Vsebina oglasa je zelo vabljiva, uresničitev napisanega pa lahko izprazni denarnico. Foto: Eugenija Carl
Vsebina oglasa je zelo vabljiva, uresničitev napisanega pa lahko izprazni denarnico. Foto: Eugenija Carl

Takšne in podobne so vsebine oglasov, s katerimi različne agencije in podjetja mamijo ljudi. Sliši se vabljivo, vendar srečni izbranci hitro postanejo nesrečni in denarnic izpraznjeni kupci. Šli smo po sledeh enega izmed zavajajočih oglasov in razkrili, da se za vabili premetenih ponudnikov v resnici skriva prodaja ničvrednih izdelkov po astronomskih cenah.

Eno izmed takih, ki služijo na naivnosti ljudi, je ljubljansko Društvo za izboljšanje zdravja in počutja, ki v nabiralnikih, v glavnem upokojencev, pušča letake z vabilom na analizo telesa s kvantno resonančno tehniko, ki naj bi pokazala morebitna bolezenska odstopanja na srcu, ožilju, kosteh, rodilih, prebavilih, endokrinih žlezah … za vsega 10 evrov.

Priložnostnega sodelavca pod krinko je TV Slovenija poslala na enega izmed srečanj, na katerem so zbrane upokojence s psihološko dovršenim pristopom najprej približno uro prepričevali o "odlikah" in seveda o nakupu pregrešno dragih izdelkov z "izjemnimi lastnostmi", kot je na primer kristalna posteljna podloga, ki naj bi ustavila bolezni, kot so srčno popuščanje, rak dojke, kožni rak, težave s prostato ...

Izkazalo je, da ustanovitelj društva ljudi mami z oglasom, služi pa njegovo podjetje. Zavajanje pa predstavlja tudi objava fotografije zdravnika na oglasu, v resnici pa pregledov ne opravlja medicinsko osebje. Zaradi nepoštene poslovne prakse je tržna inšpekcija lastniku izdala prepoved …

Prevare zavedenih potrošnikov
Prevare zavedenih potrošnikov