Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 162 glasov Ocenite to novico!
Luka Mesec pričakuje pri koalicijskih pogajanjih vsaj toliko "popuščanja", kot ga je bilo do stranke NSi. Foto: BoBo
Peterica strank okoli LMŠ-ja je v Kamniku sedla za mizo z Levico. Foto: BoBo
Pomembno je, da Slovenija čim prej dobi vlado, je pred sestankom opozoril Karl Erjavec. Foto: BoBo

Dodaj v

Mesec: "Pričakujemo, da nam bodo popustili vsaj toliko, kot so NSi-ju"

Pogajanja Levice s peterico strank
29. julij 2018 ob 10:39,
zadnji poseg: 29. julij 2018 ob 21:45
Kamnik - MMC RTV SLO, STA

Peterica sredinskih strank – LMŠ, SD, SMC, SAB in DeSUS – pod vodstvom Marjana Šarca se je v Kamniku sešla z Levico, da bi preverili, ali je mogoče doseči koalicijski dogovor. Pogajanja že več ur potekajo za tesno zaprtimi vrati, zato podrobnejših informacij o dogajanju ni, je pa slišati ocene, da so pogovori konstruktivni.

Pogajalska naloga ni lahka, saj ima Levica na več področjih diametralno nasprotno stališče."Pričakujemo, da nam bodo popustili vsaj toliko, kot so NSi-ju, o izkupičku pogajanj pa bodo nato v ponedeljek in torek odločali organi stranke," je pred začetkom pogajanj v Kamniku dejal koordinator stranke Levica Luka Mesec in dodal, da so zelo jasne ugotovitve, ali je koalicija s peterčkom mogoča, verjetne že danes. "Za zdaj so odprte vse možnosti," je sklenil.

Tako ostajata odprta možnost, da bo Levica postala del koalicije, kot tudi t. i. portugalski scenarij, v katerem bi bila manjšinska vlada izvoljena s podporo Levice. V stranki LMŠ, pa tudi v Levici priznavajo, da so vsebinska razhajanja med njimi velika in bo v pogajanja treba vložiti precej napora. A so po njihovem mnenju pogovori smiselni, zato se bodo poskusili v dobrem tednu dni uskladiti o vsebini koalicijske pogodbe.

Erjavec: Potrebna je dobra mera občutka
Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec je pred sestankom dejal, da morajo danes razčistiti, kakšne so možnosti: ali vlada šestih strank ali morebitno projektno sodelovanje petih strank z Levico, ker je od tega odvisen nadaljnji postopek.

Po Erjavčevem mnenju bo treba imeti "zelo dobro mero občutka", da pridejo do skupnega imenovalca in tega, da bi v drugem krogu kot mandatarja prihodnje vlade določili predsednika LMŠ-ja Marjana Šarca. "Za Slovenijo je pomembno, da čim prej dobimo vlado," je poudaril in ponovil, da so za DeSUS ključna vprašanja, ki zadevajo upokojence oz. pokojnine, kot so dvig odmerne stopnje, povišanje vdovskih pokojnin, demografski sklad.

Židan: Državljani pričakujejo kompromis
Tudi prvak SD-ja Dejan Židan si želi, da bi danes vseh šest strank Šarcu zagotovilo podpise kot kandidatu za mandatarja. Verjame, da je mogoče doseči kompromis, ki bo "koristen za državljane". In če je za vse res cilj, "brez fige v žepu", da zaščitijo demokratične vrednote v Sloveniji, se bodo danes dogovorili o marsičem. Levica pa mora kot vse druge stranke povedati, kaj ji je najpomembneje.

Sicer pa Židan meni, da je včasih v politiki dobro, da delajo korak za korakom. Če bo današnji korak, da pridobijo 50 ali več podpisov podpore za mandatarja, bodo po njegovih besedah verjetno upravičili pričakovanja državljanov. Želi si, da bi temu čim prej sledila seja državnega zbora (DZ), na kateri bo Šarec izvoljen za mandatarja, in da potem čim prej dokončno uskladijo program ter začne vlada delati. "Upam, da se bomo danes o nekaterih stvareh dogovorili, in res si želimo, da se po 24 urah dela jutri tukaj dobimo in rečemo: poglejte, dogovorili smo se, sposobni smo se dogovoriti in gremo naprej," je dejal.

Židan si večji napredek obeta že na današnjem koalicijskem usklajevanju. Glavnim zahtevam Levice je naklonjen. Marsikaj od tega jim je tudi v SD-ju po njegovih ugotovitvah že uspelo izpogajati. Pri tem omenja dvig minimalne plače in ukrepe za izboljšanje položaja upokojencev. Tudi v obstoječi različici koalicijske pogodbe pa jim je po njegovih besedah uspelo ohraniti glavno točko – učinkovito javno zdravstvo.

Tudi vodja poslanske skupine SAB Marko Bandelli meni, da lahko najdejo skupen jezik.

Koalicijske pogovore z Levico je peterica sredinskih strank začela v četrtek po tistem, ko je NSi zavrnil možnost vrnitve na pogajanja. Časa za pogajanja je izredno malo, saj je drugi krog iskanja kandidata za mandatarja odprt do 10. avgusta.

Izjava Luke Mesca pred začetkom sestanka s peterico strank v Kamniku v videu spodaj.

G. K., Foto: BoBo
Prijavi napako
Komentarji
slovenc1
# 29.07.2018 ob 10:57
Venezuelska koalicija.
The Matrix
# 29.07.2018 ob 11:11
Mesec: "Pričakujemo, da nam bodo popustili vsaj toliko kot so NSi-ju"

Imamo koalicijo :)

GoodFella
# 29.07.2018 ob 10:58
Tale sestavljanka petih strank + Levice bo kratkega daha. Šarec, Erjavec, Mesec, Židan...o ja, recept za uspeh, haha.
WalterBronx
# 29.07.2018 ob 11:12
Ni slabšega od kavjar komunista.
izzy_
# 29.07.2018 ob 11:13
Nimamo koalicije, ampak predčasne volitve :)
feribert
# 29.07.2018 ob 11:07
manrose.

# 29.07.2018 ob 11:00
Jansa je rekel svojim, da morajo clani to koalicijo nazivati s pridevnikom venezuelski (podobno kot je bili prej murgelski). Kot vidite, se ukazi ze pridno izvrsujejo, najbolj dejavni clani so ze na delu. Navadite se joh, ker boso zdaj 4 leta to ponavljali... po 4 letih pa govorili o sodelovanju, mostovih, spravi ipd.
_____________________________

Moraš jim pa priznat, da so dosledni :)
tomtom
# 29.07.2018 ob 11:05
Cela vzhodna Evropa nas prehiteva po desni. Prehiteli so nas Čehi, Slovaki in Estonci. Če Levica vstopi v vlado nas bodo prehiteli še Bolgari.
slovenc1
# 29.07.2018 ob 11:00
Nad Levico sploh ni pretiranega navdušenja. V SMC in LMŠ so samo obmolknili in žalujejo za NSi,v SAB pričakujejo,da se kaolicijska pogodba,ki jo je Levica označila za škodljivo,nebo pretirano spreminjala,Bandelli govori,da so nekateri ukrepi Levice škodljivi,v DeSUS-u imajo pomisleke in niso želeli v koalicijo z Levico. V koaliciji si jo želi le SD,pa še ta samo zato,da bi jim kradel volilce.
STANE
# 29.07.2018 ob 11:12
Carar in SMC še ni nič rekel....se mi zdi,da bo njega najtežje prepričat za koalicijo z Levico...
gogi3
# 29.07.2018 ob 11:10
Skrajneži nimajo kaj iskati v vladi!
Fleaa
# 29.07.2018 ob 10:56
Pejte raj mal na hrvaško nogce namočit... bo več koristi kot tole mlatenje prazne slame...
Blazus
# 29.07.2018 ob 11:10
kaj naj jem za zajtrk:
JAJCA(+)
Toast(-)
Plebs
# 29.07.2018 ob 11:13
Samo ne levice, saj bodo bodo zatrli podjetnistvo (tudi sp-je), povisali bodo davke, prispevke. Edino korist od njih na zelo kratki rok bodo imeli lenuhi na socialni, tisti, ki ze zdaj delajo zraven kaj na crno, pa vlecejo od drzave, ker bodo momentalno zvisali socialno, potem pa se bo tako ali tako vse sesulo ker taksen sistem ni vzdrzen.
bori
# 29.07.2018 ob 12:07
WalterBronx # 29.07.2018 ob 11:12
Ni slabšega od kavjar komunista.

Kam pa sodi g. dr.Janša?
patriot1970
# 29.07.2018 ob 11:25
Zakaj je pa prejšnja vlada SMC+DESUS+SD sploh odstopila? So ugotovili da brez pomoči Šarca, Bratuške in Meseca ne morajo biti kos izzivom, kateri so pred Slovenijo?
windmaster
# 29.07.2018 ob 11:03
Koalicija odpisanih z trčenimi mesečniki... To bo še cel žur!
KovacevaKobila
# 29.07.2018 ob 13:30
Peterica sredinskih strank LMŠ, SD, SMC, SAB in DeSUS pod vodstvom Marjana Šarca se je v Kamniku sešla z Levico, da bi preverili, ali je mogoče doseči koalicijski dogovor. Naloga ne bo lahka, saj ima Levica na več področjih diametralno nasprotno stališče.

He he he, višja matematika.

diametrálen -lna -o prid. (ȃ)
skrajno različen, popolnoma nasproten

Kako imajo lahko 'sredinske' stranke 'diametralno nasprotna stališča' od drugih strank? Mar ni nekdo, ki je pozicioniran na sredini političnega spektra, le na pol poti od 'skrajnih' stališč iz robov političnega spektra? Kako imajo lahko torej 'sredinske' stranke 'skrajno različna', 'popolnoma nasprotna' stališča ... oziroma, z drugimi besedami, ekstremna stališča?

Priča smo fascinantnemu fenomenu: samooklicane 'levosredinske' stranke so na nasprotnem bregu od Levice. Iz tega lahko pridemo do dveh zaključkov: bodisi so predlogi Levice skrajno desničarski ... ali pa imamo opravka z 'levosredinskimi' strankami, ki to niso.
mile952
# 29.07.2018 ob 11:59
Dejci

# 29.07.2018 ob 11:42
Prijavi neprimerno vsebino Resitev za prihodnost je samo sprememba v ustavi. S tem mislim na vecinski volilni sistem. Najblizje temu sta bila nekoc dr.Drnovsek in Janez Jansa. ... Seveda pa to mnogim ne ustreza in tako bo v Sloveniji se dolgo dolgo ribarjenje v kalnem in nastajanje nekih mini strank. ... Demokraticni deficit? Morda. A ljudje pricakujemo tudi ucinkovito vladanje. S tole minestro ki naj bi nastala zdaj pa ne bo nic.


Večinski volilni sistem bi bil katastrofalen za Slovenijo. Stranka, ki bi dobila 25% vseh glasov bi lahko zmagala iz ustavno večino. Tudi, če bi se število strank zmanjšalo na 3 ali 4 ne bi bilo bistveno drugače. Bilo bi pametneje dvigniti volilni prag za vstop v Parlament na 5 ali 6%, da ne bi vsak krajevni čudak lahko kandidiral na volitvah.
vslivnje
# 29.07.2018 ob 11:56
"Samo ne levice, saj bodo bodo zatrli podjetnistvo (tudi sp-je), povisali bodo davke, prispevke. Edino korist od njih na zelo kratki rok bodo imeli lenuhi na socialni, tisti, ki ze zdaj delajo zraven kaj na crno, pa vlecejo od drzave, ker bodo momentalno zvisali socialno, potem pa se bo tako ali tako vse sesulo ker taksen sistem ni vzdrzen."

Sicer nisem podpornik levice (so preveč skrajni za mene), ampak mi je logika desničarjev včasih prav zanimiva in hkrati smešna. Na eni strani volilni slogani, kak migranti koštajo državo veliko in kak je en povprečen migrant preferiran napram povprečnemu Slovencu, upokojencu, študentu, brezposelnemu itd. Če pa se pojavi kdo, ki bi zvišal minimalno plačo in ki bi zvišal socialno pomoč, da bi ljudje lažje prišli skozi mesec, pa se pojavi problem, da se s tem podpira lenuhe, da je to slabo za gospodarstvo... Odločite se že enkrat kaj bi radi imeli. Aja, točno, vi bi radi imeli, da ne bo nobenega migranta in da bo ljudstvo delalo za 400€, da bo elita, ki jo tak lepo podpirate, nabirala več denarja...
zeus-zengg
# 29.07.2018 ob 11:42
Plebs
Samo ne levice, saj bodo bodo zatrli podjetnistvo (tudi sp-je), ...
-----------------
problem je v tem da se lahko zgodi , da bo ravno neo-liberalni globalistični sistem zatrl tako malo podjetništvo kot srednje podjetnike . Zakaj ? Ker iz Slovenije ki je bila včasih samozadostna ( podobno Jugoslavija ) nastaja okolje , ko naša podjetja ne proizvajajo več za domači trg , kar je osnova narodnega preživetja na rok seveda ampak se gre proizvodnji polizdelkov , ki v trenutku krize niso več potrebni ... Tukaj ne igra vlogo levica ali desnica ampak neo liberalni kapital ...
klepar
# 29.07.2018 ob 11:35
99 % komentarjev pa v slogu politike. Razdiralni, hujskaški, izločevalni... Danes biti Slovenec je sramota, ne ponos.
Franci99
# 29.07.2018 ob 13:25
zeuss-zengg

Kdo se je spremenil?
Jaz mislim, da Rupel.
Franci99
# 29.07.2018 ob 13:16
Psihološki opis JJ

Rupel o Janši
Dimitrij Rupel, 1995

Janez Janša je demagog.
V politiki nesramen in rad podtika.
Ne izbira sredstev, je hudoben in brezobziren.
Ne išče svetovalcev, ampak vernike.
Ne išče sodelavcev, ampak služabnike.
Janšev načrt je spraviti slovenske oblasti v težave, pa naj nas stane kar hoče.
Njegov cilj je Sloveniji povzročiti čim več zmešnjav in sporov.


Sem samo naredil paste copy, tako kot JJ od Blaira. Samo, da je JJ dobil nagrado Bob leta, jaz bom pa kritike.
ni maitre
# 29.07.2018 ob 12:47
Pogajanja za rumeno mizo in modrimi stoli, Ivana pa ni...
zeus-zengg
# 29.07.2018 ob 11:27
Ronaldo the Horse
ta tip je totalen kekec..
-----------
si iz ,,amerike ,, prinesel še kaj drugega kot blefersko poniževanje drugih - seveda brez argumentov ampak s polno glavo instanst ,,prepričanj ,, ... ???????
Franci99
# 29.07.2018 ob 21:56
FlagellumDei
izraz trenirkarji je prišel od SDS v času volitev, takrat ko je Jankovič premagal Janšo. Če bi ga pustil v Mercatorju, potem Janša ne bi imel z njim problemov na volitvah in kasneje.
Trenirkarji je bil žaljiv izraz za slovenske državljane srbskega, hrvaškega, bosanskega.. da ne naštevam dalje rodu. Rečeno je bilo tudi, da so trenirkarji trumoma hodili na volitve in glasovali za Jankoviča in da je zaradi trenirkarjev izgubil. Mladina je samo povzela izraz od SDS.
Franci99
# 29.07.2018 ob 12:55
TOZD 12.34

Vprašaj Dimitrija Rupla, ti bo on napisal psiholiški pravil. Za JJ ga je že.
firbec111
# 29.07.2018 ob 12:06
artoum*2

se pravi upaš, da bo Slovenija v prihodnje neuspešna država. Pravi slovenec
dalton1
# 29.07.2018 ob 11:39
Desnico je treba pustiti na hladnem toliko časa, dokler njihovi volivci ne bodo dojeli, da jim je le JJ mlinski kamen okrog vratu. Pa naj traja kolikor bo trajalo.
zeus-zengg
# 29.07.2018 ob 11:33
Walter Bronks
Ni slabšega od kavjar komunista....
--------------
še napisati ne znaš dobro pa se že greš ,,amero aktivista ,, . . se pa strinjam da so tisti , ki se imajo za komuniste pa bi radi bili bogati slabši od onih ki imajo denar pa bi radi bili ,,matere tereze ,, ...
zeus-zengg
# 29.07.2018 ob 13:21
Rupel o Janši
Dimitrij Rupel, 1995
franci99
Janez Janša je demagog.
V politiki nesramen in rad podtika.
Ne izbira sredstev, je hudoben in brezobziren.
Ne išče svetovalcev, ampak vernike.
Ne išče sodelavcev, ampak služabnike.
Janšev načrt je spraviti slovenske oblasti v težave, pa naj nas stane kar hoče.
Njegov cilj je Sloveniji povzročiti čim več zmešnjav in sporov.
---------------
pa ga sedaj vprašaj isto kot takrat : seveda bo s svojimi ,,krtovimi ,, očki takoj vse demantiral in postavil nasprotne trditve ,..
KovacevaKobila
# 29.07.2018 ob 20:40
Če je na Slovensko sceno stopila skrajna Levica ne moreš zato reči da sta SD in DeSUS sredinske stranke.

Absolutno prav imate. SD in DeSUS sta navsezadnje klasični desni stranki.

Pri opisovanju Levice strašno radi uporabljate besedo 'skrajno'. Naj vam naštejem, kaj se meni zdi 'skrajno'. Gre za rezultate vladavin omenjenih 'sredinskih', 'zmernih', 'socialnih' itn. strank:

Skrajno: dovoliti serijsko talanje kreditov brez kritja.
Skrajno: dovoliti podeljevanje kreditov za prevzeme podjetij, ki se odplačujejo s prihodki podjetja.
Skrajno: zmetati milijarde za reševanje astronomskih pufov bankirjev in zasebnikov.
Skrajno: za milijardne dokapitalizacije pufov nihče ne odgovarja.
Skrajno: zagoniti milijardo in pol za en sam blok termoelektrarne.
Skrajno: za to nihče ne odgovarja.
Skrajno: 75 milijard pobegne iz države v davčne oaze, ti pa ne migneš s prstom, da bi to ustavil.
Skrajno: poriniti četrt milijona upokojencev pod rob revščine oz. spremeniti penzijo v serijsko proizvodnjo revščine.
Skrajno: fleksibilizirati trg dela kljub epidemiji prekariata.
Skrajno: imeti minimalno plačo, ki je pičlih 20 eur nad robom revščine.
Skrajno: razbremenjevati najpremožnejše, medtem ko imaš v državi poplavo revnih zaposlenih, revnih upokojencev itn.
Skrajno: tako 'urediti' javno zdravstvo, da praktično ne moreš več do zdravnika (lep primer so denimo zobozdravniki).
Skrajno: metati milijarde za orožje, medtem ko zateguješ pas znanosti, šolstvu, sociali, kulturi itn.
KovacevaKobila
# 29.07.2018 ob 16:05
In ta vlada bi se omogocila lazje zaposlovanje tujcev ...

Tisti očarljivo ironični trenutek, ko Levici očitaš, da ima enake cilje kot slovenski gospodarstveniki :)

Naj se razbremeni strošek delavca, nagradi delavce z posteno bozicnico.

In zakaj naj bi razbremenjeni delodajalci delavce nagradili s pošteno božičnico? Ker so dobri po srcu?

Ker recimo tuji delavci ko pridejo delat k nam imajo dejansko vecjo plačo kot domači človek ...

In za to je, če prav razumem, kriva Levica?
Franci99
# 29.07.2018 ob 13:34
mirror 13.21

[b]V naši državi je veliko več delomrznežev kot delovnih ljudi.

To poved ti pa kot Slovenec zamerim. Slovenija slovi kot dežela delovnih ljudi.

Tako je tudi razmerje v strankah. Iz realnega sektorja sta SDS in NSi, ostali so javni sektor.

Kje si pa zato našel argumente?
Luka Koper in Intereuropa kot realni sektor še dobro pomnita direktovanje SDS direktorjev.
bori
# 29.07.2018 ob 13:23
ni maitre, # 29.07.2018 ob 13:14
>>SD-pijavka
>>A Ivanovi ste pa lipicanci al kako je s tem?

Dresirani, sam ne z Dunajsko klasično šolo jahanja.. ampak z orban school
bori
# 29.07.2018 ob 13:10
Flagellum Dei
# 29.07.2018 ob 12:08
Kako bo delovala Levica se je že videlo prav na začetku, ko so Toninu htoeli kršiti pravico do svobode govora.

In če bi stegnil še roko, bi mu kršili pravico do telovadbe.
Radenm
# 29.07.2018 ob 11:31
To pa redko vidimo, da politiki v nedeljo delajo :)
mile952
# 29.07.2018 ob 11:30
@br50

# 29.07.2018 ob 11:23
Prijavi neprimerno vsebino Jaz se res cudim Cerarju kot oglednemu pravniku da zdaj pristaja na tako koalicijo...on bi namrec kot prvi mogel vedet da taka
vlada nikoli nebo obrodila sadov...Mislim da ta stranka sama sebi dela se vecjo skodo..res neverjetno samo da so na oblast...


A se SMC ne deklarira več kot levosredinska stranka? Nisem vedel, :). SDS se deklarira kot desnosredinska stranka, Levica pa kot leva stranka. Bolj blizu je SMC-ju Levica kot SDS.
franicam
# 29.07.2018 ob 11:12
gogi3

# 29.07.2018 ob 11:10
Skrajneži nimajo kaj iskati v vladi!
__________________________

Res je! Zato pa Janše ne bo! ;)
jCoob
# 29.07.2018 ob 21:25
Flagellum Dei # 29.07.2018 ob 20:14
"desnica to s takim veseljem uporablja non stop.. zakaj?.. mogoče ponesrečen PR in lahka tarča??.. verjetno. delat se norca (biti tudi žaljiv in ne vem kaj še vse je te navlake zravn), iz nasprotnikov pa je biu na desni strani zmeraj ceu žur.."

Jaz ne vem ali se spremevedaš ali zavestno nočeš videti vseh žaljiv in posmehov, ki jih doživlja desnica že 25 let in potem si upaš druge obtoževati?!
- - - - - - - - - - - - - - - -
hej..
a veš, da si res upam!!.. z lahkoto pravzaprav.. trdim da s takimi "nizkimi" besedami, žaljivkami, tud posmehom ipd. se je začelo na desni strani.. in ko ti vodilni politik, pazi politik!, začne druge imenovat trenirkarji, zombiji, komunajzarji, itd.. zmerja druge s kurb*mi in še z mnogo drugimi izrazi.. se pač ne smeš čudit, da ti nekaj tega pride tud nazaj direkt v faco...
povej mi kateri drug politik je uporabljal podobne izraze za svoje nasprotnike!!.. povej.. in če mal karikiram, povej, katerega politika janša še ni uspeu užalit?.. in če samo v komentarjih pod to novico malce z distance pogledaš kdo uporablja kakšen jezik, ti je hitro jasno.. in ne gre samo za izbor besed, temveč tudi za način kako se koga naslavlja in na kakšen način kaj podaja.. sori, sam kultura pogovora pri desnih res ni zmeraj na nivoju. ne rečem, tud na levi strani so, samo v bistveno manjšem obsegu..

kar se venezuele tiče.. sem šel mal pogooglat.. nekaj ponesrečenih izjav posameznikov izpred nekaj let vi še zmeraj veselo svaljkate.. in zdej vas je polna usta slovenija je nova venezuela, slovenija je nova venezuela.. le kaj ima to veze z realnostjo??..

res neprimerno se mi zdi, da zdej tu jokaš, kako se drugi obnašajo do vas, ko pa ste nizke standarde sami prinesli v javne debate!!
apache666
# 29.07.2018 ob 18:48
Neverjetno kako se vsi bojijo levice. Pac si bo treba priznat da so vsi mladi in lepi in da vase hcerke rade gledajo za njimi. Ker da bi katera gledala za temi iz Sds ali Nsi to je kar znanstvena fantastika
KLIPAN
# 29.07.2018 ob 15:52
@Fllagelum Dei
"Vidim, da podorniki Levice že grozijo gospodarstvenikom, kako jim bodo ukradli zaslužek in jim bodo zapirali podjetja."

Aja?
Kje to vidiš?
jCoob
# 29.07.2018 ob 13:37
mirror

# 29.07.2018 ob 13:21
Prijavi neprimerno vsebino V naši državi je veliko več delomrznežev kot delovnih ljudi. Tako je tudi razmerje v strankah. Iz realnega sektorja sta SDS in NSi, ostali so javni sektor. Delajo samo sindikati JS (beri izsiljujejo višje plače), iz realnega sektorja ni glasu o sindikatih. Kar se dela tiče, se vodilni strank itak ne bodo pogovarjali, ker še niso in ne bodo nikoli delali. Pogovarjali se bodo le o razdelitvi udobnih dobro plačanih foteljih. Pogovarjali se bodo tudi o tem, da bodo morali začeti delati, če Janša pride na oblast. Ravno zato bo ta koalicija zelo verjetno sestavljena. Za Bratuškovo in Erjavca je ta koalicija življenjskega pomena. Če je ne bo, ne bosta niti v parlamentu.
- - - - - - - - - - - -
en mal zavajaš :)) .. ravno ko je biu janša premier, se je v javnih upravah in javnih podjetjih največ zaposlovalo, vključno z najbližjimi družinskimi člani..
bori
# 29.07.2018 ob 13:18
lotmeržanec
# 29.07.2018 ob 12:43
Levico podpir jo tisti,ki živijo od socialnih prijemkov in pa kompleten javni sektor!! Ti dvojni bodo lepo živeli na račun ubobožanega naroda!! Levičarji so vedno bili lenuhi,ki so živeli na tuj račun!!

Poglejte si raje, kje je ta Levica dobila največ.. potem malo procesirajte podatke po zmogljivosti procesorja pač..
Sicer so pa bivšo jugo postavili pokonci skriti 'desničarji', ki so delali dan in noč, ane?
"Levičarji so vedno bili lenuhi,ki so živeli na tuj račun!!" ... saj sploh ne veste, kaj pišete ('levičarji' so menda tudi hitlerju na stadionu prisegli.. ane)
jela
# 29.07.2018 ob 12:44
Prej so se prilagajali NSi-ju, zdaj se bodo pa levici. A ostalih 5 strank ima pa čist enak program in vizijo...
Franci99
# 29.07.2018 ob 12:30
nepokorni

Teoretično je v parlamentu lahko 22 strank. Pa na desni strani začnite razmišljati, kje oz. na kakšen način bi lahko polovili še kakšnega volilca. Je še dosti možnosti.

Pijani in zadeti Kordiši, Tomićeve, nestabilni Trčki in drugi “potenciali” niso niti za v opozicijo, kaj šele za v vlado.

Dober , da so izven parlamenta ostali zaradi lastne nespretnosti ali česa drugega Primc, Kangler, Zidanšek, Požar, Kovačič, itd.
drugače bi JJ še sestavil koalicijsko vlado.
Righthand
# 29.07.2018 ob 17:24
Židan si večji napredek obeta že na današnjem koalicijskem usklajevanju. Glavnim zahtevam Levice je naklonjen. Marsikaj od tega jim je tudi v SD-ju po njegovih ugotovitvah že uspelo izpogajati. Pri tem omenja dvig minimalne plače in ukrepe za izboljšanje položaja upokojencev. Tudi v obstoječi različici koalicijske pogodbe pa jim je po njegovih besedah uspelo ohraniti glavno točko – učinkovito javno zdravstvo.
S katerega planeta je to nesrečo vrglo v Slovenijo.
stari maček
# 29.07.2018 ob 16:00
Volilci smo odgovorni za zmešnjavo,tako smo pač volili,namesto da podprli tistega,ko je voz potegnil z blata,volimo nekaj čisto drugega,bog pomagaj,pa kaj je z našimi ljudmi.
ni maitre
# 29.07.2018 ob 15:58
pegas43
Kako se lahko razhajajo v vsebini, ki se tiče SLOVENIJE.

Vprašaj Tonina, zakaj so se razšli! A naj gre Tonin tudi fizično delat in naj se javi čez 30 let?
KLIPAN
# 29.07.2018 ob 15:51
@The Matrix
"Jaz bom neizmerno užival, ko bo NLB prodala vlada v kateri bo Levica :) :) :)"

V to sploh ne dvomimo.
Kot ste desni uživali pri podarjanju slovenskih gozdov Vatikanu,prodaji Mercatorja poštenemu biznismenu Todoriču, prodaji za drobiž NKBM ameriškim skladom, prodaji slovenskih Droge, Kolinske....Hrvatom, Fructala Srbom......., desnih medijev Madžarom.....
Res vas je eno samo domoljubje.
Kazalo