripneš še vojne dobičkarje in bognedaj kakšne fašiste, pa je to kombinacija pod katero se bo nam še kolcalo po Barbiki
Ribiič
# 21.10.2011 ob 07:43
Odlično je, da ni le izbire med Janšo in Jankovićem, ki sta oba slaba za Slovenijo, saj sta povsem izključevalna, ampak je tu tudi tretja resna izbira Virant. (Pahor, KK itd niso resna izbira)
Binder Dandet
# 21.10.2011 ob 07:41
Virant ima na prvi pogled 3 očitne prednosti. Sam je strokovnjak za javno upravo, ob boku ima ekonomske strokovnjake, kot celota pa so politično neobremenjeni.
abvgd
# 21.10.2011 ob 07:36
@alah

Ne moreš mu tega očitat. Gorski reševalci in gasilci so se prav tako sami odločili za to delo, kot se je Virant za svoje. Ni jih Virant silil, da bi mu karkoli glede tega očital. Naj te vprašam - boš nekaj, kar imaš možnost (zakonsko) dobit zavrnil samo zato, ker nekdo drug, ki je v drugem poklicu, pač tega ne more? Dvomim.
nevem
# 21.10.2011 ob 07:36
Virant je edini človek, ki bi znal napraviti racionalizacijo in red v birokratskem aparatu države. In še važnejše, vendar s pomočjo ostalih, (ker bi bila potrebna dvotretinska večina), red v celotni sodni veji oblasti!
To pa je tudi temeljna osnova za ves nadaljni razvoj države!
arijaigor
# 21.10.2011 ob 07:32
http://igorbizjan.blog.siol.net/2011/10/
20/zlobni-politicni-tviti/
alah
# 21.10.2011 ob 07:22
so mi pa smesne nekatere izjave, kot so, da je nadomestilo izkoristil zato, da je bil vec z druzino! :)

Vsak, ki stavi na urejeno družinsko okolje in ima delovni urnik "kadar te rabijo", se bo v tej izjavi prepoznal.

Kar bi mu lahko tukaj očitali je, da tudi gorskih reševalcev ali prostovoljnih gasilcev ni nikoli doma, pa žal nimajo tega zastonj leta, da bi jih preživeli z družino.
KLIPAN
# 21.10.2011 ob 07:15
Slofbi 111,
če vsaj malo spremljaš politiko menda veš, da je Kučan podprl Jankoviča.
A mi lahko prosim poveš, kaj imata skupnega TRS in Kučan????
Janša in Kučan imata skupno to, da sta bila oba komunista, kaj pa imata skupnega TRS in Kučan bi pa res rad zvedel.
jebelacesta23
# 21.10.2011 ob 07:09
kaj pa slavospevi ostalim strankam in listam na mmc rtv slo? samo virant in janša? pa seveda pljuvanje čez jankovića? ne bo do volitev nič drugega?
tako nekorektno pisanje na javnem portalu me samo še utrjuje, da bom dal glas točno tistim, ki jih tukaj popljvuate dnevno in k temu še nagovoril po možnosti kakšno stasrejšo osebo, ki se na stranke in volitve ne spozna.
tupamaross
# 21.10.2011 ob 07:03
Volilci Viranta naj bi se bali njegove koalicije z Jankovičem
po volitvah, kar je vskakor možno, ker je to pač politika, sam
virant pe ne misli z lastno glavo. Prepričan sem, da niti en
sam njegov pristaš ni za koalicijo z Jankovićem, pač ma
mili na koalicijo z Janšo in zaradi tega tudi voli Viranta.

Po vsem tem je logično in normalno, da volite SDS in Janšo,
ki zagotovo ne bo šel v koalicijo z Jankovićem, bo pa v
vsakem primeru k sodelovanju pritegnil Viranta po volitvah,
ne glede na volilni izid.

Kaj drugeg na zgornjo temo niti nimam vč kaj pametnega za
povedati in bom nehal z komentarji.

Lep pozdrav vsem!
lookaaa
# 21.10.2011 ob 07:02
ce igra fer, sem vesel, da se je pojavila stranka na desni oz desnosredinska stranka, ki lahko v nasem politicnem prostoru igra zelo pomembno igro. upam, da ne gre na volitve s figo v zepu in ima res namen narediti >>nekaj vec<<

so mi pa smesne nekatere izjave, kot so, da je nadomestilo izkoristil zato, da je bil vec z druzino! :)
novdarko
# 21.10.2011 ob 07:02
Glas za Viranta ni glas za Janšo, temvec glas za Jankoviča. Na podlagi Virantovih kandidatov bo jasno, da gre za levo stranko, katere namen je vnesti zmedo med volilce SDS.
Če je Virant lahko obrnil hrbet tistim, ki so ga vedno zagovarjali in mu stali ob strani, bo še z večjo lahkoto svojm volivcem, ki jih ne pozna.
tupamaross
# 21.10.2011 ob 06:50
Pa poglejmo čisto preprosto na celotno zadevo. Tisti, ki bi
volili Viranta, po vaših rezoniranjih, volili bi ga za to, ker naj
bi z Janšo ustvaril neko močnejšo koalicijo, ki bi državo
povedla iz recesije. Ni logično. Če želite namreč zmago
SDS in Janše, volite pa Viranta, ki se lahko spreobrne, kot
je to v politiki navada.

Po vsem sgoraj navedenem, volite po tem stranko SDS
in Janšo, če pa Virant zaradi tega ne prestopi volilni prag
ali zaradi tega dobi mnj glasov, vendar prestopi volilni
prag, mu bo Janša v vsakem primeru dodelil mesto ministra.

Preprosto, logika Virantovih volilcev ni normalna.

"...želim, da zmaga SDS, vendar volil bom Viranta, ki naj bi
ustvaril veliko koalicijo z Janšo...!?"

Dobro premislit tisti, ki nameravate voliti Viranta in dajte raje
svoj glas SDS stranki in Janši, kar je še najbolj sigurna,
sam virant pa se tako ali tako bo po volitvah priključil Janši.
Z več ali manj poslancev ali pač sam.

Premislite dobro.
novdarko
# 21.10.2011 ob 06:50
Virant je Pahor številka 2, govori kar ljudje hočejo slišat in leporeči ter krade ideje drugim.
Folk bo rabu dve leti, da ga bo pogruntal, potem bo žal prepozno.
Anar Hija
# 21.10.2011 ob 06:43
Zadnjič je bil članek o janši. Sama hvala, kako da bo vse boljše, če bo on izbran za mandatarja. Danes virant....predvidevam, da bo v naslednjih dneh isti članek še o Matjažu Hanžku? Gregorju Golobiču? Zmagu Jelenčiču? Karlu Erjavcu? Zoranu Jankoviću? Katarini Kresal? Borutu Pahorju? in kje so še vse druge stranke in liste, ki bodo kandidirale na letošnjih parlamentarnih volitvah? Ter še, predvidevam, da potem o prvih dveh ne bo več PR člankov kot je tale ali tisti prejšnji od janše?

Drugače pa, virant je v zadnjih dneh požrl kar nekaj svojih besed, včeraj na POP tv še janša, več kot očitno je, da je bila stvar v naprej dogovorjena in, da je virant v bistvu podaljšana, a še kako ubogljiva roka ivana janše.


Glas stranki Gregorja Viranta je glas Ivanu Janši!


Recimo NE janšizmu!
STRIKE
# 21.10.2011 ob 06:32
Pa saj jaz nimam nič proti Virantu ampak se te dni piše samo o Jankoviču, SDS in Virantu!

To ni korektno pisanje. V Sloveniji imamo še več strank ki se resno poteguje za vstop v parament, mediji pa govorijo o treh!
Gyorgy
# 21.10.2011 ob 06:32
Kaj ni sedaj počasi že dovolj teh ping pong SDS - Virant naslovnic?

Pa še to me znaima, glede na to kako se vsi hvalijo z izjemnimi programi, kdo je tako zabredel, da gre ta bla bla brat?
tupamaross
# 21.10.2011 ob 06:31
Novdarko,
vedno mi je manjkal nek izraz za Viranta, ki si ga pa Ti našel.
Blefer. Točno to. In vsi njegovi sledbeniki. Pahor, kot blefer
odšel, odšla tudi njegova bleferska kompanija. Vendar pa
z Virantom prišel drugi blefer in njegova bleferska kompanija.
mmedved
# 21.10.2011 ob 06:29
Virant? Fuj, pokvarjen clovek, ki se skriva za retoriko etike. Postenjaki, ki so ga dobro poznali znajo povedati : "nevaren clovek".

V njegovem stilu o tem, zakaj je do zadnjega prejemal nadomestilo za brezposelnost pravi: "Ker sem prej štiri leta družino na neki način pošteno puščal na cedilu, sem se ji zdaj vsaj malo oddolžil tako, da sem od države vzel, kar mi po zakonu pripada. In moram priznati, da nimam na ta račun nič slabe vesti" Govori o družini, fuj, v resnici pa je družino puščal na cedilu, ker je cele tedne na skrivoma preživljal pri svojem istospolnem partnerju v Makedoniji. Poznavalci znajo povedati o podrobnostih. Phaaa...hkrati pa ima polna usta druzine in etike. Zelite, da vam tak vlada? "Pokvarjen clovek" in "Nevaren clovek" so besede, ki jih zanj uporabljajo tisti, ki ga najbolje poznajo.
boxi
# 21.10.2011 ob 06:28
VIRANT ,imaš moj glas(in ogromno mojih znancev),samo prosim te, ne poveži se s kalimerom...
tupamaross
# 21.10.2011 ob 06:28
Prvi komentator, ki se Ti ne vidi vporabniško ime, se moraš
zavedati, da je RTV SLO je vabila Jankoviča in ga še vedno
vabi, ker je posebej bilo rečeno v "pogledih Slovenije," žal
je gospod politik užaljeno odklonil sleherne pogovore na
RTVSLO, kar ni normalno, če želi biti politik.

Kar se tiče Mercatorja, tam on ni naredil ničesar, razen da
ga je praktično privatiziral, tam naredil ogromno finančno
luknjo v korist lastnih interesov. Enako finančno luknjo je
naredil v državnem in občinskem proračunu, ker je sam
njegov Sin Damjan priznal na RTVSLO v soočenjih.

Če je res dober gospodarstvenik, naj še naprej vodi Elekto
in Mercator, skupaj in tistih 50 tajnih firm po svetu, kamor
se prenakazujejo desetine milijonov EUR na tajne račune
in naj ne posega po vodenju države, ker država, kot se je
eden udeležencev slikovito izrazil, ne rfabi za predsednika
vlade grabenih poslovodij ali trgovskih poslovodij. Rabimo
predvsem poštene politike in ne tiste, ki jim je zasebni
interes v prvem planu.

Če je kot župan in kot poslovodja Mercatorja vedno in povsod
prioriteto dajal zasebnim interesom, pred interei naroda, ki
ga je postavil za župana, bo to v enaki meri ali pa še več, počel
še takrat ali prav posebej takrat, če bo predsednik vlade, kar
za to državo zna biti hudo nevarno.
novdarko
# 21.10.2011 ob 06:24
Kaj pa je Virant sploh dosegel kot minister ali karkoli drugega?
Vse kar je dolguje drugim, oglasal se je, ko mu je najbol koristilo, sranje so pa pa namesto njega žrli drugi.
Ne zna drugega kot nakladat in blefirat.
STRIKE
# 21.10.2011 ob 06:24
slofbi111

Kaj pa je SDS in Virantova lista če smo že pri klovnih?
slofbi111
# 21.10.2011 ob 06:22
STRIKE
Verjetno zato, ker je TRS navadna klovnska stranka. Kaj bi pa ti poročal o tej stranki? Da so bili na kosilu s Kučanom?
tupamaross
# 21.10.2011 ob 06:16
Dejstvo je, da bo njegova kandidatura le škodovala Janši in
nikomur drugemu. Razen tega, v javnosti se pojavljajo skoraj
neverjetne trditve in bi jih moral potrditi ali demantirati. Ogromno
je še drugih vprašanj, kot vprašanje ali je vse svoje sodelavce
izbiral po lastni podobi ali ne. Ali jih je izbiral sam, li mu jih je
nekdo drug predlagal...

Zalo se postavlja vprašanje Boscarola in nekega ameriškega
diplomata, ki naj bi zelo globoko posegla v politično življenje
Slovenije. Boscarol je neke vrste znanstvenik-poslovnež in se
javno ne bi smel vpletati v politiko, razen če se sam odloči
postati politik.

Če sta se dogovorila z Janšo, v redu, če pa ste vse skupaj
počel na lastno pest ali na prigovarjanje zunanjih svetovalcev,
kot je tisti ameriški diplomat iz Makedonije, Boscarol in njim
podobni pa se celotna zadeva postavi v čisto drugačno luč.

Premišljujem, Virant, o Tebi dan in noč in se mi v nobeno
pametni shemo ne moreš vklopiti. Kakorkoli obrnem, si nek
nepotrebni višek na politični sceni.

Če boš prejel tam nekje okrog 10% glasov, me niti ne motiš,
ker si jih Janša bo že nekje drugdje našel, 15 ali več procentov
pa zna hudo škodovati stranki SDS in Janši, kar pa ni v redu.
STRIKE
# 21.10.2011 ob 06:14
Zakaj ni nobenega članka o Gibanje za trajnostni razvoj ali podobno!?
STRIKE
# 21.10.2011 ob 06:11
Rtvslo sedaj povzdiguje Viranta in Janšo!

Seveda Jankoviča, ki ima dejanske uspešne rezutate v Mercatorju in Ljubljani pa samo blatite.

Mogoče si pa zaslužite stanje kakrno je!
Kazalo