



Vaša ocena: 



Ocena 4,0 od 70 glasov
Ocenite to novico!
| SDS na področju davkov med drugim predlaga: | ||
| - neobdavčenje neto plače do 600 evrov, - neobdavčenje dohodkov mladih raziskovalcev, - olajšave za investicije podjetij, - davčne počitnice za prva leta poslovanja samozaposlenih, - zvišanje pavšalne obdavčitve z 42 tisoč na 100 tisoč evrov. |
||
| Težko je komentirati nekaj, česar ni. | ||
| Janez Janša o izhodni strategiji vlade | ||
SDS je predlagal tretji sveženj protikriznih ukrepov. Kriza je za predsednika SDS-a pomembnejša od zadeve Erjavec, zato Janša postopka njegove razrešitve ni želel komentirati.
Predsednik SDS-a Janez Janša namreč meni: "Če je ključni problem v tem trenutku krize menjava enega ministra in je to tema, ki je bolj aktualna od krize, potem se nam slabo piše. O drugorazrednih temah ne bom govoril."
"Vlada krizo prelaga na prihodnje generacije"Dejal je, da je dokument začel v vladi nastajati že prej in zato pri tem ne gre za vprašanje političnega prestiža, ampak za skupno delo, ki je potekalo s pomočjo sredstev davkoplačevalcev in po njegovem mnenju bi ga bilo treba uporabiti.
Šircelj: Neuspešna jamstvena shema
Nekdanji državni sekretar na ministrstvu za finance Andrej Šircelj je dejal, da je osnovni ukrep, ki ga predlagajo, bistveno znižanje javne porabe in njenega deleža v BDP-ju. Spremeniti bi bilo treba zakon o jamstveni shemi, ki je dosegel le 30-odstotno učinkovitost, kar pomeni, da ni bil uspešen. Šircelj pravi, da je preveč birokratski, SID banka pa preveč administrativna in pikolovska. Omejitve za pridobivanje posojil so po njegovem mnenju prevelike, zato gospodarstvo do posojil ne pride. "Ti krediti so predragi. Predrag je dejansko zaslužek SID banke."
Ustanoviti slabo banko, ki bo pobrala slabe naložbe
SDS zato predlaga ustanovitev slabe banke, kamor bi banke lahko prenesle slabe naložbe in slaba posojila ter bi tako pri njihovem poslovanju nastala sprostitev. Gospodarstvo bi tako prišlo do novih posojil in naložb, banke pa bi lahko dajale posojila podjetjem z dobrimi programi, čeprav ta nimajo najboljših garancij, je še dejal.
Sanacija NLB-ja na račun davkoplačevalcev?
Šircelj je predstavil tudi stališče SDS-a do dokapitalizacije NLB-ja. Dejal je, da se ve, v katerih primerih se banke dokapitalizira. Navedel je možnost širitve poslovanja in možnost, da ima banka izgubo. Sam se tako sprašuje, ali gre pri NLB-ju za sanacijo bančnega sistema. Če je tako, je treba povedati, da gre to na račun davkoplačevalcev, je dejal.
Država naj bo vzgled in račun plača v 15 dneh
Šircelj se je dotaknil tudi vprašanja plačilne (ne)discipline. SDS tako predlaga, da naj državne institucije račune poravnavajo v v 15 dneh. Tako bi namreč dosegli, da bi tudi drugi, ki sodelujejo na tržišču, hitreje plačevali. Spodbudili bi spiralo plačevanja, meni Šircelj.
Projekti, ki so se ustavili tik pred ...
SDS je kritičen tudi do dodatnega povpraševanja in javnih naročil, kjer, kot je dejal Šircelj, v zadnjem letu ni bilo narejenega nič. Izpostavil je, da obstajajo infrastrukturni projekti, ki bi lahko pomenili dodaten zagon za gospodarstvo. Tako bi lahko v primeru obubožanih Slovenskih železnic obudili logistični projekt, ki je bil v času vlade Janeza Janše že skorajda pri koncu. Ta projekt obstaja in bi ga z voljo ter energijo lahko izvajali, je opozoril Šircelj.
Janša: Ključna beseda je prestrukturiranje
Janez Janša pa je glede gospodarske in finančne krize še dejal, da bi moral biti odziv manj razvitih, med njimi tudi Slovenije, drugačen. Take države lahko omogočijo prestrukturiranje gospodarstva, da bo konkurenčno tudi po krizi. To se ni zgodilo in zaostanek za razvitimi državami se je celo povečal. Po Janševih besedah so se prihodki v javni blagajni zmanjšali za več kot 6 odstotkov, kar je pripeljalo do rekordnega primanjkljaja. Opozoril je še, da ni bilo niti spodbude potrošnje, in sledil je padec BDP-ja.
Virant zdravnikov ne bi odpuščal, šolnike pa
Gregor Virant, ki vodi SDS-ov odbor za javno upravo in je predstavil SDS-ov predlog protikriznih ukrepov na tem področju, je pozdravil vladna prizadevanja za zmanjševanje števila zaposlenih v javnem sektorju, a opozoril, da gre le za posege v javni upravi, medtem ko je javni sektor precej večji. Tako je prepričan, da je treba število zaposlenih zmanjševati tudi v zdravstvu (ne sicer pri zdravnikih, ampak v administraciji) in šolstvu. Na tem področju je izpostavil, da se število šolarjev zmanjšuje, število učiteljev pa ne.
Znova je treba prešteti zaposlene
SDS predlaga tudi vpeljavo nove metodologije štetja zaposlenih v javnem sektorju, saj Ajpesova, glede na to, da število zaposlenih niha, ni primerna. Vladni ukrep zamrznitve plač se mu zdi dober, vendar pa meni, da se bo treba v prihodnosti ukvarjati z delom plače, ki predstavlja stimulacijo. Tako naj bi bil del dviga plače prihodnje leto (dvig zaradi usklajevanja z infalcijo ipd.) viden v stimultivnem delu plače in ne v fiksnem delu. Drugače je treba organizirati tudi napredovanja javnih uslužbencev, saj na tem področju prevladuje avtomatizem, po katerem so vsi ocenjeni kot napovprečno uspešni in samodejno pridobijo višjo plačo. Virant meni, da bi morali uvesti kvote najvišje ocenjenih delavcev.
SDS-ov tretji predlog protikriznih ukrepov je že v državnem zboru, posredovali pa so ga tudi vladi, obrtnim in gospodarskim zbornicam ter drugim gospodarskim subjektom.
Prijavi napako
10. januar 2010 ob 23:59
10. januar 2010 ob 01:02
Pahor, kot predstavnik strank kapitala (SD, Zares, LDS, tega ne bo nikoli zmogel.
Da se dodam:)
Se pravi Pahor komunist, pa Pahor predstavnik kapitala.
So which one is it then?:)
Tisti, ki pravite 'komunist', dajte minus, tisti, ki pravite 'predstavnik kapitala', pa minus.
Ostali se lahko vzdrzite:)
10. januar 2010 ob 23:55
acer
10. januar 2010 ob 01:02
Pahor, kot predstavnik strank kapitala (SD, Zares, LDS, tega ne bo nikoli zmogel.
Se pravi Pahor komunist, pa Pahor predstavnik kapitala.
So which one is it then?:)
10. januar 2010 ob 11:32
Kaj če se gorencu kej zareče?
Pa bo šel denar od patrij k vragu!
10. januar 2010 ob 11:10
Besede so poceni...
10. januar 2010 ob 02:46
Raje pejdi k prijatelju Sanaderju...dobro se razumeta saj zgledata kot brata!!!
Se strinjam s komentarjem. Prav res mu je prav prišla ta ekonomska kriza, on pa povečuje samo še socialno in moralno krizo....žalostno.
10. januar 2010 ob 02:44
10. januar 2010 ob 01:18
10. januar 2010 ob 01:12
Saj si verjetno preveč dekomtiniran, da bi upal priznati?
10. januar 2010 ob 01:02
Zato je po mojem mnenju Janša (ali kako ga že vi imenujete) predlagal prav, kar Pahor nikoli ne bo. On je na plačilni listi finančne - vzporedne oblasti. Je že poskusil, da bi povečal davke, pa so ga Kučanovi zeti v momentu utišali. Od takrat pa tišina.
Danes sem zaslužil za dva državna parazita, katera imata ponedeljek plačana!
Vidiš v tem je problem, Janšo sem volil 2004, 2008 pa ne, ker se mi je zameril. Ni uresničil tistega za kar so se njegovi v parlamentu in opoziciji zavzemali, na oblasti pa tega niso uresničili. Vidiš, bistvo je da zmanjšamo državni proračun, ne pa da ne zmanjšamo obremenitev podjetnikov. Janša je pa prav to predlagal, in ker nimam druge izbire, ga bom verjetno spet volil.
Tudi zato, ker je tukaj toliko pljuvačev brez vsebine, vsi govorijo o neki orožarski aferi, o neki pariji, o nekem bajagi zadolževanju, o neki baje (sekretarski) komunistični dejavnovsti in o o o o....
Vidiš zato (ker pač ni mam tretje izbire) se mi zdi Janša spet edina izbira. Ker če ga tako pljuvajo plačanci današnje oblasti, ne more biti slab človek. Želel je samo, da ne-bi plačeval vsak dan dva parazita, ampak mogoče enega! Pahor, kot predstavnik strank kapitala (SD, Zares, LDS, tega ne bo nikoli zmogel.
9. januar 2010 ob 14:02
9. januar 2010 ob 11:28
Ko bo SD dvakrat zapored dobil več kot 300.000 glasov se oglasite, do takrat pa raje iščite ime za novo stranko, ker se bojim, da ste tudi to uničili! Probajte s kakšnim iskrenim imenom npr. Zares proti Janši-ostalo so drugorazredne teme!
9. januar 2010 ob 09:40
9. januar 2010 ob 08:05
9. januar 2010 ob 02:43
8. januar 2010 ob 23:19
kolk ste eni tu gor pokvarjeni...
bog se usmili vaših duš
a ne. prov neverjetno. tole se bo verjetn cudn slisal, ampak ko ob tem razmisljam o raznih rovih, si ne morem kaj da nekako sublimno ne bi razumel dogajanja po letu '45, ker recimo argumentacija zagovornikov domobrancev je delno tudi v tem, da naj bi se borili proti komunizmu. in ce so bili tudi tisti takrat vsaj priblizno tako nastrojeni do vseh, ki se ne strinjajo z njimi, kot so tile zdaj, se pravzaprav sploh ne bi blo za cuditi, da bi razumni ljudje pravzaprav nehote "izvolili"... ja rdece! ne zato, ker bi jim ti bili posebej pri srcu ali ker bi jim ideologija ustrezala, temvec preprosto zato, ker je bilo to manjse zlo kot alternativa. nekako tako, kot so ljudje na zadnjih volitvah volili SD.
9. januar 2010 ob 02:27
neverjetno, res. nisem si mislil, da bom kdaj dozivel kaj taksnega. ce bi argumentiral da je 2+2=4, bi verjetno tudi dobil minuse. oz, ne, ce ne bi JJ zraven omenil, jih mogoce ne bi lol.
pa nikoli nobenega protiargumenta, ces glej, motis se zato in zato, tvoja argumentacija je napacna zato in zato, v tvoji logiki je napaka tu in tu. kot bi govoril z robotom, robot ti pa odgovarja s posnetim sporocilom., kot neke vrste jansevi avtomatski odzivniki lmao.
recimo te trditve o nadpovprecni rasti itd. ja, saj je bila, pa tudi slucajnost ni bila. ampak ce bom omenil, da JJ z vsem tem nima nobene zveze oz ce ze kaksno kvecjemu negativno, bo spet miljon minusov lol. pa lahko argumentiram svoje trditve, ker se ukvarjam s takim podrocjem da enostavno moram zelo dobro poznati dogajanje v gospodarstvu.
pa glede vojske. ja pm, kot da bi bili sami janezi janse takrat v vojski in nihce drug.
predsedovanje evropi je pa itak tako, da je rotacija in enkrat je pac tudi slovenija prisla na vrsto. to se je vedelo ze pred volitvami, pa vseeno tu berem komentar, kot da je to janez jansa prikorakal v bruselj in malo prijateljsko potrepljal 'taglavne' in je slovenija dobila predsedovanje.
mislm LMAO.
dejte mi vendar povedat pa pokazat, v cem je moja argumentacija napacna, da se bo videlo, da znate komunicirat kot civilizirani, razumni ljudje, ki imajo svoje oci in pamet.
9. januar 2010 ob 02:17
Zdaj bi rad še ?!
9. januar 2010 ob 02:05
Si bil(a) konec junija 1991 'na položaju'? Nekaj nakladaš o tveganju - pa me sedaj to res zanima?!
9. januar 2010 ob 02:02
9. januar 2010 ob 01:30
Roli v vojni smo zmagali slovenci, vsi, tisti, ki so bili v TO, tisti v slovenski policiji in preostalih 1,8 miljonov, ki je želelo odcepitev, samostojnost in je zato na plebiscitu prevzelo tveganje.
Janša je bil samo eden od zunanjih ministrov v vladi, katerih člane je že takrat špijoniral, jih prisluškoval, (Ciril Zlobec), zato se mi že od takrat od njega obrača želodec. O njem vse najslabše, pa če se postaviš na trepalnice, pa z lupo je treba iskati kaj pozitivnega, kar je prišlo od njega, še bolj pa kaj dobronamernega ali pa dobrega za nacijo. Tako.
9. januar 2010 ob 01:25
9. januar 2010 ob 01:19
tisti še zakrknjeni buntiglavci,kaj vam
številke nič ne povedo,še kar
vstrajate pri JJ...
ok, dve stevilke. 88.5% in 95%. janez rambo gor al dol.
9. januar 2010 ob 01:19
številke nič ne povedo,še kar
vstrajate pri JJ... ševi satanizaciji.
3 % rast vsa 4 leta vlade JJ nad evropskim
povprečjem.Ah to je slučajnost.
Narediti vojsko v slabem letu ter zmagati v vojni
kljub velikim polenom današnje elite.
Ah tudi to je slučajnost. Voditi EVROPO ah
kaj pa je to,saj ni nihče vedel .650 novinarske
elite pa je zlivala gnojnico po Evropi.
Seveta Ertl je naredil ob pomoči Turka
to samostojno deželico.
Tako ja .Sever sever sever ,res boste
kmalu tam na čistem severnem tečaju,
tako stvari kažejo ob takih buntiglavcih
brez oči in pameti ter trohice logike in
razuma z polno sovraštva do JJ.
Pa kaj bi ,saj še svojega Pahorja
ne znate več spoštovati.
Ostal vam je še samo Jankovič in Tito.
Žalost.
9. januar 2010 ob 00:35
9. januar 2010 ob 00:30
9. januar 2010 ob 00:21
9. januar 2010 ob 00:18
9. januar 2010 ob 00:11
mojca111
8. januar 2010 ob 16:35
Janša je predlagal KONKRETNE primere za reševanje iz gospodarske krize (Boratu to še ni uspelo) in ni nikogar, ki bi dejansko komentiral tisto kar je predlagal.
Ce odpustis ljudi iz zdravstva in izobrazevanja, ali bos s tem povecal ali zmanjsal brezposelnost. Ali bos s tem izboljsal ali poslabsal socialno situacijo teh ljudi. Ali bos s tem povecal ali zmanjsal socialne izdatke drzave. Ali bos s tem povecal ali zmanjsal kvaliteto storitev v teh sektorjih. Ali povecanje kreditiranja brez ustreznih garancij zmanjsa ali poveca tveganje zadolzevanja. Ce kriteriji za pridobitev kreditov postanejo bolj ohlapni, ali to poveca ali zmanjsa zadolzenost. Ce krediti niso poplacani in jih mora poplacati garantor - torej drzava - ali to zmanjsa ali poveca zadolzenost drzave.
Toliko na kratko o zgoraj navedenih predlogih.
Ce zelis lahko komentiram tudi ideje o povecanju plac, infrastrukturnih projektih, predpostavke o inflaciji, ocene o predragih posojilih itd zaradi katerih smatram, da JJ pravzaprav nima nic boljsih predlogov kot vlada.
8. januar 2010 ob 23:44
luigi111
8. januar 2010 ob 16:29
Jethros- NE BOM TI več razglabljal o JJ,... resnico lahko prebereš pri bobu966!....Naprej, komunizma ni več 20 let, praviš... res je, ja KJE pa so tisti, ki so ponaumljali ljudstvo,...jih ni več,...so umrli,....ti jih naštejem,....
hja, neki jih je na levi neki pa na desni. ampak uni na desni smatrajo, da so vsi na levi in v tem grmu tici zajec sprenevedanja, zavajanja, lazi in manipulacije:)
8. januar 2010 ob 23:42
8. januar 2010 ob 15:57
Katastrofa, kako "sposobni" so naši novinarji pri citiranju. "Gre za marksistično modrovanje, da je kriza gospodarska."
V dokumentu, ki je objavljen na spletni strani SDS jasno piše: " Zavračamo pristope, ki so temelj slovenske vladne krizne gospodarske politike; marksistično modrovanje o tem, da je kriza dokaz za zgrešenost tržnega gospodarstva in da se tako itak ne more naprej"
Opa, se pravi SDS trdi, da vlada smatra da je trzno gospodarstvo zgreseno?
8. januar 2010 ob 23:34
8. januar 2010 ob 23:19
bog se usmili vaših duš
8. januar 2010 ob 23:14
Ta živi v svojem svetu in lahko dela kar hoče in misli da je vse kar zine "suho zlato"
Bi mu kar privoščil kaj bi delal na oblasti ...
8. januar 2010 ob 22:31
Pol pa gledaš Pahorja na železnicah...če ne bi menjal kravate isti posnetek že petič.."kriza je velika, ni pa nepremostljiva"..." mi bomo stali zadaj.((krucefiks, spredaj se postav).", pa Vlačiča..bere poročilo...vsako besedo...prebere....ma, na daleč se mu vidi, da tudi sam ne verjame tistega, kar pove..pa današnje famozno(beri katastrofalno) poročilo Zalarja....
a ja..pa še minister Gregor...on pa presenetljivo veliko ...molči ....in si jemlje ...kar si domišlja da je njegovega...
8. januar 2010 ob 22:03
8. januar 2010 ob 21:57
Prosimo, da se držite pravil uporabe portala MMC in držite debato na nivoju.
Hvala za razumevanje!
Lp, Admin
8. januar 2010 ob 21:56
8. januar 2010 ob 21:53
8. januar 2010 ob 21:47
8. januar 2010 ob 21:17
Toda priznati moram, da ta vlada misli še po starem.
Take poteze vlade nas ne bodo izvlekle iz krize.
Saj ena učiteljica lahko uči s celo zaposlitvijo štiri otroke! Gaber!
Kje je še to na svetu??
Janševi predlogi se mi po kmečki pameti zdijo veliko uspešnejši.
8. januar 2010 ob 21:02
8. januar 2010 ob 20:53
8. januar 2010 ob 20:40
8. januar 2010 ob 20:26
8. januar 2010 ob 20:22
Imamo dve opciji (verjetno ti ne vidiš tretje) zato je treba popljuvati vse, kar druga stran predlaga, vsebina ni pomembna.
Preberi svoje komentarje, pa še koga ki se ves čas pojavlja. Plačanci ne hvalijo svojih ampak kritizirajo druge - brez vsebine.
8. januar 2010 ob 20:10
Ah, brez veze, verjetno so te že dali spat.
8. januar 2010 ob 20:09
8. januar 2010 ob 20:08
8. januar 2010 ob 20:04
8. januar 2010 ob 19:58
8. januar 2010 ob 19:54
Glede ustanovitve slabe banke pa po moje za to mahinacijo svet še ni slišal...mi lahko kdo razloži kako naj bi to izgledalo?!? Banke prenesejo slabe naložbe na slabo banko HALO!!! in kaj potem...čira čara in slabe naložbe izginejo ali kaj??? kolikor vem so take mahinacije v razvitem svetu kaznive!!!...saj mi to diši po namernem bankrotu!
8. januar 2010 ob 19:53
Toliko brezposelnih, toliko lačnih kar vsak dan vidimo po TV, vi pa hvalite vlado, katera je najslabša v zgodovini. Njen interes po letu dni je samo zamenjava ljudi, čeprav nas vsak stane vsaj 100.000€. O gospodarstvu pa leto dni nič. Do kdaj? Ne bi bilo pošteno povedati, da pač nismo imeli sreče s to vlado!
Ti pokvarjenci brez duše, za plačilo naredijo vse, Verjetno bi .......tudi svoje starše in otroke, če bi slučajno podvomili v uspešnost teh kapitalistov?? Do kdaj?
8. januar 2010 ob 19:52
8. januar 2010 ob 19:42
8. januar 2010 ob 19:39
8. januar 2010 ob 19:33
8. januar 2010 ob 19:13
Če je JJ tak velik falot, kako to, da mu prav nobena od levih (dobesedno in v prenesenem pomenu) vlad, ki so vladale dobršni del tega časa, dokazala prav nič?
8. januar 2010 ob 19:12
8. januar 2010 ob 19:10
Ukinit je potrebno delo za določen čas. Delo za določen čas je samo potuha delodajalcem.
8. januar 2010 ob 19:10
8. januar 2010 ob 19:09
8. januar 2010 ob 19:02
Kluzo tebi očitno še vedno ni jasen pojem demokracije. Po tvoji logiki bi lahko po volitvah bili v parlamentu le zmagovalci. Malo čtiva o demokraciji ne bi škodilo.
8. januar 2010 ob 18:58
8. januar 2010 ob 18:55
8. januar 2010 ob 18:46
res čudno? tale komentar ma največ pluskov na drugi internetni strani! tukaj pa vsi komentarji proti velikemu jj dobijo največ minuskov!
zgleda da so tudi internetne strani močno skorupirane in politično obarvane! ni čudno ,da je tako kot je!
8. januar 2010 ob 18:46
8. januar 2010 ob 18:41
8. januar 2010 ob 18:39
8. januar 2010 ob 18:31
Prijavi neprimerno vsebino
..............In mojci lubica,...................
Ooooooooo to je pa že imtimno al kako 8)??
8. januar 2010 ob 18:38
8. januar 2010 ob 18:31
8. januar 2010 ob 18:22
8. januar 2010 ob 18:20
8. januar 2010 ob 18:20
8. januar 2010 ob 18:16
8. januar 2010 ob 18:16
papiga in podobno misleči (tisti, ki vam izrazito ven seka pristaštvo do nekdanje LDS) ste izrazito nekorektni in podajate komentarje brez repa in glave. Pri Janši je za vas predvsem pomembno, da je bil vpleten v orožarske afere, da je prebarvan partijec, niste pa sposobni preseči njegovih predlogov z boljšimi, oz. vsaj korektno pokomentirati predlaganih protikriznih ukrepov.
Kar se mojega mnenja tiče, moram tokrat pohvaliti SDS, da je prišla ven s tako konkretnimi številkami. Vse nergače, pa tudi vse optimiste vabim, da si preberete predloge na http://www.sds.si/news/5553
Potem se bo mogoče dalo normalno pogovarjati, ker ta trenutek debata nikamor ne pelje.
papiga... obračam se na tvoj komentar mojci111. Točno tak nizek nivo govora, kot ga imaš ti, so pred dnevi prikazali opozicijski podmladki in bili deležni ostrih kritik. Lahko morda navedeš laži in manipulacije Janše?
8. januar 2010 ob 18:16
8. januar 2010 ob 18:06
8. januar 2010 ob 18:05
8. januar 2010 ob 18:02
8. januar 2010 ob 17:54
Danes imamo takšno stanje, ko trenutni predsednik vlade Pahor z ameriško retoriko (seveda mu svetuje Clinotonova organizacija) vleče komunistične poteze...to pa itak pelje v katastrofo, ker tega seveda na svetu še nihče ni poizkusil. Hahahahaha! Smejim se pujskom levičarskim in smeje gledam propad njihovega ponovnega, a kratkotrajnega imperija. Samo še revolucija nas reši!
8. januar 2010 ob 17:54
SDS na področju davkov med drugim predlaga:
- neobdavčenje neto plače do 600 evrov, - se strinjam, tak je sistem v Nemčiji, moti me le to, da so med vladanjem imeli proteste zaradi dviga plač, pa jih ni brigalo, kljub najjači gospodarski rasti, danes se seveda v vladi ne bodo strinjali
- neobdavčenje dohodkov mladih raziskovalcev, - pošteno, samo je potrebno idejo malo bolj detaljno razložiti, da sploh razumemo koncept teh raziskovalcev oz. področja
- olajšave za investicije podjetij, - tudi ok, samo je potrebno definirati investicije
- davčne počitnice za prva leta poslovanja samozaposlenih, - nejasen predlog
- zvišanje pavšalne obdavčitve z 42 tisoč na 100 tisoč evrov.
"Vlada krizo prelaga na prihodnje generacije"
To je bilo jasno že, ko se je kriza prikazala, saj dolga nismo uspeli zmanjšati niti v najboljši gospodarski rasti, žal
"Država naj bo vzgled in račun plača v 15 dneh"
To pa zgleda, da leti na Mariniča...
"Tako bi lahko v primeru obubožanih Slovenskih železnic obudili logistični projekt, ki je bil v času vlade Janeza Janše že skorajda pri koncu. Ta projekt obstaja in bi ga z voljo ter energijo lahko izvajali, je opozoril Šircelj."
Mogoče so spregledali gromozanski dolg SŽ, kjer so itak na robu stečaja. Poleg tega, namesto razvijati dalje, bi osebno tako breme raje prodal, nemcem, tej bi znali zadevo razviti in izboljšati, da se že na zgled približa letnici 2010, ne pa da nas vizualno spomne na Jugo
"Virant zdravnikov ne bi odpuščal, šolnike pa "
Hm, učirelji imajo vedno več težav s krotitvijo mladih, ki so čedalje bolj "nori", če lahko tako rečemo+učni program je sedaj širši, torej, razlog za krčenje učiteljev...ne vem ,je malo za lase privlečen; krčenje zdravnikov pa mislim, da bi bilo boljše, zahtevali so višje plače, zdaj pa s Kalanovo mislijo biti še managerji na terenu, ko bi iskali sponzorje in pri tem dobivali 10% provizij. A niso zdravniki jamrali, da imajo milijon nadur in, da zaradi preutrujenosti pride do napak (Nekrep)? A za provizije pa bo časa in energij? Zanimivo...
"Znova je treba prešteti zaposlene"
Se strinjam, kader je prevelik glede na rezultate...samo problem je, da so ravno ONI ob odhodu dodatno zaposlili ljudi v javnem sektorju in celo z njihovo mega pogodbo to omogočili....
Za finiš pa...
Predsednik SDS-a Janez Janša namreč meni: "Če je ključni problem v tem trenutku krize menjava enega ministra in je to tema, ki je bolj aktualna od krize, potem se nam slabo piše. O drugorazrednih temah ne bom govoril."
Če se mu zdi, da je potrebno pustiti nemoteno delati ministra, ki krši zakone, deli vsak dan nove laži in prodaja javno last brez vlade, potem ok, naj si ga vzame v stranko in upa, da ne bo tudi on oškodoval SDS za 50.000€, kot njegovi podmladki.
8. januar 2010 ob 17:49
Zna kdo to bolj podrobno razložiti (brez političnih konotacij, prosim)? Obstaja kakšen primer v svetu? Sliši se namreč lepo, da bi se slabe naložbe prenesle nekam drugam, ampak kaj bi potem bilo s to slabo banko? Kdo bi pa njene dolgove odplačal?
8. januar 2010 ob 17:38
8. januar 2010 ob 17:37
Ker je JJ večkrat pokazal svoj pravi obraz, svoje negativno obnašanje, nevredno politike. Njega bi lahko dal ob bok Berlusconiju, Bushu Walkerju, Blairu, Sanaderju...besednjak uporablja identičen, lahko pa jasno povemo, kako so omenjeni priljubljeni oz. kakšen sloves imajo v svetovnio javnosti. A si slišal od Pahorja besednjak, aroganco, nesramnost in obtoževanje v stilu Janše? Ne gre se samo za packarije, ampak za osebo samo! Če bi imeli kako komisijo za nadzor politikov iz EU, neodvisno, ki bi preiskala malo naše poslance, grem stavit, da najdejo kako packarijo pri vsakemu, če jih pa tehtamo po obnašanju, ej, nihče ne prekosi SDSa, oziroma, ob bok lahko damo Zares, oni so ravno tako besedno napadalni, zato pa je edini resen retorik za Janšo ravno Golobič. Pahor ne zna Janši povedat nazaj v njegovem stilu, Golobič pa, to se je lepo videlo na soočenjih pred volitvami.
Tako da...ne, ni vse v aferah, v preteklosti, ampak tudi v lastnih dejanjih, izražanju in predvsem tisti aroganci, ko lahko sam blati in obtožuje vsepovprek, če pa kdo kaj pove proti njemu, ga že toži zaradi razžalitev. Oprosti, ampak meni se tak osebek gabi! Če že ne prenaša nizkih obtoževanj, potem najbo zgled in naj tega ne počenja. Žal je pa prvi, ki uporabi vse vzvode, da razdeli blato vsakemu na drugi strani njegove stranke.
LP
8. januar 2010 ob 17:36
Takrat je bilo 50.000 brezposelnih manj!!
8. januar 2010 ob 17:36
On je ves čas kradel, manipuliral in zvračal odgovornostg na druge, z argentinčkom sta delala bilance po lastnem navdihu, zdaj pa prihaja račun tej vladi. In ta zmeneta, bi zdaj nekaj predlagala in nas učila. Z onim smešnim Vizjakom vred.
Včeraj je bilo prav dobro, onega Damjančka so trije strokovnjaki za el.energetiko peljali domov, da je bilo veselje. Najboljša je bila tista, da se z odpadki iz JE ni treba ukvarjati, ker jih lahko izvoziš???? Na vprašanje Kopača kam, odgovora ni bilo. To je vaš nivo upravljanja države..... brez načrta, bo že kako. Včeraj v odmevih smo lahko slišali zanimivo zgodbo o vrsti pogajanj za T6, kateri zdaj tako nasporotujejo. Slišali smo, kako so potekala pogajanja, kako se je pristalo na 600 milj. večjo ceno, kako jo je v zadnjem letu sedanja vlada zbila in kako se je junija 2006 na tisto visoko ceno plačalo 100 miljonov avansa. In to bi nas zdaj učilo.
To, ta Vizjak, ki je kar razmetaval denar kot smeti? Za bruhat. Ampak takim ko tsi ti, je tako zastonj karkoli, ti imaš namesto možganov rdeče.
8. januar 2010 ob 17:28
Morebiti boli, da Janša zna predlagati hitro npr. neke davčne predloge, Pahor na drugi strani pa več kot krucifiks ne zna.
8. januar 2010 ob 17:24
8. januar 2010 ob 17:24
8. januar 2010 ob 17:23
Pahor bi moral kandidirati za predsednika države pred leti. Take funkcije mu ležijo, bolj protokolarne, manekenske, ne pa take kjer moraš delati, biti konkreten in odločen ter biti malce manager.
8. januar 2010 ob 17:22
8. januar 2010 ob 17:20
8. januar 2010 ob 17:19
8. januar 2010 ob 17:19
Kaj ni narobe svet to, da opozicija predlaga nekaj za izhod iz krize kar bi morala vlada, koalicija pa se ukvarja s tem kako odžagati moteče ljudi v koaliciji in kako koga kam nastaviti in samo spletkarijo. Mogoče je ravno zato nekate tu izjava o drugorazrednosti zmotila.
8. januar 2010 ob 17:17
8. januar 2010 ob 17:16
8. januar 2010 ob 17:16
Kaj to sploh pomeni? "Zadolcevati se v casu ekscesov je kriminal!"
Kdaj je Janša bankrotiral državo? Poglej kaj dela Križanič?
In pa preberi si sploh članek in njegove predloge in programske smernice. Borat tega ni sposoben narediti?
Aja, podpiramo pa lahko kogar hočemo. Ne vem zakaj nekateri ne morejo sprejeti tega, da smo pač v demokraciji in lahko volimo in podpiramo tudi Janšo, ne samo levičarje.
8. januar 2010 ob 17:11
A to imaš tudi kakšen graf, kjer se lepo vidi kam je šlo koliko dolga, koliko dolga je ustvarila država, koliko je od tega zasebnega dolga,......ali je to pač res ker so tako povedali tvoji idoli?
8. januar 2010 ob 17:07
8. januar 2010 ob 17:05
Večino od teh 4+MRD€ je za odplačilo starih kreditov,tudi
tistih,ki jih je najela vlada Ivana Janeza Janše !!
8. januar 2010 ob 17:05
8. januar 2010 ob 16:57
8. januar 2010 ob 16:54
8. januar 2010 ob 16:52
@šurda: ko bo tvoj cvikl dal dokaze, bo Janša v zaporu ja. Samo kot kaže, dokazov ni, ker če bi bili, bi janša po letu? dveh? bil že v zaporu al ne? Pač, nekateri še vedno zvečer zmolite in upate da je Cvikl res imel dokaze. Pa da so vse te afere res resnične, čeprav ŠE VEDNO NI NIHČE NIČ DOKAZAL!!! Vbijte si ta zadnji del že v glavo no...
8. januar 2010 ob 16:51
Vsi,ki so bili v CK-ZKS so uničevalci Slovenskega naroda tudi
Ivan Janez Janša ??? saj je bil tudi ON član CK-ZKS in to eden
najbol zagrizenih !!!
8. januar 2010 ob 16:51
8. januar 2010 ob 16:49
Hm, samo čredni nagon se vidi tudi po branjenju ciničnih izjav gospoda J, ko želi biti smešen. Kje želi biti smešen in zakaj misliš tako?
Erjavec ni ravno drugorazredna tema, ko ima na grbi obtožnico zaradi igranja z javnim denarjem, ...
To je izključno tvoje mnenje in velja zate pod psevdonimom. Kako je vse relativno, kaj? Ali ni Erjavec problem koalicije in ne opozicije. Koalicija si je naredila tak šmoren.
Golobič je v SDS prvorazredna tema, Erjavec pa ne?
Kako pa veš, da je v SDS-u Golobič prvorazredna tema? Se je kdo opredelil na ta način?
Ne vem no, bodimo dosledni in kritični na vse strani, ne samo eno napadat, ...
To je pa tako populistična izjava. Si ti dosleden, si prebral članek? Komentiraš vse razen napisanega. Mislim, da si ti najmanj primeren, da napišeš: "bodimo dosledni".
LP
8. januar 2010 ob 16:48
Ko bi tebe Zares hinavca še kje drugje tako skrbelo za lažnive obtožbe kot samo zoper Golobiča.
8. januar 2010 ob 16:48
8. januar 2010 ob 16:47
8. januar 2010 ob 16:47
Predlagam, da prvo zmanjšajo vpis na fakultetah, kjer je preveč študentov in potem je večina že zdaj na cesti.....
8. januar 2010 ob 16:46
Ravno to se bo zgodilo. Letos bo Borat davke dvignil, kriv bo pa Janša, tako kot vedno.
8. januar 2010 ob 16:44
In spet si direktno obsodil podjetje Ultra kot sleparsko podjetje, pa niti predkazenskega postopka nimamo, le trditve SDSa. Kljub vsemu, kar smo izvedeli in preiskavi, ki še vedno teče, nočete verjeti v spornost posla s Patrio, a v zadevi Ultra pa mirno zadevo zaključite, da je taka, kot jo prikazuje SDS? Ne vem no, saj se znava strinjati in tudi tukaj bi morali popustiti in priznati, da le ne moremo obsoditi nobenega v tej zgodbi, se vam ne zdi?
8. januar 2010 ob 16:43
Sram vas je da ste volili tako šalabajzersko vlado - samo priznajte, ni si treba žil rezat...
8. januar 2010 ob 16:41
Saj, točno to je v knjigi zapisano. Imena segajo od Janše, do Kučana, Kacina it. itd...večina politične klike je notri. Zato pa sem zapisal ,da ni samo on tisti, ki ej v tej aferi s prsti v marmeladi in dokaz za to je, da o preiskavi samo gorzijo, sprožiti pa si je ne upa nihče ;)
8. januar 2010 ob 16:40
8. januar 2010 ob 16:40
Bolše je biti LEVA ovca,kakor pa član SDS-a !!
8. januar 2010 ob 16:39
Hm, samo čredni nagon se vidi tudi po branjenju ciničnih izjav gospoda J, ko želi biti smešen. Če se želi delati norca, najse dela iz tem, ki niso škodljive, Erjavec ni ravno drugorazredna tema, ko ima na grbi obtožnico zaradi igranja z javnim denarjem, ko bo odstavljen zaradi svoje nesposobnosti in prodaje državnega deleža brez sklepa vlade, ter premnogih laži, ki jih je izrekel javnosti v stilu Golobiča. Golobič je v SDS prvorazredna tema, Erjavec pa ne? Ne vem no, bodimo dosledni in kritični na vse strani, ne samo eno napadat, drugo pa branit do onemoglosti. Še ko ga bodo obsodili nevestnega dela in oškodovanja premoženja, boste dejali, da je to zarota komunističnih sodnikov. Velikokrat ste sodnike označili za rdeče, je tako?
LP
8. januar 2010 ob 16:37
8. januar 2010 ob 16:37
A je fer, tako ste vi naredili!
8. januar 2010 ob 16:37
TUDI tvoj "Gospodar" je bil zagruzen komunist in sedaj ko ni šlo drugače je pa stranko prevzel (ko le) in postal ZAGRIZEN demokrat ...
Smo to je samo ds "Volk dlako menja ..." in postane hijena ?
8. januar 2010 ob 16:35
8. januar 2010 ob 16:35
Nisem levičar, prvo, ampak ne prebavim desnice, kjer se nahaja barabin Janša.
Drugo, ko praviš, da je potrebno krivdo dokazati na sodišču, se popolnoma strinjam , zato pa sem tudi dejal, da preden linčate Golobiča, kot ga je Vizjak, počakajte, da se sploh sproži preiskava in morebiti pade obtožnica. Njega ste obsodili, pa je le lažnivec, Janšo kot osumljenca v aferi Patria, pa zmorete braniti in zagovarjati zaroto? Bodimo fer in si priznajmo, da sta oba nedolžna, točno dokler sodniki ne povedo drugače.
LP
8. januar 2010 ob 16:35
Bedasto je pametovati zakaj Janša ni to predlagal, ko je bil na oblasti, saj je sedaj popolnoma druga situacija in kaj lahko potem rečemo za levico, ki je bila na oblasti ne zgolj en mandat. Zakaj že oni prej niso ukrepali, če se gremo take "argumente".
8. januar 2010 ob 16:34
Glede Janša haterjev glede na domnevne sproducirane afere pa samo: pejte spat. Nimajo enega najmanjšega dokaza, ampak če tako rečejo drugi, bom pa verjel.
8. januar 2010 ob 16:32
8. januar 2010 ob 16:32
A boli če komu stopiš na žulj ??? Ivan Janez Janša je
bil član Komunistične Partije Slovenije in to eden najbol
zagrienih !!!
8. januar 2010 ob 16:29
Ko to Janša izreče, je pravi moment, prava tema in sploh ni nesramen. Pravzaprav je prav zabaven.
(Turk uči se!!!)
8. januar 2010 ob 16:29
Ne streljat kozle, Janpa ni bil super heroj, da je proces osamosvajanja sprožil in izvedel sam, pa kaj verjamete v pravljice po novem ali kako?
8. januar 2010 ob 16:29
8. januar 2010 ob 16:28
ehehehehhehehehehehehehehehe
Ne kriza je posledica delovanja udbomafije s Kucanom na celu. To ve ze cel svet!
8. januar 2010 ob 16:27
8. januar 2010 ob 16:26
Sploh ne morem verjeti, da levičarji Janšo povezujete s komunizmom in to celo vlačite na ves glas, bo drugi strani pa ste podporniki SLO levice, ki je pravzaprav nastala iz komunistične stranke, ne obsojajo totalitarnih režimov itd.
To je bolano in itak ne spada v temo.
Janša je dolgo časa čakal in lepo zaprl kljune levičarjem. Se ne misli ubadati z njihovo meglo skrivanja dejstev. Upam, da bo več take retorike za naprej, ker je bole, da se ukvarjajo z dejstvi in ne meglo.
8. januar 2010 ob 16:26
iskra73, tud na netu lahko vidiš del vsebine, če vtipkaš naslov in avtorja, tam pa verjetno najdeš tudi info o tem, kje vse se jo da dobit.
8. januar 2010 ob 16:25
Evo, pri ROLAN jo dobiš, pa še na zalogi je ;)
LP
8. januar 2010 ob 16:25
Stopi do najbližje knjigarne in si kupi obe,pa boš videl
KDO je napisal ti dve knjigi,lahko pa si jih sposodiš v
knjižnici !
8. januar 2010 ob 16:24
Na tem področju je izpostavil, da se število šolarjev zmanjšuje, število učiteljev pa ne.
To je pa še kako res. Ustvariti je potrebno primerno razmerje učitelji : osnovnošolci/dijaki/študentje.
---
Mi je všeč, da preberem nekaj pametnega in konkretnega.
Verjamem tudi, da Jethros in kompanija niti članka ni prebrala, ko posta komentarje popolnoma izven konteksta članka. Ste samo pogledali sliko Janše in se vam je želodec obrnil?:) Nobenega konstruktivnega komentarja na članek niso napisali. Sama solata...
8. januar 2010 ob 16:23
Pahorju očitate, da je komunist (ne bom trdil, da ravno vi osebno, ampak veliko je takih), pa je za razliko od Janše točno nasprotje, saj je prvič v parlament stopil leta 90, ko je Juga razpadala. Janša pa je imel partijsko knjižico, hodil po poteh Avnoja in dvigoval Partijo v nebesa, kar pa se danes na veliko pozablja. Pahorju in SDju se očita komunistične korenine, Janši pa ne? Fora je v temu, da čisto vse stranke izvirajo iz enakega sistema, ker je takrat tako država funkcionirala, danes tega ni več in bi bilo dobro, da se s tem spirjaznimo čimprej. Samo zaradi tega se dela delitve, ne pa zaradi resnih zadev, kot so pravi prijemi zoper krizo, kako zniževati brezposelnost in podobne, ne...še vedno se omenja barve nekih režimov, ki jih ni več. SDS je pripravil paket protikriznih ukrepov, bomo videli kakšni so, mogoče so se le lotili pomagati, ker do sedaj so pokazali le neko preiskovalno usmerjenost, Patria, ki je v predkazenskem postopku je brezvezna tema, Golobiča pa je provrazredna, že tu je vse narobe, vse je pomebno razčistit! Od A do Ž!
LP
8. januar 2010 ob 16:21
8. januar 2010 ob 16:19
8. januar 2010 ob 16:18
Kje se da dobiti to knjigo?
8. januar 2010 ob 16:17
8. januar 2010 ob 16:15
8. januar 2010 ob 16:15
8. januar 2010 ob 16:15
Janša je politik in ker pred letom 90 nisi mogel biti politik drugje kot v ZKS je on tam bil in jaz mu to zamerim. Ni pa bil član CK ZKS in in tako kot Kučan ki je poslal Staneta Kavčiča v hišni pripor, ker se z njim ni strinjal.
8. januar 2010 ob 16:14
8. januar 2010 ob 16:13
8. januar 2010 ob 16:12
8. januar 2010 ob 16:12
8. januar 2010 ob 16:08
8. januar 2010 ob 16:07
8. januar 2010 ob 16:06
za tistih 40.000 ko so ostali brez dela je že včeraj bil konec...
8. januar 2010 ob 16:04
8. januar 2010 ob 16:04
8. januar 2010 ob 16:03
8. januar 2010 ob 16:03
Spomnil sem vas samo glede žaljenja, pustimo komunizem na strani, ker tega ni več, kritizirajmo skupaj tako vlado kot opozicijo, saj je komplet DZ brižen in poln lažnivih lopovov, barve sploh ne igrajo vloge, vsi nosijo isto zastavo.
Kar se tiče orožarskih hazarderjev, imajo maslo na glavi ne samo Janša, še marsikdo, zato se pa o preiskavah samo govori, te bodo stekle, ko bodo akterji tistih letmed 89-91 globoko v penziji, oz. kar z eno nogo v grobu, da se jih ne bo dalo več obsoditi. Zelo zanimivo čtivo je knjiga "Kaj nam pa morete!" ,zbirka konkretnih dokazov kaj se je dogajalo in kdo vse je stal za temi aferami, pa ne po krivem, ampak kar s prstki v marmeladi. ;)
Saj ni potrebno verjeti vsemu, ampak je vseeno zanimivo branje, i marsikaj razkrije, da so te "zgodbice" bolj jasne. Kaj je res in kaj ni, pa očitno tega ne bomo doživeli videti. Ali pa...živi bili pa videli :)
Aja, pa glede tega, da je dokazano prvi bil proti komunizmu..dokazano je tudi hodil po poteh Avnoja...bolj goreč komunist kot tako, pa ne vem kdo je še bil med politki današnjih dni...ni tako nedolžna ovčica kot se dela ;)
LP
8. januar 2010 ob 16:01
8. januar 2010 ob 16:00
8. januar 2010 ob 16:00
Če se slučajno izkaže,da so bile vse obtožbe zoper Janšo
lažne,se bom sam osebno OPRAVIČIL za vse svoje besed
zoper njega na tem portalu zapomni se !!!
8. januar 2010 ob 16:00
Ustavno obtožbo lahko izpelje samo parlamentarna večina. Ker je po javnomnenjskih anketah več kot 70% ljudi obsodilo odlikovanje Ertlu, je bilo vredno poizkusiti, če je ta večina ljudi sorazmerno zastopana v parlamentu. Ker pa koalicija očitno podpira Tuerkovo odločitev, je ustavna obtožba obsojena na propad. Vladajoči, pa tako ali tako vejo, da je ljudstvo debilno in jih za to ne bo kaznovalo na volitvah.
8. januar 2010 ob 16:00
Izjava bi še lahko bila duhovita, ko pa jo izreče gospodarski minister, od katerega človek upravičeno pričakuje, da bo eden izmed tvorcev te strategije in kasneje najresnejši izvajalec, pa zadeva postane hudo žalostna za nas vse in le pokaže vladno razsulo,ki ga navijači tulipanov crvene zvezde ne zaznajo. Važno, da bo spet postal politik meseca po kakšnem politbarometru.
8. januar 2010 ob 16:00
8. januar 2010 ob 15:58
Oni mislijo, da so edini in nezmotljivi banda.
8. januar 2010 ob 15:57
V dokumentu, ki je objavljen na spletni strani SDS jasno piše: " Zavračamo pristope, ki so temelj slovenske vladne krizne gospodarske politike; marksistično modrovanje o tem, da je kriza dokaz za zgrešenost tržnega gospodarstva in da se tako itak ne more naprej"
8. januar 2010 ob 15:57
8. januar 2010 ob 15:56
8. januar 2010 ob 15:55
ha ha ha
8. januar 2010 ob 15:54
Mislim, da tvoja enačba ne dobi pozitivnega predznaka, pa če jo damo v absolutno vrednost ;)
8. januar 2010 ob 15:51
Ljudje, ali vi sploh opazite to?
Koalicija se ukvarja samo z političnim kadrovanjem. Uničujejo slovensko gospodarstvo. V Sloveniji je vedno več žalostnih ljudi, vlada pa se ukvarja z tožilstvom, ker hoče namestiti svoje ljudi, z Erjavcem, ker ni poslušen... V glavnem ta vlada se ukvarja z uničevanjem ljudi, ki ji niso po godu.
Ali sploh še kdo lahko podpira takšno vlado?
Seveda lahko, kajti navada je železna srajca kajne, in ravno zaradi tega ta vlada lahko dela kar hoče.
Neumnost ljudi privede do neumne vlade.
8. januar 2010 ob 15:51
8. januar 2010 ob 15:50
8. januar 2010 ob 15:50
8. januar 2010 ob 15:49
8. januar 2010 ob 15:48
8. januar 2010 ob 15:47
Veš kako je, Golobič je prvorazredna tema, Erjavec komaj druga, Predsednik Turk pa v rezervi, ko bodo Ustavni člen našli, tistega, ki naj bi kršil ;)
8. januar 2010 ob 15:47
8. januar 2010 ob 15:46
8. januar 2010 ob 15:44
napako,ko je Erjavca imenoval za drugorazrednega,kaj
je pozabil,da je bil Erjavec minister za obrambo ko je bil
on predsednik vlade ?? Zdaj bo lako Erjavec končno
povedal resnico o Patri,ki bo zelo,zelo boleča za velikega
Ivana Janeza Janšo !!
8. januar 2010 ob 15:44
Maš res, potrebno je držati nivo kulture...Johnson S., dajmo se umiriti, ni potrebe, da se tukaj skregamo zaradi teh pajacev iz DZ...saj so vsi isti ;)
stewie:
Še vedno iščejo člen katerega naj bi Predsednik Turk kršil ;)
luigi111:
Kaj smo se zmenili včeraj? :)
8. januar 2010 ob 15:43
8. januar 2010 ob 15:41
Svinjarije, manipulacije, laži...? Zakaj kaže prezir do te teme...?? Ker je objekt Erjavec..... v nadaljevanju pa tudi on. Erjavec je nekdo, ki bo kmalu na sodišču zaradi Patrij, povedati bo moral, po čigavem nalogu so kupili Patrije, povedati bo potrebno zakajje bilo potrebno delovati točno tako, kot se je delovalo in ne drugače. Zakaj so bili potrebni posredniki pri direktnem poslu????? .. komu v korist..... Janša a toje drugorazredna tema. No potem si ti tretjerazredna.. če pa še ne,boš pa postal.
Zato se ti ne bi pogovarjal ne o Erjavcu, o ničemer... i krizi bi govoril, še februarja 2009, si trdil, da krize ne bo, ker si pustril fanttastične bilance. Le tega nista z amigosom povedala, da so ponarejene.
8. januar 2010 ob 15:40
8. januar 2010 ob 15:39
Če da tako izjavo tovariš Turk ( predsednik Slovenije, da ne bo kdo imel v mislih kako drugo državo, npr. Turčijo ), je to za levico prvorazredna izjava, ker je pa Janša dal enako izjavo, se pa zgražajo. Tako se lepo vidi dvoličnost levičarskih komentatorjev na tem portalu.
8. januar 2010 ob 15:38
8. januar 2010 ob 15:38
Ni mu uspelo....
8. januar 2010 ob 15:38
Tam so čistilke izbrale oklepnike in zgleda tudi odnesle provizijo, sploh ni bil zraven, tu bi se pa vpletal v visoko politiko.
8. januar 2010 ob 15:38
8. januar 2010 ob 15:37
8. januar 2010 ob 15:37
In kaj sledi naslednje? Polet s letalom na Triglav, ki bo stal par tisoč evrov davkoplačevalskega denarja, da se narod spomni Tuerkovega zapravljanja v Bosni?
8. januar 2010 ob 15:36
Zdej bodo ma vsi užaljeni! :))))
8. januar 2010 ob 15:35
8. januar 2010 ob 15:35
Le tako naprej, samo norca se lahko še delate, konstruktivna opozicija 2010 :)
8. januar 2010 ob 15:32
8. januar 2010 ob 15:32
8. januar 2010 ob 15:31
[img]http://3.bp.blogspot.com/_8_1kBR8HX
og/SOeAeYuoFxI/AAAAAAAAApk/hJHmbjYYbrA/s
320/Ansambel+stranke.jpg
[/img]
8. januar 2010 ob 15:30
8. januar 2010 ob 15:29
8. januar 2010 ob 15:29
8. januar 2010 ob 15:28
8. januar 2010 ob 15:28
V vladi so lahko srečni da imajo tako opozicijo ki jim še napiše zakone in predloge, čeprav ji tega nebi bilo potrebno. Itak pa bodo vse zavrnili kot so to že storili.
8. januar 2010 ob 15:27
8. januar 2010 ob 15:27
Imaš čisto prav ,samo eden je največji švercer z orožjem
v Sloveniji in to je Ivan Janez Janša,ki bo če bo pravici
zadoščeno naslednje leto v zaporu pa magari na Finskem 1
8. januar 2010 ob 15:27
8. januar 2010 ob 15:27
Raje pejdi k prijatelju Sanaderju...dobro se razumeta saj zgledata kot brata!!!
8. januar 2010 ob 15:26
8. januar 2010 ob 15:24
8. januar 2010 ob 15:23
Pravilno...opozicija deluje bolj pametno od koalicije...
ps.Pahor...ne znaš...
8. januar 2010 ob 15:23
8. januar 2010 ob 15:22
kriza je iz financne postala gospodarska in ocitno postaja politicna, tako kot v vecini drzav. ne gre za nobeno modrovanje, posebej ne marksisticno.
8. januar 2010 ob 15:21