Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,9 od 63 glasov Ocenite to novico!
Lenart Zajc, Mreža za demokracijo: Posamezniki iz Mreže razmišljamo o politični stranki, a smo negotovi glede načina. Foto: BoBo
Luka Mesec, Delavsko-punkerska univerza: Nova stranka bi morala delati v interesu delavstva. Foto: osebni arhiv Luka Mesec
       Glede na to, da ta parlament praktično nima mandata ljudstva – se mora vzdržati akcij, kot so slabe banke, holdingi, in vse ostale, ki neposredno posegajo v premoženje vseh nas. Tu dejansko gre za premoženje vseh. Vsak, ki bo upravljal s premoženjem, bo moral pridobiti zaupanje ljudi.       
 Lenart Zajc, Mreža za neposredno demokracijo
       Ljudje so zato nezadovoljni z obstoječimi političnimi strankami in si želijo stranko, ki bi delala v njihovem interesu, torej interesu vseh, ki delajo za svoje preživetje.       
 Luka Mesec, DPU

Dodaj v

Ljudje bi volili stranko, ki bi delala zanje, in ne za kapital

Potekajo dogovori o ustanavljanju strank, način še ni jasen
4. februar 2013 ob 12:57
Ljubljana - MMC RTV SLO

Konec delitev Slovencev na leve in desne, usmerjenost v prihodnost, vključno z željo po stranki, ki bi delala v interesu ljudi, in ne kapitala – sta Lenart Zajc in Luka Mesec za MMC komentirala javnomnenjsko anketo Dela, ki je pokazala, da bi kar 60 odstotkov državljanov volilo novo stranko.

»Podatek, da bi kar 60 odstotkov ljudi volilo stranko brez bremen iz preteklosti, je zelo spodbuden podatek, saj pomeni, da je prišel konec delitvi Slovencev na levico in desnico, kot so nam vsiljevali,« se je odzval eden od članov Mreže za demokracijo in pisatelj Lenart Zajc. »To pomeni, da se hočemo Slovenci usmeriti v prihodnost, v prihodnost, ki bo enaka za vse in ne bo temeljila na pretekli ali polpretekli zgodovini, ampak da smo odrasli toliko, da delamo ta korak naprej,« ocenjuje v pogovoru za MMC.

Potekajo dogovori o ustanavljanju strank
Priznal je, da se protestniško gibanje, ki se je začelo decembra, že politično artikulira. »Potekajo dogovori, ali bi bilo bolje ustanoviti neko enotno politično stranko ali pa s povezavo različnih posameznikov, ki bi morda kandidirali kot neodvisni poslanci, in manjših strank narediti enotno fronto oziroma enotno koalicijo. Na tem se še dela, prav tako se dela na enotnem programu, ki bi spravil vse interese na nek skupni imenovalec,« pravi Zajc.

Hkrati pa želi Mreža za neposredno demokracijo – tako kot Odbor za pravično in solidarno Slovenijo - ostati nepolitična platforma, ki pa bo nudila pomoč pri prizadevanju za doseganje neposredne demokracije vsem, ki jih to zanima.

Posamezniki razmišljajo o vstopu v politično areno
Na vprašanje, komu potem ponujajo to platformo, pa Zajc odgovarja, da posamezniki znotraj Mreže za neposredno demokracijo razmišljajo o tem, da bi vstopili v politično areno, a so še neodločeni, na kakšen način. "Absolutno je treba ohraniti nepolitično platformo zaradi tega, da se njeno ime ne bi začelo politično zlorabljati za eno ali drugo stranko. Nujno je, da vsi, ki bodo hoteli sodelovati pri tem, spoštujejo pravila igre neposredne demokracije."

Najdlje s Pirati
V Mreži se po besedah Zajca pogovarjajo z gibanjem Sinteza, od zunajparlamentarnih strank pa potekajo pogovori s Piratsko stranko Slovenije, Gibanjem TRS, Žnidaršičevo Demokratično stranko dela. Najdlje so prišli s Piratsko stranko, saj je v Piratski internacionali neposredna demokracija že del njihovega programa sama po sebi. "Izključujemo samo tiste, ki so zafurali to državo, in ultradesničarje, ki širijo nacionalizem ali nestrpnost," ponazarja odprtost Mreže Zajc.

Zajc za predčasne volitve jeseni
Zajc ocenjuje, da bi bile predčasne volitve jeseni v redu. "Bilo bi zelo narobe, da bi čez noč razpustili parlament; treba je narediti prehodno vlado z zelo omejenimi pooblastili," pravi Zajc in dodaja: "Glede na to, da ta parlament praktično nima mandata ljudstva – se morajo vzdržati akcij, kot so slabe banke, holdingi, in vseh ostalih, ki neposredno posegajo v premoženje vseh nas." Izpostavlja, da Slovenija ni prišla do svojega državnega premoženja na način kot Nemčija – z Marshallovim planom - ampak se je gradila z udarniškimi akcijami ter samoprispevki naših očetov in starih staršev. "Tu dejansko gre za premoženje vseh. Vsak, ki bo upravljal s premoženjem, bo moral pridobiti zaupanje ljudi," napoveduje Zajc.

Prehod v stranko je nujen
Luka Mesec,
koordinator Delavsko-pankereske univerze (DPU), ki se aktivno udeležuje protestov, pa - nasprotno – pravi, da se razprave o ustanovitvi političnih strank še niso odprle. "Zaenkrat protestniško gibanje vztraja pri kratkoročnih zadevah, kot je odstop vlade, zamrznitev škodljivih politik – predvsem slabe banke, državnega holdinga, preklic varčevalnih ukrepov. O srednjeročnih politikah se šele odpira debata."

Razprava bolj o neposredni demokraciji kot o stranki
Dodaja, da je za zdaj celotno gibanje poteka bolj v smeri razpravljanja o neposredni demokraciji, ker ne zaupa več predstavnikom. Če se bo politična sila rodila iz protestniškega gibanja, bo šla v smer nadomeščanja predstavniške demokracije z nekimi bolj participativnimi oblikami, napoveduje Mesec, ki letos koordinira DPU, projekt Mirovnega inštituta, ki je nastal leta 1998 in se v nasprotju z uradnimi univerzami, ki so razdrobile družbene vede, osredotoča na politično ekonomijo kot celostno družbeno vedo.

Po njegovih besedah je nujno, da se protestniško gibanje prelevi v politično stranko, sicer "lahko dosežemo odstop te vlade, naslednja vlada – če jo bodo sestavljale obstoječe politične sile – bo peljala tako rekoč isto politiko naprej."

Onemogočiti beg kapitala v davčne oaze
Meni, da bi morala nova stranka delati v interesu delavstva, vseh tistih, ki morajo za preživetje prodajati svojo delovno silo. Potrebna bi bila striktna obdavčitev kapitala, onemogočanje bega v davčne oaze in s tem krepitev proračuna na prihodkovni strani. S tem bi država pridobila kapital, potreben za izhod iz krize prek spodbujanja potrošnje in ustvarjanja novih delovnih mest. Delovna mesta bi lahko ustvarili s ponovno, javno vodeno industrializacijo države. Podarja, da to ne pomeni, da bi nazaj pripeljali tekoče trakove in umazano industrijo, ampak bi bilo treba delati na okoljsko vzdržni industrializaciji, ki bi bila javno in delavsko upravljana.

Evropski prisilni jopič
Te politike so izvedljive, a problem je dejstvo, da imajo trenutno evropske vlade precej zvezane roke zaradi "prisilnega jopiča" evropskih integracij – maastricthske pogodbe, pakta za stabilnost. Zato bi se morali najprej na evropski ravni povezati s podobno usmerjenimi političnimi silami, hkrati pa bi v Sloveniji lahko delali na participativni demokraciji v politiki in ekonomiji in seveda na progresivni gospodarski politiki v okviru trenutnih zmožnosti.

Ljudje želijo stranko, ki bo delala zanje
"Sedanje politične stranke so podrejene interesom kapitala, vse delajo v smeri zvišanja davkov, krčenja socialne države in varčevanja – čeprav je celo raziskava IMF pokazala, da tovrstno 'varčevanje' nima pozitivnih učinkov – ampak krči BDP in s tem poglablja krizo. Ljudje procese čutijo vsak dan na svoji koži," Mesec komentira izsledke javnomenjske telefonske ankete na vzorcu 504 odraslih državljanov.

"Ljudje so zato nezadovoljni z obstoječimi političnimi strankami in si želijo stranko, ki bi delala v njihovem interesu, torej interesu vseh, ki delajo za svoje preživetje," sklene Mesec.

Saša Banjanac Lubej
Prijavi napako
Komentarji
Spiritus
# 04.02.2013 ob 13:11
Eni kradejo z levo roko v desni žep, drugi pa z desno roko v levi žep. Od tod ta delitev.
kolibri123
# 04.02.2013 ob 13:41
nujno bi bilo pr vsem uvest pravilo, kot v vseh javnih službah - nekaznovanost, da niso v sodnih postopkih in moralno neoporečnost ljudi - da so verodostojni, da ne lažejo (kar ni kaznivo!!) da so v svojih okoljih znani kot pošteni ljudje.
Senna_Maze 28
# 04.02.2013 ob 13:21
Jaz bi volil stranko, ki bi delala zame in ne za ljudi
:-)
gesan
# 04.02.2013 ob 13:35

vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:25
KLIPAN # 04.02.2013 ob 13:23

Jaz bom volil desne stranke. Amen.
še kaj ni jasno?


Popolnoma vse je jasno!
Na drugi strani pa so ljudje, ki bodo šli volit leve stranke samo zaradi tega, ker so le ve stranke. To bo pa njihov amen.

Vsi skupaj pa bomo še kar naprej imeli isti šmorn kot do sedaj, ker bodo in levi in desni imeli še naprej svoje navijače, ki mislijo, da je fauliranje samo brcanje nasprotnikov po "naših" nogah. Ko je nasprotno, je to okarakterizirano samo kot "moška" igra.

Hebeš ti takšne spremembnike, če bo vse ostalo isto kot je bilo do sedaj.
potem tudi jaz še kar naprej ne verjamem, da se bo z tem, da se rešimo enih lopovov in lažnivcev, kaj korenito spremenilo...
Jethros
# 04.02.2013 ob 13:15
mrki:
A te moti pozivanje po spremembi sistema, v katerem smo ujeti, ko nam vladajo ponarejevalci, goljufi, skorumpiranci, lažnivci, kateri se ne more ne ustrezno kaznovati, kaj šele odstraniti iz političnega prostora?
Aja, seveda...ti podpiraš odrešenika vesolja, svetlega Ivana...pozabil.

Osebno menim, da bi posodobitev demokracije, kot jo poznamo danes z vzvodi neposredne demokracije veliko bolje vodilo to, že zavoženo državo (če nisi še opazil), kot pa jo vodijo veliki veljaki danes, katerim očitno samo ulica lahko sodi. Poglejte si te hobotnice, namesto se umakniti jokcajo o konstruktih...po skoraj enem mesecu od poročila pa še kar ne zmorejo pokazati ENEGA papirja, s katerim demantirati navedb KPK.
To pove vse o tem, kako nedolžna sta šalabajzerja največjih strank danes.
Bolek
# 04.02.2013 ob 13:14
Meni, da bi morala nova stranka na gospodarskem področju spodbujati potrošnjo ter izvesti javno vodeno ponovno industrializacijo države v smislu. Slednje bi izvedli tako, da bi pripeljali nazaj industrijo, ki bi bila javno in delavsko upravljana. To, precizira Mesec, ne bi pomenilo, da bi spet pripeljali tekočih trakov nazaj, ampak bi delavci imeli možnost samoupravljanja in ekonomske demokracije.
++++++++++++++++++++++++++
Sanjati je dovoljeno.
Bolek
# 04.02.2013 ob 13:06
V Mreži se po besedah Zajca pogovarjajo z gibanjem Sinteza, od zunajparlamentarnih strank pa potekajo pogovori s Piratsko stranko Slovenije, Gibanjem TRS, Žnidaršičevo Demokratično stranko dela.
++++++++++++++++++++++++
Hahaha, TRS in DSD ( Znidarsic in Hanzek) nista ne levi ne desni stranki, sta popolnoma nevtralni.
Kaksne nebuloze!
rubin
# 04.02.2013 ob 13:16
Poenostavljeno bi morali v Sloveniji spodbuditi lokalno orientiran gospodarski model, z manj vključevanja na svetovni trg in s spodbujanjem izdelave tistih stvari, ki se lahko doma pridelajo..
če nebi bili ekonomsko nepismeni, bi ugotovili, da ni mednarodna trgovina kriva za razslojenost, temveč obratno-ker so dobički zaradi mednarodne konkurence manjši, manj profitira kapitalist in več potrošnik-delavec, ki za svoj denar dobi več.za razslojenost je kriv pajdaški kapitalizem in neobdavčitev velikega premoženja, predvsem viška nepremičnin itd.
in posledično velika obdavčitev dela.
čakam na konkretne predloge, kot so:
-uvedba obratnega dokaznega bremena za izvor premoženja, konkretna obdavčitev viška nepremičnin in velikih premoženj...
vse ostalo je nakladanje v stilu :vsak, ki bo upravljal s premoženjem, bo moral pridobiti zaupanje ljudi...to je megla. kako to dosečt je vprašanje. en konkreten odgovor je, da upravljalec državnega premoženja sam in njegova družina ne sme privatno poslovat preko svojih ali povezanih družb s družbo, katero upravlja itd..
če je to plod demonstracij, take floskule vam povem, da ne bo nič iz vsega skupaj. boste videli čez 4 leta..
Arnolfus
# 04.02.2013 ob 13:10
Skinurji in pankerji. Samo teli še manjkajo v parlamentu....A smo res tako globoko zabredli?
Wasabi
# 04.02.2013 ob 13:48
Dobro vojnaslo91, saj veš, da se tudi sam rad pohecam;) Jaz bi volil nekaj svežega, to je prvi pogoj. Ker zamrznjene hrane in podobnega fast fooda sem se v tej državi že prenajedel. Drugi pogoj je, da ne bodo kazali s prstom na ene ali na druge, lahko na začetku kampanje pokažejo s prstom na dozdajšnje oblastnike, potem se pa posvetijo obelodanitvi njihovega videnja upravljanja z državo. Tretji pogoj pa je, da imajo jajca, žar v očeh, da nekaj spremenijo in vsaj originalne uradne dokumente;)
miroslavm1
# 04.02.2013 ob 14:47
sonckasta
# 04.02.2013 ob 14:45
Prijavi neprimerno vsebino
saj meni je jasno zakaj tako sovraštvo partijcev do Janše.

Jaz pa mislim da Ivan bolj sovraži svoje nekdanje kolege, kot oni njega.
Mindmaster
# 04.02.2013 ob 13:47
Ne vem, jaz bom sigurno volil novo stranko, ampak upam, da se Pirati ne povežejo s temi protestniki, ker bo to spet ena konvergenca idej, ki bo zmanjšala ponudbo. Če je njihova edina skupna točka zagovarjanje neposredne demokracije, se jim ne splača nastopati pod istim dežnikom.

Pri vseh teh gibanjih pogrešam več pragmatizma in manj ideologije. Saj se lepo sliši, če ti nekdo reče, da je treba iskati rešitve za delavce in ne kapital, ampak kje pa sploh še je delavstvo v postindustrijski družbi? Če bi dali večji poudarek idejam, ki prinašajo dolgoročne koristi zato, ker so pač smiselne in ne zato, ker sta o tem pisala Marx in Engels pred 150 leti, bi ravno tako dosegli isti cilj, vendar hitreje in bolj učinkovito.
comentario
# 04.02.2013 ob 13:31
"javnomnenjsko anketo Dela, ki je pokazala, da bi kar 60 odstotkov državljanov volilo novo stranko"

Ups, tak rezultat javnomnenjske raziskave pa utegne utišati celo Lukšiča v njegovem vehementnem zagovarjanju predčasnih volitev ...

Sicer pa nam tudi nova stranka ne more pomagati, pa naj bo še tako idealna. Slovenci enostavno ne vedo, kaj bi radi. Oni bi nekaj drugega, kot imajo, ampak nič novega. Pa tistega tud ne, ker smo ga videli tam, oni pa tudi ni primeren (poglejte le, v kakšnih hlačah hodi naokrog). A tale? Saj se hecaš ... Skratka, skoraj nihče ne zna nič pametnega predlagat, vsi pa so dovolj (in še preveč) pametni, da sesujejo vse predloge drugih. To je bistvo slovenistanskega problema (in ne janezi, zorani, alenke in podobni nepridipravi).
Kako je mogoče, da se v medijih pojavljajo sami "skinurji in pankerji", ko pa imamo táko intelektualno in strokovno elito prav tu, med komentatorji MMC.
IndyBob
# 04.02.2013 ob 19:38
Ce je to alternativa v Sloveniji, potem imam pa raje trenutno stanje. Kar tile predlagajo, je se vecji odmik od podjetniske druzbe.
Peroz
# 04.02.2013 ob 13:32
"Ljudje bi volili stranko, ki bi delala zanje in ne za kapital"
Ok, takoj podpišem. Samo nevarno je, če akterji takšne politike pozabijo tudi na kapital, oziroma še slabše, če ga zatirajo. Brez kapitala smo na motikah in lopatah, ne pozabimo tega.
raknac navi
# 04.02.2013 ob 13:12
samooklicani predstavniki naroda! agonija se nadaljuje... in tale hanžek je res neumoren. a mu ni še noben pokazal rezultate volitev?
toldo
# 04.02.2013 ob 14:34
Najbolj me moti naša drža novinarjev v predvolilnih soočenjih. Če človeka nekaj vprašaš in se odmika od vprašanja oz. razlaga nekaj, kar nima veze, ga vprašaš še enkrat. Če noče odgovoriti, se mu izklopi mikrofon, pospremi do vrat in adijo. Obrazložitev - nedržanje teme. Pika.

Velik plus za to!
Wasabi
# 04.02.2013 ob 14:11
Najbolj me moti naša drža novinarjev v predvolilnih soočenjih. Če človeka nekaj vprašaš in se odmika od vprašanja oz. razlaga nekaj, kar nima veze, ga vprašaš še enkrat. Če noče odgovoriti, se mu izklopi mikrofon, pospremi do vrat in adijo. Obrazložitev - nedržanje teme. Pika. Pri nas pa ti bogovi mislijo, da se bodo delali norca iz države in ljudi, kakšne manjše stranke pa niti dobr na televizijo ne pridejo. Tukaj bi novinarji mogli biti ostri, kot je to npr. navada v angliji. Tu je treba definitivno nekaj narediti, ker tako pač ne gre. Ob raznih šnelkurz POP TV novinarjih za 1000 eur pa še manj.
FAIRPLAYER
# 04.02.2013 ob 14:07
V novi stranki naj velja nova parola, ki bo zamenjala staro: "Kdor ni za nas ni proti nam" (naj se že enkrat konča polarizacija Slovencev, ki nam dela veliko škodo).

Se bojim, da bo takšna stranka zatrta že v kali. Stranka, ki bi združevala državljane? Kje pa. To je takojšnja smrt za sedanje stranke.
toldo
# 04.02.2013 ob 13:35
Bravo Zajc, pravilno razmišljanje!

seveda pa Hanžka ne vidim v nobeni perspektivi......
KLIPAN
# 04.02.2013 ob 13:23
vojnaslo91,
lepo, lepo te prosim, daj pokaži mi vsaj en stavek, kjer on zagovarja enopartijski sistem, lepo te prosim.
Pa kaj je z vami desničarji, to da potvarjate, lažete, natoljcujete, goljufate itd. vam je v genskem zapisu ali kako?
No , če pogledamo dejanja Janše in brata, Časarja, Mariniča, Hrvatina, Alenke Gomboc, Mariniča, Ruparja, Kanglerja bi temu lahko pritrdili.
prinašalec
# 04.02.2013 ob 19:16
Pa da ne pozabim o tako imenovani civilni družbi, kjer nastopajo Bučar, Spomenka ipd.ki niso bili še nikoli v politiki. Res ste naivni.
gusar
# 04.02.2013 ob 19:08
Dragi volilci !
Pred dobrim letom ste volili novo stranko, ki so jo podprli ELITNI SLOVENCI (Kučan et. compani) in kaj ste dobili ? Zelo ste naivni, če mislite, da bosta Zajc in Mesec bistveno drugačna kot je zamznjeni pingvin! Pravijo, da gre osel samo enkrat na led. Volilci pa hočejo zadnja leta kar vsako leto voliti nove poslance. Tudi mreža za demokracijo in pirati ne bodo odkrili "krivega pulferja". Nikakor pa ne bo nikomur uspelo, da bi lahko več porabil kot zaslužimo.
pozitivc
# 04.02.2013 ob 15:03
Jst sem zadnč gledal to javno tribuno. Je blo tud kar nekaj mladih obrazov z zanimivimi idejami, pri poročanjih o dogodku pa so medijski prostor dobili spet le stari komunajzerji
lukey90
# 04.02.2013 ob 14:55
@toldo ja zdaj si opisal 4 stranke, maš pa še ostale stranke, ki razmišljajo povsem drugače npr. TRS, njihov program mi je zelo všeč samo kaj ko je Hanžek idiot
lukey90
# 04.02.2013 ob 14:42
Najbolj me moti to, da pri nas še nismo imeli demokratičnih volitev. Ker vse medijske hiše deljujejo povsem kapitalistično nam niti ne predstavijo strank tako kot bi bilo treba. Predstavljajo nam samo frontman-e, o programu strank zvemo dejansko 5%, ves čas govorijo samo o Jankoviću in Janši, manjše stranke pa dobijo celih 5 minut pozornosti. Tako že v startu zatirajo manjše stranke, ki nimajo niti teoretičnih možnosti, da pridobijo večje število volilcev. Da ne govorim o tem koliko več denarja zapravijo za kampanije te večje stranke. To reklamiranje bi jaz povsem prepovedal, dal bi knižice s programi strank na občino in naj si ljudje tam sami vzamejo in preberejo kar jih zanima. V medijih bi morali o strankah govoriti enako število minut oz. strani v časopisu.
FAIRPLAYER
# 04.02.2013 ob 14:04
Današnje stranke se v svojih dejanjih nič ne razlikujejo. Razlikujejo se samo v svojih populističnih obljubah in nekaterih pogledih na družbo, ki pa so zgolj utopija in nedosegljive ideje. Vse stranke izvajajo vazalsko politiko, ki jo zahtevajo predstavniki vplivnih evropskih držav in bank.
tnovak20
# 04.02.2013 ob 13:58
V novi stranki naj velja nova parola, ki bo zamenjala staro: "Kdor ni za nas ni proti nam" (naj se že enkrat konča polarizacija Slovencev, ki nam dela veliko škodo).
vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:53
kolibri123 # 04.02.2013 ob 13:41

- nekaznovanost: se strinjam
- sposobnost vodenje države
- inovativnost zlasti v ekonomiji
- znanje: obvladovanja financ brez zadolževanja
FAIRPLAYER
# 04.02.2013 ob 13:52
Jaz dosedanjih strank sigurno ne bom volil. Zakaj, nima smisla razlagati, ker nam je večini jasno, da imajo skupen predznak, ki se mu reče korupcija, kraja in goljufija. Volil bom kakšno od preostalih strank, ki mi bo najbližje glede na moje razmišljanje in ideje, ki ni zaražena z zgoraj naštetimi boleznimi.
vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:41
Wasabi # 04.02.2013 ob 13:33

Meni ni jasno, kako narediš, da imaš več glasov?;)
-------------------------------------------------
Bo bolje: eno od desnih strank?
mrki1
# 04.02.2013 ob 13:31
unga


# 04.02.2013 ob 13:16
Prijavi neprimerno vsebino mrki1 a ti želiš spremembo politike v tej državi?
------------
jaz samo želim da začnejo SODIŠČA enkrat delat po enakih merilih za vse , potem bodo avtomatsko odpadla vsa ta jajca , kdo je kdo in kdo je koliko kradel!?
vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:21
rubin # 04.02.2013 ob 13:16

Poenostavljeno bi morali v Sloveniji spodbuditi lokalno orientiran gospodarski model, z manj vključevanja na svetovni trg
----------------------------------------------------
(:
vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:17
mrki1 # 04.02.2013 ob 13:08

Čudak je, ti rečem... naj ustanovi svojo stranko pa naj se izkaže. Ljudje ki sanjajo o enopartijskemu sistemu...
Huplunga
# 04.02.2013 ob 13:16
mrki1 a ti želiš spremembo politike v tej državi?
vihraviuporabnik
# 04.02.2013 ob 13:13
o4. 02. 2013 ob : 13 ; 13

Zajčka bi naj kupili.
V zamenjavo za VELIKEGA svetnika, ki ga je šla
prosit smetana SLO.od Kučana, Bučarja,
do Setlane Makarovič, itd itd.

Tov so se odločili in imeli bi velikonočnega Zajčka.
Tudi prav.
prosveta
# 04.02.2013 ob 15:17
Mislim, da se gospod Zajc rahlo nagiba levo. Upam sicer, da se motim kajti ni mi bolj nizkotnega (tudi jaz delujem v kulturi) kakor, da so umetniki politično usmerjeni tako ali drugače. Vsi ti, ki so podprli JANKOVIČA, so me strašno razočarali ( Magnifico, Zoran Predin, športniki...)
FAIRPLAYER
# 04.02.2013 ob 14:19
Sicer je pa najbolj pomembna politična zrelost ljudstva. Predvsem bi bilo pomembno, da se mlajše generacije aktivneje vključijo v politično odločanje s kakšno svojo politično iniciativo, stranko, združenjem, ipd., ki bi na volišča potegnile populacijo, ki na volitve ne hodi, oziroma čutijo odpor do dosedanjih strank. Potem je tu še možnost strank, ki bi se borile za pravice delavstva in ljudi na robu eksistence, recimo delavska-ljudska stranka, potem je možnost za ustanovitev kmečkih strank ali recimo delavsko-kmečkih strank. Skratka možnosti je veliko. Te stranke, ki jih imamo sedaj so iztrošene, zaražene z raznimi nemoralizmi in ljudje ki jih volijo so predvsem navijaško nastrojeni, med seboj skregani in brez vizije o bodočnosti. To je predvsem starejša generacija, ki je še vedno predana ideologijam in zameram preteklosti. Dosedanja volilna udeležba je v vse večjem padanju in če pomislimo, da je od manj kot polovice državljanov, ki se udeležijo volitev, vsaj 60% starejša generacija državljanov, nam to pove vse.
Wasabi
# 04.02.2013 ob 13:33
Jaz bom volil desne stranke. Amen.
še kaj ni jasno?


Meni ni jasno, kako narediš, da imaš več glasov?;)
mooodeeel
# 04.02.2013 ob 13:32
Torej kaj se cakajo? Naj ze ustanovijo novo stranko in gredo na volitve! Meni to res ni jasno. Vsi bi protestirali in simfali, kandidiral pa ne bi nihce! Menda je bilo protestnikov 8 tisoc. Torej naj se izmed teh 8 tisoc zbere 90 kandidatov, ki bo kandidiralo na volitvah. Nato naj na list papirja napisejo vse zahteve teh 8 tisoc protestnikov, sindikatov, upokojencev, in ostalih ter se zavezejo pri notarju, da bodo te predloge tudi predlagali v parlamentu in jih sprejeli. Naj me koklja brcne da taka stranka ne dobi absolutne vecine! Pa se tistih 50 novih poslancev bo lepo zasluzilo, saj poslanske place niso slabe!

Ne potrebujemo nobene posebne direktne demokracije, to imamo lahko ze preko obstojecega sistema, le kandidirati je potrebno, ljudje pa morajo oditi na volisca in stranko s katero se poistovetijo tudi voliti! Simpl ko pasulj!
nevem
# 04.02.2013 ob 13:31
Bog nas obvarij lopovov... in farizejev!
prinašalec
# 04.02.2013 ob 19:14
Mislim, to o novih strankah v katerih ne ljudi, ki bi bili kakorkoli povezani z dosedanjo politiko, to so pa res mokre sanje in zopet ena izmed parol, ki so jo nepopravljivi strički spravili v eter. Pa ono o novih obrazih, pa se pojavi Bratuškova (preoblečen jankovič) in že norimo in ploskamo. Slovence res nič ne izuči, kučan manipulira na vse načine in nikoli ga ne ujamete...?
Abrams
# 04.02.2013 ob 17:56
Isto sranje drugo pakiranje. !!!!!!

Ljudje sploh ne razumete kdo je politika. Politika niso berači ampak bogataši, ki za dosego svojih ciljev najemajo politike, da ti pripravijo zakonske podlage za bogatenje. In groteskno je, da so te "nove" ljudi nastavili isti veljaki kot prejšnje, ki smo se jih naveličali in vanje mečemo gnilo sadje.
kozorog1973
# 04.02.2013 ob 16:04
nič konkretnega, to da je potrebna lustarcija trenutnim političnim elitam, zato ni potrebno biti genij! Vprašanje za miljon dolarjev pa je kdo je alternativa. Dati ene brezveznike notr, brez progarma, samod a bodo vlekli dnar, to znam tud jaz! Torej še vedno smo na stopnji anarhizma, le-ta pa nam ne bo prinesel razcveta družbe in gospodarstva!
gesan
# 04.02.2013 ob 13:37

nevem
# 04.02.2013 ob 13:31

Bog nas obvarij lopovov... in farizejev!


Bolj malo nas je do sedaj varoval sam bog... takšnoidnosti.
vojnaslo91
# 04.02.2013 ob 13:25
KLIPAN # 04.02.2013 ob 13:23

Jaz bom volil desne stranke. Amen.
še kaj ni jasno?
shr00mz
# 04.02.2013 ob 13:15
če bodo res kandidirali, na naslednjih volitvah dam glas Piratom! Slabše ne morejo krmarit naše barke, kot dosedajšnji kapitani, mislim glodalci..
TineB
# 04.02.2013 ob 21:00
Naslov implicira, da bi ljudje volili Komunistično partijo?

In Zmelkoow pojejo: "Dragi dedek Mraz, uzakoni evtanazijo ..."
nevem
# 04.02.2013 ob 18:22
Sajenje rožic je eno, spopasti se z moralno in ekonomsko krizo pa drugo. Poleg kazanja na dejanske krivce, je potrebno ljudem najprej dopovedati, da enostavno zajemamo več kot zaslužimo. S tem je preobremenjen dohodek od dela, ki nas dela nekonkurenčne, torej za tuje vlagatelje nezanimive. In ker je hkrati naša zakonodaja o trgu dela, razen Portugalske, najbolj toga v EU območju, je to samo še dodaten moment, ki prepriča še najpogumnejše.
Ker se bo ekonomsko stanje izboljšalo le z rastjo BDP-ja, konkurenčnost pa je eden od glavnih generatorjev, nam torej ob vsem flancanju ni pomoči.
Na dolgi rok!
poleno
# 04.02.2013 ob 17:39
vojnaslo#
Se ne strinjam!
Kaj je RKC slabega naredila po osamosvojitvi? Slovenci smo kristjani skoraj80% !
12 let pa so bili na površju LDS, SD,SLS!!! šele predzadnje so bili SDS in uspešno vodili EU in vlado! Potem je prišel Zares, LDS,SD in se je začelo,......!!
Malo zgodovine ne bi škodilo!!! Ne krivi samo ene, ker tako ne morejo nič!!!
Ena sama stranka ne more storiti nič!!!! Koalicija je več strank!!!!!!!!!!! Kajneda !!!!!!!!!
Kazalo