Slovenija
Janez Janša
Janša poudarja, da je čas, da ponovno stopimo skupaj. Foto: BoBo

Dodaj v

Janša si želi ponovne enotnosti države

Ponosni moramo biti na osamosvojitev, izpostavlja Janša
25. oktober 2012 ob 20:27
Ljubljana - STA

"Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," meni premier Janez Janša.

Suverenost države ogrožajo gospodarska in finančna kriza ter preveliko zadolževanja v zadnjih letih, je na sprejemu povabljenih ob današnji 21. obletnici odhoda zadnjega vojaka JLA iz Slovenije dejal predsednik vlade Janez Janša. "Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," je poudaril.

"To je bil čas, ko smo se zavedali, da imamo v tej preizkušnji lastno državo, ki se je postavila na svoje noge, ki se je sposobna braniti pred močnejšim nasprotnikom," je povedal premier. Ob tem je poudaril, da je s tem država stopila na novo pot za mednarodno priznanje.

Predsednik vlade je izpostavil, da narod, ki ne zmore odplačevati svojih dolgov tujim upnikom, ni popolnoma suveren. Kot je povedal, je Slovenija na tej točki danes ogrožena. Dodal je, da lahko ponovno dokažejo, da uspešen boj za samostojnost ni bil naključje, ampak da so dosegli trajno stanje, ki ga lahko vzdržujemo in kot država zagotavljamo prebivalcem večjo blaginjo in večjo varnost.

Janša je še poudaril, da si dnevi, ki se jih spominjajo ob tokratni obletnici, zaslužijo spomin in da moramo ponosno proslaviti dan, ko je Slovenija svobodno zadihala.

A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
Lluka
# 25.10.2012 ob 20:50
Janša si želi ponovne enotnosti države

Kje je bila enotnost, ob predlagani Pahorjevi pokoj. reformi itd?
Kje je bila enotnost po volitvah...(vidno rušenje nove oblasti)?
Kje je enotnost ob vseh tajkunsih miljardah,kateri akterji se prosto sprehajajo (Bavčarja dajo med drugim tudu za slavnostnega govornika)? Medtem ko človeka za 190€ doležirajo?
demetra
# 25.10.2012 ob 21:30
Ne bi ti najprej sam kaj za to naredil?
viper81
# 25.10.2012 ob 21:07
Floskule o ponovni enotnosti države so navaden vic, če jih izrečejo glavni razdiralci naroda. Ko bodo nehali - za vse slabo kriviti druge, ter poveličevati svoje zmote, za vsako ceno grabiti oblast, preimenovat letališče, vojašnice in ulice, se ne udeleževat proslav zmag druge sv. vojne in hkrati poveličevati domobrance, ter drugače vnašat razdor in sovraštvo med ljudi - takrat in šele takrat se lahko pričnete pogovarjat o združevanju ljudi.
Ramus
# 25.10.2012 ob 20:49
"Janša si želi ponovne enotnosti države"

Pokopljite domobrance in klerikalizem, odrečite se revanšizma pa bomo enotni. Dokler pa poveličujete zločine in izdajo lastnega naroda, pa enotnosti ne more biti.
zapatist
# 25.10.2012 ob 20:37
Janša si želi ponovne enotnosti države

Oh kakšna genialna misel. Res je pravi voditelj. Največji Slovenec po Trubarju. Ampak na dobri poti smo k tej enotnosti. Nekaj smo jih izbrisali, tisti z možgani se izseljujejo...kmalu nas bo še 20 procentov...enotnih...
obeliks
# 25.10.2012 ob 21:22
Janez Janša je razdiralni zdrahar.
Untamle
# 25.10.2012 ob 21:40
Janša si želi ponovne enotnosti države

Med vrsticami povedano: vsi razmišljajmo kot Janša.
PinkFloyd
# 25.10.2012 ob 21:30
No tole je pa res že komedija. 21 let že drek meša, brez njega se verjetno danes sploh nebi spraševali o partizanih in domobrancih, in on potem reče da moramo bit enotni. Kaj pa če poizkusi z izstopom iz politike? Ja svojo glavo stavim, da bi bilo VSAJ 50% bolje.
Homer.
# 25.10.2012 ob 21:07
On je za enotnost?
R2D2
# 25.10.2012 ob 23:16
Brez mene ljubi Ivan BREZ MENE !

Še sedaj mi je žal za vsako trobljo in da sem bil na Kongresnem trgu v podporo *BTZ ker kdo bi si mislil kaj se bo razvilo iz demokrata* ...

Jožeta si spravil s poti pa po njem preimenoval Brniško letališče ...
Binder Dandet
# 26.10.2012 ob 08:59
Kam smo prišli, da je glavnim protagonistom delitve naroda dovoljeno govoriti o enotnosti?
umetnik123
# 25.10.2012 ob 22:04
Ta zvitorepec si želi enotnosti? Pa to je neverjetno, ta uničevalec slovenske kulture, socijale, človeškega dostojanstva, samodržec in pohlepnež po oblasti sedaj, ko mu teče voda v grlo, si želi enotnosti! Še ena od zvitorepčevih prevar, da bo lahko vso krivdo obesil na neenotnost, s katero je sam začel in razdvojil Slovence tako, kot še v zgodovini nismo bili.
zapatist
# 25.10.2012 ob 20:43
Res ne razumem, kako se tega blagega, nekonfliktnega in tolerantnega človeka drži sloves zdraharja.
Binder Dandet
# 26.10.2012 ob 09:02
Ljudje, a ste opazili koliko novih "močnih" nickov, ki zagovarjajo SDS, se je pojavilo? Priznati je treba Grimsovemu štabu, da so upoštevali naše kritike izpred leta dni, ko so se vse preveč naivno lotili tega projekta in so vsi nicki bili sproducirani po istem kopitu (nekaj_številka). Zdaj imajo imena bolj dodelana, pa slikco ima vsak:D, čeprav z datumi registracije in ponavljajočo se vsebino rednih bralcev tega portala ne morejo pretentati.
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:08
Torej lahko zaključimo, da komunikacija SDS ni vezana na neko realnost ( v konkretnem primeru na gospodarsko krizo ) temveč da je njen govor odraža njeno bistvo...v katerem koli času...iste besede..ista propaganda

BTW
Danes je Janša izjavil, da bi Slovenci morali biti enotni
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:05
@vojnaslo91
zanimiv video. Jaz se tega govora ne spomnim. Saško mi je šel vedno v nulo na k..., ampak je tale video zanimiv. Zakaj? Ker spominja, da je Janša v prejšnjem mandatu vladal enako. Enako je iskal neke sovražnike, do tiste mere, ko so se ljudje začeli zatekati v sarkazem.
Skratka ista zgodba...
PinkFloyd
# 25.10.2012 ob 21:37
JJ je za enotnost toliko kolikor sta za enotnost Zoran Janković in Igor Lukšič.

Ko mali otroci. Mu rečeš nekaj slabega on pa nazaj: "Ti si pa še slabši." Daj odrasti no malo.
Ramus
# 25.10.2012 ob 20:55
"Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," meni premier Janez Janša."

To ni mogoče, dokler vi stojite pod rumeno belo zastavo. Vi samo nadaljujete delo klerikalcev, ki jih je ustavila komunistična revolucija. Dokler se ne boste odrekli svojega ideološkega ozadja, sploh nimate nobene moralne kredibilnosti pozivati narod na enotnost in skupno prihodnost, saj hlapčujete istim silam, ki so delile narod že pred drugo svetovno vojno in ga delijo še danes.
Šentvid
# 26.10.2012 ob 09:48
Cinizem !
Ali sploh ve za 2/3 državljanov kako sploh živi,ali se zaveda ka je naredo od svoje državljane, zapufal nas je do grla.
"da narod,ki ne zmore odplačevati svojih dolgov tujim upnikom,...."to niso moji dolgovi to so dolgovi tvoji in tvoje oligarhije na vlasti še od 2004-2008, in sedaj mi zategujemo pas ,klestiš pokojnine, otpuščanje, uvajaš davke na kuče in mače, pogojuješ svoje koliciske partnerje, seješ strah. Ti temu praviš enotnost.
Diktatura ?
zapatist
# 25.10.2012 ob 23:16
"umetnik", a res še nisi dojel, kdo je razdvajal, pobija, ropal, sejal sovraštvo in v imenu uzurpacije oblasti delil narod? OF-ovski naduti lumpenproletarci, ki niso imeli kaj zgubiti - zato pa je ukazoval Kardelj, koga naj pobijejo - duhovne, kulake in njih sinove, inteligenco....si predstavljaš to "enotnost" OF? in to v času,ko je bil narod res napaden s strani tujega okupatorja...

Bravo.
Ob temu, pa ne boš verjel, je Anglija napadla Napoleona...in to še ni vse..baje, res je tako nemogoče, da sploh ne morem verjeti, vendar baje drži...južne države Amerike so podpirale sužnjelastništvo...res...

Torej?
Kdo lahko kaj oporeka Janši?
nekdodalec
# 25.10.2012 ob 22:08
Janša si želi ponovne enotnosti države

Zal mi je vsake prestane minute na roski cesti 20 let nazaj..

V kolikor bi vedel v kaj se bo tole njegovo blefiranje sprevrglo bi bilo bolje, da ga takrat zaprejo --- in to za dozivljensko!!
zapatist
# 25.10.2012 ob 21:54
@vojnaslo91
Imaš podoben stil kot Sašo Peče v tistem videu?

Sašo mi je zelo všeč. Sicer ne tako kot Janez, ampak ima nekaj dobrih in podobnih: je bil proti simulantskim izbrisanim, zavzemal se je za hetereseksualne odnose, domovinskost, nacionalizem. Vendar vseeno. V primerjavi z našim Največjim je bil smrkavček. Kar so spoznali tudi Saškotovi volivci in Jelinčičevi, ki so prepoznali ponudbo SDS, da bo bolj kvalitetno zastopala njihove interese in volili njih, SNS pa poslali na smetišče zgodovine.

Mi lahko poveš o katerem videu govoriš? Z veseljem si ga bom pogledal.
zapatist
# 25.10.2012 ob 23:36
Amerika je bila že prej tam


Eni odkrijejo nekaj kar je že obstajalo.
Drekec pekec

Drugi odkrijejo nekaj novega
svetilnik evrope
diazepam
# 25.10.2012 ob 22:43
Človek dejansko brije norca iz folka, tega se niti ne sramuje več. Janša princ teme za Slovenijo.
bori
# 25.10.2012 ob 22:25
@zapatist

...se opravičujem za podvajanje... sem bil malo pozen.

No pa še to : JJ mladim: Bodite glasnejši

.. za Janšo.. saj je vseeno.. bolj me tista 10+100 matra.. sem mislil, da je 110, pa zgleda da bo treba v kratkem vso matematiko in algebre spremenit. Tukaj niti Riemmanova ne deluje?
bori
# 25.10.2012 ob 22:14
... nimamo več tujih vojakov, so pa naši vojaki na tujem...se zadolžili v par letih za dve bivši državi.. pripeljali gospodarstvo v višave, višek izbrisali.. vozimo se v brezpilotnih letalih in imamo radarje z vesoljsko tehnologijo za krotitev vedno bolj mirnih Slovencev. Totalitarizma ni več in živimo v pisani demokraciji. Blaginja. Manjka le še kakih 100 občin in 10 pokrajin.

"Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," je poudaril.

@zapatist
Video je verjetno ta<
zapatist
# 25.10.2012 ob 21:58
Poglejte ga...kako strmi naš največji Slovenec vseh časov...le kam?
Le on sam ve. V svetlo prihodnost ali kot tele v nova vrata?
zapatist
# 25.10.2012 ob 23:22
@bori
s kakšno neznanko vrste ć.

Tale Ć je tudi meni neznanka. Ne štekam. Sem pa ugotovil, da če to pišeš, da dobiš pluse in si hitro na 10 če ne že na 100 plus.

Glede na to in ker imam tudi sam željo, da kakšen plus pa le dobim, sem se odločil, da bom tudi sam tale Ć vključil kamor se bo le dalo. Pa da vidimo, če dela.

Fajn se imej BoriĆ. Ti želi ZapatistoviĆ

Ajd da vidmo...
bori
# 25.10.2012 ob 23:15
@zapatist

Tudi meni že 10+100 dela probleme. Zgleda, da se vračamo nazaj, saj če kaj vprašaš dobiš le minuse in pluse. Minuse povečini brez razlage.. s kakšno neznanko vrste ć.

Ne vem niti, ali se sme to zapisati tudi kot 10- -100.
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:56
Mimogrede. Eno sporočilo za Grimsa.

Moj TR: SI534 450 456 754 32

Hvala
Hephaestus
# 25.10.2012 ob 22:48
@ stefana

Janša si želi ponovne enotnosti države

kdo je tukaj nor...mi...ali janša????

-----------------------------------------------------------
Kdo je ta mi? Objasni.

Ali pa govori zase torej v ednini, ker jaz imam s tabo ravno toliko veze kot jo ima ogenj z vodo ali komunajzar s poštenjem.

Drugače o Janši ne bom izgubljal besed, ker sem večkart povedal kaj si o tem komunajzarju mislim.
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:21
@vojnaslo91
Si si prebral moj komentar ?
vojnaslo91 # 25.10.2012 ob 21:42


Cateanu?
Se strinjam s teboj. Tudi moje mnenje je, da je potreben dialog. In ne boš verjel. Še preden je Turk karkoli rekel.Meni se Vizjak nikoli ni zdel nek intelektualc ampak deloval mi je pa človeški..nekako mi ne paše v SDS.
umetnik123
# 25.10.2012 ob 22:08
kje je moj komentar?
ajba
# 25.10.2013 ob 11:47
jaz si tudi želim enotnosti države, samo brez tebe
DragoI
# 29.10.2012 ob 04:08
Predragi predsednik vlada zaupno vam sporočam da mi že stopamo skupaj, a žal brez levih desnih srednjih in dosedanjih pokvarjenih politikov. Prihajamo v upanju, da ne boste poslali na nas represivnih organov policije in vojske. Žal tisti, ki ste zavozili ne morete reševati. Zato vas javno pozivam, da v miru odstopite in predate oblast državlanom in državljankam slovenije. Prosim spoštujte poziv, ker v nasprotnem se bojim, da bo tekla nedolžna kri.
bori
# 26.10.2012 ob 16:34
@Optima

Hvala za dopolnitev.
Ni bil to namen posta. Tako bi se lahko zapletli, kako in katerega leta ja nastala Slovenija...
nesesekirat
# 26.10.2012 ob 14:57
Slovenija je formalno-pravno (de jure) demokratična država, kako je v stvarnosti (de facto), pa vidimo. V "de facto" demokraciji nikoli vsi enako ne mislijo, lahko pa se pri mnogih usodnih stvareh med seboj povežejo in enotno uresničijo "stvar". A ta povezava v enotnosti temelji na politični volji, dokler pa bo pri nas narod "povezoval" JJ je povezava utopija. In utopija bo, dokler tov. JJ ne bo ugotovil, da je enotnost naroda vse kaj drugega kot slepo sledenje le in samo njegovim blodnjam, pa kakršnekoli že te blodnje bile.
Optima
# 26.10.2012 ob 14:29
bori

Krištof Kolumb ni vedel da je "odkril Ameriko" ampak je mislil da je prišel v indijo. Toliko o odkritju. Šele Amerigo Vespuči je poimenoval ta kontinent Amerika. Če pa govorimo o odkritju pa so Ameriko pred Krištofom odkrili Vikingi.
bori
# 26.10.2012 ob 13:03
Janša si želi ponovne enotnosti države

"Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," meni premier Janez Janša.
-------------------------------------------------------------

Ampak iz naslova bi lahko sledilo, da bi vsaj za kakšen dan imel Jugo.. no, kakšen dolg pustiti tam.."tujcem"
mirlav
# 26.10.2012 ob 12:34
Kdo razmišlja,govori, ugotavlja o neenotnosti v državi..?
Država leži na sončni strani, del Jadrana nam ponuja čustva mediterana , gozdovi v hribih in dolinah,plodovita tla ob celoletnih zelenih travnikih,lepe vasi lepa mesta prijazni državljani,ENOTNO misliva o sebi mi in vsi kateri nas obišćeta.
Kaj naj mislita šolani mladi, ko namesto zaposlitve dobijo navodila za protest.
Kaj naj mislita o ENOTNOSTI tisoće nezaposlenih.
Kaj naj mislita o ENOTNOSTI upokojenci ,utrujeni od dela in življenskih težav, ob predlogu vlade da vzame......
Enostavno za ENOTNOST( ne tipa koalicijskih obvez) naj se enotno odločijo vsi poslanci, da nebi narod razumel da samo parlaguncate.
Whisperer
# 26.10.2012 ob 10:04
"Suverenost je tisto, za kar smo se enotno postavili v bran pred 21 leti, in čas je, da ponovno stopimo skupaj," meni premier Janez Janša.
Najugodnejša leta za JJ so bila med leti 1991-1993 je pozabil zapisati.
DRegos
# 26.10.2012 ob 08:53
Dve stvari vidim... čas bo pa pokazal katera je bila prava...
01. Dogaja se razprodaja Slovenije, oziroma priprava cen za čim cenejšo razprodajo.
ali
02. Dogaja se JJ, ki straši, razbija, tolče. Na koncu, tik pred koncem, se bo pa pokazal kot odrešitelj. Vprašanje je samo, če bo to pravočasno.
lao wai
# 26.10.2012 ob 07:53
enotnost po Janezovo . . jaz bom komandiral, vi pa ubogajte . . . enotnost, ni kej !
namesto imena Janez, bi lahko bilo tudi kakšno drugo . . .
bori
# 26.10.2012 ob 01:30
Se strinjam z uporabo ć in podobnih "neznank", kot tudi z efektom, ki ga prinesejo.
Problem je bolj v tem, da se tudi kakšen JanćKućković verjento ne bi hudil preveč nad tem, medtem ko nekateri to uporabljajo namerno žaljivo, potem pa izumijo sovražni govor...In temu sledi parodija, sarkazem... kako pa odgovoriti drugače?
Govor o svetilniku je dober primer izjemnih duhovnih sposobnosti.
Znanstveniki naj bi dokazali, da imajo jansevci 10+100 kromosomov in živijo v 10+100 dimenzionalnem sistemu... wi-fi čip in zastonj povezavo do...
venetium
# 25.10.2012 ob 23:54
..ideologos hypocratus...
bori
# 25.10.2012 ob 23:28
Krištof Kolumb je leta 1492 odkril Ameriko.

1. Kaj je leta 1492 odkril Krištof Kolumb? preimenovanja*

* Amerika je bila že prej tam
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:53
@bori
sorry, ampak tole je za mene prehudo...nikoli nisem bil ekspert za matematiko,,,pač glumpec...
bori
# 25.10.2012 ob 22:48
@zapatist

Riemannova algebra.. teorija relativnosti..

Mogoče bi uvedba Janezove precej poenostavila vse skupaj.
*X*2*
# 25.10.2012 ob 22:41
Halo JJ, samo ne o kakšnem "svobodno zadihala". Možno da je blo tako, 5 let po osamosvojitvi, pol ste pa vsi, ta levi in ta desni začeli šopat davke na davke na davke na davke, pa omejitve tega pa onega, pa prepovedi, pa represije, pa prisile,.....tako da mi ne o svobodnem dihanju lepo prosim.
zapatist
# 25.10.2012 ob 22:40
@lidija7
in verjamem ,da bo prišlo do mednarodnega incidenta okrog tega katera državi pripadata g.Janković in Jaklič.

Jaz sem sicer proti temu slinavcu, pa vendar vidim, da ima tudi on dobre lastnosti. Čeprav razumem ima tudi Turek potencial za mednarodni incident. Ok. Priznam. Ima plus. Pa vendar niti do kolen ne seže našemu Največjemu. On namreč že je v mednarodnem incidentu ( Finska, Avstrija, Hrvaška, Bih, Slovenija ). Tako da je tudi tu moj favorit zmagal.

Lidija. Se boš morala nekaj drugega spomnit, da boš dokazala, da je tvoj kandidat boljši..
Kazalo