Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,2 od 16 glasov Ocenite to novico!
Zdravstveni minister želi varčevati pri zdravju državljanov. Foto: MMC RTV SLO
V Sloveniji naj bi predpisovali preveč zdravil in preveč napotnic k specialistom. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Zdravstvena zavarovalnica...

Dodaj v

Miklavčič poziva k varčevanju v zdravstvu

Kriza kot izgovor za krčenje socialnih pravic
23. april 2009 ob 07:39
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Minister za zdravstvo Borut Miklavčič poziva, naj se zaradi krize varčuje tudi v zdravstvu: čim manj naj bo napotnic, zdravil in bolniških.

Upravni odbor Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije je potrdil drugi seznam varčevanja, ki naj bi prinesel še slabih 54 milijonov evrov, skupaj s prvimi pa 146 milijonov. Zavarovalnica naj letos ne bi končala v rdečih številkah, saj bo primanjkljaj črpala iz 30 milijonov težkega rezervnega sklada, kjer pa naj bi konec leta ostal še dober milijon evrov. Bolnišnice bodo zato dobile manj denarja, vsi v zdravstvu pa morajo razmišljati, kako za enak denar narediti več.

Miklavčič in direktor ZZZS-ja Samo Fakin sta v pismu izvajalce osnovne zdravstvene dejavnosti pozvala k varčevanju. Po njunem mnenju namreč lahko izvajalci svoj delež prispevajo tudi z zmanjšanjem premalo utemeljenega pošiljanja pacientov k specialistom in z racionalnejšim predpisovanjem antibiotikov.

Na severovzhodu 40 odstotkov več predpisanih zdravil kot na zahodu
V predvidenih varčevalnih ukrepih je dobrih 34 milijonov evrov manj denarja za plače v zdravstvu in 16 milijonov evrov manj za nakup opreme. Minister tudi opozarja na velike razlike med regijami, češ da na severovzhodu Slovenije zdravniki z enako končano šolo predpišejo do 40 odstotkov več zdravil kot na zahodu države.

Prav tako naj bi 15 odstotkov ljudi med bolniškim dopustom potovalo in naj ne bi upoštevalo navodil zdravnika, zato morajo zdravniki premisliti, koga poslati na bolniški dopust.

Kdo bo plačeval poškodbe zunaj dela
Miklavčič se je srečal tudi z združenjem delodajalcev, pri čemer so znova pretresali dneve neplačanega bolniškega dopusta, znižanje nadomestil za poškodbe zunaj dela in to, da bi ta nadomestila deset dni prej začela plačevati zavarovalnica namesto delodajalcev.

B. K.

Prijavi napako
Komentarji
Ahimsa
# 26.04.2009 ob 20:35
Najbolj so zaskrbljeni farmacevti. Leta in leta nas zdravijo oni in ne zdravniki. Zdravniki so postali prodajalci njihovih škodljivih izdelkov. So pa tudi izjeme. Celo "zdravila", ki jim je potekel rok varne uporabe končajo v Afriki, Aziji in na Balkanu.
In kaj se učijo bodoči zdravniki pet, šet, sedem ... in več let.?
Bodoče zdravnike na medicinskih fakultetah učijo kako "zdraviti" z zdravili in ne kako pravilno in učinkovito preprečevati bolezni.
Ker je vsako leto tisoče in tisoče novih zdravil, zdravniki pa ne morejo vedeti katera zdravila so dobra in katera ne. Vse informacija pa dobivajo od farmacevtov- proizvajalcev, ki jim je v interesu ustvariti dobiček in ne pozdraviti.
Po navodilih farmacevtskih firm zdravniki predpisujejo zdravila in odmerke.

Oglasi za nova zdravila zavajajo oz. zastrupljajo. Prehranska dopolnila pa so najnovejša pogruntavščina farmacevtskog lobija, ki želi producirati čim več novih bolnikov. Zdravo prebivalstvo je trn v peti farmacevtski mafiji.

Največji nasprotniki zdravljenja brez zdravil so svetovni farmacevtski giganti.
Nažalost veliko zdravilcev "prihaja" iz farmacevtskih vrst. Ti pa delajo zdrahe in škodujejo pravim zdravilcem, ker ustvarjajo vtis, da je zdravljenje brez zdravil neučinkovito.

Oče penicilina Aleksander Fleming se sigurno mora obračati v grobu, ko "vidi", da se naš svet nahaja na robu katastrofe, v katero nas bo pripeljala množična poraba antibiotikov.
V večini primerov so antibiotiki ter ostala "zdravila" le povzročitelji novih bolezni. Farmaciji gre predvsem za zaslužek.

Farmacevtska mafija pa "skrbi" tudi za okolje in živali. Proizvajajo izdelke in "zdravijo" našo naravo in "poskrbijio" za "zdravje" živali. Zastrupljene živali pa končajo na krožnikih prebivalstva.
Škropiva in gnojiva pa v milijonih litrov strupov, proizvedenih v teh morilskih koncernih konča v naravi, v živalih in ljudeh.
gazjebo
# 24.04.2009 ob 11:39
Soprano vaju nima rad !
mlincek
# 24.04.2009 ob 11:17
Mensezdi da ima minister, kot veja na oblasti tudi izvršilno funkcijo ??? A bi lahko že enkrat kdo kaj naredil ??? Za tako plačo kot jo recimo dobi minister. Pozivat zna vsak bebo, mi te pa plačamo da kaj narediš !!!
blackened
# 24.04.2009 ob 00:09
SLO je trzno NEZANIMIVA za tuje zdravnike. Ne vem od kod ideje, da bi uvazali zdravnike saj jih se na zahodu primanjkuje. Mogoce Romuni ali Makedonci, lepa hvala! Slabo placani SLO strokovnjaki iscejo zaposlitev v tujini in to je dejstvo. Vracajo koncesije, izstopajo iz sistema kolektivnih pogodb ter bezijo. Da ne omenjam primera, objavljenega na televiziji, kjer je sestra (Slovenka na delu na Irskem) v operativni dvorani za enako delo bila placana 3200€/mesecno, kar je gledano npr. glede na zobozdravniski tim v javnem zavodu skoraj 2kratnik!
Sicer pa zdravstvo ni osamljen primer...tudi moj znanec (avtomehanik) si sluzi kruh v Avstriji.
trihermes
# 23.04.2009 ob 19:05
johc se strinjam

osebno poznam takega invalida

delal sem pred leti pri nekem s.p...... kupil mašino dva delavca na cesto in zaposlil tega "invalida"

ta invalid je bolan na živcih.....v mladosti je trafike ropal....potem si kupil nekaj let delavne dobe in preko vez zrihtal "depresijo".....vsake tolko gre do svojga specjalista pa v lekarno po vrečko tablet.....

ampak seveda on tablet ne rabi......pivce za živce in šteko marličov..... takrat se je hvalil

jst mam z delom na napotnice cca 140.000 + invalidski penzijon 50.000.....ti pa 90.000 plače....
pri svojih 35 letih takole jebe ves pošten in deloven narod

in sem šel proč od tistega podjetnika....
tipe
# 23.04.2009 ob 16:34
Najbolj boste privarčevali,če nas žive pokopljete....Banda
Zaza
# 23.04.2009 ob 15:53
Ja medicinske sestre pa so res svinjsko slabo plačane potem pa ni čudno, da so tako osorne. Mislim da jih je premalo in potem te, ki so delajo dokler ne naredijo kakšne napake in potem je ogenj v strehi. Imam sosedo, ki dela, kot medicinska sesta (plač malo več 700 evrov videla na lastne oči) včasih je cel teden v nočni in vemo, kaj je nočna potem pa se čudimo kako je tudi nekateri doktorji so preobremenjeni in to zato ker eni ne delajo nič, ampak samo naredijo osem ur in gredo domov. Ostali pa namesto njih delajo nadure pa nočem zagovarjati enih in drugih če naredijo napako ampak če delaš 24ur mislim, da ne moreš trezno presojati vsak izvid posebno pri kakšnih boleznih, ki niso pogoste.
Zaza
# 23.04.2009 ob 15:47
Ja graditelj mislim da ne. On pride takoj na vrsto. Pa ne pri nas on gre na naš račun v tujino kot Kučan pa še ZZZS plača. Glede čakalnih vrst se strinjam ni samo to ampak zelo slaba organizacija našega zdravstva posebno še osnovnega zdravstva. Moj oče je lani in letos hodil okoli zdravnikov zaradi želodca lani in artritisa letos. Z osebnim zdravnikom ima zelo slabe izkušnje, ker njegove zdravnice ni in jo nadomešča drug, ki je mlad in neizkušen in šele potem ko je sam zahteval specialista mu je napisal napotnico. Pri specialistih pa ima zelo dobre izkušnje na gastro je čakal en teden v Japljevi izvid je bil takoj. Letos je bil na metelkovi na slikanju čakal 5 dni izvid čez tri dni. Pri kirurgu za roke čakal 7 dn, povedal takoj kaj mu je - artritis in bil napoten v bolnico na zdravljenje kjer pa se čaka 1 leto. Mislim daje tudi problem ker je to menda edina taka ordinacija v Sloveniji in vanjo prihajajo pacienti iz vse Slovenije artritisa pa je čedalje več. Če bi bilo bolje organizirano bi ljudje hitrejhe prišli na vrsto pa še tako daleč ne bi bilo potrebno hoditi.
johc
# 23.04.2009 ob 15:43
danes so vaši komentarji bolj podobni tsitim na 24ur.com
zavedajte se samo nekaj sledečih stvari:
plačajte še manj zdravnike (mislim tiste dobre!) pa bodo šli čez mejo
ali si sestra v visokožolsko izobrazbo , ki npr. dela v intenzivni terapiji ne zasluži slovenske plače
raje malo poglejte koliko je pri nas lažnih bolniških, pa invaldiskih in upokojencev pri 45 letih (policajev!) in še in še je takih velikih stvari, ki goltajo naš denar še veliko bolj kot plače dobrih zrdravnikov in sester ter drugega osebja...
je mogoče v Sloveniji padel prag bolečine (baje to drži sploh za priseljence z juga velja to!) pogovrajam se tudi z zdravniki, pridejo ljudje skrivenčeni z berglami, ko jih srečajo privat letajo čez cesto pri rdečem semaforju brez bergel ipd štorije!
imaš familije v Sloveniji (pa ne Cigane!) pri katerih je v družni že 3. ali 4. generacijo v ¨navadi¨da živijo samo s socilano pomočjo samo zato, ker se jim ne da delat
take pravice bi bilo potrebno zmanjšati
pa razne svetovalce in agencije, kjer samo mešajo zrak oz. drek, plače imajo pa hude!
MihaT.
# 23.04.2009 ob 15:22
Pa zakaj vedno poslušamo da je treba varčevati?? Sedaj je treba zapravljati!! Ravno varčevanje poglablja gospodarsko krizo. Če bomo vsi nehali zapravljati lahko kar zapremo vse tovarne....
luckyme
# 23.04.2009 ob 15:17
moj zdravnik je podn od podna, že 10 let za v penzijo. pa je slovenec. čeprav mi je nekdo rekel, da je bojda študiral na hrvaškem. sumim, da je spadal v primer index :-) če lahko delajo taki, lahko dela zaradi mene tudi čeh s češko diplomo, da le zna slovensko. koncesije pa niso dobre iz tega vidika, da tudi če plačaš, čakaš na zdravnika mesece (moj primer), ker mora sprejemati tudi na napotnico. zato mislilm, da bi potrebovali več zdravnikov v izključno javnem sektorju. poleg tega veliko slovencev hodi k zobozdavniku na madžarsko, hrvaško...in poročajo o dobrih izkušnjah. Pri nas za določena popravila na napotnico doplačaš enako kot tam samoplačniško storitev v celoti.
graditelj
# 23.04.2009 ob 15:14
Še to:
Me zanima, če ta gnida miklavčičeva tudi čaka po eno leto na pregled pri specialistih??
graditelj
# 23.04.2009 ob 15:12
Zaza

Se definitivno strinjam s tabo! Samo ne verjemi, da je to glavni vzrok za tako čakalno dobo, ji pa sigurno doprinese. Je pa originalen izgovor za doktorje in vse ostale krvopije pri koritih, da zadeva ostaja taka kot je in se nič ne spremeni. Tudi sam imam precejšnje zdravstvene probleme (sum na multiplo) in velike težave z pridobivanjem napotnic za spec. pregled, ali za MR in podobno... ter čakanja tudi do enega leta na pregled!!

Dodajam še kontakte za infoemacije za jutršnji protest, ki sem ga prej omenil:
gsm: 040 149 771
stac.telefon: 0509 7171
Karmen Sedlar
Zaza
# 23.04.2009 ob 14:57
graditelj ja lahko se zgodi, da človek umre, ko čaka lahko zboli pa ne more, zato so pa tam številke na katere se lahko odjaviš, je tudi mail zdravnika in ljudje bi se lahko odjavili, ker piše da sporočiš vsaj 5 dni pre, da oni vzamejo drugega bolnika. Ampak te ljudje se niti ne oglasijo in jaz bi take kaznoval s plačilom kazni. Nekateri se naveličajo in gredo v samoplačniško ordinacijo pa bi to lahko sporočili da bi na vrsto prišli tisti, ki tega da sami plačajo nimajo. Bilo bi pošteno. Ja tudi jaz sem imel prijatelja, ki je zaradi osebnega zdravnika, ki ni videl, da ima človek kožnega raka in ga ni dal na preiskave umrl v 6 mesecih zato pravim da je bolje ena napotnica preveč kot premalo
ii
# 23.04.2009 ob 14:57
Lej, mi mamo neko zdravnico iz makedonije in ... ni v redu. Pa ne da sem neki proti temu, samo enostavno ni isto, razloži ti malo po njihovo malo po naše, malo po medicinsko. V končni fazi ne vem kaj mi je povedala. Jaz nisem prepričan da ona ve kaj mi je, ker me kr neki čudno gleda....Ne vem sej lahko da je to osamljen primer (tudi na obisku sem bil samo 2 krat, čeprav me enkrat s 40 vročine kljub temu, da sem ji razložil da sem ravno prišel iz afrike ni poslala v bolnico, ker so pač takrat meli vsi gripo. Staknu sem neko unetje ledvic in je blo res hudo...)

Ne razumem zakaj ne bi izobrazili lastnega kadra. Sej gre za perspektivne poklice, imamo ljudi ki so hočejo izobraževat (pa jim ne pustimo). Zakaj v končni fazi ne porihtamo sistema, pa bi se drugi lahko hodili zdravit k nam, namesto v švico ??? Če neko stvar pripelješ na visko raven to potegne s samo tudi neko idustrijo in storitve. Gre za panoge, kjer dodana vrednost ni majhna.
Kje smo sedaj ti v končni fazi pove to, da se vsakemu zdravniku splača vzet koncesijo, pa z eno sestro nardi vsaj 2-krat tolko. Prej se pa nič od tega NI DALO.

Osebno mam tega farbanja ČEZ glavo. Vse vlade so v končni fazi iste, ker me v končni fazi zanima kako živim in kako bodo živeli tisti za mano. Višajo se davki, širi se javna uprava, naredijo pa vedno manj. Edina stvar na kateri res uspešno delajo je KOMPLICIRANJE, tu so prvi na svetu. Naj se spomnijo na Einstana, ki je povedal, da rabiš genija, da se stvari poenostavijo, komplicirati pa zna vsak bedak. Očitno je da nas vodijo bedaki, in da jih podpiramo. Iz tega sklepam da smo zabit narod in si kej drugega niti ne zaslužimo.

Zdej vem da jih bo ene par levih pa desnih skočilo name....pa kaj potem. dokler mamo skrajneže na levi, pa na desni se noben ne ukvarja s tem kako živimo in kako bi lahko živeli.
graditelj
# 23.04.2009 ob 14:42
16. Zaza (23.04.2009 || 11:50:51)
Verjetno ne pridejo na pregled, ker jih pol medtem že umre, ali pa obsedi na invalidskih vozičkih ali obleži nepomičnih. Določeni pozabijo po tolkem času in padejo v neko depresijo in jim je že vseeno, ker vidijo, kakšen je naš sistem v katerem je skrb za zdravljenje na zadnjem mestu. Ležijo in čakajo na smrt - osebno sem poznal prijatelja, ki se mu je podobno zgodilo. Star je bil komaj 35 let.
Danes sem dobil mail v katerem onkološka bolnica poziva vse DA SE DNE 24.04.2009 OB 11.URI SESTANEMO NA PROTESTNEM SHODU PRED MINISTRSTVOM ZA ZDRAVJE REPUBLIKE SLOVENIJE!
Poziv je namenje sicer v podporo dr. Breclju, ki ga šikanirajo na vseh nivojih, ker je edini, ki je javno obelodanil ciganijo, ki se dogaja v zdravstvu.
UDELEŽIMO SE PROTESTA IN POKAŽIMO DA NAM NI VSEENO ZA NAŠE ZDRAVJE IN KAJ Z NJIM DELAJO BOGOVI PO PISARNAH (kot so Miklavčič, dr. Hočevar in podobni, ki bi radi ta narod popolnoma uničili) IN NEKATERI ZDRAVNIKI.
luckyme
# 23.04.2009 ob 14:34
ii, točno to. tudi zaradi tega bi se moral odpreti trg dela tudi tujim zdravnikom, kar bi privedlo do zmanjšanja čakalnih dob, večje prizadevnosti in tudi najverjetneje do znižanja plač (ne mislim, da so te realno previsoke, so pa previsoke glede na minimalno plačo in glede na to, da 2/3 slovencev delata za podpovprečno plačo). seveda bi bilo treba dvigniti tudi vpis na univerze - to je predpogoj, ampak pomembno kot dolgoročna strategija. kdor se bo vpisal v naslednjem študijskem letu, bo lahko začel delati čez komaj 10 let :-)
država pa mora končno enkrat začeti pometati pred svojim pragom. nekdo je že omenil kramarja, bavčarja, janšo, patrije, vladne uslužbence....mene ni toliko zmotilo, da je rupel postal visoki uradnik v novi vladi. bolj me je razburila omemba,da je le eden od 10.000 visokih uradnikov!
in pa še pomembneje - če primerjamo število poslancev pri nas in drugje, vidimo, da v drugih državah "zahoda! en poslanec zastopa približno 200.000 ljudi. pri nas pa je en poslanec za vsakih 20.000! tudi tukaj bi se lahko veliko privarčevalo brez negativnih posledic.
Untamle
# 23.04.2009 ob 14:19
Si imel svojo šanso Miklavčič, zdaj pa - pššt.
roksy_
# 23.04.2009 ob 14:13
@58

KLIK. Tu imaš napisano. DDV bo šel veretno gor za 1 % Bilo je tudi na 24ur.
ii
# 23.04.2009 ob 14:12
luckyme ,
do tega pa pride ker se omejuje vpis na medicino, čeprav se ve da je zdravnikov premalo. Pa medicinski fax se u MB definitivno ne smel odpret.....vsi so bili proti, zdravnikov pa je premalo. Na ta način narediš umetni deficit in dobro podlago za to da lahko v naslednji fazi delaš kar hočeš. Kdo ti lahko na tak način odreče višjo plačo - noben, kdo te lahko prisili da delaš učinkovito, al pa da sploh delaš.....
luckyme
# 23.04.2009 ob 14:01
1.) problem so tudi draga zdravila in medicinski pripomočki, ker so minimalne cene vnaprej definirane.
2.)Naslednji problem so zdravila na recept - če bi bili zakoni ohlapnejši in bi lahko dobil več zdravil brez recepta, bi tudi to zmanjšalo stroške.
3.) "uvoz" deficitarnih zdravnikov - specialistov iz drugih držav. Do zdaj so se sklicevali na standarde. ampak kaj so visoki standardi, ki ne dovoljujejo pravočasne in dovolj zgodne obravnave? Obenem bi naši zdravniki bili prisiljeni znižati ceno lastnih storitev - konkurenca je bojda dobra za ljudi...
4.) Povečanje števila zdravnikov v javnem sektorju in zmanjšanje koncesij
5.) Ne bi me motilo niti par evrov višje obvezno zdravstveno zavarovanje - npr. namesto 14 evrov 17 ali 20. ampak za to pričakujem tudi boljše storitve, ne pa pokrivanje starih zavarovalniških stroškov.
luckyme
# 23.04.2009 ob 13:51
Moj dedek je umrl med čakanjem na operacijo,skoraj leto dni po diagnozi. jaz sem se prvič po 10 letih oglasil pri zdravniku. Potreboval bi 10-15 minutno operacijo ali, če bi bilo pravočasno, samo injekcijo. Ker pa pred operacijo potrebuješ še npr. potrditev drugih specialistov, pri katerih se čaka tudi 1 leto, bi vse skupaj vzelo 1,5 leta, da pridem na vrsto. No, ampak zdravje je največje bogastvo, zato tukaj ne bom varčeval. pa sem šel privat - in glej ga zlomka! tudi privat čakaš na vse skupaj 3-4 mesece! Se pravi, učinkovito ni ne za reveže, ne za "bogate". Kako naj bi tudi bilo, ko pa en sam specialistz a določen pregled pokriva pol države?
DnB
# 23.04.2009 ob 13:18
Genocid nad narodom, naslednji korak je popolna privatizacija zdravstva, če maš dnar boš živel , če si reven pa kr crkni.
didaktik
# 23.04.2009 ob 13:10
To pa je najhujši in najnižji udarec, kar sem jih kdaj dobil s strani zdravstva--ne samo, da mi je nazadnje zdravnik pojamral, da ima le 7 minut časa zame, bojo sedaj še šparali na mojem zdravju, medtem ko bom jaz delal ?

barabe nesramne !!! ME ZANIMA, ČE MI BO ZDRAVNIK TO TUD REKU---MA GA DIREKT NA FRIS POČIM !!!
modus83
# 23.04.2009 ob 12:40
Pahorjeva ekipa vztrajno priliva olje na ogenj. Koliko časa še?!
anny22
# 23.04.2009 ob 12:38
Starih po 80. letu že sedaj ne zdravijo več. Samo po zdravila prideš (lahko svojec) in to je to.
V_n_u_k
# 23.04.2009 ob 12:37
62.modus 83
Saj že mladih ne zdravijo ! Šparajo ta nesposobni minister !
modus83
# 23.04.2009 ob 12:34
Vladi predlagam ukrep, da ljudi po 80.letu ne zdravijo več, ker se ne splača. S tem bojo zmanjšali število upokojencev, porabo zdravil, .....
To bo verjetno ukrep v 4.paketu te vlade.

G R O Z A !!!!!!!!!!!!!!!
Mišo :)
# 23.04.2009 ob 12:30
Kdo pa plača plastične kartice za tujino, ki veljajo le s priloženim PAPIRJEM? In jih imam doma že več kot 100?
Zaza
# 23.04.2009 ob 12:01
Thorr kako p veš ali je napotnica upravičena ali ne. Ali ni bolje če zdravnik v splošni praksi ni prepričan o diagnozi ali ni bolje, da napotnico napiše nepotrebno kot pa, da je ne napiše in posebno pri raku, ki hitro napreduje, da bolezen odkrijemo hitro in jo pozdravimo, kot da pridemo prepozno in ni pomoči. Moj sosed je umrl za tumorjem pa je redno na tri mesece hodil na preglede. Na pregledu je bil januarja in vse je bilo ok v začetku marca ga je začela boleti glava, šel je na slikanje in tumor je bil tako velik da mu ni bilo več pomoči umrl je. Kaj pa tisti, ki prvič tožijo o glavobolu pa mu osebni zdravnik ne verjame in ga ima za hipohondra in kaj hitro je zanj prepozno. Bolje eno napotnico preveč kot premalo. Miklavčič pa naj zmanjša število ljudi na mistrstvu, ki hodi v službo samo po plačo.
iluzionistka
# 23.04.2009 ob 12:01
@57 roksy
ok, ne bom vprašala, od kod ti informacije, ampak res upam, da imaš napačne. ker dviganje davkov zaradi lastne nesposobnosti najti denar drugje...

.in potem še ministrica za javno uprvo včerj reče, da si ne moremo privoščiti odpustiti delavcev iz javne uprave, ker bi nas to stalo več, kot če ostanejo zaposleni!!! halo, kaj ej padla na glavo? kot brezposelna oseba dobiš 221,70 € iz državne blagajne. si upam trditi, da vsak javni uslužbenec dobi vsaj dvakratnik tega zneska.
ampak dajmo večji davek
roksy_
# 23.04.2009 ob 11:53
@iluzionistka

VIŠJI DAVEK

Vlada v dokumentu, ki ga bo v prihodnjih dneh poslala v Bruselj, predvideva dvig davka na dodano vrednost za eno odstotno točko. Tako naj bi vse državljane in podjetja obremenila z višjimi stopnjami davka, da bi zaradi zmanjšanih prilivov v državni proračun plačali ceno krize. Varčevalnega ukrepa, ki bi ostro zarezal v samo zmanjšanje izdatkov za državno birokracijo, pa ni. Tako bomo priča množičnim podražitvam hrane, storitev in vsega, kar je obdavčeno z davkom na dodano vrednost.

V programu stabilnosti – gre za ta dokument, v katerem mora vlada Bruslju sporočiti, kako se bo soočala s krizo – se kot morebitni datum za uvedbo višjega DDV določa leto 2010. V njem piše: "Učinek dviga splošne in znižane stopnje DDV za eno odstotno točko je ocenjen v višini 211,2 milijonov evrov v letu 2010."
Zaza
# 23.04.2009 ob 11:50
A se spominjate par mesecev nazaj, ko je v javnost prišla novica, da je bil bivši predsednik Milan Kučan operiran v Švici. To mu je plačala javna blagajna ZZZS. Koliko vas je taki, ki mu je zdravljenje v tujini plačala ZZZs pa niste mladoletni. Mojemu očetu so 1 aprila diagnosticirali revmatični artritis in doktor ga je napotil v bolnišnico na specialistično zdravljenje. Drugi dan se je šel prijaviti po pošti so mu v roku enega tedna odgovorili, da bo na vrsto prišel pazite zdaj 12. 2.2010 ob 10 uri. Moram pa tudi nekaj reči, ko se je oče tam pogovarjal še z nekim pacientom je le ta povedal, da je taka čakalna doba tudi zato ker so pacienti naročeni in ne pridejo na pregled. Malo sem se pozanimala in res včasih tudi do 50 ljudi na mesec brez kakršnih koli obrazložitev ne pridejo na pregled. Takim pacientom bi jaz zaračunal 1000evrov in vsi bi redno hodili in se ne bi norčevali. Potem pa pride en, ki storitev nujno rabi in pride na vrsto čez eno leto, ko ne ve ali bo še živ (srce in ožilje). Potem pa se ravno te ljudje razburjajo zakaj so take čakalne vrste. Zdravstvo bi marsikaj prihranilo pri zdravilih in organizaciji samo v privatnem sektorju si naj vzamejo vzgled in zdravstvo bi mnogo bolje funkcioniralo. Ravno danes je neka gospa na radiju razlagala, da je bila v Franciji in neko zdravilo, ki ga ona uporablja v Franciji stane manj kot 10 evrov v Sloveniji pa celih 28 evrov velika prevelika razlika. To naj ureja minister ne pa da hoče ljude omejiti specialiste. Mojemu očetu je njegov zdravnik 2 meseca postavljal diagnozo, mu je ni uspelo postaviti zato ga je poslal k specialistu, specialist pa je samo pogledal roko in takoj ugotovil kaj mu je. Splošni zdravniki niso specialisti ine ne morejo vedeti prsav vsega in prav je če ne vedo ali niso prepričani pošljejo pacienta ki specialitu in maj je tudi napak če se splošni zdravniki za to odločijo. MOjemu očetu je namreč zdravnik rekel da ima putiko.
ii
# 23.04.2009 ob 11:27
en bi ga mogu nalomit ko.... zunaj delovnega časa.
MisiM
# 23.04.2009 ob 11:23
Vam lahko nekaj zaupam - bojim se živeti v tej državi. Pa to ni bilo rečeno ironično, ampak iz obupa. Strah me je, ker ne vem, kako bo moja družina ob tej krizi preživela, kako bom svojemu zdaj še dojenčku omogočila lepo otroštvo in to, da bo imel vsaj delček sigurnosti v mladostni in odrasli dobi, kako bom preživela sebe, kako bo preživel moj mož ... strah me je, ker trgajo pri šolstvu, zdravstvu, socialni varnosti ipd., ker vsi zavajajo - mediji, politika ... ker se na eni strani nekdo egoistično bogati in smehlja vsem revnim, ker si nekdo izplača nagrado v vrednosti, ki je jaz v življenju ne bom dosegla ... SPrašujem se, zakaj sem za prekrške (govorim o majhnih) kaznovana jaz, pa z njimi nikomur ne škodim, razen sebi, zakaj pa takšni kot je Bavčar, Kramar, Janša ipd. ne odgovarjajo za nič? Zakaj? Zakaj so vsepovsod VIP? Zakaj moramo plačevati večje davko, kot kadarkoli v zgodovini? Za Falcone, izlete, požrtije ... Ipd., ipd., ipd. Strah me je, resnično in iskreno strah ... groza.

Zakaj ljudje to mirno gledamo?
iluzionistka
# 23.04.2009 ob 11:20
verjemi, da ne dobiš napotnice za specialista kar tako, na lepe oćke. pa še ko jo dobiš, moraš čakati tudi do pol leta, da dobiš tistih 5 min, kolikor si vzame zate.

mi pa ni jasno, zakja je nekdo govoril o višjih davkih
8,0 na 9,5%
in 20 na 21%
fracek
# 23.04.2009 ob 11:19
Glavno, da imamo svoje oklepnike in vojsko, ker brez tega bi pa državljani res trpeli.
kralj matjaž
# 23.04.2009 ob 11:18
Rajši kakšna tableta preveč, kakšen nepotreben pregled preveč, kot pa kakšna smrt zaradi varčevanja.
kohar38
# 23.04.2009 ob 11:14
Primer:zdaj ne bodo odkrili več raka v 1 fazi, ki bi bil sorazmerno lahko ozdravljiv, zaradi varčevanja bo odkrit v 2 fazi, kjer bo prišlo zdravljenje 10 krat več, kot če bi ga odkrili na začetku.

"čim manj napotnic" bravo.

Ko bo gospod Miklavčič rabo kako napotnico, mu je zdaj verjetno ne bodo dali, hahaha
Thorr_
# 23.04.2009 ob 11:09
Thorr vse lepo in prav, ampak že sedaj bi morali zdravniki predpisovat zdravila takrat ko je potreba za tem če ne se človek vpraša kake kadre imamo v zdravstvu. Če bi že komu moralo biti jasno, da zdravila niso bonbončki, ki se jih zaužije vsakič, ko ti zapaše so to ravno zdravniki in ne "tečni" pacienti. Skratka eni bodo sedaj to zelo striktno upošteval tudi na škodo pacienta drugi pa še naprej razmetava (navada je železna srajca) in bomo tam, kjer smo oz. še na slabšem!! Kar se tiče specialistov oz. po tvoje " ko ob primerih, ko morajo splošni zdravniki sami urediti zadevo"..nešteto primerov je ko splošni zdravniki sami ugotavljajo, ugotavlja in ko obupa nad njim in ga pošlje k specialistu je pa že prepozno,...

lp


vse lepo in prav, samo nič od tega, kar si povedal ne opravičuje ljudi ki brezglavo pluvajo po kakršnemu koli predlogu brez da ga preberejo in razumejo.

point članka je ministrov predlog in jaz sem komentiral neumno obnašanje nekaterih, ki brez premisleka kritizirajo vse povprek. To nima nobene povezave s 1000 drugimi problemi v našem zdravstvu, ki so ločena tema.
MoTmOt
# 23.04.2009 ob 10:58
Pa kaj mislite,da gre nekdo kar tako specialistu?Iz dolgčasa??Kaj nekdo je zdravila,da bi bil sit?Namesto kruha????

In potem še nekdo prijavi,da bi morali mi razumeti ministra,ki ne razume nas????Če je človek bolan potrebuje zdravstveno oskrbo in pika.pri temu se ne špara!!!
Mi plačujemo(in to dobro!) njih in ne oni nas!!
domi123
# 23.04.2009 ob 10:55
vprašanje za ministra. vsake tri mesece dobim recepte za nujna zdravila ta cenovno niso draga k zdrav niku grem torej samo štirikrat na leto in pa vsakih nekaj let na pregled urologu kako naj še zmanjšam porabo v kajti ti zdravniki bajno služijo niso pa odgovorni za smrt pacientov to tako kot da so eksikutorji brz odgovorosti pred zakonom vračamo se v čas zgodovine ko so imeli kralji ekskluzivno pravico nad življenjem.
kazam
# 23.04.2009 ob 10:54
Thorr vse lepo in prav, ampak že sedaj bi morali zdravniki predpisovat zdravila takrat ko je potreba za tem če ne se človek vpraša kake kadre imamo v zdravstvu. Če bi že komu moralo biti jasno, da zdravila niso bonbončki, ki se jih zaužije vsakič, ko ti zapaše so to ravno zdravniki in ne "tečni" pacienti. Skratka eni bodo sedaj to zelo striktno upošteval tudi na škodo pacienta drugi pa še naprej razmetava (navada je železna srajca) in bomo tam, kjer smo oz. še na slabšem!! Kar se tiče specialistov oz. po tvoje " ko ob primerih, ko morajo splošni zdravniki sami urediti zadevo"..nešteto primerov je ko splošni zdravniki sami ugotavljajo, ugotavlja in ko obupa nad njim in ga pošlje k specialistu je pa že prepozno,...

lp
Thorr_
# 23.04.2009 ob 10:35
najbolj banalno je, da večina komentatorjev sploh ni podrobno prebrala članka in si vzela trenutek časa za razmislek, ampak je čisto refleksno začela pljuvati po predlogu brez kakršnega koli razumevanja kaj je vsebina ministrovih izjav.

varčevanje pri prekomernem predpisovanju antibiotikov in brezglavnem dajanju napotnic, ob primerih, ko morajo splošni zdravniki sami urediti zadevo je točno to, kar naš zdravstveni sistem potrebuje in na noben način za zmanjšuje kvaliteto storitev - prej obratno jo dviguje, saj bi to zmanjšalo brezkoristne odlive iz blagajne in tudi skrajšalo čakalne vrste pri specialistih.
MoTmOt
# 23.04.2009 ob 10:32
Tako je valhala!
Thorr_
# 23.04.2009 ob 10:32
Zadnje čase se le poredko strinjam s tem, kar pravi minister Miklavčič, a tale članek in poročanje okoli njegove izjave je tipičen primer novinarskega zavajanja, ki na vsak način želi sproducirati bombastično novico iz povsem zdravorazumskega predloga.

Ministrov predlog, da naj se pazi na prekomerno število nepotrebnih napotnic in neracionalno potrošnjo antibiotikov, ki je pri nas endemična in kvečjemu škodi zdravju ne pa koristi, je povsem racionalen in točno to, kar potrebujemo. Problem je, da so novinarji naredili vse v njihovih močeh, da zadevo popačijo tako, kot da minister želi privarčevati na kvaliteti zdravstvenih storitev, ko pa v resnici samo želi porezati pri nesmiselnem zapravljanju.
iluzionistka
# 23.04.2009 ob 10:31
@39
ja, niso vsi enaki. dopustim možnost, da ima kot vsi tudi on slab dan. ampak če si hospitaliziran dlje časa in je vsak dan slabe volje, moraš klicati predstojnika oddelka, da dobiš eno ubogo odpustnico po mesecu dni od odpustitve iz bolnice.....
ne vem no, jaz jim nisem kriva, da morajo delati za praznike, če pa komu ni všeč odgovornost in dejstvo, da pacienti za njihove napake terjamo odgovornost pa naj zamenjajo poklic. nihče jih nima zvezane tam
sama sem bila kot otrok ogromno v bolnici, in verjemi, da nimam lepih izkušenj. tudi sedaj, ko moram v bolnico, opažam, da je stanje čedalje bolj negatvno.
tudi moja osebna zdrvnica je super, a kaj, ko me je njen namestnik skoraj na drug svet spravil. in verjemi, sedaj raje doma čakam da pride nazaj moja zdrvnica, kot pa da grem k temu bedaku. al pa se direkt v bolnico zapeljem brez napotnice, če je res tak hudo.
roksy_
# 23.04.2009 ob 10:29
zakaj rtv nič ne podoča, da nam bodo komunajzerji dvignili davke na 9.5 % in 21 % ??

Kar ste volili, to požtite!

PAHOR NIKOLI VEČ!
falco
# 23.04.2009 ob 10:22
Samo to me čudi, da mešate zdravnike zraven z raznoraznimi vzdevki (polbogovi, bogovi v belem ...) Ne vem, a imate res tako slabe izkušnje? Jaz imam odlično zobozdravnico in odlično osebno zdravnico; tudi specialist, ki sem ga pred časom potrebovala, je bil korekten in je opravil svoje delo dobro.

Zdravnik si ne bo v svojo skledo pljuval (kot si ne bi nihče od nas). Če se mora pred petimi komisijami zagovarjati, zakaj je nekoga poslal k specialistu, bo že premislil, preden ga bo res poslal tja. Če bi imeli zdravniki bolj proste roke, sem prepričana, da bi se tudi njihov odnos do pacientov izboljšal.
iluzionistka
# 23.04.2009 ob 10:20
seveda se največ zdravil predpiše na SV. potem pa naj cenjeni minister pove tudi to, da ljudje s tega konca odklanjajo zdravljenje v LJ kliničnem centru, pa ne zato, ker jih zdrvnik tja ne bi napotil, ampak ker si ne morejo privoščiti prevoza. ker naša socialna država plača samo drug in vsak naslednji prevoz do prestolnice, prvega pa je potrebno kriti iz lastnega žepa. verjetno mi ni treba omenjati, da dobi pacient pravico do zdravljenja v cennjeni prestolnici samo 1x na mesec.

in kaj nam bo pediatrična klinika, če so že pojasnili, da se v LJ ne bo več pošiljalo pacietnov iz okoliša, ki ne spada v ljubljansko, če ne bo res kake prazne postelje v lj takrat????

vse poslat na hrvaško. glede na dejstvo, da nas tam najbolj sovražijo, bodo že vedeli, kaj narediti z njimi
Valhala
# 23.04.2009 ob 10:19
Če ne bodo navadni ljudje stopili skupaj, nas bojo požrli. Deli in vladaj je njihov moto. A ni prikladno če se mi med sabo kregamo, oni pa dalje vrtijo kolo.
Valhala
# 23.04.2009 ob 10:18
Zakaj? Ker majo v glavi luft. Delajo to kar jim rečejo. In to vsi po vrsti. Ne mislit, da pa so drugi kaj boljši. Navzven se kregajo, na skrivaj pa se dogovarjajo.
chicago
# 23.04.2009 ob 10:18
Da jih pustimo dalje delati kar jih je volja?
chicago
# 23.04.2009 ob 10:17
30. Valhala
in kakšen je tvoj predlog?
Valhala
# 23.04.2009 ob 10:17
Se strinjam, samo vedite, da ne glede kdo bo prišel naslednji na oblast, bo samo nadaljeval začrtano pot. POT DESTRUKTIVNEGA KAPITALIZMA.
Peter F.
# 23.04.2009 ob 10:14
ludi ka ste butasti. Nima to veze z rdečimi, črnimi, belimi, zelenimi, oranžnimi. Veze ma s tem, da so vsi politiki OD PRVGA DO ZADNJEGA NAVADNE POSRANE RITI.

S tem, da so tile tanovi, presegli ne le samega sebe, ampak še vse nazaj skupaj.
iluzionistka
# 23.04.2009 ob 10:14
sramota. normalno, da je minus v zdr. zavarovalnici, če pa se iz nje plačujejo tudi zdravniki.
me pa zanima nekaj druega. prideš k zdrvniku, pa ti ta ne napiše napotnice, ker meni, da so tvoji glavoboli le npr. PMS. kasneje ti odkrijejo tumor v možganih, ki bo ga(če bo dobil pacient napotnico) odkrli pravočasno. kdo bo pacientu odgoarjal za njegovo zdravje? kako dokazat napako bogov v belem ne bom, ker se bo itak zgovarjal, da ni smel napisat napotnic, a bo potem država odgovarjala za (v najslabšem primeru) smrt??????????

sicer banalen problem, a vseeno
Valhala
# 23.04.2009 ob 10:10
ludi ka ste butasti. Nima to veze z rdečimi, črnimi, belimi, zelenimi, oranžnimi. Veze ma s tem, da so vsi politiki OD PRVGA DO ZADNJEGA NAVADNE POSRANE RITI.
demon
# 23.04.2009 ob 10:07
Prekleto teslo Miklavčičevo, osel ima vsega polno rit in zdaj bi on varčeval spet na 'malem' človeku! Pa naj se on čemu odpove. Navadni državljani smo že itak v ku*cu, kar se zdravstva tiče; tepe nas vse, od čakalnih vrst pa do neprimernega odnosa zdravstvenega osebja in še kaj. In zdaj bi še zmanjševal kvaliteto -že itak prilično nekvalitetne- zdravstvene oskrbe.

Naj se pa še vpraša, zakaj se na severovzhodu predpiše največ zdravil; zato ker je to najbolj zaostalo območje in je tako tudi zdravstveno stanje prebivalstva najslabše, ti Ljubljančan zagamani!
MoTmOt
# 23.04.2009 ob 10:01
Kakšne idiotske izjave od strani človeka,ki naj bi bil minister za zdravstvo!Pa to ni res..!
galoper
# 23.04.2009 ob 09:55
Kaj bi si mislili o poveljniku gasilcev, ki bi ukazal zmanjšati porabo vode zaradi prevelikega števila požarov? Podobno vprašanje se lahko zastavi ob izjavi ministra za zdravstvo, da na SV države porabijo preveč antibiotikov. Najprej moramo pogledati v kakšnih pogojih ljudje živijo. Kadar imajo vodo, je oporečna, razen donacij, kemična sredstva v kmetijstvu, stalna izpostavljenost okužbam in medicinski strokovnjaki naj nadaljujeo. Najprej moramo odpraviti vzroke in potrebe po zdravilih se bodo zmanjšale. Minister je lahko pri tem ovira, ker ne razmišlja pravilno ampak v stilu bivšega sistema skuša ukazovati.
Truga
# 23.04.2009 ob 09:54
Bolnike naj se tudi odklanja in tudi direktno pove, da so predragi. Tako prihranjen denar bo vlada nakazala bankam za svoje tajkune.

Vse se je začelo, ko so rdeči spet prišli na oblast.
dr.Koštrun
# 23.04.2009 ob 09:51
vlkisef, če bi bil jaz njihiv edini delodajalec (kar v primeru dohtarske zalege nedvomno drži....), bi se pogajali za toplo malico!
docepe2
# 23.04.2009 ob 09:49
Zakaj imajo vsako leto zdravstvene zavarovalnice denar za talanje dobička, če pa vseskozi jamrajo, da ni denarja.

Primer: Pacient pride zaradi javnega prevoza več kot uro prej in vidi, da je ambulanta za specialno pregled zaprta. Potem, ko začnejo vpraša zakaj ne delajo cel dan in so čakalne vrste izredno dolge dobi odgovor, da zavarovalnica letno plača samo toliko pregledov. In to lahko naredijo v tem času.

Tukaj se mi poraja vprašanje, če gospodi direktorji niso posredno odgovorni za smrti pacientov tako, kot če ukradeš stop znak v križišču?
Peter F.
# 23.04.2009 ob 09:47
Pa ta vlada je izgubila kompas, zemljevid in stezosledce. Tavajo kot kure v temi. Kot kure brez glav v temi.
Banda da ni večje; ne bi oni niti centa privarčevali v javnem sektorju, zmanjšali števila zaposlenih, znižali plače, racionalizirali... karkoli.
V gospodarskem sektorju, od koder se seveda vse kar je v državi dejansko financira, delavce odpuščajo, jim nižajo plače, skrajšujejo delavnik, oni pa, ker se drugje pač zaradi politično-gospodrskih mafijskih klanov ne da, pa grejo šparat na zdravstvu. Pa VI NISTE NORMALNI!. Naredite Sloveniji uslugo pa se spokajte na Falcona in pojdite kam drugam živet, pa pustite državo pri miru, ker boste zafurali ne le gospodarstvo, ampak dejansko VSE. Banda!
budilka
# 23.04.2009 ob 09:43
Se strinjam, toliko zdravil kot jih slovenci pojedo, meji na degeneriranost človeka.
kozu
# 23.04.2009 ob 09:30
ne razumem kaj je problem !!
Za vse to plačujemo zavarovanje !! in ker je v Sloveniji obvezno za vse se jim prihodki niso nič zmanjšali !!!
če imajo težavo in se stvar ne izide naj za kak % dvignejo zavarovanje pa se bo stvar izšla!!
Težava je verjetno v tem da so šle v gospodarstvu plače dol in je zaradi tega manj prihodkov ane.
potem pa je rešitev samo v tem da se v zdravstvu regulira plače z faktorjem rasti plač v gospodarstvu !!!
To pa bi bilo za zdravniško gospodo nesprejemljivo kajne.
MoTmOt
# 23.04.2009 ob 09:30
Bolan sistem!
Zdravniki se obnašajo kot polbogovi-šparat morajo pa pacienti???
Bankirji mešetarijo-šparat morajo davkoplačevalci??
Direktorji kradejo-šparat morajo delavci??

.......pa to nemore biti res.Kaj smo ljudje res tako zabiti,da vse to požremo???
chicago
# 23.04.2009 ob 09:17
17. TheCat
podpis
TheCat
# 23.04.2009 ob 09:17
A vam povem, kje se da varčevati? V bolnišnicah. Ker tam ni NOBENE kontrole. Ko se pošlje na oddelke zdravila in sanitetni material, kontrola izgine. Koliko zdravil in ostalih stvari "izgine" na oddelkih, se nobenemu niti ne sanja!!!! Plačujemo za zdravila, ki jih porabijo uslužbenci bolnic in njihovi prijatelji & sorodniki. Kar prosite kakšno med. sestro, če vam lahko kaj prinese iz bolnišnice - brez problema vam lahko prinese kakšno škatlo tudi zelo dragega zdravila, da se o sanitetnem materialu ne pogovarjam...
V_n_u_k
# 23.04.2009 ob 09:07
Srečeni tisti ,ki ste še zdravi .kajti na nas bolnikih se špara ! Jaz še komaj hodim -pa mi je ortoped pred kratkim dejal --ni več pomoči --edino 10 dni .če greste v terme ( vsak dan vožnja staxijem 20 ev) ,da vam bo malo olajšalo bolečine .Vse sklepe imam obrabljene --operacije ni niti omenil ,kaj šele ,da bi me vsaj dal na čakalno listo vsaj za kolke .Nič od tega . Vsak pacient bi moral v toplice ( terme ) kjer bi bival najmnj 14 dni ,ker edino takrat bi mogoče kaj pomagalo .Ne je rekel ortoped ,ki je sam v komisiji ,ki skoraj vsakega reveža odvrne . Kako naj pomaga terapija ,če se bi moral vsak dan voziti ( namesto ,da bi tam počival ) . Bogataši si lahko privoščijo 14 dnevno terapijo ,da so vedno tam ! Ironija je pa še večja zato ,ker tudi ,če se naročiš v terme --si na vrsti sedaj že komaj novembra . Moj sosed ima tudi težave z nogami ,pa so ga februarja naročili za oktober ---pa še doplačati bo moral . PRAVICE PA TAKE ? ? ?
Senca
# 23.04.2009 ob 09:05
evo! zmanjšal sem plan mojih bolniških odsotnosti v 2009 za 17,53%

<zatiskajmo pas, samo ne pozabit dihat>
946130
# 23.04.2009 ob 08:58
<i>... vsi v zdravstvu pa morajo razmišljati, kako za enak denar narediti več.</i>
ahahahaha ... rad bi jih videl, ja

<i>z zmanjšanjem premalo utemeljenega pošiljanja pacientov k specialistom </i>
Bodo potem te odvečne specialiste postavili na cesto, kajne? Ja, seveda. Banda hudičeva bi rada še manj delala za iste non stop povišane plače + dodatki.

Miklavčič, sine, daj ti nam povej, koliko si oz. boš privarčeval pri svojem zdravju in zdravju koritnikov in gobcačev okoli tebe.
vlkisef
# 23.04.2009 ob 08:56
mislim,ti maš firmo,na trgu so samo 3 delavci ki so specializirani za to kar ti rabiš,ti pa se odločiš da jim boš dal minimalno plačo?kako dolgo misliš da boš obdržal te 3 delavce?teden,2,3?
falco
# 23.04.2009 ob 08:55
Najmanj 40.000 volivcev lahko vloži pobudo za razpis referenduma; mislim, da nas je v Sloveniji vsaj toliko, ki bi sprožili referendum z vprašanjem: Ali zahtevate odstop ministra Miklavčiča in razveljavitev njegovih bedastih idej?
O rezultatu tako ali tako ne bi bilo dvoma ...
chicago
# 23.04.2009 ob 08:54
Kaj pa kakšna novica o pediatrični kliniki, katero levica v 12 letih ni uspela zgradit, ja ja tako fejst jih skrbi za ljudi
dr.Koštrun
# 23.04.2009 ob 08:50
...ne bo šlo bre tega, da bi beli kamarili izbili iz glave, da so nekakšna družbena elita, ki si zasluži posebno obravnavo! Dohtarska zalega v povprečju ne sme zaslužit več kot 1.5 do 2 povprečni plači, pa pika! In to z vsemi dežurstvi in pripravljenostjo vred! Vkolikor to presega zakonsko dovoljene obrementive, se uvede turnusno in terensko delo. Vse to smo že imeli in je delovalo zelo dobro! Posredni učinek bo fenomenalen! Na medicinske sestre, učitelje, sodnike in višje upravne delavce. Vlada si zna na začetku prislužit kakšen štrajk in blokado, ampak bo dobila tudi podporo realnega sektorja. Rad bi videl dohtarje in šolmoštre s transparenti na Prešernovem trgu... mislim da je še nekaj granitnih kock na tržnici... za vaše glave, riti parazitske!
chicago
# 23.04.2009 ob 08:48
A bo akcija? Jaz nimam več kam zlagat ciglov!
kralj matjaž
# 23.04.2009 ob 08:32
Kaj že smo Sloveenci, živi mrlič. Zgleda da res.
Alchemist
# 23.04.2009 ob 08:29
Nastasija...ni denarja za lektorje...tudi RTV pač varčuje xD
tipe
# 23.04.2009 ob 08:28
Komunisti-varčujte vi kje drugje......................Pritisk na SZ Slovenije-ker po vašem mnenju tu ne živimo ljudje vašim jugo volilcem v LJ se pa ne upate zamerit........Slovenski narod v času vaše vladavine še ni občutil nič dobrega-namerno nas uničujete....Banda rdeča-upam da ne več dolgo ker iskre se že krešejo.
micius
# 23.04.2009 ob 08:26
Pa kak Janša??????

Od kje ves čas vlečete te ljudi?!?!? Ni Janša kriv, niti Pahor, Bajuk al pa kdorkoližepač.

Kapitalu prodana etika je kriva. Ko pa človek enkrat pozabi na lastno etiko in se drži naučene morale kot pijanec plota, je vsakršno njegovo dejanje brezplodno. Zato ni pomembno, kdo je na oblasti. VSI SO ENAKI. Razlike pa delajo med nami, namesto, da bi vsaj mi skupaj držali. Tako pa imaš enega reveža, ki krivi drugega za svoje stanje, spregledata pa krivca, ki je kriv, da sta revna in skregana.

KAKŠEN DOLGOROČEN CILJ IMA SPLOH TA DRŽAVA??? KAKŠEN CILJ IMA ČLOVEŠKA SKUPNOST????
trihermes
# 23.04.2009 ob 08:10
toliko o naših pravicah.....in so očitali Janševi vladi razkroj zdravstva....
Energetik81
# 23.04.2009 ob 08:08
Ja to bo to, varčevati pri zdravstvu in šolstvu. Bedaki. To so osnovne socialne dobrine, pri katerih se NE bi smelo varčevati! Madonca dajem na destine € na mesec od plače za osnovno in dopolnilno zavarovanje, ampak ne, od tega ne bom imel nič... Klinc pa taka država.
neo321
# 23.04.2009 ob 08:08
Zdravniki naj začnejo varčevati, da bodo ljudem dali manj zdravil in jih poslali manj na preiskave, ki bi posledično prinesle še dodatna zdravljenja ali operacije! Bravo minister. Mrtvi pacienti najmanj stanejo, a ne?
kazam
# 23.04.2009 ob 08:05
Marsikaj bi se dalo izboljšat in marsikje privarčevat,...ampak po stari navadi se bo šlo po liniji najmanjšega odpora in varčevalo se bo pri kvaliteti uslug, ki jih nudijo. Da se predpiše več zdravi, kot na zahodu pa ni samo krivda v prehitrem poseganju po zdradvilih ampak, da imamo za razliko od zahoda izmozgane ljudi, ki 30 in več let delajo v težkih razmerah za prav nič zahodne plače!

lp
Kazalo