Slovenija

Poudarki

  • Izid knjige 27. avgusta
  • Petek: Vajen sem napadov in podtikanj
  • "Mediji so o aferi poročali enostransko"
  • Komisija ugotovila, da se Sanader in Janša nista dogovarjala o incidentih
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,5 od 32 glasov Ocenite to novico!
Miro Petek
Miro Petek je avtor knjige V Sovinem gnezdu, ki naj bi po njegovem mnenju močno razburila nekatere politične kroge. Foto: MMC RTV SLO
       Mesec za tem je afero Sova, ki ni dosegla tistega učinka in namena, kot so si želeli njeni snovalci, zamenjala afera Patria       
 Miro Petek
Anton rop in Janez Janša
Nekdanji premier Anton Rop je svojega naslednika na tem mestu, Janeza Janšo, obtožil, da je skupaj s hrvaškim predsednikom vlade Ivom Sanaderjem insciniral incidente v Piranskem zalivu. Parlamentarna komisija za nadzor nad delom obveščevalnih in varnostnih služb, ki je raziskovala domnevno dogovarjanje, je ugotovila, da se Janša in Sanader nista dogovarjala o izvedbi incidentov. Foto: RTV SLO

Dodaj v

"Ker afera Sova ni dosegla svojega namena, jo je zamenjala afera Patria"

Miro Petek o svoji knjigi V Sovinem gnezdu
27. avgust 2010 ob 06:12
Ljubljana - MMC RTV SLO

Večina medijev je o aferi Sova poročala zelo enostransko in precej usmerjeno, poleg tega je večina medijev zgodbo gradila na t. i. naj bi novinarstvu, je za MMC pojasnil Miro Petek.

Ob izidu svoje knjige V Sovinem gnezdu je nekdanji novinar in poslanec SDS-a Petek povedal, da v njej opisuje dogajanje v aferi Sova od njenega začetka leta 2007 pa do konca v letošnjem letu, ko so na seji DZ-ja sprejemali poročilo o delu preiskovalne komisije za leto 2009.

Komisija je ugotovila, da se Sanader in Janša nista dogovarjala o incidentih
"Skratka, gre za ozadje, kaj se je dogajalo v tej aferi in kako sta reagirali naša parlamentarna komisija in posebna vladna skupina. Gre za to, da se opisuje ves ta tok, vse medijsko dogajanje, dogajanje v parlamentu, javnosti in na koncu tudi epilog, ki je znan in po katerem je parlamentarna komisija ugotovila, da se Sanader in Janša nista dogovarjala o incidentih v Piranskem zalivu,"
razlaga poslanec SDS-a.

Petek pojasnjuje, da so ga kot preiskovalnega novinarja zmeraj zanimale teme, ki so jih drugi potiskali pod preprogo. Pojasnil je, da je to temo spremljal od blizu. "V času afere Sova je bilo kup dezinformacij, političnih in medijskih 'intrig'. Menim, da je dobro, da se vse to opiše in pove. Pregledal sem več tisoč strani novinarskih zapisov. Knjiga ima kakšnih 300 opomb pod črto, citira izjave politikov, medijev. Opisuje dogajanje, ki sem ga sam videl, ko sem spremljal to afero," pojasnjuje.

Petek: Vajen sem napadov in podtikanj
Avtor pričakuje ob izidu knjige buren odziv dela politike in medijske javnosti ter tudi določene napade in podtikanja, vendar je, kot pravi, vsega tega že navajen in ga to ne skrbi.

"Mediji so o aferi poročali enostransko"
Po Petkovem mnenju je večina medijev o aferi poročala zelo enostransko in precej usmerjeno, kar naj bi se videlo tudi iz soočenja medijskih zapisov in končnega razpleta afere. Nekdanji novinar trdi, da je večina medijev zgodbo gradila na t. i. naj bi novinarstvu in ni predstavljala obeh plati te zgodbe.

"Afera je povsem izginila iz medijskega prostora takoj, ko se je ugotovilo, da se Janša in Sanader nista dogovarjala o incidentih v Piranskem zalivu. Mesec za tem je afero Sova, ki ni dosegla tistega učinka in namena, kot so si želeli njeni snovalci, zamenjala afera Patria," pojasnjuje.

V knjigi tudi javnosti do zdaj neznani podatki
Petek trdi, da je v knjigi, ki bo izšla 27. avgusta, tudi nekaj novih, javnosti do zdaj neznanih podatkov, npr., kako so se delavci Sove na nekem praznovanju pojavili s kapami s peterokrako zvezdo, kar je po Petkovem mnenju "precej čudno, skorajda ekscesno praznovanje uslužbencev Sove".

V knjigi naj bi bile še nekatere druge zanimive podrobnosti. "Vseskozi sem pa pazil, da ne bi izdal kakšne državne skrivnosti, da ne bi prišel v položaj, ko bi me država na koncu kazensko preganjala," je zaključil Petek.

Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
sir.shrek
# 28.08.2010 ob 01:15
... kaj pa če je vse to res?
LjuticaBogdan
# 27.08.2010 ob 18:57
Saj nisem govoril o Janši!
LjuticaBogdan
# 27.08.2010 ob 18:28
Prav zanimivo je, če je soproga pijanka, sam pa hočeš vedno narediti sosedu kaj slabega.
marsal
# 27.08.2010 ob 17:33
Viva, nikar ne laži. Očitanje Janši tega, da je bil v partiji, je neumnost zaradi tega, ker je počel isto, kar smo itak morali početi vsi - še posebej tisti na partijski šoli, ki je danes znana kot FDV.

Kar je pisal, je pisal - kar je itak moral.
viva
# 27.08.2010 ob 16:54
Dimež, lahko poveste svoje mnenje, ni pa treba lagati. Vse kar sem napisala o Ivanu Janši je res, sama osebno sem brala njegove članke v Mladini, sama sem tudi prebrala njegovo prošnjo, da ga ne bi izbrisali iz ZKS, pa še veliko drugih dokazov obstaja. Malo se je treba potruditi, najti časopise in revije iz njegovih komsomolskih časov, pa se bo vse dokazalo, črno na belem. Tega, da ste bili takrat zraven, vam pa seveda ne verjamem. Jaz nisem povedala svojega mnenja, ampak dejstva. Vi pa ste res povedali le svoje mnenje, ker resnice ne veste ali pa je nočete priznati. Prav zanimivo je, da je v SDS največ članov bivše ZKS in kot po pravilu, so vsi nekakšni zagrenjenci, katerim se niso uresničile njihove želje, največkrat zaradi nesposobnosti, pa tudi, to moram priznati, zaradi takratnih "tovarišev" na oblasti. BTW, tudi g.Slivnik je bil član zadnjega CK-ja, a ne?
dimež11
# 27.08.2010 ob 14:27
viva
27. avgust 2010 ob 12:14
... Dimež, tudi jaz se dobro spominjam časov, ko je bil Ivan janša politkimisar, ko je vihtel partijsko zastavo in partijsko knjižico visoko v zrak. Ko pa mu to ni pomagalo, da bi postal predsednik komunistične mladine Jugoslavije, ...

Ker se teh časov seveda zelo dobro spominjam, malce težko pristajam na to, da bi JJ pripisoval vihtenje partijske zastave in partijske knjižice visoko v zrak. O tem se je začelo govoriti seveda šele kasneje - takrat, ko je bilo treba diskreditirat političnega nasprotnika.
Čas je pokazal, da je to 'potenciranje' padlo na plodna tla in se vedno najde dovolj 'papig', ki stalno ponavljajo to, česar sodobniki tistega časa takorekoč nismo opazili.

O ja - spomnim se pa precej drugih akterjev, ki so bili zares glasni. In glej ga zlomka - kar nekaj jih je javno nastopalo proti samostojni slovenski vojski, proti samostojni slovenski državi itd.
Kot sem povedal - bil sem ravno 'toliko zraven', da vem, kaj govorim.
Lahko imate svoje mnenje - imate pravico do tega. A tudi jaz imam pravico povedat to, kar je bilo!
nesesekirat
# 27.08.2010 ob 12:38
Če bi bil g.Petek res kakšen pravi novinar, bi še naprej razkrinkaval barabije in pisal o njih, tako pa se je prodal eni od političnih obcij in svojo kredibilnost zapravil.
Zanimivo, da se knjiga pojavlja tik pred volitvami, istočasno z dokončavanjem razpleta afere Patrija. Da nima tudi to svojega namena.
Stara lajna; obračaj kakor češ, "kolajna" ima vedno dve plati. Na katero plat kdo prisega, pa je njegova "stvar", ki naj je ne vsiljuje drugim.
Anar Hija
# 27.08.2010 ob 12:38
Janša je kot Chuck Norris: On je kriv samo takrat, ko se on za to odloči!
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))))))
nesesekirat
# 27.08.2010 ob 12:33
Ali bomo kdaj izvedeli, kateri prevarani mož je Petku "usluge" njegovi ženi plačal z batinami.
Velesposobni domačin s Koroške, M.Petek, ali se ne bi rajši "pobrigal" za svoje koroške rojake, ki so ostali na cesti brez dela. Zakaj kot poslanec ne predlagate zakona, ki bi "akrobacije" lastnikov firm onemogočil oz. omogočil za podobna dejanja (Prevent) kazenski pregon "handlarjev".
In ko omenjate Sovo in Patrijo: kar nekaj Korošcev bi danes imelo zaposlitev, če ne bi bila pri naročilu oklepnikov na prvem mestu višina "provizije", potem pa vse ostalo, kar k takšnemu "kšeftu" paše.
viva
# 27.08.2010 ob 12:14
Dimež, tudi jaz se dobro spominjam časov, ko je bil Ivan janša politkimisar, ko je vihtel partijsko zastavo in partijsko knjižico visoko v zrak. Ko pa mu to ni pomagalo, da bi postal predsednik komunistične mladine Jugoslavije, se je zaklekl pri svojem očetu, da se bo boril proti svoji domovini, proti vsem politikom, ki ga v njegovi bolestni želji po oblasti niso podprli in se jim maščeval. To je vsa njegova velika osamosvojitvena borba. Ko so bili 4 leta na oblasti, so privili pipice na vsa državna podjetja, kamor so nastavili svoje kadre in jih izcuzali. Patrija jim je propadla in so ostali brez dotoka denarja. Ker jim ga počasi zmanjkuje, morajo za vsako ceno zopet priti na oblast. Pri tem jim velikodušno pomagajo sindikati, DeSUS in tisti reveži, ki ne vedo za kaj pri tem vsem skupaj gre. GRE ZA OBLAST, ZA MOČ, ZA DIKTATURO J. IVANA JANŠE!!!!!
viva
# 27.08.2010 ob 12:05
A bi prosim nehali vdirati v moj računalnik, barabe janševske. Saj bo tudo janšistišnim lopovom zmanjkalo denarja, da bi vas plačevali.
viva
# 27.08.2010 ob 12:04
Ja, Petek vse ve, ker mu vse suflirajo janšisti. Saj nihče v SDS ne sme misliti s svojo glavo ampak z Ivanovo. Le kaj bodo počeli, ko bo njihov firer v arestu!?
point1
# 27.08.2010 ob 11:02
Koliko možganskih celic uporablja človek, ki verjame v te znanstvene fantastike?
Politkomisar
------------------------------------------------------------------------------

Koliko možganskih celic pa uporablja človek ki verjame v samoupravni socializem in v kardeljeve buče????? LOOOOOOOL, ti si res HUDO BOLAN!!! :-))))))
Binder Dandet
# 27.08.2010 ob 11:00
croze, nimaš prav. Da bi le bilo več Mirov Petkov. Med novinarji. Tisti dogodki na Koroškem in predvsem nadaljnje razčiščevanje so sramota za demokratično državo. Jaz Mira Petka sumim, da se je v politiko vrgel za to, da bi se kot bolj izpostavljena oseba zavaroval. Škoda le, ker je dejansko tudi postal politik, ne v smislu funkcije, ampak po obnašanju. S tem je mene osebno razočaral.
wsavoj
# 27.08.2010 ob 10:59
Če bi recimo,zaprli J.Ivana Janšo,Erjavca ,Gutmana,Krkoviča,ali bi se ponovila ROŠKA?
petmat
# 27.08.2010 ob 10:59
croze
BAJE je g. Mirota Petka namlatil ljubosumni mož
Hlapci pa so nasedli.
croze
# 27.08.2010 ob 10:47
pravi se oglaša zaradi svojega lažnjivega poročanja jih je dobil po kljunu in so ga hlapci za nagrado izvilili za poslanca
dno
dimež11
# 27.08.2010 ob 10:45
generacija56
27. avgust 2010 ob 08:34
... Po toliko aferah, od kraje dokumenta, ki ga je sploh dvignila na politično prizorišče, preko Depale vasi, obtožb okoriščanja pri prodaji orožja in sedaj prejemanja podkupnine, še vedno uživa zaupanje nekaterih, ki se ne morejo sprijazniti, da so svoja upanja vezali na napačnega človeka. ...

Glej - o aferi Depala vas, o 'civilistu M. S.' (ker je sokrajan) vem toliko, da me pa res ne moreš prepričat. Vem, kakšen človek je M. in kaj vse je bil pripravljen naredit zaradi maščevalnosti.
Nekateri pač privlečete ven Depalo vas, prodajo oročja (uf, dobro so dokazali vpletenost JJ - še sedaj ima orožje pod posteljo v Grosupljem, kajne?) itd. Dokazov pa ni, ni, ni ...

Prav je, da je Miro Petek napisal knjigo. Zakaj ne?
In koga moti, da je izšla pred volitvami? Ja jasno je - lanserje afere Patria, ki bo sedaj imela manj ostro ost.
bejekovas
# 27.08.2010 ob 10:42
Afere gor afere dol, Miro Petek je ena redkih svetlih točk na slovenskem političnem prizorišču.
Pred desetimi in več leti je opozarjal na to kar se dogaja danes (po Koroški), in bil za to pohabljen.
Politični botri in denar pa poskrbeli da dobro plačani storilci in naročnik nikoli ne bodo odgovarjali (pred sodiščem).

Miro veliko uspeha še dalje.
dimež11
# 27.08.2010 ob 10:35
Politkomisar.
27. avgust 2010 ob 07:49
Vsi, ki verjamejo janševikom so ubogi na umu, saj ne morem verjeti, da prav verjamejo kako udba, ki mimogrede že 20 let več ne obstaja, ...

Politkomisar - kdo si ti, ki sodiš? Preprosto nimaš pojma. Sprijazni se. Pišeš prežvečene floskule. Samo preimenovanje še ne ukine organizacijo. Nekateri se časov, katerih ti ne poznaš, spominjamo malo bolje - in glede na to, kaj se dogaja sedaj oz. v zadnjih letih v Sloveniji nam res ni težko potegnit vzporednic.
Ko pa policija, kriminalisti, pridejo na plan celo z istimi akterji ...
Binder Dandet
# 27.08.2010 ob 10:05
Hehe, mesec pred volitvami bo izšla njegova knjiga, ki govori o kontinuiteti udbomafije.
demetra
# 27.08.2010 ob 10:00
Spet isti krep.
Vse se vrti v krogu - sova, patrija, petek, patrija, sova, poboji, patrija, petek, sova.....

Pejte vsi skupaj tja, kamor sonce ne posije.
George Patton
# 27.08.2010 ob 09:39
Panika.

Lepo to. Upam, da bomo končno spravili tega domobranskega sina za zelo dolgo v zapor.
merikh
# 27.08.2010 ob 09:31
bye bye baby bye bye
JJ baby bye bye
šurda
# 27.08.2010 ob 09:19
Bo šel Miro Petek po stopinja svojega slavnega šefa,in
objavil kakšen zaupen dokument v svoj knjigi ???? Se
zna zgoditi tako !!!,saj zgledi vlečejo !!
michael25
Edini,ki bi res lahko ogrozil totalni primat levice,bi bil le
Žiga Turk !!!Ne pa tudi Gregor Virant slavni avtor etičnega
kodeksa,ki pa ga je sam prekršil,saj je do zadnjega dne vlekel
ministrsko plačo ( še celo leto po volitvah !! ) in potem
čez noč kot po čudežu našel novo službo !!! Toliko o
etiki in Gregorju Virantu,Žiga Turk na čelu SDS-a bi bil
odlična izbira !!,a kaj ko ima dosmrtni mandat za vodenje
SDS-a Ivan Janez Janša !!!
kazam123
# 27.08.2010 ob 08:58
Natolcevanje
michael25
# 27.08.2010 ob 08:54
Upam, da je vsem jasno, da cilj te kampanje ni zapreti JJ-ja, temveč oddaljiti ga od oblasti.

s tem se pa celo strinjam... cilj leve udbomafije ni zapreti JJ, ampak ga pred vsakimi volitvami mazati z novimi izmišljeni aferami... Pri tem seveda računajo, da bo neumni del naroda mislil "kjer je dim, je tudi ogenj" in verjel tem zgodbam...

Če bo slučajno kdaj kakšen drug človek, recimo Virant, prišel na čelo sds, ali kakšne druge stranke, ki bo resno ogrozila totalni primat levice, bodo tudi njega takoj mazali in proti njemu sprožali lažne afere...
8s5est
# 27.08.2010 ob 08:49
Naši vrli politiki so ostali res brez idej. Včasih so na dan prihajale vsaj nove afere, sedaj se jim pa še tega ne da, ampak samo ponavljajo stare plošče. In od njih se pričakuje, da bodo našli rešitve za resne probleme v gospodarstvu, zdravstvu..... ...... potem pa svizec zavije čokolado.
generacija56
# 27.08.2010 ob 08:34
Zmrazi me, ko vidim koliko praznine je uspel popolniti JJ v slovenskih glavah.
OK, vsi smo bili pred kratkim priče podobnemu dogodku v Srbiji, ko je Miloševič potegnil toliko ljudi za seboj, a "pri nas se to ne more zgodioti"! Pa se je.
Po toliko aferah, od kraje dokumenta, ki ga je sploh dvignila na politično prizorišče, preko Depale vasi, obtožb okoriščanja pri prodaji orožja in sedaj prejemanja podkupnine, še vedno uživa zaupanje nekaterih, ki se ne morejo sprijazniti, da so svoja upanja vezali na napačnega človeka.
JJ je močna osebnost s karizmo, a zaradi svoje narave nikoli ne bi smel v politiko. Poglejte samo koliko škode je naredi Jorg Haider na koroškem. Šele sedaj pa prihaja na površje kako pokvarjen je bil. In začuda ljudi sploh ni motilo da je bil homoseksualec!
Jaz nikoli ne bi bil za politika. Ko vidiš s kakšnimi ljudmi se vse soočiš, bi me minilo.
Semolič naprimer. Na eni strani celoten državni aparat z vsemi mednarodnimi institucijami v zaledju ( posebaj OECD ), na drugi strani pa domači "divjaki", ki ga obmetavajo z žaljivkami.
Kako se človeku da?
Rad kdaj napišem kaj tukaj, a vedno znova me mine, ko se kak goreč pristaš obregne ob razumen komentar brez argumentov. Kar tako, ker ima rad JJ-ja. Pa ga ne moti, da ta okorišča sebe, ali pa stranko.

Upam, da je vsem jasno, da cilj te kampanje ni zapreti JJ-ja, temveč oddaljiti ga od oblasti.
Tako kot so to nekoč Marjana Podobnika.
aeterno
# 27.08.2010 ob 08:33
Ne afera, kaznivo dejanje Patria Miro.
bull
# 27.08.2010 ob 08:30
veliki vodja gre v čuzo zato so njegovi vojščaki nervozni...
krompir
# 27.08.2010 ob 08:26
Kar naj se malo spuca politični prostor, na kvazi levi in desni. Slovenci se bomo že znajdli brez teh prekrasnih gobezdal. Ah. Upam da bodo novinarji bedeli nad nesrečnimi dogodki ala simpatije na tožilstvu, zaprašene omare na sodstvu...
Peter F.
# 27.08.2010 ob 08:25
@Triptico
Se strinjam. To lahko da levica skupaj z desnico producira neke kvazi afere, samo da razvaja narod in da se ta ukvarja s takšnimi neumnostmi.
Ter hkrati pozabi, da bo kmalu 110.000 brezposelnih, zanič službe, bankrotirana država...
Zakaj bi hoteli, da politiki dejansko nekaj naredijo za narod, če nam lahko servirajo takšne neumnosti, pa se z njimi zamotimo.
Peter F.
# 27.08.2010 ob 08:23
Volitve pred vrati.
Spet bo prelitega gnoja z levice, po volitvah bo pa vse tiho in nič dokazanega.
Deja Vu... Brezveze. Raje pojdite v naravo, dokler so še topli dnevi.
Triptico
# 27.08.2010 ob 08:22
Spet se bomo celo predvolilno kampanijo ukvarjali z aferami, skratka z vsem drugim, razen z resničnimi problemi in načrti ne. Potem se pa še kdo čudi, da je stanje v državi tako bedno? Kadarkoli je kdo od poltikov vmešan v kakšno dejanje, ki se smatra kot kaznivo, potem je to po pravilu politični konstrukt. Vpleteni naredijo vse, da se pozornost obrne od resničnih problemov, ki jih nimamo malo. In v takšni državi naj živimo, ustvarjamo, napredujemo? Meni recimo ne gre v glavo, da se dva politična pola defakto ne bosta strinjala o kakšni stvari, pa čeprav bi bila lahko strokovno podprta in je še otroku v plenicah jasno, da je to dobro. Ne, zato ker nisi naš, nimaš prav, pa pejte v tri krasne! In da bi tukaj bil kdo manj kriv kot drugi, ma ja! Sram naj jih bo.
kredarica
# 27.08.2010 ob 08:14
ljubim te
kredarica
# 27.08.2010 ob 08:13
Politkomisar
Politkomisar.
# 27.08.2010 ob 07:49
Vsi, ki verjamejo janševikom so ubogi na umu, saj ne morem verjeti, da prav verjamejo kako udba, ki mimogrede že 20 let več ne obstaja, nadzira finske preiskovalne organe, policijo in sodstvo. Koliko možganskih celic uporablja človek, ki verjame v te znanstvene fantastike?
amav
# 27.08.2010 ob 07:49
Petek modro ugotavlja, da večina medijev poroča enostransko ko gre za afere in kraje ki jih počenjajo kalimeroti, še kar dobro poročajo le Demokracija in Reporter, zadovoljen je le z poročanjem o krajah in aferah komunajzarjev.
Politkomisar.
# 27.08.2010 ob 07:41
Miro Petek je velik naivnež. On prav verjame, da so vse afere režirane. Že Drago Kos je lepo povedal, da to niso afere, ampak kazniva dejanja. To kar se v Sloveniji dogaja je navaden kriminal. In gospod Petek si to razlaga, kot neko igro, kjer si vsak na toliko časa nekaj izmisli kar mu pade na pamet? Na koncu bomo prišli do zaključka, da slovenska udbomafija nadzira celi svet, ne samo Finsko, samo zato, da lahko zagotavlja svojim politične točke? Dajte malo mislit s svojo glavo. To so kozlarije kar nam prodajajo janševiki tipa Petek.
Politkomisar.
# 27.08.2010 ob 07:22
Oglaša se zvest Janšev hlapec, Miro Petek. Nekoč je plačal visoko ceno, ker je branil resnico, danes pa odplačuje ta dolg z zagovarjanjem laži, ki jih predstavlja princ teme. Sramotno...
mattyy
# 27.08.2010 ob 07:15
Zdaj pa vi poglejte v kakšni banana komunistični državi živimo! Rop pred vso Slovenijo obtoži Janšo za incidente v PZ! Komisija ugotovi, da si je Rop ti izmislo in za nagrado ga v Evropo pošljejo namesto, da ga za vse večne čase zbrišejo iz politike! Pa kaj ti se norca delajo iz ljudi?
les yeux ouverts
# 27.08.2010 ob 06:49
levi in desni, vsi ste bedni
Do sedaj so se afere in podtikanja le teh dogajale bolj ali manj z leve, desni pa so se predvsem branili. Edino pravilno je, da se pove resnico in kdor je kriv, naj gre na zasluže dopust v hotel Dob. Samo, kaj ko za nekatere ni laži, je samo njihova resnica, tudi če ne drži ... folk pa itak naiven, da se kar kadi.

Če bi politiki tudi delali s takim tempom, kot se odvija predvolilni masaker, nam ne bi šlo tako slabo.
UglyAsItGets
# 27.08.2010 ob 06:34
Sanader in Janša sta pa ja svetnika in bosta postala mučenika še za čas svojega življenja.. Ne morem verjet kaj smo že imel v zaporu, pa spustili na prostost..
lookaaa
# 27.08.2010 ob 06:32
ta izid knjige nima nikakrsne zveze z volitvami. ;-)

prah na materialu se je predolgo nabiral in po dopustu se je miro pac odlocil, da jo izda.
levi in desni, vsi ste bedni. naj vasi zupancki dajo ven kaksne programe, te aferice pa pustite za drugic.
michael25
# 27.08.2010 ob 06:32
bravo, petek... komaj čakam, da preberem knjigo...
Petek je pošten človek s hrbtenico, ki je tako kot janša, trn v peti levi udbomafiji...
lookaaa
# 27.08.2010 ob 06:16
umirimo konje. pocakajmo z afericami. po volitvah bo dovolj casa za objavo teh clankov. ;-)
Kazalo