Slovenija

Poudarki

  • Kangler je poleg položaja župana izgubil še strokovni naziv
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 105 glasov Ocenite to novico!
Franc Kangler
Po izgubi položaja župana Maribora je Kangler ostal še brez strokovnega naziva. Foto: BoBo
VIDEO
Kanglerju odvzeta diploma
Predvajaj RealPlayer WindowsMedia

Dodaj v

Kangler ni več diplomirani ekonomist

Senat fakultete DOBA kaznoval plagiatorstvo
30. januar 2013 ob 10:53,
zadnji poseg: 30. januar 2013 ob 21:21
Maribor - MMC RTV SLO

Senat Fakultete za uporabne poslovne in družbene študije DOBA je Francu Kanglerju odvzel strokovni naslov diplomirani ekonomist (VS), saj njegovo zaključno delo ni rezultat njegovega samostojnega dela.

Senat fakultete je Kanglerjevo diplomsko delo vzel pod drobnogled po decembrskem razkritju medijev, da je nekdanji mariborski župan Franc Kangler večino svojega diplomskega dela kratkomalo prepisal iz drugih virov, pri čemer jih ni ustrezno navedel kot vire.

Tedaj so strokovne službe na fakulteti takoj opravile pregled z računalniškim programom za odkrivanje plagiatov, je sporočil dekan DOBA Fakultete Vilijem Pšeničny, vendar program ni potrdil suma kršitve, zato je senat nalogo pregledal še ročno.

Prepisoval, a ni citiral
V tem pregledu je komisija ugotovila, da je "študent, pretežni del besedila prepisal iz del drugih avtorjev, česar ni citiral z uveljavljenimi načeli citiranja, in celotno delo predstavil kot svoje lastno". Na podlagi tega je strokovna komisija ugotovila, da Kanglerjeva naloga ni rezultat študentovega samostojnega strokovnega dela, zato so Kanglerju s sklepom odvzeli strokovni naziv.

"Fakulteta s tem izpričuje svojo odločnost po ničelni toleranci glede nespoštovanja študijskega reda in vseh drugih nepoštenih in netransparentnih poskusov, ki v akademskem svetu nimajo mesta," je ob tem še zapisal Pšeničny in dodal, da so strokovne službe fakultete pregledale še vseh preostalih 84 zaključnih nalog, oddanih pred začetkom sistematične uporabe računalniškega nadzora nad plagiatorstvom, kjer pa niso odkrili kršitev, zato so odločili, da gre za v primeru Kanglerja za osamljen primer.

Na odvzem naziva Kanglerju se je odzvala njegova odvetnica Maja Guštin iz odvetniške družbe Čeferin. Pojasnila je, da odločbe o odvzemu strokovnega naslova še niso prejeli, niti je ni prejel sam Kangler. "Zaradi navedenega napovedane odločitve senata DOBA Fakultete za poslovne in družbene študije Maribor po vsebini še ne moremo komentirati. Po prejemu odločbe bomo zoper le-to vložili ustrezno pravno sredstvo," je zapisala.

L. L., B. V.
Prijavi napako
Komentarji
kunta kinte
# 31.01.2013 ob 20:35
Kangleramus Idivun,plagiatus nalogus
Whisperer
# 31.01.2013 ob 14:02
Navadni policaj je imel za norca 200.000 ljudi ? Nezaslišano !
Matjaž Antloga
# 31.01.2013 ob 11:07
Upam, da mu vsaj magisterij uspe naredit, če ga že z VS neki skoz zajebavajo. Sarcasm off.
kozorog1973
# 31.01.2013 ob 08:49
bistri zato pa je toliko ljudi na družboslovnih vedah. Očitno je tam vzorec plonkanja in ponarejenja diplom že rutina:(
kozorog1973
# 31.01.2013 ob 08:48
mah to je spet lov na čarovnice.
pustos
# 31.01.2013 ob 01:55
Kolikor je meni znano je vse skupaj konstrukt. Diploma ni ponaredek, saj je vezana v pravo usnje.
MIRNČAN
# 30.01.2013 ob 23:34
Bistri to ni isto in ne nabijej. Nekaj je če ti napišeš vir, drugo pa je če le tega ne napišeš. In če napišeš vir to ne pomeni da ga smeš direktno kopirat.
bistri08
# 30.01.2013 ob 22:41
Na tak način bi lahko vzeli diplome 95% FDV kadrom, ki imajo svoja dela v celoti prepisana , žal.

Pa tudi po drugih družboslovnih faksih je v večini primerov podobno. Drugače je pri naravoslovcih, kjer je zahtevnost študija neprimerljivo višja.

Tako smo v Sloveniji iznašli nov način za uničevanje politične konkurence.
Gaga
# 30.01.2013 ob 22:22
Me ne zanima, ta človek bi že moral biti odstranjen iz politike za vekomaj, samo v tem bananistanu Sloveniji ni tak :S
CtrlDelete
# 30.01.2013 ob 21:56
gospodu Kanglerju lahko poslanka Gombočeva napiše priporočilo za sprejem v službo v mariborski Snagi.
polinomi
# 30.01.2013 ob 21:12
Tanja pa je ponosna nanj, ji je kupo taki lepi afto , če bi pa bil kifeljček bi pa cele dneve čemel na kakem križišči , lupil sončnice , ljudje bi pa pljuvali nanj, se pravi da se je splačalo ponarejat.
bernr
# 30.01.2013 ob 20:33
Žalostno je to da je takih ogromno.
kopibrejk
# 30.01.2013 ob 20:21
Zaplombirani Franca.
anti-protiv
# 30.01.2013 ob 20:06
Nič čudnega. Nočem se postavljati v bran Kanglerja, ampak je pervezno to da se nad človekom izživljajo in ga uporabljajo kot grešnega kozla. V državi v kateri je (povsod po svetu je tako) 90% diplomskih in znanstvenih del plagijat brez navedbe izvora, ni teško določenemu osebkiu dokazati prepisovanje. Po smrti Nikole Tesle je znanost umrla. Ekonomija niti ni znanost. Če to ne verjamete preberite Protokole sinodskih modrecov in se prepričajte. Praksa da se političnim nasprotnikom uničuje kariera na podoben način se je v zadnjem času razširila po celem svetu. Edino kar do zdaj nismo doživeli u Sloveniji je da se predsednika države ali vlade odstavi s sodbo Vrhovnega sodišča. Tudi to bo. Kmalu.
KLIPAN
# 30.01.2013 ob 19:45
Polzaliva,
se strinjam s tabo, vendar našteti nam ne vodijo države, in nimajo prav nikakršnega vpliva več na slovensko politiko in njene državljane, ker so že zdavnaj- MRTVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Med tem, ko so naslednji desničarji še kako živi:
Kangler- skorumirani plagiator,
Marinič- pravnomočno obsojeni goljuf
Alenka Koren Gomboc- ponarejevalka srednješolskega spričevala
Ostalih pravnomočno obsojenih desničarjev rajši ne bom našteval.
srsly?
# 30.01.2013 ob 19:43
Na Dobi da je to osamljen primer? Vic leta! :)))
Hephaestus
# 30.01.2013 ob 19:27
Kangler ni več diplomirani ekonomist
-------------------------------------
Je pa za to že dolgo diplomirani lopov.
oljka
# 30.01.2013 ob 19:12
Doba-v poslovni mreži Kumrovške fakultete-glede na poslušnost do centralnega komiteja
Sicer je pa Kangler prej vedel vse to-zato so ga tudi levičarji podprli na volitvah,ker je študiral na filijali kumrovške fakultete
Wasabi
# 30.01.2013 ob 18:39
Nič Franca, bo treba v Novo Gorico po novo diplomo.
Avatar
# 30.01.2013 ob 18:37
sinko
Na Kanalu A je bil rdeč kot kuhan rak.
Na Kanalu A bi moral biti rumen kot limona,
saj je ta TV rumene barve...same predpostavke,
nobenega kredibilnega odgovora,besede položene
v usta ljudi... To TV ni za gledat,ker ne veš kaj
je res in kaj je laž.Nekaj začnejo,potem pa,
kar na sredi , prekinejo (tudi akcije za invalide)
kar pa je sploh podlo,tako kot so podli na A kanalu.
sebastiann
# 30.01.2013 ob 18:33
Na Ekonomski fakulteti v Kumrovcu so pravkar razpisali nekaj tem iz ekonomije:
- radarji kot vir občinskega proračuna v letu 2012/2013
- univerzijada - najpomembnejši športni dogodek 2013
- stanovanja kot sredstvo naturalnega plačevanja vedeževalk
- preprodaja sena kot učinkovito sredstvo kapitalskih naložb v prihodnosti
facon
# 30.01.2013 ob 18:28
popravek: "če bi prevetrili"...
facon
# 30.01.2013 ob 18:26
Morda pa ne bi bilo narobe, če prevetrili vse "diplome" v politiki, gospodarstvu in javnem sektorju, še posebej v šolstvu.....verjetno bi bil rezultat porazen...pa se morda potem, le ne bi toliko čudili zakaj smo tam kjer smo...
sinko
# 30.01.2013 ob 18:19
Dekan DOBE Viljem Pšeničny, tip, ki je od obrtne zbornice pokasiral 100k€ in še več, ko je šel na neko Pahorjevo Ministrstvo.

Na Kanalu A je bil rdeč kot kuhan rak.
polzaliva
# 30.01.2013 ob 18:14
Glejte nekatere cvetke vesoljne Slovenije:

Edvard Kardelj. ... Leta 1929 je končal učiteljišče, a učiteljske službe ni nikoli nastopil. ... leta 1949 so ga zaradi političnih zaslug imenovali za častnega člana Slovenske akademije znanosti in umetnosti (SAZU). ... Leta 1978 ga je Ekonomska fakulteta v Ljubljani, čeprav ni imel univerzitetne izobrazbe, imenovala za izrednega profesorja za področje marksistične politične ekonomije. http://sl.wikipedia.org/wiki/Edvard_Kardelj.

Boris Kidrič je imel srednjo šolo, referenca pa je bil njegov tovariš oče. Tudi Boris Kidrič je leta 1949 postal akademik. Kaj je s tem narobe. Glejte:

Leonid Pitamic. Po šolanju v Gorici je maturiral na dunajski akademiji Theresianum, nakar se je vpisal na dunajsko pravno fakulteto in leta 1908 doktoriral. ... Leta 1915 je na dunajski univerzi komaj 30-leten habilitiral za docenta za splošno in avstrijsko državno pravo, kasneje še za filozofijo prava (1917). Leta 1918 je po razpadu Avstro-Ogrske deloval v upravni komisiji Narodne vlade v Ljubljani. Kot ekspert je sodeloval na mirovni konferenci v Parizu (1919), ter bil član razmejitvene komisije med Avstrijo in Jugoslavijo (1920), istočasno pa je bil ob ustanovitvi Univerze v Ljubljani imenovan med prve redne profesorje pravne fakultete in izvoljen za njenega prvega dekana. Delovanje fakultete je otvoril dne 15.4.1920 s predavanjem Pravo in revolucija. ... Po drugi svetovni vojni mu je režim leta 1948 odvzel članstvo, (šele) posmrtno (u. 1971) je bil rehabilitiran na Skupščini SAZU decembra 1996 (vir: http://sl.wikipedia.org/wiki/Leonid_Pitamic).

V družbi mi pravijo, da je še danes aktivnih okoli 2500 "diplomantov" revolucije, pa ne Pitamicovega kova, ampak takih, kardeljanskih, brez izobrazbe in da se pasejo po levih strankah in celo v nekem krepavniku.

Neki "veliki barabon" Simčič je ponaredil srednješolsko spričevalo in nato redno v redu diplomiral. To je baje hudo zavržno. Neki drugi so dobili ali kupili tako spričevalo. A zakaj vidite samo tiste, ki se ne dotikajo botrovega plota. Je pa kar nekaj primerov "diplomantov" iz sfere že tako nebogljene slovenske diplomacije, nekaj je tudi velikih uglednih in pomembnih direktorjev in kot je videti, celo nekaj profesorjev na Univerzi. Edi Kardelj je pa posebna cvetka. Seveda je bil politični diktator, ki se mu ni upal nihče upreti. A je vseeno imel le srednjo šolo in je bil imenovan za izrednega profesorja na (danes sicer malovredni) ekonomski fakulteti. Pri tem pa je treba pripomniti, da so te lumparije krivi tako tisti, ki so izdali nalog (tudi za te se ve), kot tisti, ki so hlapčevsko izpolnjevali take ukaze (tudi za te se ve). Kaj je zdaj s Kardeljem? Kaj bo rekla univerza? Enemu ja, drugemu ne? Aja, nismo še dobili ukaza? Od kod? Bi to radi vedeli?
pingvini slo
# 30.01.2013 ob 18:13
kaj ko bi zraven še zaprli ta fax...in njemu podobne - evro šola, poslovne v kranju, itd...?
urk3
# 30.01.2013 ob 18:10
Verjetno se sploh ne sikira,sej po zaslušku sodeč,le on kosi dvakrat na leto.In to dvakat seno,in dvakrat otavo.
Avatar
# 30.01.2013 ob 18:02
Do vsega tega ne bi prišlo,če ne bi bil Kangla tak
pohlepen za dnar.Toti radari so ga vrgli vun in to ma
zdaj od tega,ker je htel mariborčanom slabo.Sam
si je kriv,policaj-hempjeni.Kuplena diploma pa še
marsikomu ni sreče prinesla (Ambrožič...)
gesan
# 30.01.2013 ob 17:51

Jakob Ličar
# 30.01.2013 ob 13:46

Janša je kriv!


Ne, takšni kot si ti ste krivi!
Ristoh
# 30.01.2013 ob 17:50
RTVslo bi lahko vsaj korektno navajal, kaj piše v sklepu Fakultete:

Tehnični pregled ni potrdil suma kršitve, zato je bil izveden še ročni pregled zaključne strokovne naloge, senat pa je imenoval posebno komisijo. .... blablabla... in nato...Tudi zato so strokovne službe fakultete z računalniškim programom za odkrivanje plagiatov Safe Assign pregledale še vseh 84 preostalih zaključnih strokovnih nalog in pri njih niso ugotovile kršitev. Na tej podlagi strokovne službe fakultete zaključujejo, da gre pri odkritih kršitvah pri pripravi zaključne strokovne naloge za osamljen primer na fakulteti.

Torej, za Kanglerja je bil izveden še ročni pregled zaključne strokovne naloge in ustanovljena posebna komisija, ker tehnični pregled z računalniškim programom za odkrivanje plagiatov Safe Assign NI potrdil suma kršitve.

Za 84 preostalih zaključnih strokovnih nalog pa ročni pregled ni bil potreben, ker tehnični pregled z računalniškim programom za odkrivanje plagiatov Safe Assign NI potrdil suma kršitve.

Pa kaj, a je bil v komisiji Rok Praprotnik ? Koga imate vi za norca?
...
FAIRPLAYER
# 30.01.2013 ob 17:41
Kangler ni več diplomirani ekonomist

Potem je najbrž spet policaj. Zdaj se lahko prijavi pri Vinkotu. Se bo lahko nad protestniki izživljal. Z nagrado pa bo dobil vabilo za udeležbo na Janševem zboru za republiko. Ups, saj je on tako ali tako že pridruženi član zbora.
zaratustra
# 30.01.2013 ob 17:30
kaj se čudite?????
welcome to the private school
oljka
# 30.01.2013 ob 17:24
http://cobiss.izum.si/scripts/cobiss?com
mand=DISPLAY&base=COBIB&RID=5122
89840
VITO
# 30.01.2013 ob 17:19
Baje Gomboc Korenova dela doktorat !?
VITO
# 30.01.2013 ob 17:12
zarman, ne žali policajev !
monte
# 30.01.2013 ob 17:11
gentlemen55: "Vsem SLO županom,politikom,vidnim gospodarstvenikom bi morali njihove diplome dati po drobnogled..."

NAROBE!
VSE diplome VSEH slovenskih diplomantov vsaj zadnjih 10 let bi morali pregledati. Ampak v tem primeru bi "padlo" več kot pol diplom. Tudi vašega otroka, starša, brata, sestre, zakonca,...
Nekoč možnosti nadzora ni bilo. Danes pa je.
Otroci prepisujejo naloge že v osnovni in potem srednji šoli. Pa kontrolke, seminarske, pa referate,... A tega pa ne obsojate? Tega sami nikoli niste počeli??? Kar se Janezki naučijo, to Janezi znajo. Seminarske in diplomske naloge so se (in se še vedno) na veliko ISKALE in PONUJALE na spletu! Ja, dragi slovenčki, ne si zatiskat oči pred resnico, pa se zgražat nad politiki in vidnimi osebnostmi,... istih grehov, goljufij in svinjarij pa ne videt v svoji neposredeni bližini in DRUŽINI.
Sem takoj za to, da se pregledajo vse diplome zadnjih 10 let. Nove se pa itak že sistemsko (predvidevam) pregledujejo.To bi blo veselo. Ni je familije, kaj šele "žlahte" v Sloveniji, kjer ne bi pogorelo najmanj pol "velecenjenih" diplom.
oljka
# 30.01.2013 ob 17:10
Pristojnosti župana v postopku priprave, sprejemanja in izvrševanja občinskega proračuna [Elektronski vir] : diplomsko delo / Franc Kangler

ha-ha-ha-ha
intelekt
# 30.01.2013 ob 17:09
Ha ha,

saj po svoje je prav, da se te zadeve razčistijo, samo sem prepričan, da lahko po tem principu razveljavimo cca 60% slovenskih diplom. :)
G.Bruno
# 30.01.2013 ob 17:08
Ne vem, zakaj so mu vzeli diplomo ekonomista - saj pa ekonomsko mu ne gre tako slabo.
yanker
# 30.01.2013 ob 17:07
@wisan
A misliš da je vse izpite opravljal on oz. da tam ni prepisoval. Šole kot so Doba in podobne bi preprosto ukinil. Se še spomnim kako je bivša sodelavka, ki je študirala neko poslovodstvo opravili izpit tako da je morala znati v wordu narediti kazalo...
kumimonster
# 30.01.2013 ob 17:06
Potrebno je uvesti disciplinski postopek tudi proti mentorju diplomske naloge, saj se očitno bodisi prav nič ne spozna na svoje področje, da ni opazil razlike med pisanjem 'študenta' in uveljavljenega strokovnjaka oziroma prepoznal določenih traktatov, bodisi je nalogo prepovršno pregledal. Za takšne reči sta potrebna dva udeleženca, ne samo plagiator.
brtva
# 30.01.2013 ob 16:53
Kdaj se bo majerja vzelo pod drobnogled in ga poslalo v oslovsko klop?
pirančan
# 30.01.2013 ob 16:52
A mu bojo vrnili denar, ki ga je vplačal za magisterij? Ali ga bo porabil za "pravo" diplomo?
wisan
# 30.01.2013 ob 16:49
Diplomsko delo, diplomsko delo ! Važno je, da je opravil vse tiste številne in težke izpite. In vse znal. Saj drugače ne bi mogel biti tak super župan. To maš v sebi ali pa ne !
davide
# 30.01.2013 ob 16:45
kangli noben ni povedal da je prepisane zadeve treba citirat......
pudzian
# 30.01.2013 ob 16:39
ta faks je sramotne kakovosti. srednja upravna je lažja
blef
# 30.01.2013 ob 16:31
Upam, da se bo pa sedaj še Jankovićeva preverla.
blef
# 30.01.2013 ob 16:26
Ja, šole niso težke, so pa drage.
SKing
# 30.01.2013 ob 16:26
Kangler je dejansko gotof. Vse, kar mu je še ostalo, je denar. Vse ostalo bo izgubil. In prav je tako.

Upam, da se kmalu zgodi podobno tudi z Velikim Vodjem JJ. On si tudi to zasluži. Edino diplomo naj mu pustijo. Naj nekaj ima. Adijo Kangler. In adijo Veliki Vodja JJ.
bori
# 30.01.2013 ob 16:14
Zdaj pa lahko magistrira ali doktorira na temo " Zadovoljstvo Mariborčanov pod županovanjem " ali " strategija postavitve radarjev in umirjanje množic "
nomenestomen
# 30.01.2013 ob 16:11
zdaj je lahko samo še KMET Z VILAMI
roccer
# 30.01.2013 ob 15:57
in kaj takšna gnida potem reče otrokom, ko ga kaj o tem povprašajo??? laže tudi lastnim otrokom v obraz? niti malo se ne bi čudil.....
fafaron
# 30.01.2013 ob 15:54
Tak, zdej je še bolj GOTOF.
oljka
# 30.01.2013 ob 15:52
@akpit-kakšen mentor in komisija-ko centralni komite da komando,da diploma ne ustreza-se sankcije potegnejo-če greš spraševat za mentorja ali za komisijo pomeni da drek mešaš in da sodiš na Goli otok
Če Kangler nebi Kučanu govore pisal za kongrese KPJ ga levica sploh nebi podpirala za župana-ker pa se je začel na zadnje noge postavljat-ima pa srečo da ni več golega otoka...če v reporterju nebi omenjal Kočevskega Roga in EU,bi danes še imel diplomo-in bi se le čakalo,ko bi se spet postavil na zadnje noge....
kozorog1973
# 30.01.2013 ob 15:48
bravooo akpit, lepo razmišljanje! Ni mišljeno sarkastično , da se razumeva!
odojekk
# 30.01.2013 ob 15:46
he he kekec toti kangler
akpit
# 30.01.2013 ob 15:45
Mene pa nekaj zanima.
Kako je z mentorji? Seveda ima vsak bodoči/potencialni diplomant svojega mentorja, ki stoji za njim. Ni njihovo delo, da bi takšne napake (neustrezno citiranje, lastno delo etc.) pred zagovorom opazili in morda ne spustili kandidata na zagovor?
hitter
# 30.01.2013 ob 15:45
Kljub temu si kot 'zasluzni Mariborcan"lahko obeta spomenik sredi Maribora
v obliki velikega dreka.In tudi lokalni zapor,ne tistega luksuznega v Kopru.
kozorog1973
# 30.01.2013 ob 15:44
Postavlja se tudi še eno vprašanje, kje je v vsej tej zgodbi mentor, ali pa tudi komisija konec koncev?
Whisperer
# 30.01.2013 ob 15:44
Kangler je bil in ostal navadni policaj ! Kaj si o njem mislijo ljudje je bilo jasno na Slovenski ljudski vstaji ,ki pa je bila nadzorovana s strani policajev ! Pa se je krog zaključil.
vojnaslo91
# 30.01.2013 ob 15:44
Nikec3 # 30.01.2013 ob 15:28

In koliko je vredna diploma? Mogoče je vredna toliko v kolikor se jo zahteva. Prava vrednost je znanje. Vprašanje je če, ga dobiš le s tem, da napišeš diplomo.
oljka
# 30.01.2013 ob 15:42
če kučan diplome sploh ni sam pisal,ga tudi ne moreš obtoževat,da je kaj prepisal...
Tudi pri Gadafiju so samo ene diplome bile sporne,druge pa ne...
kozorog1973
# 30.01.2013 ob 15:38
uliksis, največji problem ki ga vidim jaz je v tem da ljudje kritizirajo in opozarjajo čez napake ostalih, čeprav imajo sami iste oz podobne napake, tu vidim srž problema naše družbe. Človek je razvil tehnologijo,se naučil novih znanosti, pozabil pa biti človek. Stanje sedanjih razmer ni vzrok v nepravični porazdelitvi materialnih dobrin,( čeprav za normalno eksistenco se razume da je to potrebno), kot v tem, da je pri vsej svoji tehnološki razvitosti človek izgubil čut do do sočloveka,.Človeštvo je zašlo v globok propad, kjer vlada zgolj empatičnost vrednot, kar se odraža v njegovem plenskem razmišljanju! Pobeg iz teh razmer, tudi gospodarskih , če želite,vidim v prevzgoji človeka.
Nikec3
# 30.01.2013 ob 15:28
dejstvo je, da je pri nas to ustaljena praksa...diplome se delajo enostavno tako, da se vzame 5 drugih diplom in se skupaj zlepi zadeve. kangler ni nobena izjema.

Če je to res tako, sem takoj za to, da se vsem tem vzame diplome. Bo vsaj diploma nekaj vredna, ker je ne bo imel vsak bedak.
kozorog1973
# 30.01.2013 ob 15:19
sodeč po komentarjih , ne vseh da si bomo na jasnem, lahko razberem da pri povprečnemu komentatorju tu gor manjka sposobnost kritičnega razmišljanja, to je dar, ki je človeku prinešeno na svet. Nobena fakulteta, nobena šola mu to ne bo dala, žal je temu tako!
lojal
# 30.01.2013 ob 15:05
A zdaj bo pa spet navaden miličnik, Gorenakov kompanjon.
TOJO21
# 30.01.2013 ob 15:01
Zdej pa mu lahko dodelijo naziv "diplomirani prepisovalec".
1stManOnTheMoon
# 30.01.2013 ob 14:59
Kam gre ta nasa drzava ljudje moji???!!!

Zalostno je, da mu prej tega ni nihce ocital....da ze prej tega niso odkrili. Zalostno v tem smislu, ker je imel za sabo ljudi, ki so ga scitili in po domace receno, nobeden mu ni mogu ''stopiti na rep ''. Dejansko je res tako, da politicna elita v nasi skorumpirani drzavi lahko pocne kar hoce.

Ljudstvo je doseglo to, da je Franc odfrcal iz mesta zupana, ''prijatelji'' so mu obrnili hrbet in s tem je izgubil zascito. ZAKAJ morejo take stvari v Slo pridet na plano sele ko nekdo izgubi moc??? ZAKAJ se prej ne analizira ljudi, preden se jih postavi na take polozaje???

Roko na srce, mislim da je v drzavnem zboru se cel kup takih ''pametnjakovicev'', ki so bodisi prepisali diplomo ali pa jo enostavno kupili....AMPAK jih nekdo sciti in se bo o tem razvedlo sele, ko bodo odstavljeni iz pozicije in bodo s tem izgubili vpliv.
A Je To
# 30.01.2013 ob 14:51
Mogoče bi blo fajn, če se mu vzame še vozniški izpit,......ker si ga res ne predstavljam za volanom, ko bo zagledal kakšen RADAR;))))))
ti-ne
# 30.01.2013 ob 14:50
cooler12

# 30.01.2013 ob 13:48
Prijavi neprimerno vsebino PICENG
ni se ponašal, ko pa ima samo partijsko šolo, kar je nula od nule
----------------
Če kdo ima partijsko šolo, pote je to alfa samec!

Janševa diplomska naloga pod mentorstvom generalmajorja JNA in izrednega profesorja Milovana Zorca se začne zgledno. Z navedbami socialističnih poudarkov o samoupravljanju (itd.), v katerem »delovni ljudje in občani združujejo delo in dohodek«. Nato času primerno nadaljuje z navedki iz del Edvarda Kardelja. »Vlogo načrtovanja najbolje opredelijo naslednje besede Edvarda Kardelja: ‘V naših pogojih socialističnega samoupravljanja mora biti plan eden glavnih instrumentov družbene reprodukcije in to ne samo materialne, temveč tudi reprodukcije socialističnih samoupravnih družbenih ekonomskih odnosov,’« navaja Janša iz Kardeljeve srbske izdaje knjige o protislovjih družbene lastnine.
Člani SDS se zgražajo, češ da je v diplomski nalogi Mitje Meršola navedenih »le devet virov«, o tem je poročala celo RTV Slovenija. No, diplomska naloga Janeza Janše na 72 straneh ima navedenih pet virov (pet knjig).
Ob tem je imel avtor kar nekaj težav tudi pri navajanju. Tako je dobesedno in brez navedbe vira prepisal kar vse poglavje 4.7 Družbenega plana SRS za obdobje 1981–1985, z enako vnemo in brez navajanja vira pa je prepisoval tudi iz dveh avtorsko varovanih knjig. Gre za knjigo Slavka Soršaka in Jožeta Smrekarja o delovanju družbenopolitičnega sistema v neposredni vojni nevarnosti, ki je izšla v Mali knjižnici splošnega ljudskega odpora in družbene samozaščite, in za knjigo Osnove rukovođenja i komandovanja, ki sta jo napisala Stevo Tankosić in Dušan Vukadinović. Iz prve knjige je Janša brez navedbe vira prepisal več odstavkov, od tega, kaj morajo vsebovati prostorski načrti, kakšno vlogo mora načrtovanje imeti pri »vodenju splošne ljudske obrambe«, do ukrepov za hitro mobilizacijo. Iz Tankosićeve in Vukadinovićeve knjige pa si je »sposodil« shemo vodenja, pri čemer je napisal, da jo deloma povzema, jo je pa prekopiral.
Poleg tega avtor na več mestih v diplomi, času primerno, opisuje idealno družbeno organizacijo, ki naj bi bila učinkovita v odporu proti prihajajočemu »zunanjemu« sovražniku. Svetuje, naj se država izogiba nevarnim tujim »licencam«, kmetijstvo pa »monokulturam«. Ob upoštevanju »interesov« in »potreb« Slovenije naj bi bilo po Janševem mnenju »načrtovanje velikih sosesk in s tem velike koncentracije prebivalstva sploh nesprejemljivo«, saj bi v vojnih razmerah s tem sami sebi povzročali nerešljive težave. Če bi zmanjkalo energije, ne bi delovala dvigala, potem ne bi bilo gretja, občutili bi pomanjkanje hrane in vode. Na podeželju bi bile vse te težave veliko manjše, je bil leta 1982 prepričan sedanji predsednik vlade. Zato je nasprotoval tudi »odpiranju«. Modernizacija na podlagi uvoza licenc naj bi bila »škodljiva«. Glavna nevarnost naj bi bila predvsem v »zunanjem sovražniku« v obliki tujega kapitala, znanja in informacij. »Ali uvajanje sodobne tehnologije v proizvodnjo ob naših lastnih skromnih dosežkih ne pomeni uvoza tujih licenc« in »ali se dovolj zavedamo, da tuja tehnologija pomeni odvisnost od preskrbe z rezervnimi deli in mnogokrat s tujim strokovnim znanjem?« se je spraševal takrat Janša.
pozitivc
# 30.01.2013 ob 14:47
hehhe ma za posrat!
Vladoska
# 30.01.2013 ob 14:41
Stavim, da polovica diplomantov v Sloveniji nima čiste vesti. Se motim?
bazaDANTE
# 30.01.2013 ob 14:28
.
dajte no ljudje
PREPISAL je od TISTIH, ki so od DRUGIH PREPISALI
.
pa kaj si lahko s to diplomo v AVSTRIJI ?
jerry26
# 30.01.2013 ob 14:22
če gredo pregledovat vse diplomske naloge katere koli fakultete sploh pa ekonomske, bodo kmalu ugotovili da je več kot polovica plagiatov! tako deluje ta naš sistem, ki ga tako hvalijo!
Locotus
# 30.01.2013 ob 14:17
Zdaj mu bo vsaj ustavno sodišče zavrnilo pritožbo, ker se je prijavil kot dipl.
pahorček
# 30.01.2013 ob 14:10
Levi iz Ljubljane pa so res strašni...
miroslavm1
# 30.01.2013 ob 14:08
in poglej ga zlomka!!! Barabin se je odločil, da bo fakulteto tožil.
boroč
# 30.01.2013 ob 14:04
Diplomo in vse nazive bi morali vzeti tudi njegovemu mentorju in profesorjem in doktorjem z dekanom na čelu, ki so imeli opravka s Kanglerjevo dipolomo. To samo dokazuje, kakšno stanje je v našem šolstvu, posebno tistem, ki je vezano na popoldansko delo. Fakulteti in predavateljem je bistven denar, znanje slušateljev pa je postranska zadeva. Imel sem prijatelja, ki je prišel do fakultetne izobrazbe, pa sem se vedno spraševal, kako? Koliko truda morajo vložiti redni študenti, da pridejo do diplome.
V Kanglerjevi zadevi diplome bi jaz dal na prvo mesto mentorja, izpitno komisijo oz. ves sistem visokega šolstva.
oliva
# 30.01.2013 ob 14:01
@dory, se strinjam, žal.
Ampak saj sploh ni fora zgolj v neizobrazbi, pač pa predvsem v goljufiji.
Številni sicer ne klasično izobraženi ljudje so zelo sposobni in so dosegali neverjetne rezultate in uspehe (recimo ladijski mogotec Onasis je bil pristaniški delavec in takih primerov je ogromno).

Gre za to, da teli naši biseri ne samo da niso izobraženi, so goljufi in takšni nam krojijo usodo, sprejemajo (in celo spreminjajo!) zakone.
toldo
# 30.01.2013 ob 14:00
normalne ljudi bi bilo v njegovi situaciji sram......
lookaaa
# 30.01.2013 ob 13:52
samo 15 vrstic diplome ni bilo moc najti nikjer, ostalo je vse v reviji. klipsteter jo je v treh urah zlepil sam! :)

vir
dory
# 30.01.2013 ob 13:49
_chili_: Točno tako je. Slovnice in zmožnosti izražanja ni za podcenjevati na kateremkoli področju, pa naj bo to tehnika ali naravoslovje. Zmožnost izražanja, razmišljanja in kritičnega mišljenja so sestavni deli vsakega intelektualca. Visoko izobraževanje je že zdavnaj izgubilo svojo težo. Nekdo, ki je pred desetletji končal srednjo šolo je toliko vreden kot današnji doktorji. Po moji grobi oceni. Treba bo reformirat šolstvo, politični sistem in nenazadnje naše glave (etiko, poštenje...). Čudno se mi pa zdi, da toliko pljuvamo po politikih in o njihovem nepoštenju, ko pa ga je na vseh nivojih in v vsakdanjem življenju ogromno. V Sloveniji moraš imeti vseskozi odprte oči, da te kdo ne nategne. Žal.
cooler12
# 30.01.2013 ob 13:48
PICENG
ni se ponašal, ko pa ima samo partijsko šolo, kar je nula od nule
Jakob Ličar
# 30.01.2013 ob 13:46
Janša je kriv!
Ulikses_
# 30.01.2013 ob 13:42
ma me prav zanima, kaj bi se zgodilo, če bi vse fakultete začele za nazaj preverjati pristnost diplom, magisterijev in doktoratov....po mojem 90%+ folka bi ostalo brez nazivov.

dejstvo je, da je pri nas to ustaljena praksa...diplome se delajo enostavno tako, da se vzame 5 drugih diplom in se skupaj zlepi zadeve. kangler ni nobena izjema.
Mushroom
# 30.01.2013 ob 13:30
na, še eden, ki se mu je tako mudilo v politiko, da ni uspel narediti šole. Naj vrne vse, kar je dobil neupravičeno, glede na stopnjo plačilnega razreda, ki ga dejansko nima.
In seveda ponarejanje je tudi kaznivo, sploh na tem nivoju.

Kdor laže, ta krade.
blef
# 30.01.2013 ob 13:28
Še malo, pa bo veljala samo še kumroška fakulteta!
PICENG
# 30.01.2013 ob 13:19
@cooler 12 ob 12.41 TUKAJ ZGORAJ: ali se je kdajkoli v življenju "mali murgeljčan" ponašal z diplomo, jo razglašal, jo uporabil za ne vem kaj? Se je kdaj predstavljal z "dipl.to pa to"?
Človeška zloba nima meja. Na Slovenskem pa seže še dlje - pri zatohlih šentflorjancih, lažnivih podležih, brezobzirnih nakladačih, z možganskimi celicami v ednini.
sonet7
# 30.01.2013 ob 13:13
Mislim, da si prisluži naziv: Man of the Year 2012!
gesan
# 30.01.2013 ob 13:11
Ej Ga Konc Je :)

po mojem ni dovolj razumen in bo še kar opletal. Vzor ima dober kar v JJ.
gesan
# 30.01.2013 ob 13:10
Saj je to normalen pojav! Očitno...
gesan
# 30.01.2013 ob 13:09
raknac navi
# 30.01.2013 ob 12:56
a od gorenaka doktorat so ze pregledal?

Tudi jaz bi to rad vedel. Pa ne samo od njega.
Rad bi pa vedel predvsem to, kolko od tega kar je v diplomski napisanega, je dejansko avtorsko na podlegi osebnega razmišljanja.

Jaz sem že od pamtiveka prepričan, da je tale zasnova prepisovanja in švinglarjenja povsem zgrešena.
Diplomska bi morala temeljit izključno na osebnem razmišljanju in samo podkrepljena z dokazi pravilnosti razmišljanja iz preverjenih in ustaljenih virov, če le ta niso skregana z realnostjo...

Tako pa mi je hčerka bila zelo razočarana, ko sem ji dejal, da ji ne bom dovolil, da seminarske kar Copy-pasterizira v svojo nalogo.
ginobili
# 30.01.2013 ob 13:06
Ej Ga Konc Je :)
gesan
# 30.01.2013 ob 13:05
No mene preseneča, da je sploh kdaj imel ta naziv :))

Točno! A to še ni vse...
Kako dolgo so potrebovali, da so končno le ugotovili tudi sami, da nekaj ni tako kot treba?!
Seveda so pa najprej izjavljali, da ni nič sporno...

Hjebeš ti takšno strokovnost.

In tudi to še ni vse...
Nič čudnega, da imamo v tej državi tolko diplomirancev glede na dejstvo, da je možganske pismene sposobnosti dojemanja slišanega in videnega na zelo mizerni ravni.
raknac navi
# 30.01.2013 ob 12:56
a od gorenaka doktorat so ze pregledal?
sinko
# 30.01.2013 ob 12:55
Senat Fakultete za uporabne poslovne in družbene študije DOBA je Francu Kanglerju odvzel strokovni naslov diplomirani ekonomist (VS), saj njegovo zaključno delo ni rezultat njegovega samostojnega dela.

"Fakulteta s tem izpričuje svojo odločnost po ničelni toleranci glede nespoštovanja študijskega reda in vseh drugih nepoštenih in netransparentnih poskusov, ki v akademskem svetu nimajo mesta,"

Gospodje profesorji - prepozno.
Vsi iz gospodarstva vemo kakšen kader nam pošiljate - hvala ga ne bomo zaposlili, če pa že pa na dve stopnji nižje sistematizirano delovno mesto.

Takšne kvazi fakultete je potrebno nemudoma ukiniti.
ffigaro
# 30.01.2013 ob 12:50
a, ima sploh še kdo tapravo diplomo BEMTI
nemarjak09
# 30.01.2013 ob 12:46
Da šiba tudi na politično rit paše?

Ne morem verjet, malo pravičnosti smo doživeli v naši sloveniji.

Zadaj sem pa vse videl, torej lahko umrem.
vojnaslo91
# 30.01.2013 ob 12:44
http://www.dnevnik.si/slovenija/v-ospredju/v-kanglerjevi-diplomi-za-en-odstavek-avtorskega-dela

Takšno brezobzirno prepisovanje je bilo mogoče razkriti samo z ročno primerjavo Kanglerjevega besedila s članki, ki jih je objavil mariborski zasebni inštitut. Računalniški programi, ki naj bi odkrivali plagiate, namreč v konkretnem primeru zatajijo, čeprav je program Turnitin zaznal kar 70-odstotno podobnost Kanglerjeve diplome z že objavljenimi besedili. Diplomsko delo župana v odstopu se namreč v celoti nanaša na zakonodajo in zakone, ki so bili objavljeni v desetinah, če ne v stotinah dokumentov, ne nazadnje sta tudi Brezovnik in Oplotnik citirala zakonska določila in jih utemeljevala v svojem bolj poljudnem jeziku.

Zato računalniški programi, ki naj bi odkrivali plagiate, zaznajo podobnost tudi z vsemi temi dokumenti, v prvi vrsti s tistimi, ki sta jih objavila Uradni list in ministrstvo za finance. In se na ta način ustvari zmotni vtis, da je diplomant Kangler etično pravilno citiral vsa ta besedila. Vendar ni. Etično pravilno sta to storila Brezovnik in Oplotnik, diplomant Kangler pa si je od njiju »sposodil« vse, kar je zlepil v diplomsko nalogo.

Včeraj smo poklicali tudi Oplotnika, ki je poudaril, da kot soavtor omenjenih člankov nima nič proti, če jih študenti berejo in pravilno citirajo. Kanglerjevega primera ni komentiral, saj ga ne pozna, je pa poudaril, da gre pri tem »bolj za stvar mentorja in diplomanta, saj mora v prvi vrsti mentor paziti, da diplomant citira pravilno«. Kot nam je uspelo izvedeli, je bil Kanglerjev mentor upokojeni profesor Ervin Maurič, ki je delal na mariborski pravni fakulteti, kot nosilec enega od predmetov pa je naveden tudi na spletni strani Katoliškega inštituta.
----------------------------------------------------------------------------------
Pa imam razlog, kdo in zakaj so delali preizkavo (:
Plagiatorstvo je odkrival nekdo, ki ne prenaša KRK in verjetno tudi ne prenaša desničarjev.
cooler12
# 30.01.2013 ob 12:41
mali murgeljčan ima originalno le partijsko knjižico z zlatimi črkami ZK

ne rabite preverjat
PRPA
# 30.01.2013 ob 12:40
Kapitalizem dokazuje enake možnosti za vse. Da nekdo uspe ni potrebno, da je intelektualec! Dokazov za to je v politiki več kot dovolj. Takim uspešnežem pride zelo prav, da se osmeši vse univerze, izobražence,.. Zanima me kdaj bodo preverili diplomo Janše?
xyxy
# 30.01.2013 ob 12:38
Zdaj je tako kot večina slovencev diplomirana ovca. na naslednjih volitvah bo najvetjetnejši kandidat SDS-a.
Nikec3
# 30.01.2013 ob 12:28
Slovenija je trenutno na nivoju:

V osnovnih šolah vsi odlični, na srednjih vsi naredijo, diplomo se talajo vsepovsod. Na koncu pa noben nič ne zna.
generacija56
# 30.01.2013 ob 12:24
Ugotovitev pove, da imamo ljudje vedno prav.
Če ne bi bilo protestov, bi baraba ostal z ponarejeno diplomo župan občine Maribor.
Sedaj moramo samo še dočakati, da se pokaže, kako prav smo imeli, ko smo zbrali podpise za referendum o slabi banki. EU je raztrgala to, kar smo zavračali! Zakon je zanič!
Na osnovi tega zakona je Ustavno sodišče zavrnilo referendum in hoče ukiniti vse referendume.
Torej imamo ljudje tudi tukajprav. Tudi Ustavno sodišče je podleglo Janši.
Urko
# 30.01.2013 ob 12:24
Tu je težava že v naslovu....Kangler ni več diplomirani ekonomist. Kangler glede na dogajanje, očitno NIKOLI NI BIL diplomirani ekonomist. Razen, če so mu dali na Dobi diplomo za določen čas.

Potemtakem, bi moral Kangler, za vse kar si je protipravno (zaradi te izobrazbe) pridobil v obdobju od "diplomiranja", KAZENSKO ODGOVARJATI!
99 or 1%
# 30.01.2013 ob 12:22
snowsantacruz
# 30.01.2013 ob 11:41
Prijavi neprimerno vsebino
Ne more biti vsako tele ŽUPAN!!!
na žalost v sloveniji - lahko!
OMNIC
# 30.01.2013 ob 12:20
@ nolanded ob 11.58: problem pri diplomah je, če prepisuješ stavke, odstavke in cela poglavja, pa NE NAVEDEŠ VIRA, kot je to očitno storil g.Franc. To je problem in kršitev vseh norm. Kar se pa DOBE tiče, je res "novokomponirana" fakulteta, pa ni rečeno, da je slaba ali nepoštena. To potrjuje tudi navedek, da so pregledali vse diplome, pa je le Kanglerjeva plagiat. Če so zapisali resnico, seveda.
oljka
# 30.01.2013 ob 12:19
Vsak študent ima indeks z ocenami ,ki jih je dobival skozi cel proces študija-če se komu takole naknadno vzame diploma bi bilo potrebno kaznovat vse profesorje pri katerih je zagovarjal diplomo in seveda tudi mentorja-V kolikor to ne postane stalna praksa je u džabe ves cirkus
primerna kazen 100000€
janez100
# 30.01.2013 ob 12:19
Če bi za vse uporabljali enake kriterije, ostane večino diplomantov brez naziva! Prepisovanja je toliko, da ti slabo rata, o kakšnem strokovno pravilnem citiranju pa večina ve bore malo. Žal.
_chili_
# 30.01.2013 ob 12:18
Vse to pa je posledica zgrešenega šolskega sistema vsaj od sredine 90ih naprej. "Faks" v vsako vas, 70% generacije "študira", bolonjska reforma, ki je drastično znižala težavnost in kakovost študija v primerjavi s starimi uni programi, preveč družboslovnih smeri, za katere v realnem sektorju delovno mesto sploh ne obstaja in so nujno vezani na zaposlitev v javnem sektorju, premajhna selekcija, preveč popustljivosti...da o tem kako fajn se ima povprečen slovenski študent z vsemi svojimi ugodnostmi, o katerih lahko njegovi kolegi iz Avstrije, Nemčije ipd. lahko samo sanjajo, sploh ne govorimo. In potem se čudimo, zakaj je tako kot je.
vojnaslo91
# 30.01.2013 ob 12:17
Halo ne zdaj hecat!
-----------------------------------------------------------
Poslanec Simčič (Desus) naj bi ponaredil srednješolsko spričevalo ...
www.reporter.si › Slovenija - Posnetek
Poslanec stranke DeSUS Ivan Simčič naj bi službo v Slovenski vojski, kjer je bil zaposlen 15 let, izgubil zaradi ponarejenega srednješolskega spričevala, sta ...
-------------------------------------------------------------
Kako je lahko Simšič uspešno končal šolo na javni univerzi brez srednješolskega znanja?
Gre za nadpovpečno sposobnega Šimšiča ali gre za eno "levo" univerzo...
Upal sem, da bo ljubljanski rektor odstopil.
---------------------------------------------------------
Tisti, ki kritizirate DOBO, me malo podučite... zakaj se vam zdi tako slaba.
Jaz vem, da ko sem bil študent sem porabil manj časa, kot ga nekdo ki študira preko interneta na fakulteti DOBA (obveznosti pred izpitom)... priznam, da so na javni šoli testi bolj zahtevni, se mi pa zdi na zasebni šoli bolj inovativni pristop, na zasebni šoli je ogromno tedenskih obveznosti, dvomim, da bi utegnil obiskati vse žure, ki sem jih kot študent na javni univerzi.
sirob
# 30.01.2013 ob 12:15
@ ojlka

Ah, oljka, a zdaj si pa še spoštovanega pokojnege Ivana Krambergerja potegnila v ta zos. Ta govor sem že večkrat slišal in v marsičem se strinjam, kar je dobri človek iz Negove s preprostimi besedami povedal. In shrljivo je, kako vizionarsko je napovedal današnje stanje (materije in duha) v Sloveniji. Samo da takrat dobri človek še ni vedel, da ni kučan najhujše kar se lahko zgodi našemu narodu. Še ni vedel, da bo vzporedno s kučanom začel rasti bivši partijec, ki se bo kasneje dal krstiti in prebarvati v rumeno modro. In še sreča, da tega ni vedel, kajti v tem primeru ga niti ne bi bilo treba "odstranit", ampak bi ga zagotovo izdalo srce (in duša).
amorce
# 30.01.2013 ob 12:12
Sam bog ve koliko je še takih...

Bi res blo treba vsakega na višjem položaju preverit če je res do diplome prišel tko kot je treba, in tud take , če so sploh naredil diplomio in ni kak ponaredek.

zadnje čase je vse več primerov ki govorijo da imamo med voditelji, ponaredke.
CtrlDelete
# 30.01.2013 ob 12:10
Ja, nič Kangler, v šolo bo treba in se učit, sedi cvek, pa naj se kdo od tvojih v šoli zglasi!
endvatrilovi
# 30.01.2013 ob 12:08
Ja seveda, spet je kriv samo nekdo iz desnice? Vsi ostali študenti pa so pridno kot Kranjske čbele pisali diplomske...
von Rhein
# 30.01.2013 ob 12:08
Če bi dosledno pregledali vse magistrske naloge,dr.disertacije naših pomembnih politikov bi bil hec.Pod pogojem,da bi retultate objavili. V tem primeru so v veliki prednosti diplomanti,magistri in dr.znanosti ,ki so svoje nazive pridobili na univerzah širom YU. V še večji pa upokojenci,ki so s priznanjem VISOKE izobrazbe enoletnega kumrovškega tečaja lahko v skladu s pogoji izobrazbe zasedli vodilne položaje v podjetjih,danes pa uživajo visoke zneske pokojnine.
Primer Kangler ni nič novega,nič presenetljivega.To se je dogajalo pri nas vedno.
oljka
# 30.01.2013 ob 12:03
sirob-99,7 procenta diplom v Sloveniji je copy-paste-če že ne kar direktno iz slovenskih tekstov,pa iz angleških ali nemških...edini ki ni tako sestavljal diplome je bil tale gospod
http://www.youtube.com/watch?feature=pla
yer_embedded&v=uesjhBnjFWM
_chili_
# 30.01.2013 ob 12:02
Sam se med drugim ukvarjam tudi s popravljanjem/prevajanjem povzetkov diplomskih nalog. Iz prve roke lahko potrdim, da je večina današnjih diplomskih nalog živa katastrofa! Da ne boste mislili, da je tukaj govora samo o raznih krožkih kot ta Kanglerjev ali pa NM, NG ipd. Ne, tukaj imamo tudi FRI, Strojna, FDV, Pravna ipd., skratka, tudi UL, čeprav je nivo izražanja vseeno opazno višji. Ljudje pri 25ih, 30ih sploh ne znajo tvoriti normalnih stavkov, grozljivo! Nivo je porazen. Pa je slovnica le ena dimenzija. Večina diplomskih nalog je neke vrste sestavljanka petih, šestih virov (navedenih jih je seveda 30, 40), kjer se (četudi formalno pravilno citirano) obračajo stavki, odstavki, se malo spremenijo, dodajo kakšno svojo besedo, to je pa v glavnem to. Poanta diplomskega dela popolnoma izzvodeni. Nobene teze, antiteze, bistva problema/dileme, zaključkov/ugotovitev, spoznanj avtorja, ki so nastala pri ukvarjanju z določeno tematiko, da o empiričnem delu (ki ga ogromno diplomskih nalog sploh nima!), sploh ne govorimo. Vse skupaj deluje kot nekaj, kar je treba iz parih virov na hitro spacati, da pač "daš to formalnost čez". Glavni problem je predvsem v tem, da jim mentorji pri tem dajejo potuho, se z bodočimi diplomanti dejansko sploh ne ukvarjajo ampak kar nekaj komunicirajo preko maila ipd. Mentorji so za take zmazke SOODGOVORNI in bi za to morali nositi posledice! Tako pa držijo štango eden drugemu. Da se kaj premakne, se samo, če kaj pricurlja v javnost. Ne želim biti krivičen do tistih, ki za diplomsko delo vložijo ogromno truda, seveda je veliko tudi takih, ki pa so v tem komentarju izvzeti. Žal so moje osebne izkušnje večinoma take, žal.
Nikec3
# 30.01.2013 ob 12:01
vsebino Še ne 100 metrov od "fakultete" Doba, se nahaja mariborski EPF. Ekonomsko poslovna fakulteta. Imam najboljša prijatelja na fakulteti, zato vem da o kakovosti ali resnosti ni moč govoriti. In toliko kot so standardi nizki na EPF, so na Dobi 5x nižji.

Ne vem če je lahko kaj 5x lažje od EPF-a. Imam kolege tam, ki imajo brez vsakega dela povprečje 10.0, zase pa sami pravijo, da hodijo na hobi faks.
Rodoljub
# 30.01.2013 ob 12:01
No sam da so ga degradiral, glede plagiajatorstva.
Ampak mi je pa malo čudno, da nobena univerza ne preveri diplomskih tako kot je treba, ko se le-ta dela.
Arndovia
# 30.01.2013 ob 11:58
Kaj pa zahtevek za vračilo plače, ki jo je dobival na račun izobrazbe? ... A na to pa bomo kar vsi pozabili ali kako? Tu so tudi razni evri.

Lahko se pa pogodi s tožilstvom in v stilu Gombocove (SDS) plača ves ta znesek ... recimo v projekt Boter? ... Ajmo novinarji. Vrtajte dalje.
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:58
Sirob v celoti se strinajm z napisanim. Oljki pa le čimprej red Zlatega Janeza Janše z zaslugami za SDS, da se umiri v svoji veliki vnemi za velikim vodjo.

Se pa načeloma strinjam z njenim zadnjim komentarjem o diplomah na Dobi.
nolanded
# 30.01.2013 ob 11:58
Dejansko me za Kanglerja prav nič ne čudi in prav da so mu vzel, še kej druzga mu lahk. Diploma je še tak najmanj.

Morem pa priznat, da mi je pa NA SPLOŠNO, odvzem naziva zaradi plagiata popoln absurd našega in svetovnega izobraževanja. Večje bedarije si niso mogl zmislt.

Torej, hodiš xyz let na faks, delaš izpite, se učiš, kej tud preplonkaš ampak se po večini učiš, prekonočne varjante, izpitna obdobja skratka po reglcih in nardiš končno teh 30, 40 izpitov IN POTEM prepišeš od nekoga, nekje, nekak tistih cca. 40 strani POPOLNOMA NEPOMEMBNEGA DELA ki se mu reče DIPLOMSKA NALOGA in na podlagi tega ti vzamejo naziv.
Večje bedarije res ne mormo met v sistemu. Neki kar si tak al tak pol prepisal iz bukev, ki jih pr izpitih vsaj v večini nisi smel met zraven, nekaj kjer so ti lahko pomagal VSI, kdorkoli, kadarkoli, kjerkoli (kar spet ni bilo mogoče pri izpitih), nekaj kar celo daš nekomu polektorirat in skratka lahko stvar delaš par let in si pomagaš s čemerkoli je na koncu VEČ vredno, kot vseh 40 izpitov, ki si jih verjetno moral po večini naredit individualno!
Ampak, če tega ni ni tudi ne naziva. Halooo, budaleština prve klase.
Razumem one, ki pišejo znanstvene diplome in z njimi rešujejo človeštvo ipd., ampak moja diploma ni bla taka in jih v 80% ni takih.
Idiotizem brez primere, po celem svetu.

Kot pa že napisan, Kangler je pa tak zih tud za izpite koga najel :D
mala riba
# 30.01.2013 ob 11:57
Mišelin puhovko gor, v bemla, pa gremo se sproščat...
zabiče
# 30.01.2013 ob 11:57
v kleti Franca Kanglerja pred časom
klik
la.sonrisa
# 30.01.2013 ob 11:56
ah, na take miki maus fakse hodi večinoma folk, ki na navadne fakse ni bil sprejet. Pa dobro, eni se pol vsaj tam potrudijo in neki končajo, tale lopovčič pa seveda ne. goljuf. in pol človek pomisli na vse izobražene ljudi s ta pravimi diplomami in brez službe....
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:55
Še ne 100 metrov od "fakultete" Doba, se nahaja mariborski EPF. Ekonomsko poslovna fakulteta. Imam najboljša prijatelja na fakulteti, zato vem da o kakovosti ali resnosti ni moč govoriti. In toliko kot so standardi nizki na EPF, so na Dobi 5x nižji.
To so privatne "šole" v stilu Gea College, Izraz, DOBA, ki v zameno za 7.500 proizvajajo diplome ljudem, ki sem ji ne da.
Tisti ki gredo raje na DOBO, kot na 100m oddaljeno fakulteto, dobro vedo zakaj.

In zgoraj navedeno podpirajo z vsemi silami sedanji superminister Turk in predvsem njegov direktor direktorata za visoko šolstvo Rončevič. Vse pod krinko večje konkurence, sam pa bi rekel pod krinko KORUPCIJE. Smrdi, smrdi, kako smrdi.
sirob
# 30.01.2013 ob 11:55
@ oljka

Glej, oljka, tebi je že bila svetovana urgentna lobotomija. Kot vidim, te dohtarji še niso zgrabili, ker se okužba možganov očitno še naprej širi. Pa kako lahko v isti sapi govoriš o dr. Pučniku in ex dipl. oec. Kanglerju. Dr. Pučnik je možganski trust v primerjavi s "copy-paste-rjem". Ti pa si v svoji "antirdečkasti" vnemi potegnila vzporednico z odvzemi nazivov in diplom dr. Pučniku in odvzemom prepisanega skropucala ex dipl. oec. Kanglerju??!! Sam nisem ne rdeč , ne rumenomoder, ne črn, ampak dr. Pučnika spoštujem in sem mnenja, da mu je bila davno nazaj storjena nepopravljiva krivica. Ampak, da to primerjaš s tem primerom. To je lahko le plod (pre)hude obremenjenosti z vsem, kar vsaj malce vleče na rdeče. Priporočam dolgo obdobje globoke samorefleksije.
Spiritus
# 30.01.2013 ob 11:55
Prepisoval je že v srednji šoli in osnovni šoli. Tako da bi mu morali odvzeti tudi ti dve stopnji!
dule5
# 30.01.2013 ob 11:54
ma če bi še enkrat šel na izpit bi sigurno naredu.
sLoVaN
# 30.01.2013 ob 11:50
Namesto DOBE naj bo DOB.
oljka
# 30.01.2013 ob 11:50
Vse diplome od DOBE razveljavit-pa bo volk sit in koza cela
Nikec3
# 30.01.2013 ob 11:50
Še njegovega mentorja v zapor!
sLoVaN
# 30.01.2013 ob 11:49
Ja, ja ...
Strici iz ozadja, nomenklatura in vsi komunajzarji tega sveta so krivi.

Še dobro, da se je v MB zgodila ulica, drugače bi Kangler (Marinič, Gomboc,...) še doktorirali.
mušica
# 30.01.2013 ob 11:48
Joj,joj Kangler ti...Sam verjamem ,da je takih kršitev mnogo premnogo.Le obravnava se jih ne oziroma so tukaj vmes dvojna merila zaradi ustrezne politične pripadnosti ali kakšnih drugih spornih nedotakljivih elementov.
mušica
# 30.01.2013 ob 11:48
Joj,joj Kangler ti...Sam verjamem ,da je takih kršitev mnogo premnogo.Le obravnava se jih ne oziroma so tukaj vmes dvojna merila zaradi ustrezne politične pripadnosti ali kakšnih drugih spornih nedotakljivih elementov.
maxbernie
# 30.01.2013 ob 11:47
že to, da je hotel dati 85% odstotkov od kazni za radarje privat firmi, občini pa pest drobiža, potrjuje, da je faliran ekonomist. No, ja, od tistih 85 procentov bi zagotovo še nekaj par sto tisočakov ojrov pretopil v bale sena, s katerimi tako fino služi žena....
RdečeModro
# 30.01.2013 ob 11:46
K_ris: še ne 100 metrov od "fakultete" Doba, se nahaja mariborski EPF. Ekonomsko poslovna fakulteta. Imam najboljša prijatelja na fakulteti, zato vem da o kakovosti ali resnosti ni moč govoriti. In toliko kot so standardi nizki na EPF, so na Dobi 5x nižji.
To so privatne "šole" v stilu Gea College, Izraz, DOBA, ki v zameno za 7.500 proizvajajo diplome ljudem, ki sem ji ne da.
Tisti ki gredo raje na DOBO, kot na 100m oddaljeno fakulteto, dobro vedo zakaj.
sirob
# 30.01.2013 ob 11:45
Kaj pa kazenski zakonik pravi o takih dejanjih? Al je to samo moralno sporno? Dvomim. Meni se tak copy-paste ne zdi nič kaj manj sporen od ponarejenega spričevala. Al kot bi rekli stari Slovani "isti k.... drugo pakovanje. :))
fedorov71
# 30.01.2013 ob 11:45
FUJ FUJ IN ŠE ENKRAT FUJ!!!!!
oljka
# 30.01.2013 ob 11:44
Glej saj ko se jim je Pučnik na zadnje noge postavljal-je tudi moral vse šolanje v Nemčiji še enkrat ponoviti-od bande rdeče še pa vsem veljajo plesni tečaji kao magisteriji in doktorati...
CtrlDelete
# 30.01.2013 ob 11:44
Zanimivo, pa pravijo da smo pred Bogom vsi enaki!
a.orhidejca
# 30.01.2013 ob 11:44
umiram. seveda, protipravno pridobljen denar ne bo vrnil / ne bo terjan itd?
aha, za nas, smrtnike veljajo pravilo, ok razumem....popolnoma.
MiD
# 30.01.2013 ob 11:43
@roli
Se popolnoma strinjam s tabo!

Če fakultete niso sposobne pregledati diplomske naloge preden izdajo diplomo, potem tudi odvzem nima nobenega smisla oz. sploh ne bi smel biti mogoč. Sicer pa v mnogih primerih niti doktorat ne pomeni, da je človek ne počne neumnosti. Včasih bi v Sloveniji bolj potrebovali zdravo kmečko pamet kot pa "strokovnjake" z akademskimi nazivi.
snowsantacruz
# 30.01.2013 ob 11:41
Ne more biti vsako tele ŽUPAN!!!
Guliarth
# 30.01.2013 ob 11:41
Zanima me samo KAZEN za njega in DOBO, ker če mu samo odvzamejo in DOBE ne kaznujejo smo spet na istem!
zabiče
# 30.01.2013 ob 11:41
Jaz sem tudi plonkal in prepisoval. Še profesor sam mi je prišepnil. Sedaj mi pa vzemite diplomo

eno je plonkat na izpitu pred profesorjem
drugo je diplomo prekopirat -DOMA

si pa lahko tako etičen in moralen
da jo lahko sam vrneš
kot podpora Kanglerju
štamprle
# 30.01.2013 ob 11:41
Binder Dandet
Ja madona, dajte mu vsaj gate pustit.:D


Ne, tudi te bomo preverili, če so bile ukradene!
Rdeči valjar
# 30.01.2013 ob 11:40
hahaha, kaj bo pa zdaj? Diplomirani osnovnošolec. :)
Henrik
# 30.01.2013 ob 11:38
Haha, drhal, ki ga je izvolila, ga sedaj podira in tepta na vsakem koraku ... ljudje si res zaslužijo take politike, kot jih izvolijo ... bedaki.
borkov
# 30.01.2013 ob 11:37
Odvzem diplome je povsem pričakovan. Tako preprosto več ne gre...sami ponarejevalci, prepisovalci, goljufi....kam nas to vodi.
Če mu diplome ne bi odvzeli bi potem vsi prepisovali, sicer navaji vire in to prodali kot avtorsko delo, kar pa je nesmisel. Čudi me, da tega mentorji in komisija, ko je zagovarjal diplomo, tega niso opazili ali pa niso hoteli opazit zato je črna luč v tem primeru padla tudi na Dobo.
K_ris
# 30.01.2013 ob 11:35
@popaj16

Kaj človeka vleče na take fakultete? Npr. dejstvo da je velika večina takih, ki študirajo ob delu. Da je velika večina takih, ki so srednjo šolo zaključili dolga leta nazaj in je povratek na faks težek.

Ne razumem najbolje. So zaradi navedenih razlogov zahteve na teh fakultetah nižje? Je to torej tisti razlog, ki ljudi vleče na fakultete, kot je Doba?
manrose.
# 30.01.2013 ob 11:32
Po domače, gotof je.
jast123
# 30.01.2013 ob 11:31
Pregledati diplome VSEM poslancem in svetnikom, pa magisterije in doktorate tudi.
a.orhidejca
# 30.01.2013 ob 11:31
bondi
# 30.01.2013 ob 10:59
Prijavi neprimerno vsebino
Ti ti ti LUMPEK...za vedno bo ostal policajček.
Zdaj pa mora vrniti vso plačo, ki si jo je pridobil na račun izobrazbe, pa še v čuzo z njim!

pa verjameš v to?
JohnMichxx
# 30.01.2013 ob 11:29
Kva je smešno, ker folk misli, da je to edini primer. Hahahaha....
davison20
# 30.01.2013 ob 11:27
roli in kaj imata SVIZ in Štrukelj z zasebnimi visokošolskimi zavodi?? Edino kar Štrukelj in SVIZ trdita je, da država ravno takih "kvalitetnih zasebnih" zavodov ne bi smela financirati. Poleg sodijo še FIŠ, FUDŠ itd (Rončevičev in M. Turkov vrtiček)
zarman
# 30.01.2013 ob 11:26
kazenx
...še zdaleč nisem brezmadežen, vendar so "papirji", ki sem jih dosegel z zelo povprečnimi ocenami brezmadežni!!! in na to sem ponosen!
a.orhidejca
# 30.01.2013 ob 11:26
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
kazenx
# 30.01.2013 ob 11:26
stvari popralvjjo taisti, ki so vse zaj....perejo svoje umazano delo prejšnjih let....
kazenx
# 30.01.2013 ob 11:24
Jaz sem tudi plonkal in prepisoval. Še profesor sam mi je prišepnil. Sedaj mi pa vzemite diplomo. Vsem funkcionarjem, pravnikom in tudi profesorjem preverit vse izpite in diplome. In veste kaj bo? Ostali bomo brez izobraženih idiotov, ki jih v Sloveniji kar mrgoli.
HepiHipo
# 30.01.2013 ob 11:22
Korupcija, norčevanje iz ljudi, goljufanje pri diplomi, ... a ga nekateri še kar podpirajo.
storz
# 30.01.2013 ob 11:19
strici iz ozadja so krivi!
zarman
# 30.01.2013 ob 11:19
johann
to pa bi lahko bila doktorska disertacija Z.Jankovića naprimer! Se strinjam. Sem zelo jezen in užaljen, ko vidim, da me kakšen pokvarjen, vendar inteligenten barabin "okoli prenaša". Lahko pa počim, ko to želi početi en polpismen Franc!"
gorcin
# 30.01.2013 ob 11:19
roli, # 30.01.2013 ob 11:12

Za tako st(r)anje v šolstvu ni kriv samo Štrukelj. Če se ne motim, so v obdobju 2004-2008 nastali "idealni" pogoji za privatne šole in univerze, ki so seveda bile zelo zainteresirane, da se jih je financiralo z javnim denarjem.
Binder Dandet
# 30.01.2013 ob 11:18
"Kaj človeka vleče na takšno fakulteto?"

Dostopnost (preko neta opravljaš izpite) in zahtevana nižja stopnja znanja.
pfc
# 30.01.2013 ob 11:17
Kaj ni bil on miličnik?Moderno-policaj.....Diplomirani ekonomist!?Uh...ko so se pojavili raznorazni "strokovnjaki,svetovalci,menagerji...." po "osamosvojitvi" sem dejal,da nas to pelje v propad.Vsi v kravatah,pametni,polni lepih besed,demokracije bla,bla,bla...kot da bi gledal ameriško TV serijo "Dinastija".Tam se tudi ni vedelo kdo koga nateguje.Seks vsepovprek.
visioneuro
# 30.01.2013 ob 11:17
Gotof je !!!
johann
# 30.01.2013 ob 11:16
Pa še pesmica, ki so jo peli otroci v 1.razredu osnovne šole, stari 6 let (čisto zares):

Ringa, ringa, raja,
Kangler pa nagaja,
radarji gorijo,
Kangler, gotof si.
popaj16
# 30.01.2013 ob 11:15
Kaj človeka vleče na take fakultete? Npr. dejstvo da je velika večina takih, ki študirajo ob delu. Da je velika večina takih, ki so srednjo šolo zaključili dolga leta nazaj in je povratek na faks težek. Da je velika večina takih, ki imajo možnost napredovanja na delovnem mestu in jim delodajalec financira študij. In poglej, poglej - izberejo raje privatne fakultete, ker so veliko bolj prilagodljive kot javne fakultete, ker so bolj praktično usmerjene - kar delodajalci potrebujejo. Takim je ta faks namenjen.
gorcin
# 30.01.2013 ob 11:15
Kangler, pa pozdravi Ivana Simčiča in magistra Ambrožiča.
JackBauer
# 30.01.2013 ob 11:15
Nič skrbet, dokler je miličnik Vinko še vedno dr., je vse v redu.
izo
# 30.01.2013 ob 11:15
Si tudi predstavljam kako je izpite delal. To je bilo verjetno šele smešno.

a ni point ponarejanje diplome, da ti ni treba delat izpitov, tako kot vsi ostali idioti, ki vzamejo izobrazbo kot nekaj resnega?
kamnojed
# 30.01.2013 ob 11:15
Nič hudega, da ni več diplomirani ekonomist.
Važno, da je državni svetnik.
rooster
# 30.01.2013 ob 11:14
Kaj je to za ena banana-fakulteta...? Pa da bi bila le ena, se jih je pa v zadnjem desetletju ogromno razpaslo po SLO
Sebastjan666
# 30.01.2013 ob 11:14
NDS
Praviš, da če si politični idiot, brez etike in brez znanja, imaš takoj mesto v slovenski politiki, lahko vodiš občino ali celo državo, lahko si tudi minister za finance ali bančništvo, važno je da si naš.
Me ne čudi, zakaj podpiraš take idiote. To veliko pove o tebi. Pa nič dobrega, da ne boš mislil.
IIJA
# 30.01.2013 ob 11:14
Sem se hotel vprašati, če so za vsak slučaj pregledali še ostale diplome.

Super, pohvalno!
mirko.b
# 30.01.2013 ob 11:13
A je maturo pa ima narejeno?? Ali jo je kdo drug namesto njega pisal?
roli
# 30.01.2013 ob 11:12
HOP PO KANGLERJU in ostalim,
a nihče ne vidi glavnega problema.
Kdo daje take diplome in koliko?
Štruklovo nedotakljivo šolstvo *-visokošolstvo
in univerze je treba HUDO prevetriti in najprej
sankcionirati tiste ,ki so tako diplomo podpisali
in izdali. Taka retroaktivnost, se mi tudi v teh primerih
zdi neprimerna in je problematična z povsem druge
strani.
Seveda samo levaki niso prepisovali,imeli
švingl ceglov itd.
Torej stvar je hudo problematična nekje povsem drugje.
"Kdor je brez greha,naj prvi vrže kamen"
rubin
# 30.01.2013 ob 11:12
sm mel priliko videti zapiske in literaturo ter snov dobe..predlagal bi vsakemu delodajalcu, ki zaposli nekoga s to "diplomo", da si najprej malo pogleda to, pa ne toliko zaradi snovi temveč inteligence človeka, ki se tam izobražuje..
zabiče
# 30.01.2013 ob 11:12
Kaj ti nardijo, če greš v politiko.

diplomo in magisterij,celo doktorat
cairns
# 30.01.2013 ob 11:11
Kangler ni več diplomirani ekonomist

ampak miličnik s srednjo šolo.
johann
# 30.01.2013 ob 11:11
...za novo diplomsko nalogo lahko iz svojih izkušenj napiše npr.
"Seno za ceno zlata".


Boljši naslov bi bil: "Kako prirejati razpise, da bodo X krat dražji, zraven dobro zaslužiti, ter na ta račun terorizirati prebivalce in izvajati bedaste programe, ki uničujejo mesto."

Pa ne mi reči, da sem levičar, ker se mi ta na čelu z Zokijem, Pahorčkom in Lukšičem naravnost gnusi.
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:10
Si tudi predstavljam kako je izpite delal. To je bilo verjetno šele smešno.
insider
# 30.01.2013 ob 11:10
Zanimivo - ponovno sta ocenjevala mentor in soocenjevalec diplomskega dela. Kaj sta pa počela, ko je oddal izdelek ?
zarman
# 30.01.2013 ob 11:09
S'n dupleški žarek, ki v Maribori sveti,
s'n najlepša roža med Štajerskimi cveti
Kanglerof Franca, vam lahko fsakdo pove
Mariborčani brez mene gotovi ste!

Ha,ha Franca, laž ima kratke noge in predvsem nima diplome!
gorcin
# 30.01.2013 ob 11:08
Tale novica bi morala biti pod "Znanost in tehnologija", če ni že v "Črna kronika"...
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:06
Pa še magisterij je hotel vpisati. Morda bo pa prvi z magisterijem brez diplome. V arest z njim. Baje imajo zaporniki bivše policaje zelo radi.
long island
# 30.01.2013 ob 11:06
Kaj ti nardijo, če greš v politiko.
K_ris
# 30.01.2013 ob 11:06
Lahko, da sem pristranski, ampak meni je vsaka diploma DOBE in podobnih zasebnih "fakultet" že vnaprej rahlo sumljiva. Kaj človeka vleče na takšno fakulteto?
Urko
# 30.01.2013 ob 11:05
A DOBA pa ne bo nič sankcionirana, ker so kar tako nazive podeljevali?

Za Kanglerja pa da takoj odstopi iz vseh funkcij, da o pridobljenih ugodnostih na podlagi te "diplome" sploh ne govorimo...
zabiče
# 30.01.2013 ob 11:05
Kangler ni več diplomirani ekonomist

ja kdaj pa je bil ?
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:05
Sicer pa kakršen narod takšni politiki.
Upam, da ne ker bi to pomenilo katastrofo za slovenski narod.
zarman
# 30.01.2013 ob 11:03
Policaj pa je ostal zato, ker je prepisoval od črnega dobermana, ki je z njim sedel za mizo!
zarman
# 30.01.2013 ob 11:02
...za novo diplomsko nalogo lahko iz svojih izkušenj napiše npr.
"Seno za ceno zlata".
gentlemen55
# 30.01.2013 ob 11:02
SEDAJ JE PA ZARES " GOTOF"- pokvarjenec,leta in leta je sleparil. Vsem SLO županom,politikom,vidnim gospodarstvenikom bi morali njihove diplome dati po drobnogled- VSEM !!! SVINJARIJA
oliva
# 30.01.2013 ob 11:02
Samo res, kakšna banda! :||
Koliko ljudi, sposobnih, izobraženih, izkušenih in ustvarjalnih je nezaposlenih, ker so vse pomrežili in razmrežili neizobraženi goljufi!
Narobe svet! Sposobne in poštene tiščijo stran in so na ulicah, imenovani zombiji, nesposobni in goljufi in kriminalci pa na najboljših položajih. :(
pirat321
# 30.01.2013 ob 11:01
"Če bi kandidiral bi bil še enkrat izvoljen", če je to res so Mariborčani lopovi saj se voli sebi enake. Ker pa so dokazali, da niso (respect njim), je druga varianta, da je Kangler podobno kot JJ in ZJ izgubil stik z realnostjo.
marcipan
# 30.01.2013 ob 11:00
čudno. jast mu zaupam in dfomim da je krif.
mirko.b
# 30.01.2013 ob 10:59
To pomeni, da ima sedaj samo srednješolsko izobrazbo. Razen, če ni kdo drug namesto njega pisal maturo, nikoli se ne ve.
bondi
# 30.01.2013 ob 10:59
Ti ti ti LUMPEK...za vedno bo ostal policajček.
Zdaj pa mora vrniti vso plačo, ki si jo je pridobil na račun izobrazbe, pa še v čuzo z njim!
NDS
# 30.01.2013 ob 10:59
Je pa še vedno dr. Politike.

Na kmetiji nič novega, petelin še kar ...
Jethros
# 30.01.2013 ob 10:58
Binder Dandet:
Ne bo mu hudega, še vedno lahko proda nekaj bal sena, pa že ima 150.000€ za stanovanje...
Ali pa tudi gate, s smaragdi, 24 karatnimi zlatimi nitkami...
r5
# 30.01.2013 ob 10:56
Še kar državni svetnik?
dory
# 30.01.2013 ob 10:56
No mene preseneča, da je sploh kdaj imel ta naziv :))
Binder Dandet
# 30.01.2013 ob 10:55
Ja madona, dajte mu vsaj gate pustit.:D
Jožef Beujs +
# 30.01.2013 ob 10:55
jap, spet levi iz ljubljane krivi
kunta kinte
# 30.01.2013 ob 10:54
komunajzarska zarota ...
Kazalo