Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 65 glasov Ocenite to novico!
Kovačič je volivce pozval k čim večji udeležbi na ponovljenem glasovanju o zakonu o drugem tiru. Foto: BoBo

Kovačič: Zahtevam pošten referendum

Začetek referendumske kampanje
13. april 2018 ob 13:12,
zadnji poseg: 13. april 2018 ob 13:13
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Pobudnik referenduma o zakonu o drugem tiru Vili Kovačič je ob začetku referendumske kampanje poudaril, da si na ponovljenem glasovanju, ki bo 13. maja, želi čim večje udeležbe, ki bo po njegovi oceni ključna.

Vili Kovačič je zato volivce pozval k čim večji udeležbi na ponovljenem glasovanju o zakonu o drugem tiru. Kritičen je bil do odločitve ustavnega sodišča, ki je zavrnilo njegovo pobudo, s katero si je prizadeval za združitev datuma s parlamentarnimi volitvami.

"To, da mi ustavno sodišče ni dalo možnosti doseganja kvoruma z volitvami, je za nas velika ovira," je poudaril in hkrati napovedal nadaljnji boj v kampanji.

Kovačič zagovarja alternativno različico projekta drugi tir, ki jo bodo v ponedeljek predstavili v prostorih državnega sveta. "Mi smo ne za drugi tir, ampak za dvojni tir po trikrat nižji ceni, ki bo dvakrat hitreje zgrajen in brez škode za ljudi in okolje," je ponovil.

Prav tako bi projekt, za kakršnega se zavzema Kovačič, gradili brez Madžarov. "Mi smo sposobni drugi tir financirati sami. Zdaj se hvalijo z visoko gospodarsko rastjo, naj nekaj tega denarja namenijo drugemu tiru," je dejal.

Projekt, kakršnega je zastavila vlada, po njegovem prepričanju uveljavlja sistemsko korupcijo na dolgi rok. "Cerar je naivno pričakoval, da tega ne bomo opazili," je bil oster in poudaril, da je prav to največja prevara. Kovačič se v tokratni kampanji veseli neposrednega soočenja s premierjem, ki opravlja tekoče posle, Mirom Cerarjem. Ta bo sicer projekt zagovarjal kot predsednik SMC-ja.

"Zahtevam pošten referendum, enakopravno pozicijo z drugo stranjo in potem bo vse v redu," je sklenil Kovačič.

VIDEO
Vili Kovačič ob začetku referendumske kampanje
G. C.
Prijavi napako
Komentarji
DrKult
# 13.04.2018 ob 13:38
Hitra anketa:
Če pade ista odločitev kot na prvem, naj država izstavi račun Kovačiču.

(+) se strinjam
(-) se ne strinjam
za_vse_sem_sam
# 13.04.2018 ob 13:18
Če ne bo po moje, potem je nepošteno. Diši po SDS politiki.
Druga Švica
# 13.04.2018 ob 13:44
Vili, jaz pa zahtevam, da nehaš zapravljat naš čas in denar.
vrtojb5
# 13.04.2018 ob 13:39
Vili pridem, bez brige, za zakon, proti tebi.
SamoRes
# 13.04.2018 ob 13:26
Vili Kovačič: "Cirkus bomo vrteli do onemoglosti, da se bo neizvajanje zakona podaljševalo"

Zato bomo pa ostali doma in bojkotirali referendum, kdo je pa tako neumen, da bomo hodili na referendum dokler ne bo Vili zmagal. Ne se norčevat iz državljanov, ki so že enkrat odšli na volišča.
Bojkot!
Isao
# 13.04.2018 ob 13:24
Pazi da ne boš vrtel cirkusa do onemoglosti.
tanj
# 13.04.2018 ob 13:50
"To, da mi ustavno sodišče ni dalo možnosti doseganja kvoruma z volitvami, je za nas velika ovira,"

Ta stavek vse pove. Kvorum dosegaš s svojim referendumom, ne z drugimi volitvami. Sicer kvorum ne igra nobene vloge.

Ja saj vem, njim to razlagat...
GoodFella
# 13.04.2018 ob 13:57
Uh, težek prodajalec megle oz. nakladač...kar tako na pamet trikrat ceneje, dvakrat hitreje. Kdo pri zdravi pameti lahko tega samooklicanega cirkusanta jemlje resno?
Zdejkapopi
# 13.04.2018 ob 13:55
Referendum, da Vili utihne.
SamoRes
# 13.04.2018 ob 13:52
2012, janševa vlada, minister Černač:
Glede drugega tira je povedal še, da je projekt pred tem, da se na ravni projektiranja zaključi. "Čaka nas še okoljska presoja in odkup okoli dva hektara zemljišč. Nato začnemo iskati investitorja. Projekt je vreden 1,3 milijarde evrov in v proračunu denarja za to ni," je povedal.

Zakaj je sds ko je bila pri koritu tudi razlagala da je projekt vreden 1,3 milijarde?
CarlosNorris
# 13.04.2018 ob 13:59
Jaz čisto po resnici sploh nimam pojma zakaj se gre pri tej celotni kalvariji, res ne: ne kdo kaj zagovarja, ne zakaj se gre pri referendumu, ne kateri ekonomski in politični interesi so za različnimi mnenji. Je res tako težko izpeljat en infrastrukturni projekt?
Park
# 13.04.2018 ob 13:52
Tudi, če bi včeraj začeli dejansko graditi že železnico, smo prepozni. Avstrijci in Italjani že končujejo hitro progo iz severa Avstrije proti Trstu. Pravtako Hrvati že gradijo progo do Reke.

In preden bo naš 2.TIR zgrajen, bo po tistih že nekaj let tekel tovorni promet. In kakor pri nas vse gradnje potekajo, se bo še tukaj nekajkrat podražilo, ker bo prišel en nečak, ki bi tudi imel novo hišo pa novega BMX x6, kup afer bo zraven...

Ampak ja. Žal, tako nizko je padla kultura Slovencev po 45 letni oblasti zaostalega balkana - isto oblast imamo pravzaprav še danes.
Partizan Miha
# 13.04.2018 ob 14:56
tomive
"Mentaliteta današnjega Slovenca:
Rdeči gospodar, prosim izropajte me! Prosim, izropajte me!"

Mentaliteta današnjega janševca:
Samo naš janša nas lahko ropa ! Vili zriti že da bojo projek vodile sž in da bo lahko ropal sam naš janez ! Ker on lahko, ker je naš !
DrKult
# 13.04.2018 ob 16:06
Brezposelni "Verjetno bi račun dali kar tebi, ker itak ne znaš sešteti 1+1.
Namreč, sedanje državne strukture so krive, da referendum ni na isti dan, kot volitve."


Lep vzdevek. Ti pristoji. Vi ste ekstra demokrati, cel SDS kamp. Če ni po vašem, že ne more biti demokracija. Zagonili ste 5 milijonov za prvi refersndum, pa vam ni bil všeč rezultat in zdaj boste zagonili še 5 milijonov za drugega. Rezultat vam ponovno ne bo všeč. Boste šli sprovocirat še tretjega? Nekateri res nimate spoštovanja do naroda.
KOR
# 13.04.2018 ob 14:04
Super, thumbUp za 2.TIR. Ampak Korošci bi pa tudi imeli že to hitro cesto, na katero čakamo že 40 let. In očitno bomo še ene toliko!
JC29
# 13.04.2018 ob 14:30
Porkaš Vili... pa kdo si ti, da boš zahteval... Na koncu mu, ob enakem izidu še izstavite račun referenduma... Pa naj ga potem prefakturira na SDS...

To je izrazito destruktivna politika SDS... Pa naj še kdo reče, da so državotvorni
Knight Kant
# 13.04.2018 ob 14:00
Kovačič: Zahtevam pošten referendum

-----------

... zato bom v predreferendumski kampanji objektivno prikazal vse argumente za in proti.
rudes
# 13.04.2018 ob 23:37
Jaz bi rekel, da, dokler me nekdo ne drži za vrat in mi s svojo roko vodi svinčnik, da obkroži potrebno, je to za mene pošten referendum.

Tudi, če se večina drugih ne strinja z mano, je to še vedno pošten referendum. Ker, na referendumu se išče večinska volja, ne pa moja ali Vili tvoja volja. Je tako težko razumeti?
JBT
# 13.04.2018 ob 22:25
Kovačič, a pošteno pa je, če se greš medijskega pojavljanja na tuj (moj) račun?
IzyTheGreat
# 13.04.2018 ob 22:20
Upam da ustavno sodišče izstavi račun vrhovnemu sodišču in Viliju če referendum pade
IsoGrifo
# 13.04.2018 ob 22:10
Vili, Vili naj ti JJ raje plača oddih v toplicah. Mimogrede: retorika pa taka, hehe
kapljač
# 13.04.2018 ob 16:06
Nimaš kaj zahtevat. Lahko pa predlagaš.
Bakatigauturi
# 13.04.2018 ob 23:54
vili ti si faca
z mojim denarjem delaš,kot svinja z mehom
brcaš in brcaš
PAZI,da ne poči!
MOJA denarnica!
kolombo
# 13.04.2018 ob 22:22
Vili, ma kolko let imaš - sej lahko da imaš prav - ma kaj ti je tega treba. malo se mi smiliš.
Mommy_Kitty
# 13.04.2018 ob 21:58
Js pa vam zagotavljam, da lahko naredim 2 tir po trasi, kjer hoče delat trenutna vlada za 1/3 cene kakor to pravi vaš vrli kapetan Vili, sam počakte, da mi dajo posle v roke pol bomo pa naredili zame ustrezne finančne računice.

Sam vprašam a je mogoče kdo tukaj, ki tako pametujete že gdaj najemal gradbene delavce ali pa koga drugega? ker kolikor sem js kupovala storitve in izdelke je bilo vedno tako, da sem se js odločila za neko stvar po mojih projekcijah potem pa pri ponudnikih izbrala najbolj ustrezno rešitev glede na ceno, nikoli pa ni bilo možno nekaj na pamet govorit o ceni, če sploh nimaš narejenega načrta.
Če pa ste drugačnega mnenja pa pojdite h lokalnemu gradbincu in mu rečite da vam mora zgraditi vilo za 50k € vendar mora imeti vse najboljše pa boste videli njihovo reakcijo.
V navadi je da se gradbincu pove kaj se želi imeti potem pa on pove za kašno ceno je sposoben to narediti, nikakor pa ne moreš ti določati cene za neko stvar ki je tako zgolj malo na pamet.
runcajz
# 13.04.2018 ob 16:39
Kovačič zagovarja alternativno različico projekta drugi tir, :. "Mi smo ne za drugi tir, ampak za dvojni tir po trikrat nižji ceni, ki bo dvakrat hitreje zgrajen in brez škode za ljudi in okolje," je ponovil.

Če naj bi stal 2 tir 961 milijonov € bi , dragi Vili, ti in tvoji podporniki zgradili ta drugi tir za 3 krat nižjo ceno, torej 3x 961 = 2,883 milijonov manj Po tvoji logiki bi nam, državljanom graditelji še izplačali premijo v višini ( 2.883 manj 961 je 1.922 milijonov ali vsakemu državljanu Slovenije v žep po približno 950 € ). Sem za takoj tvoj predlog, verjamem, da večina !

Ko že tako vehementno razlagaš svojo rešitev povej, da bi ti zgradil ta tir za 1/3 cene navedene v projektu. Ne pa 3x ceneje!

Vili, predno se smešiš s svojim neznanjem, pa ekonomist si, se naući kaj pomeni 1x več, dvakrat več itd. Isto ni tudi index in procent. To verjetno veš. Če imaš v žepu 100 € in jaz 1x več, to pomeni, da imam jaz 200 €, če pa 2x več od tebe pa 300€. Ja, imam pa 2 kratnik tvojega denarja, če imam 200 €, ti pa 100€. Tako enostavno je to.
Partizan Miha
# 13.04.2018 ob 15:51
"Za mene je referendumska kampanja še najmanj sporna. Sporna je ustanovitev novega podjetja, potem ko imamo že Slovenske železnice," je dejal JANŠA !!

Pa res, kaj vam ni jasno, samo za korito se gre, in vili to dobro ve ! Ne gre se zato, da bi Slovenski narod, kaj prišparal, gre se za dobro milijardo eu in janez hoče biti zraven za vsako ceno !! Odprite oči že enkrat !! Vili res mi je žal, da zlata leta zapravljaš za nekoga, ki se samo rine h koritu ...
MACOLA1962
# 13.04.2018 ob 15:24
Sem za izstavitev računa!
d(-_-)b
# 13.04.2018 ob 15:22
Je ta gospod penzionist in nima nič drugega za počet?
Tudi če bi bil referendum na dan volitev, svojega glasu ne bi oddal ...
henodarling
# 13.04.2018 ob 15:11
Ubogi pacient.
maja kibira
# 13.04.2018 ob 14:48
A ni tip pred casom zatrjeval da se bo odpovedal ponovnemu rederendumu in trosenju nasega denarja v kolikor ne bo na isti datum kot volitve ?.. kaj je zdaj Vili?.. kar naenkrat 3 milijonov ni vec skoda..vse se vraca vse se placa
apache666
# 13.04.2018 ob 14:35
Spet sds kuri nas denar
cgn
# 13.04.2018 ob 14:33
Na referendum grem edino če mi Kovačič plača potne stroške in zapravljeni čas pa še takrat bom glasoval za zakon.
fotrM
# 13.04.2018 ob 23:06
Upam, da se cim vec ljudi odzove na referendumu in da koncno temu Viliju vedt, da pac on in JJ nimata vec podpore...ker njihovi bodo sigurno sli in tega me je kar malo strah...
Ker vecina se nas strinja...ampak koliko jih bo pa dejansko slo na referendum? Jest bom sigurno sel in 100% proti Viliju, ker samo zapravlja nas denar!
2 tir pa definitivno rabimo...in to nujno in cimprej, saj bomo na ta racun veliko dobili...ali pa bosta pobrala Trst in Rijeka ta tovor...
pace
# 13.04.2018 ob 22:56
Kaj bi po Vilijevi varianti tudi dobili evropska sredstva? Kolikor sem razumela pri poročilih POP TV 24 ur, bi Vilijeva varianta v celoti bremenila samo slovenske davkoplačevalce, pa še kvaliteta bi bila slabša. Ali smo res tako bogati, da si lahko privoščimo kupovanje cenenih stvari, ki bi nas na koncu še dva do trikrat več stale + 2 referenduma po 3,8 mio, je skupaj 7, 6 milijinov.
poharc
# 13.04.2018 ob 19:04
Ko lopov zahteva od drugih poštenje, ha,ha.
Partizan Miha
# 13.04.2018 ob 15:26
Vili nisem zato, da mora biti tvoj stric iz ozadja pri koritu, in nisem zato, da se vlaki vlečejo z žico.
VILI !, kdaj imaš čas, da greva v zavetišče po enega kosmatinca, da ga boš lahko šetal, ker mene pač ne boš več ?
casar
# 13.04.2018 ob 14:32
Kdo je ta Kovačič, da troši denar davkoplačevalcev. Ali res vsak v Sloveniji dobi tožbo proti državi oz, državnim organom. Mislim, da bi ta sistem potrebno čim prej spremeniti. KOvačič Janša , Bavčar itd.... Ali res drugega v tej Sloveniji nimamo kot da vsak toži državo oz. državne organe in pričakuje velike denarja na tuji račun. Najlepše bi bilo, da Janša zmaga na volitvah in dobi tožbo proti državi. Pravica bi bila zadoščena, če bi mogli biti vsi kandidati za javne funkcije čisti da ni bil obravnavan kot storilec kaznivega dejanja, ni storilec kaznivega dejanja ( pa če prav mu ni bilo dokazano zaradi izmikanja postopku in zastaranja ), ali pravnomočno obsojen. Če bi ti pogoji bili mislim, da bi se vrh politike kar precej spremenil. Takrat bi lahko govorili, da so politiki čisti. Prišli bi na vrsto mi brezmadežni.
Homer.
# 13.04.2018 ob 14:22
Jaz pa si želim da ta referendum čim več ljudi bojkotira!
S tem bomo pokazali, da je referendum nepotreben in zgolj zavajanje ljudi z nekimi "alternativnimi" rešitvami z vlečnicami in podobne nebuloze.
Plavix
# 13.04.2018 ob 14:02
SamoRes
# 13.04.2018 ob 13:52
Zakaj je sds ko je bila pri koritu tudi razlagala da je projekt vreden 1,3 milijarde?


Ravnokar berem to novico. Černač je govoril o ceni 1,3 miljarde in takrat je minister Omerzel rekel, da je to mogoče zgraditi za polovico cene. Zdaj ta ista opcija zagovarja 2.TIR za celo več kot 1,3 miljarde, SDS pa govori, da se ga da zgraditi ceneje.

?!

Torej pod črto: zdaj vsi vemo, da se ga da zgraditi ceneje (ker je to rekla in desna in leva vlada) in ne vem zakaj bi podpirali cene kot so 1,3 in več miljard?!
[MOD]Beslic
# 13.04.2018 ob 21:34
Danes me nekaj srbi med nogami ... hmm ... Kaj ko bi razpisal referendum?
kopibrejk
# 13.04.2018 ob 21:19
Ajej, kak lolek ...
stanolio
# 13.04.2018 ob 20:51
Nategnu te je Janša!
sandiego1995
# 13.04.2018 ob 18:43
A mora imet ta klovn res vsak teden svojo samopromocijo na RTVSLO?
janroz
# 13.04.2018 ob 17:36
Ko tale naš Vili omeni besedo pošteno res ne vem kaj misli s tem. Je pošteno to, da ne priznaš poraza, je pošteno to, da ne sprejmeš legitimnih odločitev, je pošteno to, da delaš škodo celotni državi, stroške nosijo drugi, kaj je torej pošteno? Če bi referendum padel, kaj bo potem pošteno, bomo tisti, ki bomo podprli zakon, ki se bomo uprli nasilju nekoga izpadli nepošteni? Je pošteno, da se model sploh pojavlja v javnosti, v medijih, ki jih moramo obvezno plačevati (RTV)? Ker je jokal, da je bil v kampanji prikrajšan, naj sedaj prepričuje volivce in volivke na svoje stroške, vlada se je itak odpovedala kampanji! Bo morda Vili pošteno plačal ljudem, da gredo spet na volišča, bo nepošteno, če sploh ne gremo in se požvižgamo na vse to? Vili, od vas je nepošteno to kar delate, da nas izsiljujete, kajti zelo jasno smo vam dali vedeti, da se z vami ne strinjamo. V ozadju vas je močno podpirala stranka SDS, pomagala pri zbiranju podpisov, kar je velik logistični zalogaj, ki stane, pa ste še vedno lagali, kako se sami trudite, kako je nepošteno vse skupaj? Zakaj nas ne pustite pri miru, to ni pošteno Vili!
BlackCatXing
# 13.04.2018 ob 16:02
@tama
Vili čas te je povozil.....vlečna lokomotiva pa en predor al kako že......jaooo bolano
-----------
Jaz sem pa proti temu, da se uporablja vlečna lokomotiva in vrvica. To tudi stane.
Vsi ki niso za IJJ in za Vilija bi morali za pokoro porivati in vleči vlak zastonj!! Na ta način bo 2 tir najcenejši!
;-))
aktivist
# 13.04.2018 ob 15:44
@brezposelni

Neustavno je imeti referendum na isti dan kot volitve. Zakaj je temu tako pa vprasaj osamosvojitelje, ki so pisali ustavo.
Mirko Tipka
# 13.04.2018 ob 14:47
projektant
# 13.04.2018 ob 14:00
Ali je ta narod butast ali kaj! Če je mogoče rešitev izdelati namesto za 3000 milijonov samo za 800 milijonov


Jaz ti prodam avto za 1000€, ker ne dela.. tisti, ki dela je pa 4000€.
Ne govorit nasplošno samo o številkah. Potrebno je verdeti, kaj dobimo za ta denar. Ali delujočo progo ali nedelujočo.
sintaksa
# 13.04.2018 ob 14:27
Park... ja, to vem. Nisem pa dobil odgovora, kdo bo kriv za zavlačevanje?

Sicer pa taki zemljevidi (in komentarji pod njim) spadajo na nivo SNS. Polni gobci, veliko srce, vse za domovino, na koncu pa navadna driska.

Obstaja bazen z denarjem. In so ljudje ob bazenu in ljudje brez dostopa. In to je ta zgodba. Vsi bi radi pupali iz bazena. Eni bi radi samo pupali, drugim gre pa samo v nos določena klika ob bazenu.

Skratka, Slovenija! Domoljubje, smeh.
Kazalo