Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.3 od 19 glasov Ocenite to novico!
viadkut Ravbarkomanda, delovna zapora v 5. fazi
5. faza del na primorski avtocesti bo predvidoma trajala do konca meseca. Promet je preusmerjen na obnovljeno polovico avtoceste, torej na smerno vozišče proti Postojni, kjer je na razdalji približno šestih kilometrov še vedno urejen po dveh zoženih pasovih v obe smeri vožnje. Prometna ureditev na območju viadukta ostaja nespremenjena, promet je urejen dvosmerno po polovici avtoceste proti Ljubljani. Foto: Dars
false
Najpogostejši vzroki za prometne nesreče ob delovni zapori pri Ravbarkomandi, ki jih je obravnavala Policijska uprava Koper, so bili stran in smer vožnje, varnostna razdalja ter premiki z vozilom, torej menjava pasov. Foto: BoBo
       Večina ljudi misli, da je vzrok za nastanek prometnih nesreč ob delovnih zaporah neprilagojena hitrost, vendar ni tako. Vozniki se v takih situacijah različno odzovejo, po navadi nenadno zmanjšujejo hitrost - "močno zaviranje", odmikajo se od skrajnega levega roba v desno in s tem manevrom trčijo v voznika na desnem pasu, nenadzorovano se umikajo zaradi poškodb na vozišču (udarne jame in jaški za odvod meteorne vode) ter s tem izgubijo pozornost, nakar trčijo v drugo vozilo.       
 PU Koper
false
Omejitev hitrosti v delovni zapori je 60 km/h. Foto: Policija
Asfalt
Prvi del (v gradbeni sezoni 2017) obnove avtocestnega odseka med Uncem in Postojno zaobjema rekonstrukcijo ceste in objektov v razdalji 6,3 kilometra od Ljubljane proti Postojni, vključno z rehabilitacijo viadukta Ravbarkomanda v tej smeri, ter rekonstrukcijo 5,5 kilometra vozišča iz smeri Postojne proti Ljubljani. Za izvedbo teh del je skladno s sklenjeno pogodbo predviden rok 165 dni od uvedbe izvajalca v delo. Drugi del (predviden v gradbeni sezoni 2018) zaobjema rehabilitacijo viadukta v smeri od Postojne proti Ljubljani ter rekonstrukcijo vozišča na njem. Posamezni del rekonstrukcije mora biti končan v eni gradbeni sezoni in ne sme biti prekinjen zaradi zimskih razmer. Rok za izvedbo del v gradbeni sezoni 2018 je 123 dni od uvedbe izvajalca v delo. Izvajalec bo dela opravljal vse dni v tednu, tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih, posamezna dela tudi v nočnem času. Foto: BoBo

Dodaj v

Jeza in nesreče ob delovni zapori na Ravbarkomandi. A pogosto krivi odzivi voznikov samih.

Primorsko avtocesto v zadnjih mesecih zaznamovali dolgi zastoji
30. oktober 2017 ob 06:26
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Večina ljudi misli, da je vzrok za prometne nesreče ob cestnih zaporah neprilagojena hitrost, vendar ni tako," pravijo na policiji.

Že skoraj pet mesecev voznikom preglavice povzročajo dela na primorski avtocesti, kjer je delovišče na odseku med Uncem in Postojno v obe smeri vožnje razpotegnjeno v dolžini kar šestih kilometrov. Promet je potekal po dveh zoženih prometnih pasovih v vsako smer vožnje, kar je številne voznike prestrašilo in zmedlo, saj niso znali prav dobro oceniti nove širine voznega pasu.

Večkrat smo poročali o dolgih zastojih - v turistični sezoni predvsem ob koncih tedna, ko je bil povečan promet proti Obali in nazaj, ob jutranjih in popoldanskih konicah, ob prometnih nesrečah, ki so se zgodile tam, pa so kolone pogosto presegale 10 kilometrov in potovalni čas podaljšale za uro in več, voznikom pa povzročile sive lase.

Na Darsu zatrjujejo, da so z ureditvijo dveh zoženih prometnih pasov v vsako smer vožnje glede na dane razmere omogočili največjo mogočo pretočnost prometa med obsežnejšimi obnovitvenimi deli.

Dars: Promet v zapori glede na dane razmere zgledno urejen
"Gre za razmeroma visoko prometno obremenjeno avtocesto, še zlasti izraziti so bili posamezni dnevi, npr. sobote, v glavni turistični sezoni, sicer pa je odsek med Ljubljano in Postojno oziroma Razdrtim zelo obremenjen s težkim tovornim prometom. Promet v delovni zapori je glede na dane razmere zgledno urejen,
" so pojasnili za MMC. Odgovorni vozniki se odzovejo korektno, njihove vožnje so pravilne in ne povzročajo težav sebi in drugim, so dodali.

Neprimerna varnostna razdalja, neupoštevanje predpisane omejitve hitrosti vožnje in premajhna pozornost - v poletnem obdobju, ko primorsko avtocesto "preplavi" tudi tranzitni turistični promet, je za nesreče kriva tudi utrujenost voznikov - so po njihovih podatkih najpogostejši vzroki prometnih nesreč. Poleg tega opozarjajo tudi na nepravilnosti pri uporabi voznih pasov: njihovo menjavanje, vozila, ki ne vozijo po sredini pasu, levi vozni pas v zapori uporabljajo tudi tovorna vozila ...

Mimo delovišča prehitro
Pravijo, da so ob delovni zapori postavljena tudi radarska ohišja, in poudarjajo, da so hitrosti previsoke, zato sklepajo, da se vozniki nanjo hitro navadijo.

"Zapora je dobro označena, zato daje voznikom tudi občutek varnosti in zato pospešijo. Ne zavedajo pa se, da se ob zapori premikajo delavci in delovni stroji – zato omejitev 60 km/h. Ob najmanjšem naletu vozil - da ne govorimo o tovornih - nastane daljši zastoj, ki se ne odpravi kar nekaj ur," se jezijo. Menijo, da bi se vožnje voznikov, ki so kršilci, verjetno spremenile, če bi se pogosteje izvajal tudi nadzor z izrekom glob.

Policija: Težava so nenadzorovani premiki
Na Policijski upravi Koper pa so nam pojasnili, da so do začetka oktobra tik pred in med zaporo obravnavali 29 nesreč, v katerih je bilo 12 oseb poškodovanih, ena oseba pa je umrla. Najpogostejši vzroki so bili stran in smer vožnje, varnostna razdalja ter premiki z vozilom, torej menjava pasov.

"Večina ljudi misli, da je vzrok za nastanek prometnih nesreč ob delovnih zaporah neprilagojena hitrost, vendar ni tako. Vozniki se v takih situacijah različno odzovejo, po navadi nenadno zmanjšujejo hitrost - "močno zaviranje", odmikajo se od skrajnega levega roba v desno in s tem manevrom trčijo v voznika na desnem pasu, nenadzorovano se umikajo zaradi poškodb na vozišču (udarne jame in jaški za odvod meteorne vode) ter s tem izgubijo pozornost, nakar trčijo v drugo vozilo," so policisti za MMC našteli glavne ugotovitve, ki jih zaznavajo v zapori C2+2.

Omenjeno delovišče pa pri Uncu sega tudi na območje Policijske uprave Ljubljana. Tam so nam pojasnili, da so njihovi policisti do zadnjih dni oktobra obravnavali 25 prometnih nesreč - od tega dve s telesnimi poškodbami in 23 z materialno škodo. Kot najpogostejše vzroke za te nesreče navajajo vožnjo na prekratki varnostni razdalji in nepravilen premik z vozilom ter neprilagojeno hitrost in nepravilno prehitevanje.

Po predvideni časovnici bo omenjena zapora trajala do 18. novembra, prihodnje leto se po načrtih zgodba ponovi za dobo sedem mesecev, le da bo zapora krajša, so nam še razkrili na policiji.

Viadukt Ravbarkomanda se bo proti Ljubljani obnavljal prihodnjo gradbeno sezono, so potrdili tudi na Darsu.

Obnova bo trajala dve gradbeni sezoni
Letošnja obsežna obnova odseka primorske avtoceste med Uncem in Postojno z viaduktom Ravbarkomanda pa se je 12. oktobra prevesila v peto fazo del, ki bo predvidoma trajala do konca meseca. Promet je preusmerjen na obnovljeno polovico avtoceste, torej na smerno vozišče proti Postojni, kjer je na razdalji približno šestih kilometrov še vedno urejen po dveh zoženih pasovih v obe smeri vožnje. Prometna ureditev na območju viadukta ostaja nespremenjena, promet je urejen dvosmerno po polovici avtoceste proti Ljubljani.

Na viaduktu Ravbarkomanda, in sicer na smernem vozišču avtoceste proti Kopru, se nadaljujejo sanacija podpore konstrukcije (opornikov in vmesnih podpor), prekladne konstrukcije z razširitvijo prečnega prereza in zunanjih prednapetih kablov, ojačitev konzol prekladne konstrukcije, zamenjava dilatacij, asfalta in hidroizolacije, izvedba novih hodnikov in robnih vencev, zamenjava jeklene varnostne ograje z betonsko varnostno ograjo in zamenjava sistema za odvodnjavanje.
Na trasi avtoceste pa se nadaljujejo obnova voziščne konstrukcije, izdelava kamnite obloge brežin, dela na manjših objektih in končuje gradnja zidov.

Obnovo avtocestnega odseka z viaduktom, ki bo trajala dve gradbeni sezoni, pri čemer bo letošnja končana predvidoma sredi novembra, v skupnem nastopu izvajata Kolektor CPG, d. d., Nova Gorica in CPK, d. d., Koper. V okviru šeste, zadnje faze del v tej sezoni, ki je načrtovana v prvi polovici novembra, je predvidena še sprememba delovne zapore na območju Unca, vendar bo promet še vedno urejen po dveh zoženih pasovih v vsako smer vožnje.

Na Darsu so še spomnili, da so v objavljenih animacijah poskrbeli za vizualiziranje poteka vsake posamezne faze zapore, in voznike znova pozvali k upoštevanju predpisanih hitrosti in na ustrezno varnostno razdaljo.

Tina Hacler
Prijavi napako
Komentarji
mare008
# 30.10.2017 ob 06:59
Ljudje so zivcni na splosno in nimajo kulture voznje. Zapore jim pa se dodatno najedajo zivce, ker zaradi njih morajo cakati v koloni. Se najbolj se mi pa smilijo neki kvazi poslovnezi, z uvozenim stiri leta starim bmwjem, kupljenim seveda na leasing,... njim pa sploh ni potrebno upostevati predpisov,....
seven7
# 30.10.2017 ob 07:08
Tale zapora je bila vzorno pripravljena. Morda je bil levi pas malo ozek ampak.

Z 60 kmh se je dalo dokaj normalo vozit. Res je da je zaradi ozkega levega pasu bilo potrebno bit previden ampak kdo pa pravi da si moral vozit po levem če si se počutil nelagodno. Desni je širši.

Torej moj zaključek po vsaj 10x prevoženi teh promorski zapori je da so bili krivi izkljucno vozniki za nesrece.

O tem kako so se eni vozili pa sploh raje ne pisem.
weylakuc
# 30.10.2017 ob 06:46
Pet let gradili; čez pet let pa še pet let sanirali.
jodlzi
# 30.10.2017 ob 07:06
Najveckrat je za nesrece krivo pomanjkljivo ali neobstojece voznisko znanje.

Prej ko si bomo priznali, da taksen sistem avtosol ne deluje, bolje bo za nas. Ljudi je potrebno naucit vozit oz. obvladovat vozilo ne pa kandidate "trajbat" po kriziscih do nemoglosti. Ce voznik obvladuje vozilo potem se bo naucil tudi prometne znake in pravila veliko hitreje, kot ce ima tezave s speljevanjem npr...
Pa tudi kaj vse pride cez danasnji sistem, to je neverjetno. Ljudje pridobijo izpit pa nimajo nic obcutka za voznjo...
firtoh
# 30.10.2017 ob 06:45
Eni se vozijo kot kure brez glave
Branko3
# 30.10.2017 ob 07:15
Vzdrževanje avtocest je verjetno eden največjih in najbolj nekontroliranih biznisov v Sloveniji. Najprej zgradiš izredno slabe avtoceste, potem pa jih, verjetno do precejšnje mere tudi nepotrebno, prekopavaš in zapiraš do nezavesti, pa ti nihče nič ne more.
Bivši uporabnik
# 30.10.2017 ob 07:02
@Ori; 30.10.2017 ob 06:56
Samo v Sloveniji so za čisto vsako stvar krivi vozniki, To vedno potrdijo tudi "prometni strokovnjaki". Nikoli ni krivo stanje vozišča, ureditev prometa, ...itd. Vse z enim namenom: povečanje pobiranja kazni.


Res je. Denimo del citata policista v mojem prvem postu:
nekontrolirano se umikajo zaradi poškodb na vozišču (udarne jame in jaški za odvod meteorne vode) in s tem izgubijo pozornost, nakar trčijo v drugo vozilo

Nekako si predstavljam, da je dolžnost tistega, ki upravlja ceste, da menda spravi skupaj in vzdržuje takšno cestišče, da ni potrebno zaradi napak na cestišču delati slaloma. A, ne, ne, kriv je samo voznik, ker je med slalomom povozil količek. Upravljalec pa, policist, kaj?
kolkrkaplc
# 30.10.2017 ob 07:29
Veliko prometa je. Četudi se večina drži pravil, je v igri frekvenčna razporeditev.

Pri nekaj deset tisoč vozilih, ki peljejo mimo neke točke, dobi frekvenčna razporeditev cela števila in s tem voznike z imenom in priimkom.

Vsak dan imamo, kdo ve koliko vozil voznikov, ki so:
- prvič v situaciji zoženih pasov
- so na tabletah
- se vračajo neprespani iz službe
- imajo še povišano vsebnost alkohola od prejšnjega dne, ali vsakodnevno
- dobijo SMS ali klic sredi zožitve ali tik pred tem
- so na poti več dni brez spanca
- so razburjeni, ker imajo doma težavo ali sredi debate
- voznikov, ki med vožnjo gledajo film
- plešejo med dobro glasbo in ponavljajo koreografijo

in še bi se jih dalo naštevati.

Če vse pomisliš, koliko imamo vsakodnevno sreče, da se celi vrnemo domov in da smo vsi del statistike, le na vrsto moraš priti.
Ori
# 30.10.2017 ob 06:56
Samo v Sloveniji so za čisto vsako stvar krivi vozniki, To vedno potrdijo tudi "prometni strokovnjaki". Nikoli ni krivo stanje vozišča, ureditev prometa, ...itd. Vse z enim namenom: povečanje pobiranja kazni.
amigo
# 30.10.2017 ob 07:31
&jodlzi
Najveckrat je za nesrece krivo pomanjkljivo ali neobstojece voznisko znanje.

Kakšno vozniško znanje? Reklame prepričujejo ljudi, da so avtomobili oh in ah in znanje za vožnjo ni potrebno. Kmalu pa bodo avtomobili vozili sami. Vozniki med vožnjo telefonirajo, se igrajo z elektronskimi igračkami itd. Še posebno nevarni so razni dostavni kombiji, ki ne rabijo tahografa kot tovornjaki in vozijo kot Formula1.
Največji problem pa so večna popravila takoimenovanih AC. Ta viadukt Unec popravljajo vsaki dve leti.
Bivši uporabnik
# 30.10.2017 ob 07:11
Vsak dan se vozim po tem odseku in mislim da je zelo malo nesreč glede na to kako se tam vozi ! Če je normalna pretočnost eni poženejo do 100km/h pri omejitvi 60km/h...ponavadi vozim 80km/h pa mi kdaj pride tovornjak za mano in mi "žmiga" naj vozim hitreje...Tista dva radarja na začetku zapore in včasih je en bil na koncu, mislim da samo ohišje in nič ne merita...Če bi postavili delujoč radar na sredini odseka bi država zelo dobro napolnila proračun...
Drugač pa zelo dobro urejeno kar se tiče s strani Darsa, jim ni kaj za očitat !
BepaJoseph
# 30.10.2017 ob 07:41
Voznik,ki ni v stanju normalno voziti po zoženem voznem pasu, ni za na nobeno cesto!
aaa
# 30.10.2017 ob 07:20
@Branko3
Kot da Avstrijci, Italjani..... ne šraufajo nonstop svojih avtocest.
BlackHole
# 30.10.2017 ob 07:08
Sramotno je le da se za te ceste pobira polna cena vinjete.
Bivši uporabnik
# 30.10.2017 ob 06:40
MMC:
"Večina ljudi misli, da je vzrok za nastanek prometnih nesreč v delovnih zaporah neprilagojena hitrost, vendar ni tako. Vozniki v takih situacijah različno reagirajo, ponavadi nenadno zmanjšujejo hitrost - "močno zaviranje", odmikajo se od skrajnega levega roba v desno in s tem manevrom trčijo v voznika na desnem pasu, nekontrolirano se umikajo zaradi poškodb na vozišču (udarne jame in jaški za odvod meteorne vode) in s tem izgubijo pozornost, nakar trčijo v drugo vozilo," so policisti za MMC našteli glavne ugotovitve, ki jih zaznavajo v zapori C2+2.

Tudi na tem portalu poznam kakšnega komentatorja, ki misli, da je hitrost na avtocestah edini in absolutno največji problem...
jolz
# 30.10.2017 ob 07:43
Folk sploh ne zna cestno prometnih predpisov!!! žalost
MIRKOKING
# 30.10.2017 ob 07:51
Problem je, da stevilni vozniki ne znajo vozit. Avtosola te mogoce enkrat pelje na AC to je pa tudi vse. Potem pa temu neznanju dodamo se mobilne telefone in dobimo nepozorne, neizkusene in nepredvidljive voznike.
ajša55555
# 30.10.2017 ob 07:47
Odkar obstoja Ravbarkomanda (45 let) je ali delovna zapora ali pa nesreča.....DARS pravi, da to ne drži, da so bile zapore samo 3x, tistih za 14 dni 3x na leto pa ne šteje, šteje samo tiste za skoraj eno leto......res mogoče malo pretiravam, da ni bilo ravno vsako leto, vsako drugo pa so sigurno nekaj delali na Ravbarkomandi, če ne drugega so pa naredili zaporo in si ogledovali, kaj bi lahko delali ;)
Pa ali se res nikomur ne zdi čudno, da začnejo z deli v začetku JUNIJA ??? - začetek turistične sezone in se končajo po koncu turistične sezone ? Ali ni to obdobje hude vročine, ko se ti še ležat ne ljubi, kaj da bi šele delal ?
slorest
# 30.10.2017 ob 09:21
Pa bo v tej nagniti državi že začel kdo odgovarjat!!!!!!!!! V povprečju se peljem skozi zaporo 2x tedensko! Ali mi lahko PROSIM nekdo pove, kaj hudiča se tam DELA! S takšnim tempom, bi se nas večina načila, izučila in popravila ta odsek. Mojstri so si sedaj dali še kovinske ograje, da se ja ne vidi kaj delajo! Takšen odsek mora biti v roku enega meseca GOTOV. Ko sem prvič videl tablo, da bodo dela do novembr, sem mislil, da je to le slaba šala. Naj se nekdo že spravi k delu!!!!!

p.s. Ne razumem pa tistih, ki še vedno mislite, da je hitrost največja težava! V Nemčiji se 250 peljejo mimo vas, kot da ni nič. Na Norveškem pa je hitrost na avtocesti omejena na 80 km/h. Res mislite, da je na Norveškem bistveno manj smrtnih žrtev? Da ne omenjam, kako smo ljudje podvrženi propagandi. Ko se nekdo pelje 180 km/h mimo radarja, bo na prvi strani MMC-ja?!?! Resno?!
ro004
# 30.10.2017 ob 08:07
Saj imajo v Nemčiji tudi takšne zapore, da je levi pas ožji, pa vse lepo funkcionira. Če ti je levi pas preozek, greš pa na desnega.
pullach
# 30.10.2017 ob 09:12
Če bi bila hitrost razlog za nesreče, bi bili neprenehoma trki. Ker na desnem pasu se vozijo v glavnem 70-80, na levem pa 90-100, razen kjer se res zoža ali zavije, pade na 60. Nesreče se zgodijo tistim, ki komaj obvladajo avto in na zožanem delu dobijo popad panike in naredijo neumnost, ko imajo koga na boku. Taki se tudi na prazni cesti sami razsujejo, nekako.
tone7
# 30.10.2017 ob 08:15
Seveda nikoli ni kriv DARS. Imamo najdražjo gradnjo AC v Evropi, temu primerno je tudi sanacija. Viadukt na Ravbarkomandi se obnavlja vsakih nekaj let. Tudi način in hitrost izvajanja del, je potrebno prilagoditi in se ne morejo izvajati v nedogled, kakor se to dogaja v naši državi.
mihael1
# 30.10.2017 ob 08:02
Saniranje na vsakih 5 let , kdo tukaj zapravlja denar in zakaj ne odgovarja.

Dars očitno ne izbira strokovnih izvajalcev.
Benten
# 30.10.2017 ob 09:38
Tudi na tem portalu poznam kakšnega komentatorja, ki misli, da je hitrost na avtocestah edini in absolutno največji problem...

Hitrost je problem samo v izjemnih situacijah. Bistveno večje probleme povzročajo vozniki, ki se ne znajo prilagoditi razmeram na cesti, ker niso pozorni, odzivni, ker so (neutemeljeno) prestrašeni itd. Že leta trdim, da vozniški izpit dobi bistveno preveč ljudi kot bi glede na psihofizične sposobnosti to bilo upravičeno. Ko gledaš, kako se nekateri motorični debili (in mnogo drugih) gibljejo peš, mu prav gotovo ne bi stisnil izpita v roko.
Mitja80
# 30.10.2017 ob 08:28
če te je strah, ali če nisi siguren če bo šlo se prosim pelji po voznem pasu. ne pa da se mi lotiš prehitevat, pol se pa ustaviš za kamionom, ki vozi ob črti... in vsi se potem peljejo 40-50. tako levi kot desni pas.
ElTorro
# 30.10.2017 ob 07:49
Glede na to, da govorimo o zaporah ki trajajo po pol leta in več, in to na zelo obremenjenem odseku.....a se morda dela 24/7, da bi se čas zapore skrajšal?
Simba
# 30.10.2017 ob 10:04
"Če ti je levi pas preozek, greš pa na desnega."

Kolikor vem je v Sloveniji nacionalni šport se svaljkati po levem pasu in je prava pravcata sramota voziti se po desnem. Desni je za kamionarje (pa še to ne za vse!), ne za uber voznike, ki vozijo 91kmh (1kmh hitreje od kamiona).

Država bi zraven še za par vinjet po vozniku dobila v proračun če bi uvedli kamere in začeli dejansko preganjati vožnjo po levem pasu v času ko je desni prazen.
velenjcan
# 30.10.2017 ob 08:04
Po opisani trasi se sicer nisem peljal, ampak Darsu bi na splošno dobro delo, ko bi si privoščil manj zapor oz. samo takrat, ko se na njih res dela. In delati bi morali tudi ponoči, da se njihov čas skrajša. Tako se pa večkrat voziš po zoženi cesti, kjer cele dneve, celo tedne ni nikogar - razen delne zapore, seveda.
webman
# 30.10.2017 ob 07:35
Kam se vsem tolko mudi? Na žale za vedno...
Simba
# 30.10.2017 ob 21:54
abadon: "Kaj pa tista ko se ti voznik na voznem pasu umakne direkt pred tebe na prehitevalni pas, ko nekdo nov prihaja na avtocesto.."

Še ena boljša: ko tisti ki se vključuje na avtocesto s 60 na uro hoče zapeljat direkt pred tabo pa ga s hupanjem opozoriš da te nej ne izsili, potem ti pa blenda na polno češ zakaj ga nisi spustu!
za crknit od smeha, ko vidiš da folk dejansko misli da ima prednost!
aaa
# 30.10.2017 ob 13:02
@slorest
Avstrijci so pred tremi leti najmanj leto dni obnavljali Celovško obvoznico (10km, 5 tunelov). Potem so 2 leti obnavljali tunel za Beljakom. Sedaj pa spet obnavljajo Celovško obvoznico. Trajalo bo do naslednjega junija. Poleg tega obnavljajo še odsek za Velikovcem. Povsod omejitev 60. Ampak po mnenju Slovencev se samo pri nas tako dolgo obnavlja, a ne?
Kiklop
# 30.10.2017 ob 11:16
Vožnja po slovenskih avtocestah izgleda tako, da je levi vozni pas poln, desni pa prazen. vsi so "prehitevači", čeprav je jasno, da zaradi razmer (polna cesta) ne gre več kot 120 km/h. Tisti pa, ki se po prehitevanju lepo umakne na desni vozni pas je enostavno bebec, kajti "leva kolona" ga ne bo nikoli več spustila nazaj na svoj vozni pas, ko bo na svojem naletel na naslednje počasnejše vozilo.
Značilno je tudi - opazujem v vzvratnem ogledalu - kako se ti po levem voznem pasu približuje od zadaj voznik, za katerega se zdi, da zanj desni vozni pas sploh ne obstajal... morda le nekaj km/h hitreje od tebe, a vozi se, kot da je zalepljen na lev vozni pas. Ujame te tik preden bi ti moral nekoga prehiteti in moraš zaradi tega zavirati....
Pač pa se vse spremeni, v deževnem vremenu. Tedaj - kot da bi bili vsi nenadoma vzorni vozniki, vsi se 10 m po prehitevanemu vozilu TAKOJ vračajo na desni vozni pas. Seveda tako vračanje popolnoma zamegli pogled prehitevanemu vozilu, ki lahko, kljub prižganim brisalcem, za nekaj sekund kar "na slepo" vozi v megli dežnih kapljic izpod prehitevajočega vozila...
In podobne cvetke... tudi na zoženih pasovih ob gradbiščih...
Don Vito
# 30.10.2017 ob 09:39
V Italiji potekajo obnovitvena dela tudi ponoči pod reflektorji. Pri nas pa eden malo koplje štirje ga pa gledajo...Seveda se namerno zavlačuje in nabija na tisoče ur,ki jih plačujemo davkoplačevalci,
obnavlja oziroma sanira se tudi tisto,kar je nepoškodovano in tako služi mastne denarce...
blef
# 30.10.2017 ob 07:19
Če bi bil ob izgradnji ceste vložen ves zato namenjen denar nebi bila potrebna tako hitra popravila.
tiger983
# 30.10.2017 ob 13:14
še nekaj je za dodati.
zakaj ob AC postavljajo velike panoje? a se kapitalistične korporacije sploh zavedajo s kakšno hitrostjo drvijo tisti katerim so panoji namenjeni? mene še čudi da ni več p.nesreč...
K_ris
# 30.10.2017 ob 11:18
@ata

v Avstriji je na takih odsekih 80, omejitev 60 s sekcijskih merjenjem je tam, kjer promet poteka po enem pasu in SKOZI TUNELE. Če gre enopasovno brez tunelov je 80


Ne bo povsem držalo. Kadar so v Avstriji zelo ozki pasovi, kot je to v primeru naše Ravbarkomande, je tudi v Avstriji omejitev 60 km/h.
firtoh
# 30.10.2017 ob 11:15
Sem gledal video posnetek Darsa in lahko rečem samo...disaster. Vse nesreče so edino krivda voznikov,ki ne vem,kaj delajo na cesti če ne spremljajo dogajanja v prometu in opozorilnih tabel.Zmaga pa tisti,ki je čelno priletel v oznako zapore
jodlzi
# 30.10.2017 ob 10:28
@Unseen: še bočno parkiranje pri 7:41 :) skoraj vsakodnevno gledam ljudi v ljubljani, ki se matrajo bočno parkirati s svojimi karjolami...saj ne rečem, vsakemu se zgodi, da zgreši "vstop" v bočno parkiranje samo ko pa to traja nekaj minut, je pa že smešno...
Bivši uporabnik
# 30.10.2017 ob 10:14
@SpicyWeiner; 30.10.2017 ob 09:38
Slovenci so pač tako zelo slabi vozniki. V bistvu je še čudež, da je ob takih nesposobnežih tako malo mrtvih na cesti.


Mah, povprečje kakovosti pri voznikih pri nas gotovo ni med najvišjimi na svetu, čeravno je ponekod še opazno slabše.

Mordo kot zanimivost... dostikrat slišim bentenje čez tovornjakarje, ki pa so po mojih izkušnjah najboljši šoferji. Če samo pogledaš spodnji video pri 0:31 in pri 4:01, mislim ej...
sam-zee
# 30.10.2017 ob 10:14
Se mi ne da vsega brat, bom rekel samo dvoje - tudi v tujini se močno obremenjene AC obnavljajo zelo pogosto in pa kot po dobri stari slovenski navadi - vedno je kriv nekdo drug. S pametno vožnjo je ta odsek lepo pretočen, pohvala dejstvu da sta 2 pasa v vsako smer!
ata
# 30.10.2017 ob 09:37
@aaa: v Avstriji je na takih odsekih 80, omejitev 60 s sekcijskih merjenjem je tam, kjer promet poteka po enem pasu in SKOZI TUNELE. Če gre enopasovno brez tunelov je 80
Zelouredu
# 30.10.2017 ob 09:08
Na DARSu še vedno živijo v nekem davnem družbenem sistemu, kjer je vladalo geslo "vsak po svojih zmožnostih in vsakemu po njegovih potrebah".

To ultra počasna obnova avtoceste je sramota za DARS in za Slo državo, ki tak dars podpira. Stalno se vozim po tej avtocesti in vidim s kakšno dinamiko se dela: na vsakih 500 m en bager neki rofka in ene trije z lopatami nekaj premetavajo. Nič čudnega, da gre tako počasi. Zdaj jih bo pa še zima ujela in bodo ustavli za ene 3 - 4 mesece. Fino se mamo ...
dStroj
# 30.10.2017 ob 09:03
Na Uncu proti Kopru je bilo malo slabo označeno. Sem tudi sam skoraj priletel v stožce. V hrib sem prehiteval šlepar in nisem videl, da je pred njim še eden. Zmanjkalo mi je ceste in sem precej močno zaviral, ker sem moral spustit šlepar naprej.
Vidljivost je precej slaba, če se bližaš zapori po pobočju, pa še kak znak prej spregledaš...
josio13
# 01.11.2017 ob 12:59
Isti šmorn v Avstriji..tudi tam se vecina pelje skoraj do zozitve ceste in potem...bum..ali prometna ali pa zastoj....primer..signalizacija kaze 400 m do zozitve,pa še zmerraj me prehitevajo po desni....100 m do zozitve...zastoj..tako da drugod ni kaj bolje kot pri nas...
Skippy
# 31.10.2017 ob 13:02
Če bi lepo naredili sekcijsko merjenje, kot je to v avstriji, bi se vsi vozili striktno 60km/h.

Ampak sem prejšnjič peljal na Dunaj in na gradbišču je bil sekcijski radar, ampak omejitev 100 km/h. In nobenih butastih znižanj na 40 km/h. Ta butasta znižanja na 40 vidimo samo v Sloveniji in na Balkanu.
dmejz
# 31.10.2017 ob 03:38
Kot naročen tale članek. Trenutno potujem po ZDA in za primerjavo: 1. projektanti v ZDA so veliko pametnejši-kjer se združujejo avtoceste, na križiščih, se pasovi združijo skozi veliko večjo razdaljo, kot npr na Kozarjah proti morju ali pa na izvozu iz Golovca proti J obvoznici... 2. tudi tu imajo po cestah delne zapore, ampak tako nenadne zapore, kot so tiste na 2 videu ni nikjer! Torej zaključek, nismo slovenski vozniki krivi za vse, pač pa je velik problem v preplačanih projektantih, ki vse delajo na knap in zato, da bojo čez 5 let lahko kej popravlal (njihova logika, 'ja kaj bomo pa drugaće delal'-kot da je država zgrjena do konca) in pa v DARS-u. Pa DARS bi lahko ves profit vložil direktno v širitev obvoznice ali pa graditev kakega novega km AC.
galoper
# 30.10.2017 ob 15:04
Ni čudno, če imamo zmedo na cestah, ko ne znajo napisati niti preprostega stavka: "...voznikom preglavice povzročajo dela na primorski avtocesti,... " Svojevrstna stavčne zveza. Preglavice povzročajo dela, namesto 'dela povzročajo preglavice'.
K_ris
# 30.10.2017 ob 11:13
Dars: Promet v zapori glede na dane razmere zgledno urejen


Kot reden uporabnik te avtoceste se s tem strinjam. Pričakoval sem bistveno več težav, kot jih dejansko je.
jodlzi
# 30.10.2017 ob 11:06
@REsnica: Očitno se največja možna širina v praksi ni pokazala dovolj za varen pretok prometa. Boljšo rešitev prosim. Je ni? Recimo povrnitev škode, odškodnine, zastonj vinjete za naslednje leto, začasno brezplačna avtocesta, drugačni plani faz gradnje, enosmerni promet... Udarit pristojne po žepih, ko trdijo da ni boljše rešitve ali že prej, ko so splanirali ne dovolj dobre rešitve?

takšne rešitve s 4 pasovi so prisotne po celi evropi. če ti ne paše voziti po ožjem pasu te v to noben ne sili in lahko mirno voziš po širšem pasu. se pa strinjam, da rata na trenutke res ozko (npr tovornjak na vsaki strani + 2 SUVa na vsaki strani) vendar se da peljati brez težav...
a imaš mogoče ti boljšo rešitev kako spraviti toliko prometa mimo neke točke, kot vzpostaviti 4 pasove na eni strani AC? se velikokrat peljem po tem odseku in tudi v tujini sem se že leta nazaj vozil po takšnih rešitvah in ne vidim težav v tem. v bistvu sem se leta spraševal zakaj tega ne delajo pri nas...
jodlzi
# 30.10.2017 ob 11:00
@ABADON: No bocno parkinranje pac ni nekaj kar bi bilo pomembno za varnost v prometu. Gre zgolj za neko prakso, s katero se tisti, ki se z drugem ne morjo, malo pohvalijo...

ne, ni...je pa lahko pokazatelj tega koliko ima voznik občutka za vozilo (globino, dolžino).
Kazalo