Slovenija

Poudarki

  • V petek usposabljanje končalo 62 novih vojakov
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,1 od 21 glasov Ocenite to novico!
Vojaki
Za vojaški poklic se v Sloveniji odloča vse več posameznikov. Foto: Slovenska vojska

Dodaj v

Kriza Sloveniji prinesla tudi nekaj dobrega - vojake

Možnost zaposlitve še za prostovoljce
24. april 2010 ob 08:20
Ljubljana

Gospodarska kriza je vendarle prinesla tudi nekaj dobrega. Če se je Slovenska vojska zadnja leta spopadala s hudimi kadrovskimi težavami, je zdaj namreč med zaželenimi delodajalci.

Prostih mest je tako v Slovenski vojski vedno manj, saj se za vojaški poklic odloča vedno več posameznikov, tako da po besedah vodje vipavskega centra za usposabljanje vojakov Mirana Rožanca trenutno zaposluje 7.600 ljudi, je za Radio Slovenija poročal Valter Pregelj.


Možnost zaposlitve še za prostovoljce

Možnost zaposlitve imajo še vedno tudi kandidati na prostovoljnem služenju, a je njihova poklicna pot odvisna od tega, ali bodo dosegli zahtevane standarde in službene ocene. Prav tako je njihova prihodnost v vojski odvisna od morebitnega izstopanja zdaj zaposlenih v SV-ju, še pravi Rožanec.

V petek z usposabljanjem končalo 62 novih vojakov
S slavnostno prisego je v petek v vojašnici v Vipavi trimsečno usposabljanje končalo 62 novih vojakov. Na tujem priznavajo, da ima Sloveija odlične vojake, so še sporočili iz Slovenske vojske.

M. N.
Prijavi napako
Komentarji
tupamaross
# 25.04.2010 ob 08:58
Ena srhljivka pa je, da po vsaki splošni (svetovni) vojni
sledi pravi boom v svetovnem gospodarstvu. Ta boom
traja okrog dvajset do štirideset let in ponovno kriza.

Če bi svetovni razumniki uspeli zajeziti roparje ki smo
jim priča vsak dan, bi se ta blaginja podaljšala še za
vsaj dvajset do trijset let in bi si v tem času pridobili še
nekaj miru. Čas brez vojn.

Bogat si lahko kolikor hočeš, če si odpreš proizvodnjo
in si iz dneva v dan iz meseca v mesec iz leta v leto
zaposluješ nove delavce. Bil Gates in drugi. Ali jim je
kdo kaj v zgodovini očital da so kriminalci?

Ne moreš pa biti bogat, ne smeš biti bogat in si resnično
največji kriminalec, če od banke vzameš moj denar ko
posojilo, zgradiš neko norost vso v steklu, ne moreš moji
banki vrniti moj denar, ker te stavbe ne moreš niti prodati
nisti izdati v najem, po tem preko znancev to stavbo daš
v najem državi, ki ti spet plača z mojim denarjem neko
najemnino (davkoplačevalski denar) in ves ta čas nisi
imel niti enega zaposlenega, nobenega davka ne plačuješ,
ker vse prikažeš kot stroške...

Torej, eden Bol Gates bi rešil Slovenijo, eden Pogačar in
ena Tovšakova pa uničujeta Slovenijo. Proizvodnja reši
in državo in narod, Pogačarji in Tovšakove pa to uničujejo...
resistNWO
# 25.04.2010 ob 04:10
@luxor

kakšna pa je razlika, če js umrem med branjenem domovine, ti pa v postelji??? mrtva bova pač oba

If you don't live for something, you die for nothing

@Matto3

vrjetn si en hud veteran iz Vietnama a?
Matto3
# 24.04.2010 ob 23:53
taborniki ne pa vojska
luxor
# 24.04.2010 ob 21:43
s človekom, ki je pripravljen umreti za katerikoli cilj, je nekaj hudo narobe! pa naj bo to kakršnakoli že domovina/narod/bog...

življenje je samo eno! in če umreš za nek "višji ideal" od tega nimaš prav nič!!
tupamaross
# 24.04.2010 ob 16:39
The-Der,
V vsem soglašam z Vami. Me je le strah pomanjkanja. Neka
stujardesa iz njemčije mi je rekla, da bi po zimi v treh dneh
pomrli, če bi zmanjkalo plina. Ima čudovito, krasno hišo. Vse
na gumb. Ko je 15. dni na smučanju, ji plin po zimi programirano
ogreva celo hišo. Kaj je s temi novimi, obnovljivimi viri, ki dajejo
več energije, kot jo sami rabijo? Če nam uspe to zagotoviti, bi
bila vojna resnični nesmisel. Toplotne črpalke na zrak ali vodo
so v redu, vendar drage in nemočne brez elektrike. Morale bi si
sproti polniti neke akumulatorje v primeru, da več časa ne bo
elektrike. Nenormalno je po vesolju raziskovati onstran našega
sončnega sistema, tle se pa zmrzujemo in kurimo enako kot naši
pra-pra dedje. Nekaj ni v redu.
The_Deer
# 24.04.2010 ob 16:14
Ne se bati glede Rusije, ker ne bo šla prek določenih mej. Določene napetosti so to je pa tudi vse in nikoli ne bo preraslo v kaj večjega, vsaj dokler se ne bi tamkajšnji režim bistveno spremenil pa še to vprašanje, ker je tudi hladna vojna ostajala hladna, posebej kar se Evrope tiče. Zadnji poskus ruskega oz. sovjetskega imperializma je propadel z neuspelim poskusom udara zoper Gorbačova, avgusta 1991. Potem so se Rusi brez boja umaknili celo iz dežel vzh. in sr. Evrope.

Iskanje ravnotežja v med. odnosih je umetnost in Evropa je trenutno v zelo dobrem položaju. Njene članice si vzajemno zagotavljajo obrambo in varnost, kar pomeni, da smo prerasli partikularizem ozkih nacionalnih interesov. Tega še ni bilo v zgodovini Evrope. Je veliko razlogov za optimizem.
evaevi
# 24.04.2010 ob 15:57
Kriza prinesla nekaj dobrega-vojake
kdo lahko vidi v tem senco dobrega to je prostitucija
tupamaross
# 24.04.2010 ob 15:55
Vedno Evropa potegne ta krajšo, vendar je tudi res, da Evropa
ali posamezne države Evrope vedno nekaj prve začnejo.Skoraj
dvajset let je od naše osamosvojitve. Tik pred osamosvojitvijo
so v Evropi dopovedovali, da je le vprašanje časa, največ petih
let, ko bomo odkrili neizčrpne vire ogrevanja (sončna energija,
celo verižna reakcija...) pa še vedno kurimo drva, premog olje,
plin... Popolnoma nič se ni spremenilo, le skoraj vsa podjetja so
propadla, vsak dan pa neko novo orožje, neka nova žarišča...
Kam to pelje? Kot vedno! Kam pa bi drugam? Le prerasporeditev
moči, zavezništva, prijateljstva, nacionalnih in drugih interesov...

Začetek vedno kaže hitro in lahko zmago iniciatora. Po tem se
pa začne hudo zapletati. Ne gre in ne gre... Tiste začetne zmage
se spremenijo v najhujše poraze in strahotne žrtve...

V neki vojni širših razmer, tudi s klasičnimi sredstvi, je lahko
dve do tri milijarde žrtev. Kljub tako grozljivim klasičnim orožjem,
vsak, ki ima to možnost, bi si lahko zgradil z majhnimi sredstvi
neko zaklonišče, po možnosti globoko v tleh. Če le ni direktni
zadetek, je rešitev sigurna. Proti direktnemu zadetku ni rešitve.

Pripadniki pravoslavcev bodo v naslednji vcojni strnili vrste. Enako
pripadniki katoličanov in islamistov. Neznanka je le budizem. Po
nekih ameriških analizah, naj bi naslednje vojne še bolj zarisale
meje med verniki.

Ko o tem premišljujem, se mi bruha, ker sem to že doživel.
citropevec
# 24.04.2010 ob 15:32
Iz zgodovine se lahko naučimo, ko so bile velike krize je bil velik osip v vojsko, bile so vojne. Več kot očitno se zgodovina ponavlja, samo da upam, da Evropa zopet ne potegne najslabše pozicije.
tupamaross
# 24.04.2010 ob 13:58
The Deer,
Ne vem koliko ste star, vendar kako se lahko zaradi banalnih
zadev začne vojna, je skoraj nerazumljivo. Poglejmo le primer
Gruzije. V tem konfliktu je kar nekaj zahodnih bojnih ladij zaplulo,
če se ne motim, v Črno morje in se nevarno bližalo Batumi in
kar počasi se razvrščalo v bojne položaje. Bilo naj bi jih okrog
trijset z najsodobnejšim naorožanjem. Sledil je eden najkrajših
ultimatov te vrste v zgodovini.

"Dve ure imate čas, da se obrnete in z jasnimi manevri pokažete,
da se oddaljujete od Gruzije proti izhodu iz Črnega morja. Če tega
ne boste storili, točno po dveh urah boste potopljene do zadnje
ladje. Ostane lahko le ena ameriška opazovalna ladja..." V dveh
urah so se ladje obrnile in odplule, razen ameriške preko katere
so se vodili nadaljni dogovori.

Zelo sem Ti hvaležen nad Tvojim optimizmom. Nisem rusofil, če
ravno se to vgotavlja iz mojih koimentarjev. Vendar vem, da Rusi
nobene vojne ne bodo začeli, dokler ni ogrožen njihov nacionalni
interes. V opisanem primeru bi te ladje v nekaj minutah bile
uničene. Ameriški ladji je ves čas bilo ukazano, da zadrži tisti
položaj, če hoče ostati netaknuta. Da ne kaže sovražnosti.

Navajam le dejstva in nočem misliti o tistem "borili se bomo do
zadnjega." Seveda, da Rusi ne bodo napadli. Kaj pa drugi? Kaj
pa, če bi nek nori admiral ukazal vsem ladjam borbeni položaj?
Otroško je proglasiti Ruse za krive za dogodke v Kirgiziji in smo
tam. Nekaj takega, kar se je zgodilo v Gruziji.

Evropa bo šla v vojno in to na tleh Evrope. Nobenih energentov
nimamo. V eni zimi nas polovica pomre od mraza. Eni od drugih
bomo kradli, na silo jemali plin, nafto, elektriko...

Preprosto, iz Tvojih ust v božja ušesa.
The_Deer
# 24.04.2010 ob 13:25
Vojna bo. Tudi v Evropi. Tudi v širših razmerah. To je neizogibno.
Tisti, ki vemo kaj je resnična vojna, nas je tudi resnično strah. Za
vse vas. Za vse mlade.


Jaz pa dvomim v to. Kdo lahko Evropo dejansko napade? V mislih imam samo dve varianti, glede na to vojaško opremljenost in geografske pogoje: Rusija ali ZDA. No, to pa se mi zdi v sedanjem svetu malo verjetno. Evropa je z ZDA zaveznica, paziti pa mora, da ne bo pretesna, Rusija se pa ne more spopasti z Evropo in ZDA hkrati. Obenem je Rusija gosp. nesposobna kakšne večje vojne in nenazadnje takšna vojna bi uničila svet, glede na to da bi bila tudi jedsrka, pri tem pa že po defoltu ne more biti zmagovalca.

Vendar, sedem milijard nas je. V kratkem naj bi nas bilo deset
milijard, dvajset milijard... Ne vem, kaj znanost na tem področju dela.


Namesto atomskih bomb kondomi recimo. :) Samo narado in religije naj nehajo tekmovati v tem, kdo bo imel večje število ljudi.
tupamaross
# 24.04.2010 ob 13:16
Verjetno vam bodo lasje šli po koncu, ko vam bom navedel,
da so v vojni najbolj zaželeni takšni vojaki kot je Franc Kos.
Čudna je ta genetika. Oče naj bi se boril na strani Nemcev
v Drugi svetovni vojni. Celo menda v Rusiji in si lahko le
zamislimo ali je tam počel enake stvari, kot njegov sin ali
je to počel celo v Sloveniji.

Po neki verziji naj bi jih pobil okrog tisoč tristo. Verjetno ne
sam, pač pa s svojo skupino, ki ji je on poveljeval. Takšne
posameznike velike države celo skušajo klonirati, ki pobivajo
preprosto za to, da pobivajo. Vsak more v življenju nekaj
početi, vendar nikoli ne bom razumel navadnega vojaka, ki
zna držati le puško v rokah in se prostovoljno prijavi za vojsko
in gre nekam nekaj delati z tisto svojo puško.

Lahko pa zamislim teke ljudi pri varovanju lastne države in
lastnega naroda. Vse to so zelo težka vprašanja na katere
nikoli ne bo odgovora.

Malo nas ve o vojni karkoli. Ko n.pr. gledamo sliko Vukovarja,
ki je bil porušen do zadnjega vc-ja v sobici, smo sposobni
takoj obsojati agresorja pa kdorkoli je to bil. Z vojaškega
stališča bi se Vukovar razglasil za odprto mesto in niti en
sam strel ne bi bil izstreljen. Najbolj mi gre na živce tisto,
branili se bomo do zadnje kaplje krvi (čigave). Borili se bomo
do zadnjega človeka (čigavega).

Prvič v življenju sem zvedel, da se z nekim spretnim manevrom
da zasesti ogromno področja brez enega izstreljenega metka.
Herojstev ni več. Klasična "mati" vseh bomb (ameriška) razori
in uniči vse v prečniku 300 metrov. "Oče" vseh klasičnih bomb
(Ruska) uniči in razori vse v krogu 500 metrov. Par takih bomb
na Ljubljano in Ljubljane ni več. Torej se sedaj ni možno držati
tistega "borili se bomo do zadnjega človeka," ker bo to skoraj
zagotovo tako tudi bo. Nasprotnik bo rekel, v redu, če tako hočete.

Vojna bo. Tudi v Evropi. Tudi v širših razmerah. To je neizogibno.
Tisti, ki vemo kaj je resnična vojna, nas je tudi resnično strah. Za
vse vas. Za vse mlade.

Vendar, sedem milijard nas je. V kratkem naj bi nas bilo deset
milijard, dvajset milijard... Ne vem, kaj znanost na tem področju dela.
Klipsi
# 24.04.2010 ob 13:14
drmors ti razložim, da boš razumel:
Za štiri poklice z veseljm plačujem davke tudi če nič ne delajo (zdravnik, vojak, gasilec, policist), ker potemtakem nikjer ne gori, ni kriminala, ne teče kri in vsi smo zdravi. Zdaj pa upam, da razumeš ...
chubby.joshua
# 24.04.2010 ob 12:59
Slovenski vojaki in to ne prostovoljci, ampak mobiliziranci so pa res brez veze umirali v času SFRJ na Kosovu, kjer so bili na silo potisnjeni v konflikt med Beogradom in Albanci.
The_Deer
# 24.04.2010 ob 12:55
Dobrodošli v Ameriko, ni dela, folk bo prisiljen iti v vojsko, sodelovati v Natovih akcijah...da bo njegova druzina lahko prezivela...kruta prihodnost !!!

Khm, pustimo Ameriko. Ampak profesionalna vojska omogoča kjerkoli na svetu jo pač imajo, da se veliki večini ni treba ukvarjati z vojskami, mobilizacijami, služenjem vojaškega roka, vojaškimi vajami ipd. In povsod se najdejo tudi kandidati, ki jih ta služba zanima. V mednarodne operacije se pa zopet velika večina teh sploh ne vključi.
chubby.joshua
# 24.04.2010 ob 12:46
Slovenija bi morala še tesneje sodelovati v koaliciji zoper grožnjo radikalnega islamizma. Pa tudi bolj proizraelska bi morala biti, čeprav tudi jaz zagovarjam dve državi za Palestino. Kdo drug kot Izrael nam je pa dal orožje, da smo se lahko ubranili pred Beogradom? Celo V.B., Francija in ZDA so podprle tisti embargo, ki je iz šibkih na Blakanu naredil žrtve, da o Rusiji sploh ne govorimo.
chubby.joshua
# 24.04.2010 ob 12:40
Dokler pa naše vojake pošiljamo v Afganistan branit naše meje (izjava ministrice pred nekaj tedni na odboru za obrambo)

In zakaj ti misliš, da izjava ministrice ni resnična??! Talibanski kalifat bi pripeljal vojno tudi na Balkan in končno tudi v Slovenijo, če bi mu pač uspelo, kar pa mu ne bo!
sinisved
# 24.04.2010 ob 12:34
Dobrodošli v Ameriko, ni dela, folk bo prisiljen iti v vojsko, sodelovati v Natovih akcijah...da bo njegova druzina lahko prezivela...kruta prihodnost !!!
drmors
# 24.04.2010 ob 12:10
Klipsi zaj ap vidim da res nimaš malo čistega v glavi....Prvo si mimo vstreli gasilce, bi te rad videl ko ti bi gorela hiša in ti bi jo rešli gasilci, in če bi imel nesrečo pa bi bil ukleščen noter v avtomobilo, vendar te bi ta gasilec ki mu praviš da ga plačuješ z davki rešil in bi lahko potem spet normalno živel.....upam da se ti kaj takega ne zgodi ker niti približno ti ne privoščim tega, ampak je to primer ki veliko kdo potrebuje takšno pomoč in so tile gasilci prav dobrodošli, oni tvegajo daleč največ od teh kar si jih omeno na vrhu.....
tupamaross
# 24.04.2010 ob 11:48
Najfan,
Od takrat, ko brani in odbrani svoje najbližje in najdražje. Tudi
po ceno lastnega življenja. Strah me je naslednjih vojn, ker bo
njihov cilj izključno čiščenje področja od žive sile, ki ga želiš
zasesti za svoj narod. Ali se lahko temu tudi majhen narod,
kot smo mi, ubrani? Lahko vsaj za določen čas. Dva miliona
ljudi danes pospraviti z klasičnim orožjem je mala malica, če
se vsaj nekaj časa ne upiraš.

Seveda, da bomo tisti hip ukinili vojaščino, ko to storijo vsaj
vsi naši sosedje.
Klipsi
# 24.04.2010 ob 11:42
Štirim poklicem z veseljem plačujem davke, če potem nimajo nič za delat:
Gasilcem, vojski, policiji, zdravnikom.
najfan
# 24.04.2010 ob 11:32
Od kdaj je bila pa vojska "dobra"?
shearer alan
# 24.04.2010 ob 11:23
domobrán kdo pa je kdaj grozil mogoce??..mislim da dokazujes s tem komentarjem svojo inteligenco ki je ocitno na zelo nizki ravni...zopet posplosevanje...ce imas v mislih vojakinjo ki je naredila samomor na kosovu..ti nekaj povem da sem to punco dokaj dobro poznal ker sva bila iz iste enote tok da...pac se stvari dogajajo...vse je enkrat prvic!..to je pa slovenska mentaliteta...ce vidi kdo kakega vojaka ki naredi kaj neumnega recejo ljudje poglej kaj dela vojska..ne pa poglej kaj je naredil vojak ta pa ta...jst ne recem...ce vidim nekega delavca fizicnega ki si da duska med odmorom med malico z alkoholom..ne recem da so vsi delavci pijanci....sam to more vsak pri sebi razcistit...so dobri in slabi...tako kot pri ljudeh ne gledam nikoli na narodnost ampak na to kaki je clovek dober ali slab!!
slotechno
# 24.04.2010 ob 11:23
resistNWO

Dobro povedano, vojsko absolutno potrebujemo. Se pravi vojake in vojakinje, ki so odlično opremljeni, parazite iz pisarn pa NUJNO na zavod za zaposlovanje, pa naj se tam pasejo, ker zaposlil jih ne bo noben normalen podjetnik !! Ker njim se ni problem voziti po vojašnicah cele dneve z avtomobili, ki imajo najmanjšo porabo okoli 20l ali več ( civilna vozila ) . To bi morali novinarji nujno raziskati !!
tupamaross
# 24.04.2010 ob 11:16
Razen že opisanih raket z klasičnimi bombami, bi morali imeti
tudi nekaj protiletalskih raket (vsaj 150) tudi razmeščenih na
vsaj treh lokacijah po petdeset na vsaki lokaciji. Idealne bi bile
S-300, ki bo nekje do višine dvajset km varovale zračni prostor.
Pa seveda vrhunske vojake (strojne inžinerje, elektroinžinerje).
Z tako oborožitvijo bi lahko varovali vitalne interese države, vsaj
toliko časa, dokler situacija ne bo vidna kaj se pravzaprav dogaja.

Fržava lahko proglasi nevtralnost, kot sta jo Avstrija in Švica pe
še nekatere, vendar oborožitev in vojska morata biti.
resistNWO
# 24.04.2010 ob 11:12
se strinjam, da je vojska samo nepotrebni zajedalec človeštva, realnost je pa žal taka, da jo nujno potrebujemo, dokler bo na svetu samo ena država z vojsko. če hočemo ostati Slovenci, rabimo svojo vojsko, nek waležanski jezikoslovec (3-4 leta nazaj na Večerni gost) pravi, da je jezik brez vojske samo dialekt
odpadnik-1
# 24.04.2010 ob 11:10
Kdor ni sposoben biti vojak je zelo drugačen od povprečja.
Med vidnimi vojskovodji v zgodovini so bili tudi pisatelji in pesniki. Si ali nisi, tako je na tem svetu
Vedno so zmagovali močnejši.
domobrán
# 24.04.2010 ob 11:02
Potem pa bodo spet grozili, da se bodo ubili, ko jih bo Ljubica poslala na bojišče, proti talibanskim upornikom.

Takšnih odpadnikov, ki gredo v vojsko, ker drugje ne dobijo službe ne rabimo. Ker niso s srcem na bojišču.
Binder Dandet
# 24.04.2010 ob 11:02
Ko bo naša vojska varovala naše meje oz. se šla mirovne akcije v naši neposredni bližini, takrat bom gledal nanjo kot na nekaj pozitivnega, čeprav še vedno kot na nujno zlo. Dokler pa naše vojake pošiljamo v Afganistan branit naše meje (izjava ministrice pred nekaj tedni na odboru za obrambo), pa nimam dobre besede za našo vojsko. Se mi zdi pa škoda "idealistov", če lahko tako rečem poštenim vojakom, ki bi dejanso dali življenje za domovino, čeprav bo v resnici za interes kapitala.

Sicer je pa zadnjič v Mladini bila primerjava z vojskami drugih majhnih držav (avstrija, Danska, Norveška ipd.). Vse imajo okoli 3x manj uradnikov na ministrstvih na vojaka.
shearer alan
# 24.04.2010 ob 10:58
jack nisem te narobe razumel...nisem razumel tvoje sporocilo kot napad na vojsko...vsak je svoboden..in ima svoje mnenje...in hvala bogu!!...gre se sam za to da doloceni ljudje vedno serjejo po svojem lastnem narodu..po slovenskih grbih..ker vojska je eden od grbov!!!..in to me res dvigne pritisk...ker vse skupaj posplosujejo in govorijo neumnosti...normalno pa je da si vsak zeli ziveti v miru to je nekaj najlepsega..tok da nobeden ne govori o nekem militarizmu!!..ko pa bi kaj poclo bi se pa bvecina teh fanticev ki tukaj kritizirajo vojsko se posteno usralo...jst pa upam in si zelim da se kaj takega ne bo nikoli zgodilo...sam kot pravi en rek.....zgodovina je mati modrosti!..tisti ki imajo nekaj v glavi bodo ta rek razumeli..tisti ki pa imajo slamo v glavi pa....prepustimo se presenetit :)
slotechno
# 24.04.2010 ob 10:51
Problem v SV so uradniki in uradnice z nenormalnimi plačami !!
provokatorr
# 24.04.2010 ob 10:51
Ja, to pa je res dobro, da imamo več vojakov.

To so delovna mesta, ki jih rabi Slovenija. Ne delovna mesta z visoko dodano vrednostjo, ne delovna mesta, kjer za opravljanje dela rabiš dobro izobrazbo, ne delovna mesta, kjer bo zaposleni prodajal svoje znanje, rabimo čimveč vojakov.
rabimo ubijalce
pan
# 24.04.2010 ob 10:51
Predlagam, da MORS (Ministrstvo za Obubožane Reveže Sociale) zaposli še dodatnih 50.000 vojakov in ubije več muh na en mah:
- Mura prične šivati uniforme.
- čevljarji iz Tržiča vojaške škornje.
- prodati Patrije in z denarjem:
a) plačati frače, ki bi jih izdelali mojstri suhe robe iz Ribnice,
b) plačati gumarje iz Save (za te iste frače, ki itak rabijo dva para rezervnih gum)
c) plačati "prestrukturirane" Rome, ki bi prenehali zbirati staro železje in bi se vrgli v donosen biznis nabiranja primerno velikih in okroglih kamnov iz naplavin rečnega proda.
Pilatuse iz Cerkelj uporabiti za opraševanje njiv in sadovnjakov (ker je čebel vsako leto manj), ob nevarnostih toče pa za posipanje točonosnih oblakov.
Preveč razpasen ustroj generalštaba pa uporabiti kot mestne redarje in dežurno "zeleno stražo" na območjih, kjer so črna odlagališča.
Ramus
# 24.04.2010 ob 10:44
Soldat zaradi denarja je slab soldat.
jack burton
# 24.04.2010 ob 10:42
Shearer....

Upam, da me nisi slabo razumel.......vem, pač neka vosjka mora bit in to je to! Glej, poznam kar nekaj ljudi, ki dela v vojski (slovenci in italijani)........nekaj jih je trenutno v Afganistanu (mislim, da varvajo neko letališče).......in cenim njihov pogum, ko se odpravijo nekam v svet, pa vejo, da tvegajo življenje!

mi pa gre na živce, da vedno (itak) nastradajo ti fantiči..........Možakar iz Stare Gorice (IT) mi je pravil, da so padli na bombo z terencem!! On je po čudežu preživel, kolega zraven njega na mestu mrtev!.
Vsem, ki delate v vojski in ste stancirani v tujini želim srečen povratek domov!!!!!
SF010
# 24.04.2010 ob 10:34
Vojaki so čist fejst fantje in če za isti denar kot da dobijo na Zavodu dejansko nekaj delajo samo pozdravljam takšno stanje!
Elemental
# 24.04.2010 ob 10:34
Narod, ki svojih vojakov ne časti, jih tudi vreden ni!
slotechno
# 24.04.2010 ob 10:33
Če se znotraj vojske ne bi metalo toliko denarja skozi okno, bi lahko zaposlili še enkrat toliko vojakov oz. vojakinj, z zelo sodobno opremo ! Tko pa paraziti, ki se valjajo po pisarnah v vojašnicah in na generalštabu vse pokurijo za NIČ dela ( 1500 neto na mesec ). Bolj nesposobnih ljudi ne vidiš kar tako, zato pa je ograja okoli. Vem iz lastnih izkušenj.
Golobček
# 24.04.2010 ob 10:19
In tudi 90 leta nismo bili od nikogar ogroženi. . .

Ne morem verjeti?!?! Eni res rabijo šolo na lastni koži.
M-filter
# 24.04.2010 ob 10:15
sa res, kak lahk vojake imenuješ parazite. kak ste lahko eni proti vojski. ne šteka. za ene je to sanjski poklic za druge le kruh in vi ste proti, da ljudje hodijo na šiht in pošteno s trudom dobivajo zato plačilo. pa saj nemorš verjet.
najhuje je bilo, ko so govorili neki, da bi okinl vojsko. kam naj bi šli pa potem vojaki. v francosko tujsko legijo al kam :)
j.k.
# 24.04.2010 ob 10:14
A obstaja kaj slabšega od vojne??????

Ne morda res ne. Pa če bo slovenija brez vojske, je utopično pričakovat, da ne bo pri nas posledično vojne.
Švica, nevtralna že vrsto let.
A vseeno tam vojska nekaj pomeni in se vlaga velike vsote v opremo...
shearer alan
# 24.04.2010 ob 10:14
jack se popolnoma strinjam s tabo....a ne bi svet lepse in boljse izgledal ce ne bi blo orozja in vsega tega sranja?...normalno da bi!!!! ampak na zalost je to utopija,iluzija ker smo ljudje pac taki po naravi...neke vrste naravna selekcija...vedno se najde kaki papak ki zakuha ta grozodejstva....jst ne pravim da more it denarja veliko v vojsko dalec od tega..sam ne ga pa srat po lasnem narodu po lastni vojski...to se mi zdi res nespostljivo!!..kaj pa so tukaj krivi vojaki...oni sam opravljajo svoje delo karseda najbolje...normalno da rajsi vidim da kupijo ne vem koliko operacijskih miz al pa inkubatorejv za nase male otrocicke...sam pac zivimo v takem svetu kjer drzava ne obstaja ce nima svoje lastne vojske
j.k.
# 24.04.2010 ob 10:10
Ja. sam res. Zakaj zaposlit v voski. ki sam jemlje denar. Raje imejmo še več brezposelnih.

In mislim, da se davki ne bodo nobenmu spreminjal, če je v voski zaposlenih 2500 vojakov ali 12500.
In če smo realni. Koliko procentov ljudi v sloveniji dejansko dela dobiček.
Ne vojska, ne javna uprava, ne policija, ne varnostniki, ne zdravstvo, ne šolstvo, ne sodstvo. In v marsikateri instituciji je več zaposlenih kot v vojski.
Gradbeniki porabljajo proračunski denar. v cestah ni nobenega dobička. zame ne. jes sam plačujem cestnine. zato, da si lohk uni zgorej dost velike dobičke potalajo. isto banke, zavarovalnice, ... dejansko v sloveniji ustvari dobiček cca 15% delovne sile.

In tudi 90 leta nismo bili od nikogar ogroženi. . .
Miki_79
# 24.04.2010 ob 10:06
Bolje revež kot kanonfuter....
shearer alan
# 24.04.2010 ob 10:04
upokojenec ze res da se bo bolj obremenil proracun...sam mal pozabljas ti na dolocene stvari...mimogred MORS ima proracun dolocen..tok da se niti ne bo proracun povecal...ampak se bodo sredstva znotraj Mors proracuna porazdelila...dolocenim stvarem..modernizacijam,nakupom se bodo odrekli in ta sredstva namenili placam novim zaposlenim tok da...ne vem od kot vam to da se bo proracun obremenil..obremnil se bo proracun Mors...ti pa itak ves..vsaj mislim da ves da se proracun sprejema na vsaki dve leti!!!...posledicno bo vec prispevkov in davkov prislo v blagajno...da bos lahko uzival svojo penzijo ki jo mi mladi zdaj placujemo tebi!!!..pa se nic ne pritozujem cez to..mimogred!..kot drugic pa bodo ljudje dobili delovne navade ..ker jih ocitno veliko nima!...pa tud kako bi lahko rekel cez tiste ki prejemate razne drzavne pomoci...to so sele paraziti...vsi mladi ki so mlajsi od 30 let..in ki so zdravi bi jih za ta denar ki dobivajo od drzave..oziroma od nas davkoplacevalcev kiplacujemo davke..poslal dvakrat na mesec na divja odlegalisca kjer bi cistili divja odlegalisca..tako bi imela drzava vsaj nekaj koristi!
jack burton
# 24.04.2010 ob 10:04
Shearer Alan....

Brez zamere, ma kaka vojska? Ne glede kolko BDP-ja država stancira za vojsko je preveč!!!! Nikoli nisem razumel pomena vojske in orožja, poglej kaj dela po svetu orožarska industrija! Kuhajo vojne, da lahko prodajajo svoje igračke za ubijanje!!!!

Hvala bogu, da 20 let nazaj smo se rešili brez hudih posledic.........

A obstaja kaj slabšega od vojne??????
Alchemist
# 24.04.2010 ob 10:00
Ne morem verjet, končno ena novica, ki ne govori o aferah.
rebelrebel
# 24.04.2010 ob 09:58
Ne samo vojakov, tud vodni top!!!
upokojenec
# 24.04.2010 ob 09:53
Statistično se bo zmanjšalo število brezposelnih, ob enem pa se bo povečalo število tistih ki jemljejo iz proračuna. Le koliko časa bo še vzdržalo tako stanje? Grčija je naši vladi vzor.
Ocelot
# 24.04.2010 ob 09:45
Kriza Sloveniji prinesla tudi nekaj dobrega - vojake

Dragi novinar, na srečo ne živimo več v času, ko se je povečana militarizacija razumevala kot nekaj izključno pozitivnega. Kaj pozitivnega pa naj bi to dejstvo prineslo???
shearer alan
# 24.04.2010 ob 09:41
kaki paraziti nekaj...vi ljudje ste vsi malo mimo...ne govorite neumnosti ce se ne spoznate na stvari..mimogrede...drzava da 2 odstotka BDP/ja tok je na papirju...dejansko pa da 1,6..pa se to so jim dolocena sredstva vzeli zaradi recesije...tok da..o kakem parazitu govorimo?? bil sem ze na nekaj misijah...in morm rect da smo na isti ravni kot marsikatera velesila...al pa se bolji..razlika le v tem da imajo ioni moderno tehniko...veliko bolj moderno..bolj moderne sisteme!...ce bi blo v vas kaj vec domoljubja...bi bli ponosni..tok pa..kot je za Slovence znano..je treba metat polena pod noge...pri nas ce bi bila vojna bi se se medseboj pobili...tok sovrazen govor imate nekateri...mal se zgledujte po drugih balkanskih drzavah...kjer je vojska cenjena..in kjer so ljudje ponosni...pa mal bi se lahko spomnili na leto 1991...al pa ste premalo stari da bi se..in zaradi njih lahko zdaj tukaj bluzite o nekih parazitih...kaj pa gradbena podjetja...pa 2 miljardi???..kok ima pa MORS proracun??..razlika ocitna!
Matto3
# 24.04.2010 ob 09:34
a too je dobro.ker novinar
Machete
# 24.04.2010 ob 09:34
Do kdaj bomo še vzdrežvali to vrečo brez dna, ker nismo od nikjer ogroženi?????
Goorden
# 24.04.2010 ob 09:28
In zakaj hudiča bi potrebovali takšne sodobne rakete kratkega dosega. Takšne stvari stanejo in trenutno bi morala biti zadnja skrb države posodabljanje orožja. Če nas kdo napade, bomo tako potrebovali mednarodno pomoč, tako da se dajmo osredotočiti na to, da se z nikomer ne skregamo, kot pa da zapravljamo relativno veliko, v primerjavi z velikimi pa še vedno nimamo nič.
tupamaross
# 24.04.2010 ob 09:17
Bolj važna je kvaliteta kot kvantiteta. Vojsko seveda moramo
imeti, vendar tudi orožje, ki odvrača kogarkoli od napada. Tu
mislim na rakete kratkega dosega, ki lahko nosi več klasičnih
bomb od katerih vsaka lahko v krogu sto do tristo metrov uniči
vse. Tista uboga patria je krsta, ki jo lahko uničiš v minuti.

Zamislimo si okrog 150 raket s po desetimi bombami, ki se
na določeni stopnji odvojijo od rakete in se vsaka zase usmeri
na programirani cilj - na nasprotnikovo živo silo in oborožitev.
Teh stopetdeset raket bi razmestili na treh koncih Slovenije.

Pozabimo mi na partizanstvo in juriš. Lotimo se znanosti na
tem področju.
Band3
# 24.04.2010 ob 09:05
Od kdaj je pa povečanje števila parazitov nekaj dobrega?
gesan
# 24.04.2010 ob 09:00
Mater kakšna pametna!
Najboljše, da kar vsi postanete vojaki, da bo še bolj dobro!

In potem ti glup novinar doma tiskaš denar, da boš lahko vse to vzdrževal.
o'fenomeno
# 24.04.2010 ob 08:30
a to je dobro v kriznih časih, da imamo več zažiralcev? lepo razmišljanje
sansam
# 24.04.2010 ob 08:26
Če kriza vzbudi domoljubje je to slabo.Sicer pa......?
Kazalo