Slovenija

Poudarki

  • Urad za zaposlene novači na terenu, predvsem šolah in javnih prireditvah
  • Korez: Kampanja je namenjena vsem
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 20 glasov Ocenite to novico!
Vojaški helikopter
Kot priznavajo v Slovenski vojski, so plače pilotov pri njih kljub zvišanju zaradi novega plačnega sistema, še vedno neprimerljive s tistimi v zasebnem sektorju. Foto: MMC RTV SLO/Blaž Kosovel
Slovenska vojska
V Slovenski vojski se je letos zaposlilo 283 ljudi. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Letos vojsko zapustilo 221 ljudi

Plače v vojski so se z novim plačnim sistemom povečale
17. november 2008 ob 18:09
Ljubljana - MMC RTV SLO

Med tistimi, ki najbolj množično zapuščajo Slovensko vojsko, so piloti, bagristi in vojaki iz inženirskega bataljona, pojasnujejo v SV-ju.

Simon Korez, predstavnik za stike z javnostjo je za MMC povedal, da je Slovensko vojsko letos zapustilo 221 njenih pripadnic in pripadnikov, medtem ko se je v tem času na novo zaposlilo 283 ljudi.

Neuradno naj bi bil pomemben vzrok za odhode iz vojske nizka plača. Korez je glede tega dejal, da se je plača, denimo pilotom, z vstopom v nov plačni sistem povečala, obenem pa se še vedno štejejo vsi dodatki iz starega plačnega sistema, dodani pa so še nekateri novi. Kljub temu plača pilota v SV-ju še vedno ni primerljiva s plačo v zasebnem sektorju, je za MMC dejal Korez.

Osebni dohodek pilotov, se je z novim plačnim sistemom plača zvišal za 20 odstotkov, do marca 2010 pa se bodo več denarja prejeli tudi vojaki s četrto in peto stopnjo izobrazbe. Vojaki s četrto stopnjo izobraze bodo tako namesto 930 evrov plače dobivali 994, tisti s peto pa namesto 950, 1.034 evrov. Plače se lahko zvišujejo glede na delovno dobo, znanstveni naziv ter povrnitve stroškov prevoza in prehrane.

Kadrovski plan naj bi dosegli
Kljub temu pa v vojski predvidevajo, da bodo dosegli letni kadrovski plan in zaposlili še 300 novih pripadnikov. Kot dodajajo, je SV do zdaj izpolnil vse cilje Nata in tako bil kredibilen partner v zavezništvu.

Prav zato so toliko denarja - 900.000 evrov - vložili v novo promocijo, obenem pa so ustanovili tudi urad za zaposlene, kjer se ukvarjajo z novačenjem novih kadrov. Pridobivanje novih kadrov poteka na terenu, večinoma na javnih prireditvah ter predstavitvami na šolah.

V vojsko le stari do 25 let
Slovenska vojska sicer praviloma zaposluje le kandidate stare do 25 let, kar opredeljujeta dva zakona - zakon o službi v SV-ju in zakon o obrambi, vendar pa so mogoče izjeme. Kot nam je razložil Korez, lahko k podpisu pogodbe povabijo tudi nekoga, ki pri starosti nekoliko odstopa, a je pri preverjanju psihofizične sposobnosti dosegel izjemne rezultate.

Ob novi promocijski kampanji pa so se pojavila ugibanja, da naj bi se z njo usmerili predvsem na mlade z nižjim statusom v manj razvitih delih Slovenije. V vojski to zavračajo in zatrujejo, da je namenjena vsem, ne glede na dejstvo iz katerega območja prihajajo.

A. M./S. Z.

Prijavi napako
Komentarji
Kluzo
# 18.11.2008 ob 13:11
52. pek. Pek.
pek
# 18.11.2008 ob 09:53
Dokler morajo navadni delavci preživljati to celotno bando državnih parazitov, ni nobenega razloga za to, da bi ta oddelek slovenskih katoliških skavtov, ki si radi pravijo Slovenska vojska, imel višje plače od minimalnih.

Če pa mislijo, da so dovolj dobri, se lahko podajo na trg in tam ponudijo svoje vojaške usluge.

Kdo torej bolj služi domovini kot tisti, ki vse to plačujemo?
Kluzo
# 18.11.2008 ob 08:45
V vojski bi morali uvesti evropske dohodke in evropsko ideološko vzgogo. Sicer se nam lahko zgodi, da nam bo peta kolona minirala vojsko in s tem državo ter uvedla postkomunistično (še vedno komunistično) jugoslovenarsko integracijo, pod vodstvom nekdanjih lumpov.
budilka
# 18.11.2008 ob 08:28
Nič ne pomaga, lahko se novinarji in mediji še tako trudijo da nas 24 ur dnevno filajo z nasiljem, vojnami, posilstvi, klanjem, kriminalom v vsaki oddaji, časopisu,plakatu, življenje je eno samo, posebej tvoje.
Ko bodo nasilneži zemljo zravnali, ne bo potrebe po vojski. Takrat se bo znova rodila ljubezen.
olfanož
# 18.11.2008 ob 07:37
Pa še to.. vojak na tujem ozemlju je agresor, pa tudi če to operacijo imenuješ osvobajanje nedolžne bele deviške golobice.
olfanož
# 18.11.2008 ob 07:35
Tudi jaz sem 25. Se strinjam glede ahtisaarija. A je bila finsko ruska vojna del 2. sv je debatljivo, tako kot kitajsko-japonska vojna in zavzetje mandžurije. Do vojske se je spremenil zaradi vseh slabih stvari, do učiteljev pa zaradi razvajenih mulcev. Tu se popolnoma strinjava, tud sam sem bil 2 leti učitelj in vem s kakšnimi problemi se ukvarjajo v šolstvu, kljub temu, da sem bil le asistent. Rekel bi, da družba generalno izgublja svoj občutek za skupnost in vse bolj se mi zdi, da je to narejeno načrtno (spet teorije zarote), ampak glede vojske pa mislim, da ne bova prišla na skupno točko :)
Moje mnenje je, da je čast prislužena in ne avtomatska glede na poklic.
olfanož
# 18.11.2008 ob 03:28
Finsko-rusko vojno bi tudi težko štel v 2. sv vojno-vsaj po kontekstu ne, časovno morda.
olfanož
# 18.11.2008 ob 03:23
Dragi zvoncek, svojega mnenja ne oblikujem po vsebini mainstream medijev, poznam umetnost vojne, poznam tudi zgodovino finske in nikoli nisem govoril o politikih. Debata je potekala o odnosu ljudi do vojske, ne o vlogi politikov (ti so vsi umazani), ki ga poznam izključno iz stikov z dejanskimi ljudmi. Sem pač imel srečo, da sem veliko potoval in navezal mnogo stikov s tujci. Ahtisaari ni Finska, tako kot Pahor ali Janša nista Slovenija. Tudi nisem polemiziral kosova in se ne strinjam z rešitvijo, ki je predlagana in verjetno ne bo nikoli sprejeta, vsaj s strani srbov ne. Res je, ena največjih izvoznic orožja (poleg zda, rusije in izraela) je Švedska, res je tudi, da praktično ni nacije, ki si vsaj enkrat ni rabila fizično izboriti preživetja, vendar to še zmeraj ne pomeni, da moram jaz spoštovati vojsko, ali da si vojak zasluži spoštovanje. In prosim ne bodi pokroviteljski samo zato ker si starejši.
hispano
# 18.11.2008 ob 01:46
jasno...zastareli oddelki.

fantje se dolgocasijo in izgubljajo cas. Placa je pa itak prenizka...tako kot vecina plac v sloveniji
zvoncek
# 18.11.2008 ob 01:24
dragi olfanoz, glede teh tvojih drzav miru: lahk ti povem da je bila finska 7 stoletij okupirana s strani svedske, tudi miroljubne drzave. bla je tudi v obeh svetovnih vojnah, bila je tudi v drzavljanski vojni po prvi svetovni vojni. poleg tega ti tvoji miroljubnezi posiljajo svoje vojake na krizna obmocja, ker pa ne naredijo nic za resitev krize. matti ahtisaari je pa ta, ki je najbrz zanetil vojno na kosovu, ce malce bolje poznas zgodovino te pokrajine in trdis, da je dejansko kosovska oziroma albanska. en narod zivi v dveh drzavah. PRIZNANIH S STRANI SPET TVOJIH MIROLJUBNIH DRZAV. tudi te tvoje miroljubne drzave so velike izvoznice orozja. namen orozja ni, da se porabi celotno rudo iz rudnikov ali smodnik celega sveta, namen orozja je jasen. orozje je za ubijanje. MIROLJUBNE DRZAVE PA ZIVIJO NA RACUN DRZAV, V KATERIH SE LJUDJE MED SEBOJ POBIJAJO.

groza, groza so te tvoje miroljubne drzave.

dragi fant, resnica ima vsaj dva obraza, ti pa vidis tistega, ki ti ga padajo mediji.

ti pa svetujem, da si preberes knjigo sun tzi-ja: umetnost vojne. dokaj poucna glede razmislanja v vojni.
LFC
# 18.11.2008 ob 01:03
O.K. koristni so piloti ki pomagajo pri reševanju v gorah...
LFC
# 18.11.2008 ob 01:00
Srčno upam da se znajde krogla v glavi kakšnega našega kvazi vojaka v Afganistanu... Ko bi se zavedeli resnosti položaja bi že sami ušli domov al pa napolnili hlače. Itak da majo še prevelike plače za nikakršno delo... in prazno glavo.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:58
Nisem, 100+kg heteroseksualca. Me pa geji ne motijo, ker nisem blizu meje homoseksualnosti kot večina ksenofobov.
gregors
# 17.11.2008 ob 21:54
20. olfanož (17.11.2008 || 20:59:44)
Tisti, ki gredo protestirat za pravice gejev imajo vsaj "jajca", ne pa ksenofobno-militaristični mačo debili, ki se klanjajo zastavam, simbolom in zgodovini.

da nisi tudi ti en pedrček mali a...c-c-c...
mogl bi ohranit naborništvo pa bi blo...
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:48
Ja se strinjam, tudi poslanci dobijo 10x preveč, vendar to ni nobeno opravičilo za denar, ki ga porabi vojska. Sam sem bil tudi proti ukinitvi služenja vojaškega roka, ker bi le ljudska vstaja v slovenskem primeru igrala vlogo proti morebitnemu okupatorju. Sem že enkrat napisal izdaten komentar o tem kakšna vojska bi bila smotrna in zakaj. To kar imamo sedaj je napadalno/preskrbovalna enota kompatibilna za nato operacije in ob prvem resnem napadu bi bila uničena v roku dveh ur. Za ta denar, ki ga letno porabimo za vojsko bi na novo zgradili Železnike v steklu. Pa še to, dokler je en Slovenec lačen nimamo denarja niti za ENO PATRIJO!
Papillon
# 17.11.2008 ob 21:42
Ja bili so to kar praviš delavci - ki pa so vsi služili vojaški rok. Dej zdaj 20 letniku puško v roke bolj bo nevaren sebi kot bi bil nasprotniku zato smo se odločili za profesionalno vojsko, in ti kreteni kot jim praviš pomagajo civilistom v raznih nesrečah kot so bile npr nedavne poplave v železnikih npr in še kje se jih da porabiti. Če te že tko moti nesmoterna poraba denarja rajši poglej kako poslanci, ki niso bili izvoljeni še enkrat - se pravi so bili zanič še eno leto dobivajo visoka nadomestila.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:42
Slovenska in jugoslovanska vojska pri mojem osebnem razvoju nista faktorja. Bil pa je TO, ki pa ni bil vojska. Niti niso paradirali. Nič častnega ni v umoru sočloveka, tudi če ti želi smrt. Je pač nujno zlo, ki se uporabi v potrebi za preživetje, kar mora iti v poduk novim generacijam. Papillon verjetno tudi ti nisi leta 91 bil na barikadah? Sam nisem bil ker sem imel 8 let. Vsak pa, ki je bil, do vojske čuti še dodaten prezir.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:37
Imaš lepe primere držav, kjer se vojsko časti in so polni nacionalnega zanosa, kjer lahko občuduješ vse njihove dosežke: Srbija, Bih, zda, Hrvaška, Kongo, Kitajska, Savdska arabija, Izrael, Pakistan, Indija, Rusija, Venezuela, Kolumbija, Kambodža,..

Na drugi strani: Danska, Finska, Češka, Kanada, Norveška
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:33
Ravno to ti pravim, niso bili oficirji in ljudje zaposleni v vojski tisti, ki so izborili našo svobodo. Ni jih bilo niti v večini! Ja iz tega smo potem razvili še eno nepotrebno armijo, ki živi na mojih plečih-da. Ni bilo kretenov na barikadah, po večini so bili to policisti (vsaj v začetnih dneh) nato so se jim pridružili mobiliziranci (saj veš: tesarji, vodovodarji, učitelji, prodajalci..) Ne potvarjaj zgodovine, leta 91 nas ni rešila vojska ampak organiziran oborožen upor civilov.
Papillon
# 17.11.2008 ob 21:28
Ja in sestave te TO je nastala vojska, ki zdaj živi na vjojih plečih ane? Pa prepričan sem, da je bilo precej teh, ki jih ti zdaj imenuješ kreteni leta 91 na barikadah. PS jz sigurno ne živim na tvojih plečih zato tega ne piši tle, me pa razpizdi posploševanje in zanikanje nekaterih dejstev. Verjamem ti , da si dosegel nekatere stvari sam, bi jih pa brez nekaterih kot jin ti praviš kretenov verjetno veliko težje.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:21
Papillon in to sklepaš na podlagi česa? Ne živim na nikogaršnjih plečih, mi davkarija veliko pobere in mnogi živite na moj račun. Nimam državne službe. In če nas kdo napade bom tudi glavo nastavil če bo potrebno. In ne ti kreteni niso dosegli, da imam jaz tak status kot ga imam, to sem dosegel sam, sestava TO leta 91 je vsebovala manj kot 10% profesionalnih vojakov. Tko da ne mi srat..
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:18
No, se bom jaz boril namest tebe, ne lajaj pa o pomembnosti vojske, zadnja, ki smo jo častili nas je lepo nagradila leta 91. Če kdo, bi se slovenci morali zavedati, da nas je rešilo znanje, pogum in kultura-ne pa vojska. Tisti, ki jih vidiš s posnetkov leta 91 so bili navadni delavci s kalašniki, ki so se borili za svojo zemljo in svojo pravico in ne za čast-zato tudi zmagali. Militantni ekstremistični generali (s podobnim mnenjem kot ti) pa so z vso svojo častjo in mašinerijo osramočeno zavedno odšli iz Slovenije, kot nemci, kot italijani, pa madžari, hrvati in vsak, ki nas je hotel podjarmit.
Papillon
# 17.11.2008 ob 21:15
Te številke so pomoje bruto to je pa pol drugačna slika. Bi bilo fajn , da novinar napiše tako, da je jasno ne da vsak po svoje imterpretira.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:13
Vem, da te ne bom prepričal, to tudi freudu ne bi uspelo, vendar nočem, da kdo tvoj komentar vzame kot merodajen kakršnikoli realnosti.
Matijaž Hanžek
# 17.11.2008 ob 21:13
Lej, sem že rekel: priznam da sem povsem neuporaben in da me je strah. Zato pa hočem, da mamo kvalitetno vojsko in ne miljon društev za širjenje gejovske kulture.
Papillon
# 17.11.2008 ob 21:12
olfanož ti kreteni so pred 17 leti dosegli da imaš ti tak standard in ne romunskega. Pa vsako delo je častno. Se mi pa zdi da si ti en razvajen sinček ki živi na plečih drugih in še ni okusil kako je če moraš za svoje preživetje sam dela pa magari nosit glavo naprodaj.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:12
Ja vojska se je v srebrenici res izkazala.. Težko bi rekel katera bolj-srbska ali nizozemska? Hmmm in to v vsej časti, ki jo uživajo pripadniki obeh.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:10
Matijaž taki kot ti ponavadi v vojni ali: migrirajo ali padejo prvi.. kot plemeniti in zgodba o njegovi prestreljeni ritnici, ker je motil delo naše specialne enote, bil je ponosen in militanten kot ti in predvsem neuporaben.
Matijaž Hanžek
# 17.11.2008 ob 21:09
Morda se lahko pozanimaš o pomenu vojske v kakšni Srebrenici ali sarajevu.
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:07
In nobene časti vnaprej, nobene parade, nič!!! Tudi v pekovstvu je nekaj časti pa ne paradirajo z lopatkami in vrečami moke..
olfanož
# 17.11.2008 ob 21:05
Jap, kreten, ki nosi puško in je pripravljen na ukaz ubiti si res zasluži vso spoštovanje.. Najbolje je gledati oddajo, ki je nastala z mojim denarjem o tem kako neizobražena raja skače okoli in veselo poka-seveda, tudi na moje stroške, da me prepričajo o neverjetni časti tega kar počno. Kdor je branil slovenijo 91-vsa čast njemu, ne pa vojski po defaultu, čast je prislužena z dejanji herojstva in razuma ter ni vnaprej določena zgolj zaradi uniforme in zastavice na rami.
Matijaž Hanžek
# 17.11.2008 ob 21:03
Tisti, ki gredo protestirat za pravice gejev imajo vsaj "jajca"

Ja, dejansko prevladuje tak tip genitalij..he he
Matijaž Hanžek
# 17.11.2008 ob 21:01
Jasno, zato pa hočem dobro vojsko!! Vojak ne moreš zgolj plačat, dobro se mora počutiti v uniformi.

Dokler bo vojska skozi prikazovana kot proračunska pijavka, dokler bodo komunisti iztirili, samo da preprečijo parado, tega vzdušja ne bo.
olfanož
# 17.11.2008 ob 20:59
Tisti, ki gredo protestirat za pravice gejev imajo vsaj "jajca", ne pa ksenofobno-militaristični mačo debili, ki se klanjajo zastavam, simbolom in zgodovini.
olfanož
# 17.11.2008 ob 20:55
Itak se bodo Hanžek in podobni komentatorju tu prvi posral ko bo treba branit domovino, en kup debilizma napolnjenega s testosteronom.. pffff.
el CARTEL
# 17.11.2008 ob 20:52
vojska in policija do zato,da se politiki počutijko varne (in bogati).jest ne ram ne vejske ne policije. fora v ANARHIJI je da je vsaj POŠTENA, dnar je pa za to da kontrolira ljudi, mediji pa so zato da prepričajo ljudi da je vse to vredu. peace
fuksel
# 17.11.2008 ob 20:35
pametno....
sanauna
# 17.11.2008 ob 20:34
Številke povedo vse
lo_pa_ta
# 17.11.2008 ob 20:25
in pol se neki Dr. Kumrovec pravi strahopetci :)

dej ne me smejat...poscal bi se v hlace ce bi sam granto u roke prjel
lo_pa_ta
# 17.11.2008 ob 20:24
itk, kdo bo pa u Irak hodu :)

sicer pa kot je nekoc prepeval AliEn

"Vojska je neumna stvar, je treba ubijat na znak!!! "
negec69
# 17.11.2008 ob 20:22
tadeii,se vidi da nimašpojma ,kako je ,ko te nekdo jebe v glavo za tak dnar
Dr. Kumrovec
# 17.11.2008 ob 20:16
strahopetci
TrueBedanec
# 17.11.2008 ob 20:12
Igrajo se ravbarje in žandarje, okoli se vozakajo s tanki, helihopterji, džipi, na eno usrano vajo pokurijo miljon davkoplačevalskega denarja, in vse to delajo z neko resnostjo na ksihtih, češ da je dobro in potrebno... Molimo za te heroje slovenskega naroda!
Matjaž M.
# 17.11.2008 ob 20:09
Zadnja stvar, ki bi jo delal pa mi je bilo v zabavo v jugo vojski se z maneversko municijo iti nemce pa partizane sploh, ko sem na gađanju pri rafalnem od 20 nabojev jih kar 24 dobil v svojo tarčo, sosed pa nobenega ;) Se še kdo spomni? :)))
moonylink
# 17.11.2008 ob 20:06
Sploh pa so tu ravno taki čudaki kot kje drugje, moj prijatelj npr. ima 26 let in je v dobri kondiciji (v toplih mesecih preteče po 5 km na dan, tudi sicer se ogromno giblje) ter ima v. stopnjo izobrazbe, hotel se je le pozanimati prek e-maila naborne pisarne ali bi mogoče imel možnost zaposlitve, pa ni NITI PREJEL ODGOVORA (!!!).

In sploh je ta zgornja meja 25 let smešna če mene kdo vpraša. Verjetno se gre za to da se mladeniče lažje indoktrinira kot zrele osebe, kar se same fizične kondicije tiče je ta meja prav šaljiva, saj vsak prej ali slej pride v leta, tudi če je zaposlen v vojski.
moonylink
# 17.11.2008 ob 20:02
novinar je bil seveda spet seljak - to je namreč bruto plača.... ne razumem kako je lahko novinarski kader tako da ne rečem butast pa ni dejansko in dobesedno sposoben zadeve preverit npr. na uradnih spletnih straneh slovenske vojske?

neto plača tako znaša 650-700 € kar je pač nizko za današnje trende
Lluka
# 17.11.2008 ob 20:02
Tam kjer je dobra plača in kjer je vse naj naj(kot se oglašuje vojska),taka firma potem takem NE potrebuje nikakršnega oglaševanja,ker kandidati kar derejo v ta poklic oz podjetje. Če bo v Savi fenomenalna plača,ne bodo rabili oglaševanja na panojih...Zaposlimo Delavce.,ampak bodo kar sami trkali na takšna vrata. Pri vojski pa kot kaže tega ni,čeprav pravijo da je vse oh in sploh.
sanauna
# 17.11.2008 ob 19:58
Problem so plače in pogoji ,da te lahko pošljejo v tujino,....ne hvala
demon
# 17.11.2008 ob 19:58
Kreteni. In potem jamrajo na imajo slabe plače. Prav dobre so!
micius
# 17.11.2008 ob 19:43
Še naj znižajo plače, saj pravi vojak mora biti zadovoljen le s hrano, pijačo in slavo.... Če je res tolk nepriseben, da sploh opravlja tak posel. Vojska vedno dela le probleme... Pa naj bo naša al pa njihova.
Tigerček
# 17.11.2008 ob 19:43
In, koga vojska zadnje čase brani? Politike pa še koga, mogoče? Še policisti so po večini na drugi strani zakona...
tadeii
# 17.11.2008 ob 19:42
in kaj jim manka????
4 stopnja pa 930 plače marsikdo z večjo stopnjo nima take plače zdej se bojo pa še bunli?!?!
Matijaž Hanžek
# 17.11.2008 ob 19:29
To je posledica dolgoletne ideološke anti-slovenske propagande narodnih izdajalcev. Služiti domovini je sramota, demonstrirati za pravice gejev in prebrisanih pa čast.

Te volitve so razmere zapečatile.
Kazalo